تکنولوژیکسب و کار ایرانی

خرید فالوور اینستاگرام

همه چیز درباره خرید فالوور ارزان اینستاگرام

حتما می دانید که تعداد فالوورهای پیج تان است که اعتبار شما را در اینستاگرام نشان می دهد! خوب یا بد باید قبول کنیم که مردم فقط با دیدن تعداد فالوورهای پیج تان به شما اعتماد می کنند. این روزها سریع ترین راه برای دیده شدن در اینستاگرام خرید فالوور اینستاگرام هدفمند و واقعی خصوصا خرید فالوور ایرانی است. در کمتر از چند دقیقه می توانید عدد فالوورهای پیج تان را به میزان دلخواه بالا ببرید و فروش خود را چندین برابر کنید. همین حالا می توانید از سایت دیجی فالوور هر تعداد فالوور که دوست داشته باشید را با پایین ترین تعرفه موجود خریداری کنید. در سایت دیجی فالوور می توانید بسته های مورد نیازتان را انتخاب کنید و سفارش دهید. ما در 3 بسته طلایی، نقره ای و برنزی پکیج های خرید فالوور ارزان اینستاگرام را به شما ارائه می دهیم.

10k فالوور ارزان | 10k فالوور فیک رایگان

سکوی پرتاب پیج با خرید فالوور اینستاگرام!

امروزه که اینستاگرام به ماشین تبدیل رویا به واقعیت برای بسیاری از کسب و کارها تبدیل شده، چرا شما از این محیط برای پیشرفت کسب و کارتان استفاده نکنید؟ همانطور که می دانید مهم ترین راهکار برای اعتمادسازی و افزایش بازدهی هر کسب و کاری در اینستاگرام بالا بودن تعداد فالوورهاست. درست است که جذب فالوور در گذر زمان و با صبر و تلاش محقق می شود، اما مجبور نیستید که همه چیز را از صفر شروع کنید! می پرسید چگونه؟ راه حل ساده است، با خرید فالوور فوری، مطمئن و بدون ریزش. با خرید فالوور واقعی اینستاگرام از دیجی فالوور، از همان روز اول اعتماد کاربران را جذب کنید!

چرا خرید فالوور اینستاگرام؟

چنانچه بخواهید در اینستاگرام از صفر شروع به فعالیت کنید، کار بسیار سختی در پیش رو دارید! جدا از همه ی مشکلات، یکی از مسائل بسیار مهمی که سد راه پیشرفت کسب و کارهای نوپا در اینستاگرام می شود، عدم اعتماد کاربران به آن هاست. افراد بسیار کمی حاضرند از پیجی که تعداد فالوورهایش انگشت شمارند، محصول یا خدماتی را خریداری نمایند. در حقیقت شما برای این که کاربران به شما اعتماد کنند نیاز دارید کاری کنید که مقبولیتتان نزد آن ها بیشتر شود.

چه کاری بهتر از افزایش تعداد فالوورهایتان! بالا بودن تعداد فالوورهای شما به کاربران این احساس را القا می کند که چون افراد زیادی شما را دنبال می کنند، بنابراین شما نسبت به رقبایتان قابل اعتمادترید. این مسئله باعث می شود که از همان روز اول، چند قدم از رقبای خود جلوتر باشید! به مرور زمان، شما می توانید با استفاده از ربات دیجی فالوور، نسبت فالوورهای واقعی خود را نیز افزایش داده و پیج های فیک را از میان فالوورهایتان حذف نمایید.

فالوور چیست ؟

* آیا خرید فالوور میتواند به کسب کار شما کند؟

به صورت خلاصه باید بگوییم هم میتواند و هم نمیتواند!

میتواند کمک کند : خرید فالوور اینستاگرام به جهت افزایش اعتماد دیگر کاربرانی میباشد که از پیج شما برای اولین بار بازدید میکنند و اولین چیزی که توجه آنهارا جلب میکند ، تعداد فالوور های پیج شما میباشد.

به عنوان مثال در واقعیت ، میبینید که در جایی تجمع شلوغی صورت گرفته است و شماهم به اون سمت میروید تا مشاهده کنید که در آنجا چه خبر است! خرید فالوور مانند خرید این حجم تجمع میباشد تا که بتوانید توجه کاربران و مشتریان واقعی را جلب نمایید که چرا این حجم از فالوور شمارا فالو کرده اند!

در صورتی که کاربری وارد پیج شما شود و مشاهده کند که فالوور های شما کم است ، قطعا به این فکر میفتد که اگر واقعا کیفیت مطالب شما بالا بود ، تا الان فالوور های زیادی را داشتید و حالا که فالوور های کمی دارید ،به این معنی است که کیفیت مطالب شما پایین است و یا اینکه حس کند مطالب شما کپی شده از پیج های اصلی دیگری میباشد….!

خرید فالوور مانند همان تجمع است که توجه کاربر را به پیج جلب میکند و باعث میشود که کاربر شمارا فالو کند تا مطالب بعدی شمارا مشاهده کند و از علت این تجمع مطلع شود!

نمیتواند کمک کند: فالوور هایی که خریداری میکنید ، افرادی هستند که غیر اختیاری پیج شمارو دنبال کرده اند و برای اینکه اعتماد فالوور های ادد شده را جلب کنید ، نیاز است که قبل از خرید فالوور ، 5 تا 10 پست آخر خود را با بالاترین کیفیت و دقت منتشر کنید تا زمانی که فالوور ها ناخواسته به پیج شما اظافه شدند ، به کیفیت بالای پیج شما پی ببرند (با مشاهده پست های جدید پج) و حداقل آنفالو نکنند تا فرصتی برای شما فراهم شود تا کیفیت پیج را نشان دهید.

پس در آخر خرید فالوور پیشنهاد میشود و پس از خرید آن کاملا بستگی به کیفیت 10 پست آخر شما و پست های بعدی شما دارد که کاربران ماندگار باشند یا خیر.

افزایش فالوور اینستاگرام با خرید فالوور ، هیچ صدمه ای به پیج شما وارد نمیکند ، مگر اینکه به یکباره بدون در نظر گرفتن موارد ذکر شده در بالا ، اقدام به خرید کنید.

آیا تمام فالوور ها واقعی هستند؟

دیجی فالوور بیش از 10 نوع سرویس فالوور ارائه میدهد که میتوانید توضیحات هر سرویس را قبل از خرید مشاهده نمایید تا فالوور با کیفیت مد نظر را تهیه کنید.هم فالوور فیک و هم فالوور واقعی و هم فالوور مخلوط از فیک و واقعی در لیست قابل مشاهده است.

آیا فالوور ها ریزش دارند؟

بله ، ریزش فالوور ها طبیعی است ، دلایلی مانند عدم علاقه کاربران به موضوع پیج شما ممکن از باعث آنفالو کردن شود.پیشنهاد ما به شما این است که قبل از ثبت سفارش ، 5 پست آخر خود را به بهترین پست های خود که از قبل آماده کردید اختصاص دهید تا کاربر پس از فالو کردن ، از آنفالو کردن منصرف شود. همچنین در برخی از سرویس ها از 10 تا 40 درصد فالوور بیشتر به عنوان هدیه دریافت میکنید تا جبران ریزش شود.

چگونه فالوور های خود را تبدیل به فالوور فعال کنیم؟

1-سعی کنید هر پستی را که منتشر میکنید ، از طریق استوری کاربران را از پست جدید مطلع نمایید.در استوری ها از نظرسنجی ها استفاده کنید . برای برخی از استوری ها، از کاربران خود بخواهید تا نظرشان را راجب استوری بیان کنند (ریپلای). با لایو گذاشتن ، پیج شما به صورت اولین پیج در لیست استوری ها نمایش داده میشود و در استوری میتوانید محصول یا پست جدید خود را معرفی کنید

دلیل ارزانی فالوور ایران چیست ؟ ایا فالوور فیک است؟

دلیل ارزانی فالوور ایرانی ، این است که فالوور ها توسط اپلیکیشن و سرور های اختصاصی دیجی فالوور ارسال میشود و دیگر سایت های فروش فالوور به دلیل رتبه ای که در نتایج جستجوی گوگل به دست آورده اند با توجه به اعتبار جایگاه خود در گوگل ، هر نوع قیمتی را که منتشر کنند ، باز هم مشتریان زیادی را کسب میکنند ، اما دیجی فالوور برای سال ها اول فعالیت به قیمت بسیار ارزان محصولات خود را به فروش میرساند تا شاید بتوانیم با این قیمت ، رضایت کاربران را جلب کنیم.

چگونه فالوور های خریداری شده غیر فعال را فعال کنیم؟

پس از اینکه فالوور خریداری کردید  ، به دلیل اینکه فالوور ها به تازگی شما را فالو کرده اند ، برای یکی دو بار پست ها و استوری های شما به کاربر نمایش داده می شود. فقط همین چند فرصت را دارید تا فالوور را تبدیل به فالوور فعال پیج کنید که باید راه هایی که در ادامه توضیح میدهیم را حتما انجام دهید.

1-بهترین پست های خود را پین کنید.

در آپدیت جدید اینستاگرام ، امکانی به پیج شما داده شده است می توانید بهترین پست خود را(پر بازدید ترین یا پر لایک ترین ) در بالای لیست پست های پیج خود ، پین کنید !

بهترین پست خود را انتخاب کنید و گزینه pin را انتخاب کنید تا آن پست در بالاترین پست ها نمایش دهد.

2- چالش برگزار کنید

ایجاد چالش باعث دریافت لایک و کامنت میشود و اگر کاربری پست های شما را لایک کند ، دیگر پست های شما هم با اولویت بالاتری به کاربر نشان داده میشود.

اگر کاربر صد پیج را فالو کرده باشد ، و تمام 100 پیج پست و استوری جدید منتشر کرده باشند ،قطعا ممکن است کاربر وقت نکند تمام استوری و پست ها را مشاهده کند. در این میان اینستاگرام پست هایی را اول نشان می دهد که کاربر با دیگر پست های آن پیج تعامل داشته باشد(لایک ، کامنت ، ذخیره ، اشتراک).

3-دعوت به لایک و کامنت و اشتراک

در پست های جدید خود ، اگر ویدئو است ، در آخر ویدئو از کاربران درخواست لایک و کامنت کنید یا اگر پست تصاویر منتشر کرده اید ، در آخرین اسلاید تصویری با متن درخواست لایک و کامنت منتشر کنید.

4- لایو برگزار کنید

اگر خیلی وقت است که فالوور خریداری کرده اید یا احساس می کنید آمار پست و استوری ها کم شده است، لایو برگزار کنید!

برگزاری لایو باعث میشود که پیج شما در اول لیست استوری ها نمایش داده شود .

در لایو پست های جدید را اطلاع رسانی کنید. در لایو مسابقات برگزار کنید و به دنبال راه هایی بگردید که از طریق لایو ، کاربران را به پیج منتقل کنید تا پست و استوری های جدید را مشاهده کنند.