3 مدل قاب پرفروش برای گوشی ایفون 13

آیفون 13 از جمله دستاوردهای نوین شرکت اپل است که توانسته به دلیل امکانات فوق العاده موجود، به محبوبیت فراوانی نیز دست پیدا کند. از آن جایی که قیمت خرید این مدل گوشی نسبتا گران می باشد، لازم است پس از خریداری لوازم جانبی محافظتی لازم را نیز برای آن تهیه نمایید. از جمله مهمترین موارد حفاظتی گوشی میتوان به گارد یا قاب اشاره کرد. با هر سلیقه و حساسیت که باشید، قاب آیفون 13 را در انواع مدل، رنگ و برند متنوع میتوانید در بازار مشاهده کنید. ما در این بلاگ 3 مدل از پروش ترین قاب گوشی ایفون 13 را به شما معرفی می کنیم.

قاب گوشی ایفون 13

این که عنوان کنیم کدام نوع یا برند گارد گوشی بهترین هستند تقریبا کار غیر ممکنی خواهد بود. انتخاب یک قاب خاص تا حد زیادی به سلیقه کاربر و نوع نیاز وی بستگی دارد. برخی علاقه ندارند که ظاهر اصلی گوشی پشت قاب پنهان شود و از دیدگاه آنها، تنها قاب شفاف مناسب است. اما برخی دیگر علی الخصوص بانوان به قاب هایی علاقه مند هستند که طرحدار و رنگی باشند تا با هر استایلی بتوان هماهنگ کرد. اما هدف تمامی افرادی که برای گوشی آیفون 13 خود قالب تهیه می کنند، فارغ از تمام انتخاب ها، حفاظت و نگهداری هر چه بهتر از گوشی در برابر خطرات احتمالی خواهد بود.

سه مدل پرفروش ترین قاب گوشی ها برای ایفون 13 به صورت زیر می باشد.

قاب سیلیکونی ایفون 13

قاب شیشه ای ایفون 13

قاب طرح فانتزی ایفون 13

در ادامه هر کدوم از مدل قاب های  بالا را به صورت کامل توضیح میدهیم. شما می توانید علاوه بر این سه مدل قاب، قاب های دیگری را هم در فروشگاه قاب سیتی که یکی از فروشگاه های اینترنتی خوب درحوزه خرید قاب گوشی است ببنید.

قاب سیلیکونی ایفون 13

گارد های سیلیکونی ایفون 13یکی از قاب های پر فروش است که در تعداد زیاد و طرح های متفاوت و رنگ های متنوع به فروش می رسد. این قاب ها در برند های متفاوتی به بازار عرضه می شوند و هر برند با توجه به مواد اولیه ای که در ساخت و طراحی این نوع قاب ها استفاده می کند  قاب های سیلیکونی متفاوتی را به بازار عرضه می کنند. قیمت این قاب ها نیز متفاوت است و قاب سیلیکونی ایفون 13 که از مواد مرغوب تری ساخته شده اند و طول عمر بالاتری دارند، طبیعتا قیمت های بیشتری نسبت به سایر قاب های سیلیکونی دارند.

بهترین قاب ایفون ۱۳ | قاب آیفون 13

قاب شیشه ایفون 13

یکی از قاب گوشی هایی که به خیلی ساده است و به تازگی مد شده است،قاب های شفاف و شیشه ای هستند.

این قاب ها خیلی ساده هستند و طرح خاصی ندارند و دو مدل پلاستیکی و ژله ای دارند. توصیه ما اینکه از مدل ژله ای ان استفاده کنید چرا که در برابر ضربه نسبت به جنس پلاستیکی مقاوم تر هستند.

قاب طرح فانتزی ایفون 13

اگر دنبال این هستید که قاب موبایلتون طرح داشته باشد و در دستتان قشنگ تر دیده شود،توصیه می کنیم سمت قاب هایی بروید که طرح فانتزی دارند. قاب هایی که طرح فانتزی دارند بیشتر در حال حاظر با استقبال خوب جوانان و نوجوانان روبرو شده است. یک سری از این قاب ها طرح های عاشقانه دارند که مناسب ست کردن با پارنتر هستند. برای دیدن طرح های فانتزی روی لینک زیر کلیک کنید.شما می توانید طرح های فانتزی مختلفی در صفحه زیر برای گوشی ایفون 13 ببینید.

قاب گوشی ایفون 13

ما به شما در این بلاگ سه مدل از قاب های موجود برای گوشی ایفون 13 را معرفی کردیم. در بلاگ زیر می توانید نکات مهم برای خرید قاب گوشی را بخوانید تا یک انتخاب خوب و مطمئن را تجربه کنید.