تکنولوژی

بهترین مارک دوچرخه برای کودکان

دوچرخه کودک در سایز های مختلف طراحی و تولید می شوند برای مثال دوچرخه ۱۲ ، دوچرخه ۱۶ ، دوچرخه ۲۰ و دوچرخه ۲۴ از انواع دوچرخه بچه گانه است که در داخل ایران در هر فروشگاه دوچرخه موجود هستند و می توانید به آسانی آن را تهیه کنید.

دوچرخه های بچه گانه در سایز ۱۲ و ۱۶ تنها به صورت ساده موجود هستند و دنده ای نمی باشند اما دوچرخه ۲۰ به صورت دنده ای در بازار موجود است و دوچرخه کودک سایز ۲۴ تنها به صورت دنده ای در دسترس شما است.

معرفی برند های تولید دوچرخه بچه گانه :

شرکت های دوچرخه سازی بسیار زیادی اقدام به تولید دوچرخه کودک می کنند و برخی از این شرکت ها به علت تولید دوچرخه ارزان قیمت ، بازار مناسبی در داخل ایران دارند اما از کیفیت مناسبی برخوردار نیستد . از برند های تولید بهترین دوچرخه کودک در ایران می توان به دوچرخه قناری و دوچرخه جاینت اشاره کرد . این دو شرکت به علت استفاده از متریال مرغوب و کیفیت ساخت بسیار بالا ، فروش بسیار بالایی در کشور های اروپایی و آمریکایی دارند . از دیگر برند های موجود در بازار ایران می توان به دوچرخه فلش ، دوچرخه ویوا ، دوچرخه بونیتو و دوچرخه اینتنس اشاره کرد که کیفیت قابل قبولی را ارائه می دهند.

راهنمای خرید دوچرخه کودک سایز مناسب :

در برخی از مقالات مشاهده می کنید که دوچرخه مناسب برای فرزند شما را از روی سن ایشان تعیین می کنند اما باید گفت مهم ترین نکته در خرید دوچرخه ارزان قیمت ، قد کودک شماست.

  • دوچرخه ۱۲ ——-  قد ۹۰-۱۰۵ سانتی متر (۲-۵ سال)
  • دوچرخه ۱۶ ——– قد ۱۰۰-۱۲۰ سانتی متر (۴-۸ سال)
  • دوچرخه ۲۰ ——– قد ۱۱۵-۱۳۵ سانتی متر (۷-۱۰ سال)
  • دوچرخه ۲۴ ——– قد ۱۳۰-۱۴۵ سانتی متر (۹سال به بالا)

قیمت دوچرخه بچه گانه :

امروزه با توجه به شرایط اقتصادی نامناسب در ایران خرید دوچرخه ارزان قیمت بسیار رواج پیدا کرده است و بیشتر خریداران به دنبال خرید دوچرخه ارزان قیمت هستند و از خرید دوچرخه با کیفیت دوری می کنند اما باید این نکته را خاطر نشان کرد که خرید دوچرخه ارزان قیمت به شرطی امری صحیح است که دوچرخه حداقل کیفیت را دارا باشد . از دوچرخه های بچه گانه ارزان قیمت با کیفیت مناسب می توان به دوچرخه بچه گانه فلش و دوچرخه بچه گانه ویوا اشاره کرد . این دوبرند بسیار مشهور در ایران با ارائه کیفیت قابل قبول و تولید دوچرخه اقتصادی سهم بزرگی از بازار دوچرخه کودک را به خود اختصاص داده اند ، اما پیشنهاد فروشگاه اینترنتی دوچرخه آریا چرخ به شما خرید دوچرخه کودک از برند های قناری و جاینت است که از قیمت بالاتری نسبت به برند های فلش و ویوا دارند اما کیفیت ساخت خارق العاده در این دو برند شما را شگفت زده خواهد کرد . برای مشاهده قیمت دوچرخه بچه گانه و مقایسه دقیق قیمت ها با فروشگاه ما در ارتباط باشید.

آریا چرخ

دوچرخه دخترانه :

به علت تفاوت در آناتومی بدن دختران و پسران ، بسیار از برند های دوچرخه سازی اقدام به تولید دوچرخه دخترانه می کنند.این نوع از دوچرخه ها با سبک فریم متفاوت ، استفاده از رنگ بندی خاص  و داشتن مدل های جذاب و دخترانه ، محبوبیت خاصی دارند.از جمله برند های تولید کننده دوچرخه کودک دخترانه می توان به برند قناری اشاره کرد.دوچرخه بچه گانه دخترانه Candy از جمله تولیدات برند قناری است.

تهیه لوازم جانبی دوچرخه :

همانطور که در خرید دوچرخه باید دقت کافی را داشت ، تهیه لوازم جانبی دوچرخه برای کودکان امر ضروری و مهمی است . اهمیت این امر به علت آسیب پذیر بودن و کم توجه بودن کودکان به محیط اطراف است پس اگر به سلامتی فرزند خود اهمیت می دهید ، از خرید لوازم جانبی مانند کلاه دوچرخه و دستکش دوچرخه سواری غافل نشوید.

نتیجه :

با توجه به همه گیری ویروس کرونا و وجود محدودیت ها ، خرید اینترنتی کار بسیار عقلانی و پسندیده ای است.اگر به دنبال خرید دوچرخه کودک پسرانه یا دوچرخه دخترانه هستید و ارزان قیمت بودن دوچرخه در کنار داشتن کیفیت بسیار بالا برای شما اهمیت دارد ، با فروشگاه اینترنتی دوچرخه آریا چرخ همراه باشید و خرید بهترین دوچرخه را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید