تکنولوژی

بهترین سرم ضد موخوره

امروزه افراد به ویژه خانم ها به دلایل مختلفی از جمله توجه و رسیدگی بیش از حد به موها، استفاده زیاد و غیر صحیح از سشوار و اتو مو، رنگ کردن و دکلره و… دچار مشکلات مختلفی می شوند. استفاده از سرم مو یکی از بهترین و مناسب ترین راه ها برای درمان موخوره می باشد.

موخوره از جمله این مشکل ها می باشد که بسیار اذیت کننده است. ما در این مقاله قصد داریم در گام اول به این موضوع که موخوره چیست بپردازیم و در گام دوم بهترین سرم موها برای درمان این مشکل را معرفی کرده ایم

موخوره چیست و چگونه درمان می شود

موخوره یا دو شاخه شدن مو به دلیل آسیب فیزیکی ناشی از حرارت سشوار و اتو مو و یا آسیب های شیمیایی مثل رنگ کردن، دکلره و استفاده از شامپوهای نامناسب بوجود می آید.

هنگامی که لایه محافظتی در انتهای مو به دلایل مختلف از بین می رود موخوره به وجود می آید، انتهای موها چند شاخه و شکننده شده و منجر به بروز این مشکل می شود.

دلایل ایجاد موخوره عبارتند از:

° استفاده از رنگ مو و دکلره

° کوتاه نکردن طولانی مدت مو

° استفاده از شامپوهای نامناسب

° استفاده از آب داغ برای شستشوی مو

° قرار گرفتن بیش از حد در برابر نور خورشید

° استفاده مداوم و بیش از حد از ابزارهای حرارتی مثل سشوار و اتوی مو 

° استفاده بیش از حد از مواد حالت دهنده مو مانند ژل های حالت دهنده، تافت

برای رهایی از موخوره بهترین راه و قطعی ترین روش کوتاه کردن مو  اما از آنجایی که این کار برای خانم ها مشکل است روش های دیگر نیز برای رفع این عارضه وجود دارد.

استفاده از سرم مو

مهمترین عامل سلامت و شادابی موی سر، رطوبت رسانی خوب و منظم به آن می باشد و در غیر این صورت ریزش، خشکی و وزی مو و… را تجربه خواهیم کرد پس نکته بسیار مهم آبرسانی به ساقه مو می باشد.

برای این عمل محصولات مختلفی وجود دارد که استفاده منظم از آنها تاثیر بسیار خوبی را بجای می گذارد. یکی از این محصولات که همیشه در دسترس است و استفاده از آن راحت می باشد سرم مو است که در دو حالت معمولی و دوفاز موجود است.

در این میان استفاده از ماسک های مو مثل ماسک مو رطوبت رسان لافارر مخصوص موهای خشک نیز میتواند بسیار تاثیر گذار و موثر باشد

سرم موهای دوفاز

این محصول از دو قسمت (دو فاز) تشکیل شده است یک فاز کراتینه جهت ترمیم موها و فاز دوم مواد تقویت کننده می باشد در مجموع این سرم مو می تواند موها را براق، تقویت و نرم کند و برای رفع موخوره بسیار مناسب می باشد.

سرم موهای معمولی تک فاز بوده و هیچگونه سنگینی روی مو ایجاد نمیکنند. بافت سبکی دارند و نه تنها برای خانم ها بلکه آقایان نیز بسیار مناسب هستند.

معمولا حالت دوفاز برای برای خانم ها و موهای بلند پیشنهاد میشود و حالت تک فاز هم موهای بلند و هم کوتاه.

حال یکی از سوالاتی که ممکن است ذهن شما را درگیر کند این است که آیا این محصولات باعت ایجاد چربی روی مو می شود؟

یکی از مهمترین نکات این محصول روش مصرف صحیح می باشد که اگر به آن توجه نشود ممکن است باعث ایجاد چربی شود اما در مجموع عدم وجود چربی های اضافی در این محصولات احتمال چرب کردن مو را بسیار کاهش داده است.

بهترین سرم مو برای موخوره

در این قسمت به معرفی تعدادی از بهترین سرم موهای موجود در بازار می پردازیم که مشتریان زیادی از آنها استفاده کرده و به نتیجه دلخواه رسیده اند.

سرم مو آرگان تاپ شاپ

سرم مو تاپ شاپ انتخاب عالی برای موهای خشک و نرمال. این محصول از برند تاپ شاپ یکی از پرفروش ترین کالاهای تکشین میباشد. پیگیری مشتریان توسط مشاوران ما نشان داده در نود درصد موارد نتیجه بخش و مفید بوده است.

سرم مو کریستال

برند کریستال یکی از برند های قدیمی و سرشناس ایران می باشد که محصول های مراقبت موی خوبی دارد. سرم مو کریستال از محبوبیت بالایی برخوردار است و کیفیت خوبی دارد ولی به دلیل بسته بندی قدیمی دیگر گزینه خوب برای مشتریان نیست.

سرم مو سینره

سینره یکی از برند های بسیار قدرتمند ایرانی است که محصولات آن توسط بسیاری از اینفلوئنسر های زیبایی نیز تائید شده است و به صورت تخصصی روی محصولات مراقبت مو و پوست کار می کند. سرم مو ضدوز و نرم کننده سینره موها را نرم و خوش حالت می کند و در رفع موخوره نیز بسیار موثر است.

سرم مو فاربن

شیر مو فاربن نیز یک محصول بسیار باکیفیت است که جز محصولات اصلی این برند محسوب میشود. بسیار باکیفیت بوده و مغذی، آبرسان و ترمیم کننده مو است. حاوی پروتئین های زیادی بوده و مو را نرم و درخشان می کند.

شیوه صحیح استفاده

پس از حمام موهای خود را خشک کنید و زمانی که کمی رطوبت داشت سرم موی های معمولی را یا به کف دست ریخته و به موها بمالید و یا روی مو اسپری کنید سرم دوفاز را نیز تکان دهید تا یک دست شود، سپس اسپری کنید و پس از آن با شسوار موها را صاف کنید و حالت دهید با این کار به راحتی موخوره رفع خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید