رایانه

بهترین ساعت هوشمند تا 5 میلیون + مقایسه و نظرات کاربران

در بازار رنگارنگ گوشی موبایل، قیمت های متفاوت، امکانات گوناگون، تنوع بی شمار و پیشرفت تکتولوژی دست به دست هم داده اند تا برای انتخاب بهترین گوشی با توجه به بودجه مان همیشه گزینه های زیادی وجود داشته باشد. به نظر شما در رقابت کمپانی های بزرگ و درجه یکی همچون سامسونگ و شیائومی و آنر و هواوی و … کدام گوشی تا 5 میلیون تومان در بازار ارزش خریدن را دارد؟ با ما همراه شوید تا در ادامه بهترین و به صرفه ترین مدل ها به نسبت امکانات را با هم بررسی کنیم و نقاط ضعف و قدرت آنها را زیر ذره ببین ببریم. برای اطلاع از آخرین اخبار و راهنماهای خرید منتشر شده و همچنین اطلاع از تخفیف های روزانه حتما اینستاگرام خاص باکس را فالو کنید.

انتخاب بهترین گوشی تا 5 میلیون تومان

محصولات زیادی در این بازه قیمتی قرار می گیرند ولی سعی ما بر این است که گزینه هایی را معرفی کنیم که در بازه حدودی 4.5 تا 5 میلیون تومان قرار بگیرند در واقع فرض می گیریم قرار است بهترین گوشی تا 5 میلیون تومان را انتخاب کنیم برای همین به گوشی های ارزان تر کاری نداریم. اگر بودجه کمتری برای خرید گوشی در نظر دارید پیشنهاد میکنیم یکی از راهنماهای زیر را مطالعه کنید.

•    بهترین گوشی تا 2 میلیون
•    بهترین گوشی تا 3 میلیون
•    بهترین گوشی تا 4 میلیون

 

1. گوشی شیائومی Redmi Note 10

گوشی‌های ردمی در سال 2020 فروش بسیار بالایی را تجربه کردند و شیائومی دوست ندارد تا کاربران و طرفداران خود را از دست بدهد. به همین منظور سری گوشی‌های ردمی نوت 10 را برای جایگزینی در سال جدید معرفی و روانه بازار می‌کند. طبق معمول این سری هم با سه مدل Redmi Note 10، Redmi Note 10s و Redmi Note 10 Pro معرفی می‌شوند. گوشی ردمی نوت 10 را می‌توان به عنوان یک گوشی تا 5 میلیون تومان از گزینه‌های اصلی خرید دانست. چرا که این گوشی در کنار طراحی مهندسی و خیره کننده‌ای که دارد، از مشخصات بسیار خوبی هم بهره می‌برد.

گوشی شیائومی Redmi Note 10 از یک صفحه نمایش 6.43 اینچی با تکنولوژی ساخت Super AMOLED استفاده می‌کند. پنل نسبت به مدل سال گذشته ارتقای بسیار خوبی پیدا کرده است. وضوح تصویر به 1080×2400 پیکسل می‌رسد که کیفیت بسیار خوبی را برای شما رقم می‌زند. این صفحه نمایش از نرخ نوسازی 120 هرتز استفاده می‌کند و عملکرد بسیار روان آن را به خوبی در بازیها و رابط کاربری حس می‌کنید.

از دیگر مشخصات سخت افزاری ردمی Note 10 می‌توان به پردازنده 11 نانومتتری Snapdragon 678 اشاره کرد. این پردازنده در نسخه‌های مختلف با 4 یا 6 گیگابایت رم جفت شده است. نسخه‌ای که در این مقاله به عنوان بهترین گوشی 5 میلیونی برای شما در نظر گرفتیم دارای حافظه رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگ است. باتری هم دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر می‌باشد که با شارژر 33 وات پشتیبانی می‌شود.

دوربین‌های گوشی چهارگانه است و از یک لنز اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض و دو لنز 2 مگاپیکسلی یکی برای تشخیص عمق و دیگری برای عکاسی ماکرو تشکیل شده است. دوربین سلفی هم یک سنسور 13 مگاپیکسل عریض است. یکی دیگر از مشخصه‌های خوب و مثبت در مورد این گوشی استفاده از اسپیکرهای استریو است که کیفیت صدای خوبی را به همراه دارد.

 

2. گوشی موتورولا Moto G9 power

موتورولا به تازگی ثابت کرده است که توانایی رقابت با کمپانی‌های بزرگ و نام آور سازنده گوشی را دارد. در قسمت میان‌رده‌ها این شرکت گوشی‌های بسیار خوبی را روانه بازار می‌کند. در سری Power از این گوشی‌ها همیشه مدلهایی با باتری قدرتمند معرفی می‌شوند. گوشی Moto G9 Power هم یکی از همین مدلها می‌باشد که به تازگی معرفی شده است. موتورولا در این گوشی نسبت به مدل قبلی ویژگی‌هایی را حذف کرده و در عوض قدرت را در این گوشی افزایش داده است که باعث توازن خوبی در آن شده است.

موتو G9 Power از یک صفحه نمایش بزرگ و 6.8 اینچی با تکنولوژی LCD استفاده کرده است که وضوح آن به نسبت نسل قبل کاهش داشته است. اما این کاهش وضوح تاثیر مثبتی روی باتری و عملکردی روان در بازی‌ها و UI گوشی دارد. پردازنده‌ای که موتورولا برای G9 پاور در نظر گرفته است، یک پردازنده هشت هسته‌ای و 11 نانومتری Snapdragon 662 است که برای چنین قیمتی یک پردازنده بسیار خوب به حساب می‌آید. در بخش حافظه این گوشی فقط در یک نسخه با رم 4 و حافظه ذخیره سازی 128 گیگابایت عرضه شده است. اما نقطه قوت این گوشی باتری 6000 میلی آمپری آن است که قادر به پاسخ‌گویی به نیازهای شما تا مدت زمان بسیار زیادی است. به عنوان یک گوشی 5 میلیونی چنین سخت افزاری قطعا وسوسه برانگیز است و خرید این گوشی را بیشتر قوت می‌بخشد.

در بخش دوربین نسبت به نسل قبلی یعنی گوشی G8 Power، این مدل یک لنز را از دست داده است اما در عوض لنز اصلی خود را بهبود بخشیده. دوربین‌های موتو جی 9 پاور تشکیل شده از یک لنز اصلی 64 مگاپیکسل، یک لنز 2 مگاپیکسل ماکرو و یک لنز 2 مگاپیکسل تشخیص عمق می‌باشد. این دوربین‌ها کیفیت بسیار خوبی را در بخش عکاسی برای شما رقم می‌زنند که در مورد آن در بخش نقد و بررسی محصول به طور کامل حرف زد‌ه‌ایم. دوربین سلفی نیز یک سنسور 16 مگاپیکسلی است که درون بریدگی حفره مانند نمایشگر جای گرفته است.

3. گوشی ال جی K51s

ال‌ جی K51S مدل بروز شده و ارتقا یافته K50 است. این گوشی با پیشرفت های کمی نسبت به نسخه های استاندارد همراه است، اما مهمترین آنها استفاده از دوربین اصلی 32 مگاپیکسلی بزرگتر و سنسور سلفی 13 مگاپیکسلی و همچنین CPU با کلاک بالاتر است. K51s هنوز مجهز به همان صفحه نمایش 6.5 اینچی +HD است، اما به جای بریدگی قطره‌ای بالای نمایشگر که در LG K41S شاهد آن بودیم، شاهد یک نمایشگر حفره دار هستیم.

در داخل ال‌ جی K51S یک پردازنده هشت هسته ای MediaTek MT6765 Helio P35 با کلاک 2.3 گیگاهرتز وجود دارد، به همراه GPU PowerVR GE832، یک رم 3 گیگابایتی و 64 گیگابایت حافظه داخلی که از طریق کارت microSD قابل ارتقا است. این گوشی مجهز به یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر است. برای کسانی که مصرف زیادی از گوشی خود می‌کنند و می‌توان گفت هرکاری را اعم از کارهای سبک و سنگین با گوشی خود انجام می‌دهد، باید حتما در طول روز شارژر همراه خود داشته باشد چرا که در پایان روز حتما به شارژر نیاز پیدا خواهید کرد.

این گوشی همچنین با چهار ماژول دوربین در قاب پشت ارائه می‌شود که شامل یک سنسور اصلی 32 مگاپیکسلی، به همراه یک لنز 5 مگاپیکسلی ثانویه با زاویه دید عریض، و به ترتیب دو واحد 2 مگاپیکسلی عمق اضافی و لنزهای ماکرو است. دوربین جلوی آن نیز به یک سنسور 13 مگاپیکسلی ارتقا یافته و در صفحه پانچ شده از جلو قرار دارد. 

علاوه بر سخت افزار قدیمی، ما دارای نرم افزارهای قدیمی نیز هستیم. استفاده از اندروید 9 روی یک گوشی ساخته شده در سال 2020 چندان کار جالبی نبود که ال‌جی انجام داده است. حداقل انتظار داریم که ال‌جی با انتشار به روزرسانی‌هایی اندروید گوشی‌ها را ارتقا دهد. اما ما رابط کاربری جدیدی داریم که سرانجام پس از سالها به روز شد و عناصر به ارث برده از KitKat را از دست داد و اکنون چیزی نزدیک به One UI سامسونگ داریم. آیکون ها نیز دوباره طراحی شده اند و نرم افزار روان است. با همه‌ی این تفاسیر ما شاهد یک گوشی خوب از یک شرکت مورد اعتماد هستیم که در دسته‌ بندی گوشی تا 5 میلیون جای می‌گیرد و گزینه‌ی خوبی برای خرید می‌باشد.

 

4. گوشی هواوی Honor 10 Lite

گوشی هواوی Honor 10 Lite یکی از جدیدترین گوشی‌های میان‌رده هواوی است که ظاهر آن شبیه به گوشی‌های پرچمدار هوآوی میباشد. آنر 10 لایت درست پس از گوشی‌هایی همچون نوکیا 7.1، موتورولا وان و آنر 8X معرفی شده تا نماینده آنر در رقابت با میان رده‌ها باشد. آنر این بار درست از همان پردازنده مرکزی استفاده کرده که در آنرX8 به کار گرفته شده و آن را در بدنه‌ای کوچک‌تر جا داده است.

حرف از طراحی ظاهری که در میان باشد آنر 10 لایت حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. ظاهر زیبای این گوشی هوشمند، چشمگیر است و بریدگی ناچ قطره شکل بالای صفحه نمایش،‌ مخاطب را دلزده نمی‌کند. طراحی این گوشی هوشمند حسی اصیل را به مخاطب القا می‌کند. اگرچه پوشش قسمت‌های پشتی و کناری آنر 10 لایت پلاستیکی است ولی حس خوبی در هنگام دردست گرفتن آن به شما القا می‌کند. هوآوی از نمایشگر Full HD در این گوشی استفاده کرده است. این صفحه نمایش دارای نسبت ابعاد 19.5 به 9 بوده و حاشیه‌های بسیار باریکی دارد که طبق ادعای آنر نسبت صفحه نمایش به حاشیه در آن حدود ۹۰ درصد است. تفکیک‌پذیری تصویر 2230 در 1080 پیکسلی به معنی 415 پیکسل بر هر اینچ است.

دو دوربین اصلی از نوع 12 و 13 مگاپیکسل در پشت و یک دوربین 24 مگاپیکسلی سلفی روی آنر 10 کار گذاشته شده است. در این دوربین‌ها طیف گسترده‌ای از حالات عکاسی از حالت خودکار گرفته تا حالت هوش مصنوعی AI و تشخیص پیشرفته صحنه برای دوربین‌های آنر 10 لایت در نظر گرفته شده و کاربر می‌تواند از دوربین‌ها در حالت خودکار یا 100 درصد دستی استفاده کند.

این گوشی پردازنده مرکزی Kirin 710 دارد که با رم 3 گیگابایتی و ۶۴ یا 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه است. نسخه‌های دیگری از این گوشی هوشمند با 3 و 6 گیگابایت رم نیز در دسترس خواهد بود. در حیطه ارتباطات نیز گوشی آنر ۱۰ لایت به شبکه 4G ،NFC و بلوتوث 4.2  مجهز شده است. پورت micro USB خود نشان دهنده آن است که این گوشی پرچمدار نیست چرا که دستگاه‌های بالارده همگی از پورت USB-C بهره می‌برند. باتری 3400 میلی آمپر ساعتی آنر 10 لایت درست همان چیزی است که از یک میان‌رده می‌توان انتظار داشت. این باتری در استفاده معمولی به راحتی یک روز تمام دوام خواهد آورد و تا پایان روز میزان انرژی آن به 15 درصد خواهد رسید.

تولید گوشی‌های مقرون به صرفه با باتری پایا، طراحی ظریف، و صفحه نمایش با‌کیفیت از مهارت های اصلی برند آنر است و آنر 10 لایت نیز از این حیث کاربران را مایوس نخواهد کرد. آنر 10 لایت با پردازنده Kirin 970 شاید بهترین گزینه برای مالتی‌تسکینگ و بازی‌های پیشرفته سه‌بعدی نباشد اما باید گفت که امکانات این گوشی هوشمند نسبت به قیمت آن، فراتر از حد انتظار بوده و برای کاربرانی که به دنبال تجربه اندروید با خرید گوشی تا 5 میلیون تومان هستند، بهترین گزینه است.

 

5. گوشی موتورولا G8 Power

موتورولا به دلیل داشتن میان رده های سری Moto G مشهور بوده و محصولات این سری نیز به تازگی با چند مدل جدید منتشر شده است. Moto G8 Power برای کسانی که به دنبال یک صفحه نمایش بزرگ و ممتاز، دوربین های زیاد، بلندگوهای استریو و ظرفیت باتری بالا هستند، بسیار مناسب بوده تا روزها برای شما دوام بیاورد. موتورولا G8 Power اکنون به یکی از اصلی ترین گزینه های گوشی در حد پنج میلیون تبدیل شده است.

گوشی های Moto Power بر روی دوام باتری تمرکز دارند و مدل G8 Power اکنون با یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپری که برای آن شارژ سریع نیز در نظر گرفته شده است و با ترفندهای سخت افزاری و نرم افزاری کارآمد، می تواند تا 3 روز با توجه به وعده ای که موتورولا داده است دوام آورد.

موتورولا جی8 پاور یک گوشی نازک و سبک نیست، زیرا یک باتری غول پیکر را درون خود جای داده است. با توجه به ارگونومی ساخت این محصول در دست گرفتن آن بسیار لذت بخش می باشد. قاب پشتی جنس پلاستیکی دارد اما فریم آن آلومینیومی می باشد. ابعاد این گوشی 156×75.8×9.6 میلی متر می باشد و وزن آن 198 گرم است. با توجه به این که موتورولا از یک نمایشگر تمام صفحه استفاده می کند و دوربین سلفی را به صورت یک حفره طراحی کرده است، این گوشی از صفحه نمایش بسیار بزرگ و خوبی استفاده کرده و نسبت این نمایشگر به بدنه به بیش از 85 درصد رسیده است. در بالای صفحه نمایش و سمت چپ شما می توانید حفره مربوط به دوربین سلفی را مشاهده نمایید.

در قاب پشتی 4 لنز دوربین موتورولا را به همراه لوگوی آن مشاهده می کنید. شیوه ی چینش این دوربین ها به صورت عمودی و در زیر هم می باشد. لنز اصلی یک سنسور 16MP است. سه لنز دیگر با کاربرد های تله فوتو و فوق عریض و ماکرو نیز دیگر لنز های موتورولا را تشکیل می دهند. این لنز ها به ترتیب 8،8 و 2 مگاپیکسل هستند. دوربین سلفی نیز سنسور 16 مگاپیکسلی است.

Moto G8 Power دارای پردازنده Snapdragon 665 تراشه میان رده کوالکام است و با فرایند تولید 11 نانومتر ساخته شده است. در کنار آن یک پردازنده گرافیکی Adreno 610 نیز قرار گرفته است که در بخش گرافیکی و بازی ه به گوشی شما کمک می کند. این گوشی دارای حافظه رم 4 و حافظه داخلی 128 گیگابایت می باشد که از مموری کارت نیز پشتیبانی می کند. نقطه قوت اصلی این گوشی را می توان باتری غول پیکر آن در نظر گرفت. این باتری دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر می باشد که طبق ادعای موتورولا بیش از 3 روز برای شما دوام می آورد. شارژری که وظیفه پر کردن این باتری را بر عهده دارد نیز یک شارژر سریع 18 واتی است. نسخه اندروید 10 بر روی این گوشی نصب شده به طور حتم قابلیت ارتقا به نسخه 11 را نیز دارد.

 

6. گوشی نوکیا 6.2

کمپانی قدرتمند HMD در رویداد IFA 2019 بار دیگر توجه ها را به سمت خود جلب کرد. دو گوشی نوستالژی و دو گوشی هوشمند مبتنی بر Android one در این جشنواره معرفی شدند. یکی از این گوشی های هوشمند نوکیا 6.2 نام دارد که میان رده زیبا، خوش ساخت و خوش قیمت است و ارزش خرید خوبی در بازه قیمتی بهترین گوشی تا 5 میلیون تومان را دارد.

نوکیا 6.2 یک جایگزین ارزان تر برای نوکیا 7.2 است و دقیقا از همان ابعاد و صفحه نمایش و دوربین استفاده می کند اما به دلیل پایین آمدن رتبه بندی پردازنده و دوربین سلفی نسبت به 7.2 مقرون به صرفه تر می باشد.

بدون توجه به اینکه نوکیا اخیرا توجه ها را به سمت خود جلب کرده و مورد استقبال قرار گرفته است، همه ی گوشی های ساخته شده توسط نوکیا و HMD از زیبایی خوب و کیفیت ساخت بالایی برخوردارند. نوکیا 6.2 هم از این قاعده مستثنی نیست و به طور حتم شما را به سمت خود جذب می کند. بدنه این گوشی از فریم آلمینومی و پشت شیشه ای استفاده می کند. در قاب جلویی شما صفحه نمایش را می بینید که اندازه ی 6.3 اینچی دارد و رزولیشن آن فول اچدی می باشد. این نمایشگر کیفیت بالایی دارد و به وسیله ی Gorilla Glass 3 محافظت می شود. این گوشی در ابعاد 159.9×75.1×8.3 میلی متر و وزن 180 گرم ساخته شده است. در بالای صفحه نمایش شما دوربین سلفی 8MP را می‌بینید و در حاشیه پایینی نمایشگر لوگوی نوکیا خودنمایی می کند.

