رایانه

ارزانترین ساعت هوشمند جی پی اس دار + مقایسه و نظرات کاربران

ساعتهای هوشمند GPS محبوب هستند زیرا به راحتی می توانید مسیر های خود را در ان ردیابی کنید. در این پست بهترین ساعت هوشمند GPS را در سال 2020 معرفی خواهیم کرد.

ساعت هوشمند: Garmin Forerunner 45

مشاهده قیمت و موجودی محصول

با وجود این واقعیت که ساعت  هوشمند Garmin Forerunner 45 در درجه اول برای دوندگان در نظر گرفته شده است ،  برای  افرادی که در باشگاه ورزش می کنند و افرادی که تصمیم به اقدام دارند ، به همان اندازه مطلوب هستند. Garmin Fitness Tracker یک ساعت خوب برای نظارت بر سلامت و ورزش کلی شما است. برای ردیابی سرعت و مسافت خود از دستگاه های GPS استفاده کنید تا بتوانید در مورد تمرینات و پیشرفت خود اطلاعات دقیقی کسب کنید. ساعتهای Garmin GPS به تلفن هوشمند شما متصل می شوند و در مورد مسافت طی شده ، تعداد مراحلی که انجام می دهید ، تعداد کالری مصرفی اعلان می کنند.

همچنین سطح انرژی روزانه شما را کنترل می کند تا ببیند که از نظر جسمی چقدر برای تمرینات آینده مناسب هستید. اگر سطح استرس شما بالا رود ، ساعت شما به شما پیشنهاد می دهد تمرینات کاهش اضطراب را بر اساس تمرینات فردی  انجام دهید. طول شارژ بودن Garmin Forerunner 45 حداکثر یک هفته در حالت ساعت هوشمند و حداکثر 14 ساعت در حالت GPS است. 4 رنگ در دسترس است: بنفش ، سیاه ، سفید و قرمز ، اندازه صفحه نمایش 35 میلی متر و 42 میلی متر نیز موجود است.

ویژگی های برجسته: Garmin Forerunner 35

مشاهده قیمت و موجودی محصول

ترکیبی از ویژگی هایی مانند طراحی هنری ، ابزارهای حرفه ای و قیمت نسبتاً مناسب ، Garmin Forerunner 35 را به بهترین ساعت GPS در بازار تبدیل کرده است.

صفحه نمایش این دستگاه از شکل مستطیلی و تصویر با وضوح بالا برخوردار است ، بنابراین استفاده از آن هم در روز و هم در شب آسان است. دستگاه به سیستم عامل های آیفون یا آندروید متصل می شود و به شما امکان می دهد تا با استفاده از برنامه Garmin Connect Mobile اطلاعات را به اشتراک بگذارید.

به گفته گارمین ، گیرنده GPS داخلی در دستگاه به سرعت ماهواره های موجود را رصد می کند و در هر کجا که هستید ، حتی در زیر درختان ضخیم کار می کنید ، و از همه مهمتر ، با وجود مانیتور ضربان قلب ، دستگاه در تمام ساعات کار می کند و به دستگاه اضافی برای نظارت نیاز ندارید. ضربان قلب شما

راهنمای خرید بهترین ساعت‌های هوشمند شیائومی(اپدیت 2022)
بیشتر ببینید

با شروع کار ، دستگاه به طور خودکار می تواند متوقف شود و دوباره با شما شروع به کار کند ، و می توانید با استفاده از پیشخوان ، حرکت خود را ردیابی کرده و ببینید تا چه حد به نتیجه رسیده اید.

بهترین قیمت: ساعت هوشمند Amazfit Bip

مشاهده قیمت و موجودی محصول

اگر به دنبال ساعتهای ارزان تر هستید ، ممکن است بخواهید مارک های شناخته شده کمتری را در نظر بگیرید. ساعت هوشمند Amazfit Bip ویژگی های معمول و مشابه یک ساعت Garmin را با قیمت کمتری به شما ارائه می دهد.

این دستگاه بر اساس فناوری ماهواره ای GLONASS دارای GPS و ردیابی موقعیت مکانی است.

عمر باتری دستگاه به مدت 45 روز وعده داده شده و استانداردهای گرد و غبار و ضد آب (IP68) از دیگر مشخصات آن می باشد. این بند بند به دلیل طراحی و نصب قفل فلزی فلزی روی بند ، بسیار شیک تر از قیمت نهایی خود به نظر می رسد. رنگ های مختلف موجود برای این ساعت هوشمند شامل سفید ، سیاه ، سبز و قرمز است.

بهترین طراحی: ساعت ورزشی ورزشی Polar V800 GPS


ساعت مچی اسپرت GPS Polar V800

مشاهده قیمت و موجودی محصول

شاید به درستی گفته شود که سازندگان ساعت های هوشمند به طراحی توجه نمی کنند و شاید اولین ساعتی که طراحی شده V800 بود. در طراحی این ساعت هوشمند از طرح های قدیمی مچ بندهای قبلی استفاده شده است که شامل صفحه ای مستطیلی است که روی بند نصب شده است. این ساعت هوشمند با استفاده از GPS ، فعالیت های شما را هنگام ورزش یا اجرای برنامه ردیابی می کند و به راحتی اطلاعاتی مانند سرعت و پیشرفت شما را در اختیار شما قرار می دهد.

در حقیقت ، V800 از مچ بند به یک دستیار ورزشی تبدیل شده است و با بسیاری از تمرینات و برنامه های غذایی که برای تناسب اندام مناسب هستند سازگار است. از همه مهمتر ، مانیتور ضربان قلب به شما امکان می دهد فعالیت ها و تأثیر آنها بر سلامتی خود را کنترل و کنترل کنید. V800 یک بند کاملاً برجسته است ، اما هزینه اضافی کمی نیز برای تعویض آن وجود دارد.

 

بهترین پخش کننده موسیقی: Garmin Vivoactive 3 Music

مشاهده قیمت و موجودی محصول

گارمین تولید کننده معتبر دستگاه های مبتنی بر GPS است که سالها تجربه در این زمینه دارد. بنابراین جای تعجب ندارد که نام این شرکت را چندین بار در این لیست می بینیم. یکی از جدیدترین خلاقیت های این برند Garmin Vivoactive 3 Music است که با افزودن قابلیت موسیقی ، ویژگی اصلی دوست داشتنی را برای دوستداران موسیقی فراهم کرده است. این ساعت دارای GPS داخلی است که شما را با تمام برنامه های تناسب اندام خود از صبح تا بعد از ظهر یوگا به روز می کند.

معرفی بهترین درایو دی وی دی اکسترنال با( قیمت روز)
بیشتر ببینید

گفتنی است ، اگر از GPS استفاده می کنید ، باتری دستگاه تنها 5 ساعت دوام می آورد. برای شخصی سازی بیشتر این دستگاه ، می توانید هزاران برنامه مختلف را به صورت رایگان از فروشگاه های آنلاین بارگیری کنید و با ساعت هوشمند خود همگام شوید.

از نظر موسیقی ، Vivoactive 3 Music با حافظه داخلی ساخته شده است و می توانید تا 500 آهنگ مورد نظر خود را منتقل کنید و مستقیماً از ساعت هوشمند خود بدون نیاز به تلفن همراه گوش دهید. همچنین بارگیری و بارگذاری برنامه های مختلف و بیشتر در دستگاه امکان پذیر است. صفحه نمایش این ساعت از شیشه های بادوام با وضوح 240 در 240 پیکسل ساخته شده است و یک ساعت هوشمند عالی برای کسانی که می خواهند ویژگی هایی مانند GPS و موسیقی داشته باشند.