عمومیکسب و کار ایرانی

پیمانکار تخریب ساختمان در تهران

ساختمان هایی که به علت قدیمی شدن به ترمیم، نوسازی، ساخت مجدد یا تعمیر نیاز دارند باید تخریب شوند. بنابراین قبل از شروع عملیاتی مثل گودبرداری یا خاکبرداری و ساخت ساختمان جدید، سازه قبلی کاملا تخریب می شود. پس از تخریب ساختمان در تهران، مصالح و ضایعات اضافه به خارج از محوطه  ی کارگاهی برده می شود. برای اینکار نیاز به پیمانکار تخریب ساختمان در تهران دارید.

براورد و محاسبه هزینه های تخریب ساختمان از ابتدایی ترین مراحل تخریب ساختمان می باشد. کاربران برای یافتن قیمت ارزان ممکن است با پیمانکاران مختلفی در سطح تهران تماس بگیرند. ما تخریب ساختمان شما را با ارزانترین قیمت ممکن انجام می دهیم. تعداد بالای کارهای در دست اجرا به ما این اجازه را می دهد که بتوانیم قیمت را پایین آورده و از تعداد کارهای تخریب سودآوری لازم را برای خودمان داشته باشیم.

ولی به هر حال این نکته را هم مدنظر داشته باشید که بعضی افراد شاغل در زمینه ی تخریب ساختمان در تهران قیمت های بسیار نازل و باورنکردنی برای تخریب ساختمان کلنگی تان به شما پیشنهاد می کنند. حتما در چنین مواردی رزومه ی چنین پیمانکارانی را درخواست کنید و با کارفرماهای پروژه های قبلی شان به صورت حضوری صحبت کنید. بعضی از این افراد در کار دزدی می کنند و هزینه های بسیار بالایی را به شما تحمیل می نمایند.

تخریب بنای کلنگی در تهران | تخریب ساختمان تهران

اقدامات و امنیت مورد نیاز قبل از تخریب ساختمان در تهران

تخریب ساختمان در تهران نیاز به مجوز و تایید سازمان های مربوطه دارد. یکی از اقدامات ضروری، انجام بررسی  های لازم برای شرایط سازه های اطراف است که باید قبل از شروع فرآیند تخریب ساختمان صورت پذیرد. همه ی انشعابات باید به طور کامل قطع و نباید آسیبی به ساختمان های اطراف وارد شود. به مجموعه ی این اقدامات، بالا بردن ایمنی پروژه گفته می شود. تمامی مصالح و ضایعات اضافه ی حاصل از تخریب وارد فرآیند بازیافت می شوند و مجددا استفاده خواهد شد.

برای حفظ ایمنی کارگران و حوادث احتمالی، کارفرما باید همه ی افراد را بیمه کند. اطراف ساختمان باید محصور شود تا افراد غیرمرتبط وارد نشوند. تخریب ساختمان نباید به املاک مجاور آسیبی وارد کند، بنابراین باید تدابیر لازم برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به سازه های اطراف، لحاظ شود.

اگر قصد تخریب ساختمانی با ارتفاع بیشتر از 6 یا 7 طبقه دارید، انجام اقدامات ایمنی برای جلوگیری از افتادن مصالح روی سازه های اطراف ضروری است.

هزینه تخریب ساختمان در تهران

هزینه تخریب ساختمان در تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد .ما در زمینه ی پیمانکاری تخریب ساختمان تجربه ی کافی را دارید. وقتی قصد تخریب ساختمان قدیمی تان را دارید، این نکته را در نظر بگیرید که حتما باید قرارداد بنویسید تا بعدا دچار مشکل نشوید. همچنین کار با گروهی که دارای کد پیمانکاری از شهرداری تهران باشد از اهمیت ویژه برخوردار است. تجربه یکی دیگر از مهمترین نکاتی است که در انتخاب پیمانکار تخریب ساختمان در تهران باید به آن توجه داشته باشید

قیمت تخریب ساختمان چگونه تعیین می شود؟

همان طور که گفتیم قیمت تخریب ساختمان در بازار ساختمانی با توجه به متراژ و نوع ساختمان و مصالح به کار رفته تعیین می شود. در بعضی حالات قرارداد به صورت روزشمار و در دیگر موارد به صورت پروژه ای بسته می شود.

در نظر داشته باشید، عده ای از شرکت های ساختمانی و پیمانکاران تخریب و گودبرداری ساختمان، در ازای اجرای پروژه تخریب و خاکبرداری، هزینه تخریب ساختمان دریافت نمی کنند و در ازای آن، مصالح ساختمانی را مانند آهن آلات و دیگر ضایعات دریافت می کنند. در این مورد با متخصصی که به شما معرفی می شود مشورت کنید.

ماشین تخریب ساختمان در تهران

این که از چه نوع ماشین تخریب استفاده شود را متخصص آن باید تعیین کند. بیل مکانکی، لودر، مینی لودر، گوی تخریب، کامیون و … از ماشین و ابزارآلاتی هستند که هنگام تخریب و گودبرداری استفاده می شود. متناسب با دستمزد راننده و هزینه کرایه هر یک از ماشین آلات ، قیمت تخریب ساختمان تعیین می شود.

انواع گودبرداری

گودبرداری ها به دو گروه کلی حفاظت شده یا مهاربندی شده و حفاظت نشده یا مهاربندی نشده تقسیم می شوند . باید توجه داشت در گودبرداری های حفاظت نشده پایداری شیب ها یا جداره های قائم گودبرداری ها، صرفاً توسط شرایط مکانیکی خاک تامین می شوند.

خطرات موجود در حفاری و گودبرداری

ریزش دیواره ها و سقوط آوار ( مهمترین و پر ریسک ترین خطر در محیط های حفاری و گودبرداری است)

خفگی ناشی از کمبود اکسیژن

خطرات ناشی از برخورد و ایجاد صدمات به تاسیسات زیر زمینی همانند گاز، برق ،آب و …

مسمومیت ناشی از استنشاق بخارات و گازهای سمی

سقوط از ارتفاع

اهداف اصلی ایمن سازی گودبرداری

حفظ جان انسان های داخل و خارج از گود 

حفظ اموال داخل و خارج از گود 

فراهم آوردن شرایط ایمن و مطمئن برای اجرای کار  

برخی مسائل ایمنی  قبل از گودبرداری

قبل از انجام گودبرداری باید موارد مختلفی را  بررسی کرد.