تکنولوژی

بهترین مارک آون توستر

در حال حاضر کمتر خانه ای وجود دارد که از فر گاز استفاده نکنند. می دانید که برای تهیه انواع شیرینی، کیک، پیتزا و… می توان از فر استفاده کرد و به راحتی در خانه آن را تهیه کرد. در این میان ممکن است کسانی باشند که به هر دلیلی نتوانند در خانه فر داشته باشند. حالا راه چاره برای این افراد چیست؟
باید بگوییم که اصلا جای نگران نیست. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، تولیدکنندگان زیادی اقدام به تولید فرهای کوچک کرده اند‌. یکی از انواع آنها آون توستر است که به راحتی روی کابینت جای می گیرد و اصلا فضای زیادی را اشغال نمی‌کند. خوب است قبل از خرید آون توستر به طور کامل با آن آشنا شده و بهترین مارک های آون توستر و قیمت های آنها را بدانید. اگر با ما همراه شوید در ادامه‌ مطلب ما به بررسی انواع آون توستر هم‌ می پردازیم.

آون توستر چیست؟
آون توستر(Toaster Oven) در واقع فرهای کوچک و کم‌ حجمی هستند که قابلیت های گوناگونی دارند و به راحتی می توان انواع کارهای مختلفی که از طریق داشتن فر امکان پذیر است را با آنها انجام داد.
مزایای استفاده از آون توستر:
⦁ میزان انرژی که در صورت استفاده از آون توستر مصرف می شود، بسیار کمتر از فرهای بزرگ است.
⦁ بسیار کم حجم بوده و به راحتی در هر مکانی جای می گیرد پس برای آشپزخانه های کوچک نیز مناسب است.
⦁ در آون توستر ها به دلیل المنت های بی خطری که در ساخت آن استفاده شده است، در حین پخت غذا هم می توانید درب آن را به راحتی باز کنید و از وضعیت پخت غذا با خبر شوید.
⦁ برای انجام انواع کارها مانند شیرینی پزی یا درست کردن نان و پیتزا مناسب است.
⦁ وقتی از فر استفاده می‌کنید، محیط خانه به شدت گرم می شود؛ اما در صورت بهره بردن از آون توستر، احساس گرما نخواهید کرد.
⦁ امکان تنظیماتی مانند روشن شدن المنت بالایی یا پایینی وجود دارد و شما می توانید با توجه به طبخ غذایی که در آن قرار است انجام شود روشن شدن المنت را نیز تنظیم کنید.
⦁ کار کردن با آن بسیار راحت است و به آسانی هر فردی می تواند از آن بهره ببرد.
⦁ سرعت آون توستر ها نسبت به فر های گازی برای گرم کردن و یا تست کردن نان بسیار بیشتر است و در زمان کوتاه تری این کار را انجام می دهد.
⦁ در مقایسه با فرها فضای داخلی آون توستر کوچک است پس تمیز کردن ان به مراتب راحت تر است.
⦁ آون توستر ها پس از اتمام کار با زنگی به شما خبر می دهد که طبخ غذا را در آن چک کنید که اگر نیاز است تایمر آن را مجدد تنظیم کنید.
⦁ دارای انواع مختلف با مارک های متفاوت بوده پس می توانید یک آون توستر خوب با قیمت مناسب پیدا کنید.
⦁ آون توستر ها به دلیل شفافیت شیشه ای که در ساخت آن به کار رفته و همچنین روشن شدن المنت ها، فضای توستر را نیز روشن می کند و شما به راحتی می توانید طبخ غذا را در آن مشاهده کنید.

معرفی بهترین مارک های آون توستر
اگر به دنبال خرید بهترین مارک آون توستر هستید در اینجا قرار است با 5 مورد از بهترین ها آشنا شوید.
⦁ آون توستر بوش
آون توستر بوش یکی از لوازم برقی پرکاربرد و کار راه انداز آشپزخانه به شمار می آید که جای کمی اشغال می کند. همان طور که از نام آن پیداست هم توستر است که برای تست کردن و برشته کردن نان و سلیر غلات مورد استفاده قرار می گیرد و هم به عنوان فر برای پخت کوتاه مدت مانند ذوب کردن پنیر روی غذاها و موادی که نیاز به زمان پخت خیلی زیادی ندارد استفاده می شود. خرید آون توستر بوش می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما باشد.
آون توستر بوش مدل 1850 با بهره گیری از تکنولوژی روز بوش آلمان و طراحی ساده در عین حال کاربردی با استفاده از المنت های حرارتی با کیفیت و استاندارد خود گرما را در محفظه ضد استیل و مقاوم فر به جریان در می آورد که سبب یکنواختی پخت، برشته کردن و ترد کردن غذا و با قابلیت پختن حجم غذای بیشتر است.

قیمت توستر بوش 60 لیتری از 700 هزار تومان شروع شده و با توجه به مدل های مختلف آن تا 4 میلیون تومان متغیر است.
⦁ آون توستر فلر
یکی دیگر از انواع بهترین مارک آون توستر فلر است. احتمالا نام این برند آلمانی را تاکنون شنیده باشید چرا که محصولات این برند در حوزه لوازم برقی خانه جایگاه خوبی در بازار ایران دارد. آون توستر فلر با طراحی ساده و ظرفیت زیاد و همچنین قیمت به‌ صرفه، انتخابی مناسب برای مصارف خانگی است. این دستگاه با ظرفیت 50 لیتری، امکان آماده‌سازی حجم زیادی از غذا را در یک نوبت فراهم می‌کند. همچنین زمان‌سنج تعبیه‌ شده در دستگاه 120دقیقه‌ای است و در پایان زمان مشخص، زنگ اطلاع‌رسانی به صدا درمی‌آید تا از سوختن غذا جلوگیری شود. توان مصرفی این آون توستر 2000 وات است. علاوه ‌براین، عملکرد جریان هوای داغ به صورت یکدست به پخت یکنواخت و با‌ کیفیت این آون توستر منجر شده است.

قیمت این توستر نیز همانند قیمت توستر بوش با توجه به مدل از 600 تومان تا 4 میلیون موجود است.
⦁ آون توستر هاردستون
شرکت بازرگانی هاردستون از سال 2001 میلادی در دو بخش تجاری آغاز به فعالیت کرد. آون توستر هاردستون یکی از محصولات کاربردی و با طراحی ساده است که توسط این برند تولید شده است.  این آون توستر دارای ظرفیت 17 لیتر است و میزان فضای مناسبی را برای استفاده روزمره در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همچنین موتور 1400 واتی دستگاه به راحتی از عهده برآورده کردن انتظارات کاربر برمی‌آید. این دستگاه مجهز به سیستم کانوکشن است که با چرخش گرما به صورت یکنواخت در فضای داخلی آون توستر به عمل پخت مواد غذایی به صورت یکدست از تمام جهات می‌پردازد.

قیمت آون توستر هاردستون نسبت به قیمت توستر بوش کمتر بوده و تا 2 میلیون تومان می توان با کیفیت خوب پیدا کرد.
⦁ آون توستر تفال
از دیگر برندهایی که در بین بهترین مارک آون توستر وجود دارد تفال است که نام شناخته شده ای است. شرکت تفال یک شرکت فرانسوی است که تولید کننده انواع لوازم آشپزخانه و پخت و پز است. این محصول بسیار کاربردی در زمینه گرم کردن، یخ زدایی و یا برشته کردن انواع نان است. بدنه آن از جنس استیل ضد زنگ و پلاستیک است که زیبایی و استحکام بسیاری را به این محصول بخشیده است. توان 850 وات، این توستر را به یکی از قدرتمندترین و کاربردی ترین توسترها تبدیل نموده است. برای خرید آون توستر باید توجه داشته باشید که دارای سینی مخصوص باشد.

قیمت این توستر نسبت به قیمت توستر بوش کمتر بوده و تا 2 میلیون تومان می توان محصولی رضایت بخش را پیدا کرد.
⦁ آون توستر پارس خزر
یکی از بهترین مارک آون توستر این برند ایرانی است که در 5 توستر برتر قرار گرفته است. این محصول با ظرفیت بالایی که دارد و با بهره گیری از توان در نظر گرفته شده برای آن، قابلیت های متنوعی در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. آون توستر پارس خزر بدنه استیل ضد لک دارد و بسیار مقاوم است. صفحه نمایش ندارد اما به جای آن از پیچ های تنظیم در کنار دستگاه بهره می برد. توسط این پیچ ها می توان دما، زمان و نحوه عملکرد دستگاه را تنظیم و تعیین کرد. تایمر این توستر تا ۶۰ دقیقه قابلیت تنظیم دارد. المنت های حرارتی در بالا، پایین یا به صورت همزمان قابل روشن شدن هستند.

قیمت آون توستر پارس خزر نسبت به قیمت توستر بوش کمتر بوده تا یک میلیون و پانصد هزار تومان می توان خرید کرد.
حرف آخر
همانطور که دیدید آون توستر هم مانند دیگر لوازم برقی و خانگی دارای انواع برندها موجود در بازار است. امیدواریم با خواندن این مقاله بهترین مارک آون توستر را شناخته باشید و بتوانید با توجه به بودجه خود برای خرید آون توستر مناسب اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید