رایانه

جدیدترین اسمارت واچ سامسونگ + مقایسه و نظرات کاربران

یافته ها حاکی از آن است که سامسونگ در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ ساعت هوشمند گلکسی واچ 5 را به بازار عرضه خواهد کرد. در این مطلب به بررسی گلکسی واچ 5 و قابلیت هایی که انتظار می رود با این ساعت هوشمند همراه باشد، می پردازیم.

بررسی گلکسی واچ 5 و قابلیت های مورد انتظار از این اسمارت واچ

سامسونگ به همراه عرضه گلکسی واچ 5 قرار است یک نسخه گران تر از آن با پسوند پرو را نیز روانه بازار نماید که تاکنون گزارشاتی مبنی بر تجهیز آن به باتری با شارژدهی بالا منتشر شده است. یافته ها نشان می دهد این ساعت هوشمند قرار است در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ روانه بازار شود.

همانطور که می دانید سامسونگ بزرگترین سازنده گوشی در جهان می باشد. این شرکت در زمینه ساعت های هوشمند نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد و در این بازار مهمترین رقیب اپل به حساب می آید. سری گلکسی 5 به همراه تراشه جی پی اس داخلی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

می توان گفت گلکسی واچ 5 سامسونگ یک ساعت هوشمند کره ای اصل می باشد که لذت استفاده از ساعت های هوشمند را ارتقا می بخشد. بر اساس یافته ها احتمالا سنسور اندازه گیری دمان بدن، در این ساعت حضور ندارد. البته قرار است گلکسی واچ 5 سامسونگ سطح امکانات نسل های قبلی را ارتقا دهد.

در بررسی منابع مشخص شد گلکسی واچ 5 در دو نسخه ۴۰ و ۴۴ میلی متری عرضه می شود. در حالی که نسخه پرو فقط در یک سایز ۴۵ میلی متری و در دو نسخه بلوتوث و LTE ارائه خواهد شد. سری گلکسی واچ 5 پنل دایره ای شکل خود را حفظ کرده و بعید به نظر می رسد در طراحی ظاهری اش تغییرات چندانی ایجاد شود.

احتمالا نسخه ۴۰ میلی متری این اسمارت واچ در سه رنگ طلایی صورتی و خاکستری و نقره ای ارائه شود. در حالی که نسخه بزرگتر ظاهرا با رنگ بندی آبی، نقره ای و خاکستری به فروش می رسد.

بررسی تصاویر منتشر شده از گلکسی واچ 5 نشان می دهد که خیلی شبیه گلکسی واچ 4 استاندارد خواهد بود. احتمالا قاب چرخشی جذاب گلکسی واچ را در آن شاهد نباشیم. زیرا یک قاب ثابت جایگزین آن خواهد شد. همچنین انتظار می رود سری گلکسی 5 با ویژگی هایی مانند مقاومت در برابر آب، حفاظت نظامی، GPS , Samsung pay, NFC و مواردی این چنینی همراه باشد.

بررسی ها نشان می دهد گلکسی واچ 5 در نسخه ۴۰ میلی متری با ظرفیت باتری ۲۷۶ میلی آمپر ساعت ارائه خواهد شد. در حالی که نسخه بزرگتر دارای ظرفیت ۳۹۸ میلی متر خواهد بود.

یکی از قابلیت هایی که گلکسی واچ به آن نیاز اکید داشت، قابلیت شارژ سریع بود که یافته ها نشان می دهد شارژ سریع ۱۰ واتی برای هر سه نسخه سری گلکسی واچ 5 عرضه خواهد شد که سرعت شارژ را تقریبا دو برابر ارتقا می دهد. در ضمن باید اشاره کرد سری گلکسی واچ 5 بیشتر سنسورهای مشابه سری واچ 4 را با خود همراه دارد.

ساعت ها با همان سنسور بیواکتیو 3 ارائه می شوند که از ضربان قلب، ای سی جی، آنالیز امپدانس بیوالکتریک و نظارت بر اکسیژن خون پشتیبانی دارند. از این رو ویژگی های نسل قبلی شان را به طور کامل حفظ می کنند. با آنکه اطلاعات زیادی درباره قابلیت هایی که ممکن است به سری گلکسی واچ 5 اضافه شوند در دسترس نیست ولی انتظار می رود با بهبودهایی در حالت های ورزشی، ردیابی خواب و ردیابی خودکار همراه باشد.

به طور کلی گلکسی واچ 4 آغاز کننده دوران جدیدی برای سامسونگ می باشد چرا که این شرکت پس از سال ها استفاده از سیستم عامل اختصاصی تایزن آن را رها کرده و به جای آن از سیستم عامل ویر او اس 3 استفاده می کند. گلکسی واچ 4 از سوی کاربران و کارشناسان با استقبال روبرو شد و امکانات متعدد آن مورد تحسین قرار گرفت.

با این وجود هنوز جای پیشرفت داشته از این رو در ادامه به بررسی قابلیت های مورد انتظار از نسل بعدی یعنی گلکسی واچ 5 می پردازیم.

قابلیت های مورد انتظار در گلکسی واچ 5

با توجه به بررسی ها باید گفت تبدیل شدن گلکسی واچ 5 به بهترین ساعت هوشمند به قابلیت هایی که ارائه می کند، بستگی دارد. از جمله قابلیت های مورد انتظار در گلکسی واچ 5 می توان به موارد زیر اشاره کرد.

1. بهبود عمر باتری و سرعت شارژ آن

افزایش عمر باتری خواسته ای مختص به اسمارت واچ سامسونگ نبوده و در حال حاضر اکثر ساعت های هوشمند با این مشکل روبرو هستند. ولی از آنجا که درباره یکی از پیشرفته ترین کمپانی های دنیا صحبت می شود، انتظار بیشتری از آن وجود دارد. باتری اسمارت واچ باید حداقل دو روز کامل دوام بیاورد که در حال حاضر چنین موضوعی مشاهده نمی شود.

اگر طول عمر باتری را تنها نقطه ضعف سری قبل گلکسی واچ در نظر بگیریم، از این رو جای تحسین است اگر گلکسی واچ 5 دوام باتری بالاتری داشته باشد. از آنجا که گلکسی واچ 4 با نمایشگر همیشه روشن و ردیابی فعال به طور مکرر بیشتر از یک روز دوام می آورد، انتظار می رود گلکسی واچ 5 و واچ 5 پرو نیز ظرفیتی فراتر از این داشته باشد.

ضمنا شایعاتی عنوان شده که اسمارت واچ های جدید سامسونگ با فناوری شارژ سریع عرضه می شوند که این امر سبب دوبرابر شدن سرعت شارژ نسبت به نسل قبلی خواهد شد. در صورتی که از ساعت مبتنی بر ویر او اس استفاده می کنید تقریبا باید هر شب به شارژ وصل شود.

این یعنی ممکن است هنگام خواب، ساعت هوشمندتان شارژ کافی برای پایش وضعیت خواب نداشته باشد. ارتقا عمر باتری اسمارت واچ ها بی شک کار راحتی نبوده ولی در کنار این موضوع باید سرعت شارژ اسمارت واچ نیز ارتقا یابد. هر چند شارژ بی سیم قابلیت بسیار سودمندی است ولی برای شارژ کامل باید تقریبا دو ساعت انتظار کشید.

این در حالی است که نسل ششم اسمارت واچ شرکت فسیل در مدت نیم ساعت می تواند شارژ یک روز کامل را دریافت نماید. از این رو سامسونگ نیز بی شک می تواند از این فناوری در گلکسی واچ 5 استفاده کند.

2. حضور دستیار گوگل

یکی از موضوعات نا امید کننده در باره گلکسی واچ 4 این است که بدون دستیار گوگل ارائه شده است. هنگامی که سامسونگ برای ساعت هایش از سیستم عامل اختصاصی بهره می گیرد، عدم استفاده از دستیار صوتی گوگل تا حدودی منطقی بود ولی گلکسی واچ 4 به سیستم عامل ویر او اس مجهز است. از این رو هیچ توجیه منطقی برای عدم حضور دستیار گوگل در این ساعت وجود ندارد.

هر چند در گذشته این قابلیت در ساعت های هوشمند با مشکلاتی همراه بود ولی نسل های جدید اسمارت واچ ها به لطف استفاده از سخت افزارهای جدید، دیگر در این باره مشکلی ندارند. با این حال کاربران در گلکسی واچ 4 می توانند از دستیار صوتی بیکسبی بهره بگیرند. ولی در کل کیفیت و امکاناتش به پای دستیار صوتی گوگل نمی رسد.

به این ترتیب انتظار می رود در گلکسی واچ 5 شاهد حضور دستیار صوتی گوگل باشیم زیرا به کاربر اجازه می دهد از چندین قابلیت مبتنی بر این دستیار صوتی بهره بگیرد.

3. عرضه مدل LTE کاربردی

مدل LTE گلکسی واچ 4 مشابه نسل های قبلی با مشکلات زیادی همراه است. کاربری که مدل LTE یک اسمارت واچ را می خرد، تمایل دارد بدون نیاز به استفاده از گوشی از امکاناتی مانند تماس، نوتیفیکیشن، ردیابی فعالیت های ورزشی و سایر کارهای این چنینی استفاده کند.

ولی در سال های گذشته سامسونگ نشان داده که ظاهر مدل های LTE  اسمارت واچ ها در مرکز توجه شرکتش قرار ندارند. به طور مثال با فعال کردن اینترنت LTE  ساعت، گلکسی واچ 4 سریعا داغ شده از این رو با ریستارت های متعدد روبرو می شود. از این رو با توجه به این بررسی ها انتظار می رود مدل LTE گلکسی واچ 5 حقیقتا کاربردی باشد و سامسونگ روی این مدل بیشتر تمرکز نماید.

4. حضور قابلیت های تندرستی در گوشی هایی که سامسونگ نیستند

در دوره ای که اسمارت واچ های سامسونگ با سیستم عامل تایزن روانه بازار می شدند، این ساعت ها با گوشی های سامسونگ هماهنگی زیادی داشتند. متاسفانه با این که گلکسی واچ 4 از سیستم عامل Wear OS بهره می برد ولی این مشکل هنوز به صورت کامل رفع نشده است.

برای استفاده از قابلیت هایی مانند نوار قلب و نظارت بر فشار خون باید از گوشی سامسونگ استفاده نمایید. چنین قابلیت مفیدی نباید تنها به گوشی های ساخت یک شرکت محدود گردد و همه گوشی های اندرویدی باید قادر به استفاده از آن باشند.

متاسفانه برای استفاده از هیجان انگیز ترین قابلیت های ردیابی سلامت گلکسی واچ 4 فقط در صورت جفت شدن با اسمارتفون سامسونگ فعال می شود. سایر کاربران به ای سی جی دسترسی ندارند و سنجش فشار خون تنها منحصر به گوشی های سامسونگ است.

به این ترتیب بررسی ها نشان می دهد در صورتی که سامسونگ استفاده از این سنسور را برای تمام گوشی های اندرویدی فراهم نماید، گلکسی واچ 5 می تواند به عنوان رقیب اپل واچ عرض اندام کند.

جمع بندی

افراد زیادی در سراسر دنیا مشتاقانه منتظر برگزاری رویداد جدید سامسونگ می باشند و با توجه به اطلاعات منتشره زمان کمی تا فرا رسیدن این رویداد و معرفی دقیق سری گلکسی واچ 5 باقی مانده است. باید منتظر بود تا مشاهده شود که سامسونگ تا چه اندازه از انتظارات را برآورده می کند.

در ضمن شایعاتی وجود دارد سامسونگ تصمیم دارد یک سنسور برای اندازه گیری دمای بدن تعبیه نماید. به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد در صنعت ساعت های هوشمند انقلاب بزرگی به راه اندازد. ولی تحلیل ها و گزارشات حاکی از آن است که امکان ساخت و تهیه این سنسور بسیار دشوار می باشد.

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا سامسونگ و حتی اپل فعلا نمی توانند این سنسور را در اسمارت واچ های خود تعبیه نمایند. یکی این است که دمای بدن انسان با تغییرات محیطی تغییر پیدا می کند. این طور به نظر می رسد که مشتاقان ساعت های هوشمند سامسونگ باید در گلکسی واچ 6 شاهد این آپشن کاربردی باشند و در گلکسی واچ 5 بعید به نظر می رسد این قابلیت حضور داشته باشد.

به منظور آشنایی با دیگر ساعت های هوشمند نظیر  اپل واچ se و هواوی واچ جی تی 2 می توانید از لینک های قرار داده شده در اینجا بازید نمایید.

بهترین ساعت هوشمند 2022 تنها برای اطلاع از تماس‌ها یا پیام‌ها کاربرد ندارد. جدیدترین ساعت های هوشمند هرآنچه که نیاز داشته باشید را در اختیارتان قرار می‌دهد. از ردیابی فعالیت‌های ورزشی گرفته تا سنجش سلامت بدن و حتی امکان تماس تلفنی. در ادامه همراه پلازا باشید تا با بهترین ساعت های هوشمند یا همان اسمارت واچ های سال ۲۰۲۲ آشنا شویم.

بهترین ساعت های هوشمند 2022 دارای قابلیت‌های سلامتی هستند که حتی می‌توانند در مواقع بحرانی، جان شما را نجات دهند. بیشتر ساعت‌ها دارای سنسور ضربان قلب هستند و حتی در صورتی که دچار سانحه شوید، می‌توانند با سرویس‌های امدادی تماس برقرار کنند. سنجس اکسیژن خون، نوار قلب و البته ردیابی فعالیت‌های ورزشی، از دیگر ویژگی‌های این ساعت‌ها به‌شمار می‌آیند. اما کدام یک از آن‌ها انتخاب بهتری هستند؟

بهترین ساعت های هوشمند 2022

به نظر عده بسیاری از افراد، در صدر لیست بهترین و جدیدترین ساعت های هوشمند 2022، اسمارت واچ هایی با سیستم عامل iOS هستند. اما این ساعت ها، بی رقیب نیستند و شرکت هایی مثل هواوی، شیائومی و سامسونگ همیشه در رقبابت تنگاتنگی با آن ها قرار دارند؛ به همین دلیل ما بر این عقیده ایم که برای هر سلیقه‌ای و با هر توان مالی می‌توانیم یک اسمارت واچ مناسب برای خودمان پیدا کنیم. ساعت‌های هوشمند راهی عالی برای دریافت اعلان‌ها از تلفن و ردیابی سلامتی شما، درست از مچ دست هستند.

1. اپل واچ سری 7 ؛ بهترین ساعت هوشمند ۲۰۲

  • اندازه: 41 و 45 میلی‌متر
  • شارژدهی: 18 ساعت
  • GPS: دارد
  • سنسور ضربان قلب: دارد
  • سازگار با: iOS
  • قیمت: از 9 میلیون تومان

نقاط قوت: شارژ سریع، حاشیه‌های اندک نمایشگر، ویژگی‌های متنوع

نقاط ضعف: باتری تفاوتی با نسل قبل ندارد، ویژگی جدید نسبت به نسل قبل ندارد

اپل واچ سری 7 بهترین اپل واچی است که تا به‌حال وارد بازار شده است. این مدل تغییر چندانی نسبت به سری 6 نداشته ولی درعوض با نمایشگر بزرگ‌تر و اندازه‌های جدیدتری عرضه شده است. اپل برای اولین بار ساعت خود را در اندازه‌های 41 و 45 میلی‌متری عرضه کرده است. نسل هفتم همچنین دارای واچ‌فیس‌های اختصاصی و کیبورد QWERTY است.

با وجود اینکه شارژدهی تفاوت چندانی نداشته ولی درعوض سرعت شارژ بالاتر رفته است. شما می‌توانید ظرف 1 ساعت، اپل واچ سری 7 را کاملا شارژ کنید. قیمت جدیدترین اسمارت واچ ۲۰۲۲ اپل حدود 9 میلیون تومان است.

2. سری سامسونگ گلکسی واچ 4 ؛ بهترین ساعت هوشمند ۲۰۲۲ برای اندروید

 

  • اندازه: 46/44/42/40 میلی‌متر
  • شارژدهی: 40 ساعت
  • GPS: دارد
  • سنسور ضربان قلب: دارد
  • سازگار با: اندروید
  • قیمت: از 4 میلیون تومان

نقاط قوت: وزن کم، طراحی ظریف، سیستم‌عامل Wear OS، سنجش شاخص توده بدنی

نقاط ضعف: شارژدهی ضعیف

گلکسی واچ 4 پس از اپل واچ سری 7، از بهترین ساعت های هوشمند ۲۰۲۲ است که می‌توانید خریداری کنید. گلکسی واچ 4 در حال حاضر پرچمدار ساعت‌های هوشمند سامسونگ است و در کنار یک مدل کلاسیک با قابلیت‌های اضافه‌ای مثل قاب گردان فیزیکی عرضه شده است.

این سری به‌لطف سنسور سلامتی 3 در 1 خود، می‌تواند ضربان و نوار قلب و همچنین شاخص توده بدنی شما را اندازه‌گیری کند. همچنین برای اولین بار دیگر خبری از تایزن نیست و این بار این ساعت‌ها با Wear OS همراه شدند. البته برخی ویژگی‌های این ساعت تنها مختص گوشی‌های سامسونگ است و با دیگر گوشی‌های اندرویدی کار نمی‌کند.

افزون بر این، سامسونگ به‌تازگی گلکسی واچ 5 را نیز با باتری بهتر معرفی کرده است. مدل جدیدتر قرار است از 4 شهریور وارد بازار شود.

3. آمازفیت GTR 3 پرو

 

  • اندازه: 46 میلی‌متر
  • شارژدهی: 12 روز
  • GPS: دارد
  • سنسور ضربان قلب: دارد
  • سازگار با: اندروید
  • قیمت: از 5 میلیون تومان

نقاط قوت: طراحی ظریف، قیمت مناسب، نمایشگر فوق‌العاده

نقاط ضعف:

آمازفیت GTR 3 پرو، جاه‌طلبانه‌ترین ساعت هوشمندی است که زپ (Zepp) تا به‌حال روانه بازار کرده است. مدل پرو نسبت به مدل استاندارد دارای نمایشگر بهتر با رفرش‌ریت بالاتری است. همچنین دارای 150 واچ فیس مختلف است و می‌تواند 150 حالت ورزشی را نیز ردیابی کند.

همچنین دقت سنسورها نیز نسبت به آمازفیت GTR 2 بهبود پیدا کرده و شما می‌توانید با خیال راحت‌تری، ضربان قلب، استرس و سطح اکسیژن را اندازه‌گیری کنید. ساعت همچنین دارای دستیار صوتی است که به‌شما این امکان را می‌دهد تا فقط با صدا از قابلیت‌های مختلف آن استفاده کنید. شارژدهی 12 ساعته را هم اگر به این موارد اضافه کنیم، می‌توان گفت جدیدترین اسمارت واچ آمازفیت یعنی GTR 3 پرو، بهترین ساعت هوشمند جهان در سال 2022 با قیمت مناسب است.

4. هواوی واچ 3 ؛ از جدیدترین ساعت های هوشمند 2022

  • اندازه: 46 میلی‌متر
  • شارژدهی: 3 روز
  • GPS: دارد
  • سنسور ضربان قلب: دارد
  • سازگار با: اندروید و iOS
  • قیمت: از 8 میلیون تومان

نقاط قوت: طراحی زیبا، رابط کاربری بسیار خوب، ویژگی‌های متنوع

نقاط ضعف: عملکرد ضعیف میکروفون

سری GT هواوی واچ، مدت‌ها بود که به‌عنوان پرچمدار ساعت‌های هوشمند این کمپانی شناخته می‌شد. اما با معرفی هواوی واچ 3 در کنار سیستم‌عامل هارمونی و عملکرد بهتر، حالا می‌توانیم این ساعت را بهترین ساعت آن‌ها بدانیم.

هواوی واچ 3 با هر بند 22 میلی‌متری سازگار است و دارای سنسورهای شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، ضربان قلب، تشخیص نور، فشارسنج و دماسنج است که از طریق اپلیکیشن Health هواوی، داده‌های مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهند. برخلاف سامسونگ و اپل شما نیازی نیست برای دسترسی به قابلیت eSIM هزینه اضافی پرداخت کنید و برخلاف Wear OS که از نسخه 3 به بعد دیگر از iOS پشتیبانی نمی‌کند، هواوی واچ 3 با هردو سیستم‌عامل اندروید و iOS سازگار است.

5. گارمین ونو 2 پلاس ؛ بهترین ساعت هوشمند 2022

جدیدترین ساعت هوشمند 2022 / بهترین ساعت هوشمند 2022

  • اندازه: 43 میلی‌متر
  • شارژدهی: 10 روز
  • GPS: دارد
  • سنسور ضربان قلب: دارد
  • سازگار با: اندروید و iOS
  • قیمت: از 15 میلیون تومان

نقاط قوت: نمایشگر امولد، ردیابی دقیق فعالیت‌های ورزشی، گارمین Coach، کیفیت تماس بسیار خوب، شارژدهی طولانی

نقاط ضعف: اپلیکیشن‌های زیادی ندارد، فاقد مدل LTE است، نیاز به نصب برنامه‌های اضافی در گوشی دارد، رابط کاربری جالب نیست

گارمین ونو 2 پلاس شاید پرامکانات ترین اسمارت واچ 2022 باشد. ساعتی که برای تمام استفاده‌ها گزینه مناسبی است و تمرکز زیادی هم بر قابلیت‌های سلامتی و ورزشی دارد. این ساعت با قابلیت تنظیم برنامه‌های ورزشی در طول چندین هفته، بهترین انتخاب برای دوندگان و دوچرخه‌سواران است و تمام داده‌ها را نیز با دقت بالایی در اختیار شما می‌گذارد.

همچنین نباید از دقت بالای سنسور GPS آن هم به‌راحتی بگذریم چرا که حتی در شهرهای شلوغ نیز می‌تواند با دقت قابل توجهی شما را ردیابی کند. گارمین 2 ونو پلاس همچنین دارای حالت‌های ورزشی مختلفی از گلف گرفته تا اسکی و یوگا و پیلاتس است. افزون بر این دارای یک میکروفون و بلندگو است که با آن‌ها می‌توانید با دستیار صوتی تماس برقرار و به تماس‌های تلفنی خودتان پاسخ دهید. تنها مشکل این است که خبری از LTE نیست و شما باید همیشه گوشی را همراهتان داشته باشید.

6. اوپو واچ

  • اندازه: 41 و 46 میلی‌متر
  • شارژدهی: 36 ساعت
  • GPS: دارد
  • سنسور ضربان قلب: دارد
  • سازگار با: اندروید و iOS
  • قیمت: از 270 دلار

نقاط قوت: عملکرد بسیار خوب، طراحی زیبا، نمایشگر فوق‌العاده

نقاط ضعف: تنها با بندهای انحصاری سازگار است، قابلیت‌های محدود ورزشی، طراحی کپی از اپل واچ است

با توجه به اینکه اوپو تا پیش از اوپو واچ، هیچ ساعت هوشمندی عرضه نکرده بود، می‌توان گفت این ساعت به‌عنوان اولین محصول آن‌ها یک گزینه بسیار عالی است. مدل بزرگ‌تر 46 میلی‌متری بیشتر از همه از لحاظ ظاهری به اپل واچ شبییه است و از قابلیت LTE نیز پشتیبانی می‌کند.

به غیر از این 2 مورد سایر ویژگی‌های مدل 41 و 46 میلی‌متری شبیه به هم هستند. عملکرد به لطف تراشه قدرتمند و رم فراوان ساعت، بسیار خوب است و همچنین با توجه به گواهی مقاومت در برابر آب ساعت، می‌توانید از آن برای شنا کردن هم استفاده کنید. تنها ایرادی که می‌توان از آن گرفت این است که سنسور ضربان قلب هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی دقت بالایی ندارد.

7. اپل واچ SE ؛ بهترین ساعت هوشمند اقتصادی اپل در ۲۰۲۲

  • اندازه: 40 و 44 میلی‌متر
  • شارژدهی: 18 ساعت
  • GPS: دارد
  • سنسور ضربان قلب: دارد
  • سازگار با: iOS
  • قیمت: از 8 میلیون تومان

نقاط قوت: طراحی کلاسیک اپل واچ، اپلیکیشن‌های بسیار زیاد، نمایشگر بزرگ

نقاط ضعف: فاقد نمایشگر همیشه روشن، نوار قلب ندارد

اپل واچ SE ترکیبی از اپل واچ سری 5 و سری 3 است. این اسمارت واچ 8 میلیون تومانی اپل، تمام ویژگی‌های اپل واچ سری 7 را ندارد ولی همچنان با عملکرد سریع و ویژگی‌های مهمی که ارائه می‌کند، می‌تواند بهترین اسمارت واچ 2022 لقب گیرد. اپل این ساعت را با یک مدل LTE هم عرضه می‌کند.

تنها تفاوت این مدل با سری 7، نمایشگر روشن‌تر و بزرگ‌تر، نمایشگر همیشه روشن و نوار قلب است. اگر این موارد ارزش 2 یا 3 میلیون تومان بیشتر را ندارند، اپل واچ SE کاملا شما را راضی خواهد کرد.

8. فیت‌بیت ورسا 3

  • اندازه: تک سایز
  • شارژدهی: 6 روز
  • GPS: دارد
  • سنسور ضربان قلب: دارد
  • سازگار با: iOS و اندروید
  • قیمت: از 7 میلیون تومان

نقاط قوت: شارژدهی کافی، برنامه‌های تمرینی شخصی‌سازی شده، تجزیه و تحلیل و ردیابی خواب

نقاط ضعف:

اگر به‌دنبال جدیدترین ساعت های هوشمند دنیا در سال 2022 با تمرکز بر قابلیت‌های ردیابی خواب هستید، بهترین گزینه برای شما، اسمارت واچ فیت‌بیت ورسا 3 است. نسل جدید ساعت محبوب فیت‌بیت ورسا 2. مهمترین ویژگی این نسخه، پشتیبانی از GPS است. حالا حتی بدون نیاز به گوشی هم می‌توانید فعالیت‌های خود را از طریق نمایشگر بزرگ‌تر ساعت، ردیابی کنید.

مهمتر اینکه ورسا 3 دارای ویژگی Active Zone Minutes است. قابلیتی که در فیت‌بیت شارژ 4 معرفی شد و حالا در تمام محصولات فیت‌بیت قابل دسترسی است. با این ویژگی می‌توانید مدت زمانی که برای سوزاندن چربی‌ها یا در تمرینات قلب و عروق سپری کردید را ردیابی کنید. مدت زمان پیشنهادی سازمان بهداشت جهانی در هر هفته 150 دقیقه است. همچنین می‌توانید از فیت‌بیت ورسا 3 برای پاسخ دادن به تماس‌های تلفنی استفاده کنید.

9. آنر مجیک واچ 2

  • اندازه: 42 و 46 میلی‌متر
  • شارژدهی: 14 روز
  • GPS: دارد
  • سنسور ضربان قلب: دارد
  • سازگار با: iOS و اندروید
  • قیمت: از 4 میلیون تومان

نقاط قوت: قابلیت‌های ورزشی فراوان، شارژدهی طولانی

نقاط ضعف: گرد و غبار زیادی جذب می‌کند، ویژگی‌های غیرورزشی زیادی ندارد

اگر اهل دویدن هستید، بهترین ساعت هوشمند جهان در سال 2022 برای شما می‌تواند جدیدترین اسمارت واچ آنر یعنی مجیک واچ 2 باشد. ساعتی که با انبوهی از قابلیت‌های ورزشی مختلف عرضه شده و حتی توصیه‌هایی هم برای بهبود ورزش و فعالیت‌های شما دارد. ویژگی شاخص دیگر ساعت، شارژدهی طولانی آن است. با استفاده معمولی می‌توانید تا 2 هفته از آن استفاده کنید.

البته قابلیت‌های غیروزرشی ساعت زیاد نیستند و طراحی آن هم به گونه‌ای است که مدام گرد و غبار را به‌خود جذب می‌کند. همچنین برخی قابلیت‌های ورزشی هم در iOS قابل دسترسی نیستند ولی با این همه، مجیک واچ 2 در این بازه قیمتی برای بسیاری از کاربران گزینه مناسبی است.

10. سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2

  • اندازه: 40 و 44 میلی‌متر
  • شارژدهی: 60 ساعت
  • GPS: دارد
  • سنسور ضربان قلب: دارد
  • سازگار با: iOS و اندروید
  • قیمت: از 4 میلیون تومان

نقاط قوت: طراحی زیبا، سازگار با iOS و اندروید

نقاط ضعف: قابلیت ردیابی خواب جای کار دارد

اسمارت واچ گلکسی واچ اکتیو 2 شاید جزو جدیدترین ساعت های هوشمند دنیا در سال 2022 نباشد اما هنوز هم جزو بهترین ها است و ارزش خرید دارد. این ساعت با هر گوشی سازگار است و همچنین مجهز به GPS، سنسور ضربان قلب و LTE است. همچنین می‌تواند چرخه‌های خواب شما را نیز ردیابی کند. از لحاظ طراحی نیز یکی از زیباترین ساعت‌های هوشمند بازار به‌حساب می‌آید. چه مدل 40 میلی‌متری را خریداری کنید و چه مدل 44 میلی‌متری.

البته برخلاف ساعت‌های جدید سامسونگ، در این مدل خبری از Wear OS نیست و باید از تایزن استفاده کنید. به همین خاطر تعداد اپلیکیشن‌ها محدودتر از گلکسی واچ 4 یا 5 است. با این حال با توجه به ویژگی‌ها و قیمت، به این راحتی‌ها نمی‌توان از این مدل عبور کرد.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید

بررسی ساعت هوشمند آمازفیت تی رکس 2 ؛ بهترین ساعت ورزشی …

محمد علی محمدی07 مرداد 1401 20:00

بهترین مچ بندهای هوشمند 2021 | برترین دستبند هوشمند سال …

محمد علی محمدی23 شهریور 1400 14:00

سوالات متداول

کدام یک از جدیدترین ساعت هوشمند 2022 برای شما مناسب است؟

برای این که اسمارت واچ مناسب خود را انتخاب کنید باید فاکتور های زیادی را در نظر بگیرید. از فاکتور های آن میتوان به طراحی، قیمت، تعداد و کیفیت امکانات، برند و سیستم عامل اشاره کرد. ما در این مقاله به معرفی بهترین ساعت های هوشمند 2022 پرداختیم.

بهترین ساعت هوشمند ۲۰۲۲ با قیمت حدودی 1 میلیون توامن کدام است؟

مچ بند هوشمند آنر بند 6 را می توان برترین ساعت هوشمند 2022 در این بازه قیمتی بدانیم.

 کلام آخر

شرکت‌های زیادی برای ساخت بهترین ساعت هوشمند 2022 در حال رقابت با یکدیگر هستند. در حال حاضر اما اپل با اپل واچ سری 7 در رتبه اول است و پس از آن هم گلکسی واچ‌های سامسونگ قرار دارند. البته که اگر اولویت شما ورزش است، گزینه‌های بهتری از این دو را هم می‌توانید پیدا کنید ولی برای استفاده معمولی، همچنان اپل و سامسونگ در دنیای اندروید و iOS حرف اول را می‌زنند. نظر شما در مورد این ساعت‌ها چیست؟ به‌نظر شما بهترین ساعت هوشمند ۲۰۲۲ کدام مدل است؟

بررسی گلکسی واچ 5 پرو (Galaxy Watch 5 pro) ؛ جدیدترین پرچمدار ساعت های هوشمند

سامسونگ در رویداد اخیر خود از گلکسی زد فلیپ 4، گلکسی زد فولد 4، گلکسی بادز 2 پرو، گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو رونمایی کرده است. دو اسمارت واچ جدید سامسونگ، جزء بهترین‌های بازار هستند و ما در ادامه قصد داریم، به بررسی گلکسی واچ 5 پرو (Galaxy Watch 5 pro) بپردازیم. با ما همراه شوید.

