ارز دیجیتال

صرافی ایرانی ارز دیجیتال بدون احراز هویت

اگر به دنبال مقاله ای درباره ی صرافی آنلاین بدون احراز هویت و یا طریقه ی کار آن ها هستید ما در ادامه قصد داریم که آن را به طور کامل برای شما بازگو کنیم؛ در خصوص این که این روز ها خرید و فروش ارز های دیجیتال بسیار پرچالش است و نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده این طور که علاقه دارند در این زمینه سرمایه گذاری کنند و اگر شما هم همین قصد را دارید حتما این مقاله را مطالعه کنید.

مطالعه مطالب مرتبط : 

 

       قوانین نگهداری ارز های دیجیتال در ایران 

 

       خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت

صرافی

 این کلمه را بیشتر شماها به گوشتان خورده است یا حداقل یک بار به صرافی رفته ایید، این را باید در نظر بگیرید که وقتی بحث درباره ی ارز های دیجیتال و صرافی های آن می شود باید مطلع باشید صرافی های آنلاین با صرافی هایی که در کل شهر وجود دار متفاوت هستند.

از این رو ما می دانیم که صرافی های آنلاین بیشتر برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرند و چون این ارزهای دیجیتال حالت قابل لمسی ندارند به همین علت هم فعالیت صرافی های آن ها هم به صورت اینترنتی صورت میگیرد.

و به یاد داشته باشید قبل از ثبت نام در سایت صرافی حتما در مورد ارز دیجیتال خود تحقیق کنید و ببینید چه رمزارزی را می خواهید تهیه کنید و اینکه آن صرافی این رمزارز را در اختیار شما قرار می دهد یا نه؟

راه های مختلف احراز هویت در صرافی های آنلاین

در بیشتر صرافی ها یک سری اطلاعات شخصی از شما گرفته می شود مانند مدارک شناسایی، که شما این اطلاعات را در اختیار ان ها قرار می دهید و در اخر یک عکس از شما خواهند گرفت. البته باید گفت این راه ها امکان دارد در صرافی های گوناگون کمی فرق کند پس نباید اضطراب بگیرید و اینکه احراز هویت در صرافی ها همچین کارخیلی زمان بری نیست و نهایتا چند دقیقه از وقت شما را بگیرد و این عمل به نفع شما بوده و به هیچ عنوان از این عمل سرپیچی نکنید.

  • احراز هویت با رمز های اختصاری

آسان ترین و بیشترین روشی که برای احراز هویت استفاده می شود همین رمزهاست که از پایین ترین امنیت را به خود اختصاص می دهد به این دلیل که اگر کسی به غیر از شما این اطلاعات را بداند به راحتی به سیستم کاربری شما دسترسی پیدا می کند، زیرا این رمزها یک نام کاربری و یک رمز دارد.

  • اسکن ازچهره و اسکن از اثر انگشت

این نمونه از احراز هویت را میتوان ایمن تر نامید، به علت که از این طریق امکان در دسترس قرار گرفتن اطلاعات شما برای دیگران وجود ندارد ولی به دلیل اینکه این عمل هزینه بردار است افراد زیادی نمی توانند آن را مورد استفاده قرار دهند.

  •  احراز هویت با کارت های هوشمند

در این حالت افراد با کارت های خود این عمل را انجام می دهند به بیانی دیگر نیاز به حفظ کردن رمزها و…… نیست، اما مشکل اصلی این است که ممکن است شما این کارت هوشمند را گم کنید در این حالت در اختیار کسی دیگه ای قرار میگیرد و امکان جعل وجود دارد.

  • احراز هویت دو وجهی

این راه را می توان ترکیبی از راه های قبلی دانست به طوری که امنیت احراز هویت را بالا برد و راه های دستیابی به آن را به حداقل رساند.

یک نمونه از بیشترین سوالاتی که افراد ذهنشان را درگیر می کند این است که صرافی های آنلاین هم احراز هویت انجا می دهند؟

باید گفت یکی از بیشترین کارهایی که برای صرافی های ارز دیجیتال از اهمیت زیادی برخوردار است، همین احراز هویت است که آن ها از اتفاقات و سو استفاده ها در این زمینه جلو گیری می کنند. جرایمی مانند: پرداخت نکردن ارز دیجیتال، پرداخت نکردن مالیات، امکان دزدی و هک حساب های بانکی و پولشویی.

صرافی آنلاین بدون احراز هویت

باید گفت صرافی هایی وجود دارند که به افراد این امکان را می دهند که بدون احراز هویت  بتوانند کار های خود را انجام دهند؛ در ادامه شما را با این صرافی ها آشنا خواهیم کرد.

1. صرافی آنلاین بای بیت(Bybit)

بای بیت یک صرافی است که بیشتر کاربران با نام او اشناهستند و جزو یکی از صرافی های خارجی می باشد، و این صرافی معاملات پایدار و دائمی مانند ارز دیجیتال تتر را پشتیبانی می کنند. این صرافی به شما این امکان رو می دهد که بسیاری از ارزهای دیجیتال را مانند: بیت کوین، اتریوم، ایاس و تتر را خرید و فروش کنید.

2. صرافی بایننس(Binance)

این صرافی هم جزو صرافی هایی می باشد که بیشتر مشتریانی که در این مجموعه فعالیت می کنند با نام آن آشنا هستند و اگر شما فکر برداشتن بیشتر از 2 واحد بیت کوین را ندارید، این صرافی آنلاین را به شما پیشنهاد می کنیم.

3. صرافی بیت اسکوئر(Bitsquare)

این صرافی آنلاین از 126 ارز دیجیتال حمایت می کند برای مثال بیت کوین، اتریوم.

در این صرافی آنلاین هم مانند قبلی ها به شما این امکان رو می دهد که بدون احراز هویت  فعالیت خود را انجام دهید.

ما به شما تعدادی از صرافی ها را پیشنهاد داده و کمی درباره ی آن توضیح دادیم و شما می توانید با مقداری تحقیق و اطلاعات بیشتر صرافی که بیشتر به شرایط شما نزدیک است را انتخاب کنید.

4. صرافی اتر دلتا(EtherDelta)

این صرافی آنلاین فقط از ارزهای اتریوم حمایت می کند و تمام فعالیت های این صرافی در این زمینه مبنی بر معامله های هوشمند است و شما باید برای تراکنش های خود از گس استفاده کنید.

باید بدانید که برای تمام تراکش هایی که در اتریوم انجام می شود از شما مبلغی را کم میکند یا به بیانی دیگر شما باید برای تراکنش ها کارمز بپردازید و این کارمزد را گس می گویند و هرچه قدر تعداد افراد بیشتری وارد وب شوند گس نیز گران تر می شود.

چگونه می توان ارز دیجیتال را بدون احراز هویت از صرافی های معتبر در ایران تهیه کرد؟

تعداد زیادی از کاربران به علت دلایلی علاقه مند هستند که این فعالیت را بدون احراز هویت در صرافی هایی که این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهد انجام دهند.

باید بدانید که کشور ایران به علت تحریم های مالی و اقتصادی نامناسب جزو تحریمی های صرافی ها قرار داده شده است و این صرافی ها از انجام فعالیت کاربرانی که در ایران  زندگی می کنند جلوگیری می کنند و این طور است که یک کاربر ایرنی اگر بخواهد با ای پی خود وارد این صرافی ها شود به هیچ عنوان نباید خود را یک کاربر ایرانی تلقی کند.

آنها می بایست از یک برنامه به نام تغیر ای پی استفاده کرده تا ای پی خود را تغیر دهند و  درون صرافی ها فعالیت کنند.

به نظر شما به چه علت تعدادی از کاربران دوست دارند بدون احراز هویت معامله را انجام  دهد؟

برای هر شخصی امکان دارد دلیل های متعددی باشد که در هر فرد می تواند این دلیل ها متفاوت باشد ولی یکی از بیشترین و عمده ترین دلیل این کاربران این است که دوست ندارند  اطلاعات شخصی آن ها فاش شود.

یا مثل کسانی که در ایران زندگی می کنند و به علت تحریم های اقتصادی و مالی و شرایط صرافی ها نمی توانند به آسانی با احراز هویت معامله کنند به همین خاطر ترجیحا بدون احراز هویت آنها این فعالیت را انجام دهند به بیانی دیگر مشخص نشود که این کاربر در کدام کشور زندگی می کند.

بهترین صرافی برای ایرانی ها  کدام است؟

ما هر موقع که بخواهیم پولی را تعویض کنیم به صرافی می رویم مثلا تعویض ریال به دلار یا برعکس بر اساس ارزها صرافی هایی ایجاد شد که ارزهای دیجیتال را به پول تبدیل می کند.

امروزه این ارزهای دیجیتال خیلی مورد استقبال جوانان قرار گرفتند و برای خود دارای هویت شدند چون سود های زیادی دریافت میکنند و در مقابل زحمت کمی می کشند در اینجا می خواهیم مطالبی در مورد صرافی ها در اختیارتان قرار دهیم.

  • صرافی بایننس(Binance)

این صرافی محصولات گوناگونی را در اختیار افراد می گذارد، و برای معامله های گوناگون ارز های دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرد. صرافی بایننس در سال 2017میلادی تاسیس شد. الان صرافی بایننس یکی از برترین و معتبر ترین صرافی های دنیاست ولی همچنان با کاربران ایرانی کار نمی کند.

  • صرافی کوینکس(CoinEx)

 این صرافی هم جز بهترین ها و معتبر ترین ها می باشد که در سال 2017 میلادی تاسیس شد و در چین ثبت شد این صرافی به بیشتراز 100کشور جهان را ارائه خدمات می کنند که یکی از این کشورها ایران است که با تمام تحریم های اقتصادی اجازه ی فعالیت مستقیم را ندارد ولی این صرافی به ایران هم ارائه خدمات می کند.

با این که چندی پیش بایننس قصد داشت کاربران ایرانی را مسدود نماید صرافی کوینکس به دنبال آن می خواست کاربران را مسدود کند؛ اما بعد از مدت چند روز مشکل کاملا رفع شد و با این حال با تمام تحریم ها صرافی کوینکس یکی از بهترین انتخاب ها است.

  • صرافی تترسیل(Tethersale)

تترسیل یک صرافی ایرانی است که تمرکز آن بر روی تتر می باشد و کاربران با ثبت نام و عضویت درون این وب سایت می توانند به راحتی به خرید و فروش این رمزارز بپردازند. در تصویر زیر صفحه ی ورود به این صرافی را مشاهده می کنید.

خلاصه ی مقاله “صرافی های ارز دیجیتال بدون احراز هویت”

این خلاصه نویسی به این علت است اگر به هر دلیلی نتوانستین کل مقاله را مطالعه کنید نکاتش را بدانید:

در اینجا گفتیم که اگر هر کسی به هر علتی که نخواهد هویت خود را مشخص کند یا معلوم نباشد که در کدام کشور زندگی میکند می تواند تغییر ای پی دهد و یک سری از صرافی های خارجی را معرفی کردیم که خود شما طبق در خواست هایی که دارید باید صرافی مورد نظر خود را پیدا کنید مانند صافی بایننس و… و همچنین هر فردی نسبت به نیاز های خود می تواند راه های مختلفی برای خرید و فروش انتخاب کند و هیچ تاکیدی در آن وجود ندارد برای مثال: افرادی به طور  مستقیم خریداری می کنند، گروهی دیگر از صرافی ها و برای گروهی صرافی های داخلی بهتر است هر کدام از راه ها و روش ها را که انتخاب کردید بیشتر در آن تحقیق کنید و ببینید هرکدام که ریسک کمتری برای شما دارد را برگزینید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
بلهخیر


به عقیده اکثر کارشناسان و فعالین در حوزه اقتصادی، یکی از بهترین بازارها برای سرمایه‌گذاری، بازار رمز ارزها است. رمز ارزها به واسطه نوسانات عمدتا صعودی که دارند می توانند یک بازار جذاب و پرسود برای سرمایه‌ گذاری محسوب شوند. اما سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال همواره چالش‌هایی را برای ایرانیان به‌همراه داشته است. یکی از این چالش‌ها، مشکلات احراز هویت است. به علت مشکلات مختلف، برخی از صرافی‌های معروف خارجی مثل بایننس ایرانیان را تحریم کرده‌اند و به‌همین دلیل فعالیت در آن‌ها برای ایرانیان دشوار است. در چنین شرایطی، بهترین راه حل استفاده از صرافی بدون احراز هویت برای انجام مبدلات ارزهای دیجیتال است. ما در این مقاله قصد داریم 10 مورد از بهترین صرافی های خارجی بدون نیاز به احراز هویت را به شما معرفی کنیم؛ در ادامه با پارسیان بورس همراه باشید.

مزیت کار کردن با صرافی خارجی بدون احراز هویت برای ایرانیان

در سال‌ های ۲۰۲۰ و ۲۰۲1 میلادی شاهد رشد بسیار زیاد رمز ارزها به خصوص بیت کوین بودیم. البته این تازه اول راه است! چرا که به عقیده اقتصاددانان بازار رمز ارزها به دلایل مختلفی در حال رشد و صعود است و رمز ارز های دیگر  نیز در سال 2022 رشد صعودی خواهند داشت. حتی شنیده ها حاکی از آن است که ممکن است کشورهای مختلف برای تجارت های بین المللی به طور رسمی از ارزهای دیجیتال استفاده کنند.

استفاده از  سایت های صرافی های خارجی، راهی برای ترید کردن و خرید و فروش ارز دیجیتال است.  اما متاسفانه به دلایل مختلف، محدودیت‌ هایی برای کاربران ایرانی در این سایت ها وجود دارند که کار با آن ها را مشکل می کنند.  یکی از اصلی ترین  ویژگی های  صرافی‌های خارجی، احراز هویت است.

بعضی وقت ها استفاده از نرم افزارهای تغییر آی پی و  تغییر سرور  برای استفاده از سایت های خارجی نیاز است که به اندازه کافی باعث ایجاد مشکل در ثبت نام و ورود به سایت های صرافی خارجی  می ‌شوند. اما در این مقاله قصد داریم یکی از راهکارهای بسیار مناسب برای کار با صرافی های خارجی را به شما معرفی کنیم.  راهکار ما استفاده از سایت های خارجی منتخبی است که نیازی به احراز هویت برای هیچ ملیتی از جمله ایرانی ها ندارند.

اما سوال این است که واقعاً چرا صرافی ها از احراز هویت استفاده می‌کنند؟ مسلما برای جلوگیری از هر گونه اقدام مجرمانه و برای امنیت و حفاظت از اطلاعات مربوط به سرمایه‌ داران و همچنین جلوگیری از پولشویی و اقدامات خرابکارانه اقتصادی لازم است که احراز هویت انجام شود. اما روش های دیگری نیز برای احراز هویت وجود دارد که نیازی به آی پی یا کشور خاص ندارند.  صرافی بدون احراز هویت یکی از بهترین روش ها برای این کار است.

مقایسه کوینکس و بایننس کدام یک را ترجیح می‌دهید؟
ادامه

حتما بازدید کنید: آموزش ارز دیجیتال در مشهد

معرفی صرافی های خارجی بدون احراز هویت

ما در اینجا قصد داریم ۱۰ سایت معتبر و معروف از صرافی های ارز دیجیتال را به شما معرفی کنیم که بدون احراز هویت و البته با امنیت بالا آماده انجام ترید هستند. این صرافی‌ها سعی کنند که بدون نیاز به احراز هویت و با امنیت مناسبی که دارند، پاسخگوی نیاز مشتریان و کاربران بین المللی از جمله ایرانی باشند.

شاید سوال بپرسید که آیا  صرافی های بدون احراز هویت نقطه ضعف یا محدودیتی دارند؟ این صرافی‌ها(مثل اغلب صرافی‌های داخلی) دارای سقف روزانه هستند.یعنی شما  برای خرید و فروش، یک محدودیت حجمی دارید. اما مسلم است که با استفاده از صرافی‌ های غیر متمرکز به راحتی می ‌توانید  این مشکل را حل کنید.

مسلما تعداد  صرافی بدون احراز هویت خارجی زیاد است و شما می توانید با استفاده از آنها، به خرید و فروش بپردازید.

صرافی کوکوین(Kucoin)

صرافی کوکوین یکی از صرافی های معتبر خارجی است که چندین میلیون کاربر فعال دارد و روزانه تعداد زیادی از توکن‌ها و حجم‌های معاملاتی در آن در جریان است. شما می توانید در صرافی بدون احراز هویت کوکوین تا سقف یک بیت کوین در روز خرید کنید. البته یکی از نکات مهمی که در این صرافی وجود دارد  ارائه توکن اختصاصی است که باعث می شود خرید در آن سود مناسبی هم داشته باشد. همانطور که می دانید هر صرافی دارای کارمزد است. اگر شما از توکن استفاده کنید به طرز قابل توجهی کارمزدها کاهش پیدا می‌ کنند. به همین دلیل توصیه می ‌کنیم  سعی در گرفتن توکن صرافی های مختلف داشته باشید.

کوکوین

صرافی وان اینچ(1inch)

صرافی وان اینچ از صرافی ‌های غیر متمرکز است که شما می توانید با استفاده از آن حتی حجم معاملات را بدون سقف انجام دهید. یکی از ویژگی ‌های صرافی بدون احراز هویت وان اینچ، اتصال کیف پول خودتان به آن و ثبت سفارش به صورت توکن است. این مسئله باعث شده است که وان اینچ از محبوب ترین صرافی های خارجی  احراز هویت محسوب شود.

همه چیز درباره قراردادهای هوشمند (Defi)
ادامه

حتما بخوانید: صرافی غیر متمرکز (DEX) چیست؟

صرافی استورم گین

صرافی استورم گین نیز از دیگر صرافی ‌های بدون احراز هویت است که البته بسیار جدید می‌باشد و به همین دلیل در حال حاضر میزان معامله کمی دارد. اما بدون شک در آینده از آن بیشتر خواهیم شنید.

اتر دلتا

اتر دلتا یک صرافی خارجی غیر متمرکز است. یعنی هیچ محدودیتی برای برداشت و خرید و فروش ندارد. به همین دلیل شما می‌‌توانید فعالیت‌ های خود را در آن، بدون دغدغه انجام دهید. اما یک ویژگی دارد و آن هم  اینکه توکن های آن عمدتاً بر بلاکچین اتریوم قابل خرید و فروش هستند. این را می ‌توان به عنوان یک نقطه ضعف برای آن دانست. البته اگر ارز دیجیتالی که شما روی آن سرمایه گذاری کرده‌اید اتریوم باشد، ما این صرافی را به شما پیشنهاد می دهیم.

صرافی بیتمکس

بیتمکس نیز یکی از بهترین صرافی های خارجی بدون احراز هویت است. باز هم ویژگی خاص این صرافی ارائه توکن های اختصاصی است. همچنین شما در بیتمکس می‌ توانید  ارزهای مختلف را به لیست معاملاتی خود اضافه کنید. اما این صرافی دارای یک ویژگی دیگر هم هست  و آن هم نقدینگی زیاد است.  نقدینگی زیاد هم می تواند برای یک صرافی نقطه قوت محسوب سود و هم نقطه ضعف!

صرافی بیت اسکوئر

صرافی بیت اسکوئر از دیگر صرافی های خارجی است که کاربران ایرانی می توانند  بدون احراز هویت در آن فعالیت داشته باشند. این صرافی  نیز توکن های جذابی برای اتریوم ارائه می دهد.

صرافی بیت اسکوئر

بیت شیرز

صرافی  خارجی دیگر صرافی غیر متمرکز بیت شیرز است. بیت شیرز یک صرافی جدید و نوظهور است که در سال 2022 رشد زیادی برای آن پیش‌بینی می‌شود.

صرافی بیتفینکس

صرافی بیتفینکس نیز از دیگر صرافی ‌هایی است که بدون احراز هویت می توانید در آن ترید کنید.  یکی از ویژگی ‌های جالب بیتفینکس این است که شما تا سقف ۱۰ بیت کوین می ‌توانید از حساب خودتان برداشت کنید. البته به نظر می ‌رسد که محدودیت‌های بیشتری بر روی آن اعمال شود. اما فعلاً یکی از شلوغ ‌ترین صرافی‌ها محسوب می ‌شود!

تریدینگ ویو چیست؟
ادامه

حتما بازدید کنید: آموزش آنلاین ارز دیجیتال

صرافی چنجلی

مورد بعدی در لیست ما، صرافی چنجلی هست که البته محدودیت‌هایی دارد اما یکی از بهترین صرافی‌ها برای ایرانیان است.

چنجلی

صرافی بای بیت

صرافی بای بیت نیز از دیگر صرافی های بدون احراز هویت است که تتر یکی از ارزهای دیجیتال بسیار مهم آن است. در واقع  بای بیت به همین دلیل معروف شده است. چرا که تمرکز خود را فقط روی بیت کوین نگذاشته و از دیگر ارزهای دیجیتال به صورت تخصصی و کامل پشتیبانی می کند.

 ویژگی های صرافی خارجی بدون احراز هویت

یکی از ویژگی ‌هایی که شاید برای صرافی های KYC به عنوان نقاط ضعف محسوب ‌شود  ( یا شاید  فقط برای کاربران ایرانی نقطه ضعف باشد) بحث محدودیتی است که در سقف برداشت روزانه  آنها وجود دارد. به هر دلیلی اگر شما نیاز به ارز دیجیتال بیشتری داشته باشید محدودیت های این سایت‌ها به شما اجازه برداشت بیشتر را نخواهد داد. یکی دیگر از مسائل پیرامون صرافی‌های KYC و هر صرافی خارجی دیگر، عدم امکان واریز و برداشت ریالی در آن است.

یکی از نکات مهمی که به عنوان توصیه برای فعالیت در صرافی های بدون احراز هویت  مطرح می کنیم این است که تا جای ممکن از ایمیل های معتبر استفاده کنید. مرورگر شما حتماً یک مرورگر حریم خصوصی باشد و حتماً از سرویس های VPN و  VPS  در فعالیت ‌های خود استفاده کنید.

در این مقاله نام 10 تا از صرافی های معتبر و جدید در حوزه رمز ارزها  را  که بدون احراز هویت می توانید در آنها ترید کنید را ارائه دادیم. البته استفاده از صرافی های ایرانی و خارجی که دارای احراز هویت هستند و شما می توانید در آن به سادگی احراز هویت کنید  را نیز توصیه می کنیم.  اما اگر نیازمند این هستید که صرفاً برای خرید و فروش وارد یک سایت صرافی شوید  و قصد احراز هویت ندارید، این ده سایت می توانند گزینه های خوبی باشند.  در ضمن حتماً فاکتورهای لازم برای خرید و فروش را بررسی کنید  و ریسک سرمایه‌گذاری در بازار رمز ارزها مخصوصا در سایت های خارجی را بپذیرید.

دیدگاهتان را بنویسید