تکنولوژی

بهترین کرم صورت

کلاژن ساختار پروتئینی داشته و در ماهیچه‌ها، مفاصل استخوان و پوست یافت می‌شود. نقش این ماده شگفت انگیز حمایت از بافت همبندی است که ساختار ماهیچه‌ها، مفاصل و پوست را محکم می‌سازد. از آنجایی که با افزایش سن، درصدی از کلاژن از بین می‌رود، روش‌ها و محصولاتی وجود دارند که کمبود آن را جبران کرده و شادابی پوست صورت را حفظ می‌کنند. یکی از روش‌های بسیار موثر استفاده از کرم‌هایی است که در ترکیبات خود حاوی کلاژن هستند. در ادامه با هدف کمک به جوانسازی پوست بهترین کرم کلاژن ساز صورت را معرفی خواهیم کرد.

کلاژن چیست ؟

فراوان‌ترین پروتئین بدن کلاژن بوده و حدود یک سوم از ترکیبات پروتئینی از این ماده تشکیل شده است. برای دانستن نقش حیاتی این ماده لازم است بدانید که یکی از واحد‌های اصلی سازنده ساختمان پوست، ماهیچه‌ها، رباط‌ها، تاندون‌ها و استخوان کلاژن است. نام این پروتئین از واژه یونانی kola به معنی چسب الهام گرفته شده است. دلیل این نامگذاری خاصیت چسبندگی این ماده بوده که تمامی سلول‌های مختلف و بافت‌ها را کنار یکدیگر نگه می‌دارد.

نقش کلاژن در بدن چیست ؟

قبل از آنکه به سراغ بهترین کرم کلاژن ساز صورت برویم، بهتر است با تاثیر و کارکرد کلاژن در بدن آشنا شوید. حداقل ۱۶ نوع کلاژن وجود داشته که به بررسی چهار نوع اصلی آن می‌پردازیم:

حداقل ۱۶ نوع کلاژن در سراسر بدن وجود دارد که در ساختار اندام‌ها و پشتیبانی از عملکرد آنها نقش دارد.

  1. کلاژن نوع یک: این کلاژن که شامل ۹۰ درصد کل کلاژن بدن می‌شود از فیبرهای بسیار متراکم ساخته شده است. کلاژن نوع I در ساختمان تاندون‌ها، غضروف‌های فیبری، دندان‌ها، بافت‌های پیوندی و استخوان‌ها حضور دارد.
  2. کلاژن نوع دو: این نوع کلاژن با فیبرهایی با تراکم کم‌تر در غضروف‌های ارتجاعی یا کشسان یافت می‌شود.
  3. کلاژن نوع سه: کلاژن نوع III ساختمان اندام‌ها، شریان‌ها و عضلات را کنترل و پشتیبانی می‌کند.
  4. کلاژن نوع چهار: کلاژن گروه آخر به عنوان فیلتر عمل کرده و در لایه‌های مختلف پوست یافت می‌شود.

 

عواملی که تخریب کلاژن پوست را به دنبال دارند

در مواقعی که کلاژن از دست رفته را با محصولات و کرم‌های کلاژن ساز جبران نمودید، لازم است در حفظ آن کوشا باشید. از این رو در قدم اول اجتناب از رفتارها و عادات تخریب کننده کلاژن، مهمتر از تلاش برای تولید کلاژن است. برخی از رفتارهای تخریب‌گر عبارتند از:

  • سیگار کشیدن: سیگار کشیدن سبب کندی تولید کلاژن می‌شود. این عمل سبب ایجاد چین و چروک شده و روند ترمیم زخم را تضعیف می‌کند.
  • قرار گرفتن بیش از اندازه در معرض تابش خورشید: اشعه‌های فرابنفش می‌توانند تولید کلاژن را کاهش دهند. از قرار گرفتن طولانی مدت در معرض تابش نور خورشید اجتناب کنید.
  • مصرف شکر و کربوهیدرات‌های تصفیه نشده: شکر در توانایی ماده جادویی کلاژن در ترمیم خود، سبب اختلال می‌شود. با به حداقل رساندن مصرف شکر و کربوهیدرات تصفیه نشده از تخریب کلاژن‌سازی جلوگیری کنید.

قیمت قرص کلاژن

روش های مصرف کلاژن برای صورت

با توجه به اهمیت و نگرانی افراد از میزان کلاژن، محصولات و روش‌های متنوعی در این زمینه ایجاد شده که می‌توان با هر یک از آنها تاثیرات مطلوبی را شاهد بود. این موارد عبارتند از:

  • استفاده از مکمل‌های غذایی: همچنان تاثیرات منفی یا مثبت استفاده از این مکمل‌ها تایید نشده است. اما استفاده از آن نه به صورت کامل اما سبب جذب مقداری کلاژن می‌شود.
  • تزریق کلاژن به پوست: یکی از آسان‌ترین روش‌های بی خطر و غیر تهاجمی این مورد است. در زمان تزریق دو نوع کلاژن گاوی و انسانی وجود دارد که افراد نسبت به کلاژن گاوی احتمال حساسیت دارند. توصیه می‌شود در زمان تزریق از کلاژن انسانی استفاده نمایید.
  • کرم کلاژن‌ساز صورت: محصولات بسیاری با برندهای ایرانی و خارجی سعی بر این داشته‌اند که بدون هیچگونه عوارضی و با قیمت به صرفه‌تر بتوانید میزان کمبود کلاژن صورت خود را برطرف سازید. در ادامه به معرفی بهترین کرم کلاژن ساز صورت برند‌های متنوع می‌پردازیم.

بهترین کرم کلاژن ساز صورت

کرم‌های جوانساز پوست اگر ترکیبات موثر و درستی داشته باشند می‌توانند به مرور زمان پوست را سفت کنند. جهت تاثیرگذاری آنها باید بازه زمانی مورد نیاز را طی کنید تا تغییرات را مشاهده نمایید.

 کلاژن

کرم ضد چروک و سفت کننده صورت پرودرما

از ویژگی‌های کرم لیفتینگ پرودرما می‌توان به لیفتینگ قوی و سریع، ضد چروک قوی، سفت کننده، از بین برنده خطوط و چروک صورت و افزایش کلاژن‌سازی صورت اشاره کرد. این محصول دارای مواد موثر آبرسان، مرطوب کننده، ضد افتادگی و شل شدن پوست است. با استفاده از این کرم می‌توانید ویتامین C و E مورد نیاز پوست را هم دریافت کنید. عصاره‌های موجود در ترکیبات محصول پرودرما سبب لطافت و شادابی پوست می‌شود.

خرید کرم ضد چروک و سفت کننده صورت پرودرما

 کلاژن

لوسیون سفت کننده پریم

لوسیون سفت کننده پریم محصولی کاربردی و منحصر به فرد است. این لوسیون با عملکرد دوگانه خود علاوه بر کاهش چروک‌های سطحی پوست و جوان کنندگی، از انقباض ماهیچه‌های ظریف پوست جلوگیری می‌کند. تاثیر لوسیون پریم همانند بوتاکس بوده و به استحکام پوست نیز کمک شایانی می‌کند. این محصول دارای ویتامین A، E و F است که در درمان چروک و لک پوستی، خشکی و پوسته پوسته شدن پوست صورت موثر است.

خرید لوسیون سفت کننده پریم

 کرم

کرم کلاژن شباهنگ راسن

این محصول به عنوان بهترین کرم کلاژن ساز صورت انتخاب بسیار مناسبی است. در فرمولاسیون کرم کلاژن شباهنگ جهت حفظ ترکیب و حجم، افزایش استحکام و انعطاف پذیری پوست و بازسازی بافت‌های تخریب شده از نوعی کلاژن استفاده شده که سریع جذب پوست می‌شود و سلامت پوست را به شما هدیه می‌دهد. ویتامین E موجود در این محصول از پیری زودرس به علت جذب رادیکال‌های آزاد تشکیل شده روی پوست، جلوگیری می‌کند.

خرید کلاژن شباهنگ راسن

 کلاژن

کرم ضد چروک قوی پری می یر کرو ریچ کدلی

این کرم فوق‌العاده با فرمول جدید یکی از برترین محصولات برند معتبر کدلی با هدف از بین بردن چین و چروک و افتادگی صورت پوست‌های خشک و خیلی خشک است. با استفاده از این محصول سبب تغذیه و بازسازی عمیق پوستی خود شده و لک‌های سفید و سیاه را برطرف سازید. برند کدلی تمامی محصولات تولیدی خود را بر اساس خواص موجود در میوه، برگ و ساقه انگور فرموله می‌کند. انگور دارای پلی فنول‌های موثر در سلامتی پوست است.

خرید کرم ضد چروک قوی پری می یر کرو ریچ کدلی

 الارو

کرم دور چشم ضد چروک با خاصیت لیفتینگ الارو

ممکن است در برخی موارد تجمع چین و چروک پوستی، دور چشم‌ها اتفاق افتد. از این رو استفاده از محصولاتی که به عنوان کرم ضد چروک دور چشم تولید شده‌اند، موثر است. این محصول در بازه زمانی کوتاه اطراف چشم را سفت و مستحکم می‌سازد. با استفاده از کرم الارو سبب افزایش گردش خون در ناحیه اطراف چشم و به دنبال آن بازسازی پوست می‌شوید. مواد موثر کرم ضد چروک الارو شامل عصاره شاه بلوط، کالاندولا و ویتامین E است.

خرید کرم دور چشم ضد چروک با خاصیت لیفتینگ الارو

سخن پایانی

دلیل اصلی افتادگی و چین و چروک پوست کاهش کلاژن است. کرم‌های کلاژن‌ساز با افزایش این ترکیب در پوست استحکام را به آن می‌بخشند. انتخاب بهترین کرم کلاژن ساز صورت می‌تواند تا میزان زیادی افتادگی پوست را برطرف سازد و از ایجاد چین و چروک جلوگیری کند. با محصولاتی که در بالا معرفی کردیم می‌توانید به سادگی از پوست صورت خود محافظت نمایید.


بدون تردید کرم مرطوب کننده اولین و مهمترین محصول برای مراقبت از پوست است. اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی باشید که خیلی هم به پوست خود نمی رسند و از هیچ‌ یک از محصولات مراقبت پوستی استفاده نمی کنند، باز هم استفاده از کرم مرطوب کننده را نمی‌توانید نادیده بگیرید. حفظ رطوبت مهمترین عامل در سر حال و شاداب نگهداشتن پوست است، بطور یکه باعث حالت ارتجاعی آن می شود که نتیجه آن جلوگیری از به وجود آمدن چین و چروک در آن می شود. به همین دلیل است که بسیاری از افرادی که دارای پوست خشک هستند از کرم مرطوب کننده برای جبران کاهش رطوبت پوست استفاده می کنند.

این محصولات مثل یک لایه محافظ روی پوست قرار می گیرند و از آن در مقابل آلودگی و خشکی هوا محافظت می‌کند. چربی موجود در کرم‌ مرطوب کننده سبب حفظ رطوبت در پوست شده و از تبخیر آن از روی پوست جلوگیری می کنند.

ما در این مقاله قصد داریم چند مدل از بهترین کرم مرطوب کننده صورت برای پوست خشک از برترین برندهای ایرانی و خارجی موجود در بازار را به شما معرفی کنیم. پس اگر شما هم به زیبایی و سلامت پوست خود اهمیت می دهید و به دنبال یک محصول مناسب برای تامین رطوبت و به تعویق انداختن چین و چروک های پوست خود هستید تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

توصیه متخصص پوست برای رفع خشکی پوست در سه مرحله (مراقبت از پوست خشک)


خصوصیات پوست خشک

در حالت کلی پوست بدن در اثر کمبود رطوبت مورد نیاز و میزان چربی، خشک، زبر می شود و نرمی و لطافت خود را از دست می‌دهد. علاوه بر این، رنگی تیره و خاکستری پیدا می‌کند و جلای طبیعی خود را از دست می دهد. این خشکی به دلیل پوسته پوسته شدن طبقه شاخی پوست است که در ظاهر قابل مشاهده نیست و نباید این حالت را با بیماری پوست که همراه با ریزش مو، درد و قرمزی (اگزما) است، اشتباه کرد.

پوست در حالت طبیعی دارای ۱۳ % آب است که این مقدار آب با افزایش سن به تدریج کاهش می‌یابد تا در نهایت در پیری کامل به ۷۰ % می‌رسد ولی تا قبل از دوران پیری، مقدار آن حتی در آفتاب و هوای خشک نباید از ده درصد کمتر شود.

متخصصین پوست، پوست خشک را پوستی آسیب‌پذیر می‌ دانند، چون در این نوع پوست، لایه بیرونی پوست دچار اختلال شده است. وقتیکه این اتفاق می‌افتد، پوست با سرعت بیشتری رطوبت خود را از دست می‌دهد و عوامل خارجی به ‌راحتی به آن نفوذ می‌کنند. این بدان معناست که پوست خشک در مقابل پاک‌ کننده‌های قوی، مواد شیمیایی مضر، و مواد نگه دارنده به نسبت پوست‌های معمولی، تحریک‌ پذیری بیشتری دارد.

علاوه بر این، از آنجائیکه لایه بیرونی پوست، لایه محافظ پوست در برابر عوامل محیطی است، پوست خشک بیشتر در معرض آسیب قرار دارد و نشانه‌های پیری در این نوع پوست‌ زودتر از انواع دیگر ظاهر می‌شوند. راه ‌حل بهبود شرایط برای این نوع پوست، حفظ رطوبت و مراقبت از آن است.


دلایل خشکی پوست

برخی مواقع خشکی پوست دلایل ساده‌ای دارد. در این موارد، تخلیه‌ لیپیدها ممکن است به دلیل استفاده از پاک کننده های قوی (صابون)، پوشیدن لباس‌‌های حساسیت زا و حمام کردن طولانی مدت با آب داغ باشد.

از دیگر دلایل خشکی پوست، کم آبی بدن است. چیزی که افراد اهمیت بسیار کمی به آن می‌دهند، نوشیدن آب است. اغلب زمانی به خودمان می‌آییم که بسیار تشنه شده‌ایم اما این را بدانید که تشنگی مرحله‌ آخر نیاز به آب است و وقتی بدن شما در مورد تشنگی به شما هشدار می‌دهد در واقع در آن موقع بسیار تحت فشار و استرس کم آبی است.

یکی دیگر از دلایل خشکی پوست، آلودگی هوا است. امروزه مشکل آلودگی هوا مشکلی اجتناب ناپذیر است. تنها کاری که باید در این رابطه انجام دهیم این است که تاثیرات آلودگی بر روی پوست‌ مان را با استفاده‌ مرتب از کرم‌ های آبرسان و مرطوب‌ کننده به حداقل برسانیم. با این کار به راحتی رطوبت مورد نیاز پوست تامین می‌شود و میزان آسیب‌ ها احتمالی به حداقل می‌رسند.

و در نهایت علت خشکی پوست شما می تواند به دلیل استفاده از کرم مرطوب کننده در زمان اشتباه باشد. زمان درست برای استفاده از کرم مرطوب کننده پوست دقیقا پس بعد از شستن آن است (وقتی هنوز کاملا خشک نشده). زمانیکه پوست تان بیشترین میزان رطوبت را دارد و هنوز خیس است، استفاده از کرم مرطوب کننده، بهترین عملکرد را دارند.


ویژگی های بهترین کرم های مرطوب کننده برای پوست خشک

اگر پوست خشکی دارید خبر خوب این است که درمان آن به راحتی با یک کرم مرطوب‌ کننده‌ مناسب امکان پذیر است. توجه داشته باشید که شما باید از کرم هایی که مخصوص پوست خشک تولید شده اند که معمولا دارای چربی بیشتری هستند، استفاده کنید.

به خاطر داشته باشید که کرم‌ مورد نظر شما نباید معطر و یا حاوی الکل باشند چون این دو ماده باعث خشکی بیشتر پوست شما می‌شوند.

بطور کلی یک کرم مرطوب کننده‌ خوب و باکیفیت باید از موادی تشکیل شده باشند که:

  • با کاهش آسیب عوامل محیطی مانند نور خورشید، آلودگی و…، از پوست محافظت کند.
  • باعث تقویت عملکرد دفاعی و ترمیمی پوست شود.
  • به همه انواع سلول‌های پوست، یعنی سلول‌های ایمنی، کلاژن‌ها کمک کند تا عملکرد طبیعی خود را داشته باشند.
  • باید حاوی آنتی اکسیدان‌ها باشد و علاوه بر این در ساختار خود ترکیبات سازگار با پوست و موادی را داشته باشد که خاصیت کشسانی پوست را تقویت می‌کنند.
  • هر چه میزان نرم کننده‌ موجود در کرم مرطوب کننده بیشتر باشد، برای پوست خشک بهتر است. تقریبا تمام مرطوب کننده‌ها و محصولات ضد ‌چروک که به بازار عرضه می‌شوند، دارای مقادیر مناسبی از ساختارهای نرم کننده هستند.

معیارهای آی بیستون برای انتخاب بهترین کرم مرطوب کننده برای پوست خشک

  • میزان رضایت خریداران
  • آبرسانی مناسب
  • میزان دوام روی پوست
  • سرعت از بین بردن خشکی پوست
  • ارزش خرید به نسبت قیمت

معرفی بهترین کرم مرطوب کننده برای پوست خشک از برندهای ایرانی و خارجی

کرم مرطوب کننده کامان مدل Normal برای پوست خشک

کرم مرطوب کننده کامان مدل ب کمپلکس حاوی عصاره توت مناسب برای پوست های معمولی و خشک است. عصاره توت (پشن بری) که منبعی سرشار از آنتی اکسیدان می باشد، از پوست در برابر آلودگی‎های محیطی و رادیکال‎های آزاد محافظت می‎ نماید. همچنین عصاره پشن بری دارای خواصی نظیر سفت کننده و روشن کننده پوست، ضد چروک و ضد پیری و شاداب کنندگی پوست نیز دارد.

مرطوب کننده کامان حاوی عصاره توت، التیام بخش و آرام کننده آفتاب سوختگی است و به درمان زخم ها کمک کرده و سرعت می بخشد. این کرم حاوی مواد اکتیو خاصی از جمله میوه های بری، ویتامین های گروه B و ویتامین E می باشد.

کرم مرطوب کننده کامان حاوی ب کمپلکس و عصاره توت مناسب دست، صورت و بدن می باشد. این محصول یکی از بهترین کرم مرطوب کننده برای پوست های خشک و معمولی است که دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که در صورت استفاده پس از ۷ روز، شاهد ۹۸ درصد افزایش رطوبت پوست خواهید بود.

کامان برندی ایرانی است که دارای گواهی بالاترین استاندارد کیفیت از لابراتور اتو و گارنو سوئیس بوده و فعالیت خود را در کشور عزیزمان در راستای بهبود کیفیت زندگی آغاز نموده است.

ویژگی های محصول

  • سازگار با پوست‌های: حساس، خشک، معمولی
  • کشور مبدا برند: ایران
  • ویتامین: B1 ,B3 ,B5 ,B8
مشاهده قیمت و خرید محصول از خانومی
مشاهده قیمت و خرید محصول از موتن رو
مشاهده قیمت و خرید محصول از داروخانه آنلاین


کرم مرطوب کننده صورت و دست لافارر مدل Dry Skin

کرم مرطوب کننده صورت و دست پوست خشک لافارر پوست را به طور عمقی و طولانی مدت آبرسانی می‌کند، در نتیجه پوستی نرم، لطیف، شاداب و جوان، بدون خارش و پوسته پوسته شدن برای شما به ارمغان می‌آورد.

این کرم با دارا بودن عصاره گیاهانی مانند بابونه، گل همیشه بهار، آلوئه ورا و همچنین روغن‌های بادام و زیتون پوست را عمیقاً آبرسانی می‌کند، نرمی و لطافت پوست را احیا می‌کند، لایه اپیدرم را ترمیم کرده و از خروج رطوبت پوست جلوگیری می‌کند. همچنین هر گونه خارش و پوسته پوسته شدن را برطرف می‌کند.

کرم مرطوب کننده صورت و دست پوست خشک لافارر با محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد روند پیری پوست را کند می‌کند. این کرم فاقد مواد کومدوژن و براق کننده است. همچنین ویتامین C و E بکار رفته در ترکیبات این محصول، به بازسازی پوست کمک بسیاری می‌کند.

نقاط قوت

  • رطوبت رسانی طولانی مدت
  • احیای نرمی و لطافت پوست
  • ترمیم اپیدرم و ممانعت از خروج رطوبت پوست
  • رفع خارش و پوسته پوسته شدن

ویژگی های محصول

  • سازگار با پوست‌: خشک
  • کشور مبدا برند: ایران
  • ویتامین: E ,C
مشاهده قیمت و خرید محصول از موتن رو
مشاهده قیمت و خرید محصول از خانومی
مشاهده قیمت و خرید محصول از اینچند

کرم مرطوب کننده مدیلن برای پوست خشک

ممکن است پوست بر اثر بالا رفتن سن، تغییرات آب و هوایی، مصرف بعضی داروها و لوازم آرایشی نامرغوب، رطوبت خود را از دست بدهد و دچار خشکی و کم آبی شود. خشکی پوست به خارش و پوسته پوسته شدن آن منجر می‌گردد. آبرسانی و مرطوب کردن پوست، سبب می‌شود پوست سالم و درخشان شده و لطافت خود را بازیابد.

کرم مرطوب کننده‌ مدیلن، بهترین مرطوب کننده برای پوست‌های خشک و نرمال است. این محصول با داشتن ترکیبات موثری همچون اوره و سرامید، نرمی و رطوبت از دست رفته‌ی پوست را بازگردانیده و آن را احیاء و آبرسانی می‌کند. این کرم پوست را بازسازی کرده و روند فرسایش پوست و ایجاد چین و چروک را به تعویق می‌اندازد.

با خرید کرم مرطوب کننده‌ مدیلن و مصرف مستمر آن، پوست خشک و ترک خورده را بهبود بخشیده، طراوت و جوانی را به آن هدیه می‌دهید.

ویژگی های محصول

  • سازگار با پوست‌: خشک
  • کشور مبدا برند: ایران
  • حاوی سرامید ۲ که مناسب بازسازی، حفظ جوانی و نگهداری رطوبت پوست
مشاهدهقیمت و خرید محصول از خانومی
مشاهده قیمت و خرید محصول از داروخانه آنلاین
مشاهده قیمت و خرید محصول از روژا شاپ

کرم مرطوب کننده نئودرم مدل Optimal Hydrosense برای پوست خشک

کرم مرطوب کننده نئودرم مدل Optimal Hydrosense یکی از بهترین کرم مرطوب کننده برای پوست خشک است که با جذب سریع و رطوبت رسانی مناسب روند پیری پوست را کاهش داده و سبب احیای آن می شود. این کرم مرطوب کننده حاوی هیالورونیک اسید و ویتامین های E و B5 می باشد و از پاربن در ترکیبات آن استفاده نشده است.

از دیگر ویژگی های آن ایجاد لایه‌ی نازک هیدرولیپیدی جهت تقویت لایه‌های دفاعی پوست می باشد و برای پوست های خشک و معمولی مناسب می باشد.

هیالورونیک اسید موجود در این کرم باعث روشن شدن پوست می شود و از چین و چروک و خشکی پوست هم جلوگیری می کند. گلیسیرین موجود در آن هم باعث نرمی و لطافت خواهد شد و پوست شما را شاداب و احیا می کند. ویتامین E ,B5 هم که در بازسازی و تقویت پوست نقش مهمی دارند و از پیری زودرس پوست جلوگیری می نمایند.

آبرسانی و مرطوب کنندگی پوست از مهمترین ویژگیهای مراقبتی می باشند که این کرم آنها را دارد. بافت سبکی دارد که به خوبی جذب پوست می شود و به دلیل نداشتن پارابن، کاملا ضد حساسیت و التهاب پوستی می باشد.

نقاط قوت

  • افزایش شفافیت پوست، کاهش چین و چروک
  • جذب بسیار بالا و پایه‌ای مناسب برای آرایش
  • کند کردن روند پیری و احیای پوست
  • ایجاد لایه‌ی نازک هیدرولیپیدی جهت تقویت لایه‌های دفاعی پوست
  • بدون پارابن

ویژگی های محصول

  • سازگار با پوست‌: خشک، معمولی
  • کشور مبدا برند: ایران
  • ویتامین: E ,B5
مشاهده قیمت و خرید محصول از خانومی
مشاهده قیمت و خرید محصول از موتن رو


کرم دست و صورت شون با عصاره آووکادو

دست و صورت به دلیل تماس فراوان با آب و هوا معمولا دچار خشکی می شود. استفاده از یک کرم مرطوب کننده اورجینال و خوب می تواند به رفع خشکی کمک کند. کرم مرطوب کننده دست و صورت شون حاوی عصاره آووکادو مناسب انواع پوست ها می باشد. رطوبت متعادل این مرطوب کننده بهترین ترکیب را برای انوع نوع پوست به ارمغان می آورد.

این کرم از پیری زودرس پوست های شما جلوگیری می کند. این خصوصیت بسیار مهم است چون می توان از آن برای انواع پوست ها استفاده کرد. عصاره آووکادو به دلیل داشتن چربی و رطوبت زیاد به شما در داشتن پوستی شفاف و زیبا کمک خواهد کرد.

رطوبت رسانی به پوست با استفاده مدام از کرم دست و صورت با عصاره آووکادو شون پیری پوست شما به تعویق می افتد، و با توجه به دارا بودن ویتامین های A، E پوست را تقویت می کند. این کرم حاوی ویتامین E می باشد و از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند و پوست را بدون ایجاد چربی مرطوب می کند.

این محصول مناسب استفاده روزانه است و هم خانم ها هم آقایان می توانند از این محصول اورجینال و فوق العاده به راحتی استفاده کنند. شما به راحتی می توانید این محصول را با خود همراه داشته باشید و در صورت احساس خشکی بر روی پوست از آن استفاده کنید. این کرم کاملا گیاهی ابدا ایجاد حساسیت نمی کند و به مرور زمان با استفاده مدام پوستی شفاف و نرم را به ارمغان می آورد.

ویژگی های محصول

  • سازگار با پوست‌: خشک، معمولی
  • کشور مبدا برند: ایران
  • ویتامین: A ,E
مشاهده قیمت و خرید محصول از موتن رو
مشاهده قیمت و خرید محصول از روبان
مشاهده قیمت و خرید محصول از روژه

کرم مرطوب کننده پریم سری Matex مدل Moist-24

کرم مرطوب کننده پریم ۲۴ ساعته مناسب پوست خشک و معمولی حاوی روغن های ماکادمیا، شی باتر، نارگیل و هسته انبه می باشد. این کرم جهت درمان بسیاری از مشکلات پوستی نظیر چین و چروک، اگزما، خارش و غیره مناسب است. ویتامین های E و Q10 موجود در این کرم مقاومت پوست را افزایش داده و چین و چروک ها را کاهش می دهد.

استفاده از این کرم به مرور زمان از پیری زودرس پوست جلوگیری کرده و پوست های خشک را نرم و مرطوب نگاه می دارد. محصولات پریم با فرمولاسیونی غنی، تهیه شده از عصاره های گیاهی و روغن طبیعی هستند. این روغن های طبیعی دلیل رطوبت رسانی به پوست هستند.

ترکیبات این محصول شامل: شی باتر بوده که به دلیل دارا بودن ویتامین E در درون خود قابلیت محافظت از پوست را در برابر اشعه ماورای بنفش خورشید دارد. از خواص دیگر شی باتر جلوگیری از چین و چروک و تولید کلاژن است.

این مرطوب کننده علاوه بر شی باتر حاوی روغن نارگیل جهت جوان سازی پوست بوده که این روغن به دلیل خواص ضد باکتری که دارد از بروز آکنه بر پوست جلوگیری می کند. این محصول پوست را تا ۲۴ ساعت مرطوب نگه داشته و از پیری پوست جلوگیری می کند.

نقاط قوت

  • قدرت و سرعت جذب بسیار بالا
  • ماندگاری طولانی مدت (۲۴ ساعته)
  • حاوی ترکیبات ضد حساسیت آلفابیزابولول (عصاره بابونه)
  • حاوی ترکیبات ضد پیری Q10 و Vit E سرشار از آنتی اکسیدان
  • سرشار از اسیدهای چرب ضروری مانند امگا ۳ و امگا ۶
  • مناسب برای رطوبت‌رسانی دست و صورت

ویژگی های محصول

  • سازگار با پوست‌: خشک، معمولی
  • کشور مبدا برند: ایران
  • ویتامین / عصاره: بابونه، ویتامین E
مشاهده قیمت و خرید محصول از خانومی
مشاهده قیمت و خرید محصول از داروخانه آنلاین
مشاهده قیمت و خرید محصول از داروخانه تلفارما

کرم مرطوب کننده قوی درمالیفت مدل Hydralift Intensive برای پوست خشک

رسیدگی به پوست مخصوصاً پوست های خشک، نیازمند به استفاده از محصولات باکیفیت، با رطوبت رسانی بالا است که به صورت لوسیون، کرم تولید می شوند. معمولاً مردان در مقابل زنان کمتر از این دست محصولات استفاده می کنند که کاری اشتباه است، چون این عوارض می توانند گریبان گیر هر فردی بشوند و مراقبت های پوستی سن و جنسیت نمی شناسد.

همه افراد در مواجه با آلودگی های آب و هوا و همچنین آلودگی های محیط کار خود، ممکن است دچار عارضه هایی مانند التهابات، قرمزی، خشکی و یا جوش و دیگر مشکلات شوند. کرم مرطوب کننده قوی درمالیفت مدل Hydralift حجم ۵۰ میل مناسب برای بانوان و آقایانی است که به پوست خود اهمیت بالایی می دهند.

با خرید و استفاده از کرم مرطوب کننده قوی درمالیفت مدل Hydralift تبخیر سطحی پوست را کاهش می دهد و رطوبت لایه شاخی پوست را حفظ می کند. این محصول همچنین سد دفاعی پوست را بازسازی و سبب شادی و طراوت پوست می شود.

ویژگی های محصول

  • افزایش دهنده میزان فاکتورهای مرطوب کننده طبیعی پوست
  • کاهش دهنده تبخیر سطحی آب پوست و مراقبت از لایه شاخی یا زایا
  • نرم کننده و التیام بخش
  • بازسازی سد دفاعی پوست
  • محافظ شادابی و طراوت پوست
  • مناسب برای انواع پوست بخصوص پوست حساس و خشک
مشاهده قیمت و خرید محصول از موتن رو
مشاهده قیمت و خرید محصول از داروکده

کرم آبرسان و مرطوب کننده روز ژاک آندرل پاریس مدل DAY CREAM

یکی از بهترین کرم مرطوب کننده برای پوست خشک، کرم روز ژاک آندرل است، این کرم با بافت ملایم و ترکیبات منحصربه فرد که در ذیل بیان شده است اثر رطوبت رسانی فوری و اثر حفاظتی را برای پوست صورت فراهم می کند و همچنین از ایجاد چین و چروک پوست جلوگیری می کند.

روغن بادام شیرین (Sweet Almond Oil ) یکی از بهترین تسکین بخش ها برای پوست خسته و یک عامل رطوبت رسان طبیعی می باشد. با استفاده از کرم آبرسان روز ژاک آندر پاریس بازسازی پوست انجام می پذیرد و پوست در برابر مضرات اشعه ناشی از نور خورشید محافظت می شود و به وسیله کنسانتره فعال ویتامین E باعث تحریک سلول های پوستی و در نتیجه باعث تولید کلاژن می شود و از بروز چروک های جدید پیشگیری می کند.

تیتانیوم دی اکساید (Titanium dioxide) در کاهش اثرات منفی ناشی از اشعه ماورای بنفش نور خورشید مانند یک فیلتر عمل می کند. ویتامین E یک آنتی اکسیدان قوی می باشد که رادیکالهای آزاد را حذف می کند و به جلوگیری از پیدایش زودرس چروکها کمک می نماید.

هیدروکسیل اتیل اوره (Hydroxyethyl Urea) باعث رطوبت رسانی فوری به لایه های اپیدرم، نرمی و هیدراته شدن سریع پوست می گردد. آمونیوم لاکتات (Amonium Lactate) به عنوان مرطوب کننده و درمان خشکی پوست و خارش مورد استفاده قرار گرفته است.

نقاط قوت

  • پیشگیری از چین و چروک با وجود ویتامین E و روغن بادام شیرین
  • محافظ در مقابل اشعۀ UV
  • سرشار از ویتامین E، امگا ۶ و امگا ۹
  • مغذی و تقویت کننده پوست

ویژگی های محصول

  • سازگار با پوست‌: خشک، معمولی، حساس
  • کشور مبدا برند: فرانسه
  • ویتامین: E
  • مرطوب کننده و آبرسان قوی
مشاهده قیمت و خرید محصول از روژا شاپ
مشاهده قیمت و خرید محصول از داروخانه تلفارما
مشاهده قیمت و خرید محصول از روژه


کرم مرطوب کننده مای مدل Nutri Touch

کرم مرطوب کننده مای مدل Nutri Touch، یک کرم مغذی و نرم کننده بسیار قوی است که غنی شده با ویتامین و بپانتن، و دارای رایحه‌ی بسیار خوب میوه پاپایا است. این محصول با افزایش خاصیت ارتجاعی در پوست سبب محافظ پوست در برابر خشکی می شود.

این کرم حاوی ویتامین‌ E می باشد که از خشکی و پیری پوست جلوگیری کرده و بافت‌های پوستی را تغذیه و احیا می‌ کنند، به‌ همین دلیل است که در بیشتر محصولات مربوط به پوست و مراقبت‌ های پوستی این ویتامین وجود دارد. کرم تغذیه کننده ی مای دارای رایحه‌ی پاپایا است و برای پوست های خشک و خیلی خشک بسیار مناسب است.

ویژگی های محصول

  • سازگار با پوست‌: خشک و خیلی خشک
  • کشور مبدا برند: ایران
  • ویتامین: E
مشاهده قیمت و خرید محصول از بانی مد
مشاهده قیمت و خرید محصول از روبان

کرم مرطوب کننده صورت سینره مناسب پوست های معمولی تا خشک

کرم مرطوب کننده صورت سینره (cinere) پوست معمولی تا خشک یکی از آن دسته پوست هایی است که برای خیلی ها در ایران به وجود می آید. ما به خاطر زندگی در کشوری بسیار گرم و خشک طبیعتا دچار خشکی پوست و کم بود آب بدن می‌شویم. برای مقابله با خشکی پوست دو روش بسیار مهم وجود دارد یکی نوشیدن آب زیاد است و دیگری استفاده از کرم های مطوب کننده.

کرم مرطوب کننده سینره یکی از بهترین انتخاب های برای از بین بردن خشکی پوست است. کرم مرطوب کننده سینره در خود انواع روغن‌های بسیار مغذی پوست را دارد که می‌تواند پوست شما را در برابر باز سازی لایه هیدرولیپدی پوست کمک کند.

کرم مرطوب کننده سینره سرشار از روغن آرگان و روغن سبوس برنج است که می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌هایی برای خانم ها و آقایان باشد که بر روی پوست خود به ویژه در ناحیه T صورت احساس کشیدگی می‌کنند.

انواع اسید های چرب امگای موجود در روغن آرگان به کار رفته در کرم مرطوب کننده سینره سبب می‌شود باز سازی پوست با سرعت بسیار بالاتری انجام شود و بعد از چندین بار استفاده از کرم مرطوب کننده صورت مخصوص پوست های معمولی تا خشک سینره پوست شما کاملا مرطوب بدون حس خشکی و کاملا آرایش پذیر خواهد بود.

روغن سبوس برنج به کار رفته در کرم مرطوب کننده سینره عملا توانایی شاداب سازی پوست را به اوج خود می رساند زیرا سبوس برنج با خود انواع ویتامین ب و آنتی اکسیدان دارد که به شدت در شادابی پوست مؤثر است. استفاده از کرم مرطوب کننده صورت مخصوص پوست های معمولی تا خشک سینره به ویژه در فصول گرم و سرد سال را به تمام کسانی که پوست خشکی دارند توصیه می‌کنیم.

کرم مرطوب کننده صورت سینره (cinere) یکی از بهترین کرم های مرطوب کننده برای پوست خشک موجود در بازار است که با تامین آب مورد نیاز پوست و آبرسانی به لایه های پوستی، از ایجاد خشکی و از دست رفتن آب پوست جلوگیری می کند.

ویژگی های محصول

  • سازگار با پوست‌: خشک، معمولی
  • حاوی انواع ویتامین ب و آنتی اکسیدان
  • حاوی روغن آرگان و سبوس برنج
  • کشور مبدا برند: ایران
مشاهده قیمت و خرید محصول از موتن رو
مشاهده قیمت و خرید محصول از داروخانه آنلاین
مشاهده قیمت و خرید محصول از روژه

دیدگاهتان را بنویسید