ساعت هوشمند گلکسی واچ 5 پرو یکی از جدیدترین محصولات برند سامسونگ به شمار می‌رود که به‌تازگی در رویداد آنپکد 10 اوت (19 مرداد) رونمایی شده است. این ساعت هوشمند به همراه گلکسی واچ 5 و گوشی‌های تاشوی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 به‌زودی عرضه خواهند شد.

افرادی که به تناسب اندام خود اهمیت می‌دهند، به احتمال زیاد جذب این اسمارت واچ خواهند شد. دلیل این موضوع هم این است که گلسی واچ 5 پرو نه‌تنها یک ساعت هوشمند، بلکه دستگاهی است که می‌تواند قابلیت‌های زیادی را در این زمینه در اختیار کاربران قرار دهد.

این ساعت هوشمند قابلیت‌های زیادی دارد که می‌تواند نظر هرکسی را به سمت خود جلب کند. از مهم‌ترین مزایای این اسمارت واچ، می‌توان به قاب بیرونی سخت و مقاوم اشاره کرد که باعث می‌شود بتوان از آن در همه محیط‌ها استفاده کرد. به‌علاوه، ویژگی‌های بسیار پیشرفته‌ای مرتبط با GPS در گلکسی واچ 5 پرو مشاهده کردیم. علاوه‌براین، واچ 5 پرو به دلیل داشتن باتری بزرگ‌تر، می‌تواند به گزینه‌ای عالی برای کاربران تبدیل شود.

بیشتر بخوانید:

  • بررسی پوکو واچ (POCO Watch) ؛ مشخصات و قابلیت های ساعت هوشمند پوکو
  • معرفی و بررسی گلکسی واچ 3 ؛ باریکتر اما زیباتر و همچنان عالی!

بررسی گلکسی واچ 5 پرو (Galaxy Watch 5 pro)

گلکسی واچ 5 پرو جدیدترین و بهترین ساعت هوشمندی است که سامسونگ به‌تازگی در تاریخ 10 اوت 2022 معرفی کرده است. با استفاده از این ساعت هوشمند، شما می‌توانید الگوی فعالیت‌های ورزشی خود را تحت نظر داشته باشید. به همین دلیل هم گلکسی واچ 5 پرو یکی از جدیدترین و بهترین ساعت‌های هوشمند 2022 است که می‌تواند هرکسی را شگفت‌زده کند.

شاید برای شما سؤال پیش بیاید که چرا این اسمارت واچ پسوند «پرو» دارد. همان طور که از نام آن مشخص است، گلکسی واچ 5 پرو نسبت به سایر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار، قابلیت‌های بسیار بیشتری دارد. علاوه‌براین، باتری بزرگ‌تر و با ظرفیت بیشتری در این اسمارت واچ دیده می‌شود که می‌توانید برای ساعات طولانی‌تری از آن استفاده کنید.

به‌جز موارد ذکرشده، این ساعت هوشمند می‌تواند به تناسب اندام شما کمک کند و به دلیل داشتن قابلیت‌های مربوط به GPS، بسیار کاربردی است. برای مثال، اگر شما یک دونده هستید و می‌خواهید مسیر رفت و برگشت خود را مشخص نمایید، گلکسی واچ 5 پرو در این زمینه به کمک شما می‌آید. پس با بررسی مشخصات فنی Galaxy Watch 5 pro متوجه می‌شوید که این ساعت هوشمند برای ورزشکاران و ماجراجویان گزینه‌ای عالی است.

علاوه بر تمام ویژگی‌های جدیدی که در این ساعت هوشمند یافت می‌شوند، با بررسی گلکسی واچ 5 پرو (Galaxy Watch 5 pro) متوجه می‌شویم که سامسونگ تمام قابلیت‌های سایر محصولات قبلی خود را در گلکسی واچ 5 پرو ادامه داده است. برای مثال، با استفاده از این ساعت هوشمند شما می‌توانید خواب خود را تنظیم کنید و به سلامت بدنی خود توجه داشته باشید.

به کمک قابلیت‌های سیستم‌عامل عالی Wear OS، می‌توانید تجربه‌ای لذت‌بخش از استفاده از این اسمارت واچ داشته باشید. با گلکسی واچ 5 پرو می‌توانید به‌راحتی به تماس‌های خود پاسخ داده و به سایر افراد زنگ بزنید. چیپست پنج نانومتری موجود در این دستگاه، دو هسته‌ای است و با پردازنده اگزینوس W920 عرضه می‌شود.

قیمت گلکسی واچ 5 پرو و زمان عرضه

این اسمارت واچ از 26 اوت (4 شهریور) رسما عرضه می‌شود؛ اما علاقه‌مندان می‌توانند قبل از عرضه رسمی، این ساعت هوشمند را سفارش دهند. این ساعت هوشمند در دو مدل با قابلیت پشتیبانی از بلوتوث و LTE در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. در ایالات متحده، قیمت گلکسی واچ 5 پرو برای نسخه بلوتوث 449 دلار و برای نسخه LTE و پشتیبانی از اینترنت 4G هم 499 دلار خواهد بود.

در مقایسه با نسخه استاندارد این ساعت هوشمند، به نظر می‌رسد که این ساعت هوشمند باید قابلیت‌های بیشتر و یک باتری با ظرفیت بالاتری در اختیار شما قرار دهد. در بریتانیا، قیمت گلکسی واچ 5 پرو برای نسخه بلوتوث 429 پوند و برای نسخه LTE هم 479 پوند خواهد بود.

بررسی مشخصات گلکسی واچ 5 پرو از نظر طراحی و نمایشگر

نمایشگر گلکسی واچ 5 پرو روشنایی کافی داشته و با وضوح عالی عرضه خواهد شد. همچنین سطح آن کاملاً صاف و یکدست بوده که باعث می‌شود کار کردن با آن بسیار راحت باشد. نمایشگر 1.36 اینچی این اسمارت واچ تقریباً بزرگ است که به دلیل قرارگیری روی بدنه تیتانیومی، می‌تواند مقاومت بسیار خوبی در برابر خش و ضربه داشته باشد.

شاید برخی از افراد گمان کنند که این ساعت هوشمند اندازه بزرگی دارد و بخش زیادی از دست آن‌ها را اشغال می‌کند. اما بد نیست بدانید که به دلیل کیفیت عالی، این موضوع چندان اهمیتی ندارد و غیرطبیعی هم به نظر نمی‌رسد.