با برگرداندن گوشی یک دایره را روی قاب پشتی میبینید که سه لنز دوربین و یک فلش LED درون آن قرار گرفته اند. لنز اصلی این دوربین یک سنسور 16MP می باشد. لنز دوم که از نوع فوق عریض است سنسور 8 مگاپیکسلی دارد و آخرین لنز که وظیفه ی تشخیص عمق را بر عهده دارد، سنسور 5 مگاپیکسلی دارد.

در بخش پردازش نوکیا از یک چیپست 14 نانومتری کوالکوم به نام Snapdragon 636 استفاده می کند که قدرت پردازشی مطلوبی را برای این گوشی رقم می زند. چهار نسخه با حافظه های مختلف برای این مدل در نظر گرفته شده است که نسخه رم 4 و حافظه داخلی 128 برای مقاله ما مناسب می باشد. باتری نوکیا 6.2 نیز ظرفیت 3500 میلی آمپری دارد و به کمک یک شارژر 10 واتی انرژی خود را بازیابی می کند. مهم ترین بخش که این گوشی را از دیگر رقبا متمایز میکند و تقریبا به امضای HMD و نوکیا تبدیل شده است، استفاده از اندروید خالص می باشد. نوکیا 6.2 از نسخه Android One ورژن 9 استفاده می کند که ارتقاهای بعدی را به صورت مرتب از گوگل دریافت می کند.

نوکیا 6.2 یک گوشی زیبا و محکم است و از اندروید خالص گوگل استفاده می کند و داوطلب دریافت اولین آپدیت ها از سوی گوگل نیز می باشد. صفحه نمایش باکیفیتی دارد و پرتره های خوبی را در خود ثبت می کند. شاید کمی طول بکشد که نوکیا مانند گذشته دیده شود اما رسیدن به نقطه ای که نوکیا اکنون قرار دارد کار بسیار بزرگی است و قطعا در آینده جایگاه های بزرگ تری را از این کمپانی قدیمی شاهد خواهیم بود.


 

7. گوشی هواوی Y7p

مذاکره برای کنار گذاشتن کدورت ها بسیار خوب است. اما آیا این مذاکرات نتیجه مثبت می دهند یا خیر؟ برای هواوی این نتیجه هیچ فرقی نمی کند چرا که با قدرت زیاد به کار خود ادامه می دهد. حتی اگر میانه راه گوگل، هواوی Y7p را همراهی نکند. هواوی Y7p برای کسانی که دنبال یک گوشی خوب تا 5 میلیون هستند بسیار مناسب است. بهترین گوشی های هواوی در سال جدید نیز مدل های خوب و گوناگونی هستند که می توانند سلایق مختلف و بازه های قیمتی متفاوتی را شامل شوند. هواوی Y7p را نیز می توان جزو یکی از خوش ساخت ترین و خوش قیمت ترین محصولات این شرکت دانست. مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری بسیار مناسبی در این گوشی قرار داده شده است که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

طراحی هواوی Y7p به شکل نوین و با رنگ های بسیار جذاب خود را نشان می دهد. این گوشی در دو رنگ مشکی نیمه شب و آبی طراحی شده که از زوایای مختلف و انعکاس نوری مختلف رنگ آن تغییر می کند. در قاب جلویی شما شاهد صفحه نمایش بزرگ و مناسب 6.4 اینچی آن است که از نوع LCD می باشد. تراکم پیکسلی که این صفحه نمایش دارد 269 پیکسل بر هر اینچ است و می تواند کمک زیادی به مصرف باتری شما نماید. در گوشه سمت چپ نمایشگر شما حفره دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را می بینید. قاب پشتی زیبایی بصری توصیف نشدنی دارد که شما را در نگاه اول محو خود می کند. جلوه های نوری و تغییر رنگ خاص در این قاب به خصوص در رنگ آبی به خوبی حس می شود. ابعاد هواوی Y7p به اندازه 159.8×76.1×8.1 میلی متر می باشد و به لطف بدنه پلاستیکی آن چیزی حدود 176 گرم وزن دارد.

قاب پشتی میزبان چینش عمودی لنز های دوربین 3 گانه هواوی می باشد. لنز اصلی این دوربین یک سنسور 48 مگاپیکسلی است و در کنار آن یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی وجود دارد. مسئول پردازش در این گوشی بر عهده ی چیپست Kirin 710F است که در کنار آن شما می توانید از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره ببرید. همگی این مشخصات سخت افزاری از یک باتری بسیار خوب 4000 میلی آمپری تغذیه می کنند. برای شارژ مجدد این باتری نیز خوش شانسید چرا که یک شارژر سریع 10 واتی وظیفه ی این کار را بر عهده دارد. اندروید نسخه 9 با رابط کاربری هواوی موسوم به EMUI از پیش بر روی این گوشی نصب شده اند اما سرویس های گوگل بر روی آن قرار داده نشده است و هواوی به جای آن از گالری اپلیکیشن های خود استفاده نموده که تا حد زیادی شما را بی نیاز و راضی نگه می دارد.

موفقیت به شانس و اقبال بر نمی گردد و کاملا اکتسابی است. چیزی که هواوی را در این راه تبدیل به یک نخبه کرده است. طراحی یک گوشی بسیار خوش ساخت و البته خوش قیمت برای کسانی که به دنبال ویژگی های بالا با قیمت مناسب هستند کار ساده ای نیست. اما شرکت های چینی مانند هواوی و شیائومی در این راه بسیار موفق عمل کرده اند.

8. گوشی شیائومی ردمی 9C

شیائومی اخیراً محصول جدید دیگری را معرفی کرده است که واقعاً شایسته توجه می باشد. نوبت آن رسیده که به بررسی در گوشی هوشمند جدید شیائومی Redmi 9C بپردازیم. ردمی 9C بهترین گوشی تا 5 میلیون شناخته می شود که نیاز کاربران را به خوبی رفع می کند. اول از همه، Redmi 9C نه تنها یک گوشی هوشمند مدرن بوده که پشتیبانی از NFC را دریافت کرده است، بلکه دارای یک پردازنده خوب MediaTek Helio G35 و یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپری می باشد. علاوه بر این، این دستگاه دارای سیستم دوربین سه گانه می باشد.

مدل جدید شیائومی ردمی 9c برای طراحی قاب پشتی از پلاستیک با دوام استفاده کرده است. این گوشی موبایل در سه رنگ خاکستری، آبی و نارنجی ارائه می شود. کیفیت ساخت، مانند سایر مدل های گوشی های هوشمند در سری ردمی، از استاندارد بالایی برخوردار می باشد. در پشت گوشی موبایل Redmi 9C، یک ماژول مربع شکل قرار دارد که دوربین سه گانه و یک فلاش LED در آن جای گرفته است. در قسمت مرکزی، یک ماژول اسکن اثر انگشت قرار گرفته شده تا با استفاده از قفل اثر انگشتر امنیت گوشی حفظ گردد.

در جلوی گوشی، صفحه نمایش بزرگ 6.53 اینچی با وضوح HD+ یا 1600 در 720 پیکسل قرار گرفته است. صفحه نمایش ردمی 9c رنگ های کاملاً غنی و درخشان را به نمایش می گذارد. حتی در هوای آفتابی، روشنایی صفحه برای استفاده راحت کافی می باشد. علاوه بر این، این گوشی تلفن دارای تنظیمات گسترده ای است که در آن می توانید محافظت از چشم در مقابل نور آبی و حالت خواندن را انتخاب کنید. پردازنده Helio G35 را می توان در دو گوشی هوشمند ارزان قیمت دیگر از Realme مدل های C11 و C15 یافت. پردازنده Helio G35 هشت هسته با حداکثر سرعت 2.3 گیگاهرتز می باشد. این تراشه با شتاب دهنده گرافیکی PowerVR8320 کاملا هماهنگ بوده و باعش شده تجربه کاربری بسیار روان باشد. اگر در مورد بازی ها بخواهیم صحبت کنیم، این گوشی موبایل حتی سخت ترین و سنگین ترین بازی ها را اجرا می کند، اما فراموش نکنید که این یک گوشی هوشمند ارزان قیمت می باشد و برای سرگرمی مداوم در بازی ها در نظر گرفته نشده است. این گوشی تلفن در دو نوع متفاوت 2 یا 3 گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی موجود می باشد. علاوه بر این، ردمی 9c یک فضای حافظه جداگانه برای کارت حافظه خارجی تا حداکثر 512 گیگابایت را دارا می باشد. ماژول اصلی دوربین دارای وضوح 13 مگاپیکسلی بوده و کیفیت تصویر خوبی را در ساعات روز ثبت می کند. ماژول های دوم و سوم دارای رزولوشن 2 مگاپیکسلی برای عکس های ماکرو و پرتره هستند. البته نتیجه عکس های ماکرو زیاد چشم گیر نیست، اما عکس های پرتره با سنسور عمق قابل قبول می باشند. نکته مثبت دیگر در مورد Redmi 9C ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعت می باشد. با توجه به اینکه وضوح صفحه نمایش تنها 720 است، مانند وضوح تصویر Full HD، مصرف باتری زیاد نخواهد بود و باتری برای شما به مدت 2 روز عمر خواهد کرد.

خرید شیائومی ردمی 9C

مزیت اصلی Redmi 9C ارزان قیمت وجود NFC در آن است. این یک موضوع یک قدم واقعا بزرگ کمک کننده برای محبوب شدن هر چه بیشتر گوشی های هوشمند ارزان قیمت می شود. این گوشی تلفن با دارا بودن صفحه نمایش بزرگ و روشن، باتری عظیم  و پردازنده به روز ارزش خرید بالایی دارد. اگر به دنبال بهترین گوشی 5 میلیون 2020 می گردید مطمئنا Redmi 9C انتخاب خوب برای شما خواهد بود. بسیاری از مدل های دیگر شیائومی نیز هستند که در مقاله ی بهترین گوشی تا 6 میلیون و بهترین گوشی تا 8 میلیون ما قرار دارند و این نشان دهنده ی موفقیت بسیار زیاد شیائومی در تولید گوشی های هوشمند است.

 

9. گوشی شیائومی ردمی 9

شیائومی با سری گوشی های REDMI توانست الگوی مناسبی راجع به گوشی های هوشمند در ذهن مخاطبان بسازد و این الگو در دسترس قرار دادن گوشی ای با ویژگی های عالی و کیفیت مناسب در عین داشتن قیمت معقول و مقرون به صرفه بود. حال مجموعه ردمی بار دیگر در سال 2020  با گوشی شیائومی Redmi 9  پا به میدان رقابت گذاشته است. این گوشی بعد از مدلی با نام Redmi 8 روانه بازار شد. آنطور که پیداست در طراحی ردمی 9 شیائومی سعی شده در اکثر موارد مانند نمایشگر، پردازنده و دوربین به سوی ارتقاء گام برداشته شود. هر چند که Redmi 9 برخی از ویژگی های مناسب مدل Redmi 8 را حفظ کرده است. اما از لحاظ شباهت ویژگی ها، می توان گوشی شیائومی Redmi 9 را بسیار به مدل پرچمدار شیائومی Redmi Note 9 نزدیک دانست و این گوشی را در لیست یکی از مدل های بهترین گوشی ها تا 5 میلیون تومان قرار داد.

گوشی شیائومی Redmi 9 با ظاهری زیبا در ابعاد 9.1*77*163.1 و با وزن 198 گرم وارد بازار شد. پس این گوشی در دسته تلفن های هوشمند بزرگ و ضخیم جای می گیرد که شاید دلیلش به استفاده از نمایشگر 6.53 اینچی و باتری بزرگ برای این مدل برگردد. بدنه ی شیائومی Redmi 9 در قسمت پانل پشتی و فریم از پلاستیک و در پانل جلویی از شیشه ی گوریلا گلس 3 ساخته شده است. در بخش صفحه نمایش یک نمایشگر 6.53 اینچی لمسی خازنی از نوع IPS LCD رزولوشن 1080 در 2340 را ارائه شده است. این صفحه نمایش با تراکم پیکسلی 395 پیکسل بر اینچ، فول اچ دی که حدود 89 درصد پانل جلویی را به خود اختصاص داده روشنایی و وضوح مناسبی دارد. دوربین چهار گانه ردمی 9 شیائومی از یک لنز 13 مگاپیکسلی اصلی، یک سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی، یک سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی در آخر هم یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق تصاویر تشکیل شده است. دوربین سلفی 8 مگاپیکسل بوده و مانند اکثر میان رده ها کیفیت فیلم برداری این گوشی نیز 1080 و 30 فریم در ثانیه است. از دیگر ویژگی های این دوربین می توان به قابلیت عکسبرداری HDR و پانوراما اشاره کرد.

