تکنولوژی

بهترین مارک شورت مردانه

بهترین مدل شورت مردانه ۱۴۰۱ : لباس زیر مردانه در دو گروه شورت و زیرپوش تولید می شود و انتخاب آن به دلیل تماس طولانی مدت با بدن بسیار حساس است. شورت مهم ترین قسمت لباس زیر است، بنابراین در خرید، نگهداری و شستن شورت مردانه باید به چند نکته اساسی توجه کنید.

برای خرید شورت حتما به جنس و سایز مناسب توجه کنید، مواد پلاستیکی مناسب نیستند و به بدن آسیب می رسانند، علاوه بر این باید سایز مناسب را انتخاب کنید. در زمینه نگهداری، شورت را قبل از پوشیدن بشویید تا از آلوده نبودن آن مطمئن شوید، همچنین از شورت ها برای مدت طولانی استفاده نکنید و در اسرع وقت آن را تعویض کنید و هرگز لباس زیر را در ماشین لباسشویی نیندازید. در ادامه به معرفی بهترین شورت های مردانه در راهنمای خرید ماگرتا می پردازیم.

انواع شورت مردانه و نکات مهم هنگام خرید آن

شورت مردانه در سه نوع اصلی اسلیپ، نیم پا و پاچه دار تولید می شود. هر کدام از آنها مدل ها و طرح های مختلفی دارند. پارچه شورت باید نخی باشد. نخ بهترین ماده برای شورت است، زیرا رطوبت و عرق بدن را جذب می کند و اجازه نمی دهد روی پوست بماند.

هرگز از شورت با پارچه های پلاستیکی استفاده نکنید. رنگ شلوارک مردانه معمولا سفید است اما این روزها این لباس ها در طرح ها و رنگ های دیگری نیز تولید می شوند. قیمت شورت مردانه بسته به مدل و جنس آن متفاوت است.

  1. 100% نخی یا پنبه ای یا COTTON : این پارچه بسیار نرم است و در دو مدل ضخیم برای لباس زیر زمستانی و نازک برای لباس زیر تابستانی عرضه می شود.
  2. کشش پنبه ای یا COTTON STRETCH: این پارچه شبیه به پنبه است، فقط کشش بیشتری دارد.
  3. میکروفایبر یا MICROFILA: این پارچه ها بسیار نازک هستند و پوشیدن آنها در حین ورزش بسیار راحت است.
  4. میکرومودال یا MICROMODAL: این پارچه بافت پنبه ای ابریشمی دارد و قدرت جذب آن بیشتر از پنبه است.

شورت مردانه را با توجه به نیاز خود بخرید
طبق تحقیقات بهترین مدل شورت مردانه مدل های پاچه دار این لباس زیر است. اگر شرایط کار یا فعالیت روزانه شما به گونه ای است که مدل پاها شما را اذیت می کند، بهتر است سراغ مدل های اسلیپ بروید. به خاطر داشته باشید که شورت فاق کوتاه مردانه ممکن است ظاهر بهتری داشته باشد، اما می تواند به سلامت شما آسیب جدی وارد کند.

در هنگام خرید به رنگ لباس نیز توجه کنید
اگر شما از آن دسته افرادی هستید که ساعات طولانی را در خارج از منزل می گذرانید، ممکن است نیاز داشته باشید که لباس زیر کثیف بیشتری تهیه کنید. شورت سفید روشن به راحتی لکه می شود. در برخی موارد، حتی هنگام عرق کردن، رنگ شلوار جین می تواند این شورت را لکه دار کند. به همین دلیل باید مدام لباس زیر خود را عوض کنید.

کیفیت کش نکته ای است که نباید از آن غافل شد
حتما برای اولین بار برای شما اتفاق افتاده است که لباس زیر بپوشید و آن را بشویید. بعد از شستن متوجه خواهید شد که لباس های شسته شده آنقدر شل شده اند که دیگر نمی توانید آن ها را بپوشید. در این صورت باید شورت مردانه دیگر بخرید. به طور کلی، عملکرد شورت ها این است که لباس زیر را درست زیر کمر قرار دهد. اگر شورت شما پایین تر از آن باشد، به درستی از بدن شما محافظت نمی کند.


معرفی بهترین مدل های شورت مردانه

در ادامه به معرفی بهترین مدل های شورت مردانه اسپرت و ساده درجه یک می پردازیم. قیمت حدودی هر محصول در زیر آن نوشته شده است که برای خرید و اطلاع دقیق از قیمت می توانید روی دکمه خرید کلیک کنید.

🔥 به انتهای مقاله معرفی جدیدترین مدل های شورت مردانه سال 2022 رسیدیم، شما می توانید با خرید آنلاین شورت های پسرانه ارزان و نخی ۱۴۰۱ در طرح های پا دار ، اسلیپ و فانتزی خاص و لاکچری شوید. اگر از محصولات معرفی شده در این نوشته خوشتان آمد حتما آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. همچنین اگر سوالی دارید آن را از بخش دیدگاه برای ما بنویسید. 💥


امروزه برندهای لوکس و گران قیمتی در دنیای مد وجود دارد که تنها فعالیت آنها در زمینه لباس زیر است. لباس زیر نیز به صورت کلی در دو دسته شورت و زیرپوش عرضه می‌شود که در این مطلب می‌خواهیم درباره بهترین برند شورت مردانه صحبت کنیم. این لباس ها به صورت مستقیم با پوست انسان در ارتباط اند از این رو باید برای خرید آن نهایت دقت را داشته باشید تا دچار بیماری های پوستی و حساسیت نشوید. در ادامه به معرفی بهترین برند شورت مردانه می‌پردازیم ، همراه ما باشید.

معرفی بهترین برند شورت مردانه

امروزه برندهای بسیار زیادی در زمینه تولید شورت مردانه فعالیت دارند که این لباس را در طرح و رنگ های متنوعی وارد بازار می‌کنند. تا جایی که امروزه بسیاری از افراد به دنبال انتخاب بهترین برند شورت مردانه از بین این گزینه ها هستند. شما نیز بهتر است به دنبال انتخاب یک برند خوب در زمینه تولید لباس زیر باشید تا بتوانید در طول روز بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید. برخی از این برندها را در ادامه برای انتخاب راحتتر به شما معرفی می‌کنیم.

لباس زیر مردانه دیور

بهترین برند شورت مردانه دیور

دیور یکی از اولین برندهایی بود که در زمینه تولید لباس زیر زنانه و مردانه فعالیت داشت. این برند برای اولین بار در سال ۱۹۹۶ فعالیت خود را آغاز کرد و در مدت زمان کوتاهی توانست محصولات متنوعی را وارد بازار کند. برند دیور حدودا ۱۶۰ بوتیک مختلف در سراسر دنیا دارد که شما می‌توانید با خیال راحت محصولات آن را خریداری کنید.
دیور ، شورت مردانه شیک را وارد بازار می‌کند که از متریال متفاوتی نظیر الیاف نخی ، استرچ و پلی استر ساخته می‌شوند. شورت مردانه تولیدی برند دیور طرح های متفاوتی دارد که می‌توانید بسته به سلیقه خود هر یک را انتخاب کنید.

کالوین کلین (یا کلوین کلاین)

بهترین برند شورت مردانه کلوین کلین

از دومین برندهای معروفی که فعالیت خود را در زمینه تولید لباس زیر در قرن بیستم آغاز کرد ، برند کالوین کلین است. این برند با نام سی کی(CK) در جهان شناخته شده است که محصولات با کیفیتی را وارد بازار می‌کند. برند کالوین کلین محصولات خود را با نوآوری و طراحی خاصی را ارائه می‌کند از این رو جز برندهای شناخته شده محسوب می‌شود. اگر به دنبال خرید بهترین برند شورت مردانه هستید ، کالوین کلین انتخاب خوبی برای شما خواهدبود.

گوچی

بهترین برند شورت مردانه گوچی

گوچی یکی دیگر از برندهای معروف در دنیای مد است که انواع لباس زیر را نیز در سبد محصولات خود قرار داده است. این برند برای اولین بار در سال ۱۹۲۱ فعالیت خود را آغازاست و امروزه نیز شهرت زیادی دارد. گوچی یکی از بهترین برند شورت مردانه است که کیفیت و دوخت عالی دارد و شما می‌توانید برای استفاده روزمره از آن استفاده کنید. شورت برند گوچی ۱۰۰درصد از الیاف نخ و پنبه ساخته شده اند که هیچگونه حساسیتی را برای شما نخواهند داشت. اگر به دنبال خرید شورت مردانه شیک هستید ، شما می‌توانید محصولات برند گوچی را در رنگبندی متنوعی خریداری کنید.

لوییس ویتون

بهترین برند شورت مردانه لوییس وتان

از دیگر بهترین مارک شورت مردانه می‌توان به برند لوییس ویتون اشاره کرد که برای اولین بار فعالیت خود را در دنیای مد در سل ۱۸۵۴ آغازکرده است. لویی ویتون ابتدا فعالیت خود را در زمینه تولید چمدان اغاز کرد و اما امروزه محصولات متنوعی ازجمله لباس زیر مردانه را نیز وارد بازار می‌کند.

فندی

بهترین برند شورت مردانه فندی

فندی از دیگر برندهای معروف در زمینه طراحی لباس و انواع لباس زیر است که در ایتالیا تاسیس شده است. برند فندی یکی از قدیمی ترین برندهای پوشاک در جهان محسوب می‌شود. این برند در ابتدا ، کار خود را در زمینه تولید پوست و چرم آغاز کرد و اما بعدها محصولات دیگری را نیز به تولیدات خود افزود. شما می‌توانید لوکس ترین لباس زیر مردانه را از برند فندی تهیه کنید. شورت های این برند ۱۰۰% الیاف پنبه ای دارد از این رو برای استفاده روزانه انتخاب مناسبی است.

باربری

آندرور باربری

باربری یکی از برندهای بریتانیایی است که در دنیای مد و فشن فعالیت دارد. محصولات این برند دارای یک الگوی خاص است که توسط خانه مد بسیاری کپی شده است. این برند جز بهترین برند شورت مردانه محسوب می‌شود که می‌توانید با خیال راحت آن را خریداری کنید.

برند ریباک

من آندرور ریباک

ریباک یکی از برترین برندها در زمینه تولید لباس ورزشی است که در سال ۱۸۹۵ تاسیس شده است. این برند لباس زیر مردانه متنوعی را نیز تولید می‌کند که سبک های جدیدی دارند. لباس زیر تولیدی این برند کیفیت بسیار خوبی دارد و راحتی قابل توجهی را به مصرف کننده ارائه می‌کند. پارچه به کار رفته در لباس زیر این برند استحکام خوبی دارد و جریان هوا را به خوبی از خود عبور می‌دهد از این رو از عرق سوزشدن فرد جلوگیری می‌کند.

نایکی

آندرور نایکی

از برندهای معروفی که در زمینه تولید پوشاک فعالیت می‌کند، برند نایکی است. این برند محصولات ورزشی مربوط به همه رشته ها را به صورت کامل ارائه می‌کند. چند سالی است که این برند به صورت حرفه ای در زمینه تولید لباس زیر نیز فعالیت می‌کند. این برند از برترین روش های روز دنیا برای تولید محصولات خود استفاده می‌کند و هم چنین بهترین متریال را در ساخت آنها به کار می‌برد. از این رو جز بهترین برند شورت مردانه محسوب می‌شود.
در این بخش برخی از بهترین برند شورت مردانه را به شما معرفی کردیم تا بتوانید از میان آنها یک انتخاب درست را تجربه کنید.

برای خرید لباس زیر مردانه چه معیارهایی را باید در نظر داشت؟

۱- برای جلوگیری از عرق سوز شدن در هنگام استفاده از شورت ، بهتر است به دنبال خرید مدل های نخی باشید که به خوبی هوا را از خود عبور می‌دهند. اینگونه شورت ها به راحتی شسته می‌شوند از این رو نیز انتخاب مناسبی هستند.
۲- در هنگام خرید بهترین برند شورت مردانه به دنبال مدلی باشید که کیفیت و دوام بالایی دارد.
۳- قبل از خرید ابتدا فرم بدنی خود را در نظر بگیرید و بر همین اساس برای خرید مدل های مختلف آن اقدام کنید. برای مثال اگر لاغر هستید ، بهتر است به دنبال خرید شورت اسلیپ مردانه ترک بروید.
۴- اگر می‌خواهید این شورت را برای فعالیت خاصی مثل پیاده روی انتخاب کنید، حتما در نظر بگیرید که متناسب با سایز شما باشد.
۵- بهتر است به دنبال خرید لباس زیر در رنگ های شاد باشید.
۶- بهتر است به دنبال خرید شورت گیاهی اصل مردانه باشید تا از آسیب های پوست در امان بمانید.

شورت مردانه یکی از انواع پوشاک مردانه است که تنوع زیادی ندارد. شورت های مردانه از نظر برش و دوخت متفاوتند که باید براساس فرم بدنی خود هر یک از آنها را خریداری کنید. 

هشدار خرید کفش تقلبی  در لیست زیر می توانید انواع شورت مردانه مارک ایرانی و خارجی را مشاهده فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید