فیلم و سریال

سریال ترکیه ای عاشقانه بدون سانسور

بهترین فیلم های سینمایی ترکیه ای عاشقانه

فیلم های ترکی عاشقانه Romantic turkish movie در کل دنیا مشهور هستند و تماشاگران زیادی را محو تماشای خود می کنند که در این مطلب جذاب ترین و بهترین فیلم های سینمایی ترکیه ای عاشقانه مناسب برای گروه های سنی 18 سال به بالا را برایتان معرفی خواهیم کرد. اگر می خواهید بهترین فیلم های سینمایی ترکی عاشقانه و جذاب را تماشا کنید و نمی دانید بهترین فیلم های ترکیه ای عاشقانه کدام ها هستند سایت سماتک در این نوشتار شما را راهنمایی خواهد کرد.

 

فیلم ترکی عاشقانه برادر من Kardesim Benim

فیلم ترکی عاشقانه برادر من یکی از جذاب ترین و بهترین فیلم های سینمایی ترکیه ای است که در سال 2017 در کشور ترکیه و شهر استانبول از پرده سینما به نمایش درآمده است. داستان فیلم ترکی عاشقانه برادرم Kardesim Benim در مورد هاکان که شخصیت آرام و مرموزی داره، هنرمند مشهوری هستش که 30 سالشه و موسیقی آلترناتیو کار میکند. فیلم ترکیه ای عاشقانه برادر من بسیار زیبا و دیدنی است و هر چند که در تلاش است تا به دور از رسانه ها زندگی بکند، مسئله قهرش با برادرش اوزان، توجه رسانه ها رو جلب میکند. اوزان هم ستاره موسیقی پاپه که 28 سال دارد. بر عکس برادرش، شاد، شوخ طبع، پرحرف و اجتماعی و یک شخصیت عاشق پیشه است. دو برادر که میان آنها سال هاست که درست نمیشه، مدت زیادی هست که همیدیگر را ندیدن و حتی در زمان بیماری پدرشون هم در زمان های متفاوت از هم برای ملاقات پدرشون اومدن . دلیل این سردی روابط شان هم ریشه در زمان های بچیگشون دارا. این دو برادر مادرشون رو در کودکی از دست دادن و پدرشون ارکان هم با خوانندگی در مراسم عروسی امرار معاش میکند. سه تایی شهر به شهر در مراسم عروسی گشتن و دوران بچگی شان را در وضعیت خانه به دوش گذراندند. در همین دوران هم پدرشان تمام مسئولیت های برادر کوچکتر اوزان را به برادر بزرگتر هاکان می سپارد. به همین خاطر هاکان زودتر به بلوغ میرسد و عاشق یک دختر ترکیه ای می شود. اوزان هم حس کودکی که هاکان نتوانسته زیاد تجربه اش بکند رو تا سرحدش تجربه میکند و همین دوگانگی رابطه بین برادر بزرگ و کوچک رو به هم میزند… مراسم تشییع جنازه پدرشان تنها چیزی است که بعد از سال ها دو برادر رو کنار هم می آورد. در حالی که هر دوی آنها میخواهند آخرین وظیفه شان در حق پدرشان را به جا آورده و هر چه سریعتر به زندگی عاشقانه و رمانتیک خودشان برگردند، وصیت نامه ای که از پدرشدن برجا مدنده، همه چیز رو عوض خواهد کرد و توصیه می کنیم فیلم ترکی عاشقانه برادر من را ببینید.

بهترین فیلم های سینمایی ترکیه ای عاشقانه Romantic turkish movie

فیلم ترکیه ای عاشقانه عشق بی نهایت Sonsuz Ask

فیلم ترکی عاشقانه عشق بی نهایت محصول کشور ترکیه است که در سال 2018 میلادی در سینماهای کشور ترکیه اکران شده است. داستان فیلم ترکیه ای عاشقانه عشق بی نهایت در مورد یک دکتر مشهور و پولدار است که عاشق زنی بی‌پول می‌شود و زندگی مشترک شان را پس از گذراندن کمی مشقت شروع می کنند. دانلود فیلم سینمایی ترکیه ای عشق بی نهایت که یک ژانر عاشقانه و رمانتیک دارد را می توانید از سایت های فیلم و سریال ترکی انجام دهید.

بهترین فیلم های سینمایی ترکیه ای عاشقانه Romantic turkish movie

فیلم سینمایی ترکیه ای عاشقانه عثمان بازاریاب Osman Pazarlama

فیلم های سینمایی ترکیه ای عاشقانه تعدادشان زیاد است و ما در اینجا منتخبی از بهترین فیلم های سینمایی ترکیه ای عاشقانه و رمانتیک را به شما معرفی خواهیم کرد. یکی از جذاب ترین فیلم سینمایی ترکیه ای عاشقانه، فیلم عثمان بازاریاب Osman Pazarlama که در یکی از محله های متوسط شهر استانبول زندگی میکند، یک بازاریاب و کاسب خرده پا است و در حالیکه از یک طرف مشغول فروختن اجناسی است که از شرق دور آورده، از طرف دیگر هم در تلاش است تا برای اجناس منفجره ای که اختراع و حق ثبتش متعلق به خودش است، سرمایه گذار پیدا کرده و پولدار شود. عثمان که بخاطر اثبات کردن خودش به بابای دختری که عاشقانه دوستش دارد باید پولدار شود تا بتواند عشق رمانتیک خود را به دخترک ترک ثابت کند و به همین دلیل وارد ماجراهای مختلفی میشود، در کنار خودش بزرگترین دستیاران او که شامل ارکان و دختر دوست خانوادگی شان، سونگول است رو دارد. عثمان بازاریاب در این راه سخت به دلیل عشقی که به دختر استانبولی دارد قدم بر می دارد که سرانجام میفهمد که پولدار شدن خیلی هم سخت نیست و زندگی عاشقانه ای را برای خود و همسرش رقم می زند.

بهترین فیلم های سینمایی ترکیه ای عاشقانه Romantic turkish movie

بهترین فیلم ترکی عاشقانه کوه The Mountain

فیلم ترکی The Mountain یک ژانر عاشقانه و رمانتیک دارد که داستان این فیلم سینمایی ترکیه ای عاشقانه در مورد دو سرباز است که در یک مخفیگاه به دام افتاده اند و برای نجات زندگی خود تلاش می کنند است که وقتی به دو دختر آشنا می شوند زندگی شان را نجات می دهند. بهترین فیلم ترکی عاشقانه کوه The Mountain را حتما مشاهده کنید. این فیلم 86 دقیقه ای محصول کشور ترکیه است که با ژانر رمانتیک و عاشقانه ای که دارد گیشه سینماهای ترکیه رکورد زدند.

 

فیلم سینمایی عاشقانه Eski Sevgili محصول کشور ترکیه

فیلم سینمایی عاشق قدیمی محصول کشور ترکیه است که با ژانر رمانتیک و عاشقانه ای که دارد شما ممکن است پس از یکبار دیدن این فیلم محو تماشای آن شوید. در خلاصه داستان فیلم سینمایی ترکیه ای Eski Sevgili آمده است که فریده عشق سابق پسری به اسم باریش است که تاکنون 63 بار از او قهر کرده اما هیچ وقت نتوانسته فراموشش کند. در این فیلم ترکی عاشقانه و رمانیتک زندگی پرماجرای این دختر و پسر عاشق پیشه را می بینیم که روز ولنتاین به طور اتفاقی همدیگر را ملاقات میکنند.