از دیگر مشخصات فنی Galaxy Watch 5 pro که می‌تواند استفاده را برای کاربران لذت‌بخش‌تر کند، بکار بردن بدنه تیتانیومی و کریستال سافایر است. به دلیل وجود این ویژگی‌ها، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که این اسمارت واچ در برابر ضربه و خش مقاوم خواهد بود.

بااین‌حال، به دلیل مقاومت بالای آن، بدنه گلکسی واچ 5 کمی ناهموار است و شاید کمی بزرگ‌تر از آنچه باید باشد، به نظر می‌رسد. این ساعت هوشمند با بند سیلیکونی و بند جانبی عرضه می‌شود. گلکسی واچ 5 پرو با رنگ مشکی بسیار زیبایی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. البته این احتمال وجود دارد که این اسمارت واچ در آینده، برای افزایش زیبایی و کیفیت، با بند چرمی نیز عرضه شود.

ساعت هوشمند گلکسی واچ 5 پرو دارای گواهی IP68 است که باعث می‌شود در برابر گردوغبار و همچنین آب مقاوم باشد. واچ 5 پرو به لطف این قابلیت، در عمق بیشتر از یک متری و به مدت 30 دقیقه در آب دوام می‌آورد. این ویژگی یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که در بررسی گلکسی واچ 5 پرو (Galaxy Watch 5 pro) به آن برخوردیم.

پس هنگام خرید یک ساعت هوشمند، حتماً به مقاومت آن در برابر آب توجه داشته باشید. دلیل این موضوع هم این است که شاید شما بخواهید به همراه دوستان خود سراغ تفریحات آبی بروید. اگر اسمارت واچ شما در برابر آب آسیب‌پذیر باشد، می‌تواند ضرر زیادی به شما وارد کند.

از دیگر موضوعات مهمی که در رابطه با گلکسی واچ 5 پرو جود دارد، رابط کاربری UX در آن است که می‌‌تواند استفاده را برای کاربران تا حد زیادی لذت‌بخش کند. این ساعت هوشمند به دلیل داشتن قابلیت‌های مختلف مانند ویژگی‌های مربوط به چهره، ضربان قلب و نمایش فعالیت‌های روزانه مربوط به سلامتی، می‌تواند به گزینه‌ای عالی تبدیل شود.

هنگامی که هر یک از ویژگی‌های موجود در این اسمارت واچ را لمس می‌کنیم، متوجه می‌شویم که حرکات انیمیشنی زیبایی روی صفحه به وجود می‌آیند که بسیار دوست‌داشتنی هستند. برای مثال، هنگامی که گزینه «دویدن» را انتخاب می‌کنید، یک آیکون زیبا روی صفحه نمایش داده می‌شود و اگر روی گزینه «شنا کردن» لمس کنید، آیکون مخصوص شنا را مشاهده می‌کنید.

در لبه سمت ساعت 9 این ساعت هوشمند،حسگری قرار گرفته که اگر به مدت یک دقیقه انگشت خود را روی آن فشار دهید، اسکن آنالیز امپدانس بیوالکتریک را مشاهده می‌‌کنید.

بررسی ویژگی‌ها و مشخصات فنی Galaxy Watch 5 pro

یکی از منحصربه‌فردترین مشخصات فنی Galaxy Watch 5 pro که تنها مخصوص به نسخه پرو است، گزینه «تمرین روتین» است.

با استفاده از این ویژگی، می‌توانید تمرینات روزانه خود را برنامه‌ریزی کنید و بر اساس آن پیش بروید. حتی شما این امکان را دارید که این برنامه‌ریزی را با سایر دوستان خود هم به اشتراک بگذارید. سپس می‌توانید به همراه دوستان خود، یک مسیر را با یکدیگر طی کنید و حتی با یکدیگر مسابقه دهید.

عملکرد تمرین روتین به همراه قابلیتی ارائه می‌شود که میزان دویدن و قدم‌های شما را با حالت لرزشی اعلام می‌کند. در نتیجه، اصلاً لازم نیست در حین دویدن، مدام به ساعت خود نگاه کنید. علاوه‌براین، قابلیت Track Back هم در این ساعت هوشمند وجود دارد که از گم شدن شما در طول مسیر پیشگیری می‌کند. پس در بررسی گلکسی واچ 5 پرو (Galaxy Watch 5 pro) مشاهده می‌کنیم که اگر این گزینه را فعال کنید، این ساعت هوشمند امن‌ترین و بهترین مسیر را به شما نشان می‌دهد.

فعالیت‌های بدنی با Galaxy Watch 5 pro

ویژگی‌های فعالیت بدنی به ساعت‌های گارمین شباهت دارند. به‌طورکلی، دویدن با این ساعت هوشمند به همراه ویژگی Wear OS تجربه‌ای بسیار لذت‌بخش است. مهم‌ترین چیزی که توانستیم آن را به‌درستی مورد بررسی قرار دهیم، ویژگی‌های مربوط به سلامت فرد بود که از گلکسی واچ 4 پیشرفت بسیار چشمگیرتری داشت. این ویژگی هم همان اسکن آنالیز امپدانس بیوالکتریک است که می‌تواند ترکیب بدنی و فعالیت بدنی شما را مورد بررسی قرار دهد.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که دستان خود را روی دکمه مخصوص قرار داده و این ویژگی را در تلفن همراه خود راه‌اندازی کنید. سپس جریان الکتریکی را به بدن ارسال می‌شود و می‌تواند تمام فعالیت‌های مختلف در چربی، ماهیچه و استخوان بدن را به نمایش بگذارد. گلکسی واچ 5 پرو سرعت تمام این جریان‌ها را محاسبه می‌کند و نسبت چربی، ماهیچه و استخوان را تخمین زده و به شما نمایش می‌دهد.

در قدم بعدی، شما این امکان را دارید که اهداف تناسب اندام خود را روی ساعت تنظیم کنید و ساعت مربوط به آن‌ها را نیز وارد نمایید. هنگامی که به ساعت مقرر رسیدید، ساعت به شما هشدار می‌دهد و با یادآوری حرکت، ردیابی فعالیت موردنظر و آزمایش BIA، به شما انگیزه کافی برای رسیدن به آن هدف را می‌دهد. بررسی گلکسی واچ 5 پرو (Galaxy Watch 5 pro) نشان می‌دهد که استفاده از حسگر BIA بسیار ساده بوده و هرکسی می‌تواند به‌راحتی از آن استفاده کند.

بررسی گلکسی واچ 5 پرو (Galaxy Watch 5 pro) از نظر خواب

سامسونگ در ساخت ساعت‌های گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو از قابلیت ارتقا یافته ردیابی خواب استفاده کرده است. مانند سایر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار، گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو اطلاعاتی در اختیار شما قرار می‌دهد که بر اساس آن‌ها، می‌تواند مدت‌زمان خواب و بیداری شما را نمایش دهد. در نهایت، یک امتیاز کلی برای خواب به شما ارائه می‌کند.

همچنین این ساعت‌ها میزان دقیق اکسیژن خون را به شما نمایش می‌دهند و می‌توانید اطلاعات بهتری درباره سلامتی خود کسب کنید. نکته جالبی که در بررسی مشخصات فنی Galaxy Watch 5 pro مشاهده کردیم، این بود که این ساعت حتی می‌تواند خروپف شما را هم کنترل کند.

بااین‌حال، مهم‌ترین موضوعی که تا حد زیادی ما را تحت‌تأثیر قرار داد، این بود که سامسونگ در ساخت این ساعت برخلاف سایر اسمارت واچ‌های هم‌رده خود، کمتر از اعداد و ارقام استفاده کرده است. به‌جای این ویژگی، گلکسی واچ 5 پرو و گلکسی واچ 5 به دنبال این است که بتواند راهنمایی‌های واقعی در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید خواب خود را بهبود دهید.

در این ساعت هوشمند، یک نمایه برای خواب اختصاص داده شده است که می‌تواند در روند بهبود خواب به شما کمک کند. در بررسی گلکسی واچ 5 پرو (Galaxy Watch 5 pro) مشاهده می‌کنیم که این نمایه بر اساس یک برنامه منظم 28 روزه به نام daily missions، به شما این امکان را می‌دهد که خواب خود را تنظیم کنید. برای استفاده از این ویژگی، شما باید تجزیه‌وتحلیل و گزارش‌های مربوط به خواب خود را وارد نمایید.

البته توجه داشته باشید که حتی بدون وارد کردن این داده‌ها هم ساعت مذکور قابلیت‌های جذابی برای تنظیم خواب ارائه می‌دهد. این درحالی‌است که با ارائه این داده‌ها می‌توانید یک تغییر فوق‌العاده مثبت در روند خواب خود ایجاد کنید. هنوز هیچ اطلاعات کاملی وجود ندارد که بدانیم گزینه sleep missions دقیقه چه کاری انجام می‌دهد. حتی ممکن است این ویژگی چیزی فراتر از تنظیم خواب و بیداری شما باشد.

علاوه‌بر تمام ویژگی‌های ذکرشده، این ساعت قابلیت‌های دیگری نیز ارائه می‌دهد. برای مثال، زنگ‌ها، اعلان‌های پیام، گزینه قبول یا رد کردن تماس و حتی قابلیت خودکار تشخیص سقوط را هم در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

شما می‌توانید برنامه‌های شخص ثالث موردنیاز خود را به‌راحتی از طریق پلی‌استور دانلود و نصب نمایید. این ساعت هوشمند با حافظه داخلی 16 گیگابایت عرضه خواهد شد که برای استفاده روزمره و دانلود برنامه‌های لازم، کاملاً به‌اندازه و مناسب است.

مشخصات گلکسی واچ 5 پرو از لحاظ باتری

با بررسی گلکسی واچ 5 پرو (Galaxy Watch 5 pro) متوجه می‌شویم که ظرفیت باتری این ساعت هوشمند بسیار خوب است. سامسونگ ادعا می‌کند که به لطف باتری 590 میلی‌آمپر ساعتی، عملکرد باتری این دستگاه تقریباً 60 درصد بهتر از گلکسی واچ 4 است. این ساعت با ظرفیت باتری 410 میلی‌آمپری عرضه می‌شود. این بدان معنی است که شما می‌توانید تا مدت‌زمان 80 ساعت از این ساعت هوشمند استفاده کنید.

بااین‌حال، توجه داشته باشید که اگر از نمایشگر همیشه روشن، قابلیت GPS و ابزارهای ردیابی آن استفاده کنید، ممکن است عمر باتری کمتر شود. فعال کردن قابلیت‌های مذکور باعث می‌شود میزان ذخیره و نگهداری شارژ هم کاهش پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

مشخصات گلکسی واچ 5 پرو راضی‌کننده است؟

با بررسی اولیه گلکسی واچ 5 پرو که تنها مدت کوتاهی آن را مشاهده کردیم، نمی‌توانیم نظری درباره خریدن یا نخریدن این محصول ارائه دهیم. اما با یک نگاه هم می‌توان متوجه شد که این ساعت با سیستم‌عامل Wear OS به دلیل قابلیت‌های زیادی که دارد، می‌تواند بهترین گزینه در بازار کنونی باشد. این در حالی‌است که قیمت آن چندان مقرون‌به‌صرفه نیست. به نظر می‌رسد که این ساعت می‌تواند با تمام اسمارت واچ‌های هم‌رده و هم عصر خود رقابت کند.

کلام آخر

ما در این نوشتار، به بررسی گلکسی واچ 5 پرو (Galaxy Watch 5 pro) پرداختیم. این اسمارت واچ یکی از جدیدترین و بهترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار بوده که اخیراً توسط برند سامسونگ معرفی شده است. این اسمارت واچ به دلیل قابلیت‌های منحصربه‌فردی که دارد، در مدت‌زمان بسیار کوتاهی پس از معرفی، توانسته نظر بسیاری از افراد در این حوزه را به سمت خود جلب کند. اگر شما هم می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره این ساعت هوشمند به دست بیاورید، حتماً در ابتدا تمام مشخصات گلکسی واچ 5 پرو را بررسی کنید.

سؤالات متداول

گلکسی واچ 5 پرو در چه زمانی عرضه می‌شود؟

بر اساس اطلاعاتی که سامسونگ ارائه داد، گلکسی واچ 5 پرو در تاریخ 26 اوت 2022 (4 شهریور) روانه بازار خواهد شد و در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

قیمت گلکسی واچ 5 پرو چقدر است؟

این ساعت هوشمند با دو نسخه بلوتوثی و LTE در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. در ایالات متحده، این ساعت هوشمند با نسخه بلوتوثی با قیمت 449 دلار و نسخه LTE با قیمت 499 دلار عرضه خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر، نوشتار بالا را مطالعه فرمایید.