تکنولوژیکسب و کار ایرانی

8 مرکز برتر فروش دستگاه حضور و غیاب در تهران

هر شرکت یا کسب و کاری برای مدیریت ورود و خروج پرسنل و آگاهی از میزان کارکرد آنها نیاز به یک سیستم حضور و غیاب هوشمند دارد. درصد زیادی از مشتریان این سیستمها از تهران هستند و یا دفتر مرکزی آنها در شهر تهران قرار دارد، از این رو بر آن شدیم که در این بخش تعدادی از بهترین مراکز فروش دستگاه حضور و غیاب در تهران را به شما معرفی کنیم.

به این نکته توجه کنید که اکثر فروشندگان سیستم های ساعت زنی در تهران مستقر هستند، اما انتخاب یک مرکز و شرکت فروش معتبر بسیار مهم است. چرا که بعضی از فروشگاههایی که بدون داشتن تخصص کافی اقدام به فروش این محصولات میکنند، تخصص و صلاحیت کافی در این زمینه ندارند و نخواهند توانست پشتیبانی مناسبی به خریداران ارائه کنند. در این سایت یک مقاله جامع درباره راهنمای خرید دستگاه حضور و غیاب آماده کرده ایم که این نوشته هم میتواند به شما برای انتخاب و خرید یک دستگاه خوب کمک کند.

دستگاه حضور غیاب سیار | دستگاههای حضور و غیاب

یک مرکز فروش معتبر دستگاه حضور و غیاب چه ویژگیهایی دارد؟

تعداد فروشندگان دستگاه های حضو رو غیاب زیاد است، از فروشگاههای لوازم اداری گرفته، تا فروشگاههای اینترنتی مانند دیجی کالا و شرکت های دیگر. حالا که شما می خواهید دستگاه ساعت زنی بخرید، بهتر است از یک مکان معتبر خرید کنید تا در آینده با مشکلات کمتری مواجه شوید.

داشتن تخصص و صلاحیت کافی در حوزه سیستم های حضور غیاب

یک فروشگاه لوازم اداری، یا سایتهایی مانند ترب و دیجی کالا چه تخصصی در این حوزه دارند که دستگاه ساعت زنی می فروشند. یک شرکت ارائه دهنده تجهیزات باید تخصص کافی در زمینه آن محصولات نیز داشته باشد. پس بهتر است برای خرید به سراغ شرکت هایی که به صورت تخصصی در زمینه محصولات کنترل تردد و حضور غیاب فعالیت دارند بروید.

بسیاری از فروشندگان در مرکز فروش لوازم اداری در تهران دستگاه حضور غیاب نیز می فروشند. سوال اینجاست که آیا می شود به این مراکز به عنوان یک شرکت قابل اطمینان نگاه کرد. این مغازه ها بیشتر فروشنده هستند  و به احتمال زیاد تخصص  کافی برای پشتیبانی دستگاه های فروخته شده را ندارند. بنابراین توجه کنید که حتما از یک مرکز فروش معتبر دستگاه حضور و غیاب در تهران خرید نمایید.

فروشگاههای اینترنتی مانند ترب و دیجی کالا هم فقط یک واسط بین فروشنده و خریدار هستند و تعهدی بابت ارائه خدمات به مشتری نمیدهند. تنها تعهد این فروشنده ها، مدت محدود جهت عودت دستگاه (یکهفته تا 10 روز) است.

ارائه محصولات متنوع و با کیفیت

اگر شرکت فروشنده محصولات متنوعی با رنج قیمتی متنوع به شما ارائه بدهد، قطعا میتوانید انتخاب مناسبتر و بهتری داشته باشید. این دستگاهها باید با کیفیت باشند و هر شرکتی بتواند با توجه به شرایط و نیازهایش دستگاه ورود و خروج مناسب خود را انتخاب کند.

قیمت مناسب

علاوه بر متنوع بودن محصولات، قیمت آنها نیز بسیار مهم است. هر دستگاهی باید با توجه به امکاناتش قیمت مناسبی داشته باشد. گاهی یک کالا با مشخصات ثابت را با قیمتهای بسیار متفاوتی در بازار پیدا میکنید. بعضی از فروشندگان سود نجومی روی محصولات خود میکشند. البته شاید هزینه های جاری آنها طوری باشد که مجبورند، دستگاهها را گرانتر بفروشند.

گارانتی و خدمات پس از فروش

گارانتی و پشتیبانی دستگاه ها یکی از مهمترین فاکتورهایی است که در زمان خرید دستگاه حضور و غیاب باید به آن توجه داشته باشید. دستگاه بدون گارانتی و پشتیبانی بدرد نمی خورد و حتی اگر به صورت رایگان در اختیار شما قرار گیرد، ارزش کار کردن ندارد. چرا که در حین کار با سیستم حضور و غیاب قطعا با مشکلات یا سوالاتی روبرو خواهید شد که باید یک شرکت بتواند خدمات و پاسخ مناسبی به شما بدهد.

مراکز فروش معتبر دستگاه حضور و غیاب معمولاً با گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش 5 تا 10 ساله ارائه میشوند. این شرکتها باید دارای بخش پشتیانی متخصص و کاربلد باشند تا بتوانند پاسخگوی سوالات و مشکلات مشتریان باشند. در کل برای انتخاب یک مرکز فروش معتبر دستگاه حضور و غیاب به نکات زیر توجه کنید:

  • ارائه محصولات متنوع و با کیفیت
  • قیمت های مناسب
  • داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش
  • دارا بودن مرکز پشتیبانی قدرتمند جهت پاسخگویی به سوالات و مشکلات کاربران
  • امکان خرید حضوری و اینترنتی
  • امکان نصب اینترنتی و حضوری در تهران یا سایر نقاط
  • امکان ارائه فاکتور رسمی و فروشگاهی
  • داشتن نرم افزارهای مختلف از نسخه پایه تا پیشرفته

8 مرکز فروش دستگاه حضور و غیاب در تهران

در این بخش 10 مرکز فروش دستگاه حضور و غیاب در تهران به شما معرفی میکنیم. با جستجوی نام هر یک از این فروشندگان در گوگل میتوانید اطلاعات بیشتری راجع به آنها بدست آورید و با محصولات آنها آشنا شوید. برای انتخاب این 10 شرکت ما فاکتورهایی مانند عرضه دستگاه ها و نرم افزارهای متنوع، پشتیبانی مجهز و متخصص، گارانتی معتبر، نصب و راه اندازی اینترنتی و حضوری و موارد دیگر را در نظر داشته ایم.

1- بایوفا – مجله حضور و غیاب

سایت مجله حضور و غیاب یا bayofa.ir مرجع مطمئنی برای خرید انواع دستگاه و نرم افزار حضور غیاب است.

علاوه بر این این سایت مقالات بسیار تخصصی درباره موضوعات مختلف حضور غیاب و کنترل تردد دارد و به سوالات کاربران و مشتریان نیز پاسخ میدهد.

این شرکت محصولات متنوع با قیمت مناسب از دو برند معتبر دستگاه حضور و غیاب خارجی zkt و timmy با گارانتی و پشتیبانی ارائه میدهد. قبل از خرید میتوانید از مشاوره رایگان استفاده کنید.

بعضی از محصولات این شرکت عبارتند از :

دستگاه حضور و غیاب LX15، دستگاه انگشت زنی و کارتی K14، دستگاه حضور غیاب و اکسس کنترل F22، دستگاه تشخیص چهره UF100، دستگاه های Ai06F، Ai07F، Uface402 و ….

2- شرکت دنیای پردازش

دنیای پردازش یک شرکت قدیمی و بزرگ در حوزه دستگاههای کنترل تردد و ساعت زنی است و از پیشکسوتان این حوزه حساب میشود و دارای تیم بزرگ، قوی و متخصص است.

این شرکت هم تولید کننده محصولات حضور غیاب است و هم دستگاههای وارداتی ارائه میدهد و یکی از مراکز فروش معتبر در تهران بحساب می آید.

این شرکت یک مجموعه بزرگ است که دارای تیم فنی و پشتیبانی متخصص و با کیفیت است. از جمله تولیدات این شرکت میتوان به دستگاه pw1700 اشاره کرد.

3- شرکت پالیز افزار

پالیز افزار نیز یکی از مراکز فروش دستگاه حضور و غیاب در تهران است که هم بعنوان تولید کننده و هم وارد کننده شناخته میشود. محل استقرار این شرکت هم در تهران است و یکی از قدیمیهای این حوزه است.

انواع دستگاه ورود و خروج و کنترل تردد را میتوانید از این شرکت خریداری کنید.

4- شرکت زمان پرداز

دفتر مرکزی شرکت زمان پرداز در شهر کاشان است، اما یک دفتر فروش حضوری در تهران دارد. علاوه بر این امکان نصب حضوری در تهران و حومه و بسیاری از شهرها را نیز دارد.

این شرکت دستگاه های ساعت زنی zkteco و تایمی را با قیمت بسیار مناسب عرضه میکند.

5- کارا دوهزار

اگر بخواهیم یکی دیگر از قدیمیهای صنعت حضور غیاب را به شما معرفی کنیم، شرکت کارا دوهزار خواهد بود که مرکز آن نیز در تهران است. این شرکت نیز هم تولید کننده است و هم وارد کننده و علاوه بر حضور غیاب، گیت کنترل تردد نیز تولید میکند.

6- جهان گستر

این شرکت نیز در زمینه تولید سامانه های مختلف حضور غیاب برای مدیریت ورود و خروج پرسنل فعالیت دارد و انواع تولیدات داخلی و خارجی را به مشتریان خود ارائه می دهد.

7- مهرکیا

هفتمین شرکتی که بعنوان مرکز فروش دستگاه حضور و غیاب به شما معرفی میکنیم، شرکت مهرکیا است. محصولات این شرکت از فناوریهای روز دنیا برخوردارند. اگر برای ثبت ساعت ورود و خروج  و محاسبه کارکرد و حقوق دستمزد پرسنل خود دنبال شرکت مناسبی میگردید، این شرکت نیز گزینه مناسبی به نظر می آید.

8- علم و صنعت

علم و صنعت نیز از شرکتهای قدیمی حضور و غیاب در تهران است که انواع دستگاه کنترل تردد پرسنل را ارائه میدهد. دستگاههایی مانند st-shine و st-elite از تولیدات این شرکت هستند.

ما اینجا تعدادی از بهترین مراکز فروش دستگاه حضور و غیاب را در تهران به شما معرفی کردیم. با مقایسه دستگاه حضور و غیاب از مدلها و شرکتهای مختلف به یک انتخاب برسید و دستگاه مناسب برای شرکت خود خریداری کنید.