رایانه

ساعت هوشمند دوربین دار ضد آب + مقایسه و نظرات کاربران

فناوری و پیشرفت‌های آن زندگی انسان‌ها را به طور کلی دستخوش تغییر کرده است؛ در گذشته‌های دور  انسان‌ها مجبور بودند از طریق نامه‌، پیام خود را به دیگران منتقل کنند و ارتباطات به این صورت و بسیار سخت بود. اما امروزه شما از طریق گوشی‌های هوشمند و اینترنت می‌توانید از فواصل دور و به صورت تصویری با هم حرف بزنید؛ البته فناوری به اینجا محدود نمی‌شود و هر روز پیشرفت‌های جدیدی ظهور خواهند کرد. یکی دیگر از هدیه‌های ارزشمند فناوری به ما انسان‌ها ساعت‌های هوشمند است. ساعت‌های هوشمند اکسسوری های جذابی هستند که قابلیت‌های گوشی هوشمند را در اندازه کوچک‌تر در اختیار ما قرار می‌دهند. در واقع این ساعت‌ها استفاده از ساعت‌های معمولی را دچار تحول کرده‌اند و شما تنها برای بررسی تاریخ و زمان به ساعتتان نگاه نمی‌کنید. امروزه کارهای خارق‌العاده از این ساعت‌ها برمی‌آید که شما را شگفت‌زده خواهد کرد. در این مطلب می‌خواهیم چند مدل ساعت هوشمند دوربین‌دار را به شما معرفی کنیم. این واقعاً فوق‌العاده است.

1. ساعت هوشمند دوربین‌دار ۳۶۰درجه Arrow

Arrow اولین شرکت تولیدکننده ساعت‌های هوشمند با چرخش ۳۶۰ درجه است. بنابراین اگر دوست دارید با ساعت هوشمند خود سلفی بگیرید؛ بهتر است ساعت هوشمند Arrow را امتحان کنید. در صورتی که عاشق عکاسی هستید؛ این ساعت برای شما مناسب می‌باشد. ساعت Arrow به شما این امکان را می‌دهد که دوربین را به صورت ۳۶۰ درجه بچرخانید؛ بنابراین تصویربرداری از مناظر و اطراف به آسانی صورت می‌گیرد. ویدئوهای ضبط شده توسط این ساعت هوشمند کیفیت اچ دی دارند و بسیار باکیفیت هستند. این ساعت هوشمند به راحتی می‌تواند از طریق بلوتوث به گوشی شما متصل شود و همانند هر ساعت هوشمند دیگری دارای کنترل از راه دور، زنگ هشدار و … است؛ شما به راحتی می‌توانید از طریق گوگل پلی به برنامه‌ها دسترس داشته باشید.

2. ساعت هوشمند دوربین‌دار Collasaro مدل Sweatproof 

ساعت هوشمند Collasaro یک جایگزین خوب برای ساعت‌های اپل است که شکل ظاهر و ویژگی‌های مشابه ای را به کاربران ارائه می‌دهد. این ساعت رنگ نقره‌ای، طلایی و سیاه دارد و بندهای آن استیل است و همانند ساعت‌های هوشمند اپل می‌باشد. شما می‌توانید به طور مستقیم از طریق سیم‌کارت با استفاده از این ساعت به تماس‌های خود پاسخ دهید. ساعت همانند یک گوشی تلفن مستقل کار می‌کند و قابلیت استفاده با اینترنت دیتا را دارد. همچنین به وسیله بلوتوث به گوشی هوشمندتان متصل شده و  شما قادر هستید، امکانات گوشی‌تان را بر روی ساعت داشته باشید. این ساعت هوشمند قابلیت اتصال از طریق بلوتوث به گوشی‌های اندرویدی و IOS را در خود جای داده است؛ گوشی‌هایی مانند سامسونگ، اچ تی سی، سونی، الجی، هواوی و اپل  به راحتی به آن متصل می‌شود). ساعت هوشمند کولاراسارو یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند دوربین‌دار است که با اندروید سازگار بیشتری دارد. این دوربین با  کیفیت 0.3 مگا پیکسل ارائه‌ می‌شود و  شما می‌توانید تصاویر را در صفحه‌نمایش 1.۵۴ اینچی TFT HD LCD ضبط و مشاهده کنید. در این گوشی علاوه بر دوربین، اعلان، گام شمار، مانیتور خواب، پخش‌کننده موسیقی، ضبط صدا و … . به کار گرفته شده است. البته این ساعت ضد آب نیست و شما باید در هنگام استفاده از آن  مراقب باشید.

