پیمانکار تخریب ساختمان در تهران

ساختمان هایی که به علت قدیمی شدن به ترمیم، نوسازی، ساخت مجدد یا تعمیر نیاز دارند باید تخریب شوند. بنابراین قبل از شروع عملیاتی مثل گودبرداری یا خاکبرداری و ساخت ساختمان جدید، سازه قبلی کاملا تخریب می شود. پس از تخریب ساختمان در تهران، مصالح و ضایعات اضافه به خارج از محوطه  ی کارگاهی برده می شود. برای اینکار نیاز به پیمانکار تخریب ساختمان در تهران دارید.

براورد و محاسبه هزينه هاي تخريب ساختمان از ابتدايي ترين مراحل تخريب ساختمان مي باشد. كاربران براي يافتن قيمت ارزان ممكن است با پيمانكاران مختلفي در سطح تهران تماس بگيرند. ما تخريب ساختمان شما را با ارزانترين قيمت ممكن انجام مي دهيم. تعداد بالاي كارهاي در دست اجرا به ما اين اجازه را مي دهد كه بتوانيم قيمت را پايين آورده و از تعداد كارهاي تخريب سودآوري لازم را براي خودمان داشته باشيم.

ولي به هر حال اين نكته را هم مدنظر داشته باشيد كه بعضي افراد شاغل در زمينه ی تخريب ساختمان در تهران قيمت هاي بسيار نازل و باورنكردني براي تخريب ساختمان كلنگي تان به شما پيشنهاد مي كنند. حتما در چنين مواردی رزومه ی چنين پيمانكارانی را درخواست كنيد و با كارفرماهاي پروژه های قبلي شان به صورت حضوری صحبت كنيد. بعضي از اين افراد در كار دزدی مي كنند و هزينه های بسيار بالايي را به شما تحميل مي نمايند.

اقدامات و امنیت مورد نیاز قبل از تخریب ساختمان در تهران

تخریب ساختمان در تهران نیاز به مجوز و تایید سازمان های مربوطه دارد. یکی از اقدامات ضروری، انجام بررسی  های لازم برای شرایط سازه های اطراف است که باید قبل از شروع فرآیند تخریب ساختمان صورت پذیرد. همه ی انشعابات باید به طور کامل قطع و نباید آسیبی به ساختمان های اطراف وارد شود. به مجموعه ی این اقدامات، بالا بردن ایمنی پروژه گفته می شود. تمامی مصالح و ضایعات اضافه ی حاصل از تخریب وارد فرآیند بازیافت می شوند و مجددا استفاده خواهد شد.

برای حفظ ایمنی کارگران و حوادث احتمالی، کارفرما باید همه ی افراد را بیمه کند. اطراف ساختمان باید محصور شود تا افراد غیرمرتبط وارد نشوند. تخریب ساختمان نباید به املاک مجاور آسیبی وارد کند، بنابراین باید تدابیر لازم برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به سازه های اطراف، لحاظ شود.

اگر قصد تخریب ساختمانی با ارتفاع بیشتر از 6 یا 7 طبقه دارید، انجام اقدامات ایمنی برای جلوگیری از افتادن مصالح روی سازه های اطراف ضروری است.

هزینه تخریب ساختمان در تهران

هزينه تخريب ساختمان در تهران به عوامل مختلفي بستگي دارد .ما در زمينه ي پيمانكاري تخريب ساختمان تجربه ي كافي را داريد. وقتي قصد تخريب ساختمان قديمي تان را داريد، اين نكته را در نظر بگيريد كه حتما بايد قرارداد بنويسيد تا بعدا دچار مشكل نشويد. همچنين كار با گروهي كه داراي كد پيمانكاري از شهرداري تهران باشد از اهميت ويژه برخوردار است. تجربه يكي ديگر از مهمترين نكاتي است كه در انتخاب پيمانكار تخريب ساختمان در تهران بايد به آن توجه داشته باشيد

قیمت تخریب ساختمان چگونه تعیین می شود؟

همان طور که گفتیم قیمت تخریب ساختمان در بازار ساختمانی با توجه به متراژ و نوع ساختمان و مصالح به کار رفته تعیین می شود. در بعضی حالات قرارداد به صورت روزشمار و در دیگر موارد به صورت پروژه ای بسته می شود.

در نظر داشته باشید، عده ای از شرکت های ساختمانی و پیمانکاران تخریب و گودبرداری ساختمان، در ازای اجرای پروژه تخریب و خاکبرداری، هزینه تخریب ساختمان دریافت نمی کنند و در ازای آن، مصالح ساختمانی را مانند آهن آلات و دیگر ضایعات دریافت می کنند. در این مورد با متخصصی که به شما معرفی می شود مشورت کنید.

ماشین تخریب ساختمان در تهران

این که از چه نوع ماشین تخریب استفاده شود را متخصص آن باید تعیین کند. بیل مکانکی، لودر، مینی لودر، گوی تخریب، کامیون و … از ماشین و ابزارآلاتی هستند که هنگام تخریب و گودبرداری استفاده می شود. متناسب با دستمزد راننده و هزینه کرایه هر یک از ماشین آلات ، قیمت تخریب ساختمان تعیین می شود.

انواع گودبرداری

گودبرداری ها به دو گروه كلی حفاظت شده یا مهاربندی شده و حفاظت نشده یا مهاربندی نشده تقسیم می شوند . باید توجه داشت در گودبرداری های حفاظت نشده پایداری شیب ها یا جداره های قائم گودبرداری ها، صرفاً توسط شرایط مكانیكی خاك تامین می شوند.

خطرات موجود در حفاری و گودبرداری

ریزش دیواره ها و سقوط آوار ( مهمترین و پر ریسك ترین خطر در محیط های حفاری و گودبرداری است)

خفگی ناشی از كمبود اكسیژن

خطرات ناشی از برخورد و ایجاد صدمات به تاسیسات زیر زمینی همانند گاز، برق ،آب و …

مسمومیت ناشی از استنشاق بخارات و گازهای سمی

سقوط از ارتفاع

اهداف اصلی ایمن سازی گودبرداری

حفظ جان انسان های داخل و خارج از گود 

حفظ اموال داخل و خارج از گود 

فراهم آوردن شرایط ایمن و مطمئن برای اجرای كار  

برخی مسائل ایمنی  قبل از گودبرداری

قبل از انجام گودبرداری باید موارد مختلفی را  بررسی كرد.