ارز دیجیتال

بهترین اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال

امروزه سرمایه گذاری خرید و فروش ارز دیجیتال یکی از منابع اصلی درآمد مردم در سراسر جهان است و بسیاری در این زمینه سخت کار می‌کنند. اما نکته اینجاست که برای ورود و معامله در چنین بازاری، سرمایه‌گذاری روی ارزها باید عضو یکی از صرافی‌ها یا یکی از اپلیکیشن‌ها باشید. به راحتی با اپلیکیشن ارز دیجیتال با گوشی ترید کنید!

در مجموع با گسترش روز افزون خرید و فروش این دارایی‌های دیجیتال بسیاری در هر زمان و مکانی به فکر خرید ارز دیجیتال هستند. از سوی دیگر، با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تکیه بر فناوری به کار رفته در تلفن‌های همراه، امروزه می‌توان این فرآیند را با کمک اپلیکیشن‌های تلفن همراه و سایر برنامه‌ها برای کامپیوتر انجام داد.

دیگر لازم نیست ساعت‌ها پشت میز کامپیوترتان بنشینید و به صفحه مانیتور زل بزنید. می‌توانید در هر زمانی که خواستید، گوشی موبایلتان را بردارید و ارز دیجیتال مد نظرتان را بخرید و یا بفروشید. در چند ثانیه، این کار انجام می‌شود.

اگر به دنبال بهترین اپلیکیشن های خرید و فروش ارز دیجیتال هستید به شما تبریک می‌گویم روی لینک درستی در گوگل کلیک کرده‌اید. در این مقاله از کریپتو اکسیر ما به شما بیست و دو اپلیکیشن برتر برای این کار را معرفی کرده‌ایم.

نکات مهم در انتخاب بهترین اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال

قبل از اینکه به معرفی بهترین اپلیکیشن‌های معاملات ارز دیجیتال بپردازیم، بیایید به مهم‌ترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های اپلیکیشن معاملات ارزهای دیجیتال نگاهی بیندازیم. به یاد داشته باشید که اکثر افرادی که تازه وارد ارز دیجیتال شده اند، آسیب‌های امنیتی جبران ناپذیری را متحمل می‌شوند و گاه تمام دارایی‌های خود را از دست می‌دهند. بنابراین اولین نکته مهم در انتخاب اپلیکیشن مناسب برای خرید و فروش رمزنگاری، توجه به سطح امنیتی آن است. در واقع تامین کننده اپلیکیشن ایمنی آن را تعیین می‌کند. بنابراین هنگام نصب اپلیکیشن‌ها، اعتبار این اپلیکیشن در فضای وب و میزان امنیت آن را بررسی کنید.

توجه داشته باشید که اکثر صرافی‌ها مصرف کنندگان ایرانی را در لیست تحریم قرار داده‌اند و استفاده از خدمات اپلیکیشن‌های آن‌ها ریسک قابل توجهی را به همراه خواهد داشت. اما بیایید نگاهی بیندازیم به موارد دیگری که هنگام انتخاب یک اپلیکیشن برای خرید و فروش ارز دیجیتال باید در نظر بگیریم.

برای شناختن صرافی های معتبر ایرانی خرید و فروش ارزدیجیتال کلیک کنید.

بهترین اپلیشکن های ارزدیجیتال

به دنبال سرمایه بلند مدت در بازار ارز دیجیتال هستید یا کوتاه مدت؟

ابتدا باید تعهد خود را برای خرید و فروش رمز ارز مشخص کنید. در واقع اولین قدم این است که آیا قصد دارید در معاملات بلندمدت یا کوتاه مدت سرمایه‌گذاری کنید. فرض کنید می‌خواهید بهترین ارزهای رمزنگاری شده موجود در بازار مانند بیت کوین یا اتریوم را بخرید. پس باید به دنبال اپلیکیشنی باشید که با هر نوع پرداختی سروکار دارد.

برعکس، اگر همزمان با تغییر قیمت‌های بازار، قصد خرید و فروش فعال در هر ساعت، روز یا هفته را دارید، توصیه می‌شود به اپلیکیشنی مراجعه کنید که برای ترید مناسب است. در واقع، این برنامه‌ها معمولاً هزینه‌ای برای معامله ارزهای دیجیتال دریافت نمی‌کنند. از سوی دیگر این اپلیکیشن‌ها اغلب ابزارهایی برای نظارت بر قیمت‌ها در اختیار کاربران قرار می‌دهند که در پیش بینی قیمت‌ها بسیار مفید هستند.

بهترین اپلیکیشن‌های خرید و فروش ارز دیجیتال

در ادامه مقاله اپلیکیشن‌هایی را به شما معرفی خواهیم کرد که شما بتوانید با کمک این اپلیکیشن‌ها خرید و فروش ارز دیجیتال را به راحتی انجام دهید.

برای دیدن قیمت لحظه ای رمزارزها کلیک کنید.

1. بایننس

بایننس یکی از محبوب‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال است که در سال ۲۰۱۷ تاسیس شد. از آن زمان، این پلتفرم به یکی از بزرگترین منابع برای معامله گران ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. تخفیف‌ها و پیشنهادات وسوسه‌انگیز و حداقل قیمت‌ها این پلتفرم بایننس را به چنین موقعیتی رسانده است. اما مهمترین نکته در مورد بایننس حجم معاملات بسیار زیاد آن است. به عنوان مثال، طبق گفته CoinMarketCap، این پلتفرم در ۲۴ ساعت ۹ میلیارد دلار خرید و فروش دارد.

این صرافی برای اندروید و iOS اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال دارد. نسخه‌های ویندوز و مک نیز توسعه داده شده‌اند. یکی از مزایای بایننس این است که جفت ارزهای متنوعی را برای معامله ارائه می‌دهد. اکنون ششصد جفت ارز مختلف در بایننس قابل معامله هستند. این عدد به این معنی است که می‌توانید انواع ارزهای دیجیتال را در این صرافی پیدا کنید.

این صرافی بزرگ، علاوه بر این اپلیکیشن، تعداد بسیار زیادی برنامه کاربردی دیگر را نیز توسعه داده که گل سرسبد آنها، والت محبوب تراست والت (Trust Wallet) است.

ویدیو آموزشی صفر تا صد ترید در صرافی بایننس : کلیک کنید.

آیا مسدود شدن حساب ایرانی ها در صرافی بایننس حقیقت دارد؟

3 صرافی ایرانی برتر جایگزین بایننس 2022

سامانه خرید و فروش ارز دیجیتال

2. eToro

در e-Toro امکان خرید و فروش رمز ارز از طریق نسخه تحت وب یا نسخه دسکتاپ یا اپلیکیشن‌های مخصوص موبایل وجود دارد. از طرفی این اپلیکیشن برای کاربران سیستم عامل‌های iOS و اندروید کاربرد دارد.

این برنامه، یک برنامه کامل و تقریبا بی رقیب است که امکانات کاملی را برای تریدرهای حرفه‌ای فراهم کرده است.

ای تورو در  سال 2017 فعالیت خود را آغاز کرد و طبق اعلام خود آنها، بیش از 13 میلیون تریدر از کل دنیا، از خرمات ارائه شده توسط آن استفاده کرده‌اند. خبر خوش این است که علاوه بر نسخه موبایل، نسخه تحت وب و کامپیوتر برنامه E-Toro نیز وجود دارد. این یعنی می‌توانید در هر سیستم عاملی، از آن استفاده کنید.

توجه داشته باشید که اگر قصد دارید روی ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید، می‌توانید دارایی‌های دیجیتال خود را در کیف پول پلت فرم نگه دارید. در واقع می‌توانید به حساب خود دسترسی داشته باشید و ارزهای مختلف را معامله کنید. در نهایت، می‌توانید دارایی‌های خود را به کیف پول‌های دیگر منتقل کنید.

بهترین کیف پول ها برای نگهداری بیت کوین : کلیک کنید.

معاملات رمزارز

3. Coinbase

اگر شما یک مبتدی در تجارت ارز دیجیتال هستید، این اپلیکیشن برای شما مناسب خواهد بود. Coinbase را می‌توان یکی از ساده‌ترین پلتفرم‌ها برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال دانست.

البته سادگی این پلتفرم، باعث شده که استقبال تریدرهای حرفه‌ای از این اپلیکیشن چندان زیاد نباشد؛ در واقع، اکثر آنها از این برنامه استفاده نمی‌کنند و ترجیح می‌دهند به سراغ باپلیکیشن‌های حرفه‌ای تر بروند.

البته یکی دیگر از دلایل روی آوردن معامله گران کم درآمد به کوین این است که این اپلیکیشن برای ارز دیجیتال نسبتا پایین رده است. کوین باس در حال حاضر از ۲۲ ارز دیجیتال مختلف پشتیبانی می‌کند. با این حال در این لیست مهم‌ترین رمز ارزها را می‌بینیم و بسیاری از کاربران با مشکلی مواجه نمی‌شوند. این ارزها عبارتند از بیت کوین، بیت کوین کش، کاردانو، دش، IAS، اتریوم، چین لینک، ریپل و…

در واقع با خرید هر یک از این رمز ارزها، مالکیت کامل آن‌ها را خواهید داشت. از سوی دیگر، یکی دیگر از جنبه‌های مثبت این اپلیکیشن این است که شما می‌توانید به راحتی دارایی‌های خود را از اپلیکیشن به کیف پول شخصی خود منتقل کنید.

4. رابین هود

رابین هود یکی از اپلیکیشن‌های برتر موبایلی در زمینه خرید و فروش تجارت ارز دیجیتال است. این شرکت برای راحتی کاربران خود اپلیکیشن خود را در دو نسخه اندروید و ای او اس منتشر کرده است. این اپلیکیشن در سال ۲۰۱۸ راه اندازی شد تا هزینه‌های تراکنش را کاهش دهد و به کاربران امکان مبادله مقادیر زیادی ارز مانند بیت کوین و اتریوم را می‌دهد.

5. جمینی

جمینی به دلیل امنیت بالا به این لیست اضافه شد. این اپلیکیشن با همکاری برادران Winklows توسعه یافت و در سال ۲۰۱۵ راه اندازی شد. در واقع، از زمان راه اندازی این پلتفرم، جمینی به تدریج به یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های تجارت ارزهای دیجیتال تبدیل شده و همچنان یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌هی خرید و فروش رمز ارز است.

دلیل دیگر شهرت زیاد این برنامه، این است که یک صرافی آنلاین دارد که کاملا قانونمند است. این قانونمند بودن، باعث می‌شود که فاکتورهای امنیتی زیادی را در این صرافی شاه باشیم. به علت وجود این فاکتورها، رویه ثبتنام و احراز هویت در این صرافی و همچنین برنامه Gemini، کمی زمانبر باشد.

اپلیکیشن معتبر ترید ارزدیجیتال

6. KuCoin

کوکوین شاید به اندازه صرافی بایننس شناخته شده نباشد، اما توانسته جایگاه بسیار خوبی در بین کاربران به دست آورد. نکته دیگری که در مورد این اپلیکیشن قابل ذکر است این است که میزان پورسانت دریافتی این صرافی ۰.۱ درصد مبلغ تراکنش است.

این اپلیکیشن، امنیت زیادی دارد و نسبت به دیگر اپلیکیشن‌ها و حتی صرافی‌های ارز دیجیتال، از اعتبار و امنیت بیشتری برخوردار است. این یعنی تعداد بسیار زیادی از کاربران، از خدمات آن استفاده می‌کنند و از آن برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنند.

آموزش گام گام صرافی کوکوین : کلیک کنید.

7. کوینیجی

با ایجاد حساب کاربری در این اپلیکیشن می‌توانید رمز ارزهای مختلف را در بیش از چهل و پنج صرافی معتبر بین المللی معامله کنید. اما نکته مهم در مورد کوینیجی رایگان نبودن آن است و می‌توانید ۳۰ روز به صورت رایگان از آن استفاده کنید. در واقع پس از این مدت باید ماهانه یا سالانه حساب خود را پر کنید تا بتوانید از خدمات این اپلیکیشن استفاده کنید.

8. سیمپل بیت کوین ویجت

Simple Bitcoin Widget اپلیکیشنی است که به صورت ویجت ارائه می‌شود و می‌توانید از آن برای فهمیدن قیمت‌های مختلف ارز مانند بیت کوین، بیت کوین کش، کاردانو، دش، مونرو، لایت کوین، ریپل، زی کش، استلار استفاده کنید. بنابراین استفاده از سیمپل ویجت برای کسانی که می‌خواهند قیمت بی‌قید و شرط ارزهای مختلف را در تلفن همراه خود دریافت کنند و در نتیجه روند خرید و فروش آن‌ها راحت تر باشد، بسیار مفید و کاربردی خواهد بود.

بهترین اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال ایرانی

 

قیمت‌های ارائه شده، از صرافی‌های بزرگ مانند بایننس و دیگر صرافی‌ها جمع آوری می‌شود. به همین جهت، استفاده از آن برای کسانی که می‌خواهند در کمترین زمان ممکن، جدیدترین قیمت هر ارز دیجیتال را بدست آورند، به شدت پیشنهاد می‌شود.

گوشی خود را روشن کنید و قیمت‌ها را مشاهده کنید؛ به همین سادگی!

9. دلتا

این برنامه برای گوشی‌های همراه با سیستم عامل اندروید و iOS می‌باشد. در این اپلیکیشن می‌توانید به صرافی‌ها و همچنین کیف پول‌های مختلف دسترسی داشته باشید و به بیش از هفتاد صرافی ارزهای دیجیتال مختلف دسترسی داشته باشید. از معایب این اپلیکیشن می‌توان به‌عدم استفاده رایگان از آن اشاره کرد. در واقع نصب این اپلیکیشن رایگان است اما استفاده از امکانات آن مستلزم پرداخت هزینه است.

هزینه‌ای که برای خرید اشتراک این برنامه پرداخت می‌کنید، در برابر امکانات و ابزارهایی که در اختیار شما قرار می‌گیرد، اصلا به چشم نمی‌آید. البته این نکته را هم در نظر بگیرید که این برنامه، یک محیط حرفه‌ای دارد و بیشتر برای تریدرهای حرفه‌ای و با تجربه مناسب است.

10. بیت کوین چکر

از بیت کوین چکر به عنوان محبوب‌ترین نرم‌افزار خرید و فروش ارزهای رمزنگاری شده یاد می‌شود. این اپلیکیشن که با رابط کاربری بسیار ساده ارائه شده است، رایگان می‌باشد. در واقع کاربران با کمک این اپلیکیشن می‌توانند به قیمت‌های فعلی بیت کوین، اتریوم و بسیاری دیگر از رمزنگاری‌های موجود در بازار دسترسی داشته باشندو

از طرفی حتی افرادی که تجربه خاصی در این زمینه ندارند نیز می‌توانند به راحتی با این برنامه کار کنند که یکی از مزیت‌های اصلی این اپلیکیشن می‌باشد.

معرفی بهترین اپلیکیشن های ترید

11. کوین تلگراف

کوین تلگراف برای تلفن‌های همراه با اندروید و iOS است. به طور کلی برای اینکه بتوانیم پاسخ مناسبی برای سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال بگیریم، علاوه بر کسب اطلاعات از تغییرات قیمت، باید از ارتباط عوامل مختلف با این تغییرات نیز مطلع باشیم. در نتیجه، بازیابی این اطلاعات نیاز به تحلیل خاصی دارد تا منجر به ارزیابی قیمت شود. در واقع اپلیکیشن کوین تلگراف در این زمینه قدرت خود را نشان می‌دهد و اخبار مالی و اقتصادی را به اطلاع معامله گران می‌رساند.

نصب و استفاده از این اپلیکیشن، بسیار راحت است و افرادی که تازه‌کار هستند نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. برای دانلود کوین تلگراف، می‌توانید به اپ استور و گوگل پلی و یا سایت رسمی آن مراجعه کنید.

12. Blockfolios

استفاده از این اپلیکیشن کاملا رایگان است و به شما این امکان را می‌دهد که سرمایه‌گذاری‌های خود در ارزهای دیجیتال مختلف را در این اپلیکیشن انجام دهید. از طرف دیگر، با استفاده از بلوک فولیوس، می‌توانید وضعیت دارایی خود را با یک نمای کلی بررسی کنید. همچنین یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن پشتیبانی از بیش از چهار هزار رمز ارز مختلف برای تلفن‌های همراه است.

علاوه بر این ویژگی دیگری که محبوبیت این اپلیکیشن را افزایش داده است این است که در قسمت اخبار بلاک چین می‌توانید از آخرین اخبار مطلع شوید. البته لازم به یادآوری است که برای کار با این اپلیکیشن باید به زبان انگلیسی مسلط باشید.

13. کریپتو پرایس آی کیو

این اپلیکیشن از بیش از چهارصد ارز دیجیتال مختلف پشتیبانی می‌کند و توانسته در گوگل پلی امتیاز مثبتی کسب کند. همچنین می‌توانید از افزایش و کاهش ارزش رمز ارز مورد نظر خود مطلع شوید. از طرفی مهم‌ترین نکته این است که استفاده از این اپلیکیشن کاملا رایگان است. به خصوص افرادی که در مبالغ کم معامله نمی‌کنند و نمی‌خواهند کمیسیون بالایی بپردازند.

نرم افزار خرید و فروش ارز دیجیتال برای ایفون

14. ZTrader

Zee Trader یکی از پرکاربردترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن برتر خرید و فروش ارز دیجیتال است که امروزه مورد استفاده بسیاری از معامله گران قرار می‌گیرد. در واقع این اپلیکیشن به شما این امکان را می‌دهد که مثله یک شبکه اجتماعی با دیگر کاربران تعامل داشته باشید تا کاربران بتوانند در موضوعات مختلف مرتبط با معاملات ارزی مشورت کنند. از طرفی استفاده از این اپلیکیشن رایگان است اما برای استفاده از برخی خدمات آن باید هزینه اشتراک ماهانه یا سالانه پرداخت کنید.

15. نوبیتکس

در بین اپلیکیشن‌های خرید و فروش صرافی‌های دیجیتال، اپلیکیشن مبادله ارز دیجیتال نوبیتکس را می‌توان بهترین انتخاب دانست. این صرافی در حال حاضر یکی از بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال با بیش از پانصد هزار کاربر است.

از طرفی استفاده از این صرافی ارز دیجیتال تمامی امکانات لازم برای خرید و فروش ارز دیجیتال مانند کد قیمت یک ارز دیجیتال، ماشین حساب آنلاین، سفارش آنی و… را نیز دارد. علاوه بر این بهترین ویژگی نوبیتکس امکان خرید به ریال ایران است.

در واقع در اکثر دفاتر ارزی به دلیل تحریم‌های اعمال شده بر مصرف کنندگان ایرانی امکان خرید رمز ارز ریالی وجود ندارد و تجار باید ابتدا دارایی‌های خود را به تترا تبدیل کنند. با این اپلیکیشن نوبیتکس می‌توانید به راحتی ارز خود را با ریال خریداری کنید. علاوه بر این، یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه Nobitex امنیت بالای آن است. در واقع، Nobitex با تامین امنیا ارزهای دیجیتال کاربران، توانسته است بالاترین سطح امنیت را برای دارایی‌های دیجیتال شما فراهم کند.

صرافی نوبیتکس چیست

16. صرافی تبدیل

هدف تبدیل فراهم کردن مکانی برای خرید و فروش آسان ارزهای مختلف برای مصرف کنندگان ایرانی است. از سوی دیگر، تیمی تحصیل کرده و با تجربه در این زمینه توانسته‌اند درخواست‌های خود را به بازار ارائه دهند، بنابراین افرادی که مایل به استفاده از این خدمات صرافی هستند، می‌توانند دارایی‌های دیجیتال مختلف را با سهولت بیشتری مبادله کنند.

در عین حال یکی از بهترین ویژگی‌های صرافی تبدیل و استفاده از آن این است که به محض ثبت نام و تکمیل فرآیند احراز هویت سریع و آسان تبدیل، کاربران در کمتر از یک روز شروع به خرید می‌کنند. در تبدیل، کاربران همچنین می‌توانند به راحتی بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده را بین مبادلات و تبدیل‌های بایننس، حتی بدون پرداخت حداقل هزینه، انتقال دهند.

همچنین ربات‌های تعبیه‌شده در بستر تبدیل، با نظارت مداوم بر قیمت‌های رمزنگاری، کمترین فضا را در میان معامله‌گران در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهند که به نوبه خود سودآوری کاربران را افزایش می‌دهد.

گران حرفه‌ای همچنین می‌توانند از ابزارهای معاملاتی حرفه‌ای مانند استاپ استفاده کنند و در نتیجه ریسک معاملات خود را مدیریت کنند. به یاد داشته باشید که در تبدیل می‌توانید دارایی‌های دیجیتال خود را در یک کیف پول امن ذخیره کنید و در صورت تمایل می‌توانید آن‌ها را به کیف پول‌های دیجیتال دیگر منتقل کنید.

17. اوکی اکسچنج

Ok Exchange اولین بازار معاملات ارز دیجیتال با بیش از ۴ سال تجربه در دنیای کریپتو کارنسی است. تیم Ok Exchange از بیش از ۱۰۰ دستیار آنلاین در دو شیفت تشکیل شده است و تیم پشتیبانی همیشه به سوالات مشتریان پاسخ می‌دهد.

اگر قصد ورود به بازار و معامله ارزهای رمزنگاری شده را دارید، یکی از راه‌ها خرید رمز ارز مورد نظر خود از وب سایت برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال مانند OK Exchange است. راه‌های زیادی برای خرید ارز دیجیتال وجود دارد، به عنوان مثال، می‌توانید به راحتی از Ok Exchange، Tetra یا USDT خرید کنید و سپس با مقدار تتر مورد نظر ETH، BTC، DOGE یا سایر ارزهای دیجیتال را بخرید.

در این صرافی ثبت نام کنید و پس از انجام مراحل احراز هویت، یک ارز دیجیتال خریداری کنید و به ریال پرداخت کنید، سپس مبلغ ارز خریداری شده را در کیف پول شخصی خود مانند کیف پول تراست قرار دهید.

اوک اکسچنج یکی از صرافی‌های آنلاین خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران است که به شما امکان خرید و فروش سریع بیش از ۴۰۰ ارز مانند بیت کوین، اتریوم و… را می‌دهد. اوکی اکسچنج فرصتی برای تجارت رمز ارزها به صورت حرفه ای است.

برای آشنایی بیشتر با این صرافی پیشنهاد می‌کنم تا مقاله زیر را بخوانید:

معرفی صرافی اوکی اکسچنج

18. پول نو

صرافی بعدی که قصد معرفی آن را داریم صرافی پول نو است. این صرافی نیز مانند صرافی‌های قبلی که معرفی کردیم ایرانی است و برای ایرانی‌ها ساخته شده. شما می‌توانید با کارت بانکی خودتان از پول نو ارز بخرید و در کیف پول خود ذخیره کنید.

شاید مهمترین مزیتی که پول نو نسبت به صرافی‌های دیگر دارد این است که این صرافی از ارزهای تخصصی هم پشتیبانی می‌کند. منظور از ارزهای تخصصی ارزهایی است که آنقدرها هم در بازار ارزهای دیجیتال معروف نیستند. ارزهایی مثله سند یا اکسی که برای بازی‌های کریپتویی هستند.

پس اگر قصد شما خرید ارزهایی با مارکت کپ پایین و محبوبیت نه چندان است بهتر است از صرافی پول نو خرید کنید. این صرافی بهترین گزینه برای گیمرهای کریپتو به حساب می‌آید.

بهترین صرافی های انلاین

19. کریپتو نات

این اپلیکیشن برای سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس در دسترس است. نکته‌ای که درباره این اپلیکیشن بسیار مهم است این است که این اپلیکیشن برای افرادی که قصد دارند تا به صورت حرفه‌ای و با استراتژی‌های مختلف تریدینگ خرید و فروش رو انجام دهند بسیار مناسب است.

مزیتی که این اپلیکیشن خارجی نسبت به سایر رقبای خود دارد این است که این اپلیکیشن رابط کاربری فوق العاده‌ای دارد. همین امر باعث شده تا افراد مختلف از حرفه‌ای‌های حوزه رمز ارز تا افراد تازه کار به این اپلیکیشن علاقه خاصی داشته باشند.

همچنین این اپلیکیشن یک نمودار قیمت بسیار حرفه‌ای و دقیق در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید به راحتی از تحلیل‌های خود استفاده کنید. در ضمن این اپلیکیشن قیمت آنی را نیز نشان می‌دهد و قابلیت‌های گوناگونی برای شخصی سازی دارد.

کریپتونات با ارزهای فیات رابطه خوبی دارد و می‌توانید با استفاده از این ارزها، نسبت به خرید ارزهای دیجیتالی مختلف اقدام کنید.

 20.کوینکس

صرافی کوینکس را می‌توان از معتبر ترین و بهترین صرافی‌های کل دنیا دانست. این صرافی امنیت فوق العاده بالایی دارد و همین امر باعث شده تا در سرتاسر دنیا محبوب باشد. این صرافی با ارائه اپلیکیشن و وبسایت کوینکس به کاربران خود اجازه می‌دهد تا در هر ساعت از شبانه روز از این صرافی رمز ارز بخرند و یا رمز ارز خود را بفروشند.

این صرافی که در سال 2017 میلادی که در تاریخ شمسی برار می‌شود با سال 1395 راه اندازی شد. یکی از دلایل محبوبیت این صرافی راحتی کار با آن است که باعث شده تا خیلی از افراد تازه کار به این صرافی برای خری و فروش ارزهای دیجیتال خود مراجعه کنند.

21. کریپتو تریدر

کریپتو تریدر اپلیکیشنی محبوب است که برای دو سیستم عامل معروف موبایل یعنی اندروید و آی او اس توسعه پیدا کرده است. این اپلیکیشن نیز مانند طیف زیادی از اپلیکیشن‌های مشابه خود به کاربران کمک زیادی می‌کند. به عنوان مثال اگر بخواهید قیمت یک ارز را به صورت لحظه‌ای چک کنید می‌توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید. یا اگر می‌خواهید از اخبار گوناگون ارزهای دیجیتال با خبر شوید این اپلیکیشن را نصب کنید. چون تازه ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در سریعترین زمان ممکن به شما منتقل خواهد کرد.

 

صرافی انلاین خوب

کریپتو تریدر همانطور که از نام نیز پیداست اپلیکیشن بسیار مناسبی برای تحلیلگران ارزهای دیجیتال است. شما می‌توانید تحلیل‌های حرفه‌ای کارشناسان حرفه‌ای ارزهای دیجیتال را در این اپلیکیشن مشاهده کنید و بر این اساس تصمیم بگیرید که یک ارز را خریداری می‌کنید یا خیر.

امکان اتصال صرافی‌های بزرگی مانند بایننس و کوین بیس به این اپلیکیشن وجود دارد. این موضوع، باعث شده کاربران علاقه زیادی به استفاده از این برنامه نشان دهند و با اطمینان خاطر، به استفاده از آن بپردازند.

22. ربات ترید سانتا

خیلی از افراد علم لازم برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را ندارند و به همین دلیل نمی‌توانند به خوبی در این ارزها سرمایه گذاری کنند. این مشکل چند راه حل دارد. اولین راه حل این است که از آموزش‌های تخصصی رایگان وبسایت کریپتو اکسیر استفاده کنید و سرمایه گذاری در ارز دیجیتال را انجام دهید. اما دومین راه حل این است که علاوه بر آموزش دیدن از اپلیکیشن سانتا ترید استفاده کنید.

شما در حقیقت حساب صرافی خود را به این ربات متصل می‌کنید و این ربات بر اساس تحلیل‌هایی که تیم سازنده آن انجام می‌دهد در یک ارز سرمایه گذاری می‌کند و هنگامی که به یک سود مناسب رسیدید آن ارز را می‌فروشد و شما این وسط سود خواهید برد.

البته ناگفته نماند که احتمال ضرر هم وجود دارد اما به خاطر اینکه این اپلیکیشن به صورت خیلی تخصصی برنامه نویسی شده است این احتمال به شدت کاهش یافته است.

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا در اوایل سرمایه گذاری خود با سرمایه کم شروع کنید تا کار با این ربات را به صورت کامل یاد بگیرید و به راحتی به خرید و فروش ارز بپردازید.

پس از یادگیری کار با این ربات، بهتر است آرام و به صورت قطره چکانی، سرمایه‌تان را وارد آن کنید.

خرید و فروش ارز دیجیتال با گوشی

سخن آخر

در حوزه ارز دیجیتال، یکی از مهم‌ترین عوامل برای مصرف‌کنندگانی که می‌خواهند در دارایی‌های دیجیتال سرمایه‌گذاری کنند، اطلاع‌رسانی آسان به معامله‌گران است.

یکی دیگر از نکات مهمی که در انتخاب اپلیکیشن‌های خرید و فروش رمز ارز باید مورد توجه قرار گیرد، نظر سایر کاربران و تاریخچه اپلیکیشن است؛ زیرا با گسترش بازار ارزهای دیجیتال، کلاهبرداران به دنبال راه‌های جدیدی برای فریب مردم هستند.

امروزه در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که حتی از گوگل به عنوان یک بستر مناسب برای کلاهبرداری استفاده می‌شود. چندی قبل، کلاهبرداران با استفاده از گوگل و استفاده از گوگل اد، توانستند چندین میلیون دلار از سرمایه افراد را بدزدند. آن هم با ساخت سایت‌های جعلی و دزدیدن اطلاعات کاربران!

در این مقاله از کرپیتو اکسیر بهترین اپلیکیشن‌های خرید و فروش ارز دیجیتال دنیا را به شما معرفی کردیم. شما چه نظری درباره این اپلیکیشن‌ها دارید؟خوشحال می‌شویم که نظرات و تجربیاتتان را برای ما بنویسید.

علاوه بر ما، سایر کاربران سایت نیز می‌توانند از تجربیات شما استفاده کنند.


امروزه هر چقدر که پیش می رویم با قدرت گرفتن ارزهای رمزنگاری شده، خرید و فروش این دارایی دیجیتال بیش از پیش رونق می‌گیرید و مردم می‌خواهند در هر زمان و مکانی که هستند، به راحتی داد و ستد خود را انجام دهند و کسب سو کنند و این امر با وجود گوشی‌های هوشمند، امری غیرممکن نیست. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که با گوشی خود رمزارز می خواهید خرید و فروش کنید، گزینه های زیادی در اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال پیش روی خود دارید. اما همین گزینه های زیاد شاید باعث شود در انتخاب بهترین اپلیکیشن های موجود به مشکل برخورد کنید. تقریبا یکی از مهم‌ترین بسترهای ترید ( همان خرید و فروش رمزارزها) اپلیکیشن‌های تریدینگ است. اگر شما هم قصد ورود به بازار رمزارزها و استفاده از اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال را دارید، در این مقاله همراه ما باشید تا با اپلیکیشن های خرید و فروش رمزارزها ویژگی های آنها آشنا شوید.

توجه: معرفی بهترین نرم افزارهای ترید ارز های دیجیتال 

اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال

اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال

در انتخاب اپلیکیشن رمزارز باید به چه نکاتی دقت کنیم؟

یکی از بهترین راه خرید و فروش( ترید) رمز ارزها، استفاده از صرافی‌های آنلاین و قابل اعتماد است. صرافی‌های آنلاین از طریق وب سایت به کاربران خود امکان فعالیت و خرید و فروش رمزارزها را می‌دهند. با افزایش یافتن استفاده از موبایل، چند وقتی می باشد که صرافی‌ها بستر خرید و فروش( ترید) ارزهای دیجیتال را بر روی اپلیکیشن‌ها ممکن کرده‌اند. بنابراین صاحب اصلی اپلیکیشن‌های رمز ارزها صرافی‌ها هستند. به خاطر همین در انتخاب اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال باید به اعتبار و امنیت صرافی بسیار دقت کنید.

اگر در خرید و فروش ارز دیجیتال تجربه زیادی ندارید، حتما این قسمت مقاله را بخوانید. خیلی از افرادی که به تازگی با حوزه رمزارزها آشنا شده‌اند، از امنیت  برنامه ضربه می‌خورند. اولین چیزی که در انتخاب یک اپلیکیشن مناسب اهمیت دارد، امنیت آن است. امنیت یک اپلیکیشن را صرافی‌ که ارائه داده است مشخص می‌کند. بنابراین وقتی یک اپلیکیشن را نصب می کنید کمی در سایتهای اینترنتی درباره اعتبار صرافی ارائه‌دهنده جستجو کنید. نکته بعدی هنگام  انتخاب یک اپلیکیشن، تحریم‌ها می باشد. اگر اپلیکیشن یک صرافی خارجی مانند: صرافی معروف و معتبر بایننس((binance را انتخاب کنید، خطر تحریم و بلوکه شدن و از دست دادن دارایی‌های خود را پذیرفته‌اید. توجه داشته باشید که بیشتر صرافی‌های رمز ارز خارجی، کاربران ایرانی را در لیست تحریم گذاشته‌اند و استفاده از وب سایت آن‌ها ریسک زیادی دارد. به خاطر اینکه باید با فیلترشکن وارد شد و باید برای هر سری که به حساب کاربری وارد می شوید از یک آی پی IP)) استفاده کرد وگرنه مورد بازرسی قرار می گیرید و سرمایه شما به کل بلوکه می شود. در سال‌های قبل ، خیلی از ایرانی‌ها به علت تحریم، تمام دارایی‌های خودشان را از دست داده‌اند.

اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال

اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال

توجه:  آیا نحوه معامله و نگهداری ارز دیجیتال در زمان تحریم را بلدید؟ 

آیا در ایران هم اپلیکیشن خرید ارز دیجیتال وجود دارد؟

البته که وجود دارد. در سال های گذشته و به علت تحریم‌ها در کنار رشد قوی تعداد تریدرها یا همان معامله گران داخل کشور، تعداد بسیاری صرافی ایرانی خدمات خرید و فروش رمزارز را به کاربران خود ارائه می دهند. همین صرافی‌های معتبر و قابل اعتماد ایرانی دقیقا مانند نمونه‌های خارجی، اپلیکیشن‌های خرید و فروش ارزهای دیجیتال را طراحی کرده و در اختیار کاربران قرار داده‌اند. با استفاده از اپلیکیشن های ایرانی، کاربران ایرانی بدون خطر تحریم و بلوکه شدن داراییشان، می‌توانند به خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال دیگر بپردازند. 

معرفی چند نمونه از اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال

  • اپلیکیشن Bitcoin Checker

این یک اپلیکیشن موبایل می باشد که یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های موجود و مرتبط با ارزهای دیجیتال است. سادگی و آسان بودن این اپلیکیشن از این نظر می باشد که کاربر در میان حجم بسیار زیاد اطلاعات، درگیر ظواهر و گرافیک های اضافی رابط کاربری نخواهد شد و به راحتی می تواند قیمتی را که می خواهد مشاهده کند.

  • اپلیکیشن Blockfolio

این نوع از اپلیکیشن موبایل به طور کلی برای مدیریت های دارایی‌های دیجیتالی درست شده اند. شما با سرمایه‌گذاری‌هایی که در ارزهای دیجیتال انجام داده‌اید می‌توانید به عنوان یک پرتفوی به این اپلیکیشن اضافه و به طور کلی در یک نگاه، وضعیت آن ها را ببینید. همچنین می‌توانید وقتی قیمت یک رمز ارز به یک رقم خاص رسید تنظیم کنید که برای شما پیامی ارسال شود. این اپلیکیشن بیشتر از 4000 ارز دیجیتال را پشتیبانی می‌کند و می‌توانید جزییات و قیمت دانه به دانه آن ها را ببینید.

  • اپلیکیشن zTrader

این نوع از اپلیکیشن‌هایی که معامله‌گران زیادی از آن استفاده می‌کنند zTrader است. از این اپلیکیشن برای بررسی تصویر کلی بازار رمز ارزها استفاده می شود. این اپلیکیشن یک خورده پیچیدگی بیشتری دارد و اطلاعات زیادی داخل آن مشاهده می‌شود، بنابراین شاید برای شروع استفاده از آن، کمی سخت و دشواربه نظر برسد.

  • اپلیکیشن  eToro

‏این اپلیکیشن را می‌توان یک اپلیکیشن معامله حرفه ای برای صاحبان رمز ارزها دانست. برنامه eToro  در سال ۲۰۰۷ کار خود را شروع کرد و به شما این امکان را می دهد که از چه طریقی سایت اصلی این پلتفرم و یا از طریق اپلیکیشن موبایلی آن، ترید خود را انجام دهید. اپلیکیشن موبایلی این پلتفرم برای سیستم‌ عامل‌های iOS  و اندروید قابل دسترس می باشد. برای این اپلیکیشن اصلا فرقی نمی‌کند که هدف شما از خرید رمز ارزها چه می باشد. چه قصد سرمایه‌گذاری بلند مدت داشته باشید و یا چه قصد معامله و ترید روزانه، این اپلیکیشن با در اختیار قراردادن امکانات مختلف، به شما قدرت انعطاف‌پذیری می‌دهد. همچنین  در نظر داشته باشید که اگر قصد سرمایه‌گذاری بلند مدت روی رمز ارزها را دارید، می‌توانید با قدرت مالکیت تمامی رمز ارزها در کیف پول، این کار را در این اپلیکیشن انجام دهید. اما انتقال کوین‌ها(به رمزارزهایی که به صورت مستقل فعالیت می کنند و بلاک چین اختصاصی برای خود دارند، کوین گفته می شود مانند بیت کوین.) به یک کیف پول شخصی ممکن پذیر نیست.  این رمز ارزها تا زمانی که قصد به نقد آن‌ها را بگیرید، در برنامه باقی می ماند. هم اکنون این برنامه اجازه می‌دهد رمزارزهای گوناگونی را خرید و فروش کنید که می‌توان به بیت کوین، اتریوم، ریپل و … اشاره کرد. همچنین این برنامه از ترید رمز ارزها با پول‌های فیات( به پولی گفته می شود که پشتوانه ای نداشته و ارزش آن بر اساس میزان عرضه و تقاضا تعیین می شود.) مثل: دلار، یورو، پوند و ین پشتیبانی می کند.

  • اپلیکیشن(Binance)

بایننس یکی از مشهورترین صرافی‌های تبادل رمز ارز است که در سال ۲۰۱۷ تاسیس شد. از گذشته تا به حال، این اپلیکیشن به یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین منابع برای معامله‌کنندگان رمزارز تبدیل شده است. این صرافی یک اپلیکیشن برای سیستم عامل های اندروید و iOS دارد و همچنین نسخه ویندوزی و مک هم توسعه یافته تا این اپلیکیشن تا حد ممکن در دسترس همه ی کاربران باشد. این اپلیکیشن به دلیل رابط کاربری خوب خود، کارکرد آسان و ساده‌ای دارد که می‌توانید بخرید، بفروشید، تاریخچه تبادلات و سفارشات و … را مشاهده کنید.

اپلیکیشن های خرید و فروش ارز دیجیتال ایرانی

  • اپلیکیشن نوبیتکس
  • اپلیکیشن والکس
  • اپلیکیشن بیت 24 و…
اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال

اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال

جمع بندی

مسئله این است که در خرید و فروش رمزارزها، فقط نام اپلیکیشن مهم نیست و بنا به نیاز هر شخص، ویژگی‌های مختلفی باید در نظر گرفته شود. برای مثال ممکن است به دنبال اپلیکیشنی باشید که هزینه مناسبی را دریافت کند یا اپلیکیشنی نیاز دارید که از رمزارز مورد نظر شما پشتیبانی کند. مثل هر مسئله دیگری در دنیای رمزارزها، برای انتخاب یک اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال هم به تحقیقات عمیقی نیاز دارید. در نظر داشته باشید که بسیاری از اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌های خرید و فروش رمزارز، نیاز به احراز هویت دارند و شماره شناسایی، یا تصویری از پاسپورت برای ثبت نام نیاز است. خرید و فروش رمز ارزها یا ترید کردن، یکی از مواردی است که می‌تواند منجر به سودآوری یا ضرر برای کاربران گردد، برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال، کاربران می‌بایست به صرافی‌های آنلاین مراجعه نمایند تا بتوانند با استفاده از خدمات تبدیل رمز ارزها به دیگر رمز ارزها یا خرید و فروش رمز ارزها را با پول نقد بپردازند. برای خرید و فروش رمز ارزها می توانید بهترین و سریع ترین اپلیکیشن ها مثل: بایننس(Binance)، اپلیکیشن zTrader، نوبیتکس، والکس و … است که ما شما را در این مقاله با آن ها آشنا کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید