لوازم خانگیکسب و کار ایرانی

مقایسه سرخ کن فیلیپس 9270 با 9252 نمایندگی فیلیپس

امروز با مقایسه سرخ کن 9270 و 9252 در خدمت شما عزیزان خواهیم بود. این دو محصول قدرتمند فیلیپس، ویژگی های مشترک و تمایزهای کمی دارند که در این مطلب به بررسی آنها می پردازیم. این دو محصول با ظرفیت 4.1 لیتری که بیشتر برای مجردها و زوج های بدون فرزند در نظر گرفته شده است، بسیار کارامد خواهندبود. پنل کنترل لمسی و برنامه های مدل های بزرگ تر و همچنین اتصال Wi-Fi را نیز ارائه می کنند و می توانید آن ها را در وب سایت ما با قیمتی مقرون به صرفه دریافت کنید. در ادامه به مقایسه سرخ کن 9270 و 9252 می پردازیم. برای خرید لوازم آشپزخانه فیلیپس به این صفحه مراجعه کنید.

مشخصات سرخ کن فیلیپس 9270

رنگ: مشکی و نقره ای

جنس بدنه دستگاه: پلاستیک

دو سال گارانتی بین المللی

کتابچه راهنما: کاغذ 100% بازیافتی

ویژگی های اضافی: خاموش شدن خودکار، دیوارهای سرد، قابل شستشو در ماشین ظرفشویی، دکمه روشن/خاموش، سیگنال آماده برای استفاده، ترموستات، سبک، تمیز کردن سریع، نمایشگر ال ای دی، فناوری هوای سریع ثبت شده، تنظیم مدت زمان

تفاوت سرخ کن فیلیپس 9252 و 9270 | سرخ کن فیلیپس 9252

مشخصات سرخ کن فیلیپس 9252

کنترل دیجیتال دما

کنترل دیجیتال زمان

نشانگر نور

ظرفیت 4.1 L

حالت های آشپزی: سرخ کنید، گریل کنید، کباب کنید، بپزید

محتویات درون جعبه: سرخ کن، 1 عدد کارت گارانتی، 1 عدد دفترچه راهنما

ضمانتنامه: 2 سال گارانتی

تایمر خاموش خودکار

فناوری هوای سریع

ویژگی های اضافی: خاموش شدن خودکار، دیوار بیرونی خنک، قابل شستشو در ماشین ظرفشویی، کلید روشن/خاموش، سیگنال آماده، کنترل دما، QuickClean، نمایشگر LED، گردش هوای سریع، کنترل زمان

مقایسه سرخ کن فیلیپس 9270 با سرخ کن مدل 9252

در مقایسه سرخ کن 9270 و 9252 ، بدون شک دومورد از فشرده ترین سرخ کن های بدون روغن موجود در بازار هستند که یک مربع به ضلع کمتر از 30 سانتی متر آنها را تشکیل می دهد. همچنین تفاوت سرخ کن 9270 نمایندگی فیلیپس شامل موارد زیادی نمی شود و در موارد جزئی با هم اختلاف دارند.

با اضلاع حدود 18 و 17 سانتی متر و عمق کمی کمتر از 9 سانتی متر، به نظر ما سبد این دو محصول از کوچک ترین سبدهایی است که دیده ایم. بنابراین فقط می تواند مقادیر کمی را در خود جای دهد. مانند سایر سرخ کن های بدون روغن فیلیپس، این سبد در یک کاسه قرار می گیرد تا چربی را از غذا جدا کند و مانند یک کشو می لغزد و توسط دسته ای نگه داشته می شود که در طول پخت و پز سرد می ماند.

البته امنیت نیز ارائه می شود و به محض برداشتن کشو، سرخ کن را متوقف می کند. متأسفانه، برخلاف درب شفاف Actifry Genius XL، این نوع سیستم به شما اجازه نمی دهد که بدون وقفه روند پخت و پز را بررسی کنید. همچنین توصیه می کند که به صورت دستی مواد را در طول پخت و پز مخلوط کنید.

تنظیمات سرخ کن 9270 و 9252

در این بخش از مقایسه سرخ کن 9252  نمایندگی فیلیپس در رابطه با کنترل پنل اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار خواهیم داد. کنترل پنل درست بالای کشو قرار دارد و علاوه بر کنترل های دستی، برنامه هایی برای سیب زمینی سرخ شده تازه، مرغ، فیله ماهی، سبزیجات مخلوط و گرم نگه داشتن نیز وجود دارد. آنها به شما اجازه می دهند دمایی بین 60 تا 200 درجه سانتی گراد و همچنین مدت زمان بین 1 تا 60 دقیقه انتخاب کنید.

برنامه NutriU یافتن دستورالعمل ها را بر اساس مواد یا مضامین آسان می کند. اطلاعات تغذیه ای نیز ارائه شده است و ما ارائه را نسبتاً مرتب می دانیم. علاوه بر پوشش بیرونی که هر از چند گاهی نیاز به پاک کردن دارد، کاسه و سبد باید بعد از هر بار استفاده تمیز شوند. این دو عنصر را می توان با دست یا ماشین ظرفشویی شست و دارای یک پوشش نچسب است که باعث از بین رفتن رسوبات پس از پخت و پز می شود. با این وجود، استفاده از مواد شوینده برای از بین بردن چربی ضروری است، که باید از خشک شدن آن نیز اجتناب شود.

فیلیپس سرخ کن کوچک بدون روغن خود را با مقاومت 1400 وات مجهز کرده که به آن یک فن که وظیفه انتشار هوای گرم در مخزن را بر عهده دارد، اضافه کرده است.

سخن پایانی

در مقایسه سرخ کن 9270 و 9252، تقریبا می توان گفت که هر دو بی صدا هستند. در فاصله حدوداً 1 متری، سطح صدا هرگز بیش از 51 دسی بل (A) را نشان نمی دهد، حتی زمانی که تا 200 درجه سانتیگراد گرم می شود. بنابراین دو مورد از محتاط ترین سرخ کن های بدون روغن در مقایسه ما هستند و می توانیم بدون نگرانی از سر و صدا از آن ها در آشپزخانه های دارای فضای بسته یا باز استفاده کنیم.