رایانه

بهترین ساعت هوشمند ارزان دخترانه + مقایسه و نظرات کاربران

3.9
(17)

دنیای تکنولوژی هر روز در حال پیشرفت است و این پیشرفت به ساعت ها نیز رسیده و آن ها را به ساعت هایی هوشمند که نیاز ما را به تلفن همراه کم می کنند، تبدیل کرده است. امروزه ساعت های هوشمند در بین مردم سراسر دنیا بسیار محبوب شده اند.

این گجت های پوشیدنی مدل های مختلف دارند و در سایزهای متفاوت تولید شده اند. متناسب با سن و نیازتان می توانید سایز و مدل مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

در این میان از آنجایی که معمولا خانم ها در خرید کردن کمی سخت گیرتر هستند ممکن است در پیدا کردن ساعت مناسبشان کمی گیج شوند. از همین رو در این مقاله می خواهیم به خانم ها در خرید بهترین ساعت هوشمند زنانه کمک کنیم.

مزایای داشتن یک ساعت هوشمند به خصوص برای خانم ها

اول از همه بیایید از مهم ترین مزایای داشتن یک ساعت هوشمند بخصوص برای خانم ها صحبت کنیم.

خیلی از خانم ها از دزدیدن گوشیشان در خیابان می ترسند. با داشتن یک ساعت هوشمند زنانه دیگر نیازی به بیرون آوردن گوشی از کیف برای چک کردن مداوم تلفن همراهتان را ندارید.

علاوه بر این ها برای خانم ها ست شدن ساعت با لباسشان بسیار مهم می باشد! ساعت های هوشمند زنانه بندهایی دارند که به راحتی قابل تعویض هستند. بندهای ساعت هوشمند دارای مدل، طرح و رنگ های متنوع و مختلف هستند و این که این بندها به آسانی در دسترس هستند نیز از مزایای خرید ساعت هوشمند می باشد که برای خانم ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

خیلی از اوقات برای بیشتر ما پیش آمده که یک تماس و یا پیام مهم را به دلیل اینکه نزدیک تلفن همراه خود نبوده ایم و یا صدای آن را نشنیده ایم از دست بدهیم. ساعت های هوشمند با دارا بودن امکان مکالمه و برقراری تماس و همچنین نمایش اعلانات حتی به زبان فارسی نیاز شما به تلفن همراه را کمتر می کنند. این ساعت ها برای افرادی که ورزش می کنند و یا در محل کار کمتر حواسشان به گوشیشان است، بسیار کاربردی و مناسب می باشد و دغدغه از دست دادن تماس ها را هم از بین می برد.

معرفی بهترین ساعت های هوشمند دخترانه و زنانه

حال به معرفی چند مدل ساعت هوشمند که مناسب خانم ها است می پردازیم. اسمارت واچ های صفحه مربعی که طرح اپل واچ هستند در سایز های 38، 40، 41، 42، 44 و 45 میلی متر در بازار موجود اند.

این تنوع در سایزبندی ساعت هوشمند موجب شده که شما بسته به سلیقه اتون و همچنین اندازه مچ دستتون بتوانید بهترین اسمارت واچ دخترانه را انتخاب و خریداری کنید.

اگر مچ دست ظریف تری دارید یا به ساعت های ظریف تر علاقه بیشتری دارید بهتر است ساعت هوشمند سایز 38 و 40 یا 41 میلی متری را انتخاب نماید، در غیر این صورت ساعت های هوشمند سایز 42 و 44 و 45 میلی متری هم مناسب شما خواهند بود. اگر باز هم در انتخاب ساعت هوشمند با سایز مناسب مچ دست خود سردرگم هستید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را بخوانید.

ساعت هوشمند زنانه سایز 38

سایز 38 صفحه نمایش کوچکتری دارد در نتیجه کار با آن می تواند کمی مشکل باشد به همین دلیل طرفدارهای خیلی کمی پیدا کرد و کمپانی ها تصمیم گرفتند که بیشتر ساعت های جدید را در دو سایز 40 و 44 تولید کنند.

بهترین اسمارت واچ زنانه سایز 40 و 41

اگر شما هم جزو آن دسته از خانم هایی هستید که مچ ظریفی دارید و نمی خواهید ساعت روی دستتان خیلی بزرگ باشد، پیشنهاد ما به شما اسمارت واچ های سایز 40 و یا 41 است زیرا این سایز ساعت کوچکتر و ظریف تر است و جلوه بهتری روی دست دارد.

تنوع در مدل های سایز 40 و 41 کم است اما اگر بخواهیم از بهترین مدل های Smart Watch های سایز 40 به شما معرفی کنیم، ساعت هوشمند M16 Mini گزینه خوبی است. این ساعت هوشمند قابلیت این را دارد که از قاب و گلس اورجینال اپل روی آن استفاده کنید. علاوه بر این واچ فیس های عروسکی نیز دارد که آن را به یک گزینه خیلی عالی و جذاب به عنوان ساعت هوشمند دخترانه کرده است.

به جز ساعت M16 Mini، ساعت هوشمند HT57 نیز یک ساعت هوشمند با کیفیت است که با لوگو اپل روشن و خاموش می شود که همین موضوع آن را به اپل واچ بیشتر شبیه می کند. واچ فیس های اپل واچ سری 7 نیز در آن به صورت پیش فرض موجود است.

هر دو این ساعت ها توسط تیم تخصصی اسمارت واچ استور تست شده اند و از نظر نرم افزار و سخت افزار کیفیت مناسبی دارند.

اما اگر ساعتی شبیه به اپل واچ سری 7 می خواهید که سایز 41 داشته باشد، Smart Watch HW18 پیشنهاد ما به شما است. همه این ساعت ها منو روان و بدون لگی دارند و از قابلیت های نرم افزاری مشابهی نیز برخوردارند.

ساعت هوشمند W13 Plus نیز بعد از این 3 مدل، ساعت خوبی است که یک ساعت هوشمند ارزان دخترانه نیز به حساب می آید. این مدل ساعت های هوشمند مناسب بچه ها نیز می باشند.

با کیفیت ترین ساعت زنانه سایز 44

از پرفروش ترین و با کیفیت ترین ساعت های طرح اپل زنانه سایز 44 مدل X22pro را می توان نام برد که سایز استانداردی دارد و شباهت بسیار زیادی از نظر ظاهری به اپل واچ سری 6 دارد. قاب و گلس اپل نیز با این ساعت سازگاری دارد.

اما اگر به دنبال یک ساعت هوشمند سایز 44 هستید که با لوگو اپل روشن و خاموش شود، پیشنهاد ما ساعت هوشمند HT66 است که از جدیدترین ساعت های وارد شده به بازار می باشد و از نظر ظاهری به اپل واچ سری 7 شباهت زیادی دارد. واچ فیس های اپل واچ سری 7 نیز به صورت پیش فرض در آن قرار گرفته است. علاوه بر اندازه استاندارد و ظرافت خاص که آن را به یک اسمارت واچ دخترانه تبدیل کرده، از نظر نرم افزاری نیز ساعت کاملی است و از منو فارسی نیز پشتیبانی می کند.

بهترین ساعت هوشمند صفحه گرد

اگر ساعت هوشمند طرح اپل که صفحه نمایش مربعی دارد را دوست ندارید و یک ساعت صفحه گرد می خواهید، ساعت هوشمند M2 که طرح اسمارت واچ هواوی است را پیشنهاد می کنیم مورد بررسی قرار دهید. این ساعت نیز برای خانم ها، یک ساعت شیک است که قابلیت تعویض بند نیز دارد.

کلام آخر

در کل ساعت های هوشمند مدل ها و قابلیت های متفاوتی دارند و انتخاب بهترین ساعت هوشمند زنانه با توجه به نیاز و سلیقه هر شخص مشخص می شود و بهتر است قبل از خرید ساعت هوشمند با کارشناسان فروش تماس بگیرید تا به بهترین شکل شما را راهنمایی کنند و مشاوره دقیقی به شما بدهند.

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 3.9 / 5. تعداد رای دهندگان: 17