بهترین فیلم های سینمایی ترکیه ای عاشقانه Romantic turkish movie

فیلم ترکی چکاوک Çalikusu ژانر عاشقانه

فیلم ترکیه ای عاشقانه چکاوک محصول کشور ترکیه است که چکیده ای از یک تمام قسمت های سریال ترکیه ای چکاوک است که در خلاصه داستان بعضی انسان ها از سر تا پا از امید، از سر تا پا صبر و برای طی کردن راه های دراز آفریده شده اند، مثل فریده. بعضی انسان ها هم از لبخند پدران شان، از جسارت و خودباوری ساخته شدند، مثل کامران. مامان فریده اونو با خیالات بزرگ کرد. خیلی بهش رسید، وقتی به سن جوانی رسید بهش چکاوک گفتن. از این به بعد عین پروانه دور شمع می چرخید. کامران هم ذات درونی خودشو عین موم عوض کرد. همدیگه رو آروم و بی صدا دوست داشتن وقتی که حتی خودشون از از این که همدیگه رو دوست دارن خبر نداشتن. بعضی انسان ها بی انتهان. یکیش دیر فراموش می کنه، اون یکی زود عاشق میشه. باید هم اینجوری باشه، چونکه همون عشقی که آسمون رو سر به زیر می کنه، باعث میشه تا اونا هم در جدایی ها و از هم دور بودن ها و هم در پیوند دوباره فقط و فقط از عشق به هم معنا پیدا کنند. فیلم ترکی چکاوک Çalikusu ژانر عاشقانه دارد که در حدود 2 ساعت و 30 دقیقه اکران شده است.

بهترین فیلم های سینمایی ترکیه ای عاشقانه Romantic turkish movie

فیلم ترکی عاشقانه Aci Tatli Eksi

فیلم سینمایی ترکی عاشقانه Aci Tatli Eksi در مورد دختر و پسر جوانی است که در شهر ازمیر ترکیه زندگی می کنند. داستان این فیلم سینمایی ترکیه ای عاشقانه در مورد مورات و دویگو دختر و پسری است که عاشق همدیگر هستند و زمانی که از دانشگاه فارغ التحصیل می شوند تصمیم به ازدواج می گیرند ولی مورات جواب بله را نمیتواند بگیرد چون پدر و مادرش رضایت نمی دهند. یکی از بهترین فیلم های سینمایی ترکیه عاشقانه که ژانر درام و رمانتیک دارد Aci Tatli Eksi می باشد.

بهترین فیلم های سینمایی ترکیه ای عاشقانه Romantic turkish movie

فیلم ترکیه ای عاشقانه زمان خوشبختی Mutluluk zamanı

فیلم سینمایی ترکیه ای عاشقانه زمان خوشبختی محصول سال 2017 کشور ترکیه است که ژانر رمانتیک و کمدی دارد. فیلم ترکیه ای عاشقانه زمان خوشبختی Mutluluk zamanı در حدود 110 دقیقه است که در خلاصه داستان آمده است عشق واقعی در مورد کمال و بی عیب بودن نیست، بلکه در معایب پنهان است. فیلم Mutluluk Zamani (زمان خوشبختی) به داستان زندگی مرت (Baris Arduc) که زندگی کامل خود را بدون مواجه شدن با گذشته خود و آدا (Elcin Sangu) که شیوه زندگی خود را بر اساس تمام تجربیات گذشته خود می سازد می پردازد. یکی از بهترین فیلم های ترکی عاشقانه که در سال 2018 بسیار پرفروش بوده است فیلم ترکیه ای زمان خوشبختی با ژانر عاشقانه و رمانتیک می باشد.

 

فیلم سینمایی عاشقانه مسلم Müslüm ترکیه ای

فیلم ترکی عاشقانه مسلم یا مسلمان محصول کشور ترکیه است که در سال 2018 و 2019 در سینماهای ترکیه اکران شده است. فیلم سینمایی ترکیه ای عاشقانه مسلم Müslüm بسیار جذاب و رمانتیک بوده و در خلاصه داستان این فیلم به داستان زندگی مسلم گورسس یک موسیقی‌دان عاشق و احساساتی اهل کشور ترکیه می‌پردازد. او با نام مسلم آکباش به دنیا آمد و به علت قدرت صدایش گورسس که در ترکی به معنای کسی دارای صدای پر قدرت است نام گرفت. از وی همچنین با نام مسلم بابا هم یاد می‌شود که می توان این فیلم را جزء بهترین فیلم های ترکی عاشقانه محصول کشور ترکیه دانست.

بهترین فیلم های سینمایی ترکیه ای عاشقانه Romantic turkish movie

فیلم سینمایی ترکی عاشقانه dedemin fişi

فیلم ترکی dedemin fişi یک فیلم سینمایی ترکیه ای عاشقانه است که در خلاصه داستان آمده است که خانواده چیرجی اهل شهر مالاتیا با تصمیم گیری به کشیده شدن دوشاخه دستگاهی که رئیس خانواده شون صالح چیرجی بعد از مرگ مغزی به اون وصل شده، شروع میشود . فیلم سینمایی ترکی عاشقانه dedemin fişi اعضای خانواده که به 4 طرف پخش شدن و هر کدوم برای خودشون آرزوهایی دارن ، کنار هم میان و دعواهاشون بر سر ارث و میراث که قبل از کشیدن شدن دوشاخه دستگاه شروع شده بود ، باعث به وجود اومدن اتفاقات کمیک و رنگارنگی می شود.

——————————-

بهترین فیلم های سینمایی ترکیه ای عاشقانه که در سینماهای کشور ترکیه اکران شده اند را در این مطلب برایتان بیان کردیم که امیدواریم از تماشای بهترین فیلم های ترکی عاشقانه Romantic turkish movie لذت ببرید.


در نوشتار بهترین سریال های عاشقانه ترکی 2021 به معرفی محبوب ترین ها و پر بیننده ترین های ترکیه خواهیم پرداخت. در ادامه با فیگار همراه ما باشید.

اگر به‌ دنبال تماشای یک سریال عاشقانه ترکی زیبا و خوش‌ساخت هستید‌، این مطلب که شامل بهترین سریال های عاشقانه ترکی 2021 است، برای شما پیشنهادات خوبی دارد. در این مقاله به معرفی بهترین سریال های عاشقانه ترکی پرداخته‌ایم.

فیلم های سینمایی عاشقانه ترکی رقبای بزرگی مثل هند و کره برای به تصویر کشیدن داستان‌های رمانتیک و عاشقانه دارند. و در سال‌های اخیر، به دلیل امکان پخش بین‌المللی برنامه‌ها از آمریکا گرفته تا شرق آسیا، سریال های ترکی جدید کل دنیا را در نوردیده‌اند و محبوبیت آن‌ها روز به‌ روز بیشتر می‌شود. در ادامه با فیگار همراه باشید.

بهترین سریال های عاشقانه ترکی 2021

پربیننده ترین ها را ببینید

فهرست سریال هایی که در ادامه نوشتار بهترین سریال های عاشقانه ترکی 2021 برای شما معرفی کرده‌ایم را می‌توانید در یک نگاه ببینید:

  • داستان جزیره
  • عشق منطق انتقام
  • تعریف عشق
  • بازی بخت
  • بلای جونم
  • خط جدا کننده ما
  • حال دنیا
  • عشق سابقم
  • عشق تصادفی
  • لیلا و مجنون
  • اول و آخر
  • خانه دانشجویی
  • خیلی منتظر تو بودم
  • یشیلچام
  • عشق‌های نیمه تمام
  • ده هزار قدم

Ada Masalı

بهترین سریال های ترکی عاشقانه 2021, سریال ترکی عاشقانه, سریال عاشقانه ترکی
  • ستارگان: آیچا آیشین توران، آلپ نوروز، نیهان بویوک‌آغاچ
  • نام فارسی: داستان جزیره , بهترین سریال های ترکی عاشقانه 2021

در سایت فیگار،‌امکان دانلود این سریال برای شما فراهم شده است. کافی است بر روی لینک دانلود سریال داستان جزیره کلیک نمایید. داستان جزیره در رابطه با یک دختر شهری به نام هازیران است. هازیران برای ماموریت کاری به یک جزیره می‌رود. در آن جزیره باید با شخص جوان و خیری به نام پویراز هم‌صحبت شود.

از بابت کار، هازیران با پویراز مشکل دارد. او در این سفر مامور است تا پویراز را برای انجام کاری قانع کند. به همین دلیل تصور می‌کند که پویراز آدم خوبی نیست. اما در مدتی که آنجا می‌ماند، هرچه بهتر او را می‌شناسد، نظرش عوض می‌شود. متوجه می‌شود که خلاف تصورش، پویراز جوان شریفی است. طی این ماجرا شاهد ظهور عشق مابین این دو جوان عزیز خواهیم شد.

بیشتر بخوانید:

  • جدیدترین سریال های ترکی 2022 ؛ سریال های اینترنتی
  • بهترین و جدیدترین سریال های ترکی عاشقانه 2022
  • جدول پخش سریال های ترکیه 2022 ؛ سریال های زمستانی

Aşk Mantık İntikam ؛ بهترین سریال های عاشقانه ترکی 2021

سریال های عاشقانه ترکیه, سریال ترکی رمانتیک, سریال رمانتیک ترکی 2021
  • ستارگان: ایلهان شن، بورجو اوزبرک، ملیسا دونگل، بوراک یوروک
  • نام فارسی: عشق منطق انتقام , سریال ترکی عاشقانه

برای دانلود سریال عشق منطق انتقام، به پیوست الصاق شده مراجعه نمایید. عشق منطق انتقام داستان زندگی اسرا است. زندگی او پس از خبری که در روزنامه مشاهده می‌کند، وارونه می‌شود. شوهر سابق او، اوزان، که یک سال پیش از هم جدا شدند، صاحب یک شرکت بزرگ شده است.

اسرا تصمیم می‌گیرد اوزان را مجددا عاشق خود کند. و تلاش می‌کند قلب شکسته او را ترمیم کند. به همین دلیل وارد شرکت اوزان می‌شود تا در آن‌جا استخدام شود. اما اوزان اصلا از این اتفاق راضی نیست و خیلی شدید با او برخورد می‌کند. از نیت اسرا خبر دارد و او را از شرکت خارج می‌کند.

به خاطر اتفاق‌هایی آن‌ها هنوز همدیگر را می‌بینند. اوزان هنوز هم حسودی اسرا را می‌کند و غیرتی می‌شود. آیا آن‌ها مجددا عاشق هم خواهند شد؟ علت اصلی جدایی اسرا از اوزان چه بود؟ این سریال ترکی تابستانی، در کنار نمایش داستان عاشقانه، صحنه‌های طنز بسیاری دارد.

با تماشای آن لحظات خوشی را کنار خانواده تجربه خواهید کرد. بازی بی‌نظیر بورجو اوزبرک و ایلهان شن نیز توجه مخاطب را جلب خود می‌کند. کش‌مکش‌های آن‌ دو، عشق میان‌شان و دیگر اتفاق‌ها، شما را سرگرم خواهند کرد.

Aşkın Tarifi ؛ بهترین سریال های عاشقانه ترکی 2021

رمانتیک ترین سریال های ترکی, جدیدترین سریال های رمانتیک ترکی
  • ستارگان: قدیر دوغولو، سررا آری‌تورک
  • نام فارسی: تعریف عشق , بهترین سریال های عاشقانه ترکی 2021

از جدیدترین عاشقانه های ترکی سریال تعریف عشق است. کاراکتر فرات آشپزی است که سرش در کار خودش است. او یک روز تصمیم می‌گیرد، درسی حسابی به یک مربی زندگی که خودش را دکتر عشق معرفی می‌کند بدهد. چون با سرنوشتش بازی کرده بود. فرات با عصبانیت راهی این مسیر شد. چشم باز کرد و خودش را در یک رستوران فرانسوی مشغول به کار دید.

چون او در گذشته سرآشپز خوبی در یک رستوران فرانسوی بود، با علاقه شروع به کار می‌کند. در این حین عاشق صاحب رستوران، ناز سویلوئر که دختر بسیار زیبایی است می‌شود. فرات یک جادوگر آشپزی است. او با ترکیب غذاهای غربی و شرقی همه را شگفت‌زده می‌کند. او متوجه می‌شود تنها دستورالعملی که در دفترش نیست، طرز تهیه عشق است.

Baht Oyunu

سریال ترکی رمانتیک, سریال رمانتیک ترکی 2021, جدیدترین سریال های رمانتیک ترکی
  • ستارگان: آیتاچ شاشماز، جمره بایسل، ادریس نبی تاسکان
  • نام فارسی: بازی بخت , سریال عاشقانه ترکی

“کسی که به دنبال عشق رود، نمی‌تواند آن را گیر بیاندازد، خودش گیر می‌افتد” سریالی که با این جمله شروع می‌شود و داستان زندگی آدا را به نمایش می‌گذارد. آدا شاهد خیانت نامزدش شده است. و در دوران افسردگی به سر می‌برد. تا اینکه تصمیم می‌گیرد به دنبال کار بگردد. از این طریق بالاخره در شرکتی به عنوان منشی مشغول به کار می‌شود.

آدا دختری خیال‌پرداز و عاشق است‌. او به رئیس شرکتی که در آن کار می‌کند، عاشق شده است. از نظر آدا در دو چیز غیرممکن وجود ندارد، یکی در آرزوها و دیگری در عشق. او تصمیم گرفته است “روزگار” را فراموش کند، و قلب “بورا” را به دست آورد. با کلیک بر روی لینک دانلود سریال بازی بخت، قسمت‌های مختلف این سریال را، از کانال تلگرام فیگار دانلود نمایید.

Baş Belası ؛ بهترین سریال های عاشقانه ترکی 2021

سریال ترکی 2021, سریال های عاشقانه ترکیه, سریال ترکی رمانتیک
  • ستارگان: ایرم حلواجی‌اوغلو، ظفر اوزر، احمد اورچون
  • نام فارسی: بلای جونم , سریال ترکی 2021

سریال ترکی بلای جونم ماجراهای کل کل‌ دو شخصیت کاملا متضاد و داستان‌های پلیسی آن‌ها را به تصویر می‌کشد. این سریال عاشقانه و پلیسی پس از نمایش از طرف مخاطب پسندیده شد. مخاطبین ایرانی نیز، پیگیر سریال بلای جونم هستند.

ایپک زنی است که زندگی خودش را وقف خونواده‌اش کرده است. در نتیجه یک سری اتفاقات، زندگی او از بنیان متزلزل می‌شود. در اداره پلیس به عنوان یک روانشناس شروع به کار می‌کند. علاقه‌ی مادرزادی و شدید ایپک به مسائل پلیسی، باعث می‌شود که مدام با شاهین کارا، سرکمیسر شعبه جنایی رو در رو شود. با کلیک بر روی لینک دانلود سریال بلای جونم، سریال را به راحتی دانلود نمایید.

Bizi Ayıran Çizgi

جدیدترین عاشقانه های ترکی, سریال های ترکیه در ژانر عاشقانه
  • ستارگان: اوزان دولون‌آی، هازال سوباشی
  • نام فارسی: خط جدا کننده ما , بهترین سریال های عاشقانه ترکی 2021

یکی دیگر از سریال های ترکیه در ژانر عاشقانه سریال خط جدا کننده ما است. داستان آن به این صورت است که سینم حین یک حمله تروریستی در استانبول جان خود را از دست می‌دهد. سینان، دوست سینم که با شنیدن خبر فوت سینم، روز به روز ارتباطش با زندگی و واقعیت قطع می‌شود، باید به خط فاصل خودش و سینم برمی‌گشت و نجاتش می‌داد، تا دیگر از هم جدا نشوند ولی داستان پیچیده‌تر از آن خواهد شد.

Dünya Hali

سریال های ترکیه در ژانر عاشقانه, رمانتیک ترین سریال های ترکی, سریال های رمانتیک 2021 ترکیه
  • ستارگان: جانر شاهین، اوزان چلیک، هاکان امره اونال , رمانتیک ترین سریال های ترکی
  • نام فارسی: حال دنیا , بهترین سریال های عاشقانه ترکی 2021

سینان جوانی است که در تمام عمرش از اعتقاداتش و چیزی که درست می‌دانسته، منحرف نشده است. و دقیقا به همین دلیل منزوی شده است و گه گاه با دنیای مدرن به مشکل می‌خورد. یک روز در حال انجام نظرسنجی، عاشق دختری که تصادفا با او رو به رو شد می‌شود.

بعد از این ماجرا در زندگی او چیزهای زیادی شروع به تغییر می‌کند. پدربزرگ سینان در زمان مرگش وصیت خیلی عجیبی کرده است. او در وصیت خود گفته است که دختری که سینان می‌خواهد با او ازدواج کند باید سحرخیز باشد، قدر گذشته را بداند و همینطور شبیه گورکن باشد. سینان در پی عمل به وصیت پدربزرگش، وارد ماجراهای خنده داری می‌شود.