3. ساعت هوشمند دوربین‌دار سامسونگ مدل Gear 2

سامسونگ یک نام تجاری شناخته شده در زمینه تولید لوازم الکتریکی و گوشی‌های هوشمند است؛ البته در ساعت‌های هوشمند نیز توانسته پیشرفت‌هایی داشته باشد. سامسونگ Gear 2 یک ساعت هوشمند چندمنظوره است. این ساعت هوشمند دارای یک دوربین 2.0 مگاپیکسلی می‌باشد که عکس‌های خیره‌کننده‌ای را ثبت می‌کند. همچنین با گزینه جالب فوکوس اتوماتیک قادر است ویدئوهای با کیفیت اچ دی را در اختیار شما قرار دهد. سیستم‌عامل این  ساعت سیستم‌عامل مخصوص سامسونگ یعنی تایزن است؛ این ساعت برای افراد علاقه‌مند به ورزش و تناسب اندام نیز مناسب می‌باشد. زیرا بر روی آن سنسور ضربان قلب، گام شمار، بررسی وضعیت خواب و … نیز به کار گرفته شده است و اطلاعات دقیقی در مورد سلامتی‌تان به شما ارائه می‌دهد. بر روی این ساعت هوشمند یک صفحه‌نمایش امولد شیک و زیبا قرار گرفته که پیام‌ها، اطلاعیه‌ها و موارد این چنینی را به شما گزارش می‌دهد. این ساعت به راحتی می‌تواند با بلوتوث به گوشی هوشمند شما وصل شده و امکانات آن را در اختیار شما قرار دهد. درون آن یک باتری ۳۰۰ میلی‌آمپری کار گذاشته شده و دارای رم ۵۱۲ و حافظه داخلی 4 گیگابایتی است. ویژگی کنترل از راه دور به شما قابلیت کنترل دستگاه‌های مختلف را می‌دهد. این ساعت هوشمند ضد آب است و شما نگرانی از این بابت نخواهید داشت.

4. ساعت هوشمند دوربین‌دار بلوتوثی GZDL  

این ساعت هوشمند یک ساعت خوب و شیک است که با هردو گوشی‌های اندروید و IOS سازگار می‌باشد؛ شما می‌توانید از طریق بلوتوث نسخه۳ با گوشی سینک شده و  تماس‌ها و پیامک‌ها و اعلان‌های شبکه‌های اجتماعی را دریافت کنید. در این ساعت GZDL یک صفحه‌نمایش 1.۵۴ اینچی لمسی خازنی از نوع TFT HD LCD کار گذاشته شده است و رزولوشنی معادل با ۲۴۰ در ۲۴۰ مگاپیکسل دارد.  دوربین این ساعت هوشمند به شما این امکان را می‌دهد که تصویر و فیلم‌های با کیفیتی را ضبط و ثبت کنید. درون آن یک اسلاید سیم‌کارت وجود دارد به طوری که به راحتی می‌توانید به تماس‌های خود پاسخ داده و ارتباط برقرار کنید. علاقه‌مندان به ورزش نیز می‌توانند از این ساعت برای بررسی گام‌های طی شده و مسافت پیموده‌ استفاده کنند. علاوه بر این هشدار وضعیت سکون،  قابلیت یافتن تلفن همراه، ریموت دوربین تلفن هوشمند و اینترنت تو جی از قابلیت‌های کاربردی آن به حساب می‌آید. این ساعت هوشمند دوربین‌دار با قیمت بسیار مناسب در دسترس عموم است.

5. ساعت هوشمند دوربین‌دار Le Pan pro

این ساعت هوشمند یک ساعت مناسب با بودجه شما است که تماس‌ها، اعلان‌ها و فعالیت‌های شما را بر روی صفحه‌نمایش خود نشان می‌دهد. این ساعت هوشمند دارای ردیاب جی پی اس، موقعیت ماهواره‌ای، دستیار صورتی نیز است و شما می‌توانید از این طریق مکان خود را یافته و از قابلیت‌های پیشرفته‌ای استفاده کنید. دوربین به کار رفته در این ساعت 2.0 مگاپیکسل است و بدون نیاز به گوشی همراه عکس‌های خوبی ثبت می‌کند. در صورتی که به ورزش علاقه دارید می‌توانید از این ساعت برای ردیابی کردن فعالیت‌های خود و سنسور ضربان قلب استفاده کنید. شما حتی می‌توانید به صورت مستقیم به وایفای متصل شده و  وارد گوگل شوید و جست‌وجو کنید؛ این واقعاً شگفت‌انگیز است. ساعت هوشمند Le Pan pro با گوشی‌های اندروید و IOSسازگار است؛ بنابراین در صورتی که هرکدام از ین گوشی‌های هوشمند را داشته باشید؛ می‌توانید از طریق بلوتوث به ساعت وصل شده و از امکانات دیگر آن استفاده کنید. این ساعت هوشمند قدرت خود را از طریق یک باتری درونی به دست می‌آورد؛ باتری آن در مدت‌زمان 2 ساعت شارژ می‌شود و شما می‌توانید تا 6 ساعت از آن استفاده کنید. درون این ساعت قابلیت صرفه‌جویی در باتری نیز به کار برده شده که در شرایطی که به جریان برق دسترسی ندارید؛ می‌توانید این قابلیت را فعال کرده و طول عمر باتری خود را زیادتر کنید.

6. ساعت هوشمند دوربین‌دار Scinex SW20

یکی دیگر از ساعت‌های هوشمند دوربین‌دار ساعت هوشمند Scinex SW20 است که دارای یک صفحه‌نمایش 1.5 اینچی لمسی بوده و می‌توانید بعد از اتصال به گوشی هوشمند از طریق آن اعلان‌های شبکه‌های اجتماعی را دریافت کنید و به پیامک‌ها و تماس‌های خود پاسخ دهید. شما باید از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند اندرویدی متصل شده و از قابلیت‌های آن استفاده نمایید. علاوه بر این درون ساعت یک اسلاید سیم‌کارت قرار داده شده است که باعث می‌شود به صورت مستقل از ساعت هوشمندتان بهره‌مند شوید. صفحه کلید داخلی ساعت این امکان را فراهم می‌کند تا بدون نیاز به گوشی همراه با مخاطب موردنظرتان تماس بگیرید. بر روی ساعت یک دوربین قرار داده شده که قابلیت ثبت و نشان دادن تصاویر و ویدئوها را دارد ؛ شما می‌توانید از حافظه ۱۶ گیگابایتی داخلی آن استفاده کرده و این ویدئوها را مشاهده کنید و یا به موسیقی گوش کرده و در صورت نیاز حافظه را تا ۳۲ گیگ ارتقا دهید. علاوه بر این شما قادر هستید با استفاده از این ساعت هوشمند موسیقی گوشی دهید؛ بر روی بدنه آن بلندگوهای باکیفیتی به کار گرفته شده و سیستم ساعت از فایل‌های MP3 و MP4 را پشتیبانی می‌کند.

7. ساعت هوشمند دوربین‌دار Aosmart

ساعت هوشمند Aosmart یک ساعت هوشمند سازگار با گوشی‌های اندرویدی است؛ اگرچه می‌توانید از آن با گوشی‌های IOS نیز استفاده کنید، اما ممکن است برخی از قابلیت‌های آن کار نکند (در واقع تنها قابلیت‌هایی مانند قدم شمار، تقویم، همگام‌سازی تماس، ماشین‌حساب، ساعت، کرنومتر، موزیک پلیر، هندزفری و چند عملکرد دیگر را پشتیبانی می‌کند). این ساعت هوشمند دارای یک دوربین خوب است که اجازه ثبت و ضبط تصاویر و ویدئوها و تماشای آن‌ها را به شما می‌دهد. شما به آسانی می‌توانید تمام اعلان‌ها و اطلاعیه‌های تلفن هوشمند خود را بر روی این ساعت هوشمند مشاهده کنید و هیچ‌چیز را از دست نخواهید داد. قابلیت ارسال پیام‌ها و تماس‌ها در این گوشی قرار داده شده است. علاوه بر این در این ساعت هوشمند جایگاهی برای سیم‌کارت در نظر گرفته شده که با استفاده از آن می‌توانید ساعت هوشمندتان را به یک گوشی هوشمند تبدیل کنید. این ساعت هوشمند آن‌قدر باهوش است که به فکر سلامتی شما باشد؛ بنابراین قابلیت‌های یک ردیاب سلامتی نیز در آن قرار داده شده است. قابلیت‌هایی مانند گام شمار برای ضبط مراحل، مراقبت از خواب برای کمک به بهبود خواب، یادآوری روزانه که برای سلامتی شما بسیار مفید و کاربرد می‌باشد.

کلام آخر…

در این لیست با بهترین ساعت‌های هوشمند مجهز به دوربین آشنا شدید؛ ما تمام سعی‌مان را انجام دادیم تا در میان انبوهی از این ساعت‌های هوشمند، بهترین‌ها را به شما معرفی کنیم؛ در این لیست ساعت‌های گران‌بها و ارزان نیز وجود دارد و حالا نوبت شما است که با توجه به نیازهایتان و بودجه خود یک گزینه را تهیه کنید. تمام ویژگی‌ها و انتظاراتی که از ساعت هوشمند خود دارید؛ یادداشت کرده و متناسب با بودجه‌تان یک ساعت هوشمند بخرید.

منبع: بلاگ بورسیکا