از همه ی این ها گذشته سخت افزار گوشی شیائومی Redmi 9 با داشتن یک پردازنده مرکزی هشت هسته ای از نوع Helio Mediatek G80 در کنار پردازنده گرافیکی Mali G52 MC2 از مدل های قبلی پیشی گرفته و این نوید را می دهد که شیائومی Redmi 9 از نظر سرعت و پویایی بهتر عمل کند. ردمی 9 در دو مدل رم 4 و 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی در بازار موجود است. باتری قدرتمند 5020 میلی آمپر ساعتی از نوع لیتیوم پلیمری انرژی مورد نیاز این گوشی را تامین می کند که عمر بسیار خوبی دارد. اگر چه باتری شیائومی Redmi 9 قابل تعویض نیست اما از قابلیت فست شارژ پشتیبانی کرده و درون جعبه یک شارژر 10 واتی قرار دارد که می تواند این گوشی را در عرض نیم ساعت 20 درصد شارژ کند.

خرید شیائومی ردمی 9

وقتی ویژگی های مثبت این مدل را در ذهن مرور می کنیم و در کنار قیمت آن قرار می دهیم برای خرید شیائومی Redmi 9  اشتیاق بسیاری در ما بوجود خواهد آمد، چرا که داشتن گوشی ای با نمایشگر فول اچ دی و باتری بسیار مقاوم با عمر مناسب در کنار داشتن دوربین چهارگانه رضایت بخش، آن هم با قیمتی حدود 5 میلیون تومان حتما وسوسه کننده خواهد بود.

 

 

10. گوشی شیائومی نوت 9s

سری ردمی نوت شیائومی تاکنون گوشی های مقرون به صرفه زیادی را معرفی کرده است. از جمله نوت 7 و نوت 8 که جزو بهترین گوشی های ارزان قیمتی که طی چند سال گذشته دیده ایم هستند. با نگاهی به سری موفق نوت، می توان فهمید که چرا از آن ها استقبال خوبی صورت گرفته است: نمایشگرهای بزرگ، عملکرد مناسب و باتری های قابل اطمینان و رفع نیازهای اساسی مورد نظر مصرف کنندگان از ویژگی هایی است که این محبوبیت را رقم زده. با معرفی گوشی ردمی نوت 9 اس به نظر می رسد شیائومی سعی داشته تا تجربه ی با ارزش تری در اختیار کاربران خود قرار دهد. Redmi Note 9s با سیستم دوربین چهارگانه، نمایشگری بدون حاشیه، برخلاف Huawei با دسترسی به برنامه های Google و Google Play Store عرضه شده است. در طراحی گوشی ردمی نوت 9 اس شما حتی به جک هدفون 3.5 میلیمتری نیز دسترسی خواهید داشت که این ویژگی در اکثر گوشی های 2020 حذف شده است. همانطور که وعده داده شده بود، شیائومی Redmi Note 9s با باتری قدرتمند و ظرفیت بالا، عملکرد سخت افزاری عالی و همچنین دوربین بسیار خوب وارد بازار شد. به طور کلی اگر می خواهید یک گوشی اندرویدی بزرگ و با عملکردی مناسب داشته باشید که هزینه آن در حدود 5 میلیون تومان باشد. بهترین گزینه نوت 9s شیائومیست.

بخش “تلفن های ارزان” یا میان رده یک بخش رقابتی است که شرکت های Redmi، Realme، Motorola و نوکیا اغلب ما را شگفت زده می کنند. در این رقابت Redmi Note 9S جنبه هایی از قبیل باتری عظیم، کارایی فوق العاده، طراحی و ساخت قابل اعتماد را دارا می باشد. اگر صفحه نمایش نرخ تجدید بالاتری می داشت (۹۰ یا ۱۲۰ هرتز) به سادگی گوشی نوت 9 اس برترین گوشی ۲۰۲۰ میان رده به شمار می رفت. Redmi Note 9S یک تلفن هوشمند عالی می باشد. شیائومی اثبات کرده که شما می توانید در سال ۲۰۲۰ با صرف هزینه ای حدود 5 میلیون تومان یک گوشی هوشمند فوق العاده بخرید. این دستگاه عملکرد عالی، صفحه نمایش بزرگ و تنوع خوبی از دوربین ها و حالت های عکسبرداری را ارائه می دهد. ردمی نوت 9 اس ویژگی های بیشماری را در خود تجمیع کرده است اما به هر حال البته با توجه به سوابق درخشان شیائومی انتظار چیزی کمتر از این نیز از سری Note  Redmi نداریم. آیا این گوشی بهترین گوشی هوشمند در این رنج قیمتی است؟

خرید نوت 9s شیائومی

شیائومی در Redmi Note 9s هر آنچه که قولش را داده بود به نحو احسن پیاده سازی کرده است مطمئناً HDR10، دوربین ماکرو با کیفیت و عمر باتری شما را تحت تأثیر قرار می دهد. Redmi Note 9S تلفنی است که می توانیم به راحتی خرید آن را توصیه کنیم.


 

11. گوشی آنر 9X

جالب است بدانید مدل های قبلی یعنی آنر 8 ایکس و 7 ایکس موفقیت های زیادی به همراه داشتند پس قطعا مدل پیشرفته تر این سری آمده است تا موفقیت های دلنشین قبلی را با قدرت بیشتری تکرار کند. طی بررسی هایی که روی این مدل داشتیم نتایج جالب توجه زیادی بدست آمد. اولین و چشمگیرترین ویژگی این مدل که در نگاه اول دلربایی می کند، صفحه نمایشی کاملا یکدست و بدون هیچ گونه بریدگیست، بطوریکه هیچ فضای اشغال شده ای برای دوربین سلفی مشاهده نمی کنید گرچه در نگاه اول عجیب و غیر معمول است ولی لذت استفاده از یک نمایشگر کاملا یکدست شما را وسوسه خواهد کرد. دلیل این خاصیت به طراحی جدید و نو آورانه دوربین سلفی برمیگردد. در گوشی آنر 9 ایکس دوربین سلفی به صورت پاپ آپ کار شده است، در واقع زمانی که دوربین سلفی را برای تصویر برداری نیاز داشته باشید سر و کله اش پیدا می شود و در مواقع دیگر پنهان است. در آنر 9x رم 6 گیگابایتی می تواند در اجرای همزمان برنامه های مختلف شما را حمایت کند و از این لحاظ با یک گوشی قوی رو به رو هستیم. گوشی آنر 9x با دوربین سه گانه پشتی عرضه شده که لنز اصلی آن ۴۸ مگا پیکسل می باشد. ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری این گوشی جذاب و زیاد هستند، شما میتوانید خلاصه آن ها را در جدول زیر مشاهده کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید این محصول به صفحه نقد و بررسی آن رجوع کنید. یکی از معقول ترین و بهترین انتخاب ها برای گوشی پنج میلیونی همین مدل است.

خرید آنر 9X

12. گوشی شیائومی نوت 8 پرو ۱۲۸

یکی از قدرتمندان و یکه تازان بازار در این رده قیمتی قطعا شیائومی نوت 8 پرو می باشد. گرچه تا ماه های قبلی این مدل در رده قیمتی حدود 4 میلیون تومان قرار داشت اما به علت شرایط بازار و کم شدن ارزش پول کشورمان (متاسفانه) در حال حاضر و در آپدیت های جدید شیائومی نوت 8 پرو در محدوده قیمتی 4.5 تا 5 میلیون تومان قرار گرفته است. اکثر گوشی های شیائومی در چندین حافظه به بازار عرضه می شوند در مورد نوت 8 پرو نیز این شرایط صادق است و این گوشی با دو حافظه ۱۲۸ و ۶۴ عرضه شده است. دقت داشته باشید کلیه محصولات شیائومی در سایت خاص باکس پک گلوبال می باشند. نوت 8 پرو با دوربین فوق العاده اش معروف است. یک گوشی میان رده با 4 لنز که خیال شما رو برای عکسبرداری کاملا راحت می کند. لنز اصلی این گوشی ۶۴ مگا پیکسل می باشد. یکی از نکات جالب در مورد این گوشی این است که  پنل پشتی و صفحه نمایش با گوریلا گلس نسل پنجم پوشانده و محافظت شده است. آخرین ویژگی که واقعا در حد و اندازه گوشی میان رده نیست حجم باتری و توان شارژدهی نوت 8 پرو می باشد این گوشی با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری و دارا بودن سیستم شارژ سریع حجت را بر تمام علاقه مندان تمام کرده است. از نظر ما نوت 8 پرو نیز یکی از بهترین گوشی ها تا 5 میلیون تومان میباشد.در این رده قیمتی نوت 8 پرو یک گوشی فوق العاده و ارزشمند است. حتما این گوشی را در لیست گزینه های قبل خرید خود بگنجانید.

خرید نوت 8 پرو شیائومی

13. گوشی سامسونگ گلکسی A51

وقتی صحبت از گلکسی A51 می شود باید بدانید این گوشی به عنوان جانشین گلکسی A50 و A50s یکی از موفق ترین تلفن های هوشمند سامسونگ در سال ۲۰۱۹ شناخته می شود. سامسونگ کل سری Galaxy A را بازسازی کرد تا در بخش میان رده بازار رقابتی تر عمل کند و از این رو به عرضه مجموعه ای از گوشی های جدید پرداخت. A51 یکی از مدلهای معدود در دسته بندی گوشی سامسونگ تا 5 میلیون است.

اما این روز ها دیگر کسی از گلکسی A51 به عنوان جانشین یک مدل موفق یاد نمی کند بلکه به علت دارا بودن ویژگی های عالی در صفحه نمایش، دوربین و سخت افزار به یک مدل شبه پرچمدار تبدیل شده است  که به تنهایی می تواند عنوان یک میان رده قدرتمند و درجه یک را به دوش بکشد. این گوشی یک پردازنده Exynos 9611 داشته و در کنار حافظه رم 6 گیگابایتی هر نیازی که از یک گوشی میان رده داشته باشید برطرف می کند. یکی از نقاط قوت نسبت به مدل قبلی نمایشگر Infinity-O گوشی گلکسی A51 می باشد که به راستی کیفیت صفحه نمایش های سامسونگ همیشه مثال زدنی است مخصوصا در A51. سامسونگ نمایشگرهای OLED بی نظیری را در اختیار دارد، بدیهی است که کیفیت این پنل، همانند پرچمداران نیست، اما نباید سخت گرفت! خیلی سخت میتوانید یک گوشی با نمایشگر OLED از برند های دیگر را پیدا کنید که ادعای کیفیتی بهتر داشته باشد. با زاویه دید عالی، طیف رنگ سیاه عمیق، رنگ های غنی، زیبا و بسیار روشن بهترین تجربه بصری را داشته باشید.

خرید گلکسی A51 سامسونگ

ترکیب لنز های دوربین این گوشی برگ برنده آن به حساب می آید جایی که A51 کاملا می درخشد.خیلی از صاحب نظران معتقدند سیستم دوربین این گوشی بزرگترین نقطه قوت فروش آن می باشد. سامسونگ ترکیب جالبی را برای A51 ارائه داده است. گلکسی A51 دارای یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض می باشد که از زاویه دید ۱۲۳ درجه ای برخوردار است. این گوشی همچنین یک دوربین 5 مگاپیکسلی عمق را از مدل قبلی به ارث برده است اما A51 اولین گوشی موبایل سامسونگ دارای دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی می باشد.نا گفته نماند که نگارش این مقاله متاثر از نرخ ارز است و ممکن است مدل هایی نظیر a51 قیمت های بیشتری داشته باشند در صورت تمایل می توانید به مقالات بهترین گوشی تا 7 میلیون یا لیست بهترین گوشی تا 10 میلیون سر بزنید.

14. گوشی شیائومی Mi 9T

سومین گوشی از سری می 9. پس از دو گوشی Mi 9 و Mi 9 SE شرکت شیائومی گوشی Mi 9T می باشد. گوشی که سری می 9 را به سمت و سوی دیگری برد! این گوشی ویژگی های بسیاری را از دو مدل پیشین خود به ارث برده است، اما ویژگی های منحصر به فرد خود را نیز به همراه دارد. دوربین سلفی پاپ آپ، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و جک هدفون 3.5 میلیمتری باعث شده تا گوشی Mi 9T در برابر برادر و خواهر خود متمایز جلوه کند.

اگر بخواهیم در یک جمله گوشی شیائومی Mi 9T را توصیف کنیم. یک پرچمدار ارزان قیمت ! شیائومی با قرار دادن سخت افزار نزدیک به گوشی های پرچمدار، طراحی زیبا و منحصر به فرد به همراه صفحه نمایشی با کیفیت و روشن را گرد آوری کرده کرده است. این مشخصات و ویژگی ها آرزوی هر کاربری می باشد و می تواند تمامی نیازها را رفع کند.

Mi 9T دارای سه دوربین عقب است که اصلی ترین آنها سنسور ۴۸ مگاپیکسلی سونی IMX582 است. این گوشی همچنین دارای لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی با اندازه پیکسل۱.۱۲میکرومتر با دیافراگم F/2.4  و یک لنز با زاویه دید فوق العاده عریض ۱۳ مگاپیکسلی با همان مقدار اندازه پیکسل و دیافراگم را دارا می باشد. این گوشی شیائومی همچنین دارای سنسور جلویی ۲۰ مگاپیکسلی به صورت پاپ آپ می باشد.

خرید Mi 9T شیائومی

شیائومی مطمئناً تلفن های هوشمند جدیدی را به سرعت به بازار عرضه می کند. Mi 9T با این که به سرعت پس از دو مدل قبلی خود روانه بازار شد اما به همان سرعت هم در میان کاربران نیز محبوب شد. اگر به دنبال گوشی شیائومی تا 5 میلیون تومان هستید حتما نگاه دقیق تری به شیائومی mi 9T داشته باشید.

15. گوشی شیائومی Mi 9 Lite

و باز هم برند شیائومی و مدل جدیدی از سری محبوب می 9. یک تلفن هوشمند تمام عیار عالی و سخت افزاری رده بالا با ارزش خرید زیاد، جایگزین مناسب برای افرادی که دوربین پاپ آپ Xiaomi mi 9T  را دوست ندارند و در آخر، قاتل گلکسی A50 سامسونگ!

با تشکر از باتری عظیم، هر 1 الی 2 روز نیازمند این هستید که گوشی شیائومی Mi 9 Lite را شارژ کنید و با وجود شارژر +Quick Charge 4 باتری این گوشی به سرعت شارژ می شود. حتی اگر چندین برنامه همزمان داشته باشید، به لطف رم 6 گیگابایتی، تلفن هوشمند به سرعت پاسخگوی شما می باشد. همانطور که می دانید یکی از بهترین پردازشگر ها اسنپ دراگون می باشد و شیائومی درگوشی می 9 لایت تراشه اسنپ دراگون ۷۱۰ را استفاده کرده است، پس با خیالی آسوده می توانید سنگین ترین بازی ها و نرم افزارها را در گوشی خود اجرا کنید. با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی می توانید عکس هایی باکیفیت و عالی بگیرید. آیا دوست دارید نمای وسیع تری را ضبط کنید؟ یک منظره زیبا؟ یک ساختمان بزرگ؟ جای نگرانی نیست، به آسانی می توانید از دوربین فوق العاده عریض 8 مگاپیکسلی آن بهره ببرید. گوشی می 9 لایت همچنین دارای یک سنسور عمق دو مگا پیکسلی نیز می باشد که تصاویر پرتره بی نظیری را به ارمغان می آورد. می توانید فیلم ها را به صورت Full HD و با رنگ های پر جنب و جوش در صفحه نمایش AMOLED 6.۳۹ اینچی تماشا کنید.
طراحی Xiaomi Mi 9 Lite کاملاً کلاسیک می باشد. در قسمت جلویی حاشیه های نسبتاً نازک و شکاف قطره ای برای دوربین جلو در قسمت بالای صفحه نمایش طراحی شده است.

خرید می 9 لایت شیائومی

شیائومی می 9 لایت یک گوشی هوشمند میان رده عالی با مزایای زیاد و نقاط ضعف کم می باشد. اما در نهایت باید خاطر نشان شد که یک گوشی تلفن فوق العاده می باشد! هر آنچه را که ممکن است از یک گوشی میان رده بخواهید را در اختیار دارد. صفحه نمایش عالی، دوربین های با کیفیت بالا، عملکرد خوب، اسکنر اثر انگشت نوری در صفحه نمایش، جک 3.5 میلی متری هدفون، ماژول NFC، عمر باتری خوب و شارژ سریع.

16. گوشی هواوی نوا 5T

هواوی با معرفی نوا 5T، یک دستگاه اندرویدی زیبا را برای بخش میان رده به بازار عرضه کرده است. از یک طراحی زیبا و صفحه نمایش 6.۲۶ اینچی با کیفیت Full HD لذت ببرید و با 4 دوربین پشتی دنیای اطراف خود را به بهترین شکل ممکن ثبت کنید. علاوه بر این، با وجود رم 6 گیگابایتی عملکرد فوق العاده سریع را در اختیار دارید، همچنین برای ذخیره سازی تمام پرونده ها و فایل های خود به حافظه ۱۲۸ گیگابایتی دسترسی دارید.

مانند بسیاری از گوشی های جدید دیگر، دوربین گوشی همیشه از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است. با هواوی نوا 5T می دانید به دوربین های با کیفیتی دسترسی دارید. این گوشی دارای 4 دوربین در قاب پشتی بوده که تمامی نیازهای شما را در هنگام ثبت لحظات زیبایتان برطرف می کند. این چهار دوربین شامل یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز با زاویه دید عریض ۱۶ مگاپیکسلی، یک سنسور 2 مگاپیکسلی عمق و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی می باشند. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی را فراموش نکنید و با اضافه کردن آن به دوربین های پشتی شما به 5 دوربین مجزا در این گوشی دسترسی دارید. با تشکر از هوش مصنوعی (AI) که دوربین ها دارند، می توانید در تاریکی کامل به اصطلاح با حالت Super Night Mode عکس های خوبی بگیرید. تقریباً در هر شرایطی می توانید برای ضبط تصاویر روی هواوی نوا 5T حساب کنید!

خرید نوا 5T هواوی

با Huawei Nova 5T، دیگر لازم نیست نگران باتری باشید. با باتری ۳۷۵۰ میلی آمپر ساعت و شارژر سریع همراه آن، می توانید دستگاه را در مدت 30 دقیقه 50٪ شارژ کنید.

 

لیست بهترین گوشی تا 5 میلیون تومان مثل تمام راهنماهای دیگر مکررا بروز رسانی شده و مدل های جدید در این بازه قیمتی که خوش فروش بوده و مشخصات فنی خوبی به نسبت قیمت دارند به لیست اضافه میشوند. در صورتیکه از مدل های معرفی شده استفاده کرده و یا نسبت به آنها نظری دارید لطفا نظر خود را با ما و مخاطبانمان در میان بگذارید.