Ex Aşkım ؛ بهترین سریال های عاشقانه ترکی 2021

رمانتیک ترین سریال های ترکی, سریال های رمانتیک 2021 ترکیه
  • ستارگان: سرهان سوسلر، آدم ملازم، سوده گون‌دوغان
  • نام فارسی: عشق سابقم , جدیدترین سریال های رمانتیک ترکی

از جمله سریال های رمانتیک 2021 ترکیه سریال عشق سابقم را می‌توان نام برد. داستان آن در رابطه با دو نفر که در گذشته عاشق هم بوده‌اند است. آن‌ها پس از پایان عشق‌شان، به خاطر دلایل نامشخص، در یک کافه دوباره با یکدیگر دیدار می‌کنند. کافه مکانی هست که هر قسمت عشق‌های سابق باهم دیدار می‌کنند.

هر قسمت داستان متفاوتی دارد. با تماشای سریال شاهد سکانس‌های بسیار جالب در کافه خواهید بود. این سریال در پلتفرم اینترنتی Gain به نمایش در آمده است. تا کنون ۲۴ قسمت از آن منتشر شده است. باشاران شیمشک، یونس اوزان، دوریم یالچین و هانده تورکل کارگردانی این سریال را برعهده دارند. از همراهی شما تا این قسمت از نوشتار بهترین سریال های عاشقانه ترکی 2021 متشکریم.

Kazara Aşk

جدیدترین عاشقانه های ترکی, سریال های ترکیه در ژانر عاشقانه
  • ستارگان: دنیز آلتان، بوراک تام دوعان، آیجان کوپتور
  • نام فارسی: عشق تصادفی , سریال رمانتیک ترکی 2021

شیمال یک دختر زیبا و اهل آرتوین است. جیوان نیز پسری خوشتیپ اهل قاضیان‌تپه ترکیه است. او جزو ولیعهدهای یک خونواده ثروتمند است. هر دو آن‌ها از رابطه‌هایشان دلسرد شده‌اند. برحسب اتفاق با هم برخورد می‌کنند.

اتفاقاتی می‌افتد که شیمال مجبور می‌شود دروغ‌هایی در مورد رابطه‌اش بگوید. این دروغ ها به صورت زنجیره‌وار ادامه پیدا می‌کند و رابطه او با جیوان را به بُعدی جدید می‌کشاند. با ادامه لیست بهترین سریال های عاشقانه ترکی 2021 همراه باشید.

Leyla ile Mecnun

سریال رمانتیک ترکی 2021, جدیدترین سریال های رمانتیک ترکی
  • ستارگان: علی آتای، سرکان کسکین، ازگی اثراوغلو
  • نام فارسی: لیلا و مجنون , بهترین سریال های عاشقانه ترکی 2021

در خلاصه این داستان آمده است که لیلا و Kays (نام اصلی مجنون) در دوران دبستان عاشق یکدیگر شدند. مادر لیلا که قضیه این عشق را می‌شنود، لیلا را به مدرسه‌ای دیگر می‌برد. خبر این عشق در مدت زمان کوتاهی همه جا را فرا می‌گیرد. ملاقات لیلا با Kays ممنوع شده است. کایس که از عذاب جدایی نابود شده است، در میان مردم معروف به مجنون می‌شود.

این سریال که یکی از سریال‌های محبوب ترکیه است، به تازگی با فصل جدید، در شبکه اینترنتی اکسن به نمایش در آمده است. سال‌ها از زمانی که سریال تلویزیونی پخش می‌شد گذشته است و اتفاقات جدیدی برای کاراکترها رخ می‌دهد.

İlk ve Son

بهترین سریال های ترکی عاشقانه 2021, سریال ترکی عاشقانه, سریال عاشقانه ترکی
  • ستارگان: صالح بادمجی، اوزگه اوزپرینچ‌جی
  • نام فارسی: اول و آخر , سریال های عاشقانه ترکیه

اوزگه و صالح بادمجی در نقش زن و شوهری هستند که اوایل ازدواج بسیار عاشق هم هستند. آن‌ها بهترین لحظات را در کنار هم سپری می‌کنند. گاهی خوشحالند، گاهی غمگین و گاهی دیوانه‌وار زندگی را سپری می‌کنند.

هر چیزی را با هم تجربه می‌کنند و زندگی فوق‌العاده‌ای دارند. اما با گذشت زمان، همه چیز تغییر می‌کند. احساسات آن‌ها دیگر مثل گذشته نیست. از کنار هم بودن لذت نمی‌برند و باعث رنج و اذیت یکدیگر می‌شوند. احترامی که برای هم قائل بودند، دیگر از میان رفته است.

سریال ترکی ilk ve son داستان عشقی است که قلب‌ها را لمس خواهد کرد. داستانی که حقایق زندگی و روابط را به نمایش می‌گذارد. در پست‌های اخیر بلو تی‌وی، سریال ترکی اول و آخر به این صورت یاد شده است: “ماجرای عشقی واقعی و متزلزل کننده را خواهید دید، که تاثیر بسیاری بر شما خواهد گذاشت.”

با کلیک بر روی پیوست‌های زیر، اطلاعات بیشتری راجع به سریال اول و آخر به دست خواهید آورد:

  • دانلود سریال اول و آخر
  • پخش سریال ترکی ilk ve son 

Öğrenci Evi

سریال های عاشقانه ترکیه, سریال ترکی رمانتیک, سریال رمانتیک ترکی 2021
  • ستارگان: اوزان گوچلو، مورات آیگن، جیدا دوونجی
  • نام فارسی: خانه دانشجویی , سریال ترکی رمانتیک

چهار دانشجوی دانشگاه از مناطق مختلف کشور زندگی مشترک را آغاز می‌کنند. آن‌ها با گذر از موانع زندگی و عشق، به بهترین دوستان هم تبدیل می‌شوند. آن‌ها از یکدیگر حمایت می‌کنند. ولی در ادامه با مشکلات و سختی‌هایی رو به رو می‌شوند، که برای حل آن باید به یکدیگر کمک کنند.

این سریال از پلتفرم اینترنتی اکسن به نمایش در می‌آید. تا کنون ده قسمت از آن منتشر شده است. با نمایش قسمت ده، فصل یک این سریال به پایان رسید.دوعا جان کارگردانی این سریال را برعهده داشته است.

Seni Çok Bekledim

سریال ترکی عاشقانه, سریال عاشقانه ترکی, سریال ترکی 2021, سریال های عاشقانه ترکیه
  • ستارگان: اوزجان دنیز، ایرم حلواجی‌اوغلو
  • نام فارسی: خیلی منتظر تو بودم

نقش اول این سریال را هنرمند مشهور و محبوب ترکیه اوزجان دنیز ایفا نموده است. انتخاب این بازیگر از ابتدای کار شانس موفقیت سریال را چندین برابر کرده است. او در سریال محبوب عروس استانبول نیز بازی کرده است. اوزجان در نقش قدیر “Kadir Eren”، پسر بزرگ خانواده ارن است.

زندگی قدیر زمانی که فقط هفده سال داشت، بر اثر زلزله‌ای که در محل زندگی‌اش اتفاق افتاد، دستخوش تغییرات زیادی شد. بعد از زلزله او مدت زیادی زیر آوار مانده بود و در حالی که همه فکر می‌کردند او مرده است؛ چشمان خود دوباره به زندگی گشود.

قدیر در این زلزله پدرش را، که علاقه زیادی به او داشت از دست داد. بعد از گذشت زمانی، مادرش نیز با شخص دیگری ازدواج کرد. پس از آن قدیر ترکیه را ترک کرد و برای گذراندن زندگی به قطر رفت. به صورت تصادفی با دختری به نام آیلیز “Ayliz” آشنا می‌شود. آیلیز به عنوان یک عکاس، زندگی موفقی دارد و در شرف ازدواج است. اما این آشنایی، زندگی او را بسیار تحت تاثیر قرار می‌دهد. با بازگشت قدیر به ترکیه نیز، داستان پیچیده‌تر می‌شود.

Yeşilçam

بهترین سریال های ترکی عاشقانه 2021, سریال ترکی عاشقانه, سریال عاشقانه ترکی
  • ستارگان: چاعتای اولسوی، سلین شکرجی، بیگه اونال، افرا ساراچ‌اوغلو
  • نام فارسی: یشیلچام , بهترین سریال های عاشقانه ترکی 2021

این سریال مهمترین دوره تاریخ سینمای ترکیه را روایت می‌کند. داستان آن حول محور “سمیح”، یک تهیه‌کننده فیلم در دهه شصت ترکیه، که همه چیز را از دست داده و در تلاش است تا سینما را در ترکیه احیا کند می‌چرخد. او در عین حال به دنبال عشق زندگی خود نیز هست.

Yarım Kalan Aşklar

سریال ترکی 2021, سریال های عاشقانه ترکیه, سریال ترکی رمانتیک
  • ستارگان: بوراک دنیز، دیلان چیچک دنیز، تولگا ساریتاش
  • نام فارسی: عشق‌های نیمه تمام

یکی از بهترین سریال های عاشقانه ترکی 2021 سریال عشق‌های نیمه تمام است، که از پلتفرم بلوتی‌وی به نمایش در آمده است. کاراکتر اوزان، خبرنگار جسوری است که در پی گردآوری خبری، در ظاهر تصادف کشته می‌شود. اما روح او در بدن یک کمیسر به نام قدیر جلوه میکند.

قدیر کمیسری عیاش، الکلی، بیشرف، و دارای تمام رذائل اخلاقی است. پس از اینکه اوزان متوجه شرایطش می‌شود، به دنبال دوست دخترش، که الان عزای اوزان را گرفته است می‌رود. اما نمی‌تواند خودش را معرفی کند. او با کمک دوست دخترش الیف به دنبال قاتل خود می‌روند.

10Bin Adim

سریال رمانتیک ترکی 2021, جدیدترین سریال های رمانتیک ترکی
  • ستارگان: انگین گون آیدین، دوین اوزگور چینار
  • نام فارسی: ده هزار قدم

داستان تجربیات دو عاشق سابق است ،که تصمیم دارند هر روز ده هزار قدم با هم بردارند. Ezgi و Mehmet دو عاشق سابق هستند. اگرچه مهمت زندگی یکنواختی دارد، اما از این وضعیت خوشحال است. در همین حال، ازگی و مهمت تصمیم میگیرند هر روز ده هزار قدم با هم بردارند.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین سریال های عاشقانه ترکی 2021
  • بهترین سریال های تاریخی ترکی 2021
  • اشاره به تاریخ ایران در سریال های ترکی
  • بهترین سریال های ترکی عاشقانه
  • بهترین سریال های تابستانی ترکی 2021
  • بهترین فیلم های ترکی عاشقانه
  • بهترین های نتفلیکس ترکیه 2021
  • بهترین فیلم های ترسناک ترکی
  • سریال های ترکی
  • دانلود فصل دو سریال عشق 101
  • دانلود سریال بیداری سلجوقیان بزرگ
  • دانلود سریال دختر پشت پنجره
  • دانلود سریال اول و آخر
  • دانلود سریال گودال
  • دانلود سریال روزی روزگاری در چوکوراوا با دوبله فارسی
  • دانلود فصل چهار سریال روزی روزگاری در چوکوراوا
  • دانلود فصل پنج سریال سیب ممنوعه
  • دانلود سریال زخم قلب
  • دانلود سریال عشق منطق انتقام
  • دانلود سریال بلای جونم
  • دانلود سریال ستاره شمالی

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین سریال های عاشقانه ترکی 2021 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


اگر به‌دنبال تماشای یک فیلم عاشقانه ترکی زیبا و خوش‌ساخت هستید‌، این مطلب که شامل بهترین فیلم های عاشقانه و رمانتیک ترکی است، برای شما پیشنهادات خوبی دارد. در این مقاله به معرفی بهترین فیلم های عاشقانه ترکی دو دهه اخیر خواهیم پرداخت.

فیلم های سینمایی عاشقانه ترکی رقبای بزرگی مثل هند و کره برای به تصویر کشیدن داستان‌های رمانتیک و عاشقانه دارند. در چند سال گذشته بینندگان بین‌المللی فیلم و سریال ‌های ترکی به سرعت افزایش یافته است؛ بویژه فیلم‌های ترکی که اگر در به ‌تصویر کشیدن داستان‌های عاشقانه از فیلم های عاشقانه هندی و فیلم های عاشقانه کره ای بهتر نباشند، ضعیف‌تر هم نیستند.

درست است که هالیوود در صنعت سینما بی‌رقیب است، اما با تماشای بعضی از بهترین فیلم های عاشقانه ۲۰۲۰ و مقایسه آنها با فیلم های عاشقانه ترکی جدید متوجه می‌شویم که چرا سازندگان ترکیه‌ای در جذب بیننده از سرتاسر جهان اینقدر موفق بوده‌اند.

بهترین فیلم های سینمایی ترکیه ای عاشقانه


معرفی ۱۵ فیلم ترکی عاشقانه دو دهه گذشته


معمولا و در بیشتر مواقع معرفی فیلم عاشقانه ترکی‌ و همچنین سریال‌های ترکی با داستان‌هایی کلیشه‌ای، حوصله سر بر می‌شود؛ اما بعضی از بهترین فیلم های رمانتیک ترکی چنان خوش ساختند که بعد از تماشایشان، احساس می‌کنید به داستان تعلق خاطر پیدا کرده‌اید.

فیلم های عاشقانه ترکی معرفی شده در این مقاله پس از سال ۲۰۰۰ ساخته شده‌اند و بر اساس انتخاب مخاطبان و منتقدین، داستان، اصالت و احساساتی که بیان می‌کنند لیست شده‌اند. اگر فیلم‌های عاشقانه تایتانیک و نوت بوک را دوست دارید یا از تماشای فیلم غرور و تعصب لذت برده‌اید، ۱۵ فیلم عاشقانه ترکیه ای زیر را دوست خواهید داشت.

لیست اسامی بهترین فیلم های عاشقانه ترکی

  1. تنها (Issiz Adam / Alone)
  2. عشق تصادفات را دوست دارد (Aşk Tesadüfleri Sever / Love Likes Coincidences)
  3. دلیبال (زهر عسل) / Delibal
  4. عشق به زبانی دیگر (Başka Dilde Aşk / Love in Another Language)
  5. فقط تو (Sadece Sen / Just you)
  6. ماجرای کوچک سپتامبر / رابطه کوچک ایلول (Bi Küçük Eylül Meselesi / A Small September Affair)
  7. عشق شبیه توست (Aşk Sana Benzer / Love like you)
  8. به‌جای هر دوتامون (İkimizin Yerine / Instead of us)
  9. کمدی رمانتیک ۱ و ۲ (Romantik Komedi / Romantic Comedy)
  10. عاشق دل خسته (Gönül Yarası / Lovelorn)
  11. به اندازه شوهرت حرف بزن (Kocan Kadar Konuş / Husband factor)
  12. هشت روز دلبر (Dilber’in Sekiz Günü / Dilber’s Eight Days)
  13. اگر فراموش کردم، زمزمه کن (Unutursam Fısılda / Whisper If I Forget)
  14. خوب به خودت نگاه کن (Kendime İyi Bak / Take Care of Myself)
  15. آب و آتش (Su ve Ateş / Water and Fire)

برای دانلود فیلم عاشقانه ترکی مورد علاقه خود می‌توانید از لینک‌هایی که در مطلب قرار گرفته‌اند استفاده کنید.

برای دسترسی به اکثر لینک‌های دانلود نیاز به نرم‌افزار تغییر آی پی دارید.

تنها ـ موفق‌ترین فیلم عاشقانه ترکی این لیست

فیلم عاشقانه ترکی تنها / فیلم عاشقانه ترکی بدون سانسور

  • کارگردان: چاقان ایرماک (Çağan Irmak)
  • بازیگران اصلی: ملیس بیرکان (Melis Birkan)، جمال هونال (Cemal Hünal)، ییلدیز کولتور (Yıldız Kültür)، گزده کانسو (Gözde Kansu)
  • ژانر: درام، عاشقانه
  • تاریخ اکران: ۷ نوامبر ۲۰۰۸
  • مدت زمان: ۱۱۳ دقیقه
  • دانلود فیلم سینمایی عاشقانه ترکی تنها: ⇓⇓⇓⇓⇓

«تنها» یکی از بهترین فیلم‌ های عاشقانه ترکی سال‌های اخیر است و پس از اکران توانست توجه و تحسین منتقدین و مخاطبان را جلب کند. داستان این فیلم در مورد افرادی است که پریشانی و انزوای زندگی مدرن بر روابط عاطفیشان تاثیر منفی گذاشته است. عناصر تشکیل ‌دهنده این فیلم عشق، غذا، مادران‌ و ترانه‌های قدیمی است.

آلپر (Alper) و آدا (Ada) که کاملا با هم تفاوت دارند، به طور اتفاقی در یک کتابفروشی با یکدیگر دیدار می‌کنند. آلپر، آدا را تا محل کارش تعقیب می‌کند و از او می‌خواهد که برای آشنایی بیشتر با هم بیرون بروند، اما آدا علاقه‌ای به برقراری رابطه عاطفی جدی ندارد …

همچنین بخوانید:  بهترین فیلم های اکشن تاریخ سینمای جهان که باید تماشا کرد

عشق تصادفات را دوست دارد

عشق تصادفات را دوست دارد / Love Likes Coincidences

  • کارگردان: عمر فاروک سورک (Ömer Faruk Sorak)
  • بازیگران اصلی: مهمت گونسور (Mehmet Günsür)، باتوهان کاراچاکایا (Batuhan Karacakaya)، بلچیم بیلگین اردوغان (Belçim Bilgin Erdoğan)، آلتان ارککلی (Altan Erkekli)
  • ژانر: درام، رمانتیک
  • تاریخ اکران: ۴ فوریه ۲۰۱۱
  • مدت زمان: ۹۷ دقیقه
  • لینک دانلود: ⇓⇓⇓⇓⇓

داستان این فیلم رمانتیک ترکی از سال ۱۹۷۷ شروع می‌شود، جایی که مردی جوان قصد دارد هر چه سریع‌تر همسر باردار خود را که وقت زایمانش است به بیمارستان برساند، اما با خودروی دیگری تصادف می‌کند؛ بر حسب اتفاق سرنشینان آن اتومبیل هم زوجی هستند که قرار است به‌زودی صاحب فرزند شوند و این تصادف باعث می‌شود که فرزند آنها زودتر از موعد به‌دنیا بیاید.

این تصادف سرنوشت دختر و پسری که در یک روز و در یک بیمارستان به‌دنیا می‌آیند را به‌هم پیوند می‌زند و در دوران کودکی و نوجوانی نیز بارها با هم تلاقی می‌کند. در نهایت پس از ۲۵ سال در شهر استانبول سرنوشت آنها به‌طور جدی با هم پیوند خواهد خورد …

دلیبال

دلیبال / فیلم های ترکی عاشقانه جدید دوبله فارسی

  • کارگردان: علی بیلگین (Ali Bilgin)
  • بازیگران اصلی: چاعاتای اولوسوی (Çağatay Ulusoy)، لیلا لیدیا توتلو (Leyla Lydia Tuğutlu)، حسین آونی دانیال (Hüseyin Avni Danyal)
  • ژانر: درام، عاشقانه
  • تاریخ اکران: ۲۵ دسامبر ۲۰۱۵
  • مدت زمان: ۱۱۷ دقیقه
  • دانلود فیلم ترکیه ای عاشقانه دلیبال : ⇓⇓⇓⇓⇓

باریش (Barış) که پسری باهوش و با استعداد است و خانواده ثروتمندی دارد، عاشق دختری به‌نام فیسون (Füsun) که در یک کافه کار می‌کند می‌شود. باریش سعی می‌کند توجه دختر را به سمت خود جلب کند، اما فیسون که از خانواده‌ای متوسط است و با بورسیه وارد دانشگاه شده تمام تمرکزش بر ادامه تحصیل تا مقطع دکتراست و از عشق و عاشقی دوری می‌کند …

داستان فیلم به ماجرای کلیشه‌ای پسر پولدار و دختر فقیر (متوسط) می‌پردازد، در ابتدا زیاد جذاب به‌نظر نمی‌رسد اما بازی خوب بازیگران باعث شده تا این فیلم رضایت مخاطبان را کسب کند و در لیست بهترین فیلم های ترکی عاشقانه جدید جای گیرد. از طرفی «دلیبال» یکی از بهترین فیلم های عاشقانه ترکی دوبله فارسی است.

همچنین بخوانید:  بهترین فیلم های سال ۲۰۲۰ ؛ بازیگران، تاریخ اکران، کارگردان و اطلاعات بیشتر

عشق به زبانی دیگر ـ یکی از زیباترین فیلم های ترکی عاشقانه

فیلم ترکی عشق به زبانی دیگر / Love in Another Language

  • کارگردان: ایلکسن باشاریر (İlksen Başarır)
  • بازیگران اصلی: مرت فیرات (Mert Fırat)، سعادت آکسوی (Saadet Aksoy)، لاله منصور (Lale Mansur)
  • ژانر: درام، عاشقانه
  • تاریخ اکران: ۱۸ دسامبر ۲۰۰۹
  • مدت زمان: ۹۸ دقیقه
  • لینک دانلود: ⇓⇓⇓⇓⇓

فیلم ترکی رمانتیک «عشق به زبان دیگر» با داستان متفاوت خود چندین جایزه از جشنواره‌های معتبر داخلی کشور ترکیه کسب کرده است و اگر بهترین فیلم عاشقانه ترکی نباشد قطعا یکی از بهترین‌های سینمای این کشور است. یک درام عاشقانه عالی که روایتگر علاقه پسری ناشنوا به یک دختر زیبا است؛ فیلمی غم‌انگیز با داستانی جذاب و نقش‌آفرینی‌های متفاوت.

اونور (Onur) از زمان تولد ناشنوا بوده و اکنون در یک کتابخانه به‌عنوان کتاب‌دار مشغول به کار است. او می‌تواند حرف بزند ولی به‌دلیل رفتار ترحم‌آمیز دیگران میلی به صحبت کردن ندارد. پدرش وقتی که هنوز کودک بوده آنها را رها کرده و اونور خود را مقصر می‌داند.

انور در یک مهمانی با زینپ (Zeynep) آشنا شده و متوجه می‌شود که رفتار او با افراد دیگر متفاوت است و بدون ترحم با او برخورد می‌کند. از سوی دیگر زینپ که در یک مرکز تماس کار می‌کند، مجبور است تمام روز و از طریق تلفن با افرادی که نمی‌شناسد صحبت کند و آرامشی که مدت‌ها به‌دنبالش است را با اونور که بدون حرف زدن ارتباط برقرار می‌کند به‌دست می‌آورد …

فقط تو

فیلم ترکی عاشقانه فقط تو / Just you

  • کارگردان: هاکان یونات (Hakan Yonat)
  • بازیگران اصلی: بلچیم بیلگین (Belçim Bilgin)، ابراهیم چلیک‌کول (İbrahim Çelikkol)
  • ژانر: اکشن، درام، عاشقانه
  • تاریخ اکران: ۱۴ مارس ۲۰۱۴
  • مدت زمان: ۱۰۵ دقیقه
  • دانلود فیلم ترکی عاشقانه فقط تو: ⇓⇓⇓⇓⇓

«فقط تو» یک درام عاشقانه بسیار جذاب است و عشق پسری که هیچ چیز را در زندگی خود به‌درستی ندیده به دختری نابینا را روایت می‌کند. این فیلم با پایانی هیجان‌انگیز، اشک بسیاری را درآورده است و اگر شما هم قصد تماشای آن‌را دارید بهتر است که برای آن آماده باشید. از میان بهترین فیلم‌های عاشقانه ترکی حتما این فیلم را تماشا کنید و از داستان‌پردازی عالی و نقش‌آفرینی‌های زیبا لذت ببرید …

همچنین بخوانید:  بهترین سریال های کره ای عاشقانه چند سال اخیر + لینک دانلود

ماجرای کوچک سپتامبر

رابطه کوچک سپتامبر / A Small September Affair

  • کارگردان: کرم درن (Kerem Deren)
  • بازیگران اصلی: انگین آکیورک (Engin Akyürek)، فرح زینپ عبدالله (Farah Zeynep Abdullah)، جرن مورای (Ceren Moray)
  • ژانر: رازآلود، درام، عاشقانه
  • تاریخ اکران: ۱۴ فوریه ۲۰۱۴
  • مدت زمان: ۱۰۶ دقیقه
  • لینک دانلود: ⇓⇓⇓⇓⇓

ایلول (در زبان ترکی به معنای سپتامبر) دختر زیبایی است که پس از تصادفی شدید به کما رفته و پس از مدتی به‌هوش می‌آید، اما خاطرات یک ماه گذشته زندگی خود که اتفاقا ماه سپتامبر بوده را از دست داده است.

ایلول متوجه می‌شود که آن یک ماه قبل از تصادف را در جزیره‌ای گذارنده و به امید برگشت حافظه‌اش با یکی از دوستانش به آن جزیره سفر می‌کند؛ در آنجا با مردی برخورد می‌کند که اسمش تکین (Tekin) است و ادعا می‌کند که او را می‌شناسد و ایلول قبل از تصادف عاشق او بوده است …

عشق شبیه توست

عشق شبیه توست / Love like you

  • کارگردان: آ. تانر الهان (A. Taner Elhan)
  • بازیگران اصلی: فخریه اوجن (Fahriye Evcen)، بوراک اوزچیویت (Burak Özçivit)، سلیم بایراکتار (Selim Bayraktar)
  • ژانر: درام، رمانتیک
  • تاریخ اکران: ۲۳ ژانویه ۲۰۱۵
  • مدت زمان: ۱۱۵ دقیقه
  • لینک دانلود: ⇓⇓⇓⇓⇓

هر چند که این فیلم به یک داستان کلیشه‌ای عاشقانه ترکی می‌پردازد، اما نقش‌آفرینی بازیگر محبوب ترکیه‌ای بوراک اوزچیویت باعث شد که خیلی‌ها به تماشای آن بنشینند.

در داستان‌های کلاسیک عاشقانه ترکی، معمولا یک رابطه احساسی اشتباه شکل می‌گیرد؛ خیانتی رخ می‌دهد؛ جدایی خیلی زود اتفاق می‌افتد؛ و همه اینها همراه با گریم و آرایش‌های غلیظ است و متاسفانه «عشق شبیه توست» هم از این قاعده مستثنی نیست و از همان اول فیلم قابل حدس است؛ اما شاید شما هم بخواهید این فیلم را به خاطر بوراک تماشا کنید!

داستان در یک شهر ساحلی رخ می‌دهد؛ جایی که دنیز از زندگی گذشته و ناموفق خود فاصله گرفته و در یک بستنی فروشی مشغول به‌کار است. علی هم که یک ماهیگیر است در آنجا زندگی می‌کند و از همان لحظه اول که دنیز را می‌بیند داستان کلاسیک و عاشقانه ترکی شکل می‌گیرد. علی به هیچ قیمتی قرار نیست که او را رها کند …

همچنین بخوانید:  بهترین سریال های نتفلیکس (Netflix) که در حال پخش هستند؛ خلاصه داستان و تریلر

به‌جای هر دوتامون

به جای هر دوتامون / فیلم های ترکی عاشقانه مدرسه ای

  • کارگردان: عمر تورگی (Umur Turagay)
  • بازیگران اصلی: سرنای ساریکایا (Serenay Sarıkaya)، نجات ایشلر (Nejat İşler)، زرین تکیندر (Zerrin Tekindor)، ایشتار گوکسون (İştar Gökseven)
  • ژانر: عاشقانه
  • تاریخ اکران: ۲۱ اکتبر ۲۰۱۶
  • مدت زمان: ۱۲۶ دقیقه
  • لینک دانلود: ⇓⇓⇓⇓⇓

در این فیلم عاشقانه ترکی جدید ، چیچک (Küçük) با بازی سرنای ساریکایا دختر جوان زیبایی است که با سوالات بی‌پاسخ زیادی بزرگ شده و دنبال اتفاقاتی است که به زندگیش رنگ و بوی دیگری بدهد. به‌تازگی یک معلم ادبیات جدید به مدرسه‌ای که او در آن درس می‌خواند منتقل شده و چیچک هم که از روزمرگی‌ها خسته‌ شده تصمیم می‌گیرد که سر به سر استاد جدید بگذارد.

از همان نگاه اول استاد به چیچک مشخص می‌شود که چهره او برایش آشناست و قرار است در ادامه فیلم زندگیشان ناگهان دچار تغییر ‌شود …

فیلم عاشقانه ترکی کمدی رمانتیک ۱ و ۲

فیلم ترکی کمدی رمانتیک / Romantic Comedy

  • کارگردان: کیچه (Ketche)
  • بازیگران اصلی: صدف آوجی (Sedef Avcı)، سینم کوبال (Sinem Kobal)، بورچو کارا (Burcu Kara)، جمال هونال (Cemal Hünal)
  • ژانر: کمدی، عاشقانه
  • تاریخ اکران: ۵ فوریه ۲۰۱۰
  • مدت زمان: ۱۰۹ دقیقه
  • لینک دانلود: ⇓⇓⇓⇓⇓

این فیلم در ۲ قسمت ساخته شده و داستان تعدادی دختر و پسر است که در شرف ازدواج هستند. اسرا (Esra)، دیدم (Didem) و زینپ (Zeynep)، ۳ دوست صمیمی هستند که با هم زندگی می‌کنند اما شخصیت‌های بسیار متفاوتی دارند.

زمانی‌که زینپ نامزد می‌کند، اسرا تصمیم می‌گیرد کار خود را رها کرده و زندگی جدیدی را آغاز کند؛ او در یک شرکت تبلیغاتی مشغول به‌کار شده و به مدیر خلاق شرکت مرت (Mert)، علاقه‌مند می‌شود. دیدم هم به دوست نزدیک مرت که یک بازیگر است علاقه پیدا می‌کند …

همچنین بخوانید:  بهترین فیلم های انیمیشن که باید به همراه فرزندان خود ببینید

عاشق دل‌ خسته

عاشق دل‌خسته / Lovelorn

  • کارگردان: یاوز تورگل (Yavuz Turgul)
  • بازیگران اصلی: شنر شن (Şener Şen)، ملتم کومبول (Meltem Cumbul)، تموچین اسن (Timuçin Esen)
  • ژانر: درام، عاشقانه
  • تاریخ اکران: ۵ ژانویه ۲۰۰۵
  • مدت زمان: ۱۳۸ دقیقه
  • دانلود فیلم سینمایی ترکی عاشقانه عاشق دل‌ خسته: ⇓⇓⇓⇓⇓

این فیلم یکی از موفق‌ترین فیلم‌ های ترکی عاشقانه است و در جشنواره‌های مختلف جوایز زیادی را کسب کرده است. «عاشق دل‌ خسته» قرار است داستانی بسیار متفاوت را روایت کند.

نازم (Nazım) یک معلم بازنشسته است که به‌طور موقت با تاکسی کار می‌کند؛ یک مادر تنها مسافر او می‌شود و بعد از آشنایی قرار می‌گذارند که پس از آنکه کارش تمام شد او را به منزل برساند. یک شب که نازم منتظر مسافرش است، مردی به دنیا (Dünya) حمله کرده و او را زخمی می‌کند.

پس از این‌که نازم دنیا را به بیمارستان می‌رساند، متوجه می‌شود مردی که به او حمله کرده همسر دنیا است و می‌خواهد دخترش را از او بگیرد. نازم هم تصمیم می‌گیرد از آنها محافظت کند …

به اندازه شوهرت حرف بزن

به اندازه شوهرت حرف بزن / Husband factor

  • کارگردان: کیوانچ بارونو (Kivanç Baruönü)
  • بازیگران اصلی: ازگی مولا (Ezgi Mola)، مراد ییلدریم (Murat Yıldırım)
  • ژانر: کمدی، درام، فانتزی
  • تاریخ اکران: ۲۶ مارس ۲۰۱۵
  • مدت زمان: ۱۰۸ دقیقه
  • لینک دانلود: ⇓⇓⇓⇓⇓

این فیلم یک فیلم عاشقانه ترکی جدید شاد و عالی با لحظات عاشقانه زیباست. دختری که به سن ۳۰ سالگی رسیده است، تحت فشار خانواده‌اش قرار دارد که هر چه زودتر ازدواج کند؛ چرا که دارد دیر می‌شود!

او به شغل منشی‌گری مشغول است و در همین حین با یکی از هم‌‌کلاسی‌های دوران دبیرستانش ملاقات می‌کند و تصمیم دارد با کمک و راهنمایی خانواده‌اش او را به ازدواج با خود ترغیب کند …

همچنین بخوانید:  بهترین سریال های ترسناک خارجی ؛ ۲۰ سریال ترسناک برتر دهه اخیر به همراه تریلر

هشت روز دلبر

هشت روز دلبر / Dilber’s Eight Days

  • کارگردان: جمال شان (Cemal Şan)
  • بازیگران اصلی: نسرین جواد زاده (Nesrin Cavadzade)، فیرات تانیش (Fırat Tanış)، مصطفی اوستوندا (Mustafa Üstündağ)
  • ژانر: درام، رمانتیک
  • تاریخ اکران: ۲۴ آوریل ۲۰۰۹
  • مدت زمان: ۱۰۷ دقیقه
  • لینک دانلود: ⇓⇓⇓⇓⇓

دلبر یک دختر زیبای روستایی است که با خانواده‌اش در یک دهکده فقیر زندگی می‌کند و تنها آرزوی او ازدواج با عشق کودکی‌اش‌، علی است. اما وقتی می‌فهمد که قرار نیست این اتفاق رخ دهد، دیوانه شده و خود را در انبار خانه حبس می‌کند.

در ادامه او تصمیم می‌گیرد با اولین پسری که از او خواستگاری کند جواب مثبت داده و ازدواج کند و تا زمانی که این اتفاق نیفتاده انبار را ترک نکند. یک روز مردی لنگان به روستا می‌آید؛ او تنهاست و می‌شنود که دختری در آن روستا آماده ازدواج با اولین خواستگار خود بدون هیچ شرطی است …

اگر فراموش کردم، زمزمه کن

اگر فراموش کردم، زمزمه کن / بهترین فیلم های عاشقانه ی ترکی

  • کارگردان: چاقان ایرماک
  • بازیگران اصلی: فرح زینپ عبدالله، مهمت گونسور، حمیرا (Hümeyra)، ایشیل یوجاسوی (Işıl Yücesoy)
  • ژانر: درام، موزیکال، عاشقانه
  • تاریخ اکران: ۳۰ اکتبر ۲۰۱۴
  • مدت زمان: ۱۱۸ دقیقه
  • لینک دانلود: ⇓⇓⇓⇓⇓

خدیجه (Hatice) دختر جوان زیبایی است که آرزو دارد روزی یک خواننده محبوب شود و با خواهرش حنیفه که پرستار تازه‌کار مرکز بهداشت است در یک شهر کوچک با مردمی محافظه‌کار زندگی می‌کنند.

خدیجه برعکس حنیفه بسیار برونگرا، پر جنب و جوش و اجتماعی است. حنیفه اهل ادبیات و خواندن کتاب شعر است، در حالی‌که خدیجه آواز خواندن را به هر کاری ترجیح می‌دهد. زندگی این دو خواهر با ورود فرماندار جدید منطقه و پسرش به شهر قرار است تغییر زیادی کند …

همچنین بخوانید:  فیلم های کریستوفر نولان ؛ خلاصه داستان به همراه تریلر فیلم‌ها

فیلم ترکی عاشقانه غمگین خوب به خودت نگاه کن

خوب به خودت نگاه کن / فیلم های ترکی عاشقانه غمگین

  • کارگردان: روحی یپیج (Ruhi Yapici)
  • بازیگران اصلی: چاداش اونور اوزترک (Çağdaş onur Öztürk)، بیگم بیرگورن (Begüm Birgören)، آصلی تاندوغان (Aslı Tandoğan)
  • ژانر: رمانتیک، معمایی
  • تاریخ اکران: ۱۱ آوریل ۲۰۱۴
  • مدت زمان: ۹۰ دقیقه
  • لینک دانلود: ⇓⇓⇓⇓⇓

امره (Emre) در آستانه ازدواج با دختری به‌نام یسیم (Yesim) است اما وقتی می‌فهمد عشق سابقش مرده است، زندگی‌اش دگرگون می‌شود. یک عاشق درونگرا که حالا برای یافتن جواب سوالاتش، می‌خواهد از نامزد خود جدا شده و به‌دنبال کشف واقعیت برود …

آب و آتش

آب و آتش / فیلم های عاشقانه ترکی بدون سانسور دوبله فارسی

  • کارگردان: ازجان دنیز (Özcan Deniz)
  • بازیگران اصلی: ازجان دنیز، یاسمین کای آلن (Yasemin Kay Allen)، کان چاکیر (Kaan Çakir)، پیلین آکیل (Pelin Akil)
  • ژانر: درام، رمانتیک
  • تاریخ اکران: ۱۵ نوامبر ۲۰۱۳
  • مدت زمان: ۱۱۳ دقیقه
  • دانلود فیلم سینمای ترکی عاشقانه آب و آتش: ⇓⇓⇓⇓⇓

باران (Yağmur) که برای آموزش زبان به لندن رفته است، در هواپیما کمال (Kemal) را ملاقات می‌کند و عاشق او می‌شود. کمال رازهای زیادی را  پنهان می‌کند و باران متوجه مرموز بودن کمال می‌شود؛ اولین راز این است که کمال حتی اسم واقعی خود را هم به باران نگفته؛ اسم واقعی او هاشمت (Haşmet) است! آنها راه همواری پیش رو نخواهند داشت و عشقشان با موانع بیشماری روبرو خواهد شد …

«آب و آتش» از جمله فیلم های ترکی عاشقانه با دوبله فارسی است.

در چند سال اخیر نیز فیلم‌های رمانتیک ترکی زیادی ساخته و اکران شده‌اند اما هیچ کدام از بهترین فیلم های عاشقانه ترکی 2017 ، 2018 ، 2019 و 2020 نتوانسته‌اند در این لیست قرار گیرند.

سولات متداول درباره فیلم های عاشقانه ترکی

بهترین فیلمهای ترکی عاشقانه سال‌های اخیر کدامند؟

در چند سال گذشته فیلم های عاشقانه ترکی موفق زیادی ساخته و اکران شده‌اند که از میان آنها می‌توان به آثار زیر اشاره کرد:

  • تنها
  • عشق تصادفات را دوست دارد
  • دلیبال (زهر عسل)
  • عشق به زبانی دیگر
  • فقط تو
  • ماجرای کوچک سپتامبر / رابطه کوچک ایلول
  • عشق شبیه توست
  • به‌جای هر دوتامون
  • کمدی رمانتیک ۱ و ۲
  • عاشق دل خسته
  • به اندازه شوهرت حرف بزن
  • هشت روز دلبر
  • اگر فراموش کردم، زمزمه کن
  • خوب به خودت نگاه کن
  • آب و آتش

بهترین فیلم های ترکی عاشقانه و طنز کدامند؟

آثار زیر جزو برترین فیلم های ترکی عاشقانه طنز سال‌های اخیر هستند:

  • زمان خوشبختی
  • به اندازه شوهرت حرف بزن
  • آرام و جدی (زیبای خطرناک)
  • ای وای جوانیم
  • هر چی می‌خواست بشه، شد
  • بوسه زندگی
  • عزیزم عزیزم (عشق سورئال عجیب غریب)
  • رئیس پایان خوش می‌خواهد
  • کمدی رمانتیک ۱ و ۲
  • منو بکش عشقم

بهترین سریال های عاشقانه ترکی کدامند؟

از بین بهترین سریال های ترکی عاشقانه که در چند سال اخیر ساخته و پخش شده‌اند می‌توان به مجموعه‌های زیر اشاره کرد:

  • سریال ترکی عاشقانه فای
  • نور
  • عشق ممنوع
  • عطر عشق یا پرنده سحرخیز
  • وطنم تویی
  • عفت
  • لکه
  • وصلت
  • بی وفا
  • قسم
  • رهایی

دیدگاهتان را بنویسید