تکنولوژی

بهترین کیف لپ تاپ

بهترین کاور، کوله پشتی و بهترین کیف لپ تاپ باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ جنس آن‌ها چگونه باشد؟ چه نوع کیف‎هایی هم زیبا و هم محافظ خوبی هستند؟ جامع‌ترین اطلاعات خرید بهترین کوله پشتی، کیف و کاور لپ تاپ را در این مقاله از پلازا بخوانید.

همزمان با ورود لپ‌تاپ‌ها به بازار، کیف‌هایی هم مخصوص نگهداری و حمل و ‌نقل آن‌ها تولید و عرضه شدند. در اوایل زیاد به رنگ، طرح و جنس این کیف‌ها توجه نمی‌شد اما حالا این کیف‌ها نیز به اندازه‌ی خود لپ‌تاپ‌ها اهمیت پیدا کرده‌اند. کیف های لپ تاپ در صدها طرح، رنگ و سایز متنوع تولید می‌شوند که این امر باعث می‌شود در انتخاب‌ آن‌ها فاکتورهایی را لحاظ کنیم تا خریدمان ثمربخش باشد. در ادامه این مطلب ما به بررسی انواع فاکتورهای مهم در انتخاب و خرید بهترین کیف‌های لپتاپ و حتی به معرفی انواع آن ها می‌پردازیم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

  • کیف‌های لپ تاپ خوب چه ویژگی هایی دارند؟
    • مدل  و کاربردی بودن
    • اندازه محفظه لپ تاپ
    • جنس کیف
    • ارگونومیک بودن
    • ضد آب یا مقاوم در برابر آب
  • بهترین کاورهای لپ تاپ 2020
  • بهترین کاور، کوله پشتی و کیف‌های لپ تاپ 2019
  • سخن پایانی

 


کیف‌های لپ تاپ خوب چه ویژگی هایی دارند؟


برای بیان ویژگی‌های کیف‌های لپ تاپ استوک خوب می‌توان به ده‌ها مورد مختلف اشاره کرد. البته سلیقه‌ی هر فرد متفاوت است و هرکسی در نظر خود ویژگی‌هایی را برتر از سایر امتیازات می‌داند. اما در مجموع مهمترین فاکتورها برای انتخاب بهترین کیف‌های لپ تاپ تقریبا یکسان هستند. در این مقاله ما 6 مورد از مهمترین ویژگی‌هایی که یک کیف یا کوله پشتی لپ تاپ باید داشته باشد را بررسی کرده‌ایم.

 

1.مدل و کاربردی بودن

وقتی می‌خواهید بهترین کیف لپ‌ تاپ انتخاب کنید، فرقی نمی‌کند دانشجو، کارمند یا خانه‌دار باشید. برای هر سلیقه و هر کاربردی یک کیف اختصاصی وجود دارد. مخصوصا وقتی دوست دارید کیف لپتان هماهنگ با استایل و پوشش شما هم باشد.

 

برای مسافران

اگر شما یک دانشجو یا کارمند بوده و بخاطر حرفه‌ی خود مجبور به مسافرت هستید، بهترین کیف لپ‌ تاپ برایتان چیزی شبیه یک کوله پشتی باید باشد تا روی کولتان قرار بگیرد و به آسانی حمل و نقل گردد. اگر سفرهای شما درون شهری است یا یک فرد معمولی هستید بهتر است بیشتر به زیبا بودن و راحتی آن توجه کنید.

 

برای مردان

اگر مرد یا پسر هستید، ممکن است کوله پشتی به نظرتان جالب بیاید که چرمی باشد یا جنس آن زیاد خاص نباشد. شاید هم ترجیح بدهید که از کیف دستی لپ تاپ استفاده کنید. کیف‌های دستی در میان مردان طرفداران بیشتری دارند.

 

برای زنان

اگر زن یا دختر هستید احتمالا کیف لپتاپ برایتان مناسب‌تر از کوله‌پشتی است؛ چون کیف‌ها سبک‌تر و کوچک‌تر از کوله‌پشتی‌ها هستند و حمل آنها راحت‌تر است ولی با این حال، کوله پشتی‌ها تنوع رنگ و شکل بیشتری دارند.

 

2.انداره محفظه لپ تاپ

بهترین کوله پشتی لپ تاپ

یکی از مهمترین جنبه‌هایی که باید در انتخاب اندازه مناسب کیف در نظر بگیرید، این است که اطمینان حاصل کنید که اندازه‌ی لپ تاپ شما متناسب با محفظه کیف است یا خیر. وقتی لپ‌تاپ کاملا جا بیفتد و فیت باشد می‌تواند کاملا از لرزش و ضربه خوردن در امان بماند. چه به دنبال کیف‌های لپ تاپ 17 اینچی و چه 14 اینچی باشید، نباید از اهمیت فضای محفظه آن غافل شوید.

3. جنس کیف لپ تاپ

بزای حفاظت هرچه کامل‌تر لپ‌تاپ درون کیف، ضروری است که به جنس این کیف نیز توجه کنیم تا در مقابل گرما یا سرمای شدید، برف یا باران آسیبی به لپ‌تاپ نرسد. توجه داشته باشید که فارغ از جنس، ضربه گیر لپ تاپ یکی از الزامات یک کاور لپ تاپ مناسب است.

 

نایلون

کیف لپ تاپ/نایلونی

نایلون ماده‌ای است که از پلیمرهای مصنوعی ساخته می‌شود. نایلون دارای ویژگی‌های مقاومت در برابر نفوذ آب و دوام در برابر سایش است. نکته منفی فیبر نایلون این است که به سرعت در مقابل تابش نور خورشید رنگش از بین می‌رود؛ بنابراین، این جنس برای کاور پشت لپ تاپ چندان توصیه نمی‌شود.

 

پلی استر

پلی استر/کیف لپ تاپ

پلی استر معمولاً برای تهیه‌ی کیسه‌ها استفاده می‌شود. با اینکه این ماده به اندازه نایلون دوام ندارد ولی با این حال ارزان و مقاوم است، به سرعت خشک می‌شود و می‌تواند رنگ کیف را به خوبی حفظ کند.

 

برزنت

برزنت پارچه‌ای بسیار پایدار و بادوام است. این ماده از نظر طبیعی ضد آب نیست، اما وقتی با موم پوشانده شود می‌تواند به پارچه ای ضد آب تبدیل شود. امروزه کیف های لپ تاپ برزنتی انتخابی مناسب است زیرا حمل آن سبک‌تر و آسان‌تر است.

 

چرم

بهترین کیف لپ تاپ

چرم ماده‌ای اصیل و با کیفیت بالا از پوست حیوانات است که می‌تواند با دوام، سفت و سخت باشد. این جنس می‌تواند یک محافظ عالی برای لپ تاپ شما باشد. با این حال، چرم ضد آب نیست و نیاز به مراقبت بیشتری دارد.

 

نئوپرن (Neoprene)

بهترین کیف لپ تاپ

پلی کلروپران نوعی پوشش از لاستیک مصنوعی است که می‌تواند انعطاف پذیری خود را در برابر طیف گسترده‌ای از دماها حفظ کند. به راحتی خراب نمی‌شود و از پایداری شیمیایی خوبی برخوردار است. Neoprene به یک ماده مورد علاقه برای تهیه کیف‌های لپ تاپ تبدیل شده است.

 

4. جادار بودن و نظم داشتن

بهترین کیف لپ تاپ

در انتخاب یک کاور لپ تاپ ایسر یا سایر برندها، باید بدانید که این کیف‌ را برای چه کاربردی لازم دارید؟ برای استفاده روزمره یا برای حمل لپ‌تاپتان در سفرها؟ باید به تعداد جیب‌ها و اندازه محفظه داخلی کیفتان توجه کنید. کاملا باید توجه داشته باشید که دیواره‌ها و جداسازهای این کیف چقدر می‌توانند اشیاء داخل کیفتان را از ضربه و تکان‌های شدید حفظ کنند؟ آیا داخل کیف جایی برای کلیدها، سیم‌ها و مدارک شما دارد؟ حتما توجه داشته باشید که آیا این کیف جیب‌هایی مخصوص حمل آب و خوراکی دارد یا نه؟

 

5. ارگونومیک بودن

کیف لپ تاپ/ارگونومیک

مهم‌ترین دلیلی که شما بعد از مدتی از حمل و نقل کردن لپ‌تاپ خود خسته می‌شوید یا کمرتان درد می‌کند، این است که کوله‌پشتی شما به صورت ارگونومیک طراحی و ساخته نشده‌ است. برای اینکه چنین مشکلی برایتان پیش نیاید، مخصوصا وقتی که مجبورید ساعت‌هایی طولانی سنگینی کوله‌پشتی را روی دوشتان تحمل کنید، انتخاب یک کیف لپ تاپ ارگونومیک است تا راحتی و آسایش بیشتری را حس کنید. از مهم‌ترین ویژگی‌های یک کیف‌ ارگونومیک این موارد است: محفظه کیف تعادل پخش وزن را حفظ کرده باشد، بندهای کوله پهن باشند، صفحه‌ی پشتی کیف بصورت شبکه‌ای باشد تا گردش هوا جریان داشته باشد و پشت کیف به ‌صورت یک منحنی باشد. در نهایت، حتما به اندازه کاور لپ تاپ توجه کنید. بزرگترین کوله پشتی لپ تاپ 17.3 اینچی است.

 

6. ضدآب یا مقاوم در برابر آب؟

ًضد آب/مقاوم در برابر آب/لپ تاپ/کیف

 

کیف ضد آب

هنگامی که کیف به عنوان ضد آب شناخته می‌شود، به این معنی است که هیچ قطره آبی نمی‌تواند درون فضای داخل کیف نفوذ کند. اگر آن را برای مدت طولانی کاملاً در زیر آب غرق کنید، داخل کیف خشک باقی خواهد ماند. کیف های لپ تاپ ضد آب قطعاً گران و محدود هستند؛ حتی اگر یکی از آنها را پیدا کردید، توصیه نمی‌شود که با آن کیف غواصی کنید!

کیف مقاوم در برابر آب

کیف‌های لپ تاپ مقاوم در برابر آب به طور کلی بعد از کیف‌های ضد آب، محافظت بهتری دارند. با این حال، هنگام ریزش سنگین آب رویشان، آب می‌تواند از طریق زیپ و سوراخ‌های درزها به داخل نفوذ کند. کیف‌های مقاوم در برابر آب می‌توانند در هر شرایط بارانی یا پاشش آب، در برابر نفوذ آب تا حدی مقاومت کنند. با این وجود، مهم نیست که از چه نوع پارچه‌ای (حتی پارچه‌های ضد آب) ساخته شده باشد، کیف هنوز هم نمی‌تواند 100٪ مانع از نفوذ آب به داخل کیف لپتاپ شود.


بهترین کاورهای لپ تاپ 2020


بدون شک، مهم‌ترین هدف از پیشرفت فناوری تسهیل و تسریع امور زندگی انسان‌ها است. حوزه کاور لپ تاپ نیز پیرو این سنت بوده و جدیدترین و بهترین کاور لپ تاپ را باید آن‌هایی دانست که بهترین و راحت‌ترین تجربه را به کاربر ارائه می‌دهند. در ادامه، به شماری از مدعیان کسب مقام بهترین کاور لپ تاپ 2020 خواهیم پرداخت.

 

کیف و کاور لپ تاپ حرفه‌ای WaterField Executive Folio

بهترین کیف لپ تاپ

این برند، که سابقه ساخت برخی از باکیفیت‌ترین و بهترین کاورهای لپ تاپ را دارد، با محصول جدید و 90 دلاری خود وارد رقابت‌های فشرده سال 2020 شده است. جنس این کاور لپ تاپ ایسوس و دیگر برندها، نایلون بالستیک یا پارچه واکس به همراه چرم بوده و ظاهری زیبا و جذاب دارد. اگر قصد خرید کاور لپ تاپ مقاوم را دارید، این محصول برای شما ساخته شده است. کاور لپ تاپ Premium Professional Sleeve در دو اندازه 13 و 14 اینچی عرضه می‌شود.

 

کاور لپ تاپ مقاوم tomtoc 360

بهترین کوله پشتی لپ تاپ

یکی از بزرگ‌ترین ترس‌های کاربران لپ‌تاپ‌ها را می‌توان هراس از ضربه خوردن گوشه‌های حساس و ظریف آن‌ها دانست. در همین راستا، کاور لپ تاپ 14 اینچی tomtoc 360 به بازار آمده تا خیال کاربران پرمشغله را راحت کند. هر چهار گوشه این کاور لپ تاپ از محافظ‌های ضخیم بهره برده و نقش محافظی قابل اتکا و خوش‌ساخت را در مقابل ضربات محکم ایفا می‌کنند. تعبیه یک دسته بر قسمت بالایی این کاور لپ تاپ منجر به تسهیل حمل آن شده و دو بخش زیپ‌دار خارجی نیز مناسب تجهیزات جانبی هستند. اگر به دنبال خرید کاور لپ تاپ لنوو یا سایر برندها هستید، tomtoc 360 یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود. لازم به ذکر است که قیمت کاور لپ تاپ مورد بحث، 27 دلار است.

 

 

کاور لپ تاپ قابل اعتماد Thule Gauntlet 4.0

کیف لپ تاپ چرم

اگر ناچار به استفاده از لپ‌تاپ خود در شرایط خطرناک و غیر ایده‌آل هستید، قطعا به دنبال کاور لپ تاپ مقاوم و محکم می‌گردید. در این صورت، کاور لپ تاپ Thule Gauntlet 4.0 بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این محصول در دو اندازه 13 و 15 اینچ عرضه شده و مکانیزم باز شدن آن مانند کیف‌های سامسونت است؛ بدین صورت که برای کار با لپ‌تاپ خود، نیازی به خروج آن از کاور نخواهید داشت. قیمت این کاور لپ تاپ در بازار جهانی، 60 دلار است.

 

کاور لپ تاپ چرم Maroo Premium Leather Sleeve

کیف لپ تاپ 17 اینچی

تبلت‌ها را می‌توان از کاربردی‌ترین محصولات دیجیتال به حساب آورد. روزانه، افراد زیادی برای انجام امور حرفه‌ای خود از تبلت‌ها استفاده کرده و این مسئله، اهمیت خرید محافظ و پوششی برای آن‌ها را هم‌رده اهمیت کاور لپ تاپ قرار می‌دهد. محصول مورد بحث، بسیار زیبا و قدرتمند بوده و ظاهری حرفه‌ای و جذاب دارد. کاربران می‌توانند برای لپ تاپ‌های فوق نازک و تبلت‌های خود، این کاور لپ تاپ 50 دلاری را تهیه کنند.

 

کاور لپ تاپ زیبای ProCase Sleeve Case

کوله پشتی لپ تاپ کیس لاجیک

اگر از ظاهر یکنواخت محصولات مشکی خسته شده و به دنبال یک کاور لپ تاپ چشم‌نواز و متفاوت می‌گردید، این محصول برای شماست. این کیف شامل یک جیب زیپ‌دار و مجموعه‌ای از لایه‌های محافظ شده و در اندازه‌ها و رنگ‌های متنوع به فروش می‌رود. قیمت کاور لپ تاپ ProCase Sleeve Case در بازار جهانی، 18 دلار است.

 


بهترین کاور، کوله پشتی و کیف های لپ تاپ 2019


در این بخش با شماری از کاورهای لپ‌تاپ قدیمی‌تر آشنا خواهیم شد؛ محصولاتی که همچنان از مدعیان کسب مقام بهترین کیف‌های لپ تاپ هستند.

 

Incase Icon: بهترین کوله پشتی لپ تاپ برای استفاده های روزمره

بهترین کوله پشتی لپ تاپ

کوله پشتی Icon بخاطر ظرفیت بزرگ و طراحی ساده خود مورد علاقه‌ی خیلی‌ها است. بندهای شانه آن پهن است و از خستگی شانه‌های شما در هنگام حمل ‌و نقل می‌کاهد.
جنس آن از نوعی پارچه شبیه کتان بوده که در برابر آب مقاوم است. داخل آن بسیار جادار و منظم بوده و از بیرون آن نیز می‌توانید برای نگهداری بطری آب استفاده کنید. یکی ویژگی جالب این نوع کیف این است که در کناره‌‌ خودش جیبی مخصوص پاوربانک با یک کابل مخصوص دارد که برای شارژ نگه‌داشتن گوشی و لپ‌تاپ شما بسیار به کارتان می‌آید. بسیاری از کارشناسان، Icon را بهترین کیف‌ موجود در بازار می‌دانند.

 

Timbuk2: بهترین کوله پشتی لپ تاپ برای مسافرت کردن

بهترین کوله پشتی لپ تاپ

وقتی که می‌خواهید از شهری به شهر دیگری مسافرت کنید، قطعا کیف مورد استفاده برای حمل لپ‌تاپ باید کمی متفاوت باشد. برای مثال شما نیار دارید همزمان با آن کیف، کلیدها، بلیط‌ها، بطری آب، پاوربانک و… را نیز حمل کنید. این کوله لپ تاپ باید طوری باشد که در هنگام نشستن روی صندلی اتوبوس یا قطار شما را اذیت نکند و بتوانید روی پایتان بگذارید یا حتی با لپ تاپ خود کار کنید. Timbuk2 واقعا برای مسافرت عالی است. این کیف به حدی جادار است که می‌توانید لباس‌ها و کفش خود را نیز داخل آن بگذارید. حتی اگر به این همه فضا نیز احتیاج نداشته باشید، زیپ‌هایی تعبیه شده است که با بستن آن‌ها کیف کوچکتر می‌شود. در مجموع، Timbuk2 بهترین کیف لپتاپ سفری است.

 

Ogio Alpha Convoy 120:  یک کوله پشتی لپ تاپ ساده و ابتدایی

بهترین کوله پشتی لپ تاپ

این کیف در برابر آب مقاوم است و از یک جیب کوچک جلویی و یک محفظه‌ی بزرگ اصلی تشکیل شده و با طراحی اسپورت و ساده و ساخت ارگونومیک خود جلوه‌ای از سادگی و کارایی را از خود نمایان می‌کند. البته اگر باز هم به فضای بیشتری احتیاج داشتید، می‌توانید برخی از اشیای خود را از بند‌های بیرونی آویزان کنید.

 

Solo NY Duane Hybrid Briefcase: یک کیف لپتاپ اقتصادی و مقرون به صرفه

کوله پشتی لپ تاپ دیکوتا

اگر بین انتخاب یک کوله‌پشتی و یک کیف مردد هستید، این کاور می‌تواند نیازهای هردو مورد را برطرف کند. این گزینه هیبرید کاملا برای استفاده‌ی روزمره جادار است و حتی می‌توانید چند کتاب یا ظرف غذای خود را داخل آن قرار بدهید. این کیف شامل 5 سال گارانتی است و قیمت بسیار کمتری نسبت به نمونه‌های مشابه خود دارد.

 

Waterfield Designs Pro Executive: بهترین کیف برای حرفه‌ای ها

بهترین کوله پشتی لپ تاپ

این کوله پشتی بسیار شیک و ساده از چرم و نایلون ساخته شده و مخصوص کارمندان و دانشجویان است که نیاز به حمل و نقل آسانی دارند. در خارج از این کیف لپ تاپ چرم، چهار جیب تعبیه شده است که می‌توانید وسایل ضروری و کوچک خود را در آن نگهداری کنید. همچنین دو جیب بزرگ با جداسازی‌های داخلی بسیار جادار این امکان را به شما می‌دهد که از لباس‌هایتان گرفته تا لپ‌تاپ 15 اینچی خود را بتوانید در آن نگهداری کنید.

 

Solgaard Lifepack Solar 2.0: بهترین کیف لپ تاپ برای موبایل بازها!

کیف لپ تاپ/صفحه خورشیدی

مطمئنا اگر اهل زیاد کار کردن با گوشی‌های هوشمند خود باشید، از تمام شدن شارژ گوشی وسط کار خود متنفرید. این کوله پشتی لپ تاپ حاوی یک پاوربانک 10000 میلی آمپری است که به شما امکان شارژ گوشیتان را تا 5 بار می‌دهد. این پاوربانک از داخل کیف به وسیله‌ی کابلی به یک پورت USB در جیب کناری کوله پشتی وصل شده و این امکان‌ را به شما می‌دهد که هنگام شارژ نیز بتوانید گوشی را در دست بگیرید. یک نکته‌ی جالب دبگر این است که آسترهای داخل کیف از بطری‌های بازیافت شده ساخته شده است و این شرکت به ازای هر کیف، 2.25 کیلوگرم پلاستیک از کف اقیانوس‌ها پاک می‌کند.

 

Peak Design Everyday: بهترین کیف لپتاپ برای عکاسان

کیف لپ تاپ/کیف لپ تاپ روزمره/بهترین کیف لپ تاپ

اگر شما دوستدار کیف‌های ساده و کاربردی و منظم هستید، این کیف بهترین انتخاب برای شما است. اساس طراحی این کاور لپ تاپ اچ پی و سایر برندها، برای عکاسان است و کیف محفظه‌های اختصاصی و جالبی برای ادوات عکاسی دارد. زیپ بزرگ روی محفظه اصلی به شما امکان دسترسی سریع و آسان به تمامی وسایل خود را می‌دهد. تمامی زیپ‌های این کیف در برابر نفوذ آب مقاوم هستند و دیواره‌های محفظه‌های داخل کاملا ضخیم و امن بوده و از وسایل ارزشمند شما نهایت حفاظت در مقابل ضربه را انجام می‌دهند.

 

Mobile Edge Core Gaming بهترین کوله پشتی لپ تاپ برای گیمرها

کیف لپ تاپ/کیف گیمینگ/بهترین کیف لپ تاپ

این کیف مخصوص گیمرها است و می‌تواند لپ تاپ 17.3 اینچی‌ را در خود جای دهد. درون محفظه‌های این کیف می‌توانید هر چیزی که مربوط به گیمینگ است مثل هدفون‌ها، کیبورد، هارد اکسترنال و … را قرار دهید. این کوله پشتی لپ تاپ همچنین شامل یک محفظه‌ی مخصوص پاوربانک با یک سیم شارژ طولانی و با قابلیت شارژ سریع است و می‌توانید از پاور بانک خود بدون اینکه حتی در کیف را باز کنید، استفاده کنید. جیب‌های کناری کوله پشتی به شما امکان نگهداری هر چیزی از جمله بطری آب، موس یا حتی چتر را می‌دهد. این کیف‌ها دارای گارانتی مادام‌العمر هستند.

 


سخن پایانی


کوله پشتی لپ تاپ کیس لاجیک

در این مقاله ما به اهمیت کیف های لپ تاپ و ویژگی‌های بهترین کیف های لپ تاپ پرداختیم و چند مورد از معروف‌ترین برندها و مدل های کوله پشتی لپ تاپ دنیا را به شما معرفی کردیم. تجربه‌ی شما از کیف‌های لپ‌تاپی که تاکنون داشتید چیست؟ بهترین مارک کیف‌های لپ تاپ را کدام می‌دانید؟ نظرات و تجربیات خود را حتما از بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.


اولین قدم برای محافظت از لپ‎‎‎‎‎‎تاپ خرید یک کوله پشتی استاندارد، سبک و با کیفیت است. در این مطلب ده برند پرفروش بازار ایران را برای خرید کیف لپ تاپ معرفی کرده‌ایم که از دستگاه شما در برابر سقوط و ضربه محافظت می‌کند.

امروزه لپ‎‎‎‎‎‎تاپ وسیله‌ایست که همیشه و همه جا همراه ما است. بخاطر ابعاد نسبتاً کوچک و ظرافت طراحی لپ‎‎‎‎‎‎‎‎‏تاپ، احتمال آسیب دیدن آن بر اثر جابه‎‎‎‎‏جایی بالاست.

بنابراین اولین قدم برای محافظت از لپ‎‎‎‎‎‎تاپ خرید کیف استاندارد، سبک و با کیفیت است. تا با خیال آسوده بی‎‌آنکه به لپ‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎تاپ و مهمتر از آن به بدنتان در درازمدت آسیبی وارد شود، لپ تاپ خود را همیشه و هرکجا که می‌خواهید همراه داشته باشید.

در خرید کیف لپ‌تاپ بهتر است مواردی چون وزن، سبک، استایل و میزان استفاده از آن را در نظر بگیریم. اگر مدام در حرکت هستید و وسایل جانبی با خود همراه دارید باید از کوله‌ای جادار و سبک با استانداردهای بالا استفاده کنید که عمر مفید بیشتری داشته باشد و همچنین از آسیب دبدن بدنتان جلوگیری شود.

پیش از این در مورد نکاتی که باید قبل از خرید کیف لپ تاپ بدانید برایتان گفته بودیم و در این مطلب هم براساس داده‌های فروشگاه‌های اینترنتی از جمله دیجی‌کالا ده برند برتر را برای خرید کیف لپ تاپ در بازار ایران معرفی کرده و چند مدل پرفروش از هر برند را بررسی می‌کنیم.

۱. شیائومی

خرید کیف لپ تاپچند سالی است که محصولات برند چینی شیائومی بازار را در دست خود گرفته است. این برند چینی فعالیت خود را در ابتدا با تولید ابزارهای الکترونیکی آغاز و سپس محصولات جانبی لوازم الکترونیکی را به تولیدات خود اضافه نمود. یکی از این محصولات کوله پشتی لپ‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎تاپ است. شیائومی کوله‌های خود را بسیار کاربردی با حداکثر استانداردهای لازم در رنگ بندی متنوع و چشم‎گیر با مقاومت بالا طراحی و ارائه کرده است تا هر سلیقه‎‎‎‎‎‎ای را پوشش دهد.

کوله لپ تاپ شیائومی مدل Urban Leisure

طراحی مینیمال و مربعی کوله در ابعاد ۲۲x ۱۳x ۳۴ سانتی‎متر در کنار رنگ بندی متنوع آن اولین چیزی است که توجه خریداران را به خود جلب می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎کند. هرچند در وهله نخست شاید کوچک به نظر برسد اما حجم آن ده لیتر است؛ دارای قسمت‌های مختلف برای طبقه بندی لوازم می‌باشد و علاوه بر محفظه اصلی، دارای قسمت مخصوص تبلت، یک جیب در جلو و دو جیب کوچک هم در کناره‌ها دارد که می‌توان وسایل روزمره ضروری همچون کلیدها، کیف پول، موبایل و … را در آن جای داد.

جنس این کوله پشتی از الیاف پلی استر و ضدآب است که وزن کوله را بشدت پایین آورده و قابلیت شستشو دارد. بندهای آن نیز از کتان EPE تک لایه، بسیار نرم و ارگونومیک است تا بتوان کیف را راحت و بدون خستگی حمل کرد. این کوله پشتی مناسب لپ‎تاپ‌هایی تا اندازه 14 اینچ است.

۲. STM

خرید کیف لپ تاپ

STM برندی استرالیایی است که از سال ۱۹۹۸ برای محصولات دیجیتال محافظ طراحی و تولید می‌کند. و امروزه یکی از برندهای مطرح دنیا در تولید کیف و کوله پشتی‌های لپتاپ است. آنچه STM را از دیگر برندها متمایز می‌کند طراحی و استحکام بالای محصولاتش است. با وجود فضاهای متعدد برای وسایل جانبی لپ‎‎‎‎‎‎‎‎تاپ و همچنین وسایل شخصی، طراحی این کوله بنحوی ‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎است که هیچگونه فشاری به کمر و شانه‌ها وارد نمی‌شود. به همین خاطر این کوله‌ جذاب تبدیل شده است به گزینه‌ای قابل تأمل و وسوسه انگیز برای کسانی که لپ‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎تاپ خود را در سفر هم لازم دارند.

خرید کیف لپ تاپ STM مدل Drifter

جنس این کوله از برزنت است و در داخل آن یک محفظه مشبک (با زیپ)، یک محفظه بزرگ با بالشتک‌هایی به عنوان ضربه گیر برای جلوگیری از آسیب لپ تاپ و تبلت در حین جا به جایی، و همچنین دارای قسمت‌های متعدد دیگری نیز برای وسایل جانبی و شخصی است؛ تا هر آنچه لازم دارید را بتوانید با خود به همراه داشته باشید. برای روزهای بارانی نیز در انتهای کوله یک پوشش ضد آب در محفظه زیپ دار پنهان شده است تا با کشیدن آن بر روی کوله پشتی از خیس شدن محتویات درون کوله جلوگیری کنید. با وجود فضاهای متعدد، طراحی این کوله بصورتی است که دسترسی به تمام بخش‌ها راحت است و بندهای آن متناسب با جثه قابل تنظیم شدن هستند تا کمترین آسیبی به بدن وارد نشود. پوشش پشت کوله از نوعی پد است که در روزهای گرم تابستان تعریق رو کاهش می‌دهد.

کوله پشتی STM Drifter مناسب لپ‎تاپ‌هایی تا سایز ۱۵ اینچ است.

۳. فیروپلاس

خرید کیف لپ تاپ

فیرو پلاس برندی ایرانی است که در زمینه تولید انواع کیف و کوله از جمله کوله کوهنوردی، کیف لپ تاپ، کوله‌ مدرسه، کیف دستی، ساک ورزشی و چمدان فعالیت دارد.

تنوع بالا محصولات فیرو پلاس در کنار کیفیت و قیمت مناسب، برند فیرو پلاس را به یکی از گزینه‎‎‎‎‎‎‎‎‎های جذاب، برای خریداران تبدیل کرده است. وزن کم، استحکام، دسترسی راحت به بخش‎‎‎‎‎‎‎‎‎های مختلف و زیپ‌های روان از ویژگی‌های محصولات است.

خرید کوله لپ تاپ فیروپلاس مدل۹۶۰

این کوله سبک با وزن پانصد گرم و ابعاد ۱۷x۳۰x ۴۵ سانتی‎متر در شش رنگ برای لپ‎تاپ‌هایی تا سایز ۱۵ اینچ مناسب می‌باشد. برای ایمنی بیشتر فیرو پلاس، یک کاور لپتاپ جدا شونده نیز همراه کوله ارائه کرده است. جنس کوله از برزنت ضد آب است و علاوه بر محفظه اصلی، جیب‌های زیپ دار جانبی نیز برای وسایل شخصی و ضروری بر روی کوله قرار گرفته اند که با نوارهای ضخیم بکار رفته در آن‌ها استحکام بیشتری به کوله می‌دهند. طراحی پشت کوله و بندهای آن بصورتی است که نه تنها فشار زیادی بر روی کمر و شانه‌ها وارد نمی‌کند بلکه با جریان مناسب هوا، برای روزهای گرم تابستان از چسبیدن کوله به پشت و تعریق زیاد جوگیری می‎کند.

۴. فوروارد

خرید کیف لپ تاپ فوروارد

این برند هم در زمینه تولید انواع کیف و کوله از جمله کیف لپ‌تاپ و کوله کوهنوردی و همچنین تجهیزات کمپینگ نظیر کیسه خواب فعالیت دارد. از مهمترین ویژگی‌های محصولات این شرکت می‌توان به قیمت مناسب و وزن پایین اشاره کرد که نظر بسیاری را به خود جلب کرده است.

کوله لپ‎تاپ فوروارد مدل FCLT۶۶۲۲

پرفروشترین کوله پشتی لپ‎تاپ فوروارد مدل FCLT۶۶۲۲ است. کوله‌ای بزرگ و جادار با قیمتی مناسب که برای دانشجویان و کسانی که وسایل زیادی با خود حمل می‌کنند بسیار مناسب است.

جنس این کوله از برزنت ضدآب است و سایز آن برای لپ‌تاپ‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های ۱۵.۶ تا ۱۶.۴ اینچی مناسب می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎باشد. مهمترین مزیت این کوله نسبت به کوله‌های مشابه محفظه‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎هایی برای عبور کابل‌های USB و هدفون است که از داخل به بیرون کشیده شده‌اند و دیگر نیازی نیست برای کارهای جزئی اما مهمی همچون استفاده از پاور بانک، گوش دادن به موسیقی و یا تبادل اطلاعات به زحمت بیافتید.

طراحی ارگونومی کوله بصورتی است که وزن آن بصورت مناسب در بخش‌های مختلف و بندهای پهن و نرم آن تقسیم می‎‎‎‎‎‎شود و علاوه بر اینکه می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎توان از تمام حجم آن استفاده کرد نه تنها بار زیاد به کوله آسیبی وارد نمی‌کند، بلکه شانه و کمر نیز اذیت نمی‎‎‎‎‎‎‎‎شوند. پدهای پشتی این کوله از نوع پهن هستند و به گردش هوا و عدم تعریق هنگامی که کوله بر دوش قرار دارد، کمک می‌کنند.

۵. جی بگ

خرید کیف لپ تاپ جی بگ

یکی دیگر از برندهای محبوب کوله‎‎‎‎‎‎‎پشتی جی بگ است که با رنگبندی بالا و طراحی مینی‎مال توجه بسیاری از ساده پسندها را بخود جلب کرده است. این کوله، سه کاره نامیده می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎شود چراکه می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎توان متناسب با موقعیت از آن به عنوان کیف، کوله و یا محافظ لپ‎تاپ استفاده کرد.

خرید کیف لپ تاپ جی بگ مدل Functional3

طراحی زیبا و ابعاد ۱۰x۳۱x۴۱ سانتی‎متری این کوله، برای لپ‎‎‎‎‎‎‎تاپ‎‎‎‎‎های ۱۵ تا ۱۷ اینچی مناسب است. محفظه مخصوص لپ‎تاپ بصورت Aircell است تا آن را از هرگونه آسیب ناشی از ضربه محافظت کند.

همچنین این کوله دارای محفظه‌ مناسب برای تبلت، گوشی، لوازم جانبی و جایگاه مناسب هارد اکسترنال و مدارک نیز می‎‎‎‎‎‎باشد. جنس جی بگ Functional3 از اشبالت پرزدار است که مانع از نفوذ آب و هرگونه رطوبت می‌شود.

ویژگی دیگری که افراد را به خرید کیف لپ تاپ Functional3 سوق داده طراحی بندهای آن است؛ یک‌ بند بلند رو دوشی و دو دسته و بندهای کوله پشتی با قابلیت مخفی شدن که می‌توان متناسب با موقعیت آن را تبدیل به کیف دوشی یا کوله‎‎‎‎‎‎‎پشتی کرد.

۶. ویوو (Wiwu)

خرید کیف لپ تاپ ویوو

برند چینی ویوو از سال ۲۰۱۱ فعالیت خود را در حیطه کیف، کوله‎‎‎‎‎پشتی، محافظ و لوازم جانبی الکترونیکی آغاز کرده و امروزه یکی از برندهای پیشرو در طراحی کیف و کوله لپ‎تاپ است. کوله‌های سبک و جادار این شرکت مناسب مدرسه، دانشگاه، خرید، دوچرخه سواری، مسافرت و … است.

کوله لپ تاپ Wiwu مدل Lightweight Backpack

کوله‎ لپ‎‎‎‎‎‎‎‎تاپ Wiwu در ابعاد ۴۷x۳۵x۳۰ سانتی‎متر با وزن ۴۰۰ گرم، بسیار سبک و جادار، مناسب لپ‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎تاپ‎‎‎‎‎‎های ۱۵ تا ۱۷ اینچی است. جنس این کوله زیپ‎‎‎‎‎‎‎‎‎دار از پارچه ترایلن با دوام است که آن را ضد آب، منعطف، مقاوم در برابر سایش و قابل شستشو کرده است. فضای داخلی آن شامل محفظه لپ‎‎‎‎‎‎‎‎‎تاپ و سه جیب داخی برای منظم کردن وسایل روزانه رومزه است. بندهای کوله دارای دوخت دوبل است تا از پارگی جلوگیری شود و مقاومت کوله بالاتر برود. این بندها قابلیت تنظیم دارند و بصورت پهن و ارگونومیک طراحی شده‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎اند تا بتوان آن‌ها را متناسب با وضعیت بدن برای تحمل کمترین فشار تنظیم کرد.

۷. کاین

این شرکت نام چندان شناخته شده‌ای ندارد اما به واسطه طراحی و تولید کیف‌های ساده و کارآمد جای پایش را میان خریداران ایرانی باز کرده است. اصلی‎‎‎‎‎‎‎‎‎ترین محصول کاین در ایران کیف لپ تاپ است.

کوله لپ‎تاپ کاین مدل HY-۱۷۱۰۱

کاین HY-۱۷۱۰۱ یک کوله سبک، جادار و دارای بندهای قابل تنظیم با تعداد زیادی جیب است. که برای استفاده روزمره ایده‏‎‎‎‎‎‌آل می‎‎‎‎‎‎باشد. این کوله مناسب لپ تاپ‌های ۱۵.۶ اینچی است و محفظه لپ تاپ دارای ضربه گیر Aircell می‌باشد. فضای داخلی آن برای حمل لوازم جانبی نیز کافی است. در کناره‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های کوله جیب‌هایی برای حمل بطری آب و یک جیب جانبی هم در جلوی کوله پشتی تعبیه شده است که دارای جک هدفون و USB برای دسترسی سریعتر و راحت‎‎‎‎‎‎‎‎تر است.

۸. هرشل

خرید کیف لپ تاپ هرشل

هرشل یکی از ده برند معتبر دنیا در تولید کیف و کوله است. هرشل محصولات خود را با الهام از طبیعت به هدف ماندگاری تولید می‌کند. به همین خاطر خرید کیف لپ تاپ هرشل شما را نا امید نمی‌کند. طراحی شیک و رنگبندی متنوع کوله‌های هرشل با هر استایل و موقعیتی هماهنگ می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎شود.

کوله لپ‎تاپ هرشل مدل Little America

ابعاد این کوله ۴۱ در ۲۸ در ۱۳ سانتی‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎متر با وزنی معادل ۸۰۰ گرم می‌باشد. جنس رویه آن از برزنت ضد آب و محفظه داخلی دارای محافظ و آستر دوزی جداگانه است تا به لپ‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎تاپ آسیبی وارد نشود.

کوله دارای محفظه جداگانه برای وسایل ضروری روزمره و یک جیب در جلو کوله است. حجم این کوله ۱۷ لیتر است و برای لپ‎تاپ‎‎‎‎‎های۱۳ اینچی مناسب است. بندهای آن قابل تنظیم هستند و طراحی بندها و پشت کوله بنحوی است که جریان هوا صورت گیرد و میزان تعریق را کاهش دهد. این کوله در سی رنگ موجود می‌باشد.

۹. سوییس‌گیر

خرید کوله لپ تاپ سوییس گیر

همانطور که از نام شرکت پیداست این برند سوییسی است و قدمت آن به بیش از یک قرن باز می‌گردد. عمده فعالیت سوییس‌گیر در زمینه تولید کیف، کوله پشتی و چمدان است.

خرید کیف لپ‎ تاپ Swissgear مدل ScanSmart5888

آنچه ابتدا در مواجهه با کوله 5888 ScanSmart بنظر می‎‎‎‎‎‎‎آید، یک کوله مدرسه است، اما واقعیت چیز دیگری است. این کوله کیفیت و طراحی ارگونومی ای فراتر از انتظار دارد. و بهترین انتخاب برای کسانی است که سبک و زیاد مسافرت می‎‎‎‎‎‎‎کنند و همیشه لپ‎تاپ خود را به‎‎‎‎‎‎ همراه دارند.

این کوله از جنس پلی‌‎استر بادوام، ضد آب و مقاوم در برابر سایش است. فضای داخلی آن دارای یک صفحه پشتی تخت و راحت TSA مخصوص تبلت و لپ تاپ، یک جیب مختص عینک آفتابی که مقاوم در برابر خرد شدن است و همچنین دارای فضایی برای دسته بندی دیگر وسایل روزمره می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎باشد.

بندهای شانه‌ای قابل تنظیم شدن هستند و طراحی ارگونومی مناسبی برای سبک بودن بر روی شانه را دارند . ابعاد این کوله ۴۶ در ۳۰ در۱۷ سانتی متر است و برای لپ‎تاپ‌های ۱۵ تا ۱۷ اینچ مناسب است.

۱۰. کرامپلر

خرید کیف لپ تاپ کرامپلر

کرامپلر برندی استرالیایی و از نام‌های شناخته شده در حوزه مد و پوشاک است. این شرکت کارش را با کیف های دوشی شروع کرد اما امروز محصولاتش شامل کیف لپ تاپ ، دوربین و انواع ساک و چمدان می‌شود.

کوله لپ تاپ کرامپلر مدل PRIVATE ZOOC

این کوله مناسب لپ‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎تاپ‎‎‎‎‎‎های ۱۵ اینچی است و دارای دو محفظه اصلی می‌باشد؛ یک محفظه بزرگ با محافظ جدا کننده برای لپ‎‎‎‎‎‎تاپ و تبلت و فضایی برای قراردادن کتاب‎، لباس و هر آن چیزی که در طول روز مورد نیاز است؛ و یک محفظه کوچکترِ زیپ‎دار نیز در جلوی کوله برای تلفن همراه، کیف‎ پول و سایر وسایلی که نیاز به دسترسی سریع دارند.

بالشتک مشبک هوا در پشت کوله عرق ناخواسته بدن را از بین می‌برد و کمک می‌کند تا در محیط‌های گرم و مرطوب بدن خنک بماند و پارچه خارجی ضد آب کوله محتویات درون آن را در برابر آب و هوای نامناسب محافظت می‌کند. بندهای ارگونومیک قابل تنظیم هستند و مانع از احساس فشار اضافی بر روی شانه‌ها می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید