کسب و کار ایرانیخودرو

بهترین روغن برای ماشین برلیانس

خودروی برلیانس در چند مدل سدان یا همان صندوقدار در کارخانه های سایپا و پارس خودرو تولید می شود، که از آن ها می توان به مدل های H330، H230، H220، H320، C3 Cross و V5 اشاره کرد. موتور همه ی این مدل ها 4 سیلندر 16 سوپاپ بوده و از استاندارد یورو 5 برخوردارند. برلیانس H330 دارای جعبه دنده 5 دنده دستی و 4 دنده اتوماتیک است که با حجم باک 55 لیتری که دارد، حداکثر سرعت 170 کیلومتر را ارائه می دهد. این خودرو با طی کردن هر 100 کیلومتر، حدود 6.7 لیتر بنزین می سوزاند که با قدرت 103 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه و 138 نیوتن در متر در 3800 دور در دقیقه، مصرف سوخت مناسبی است.

در مورد لوازم برلیانس سوال دارید؟ یا می خواهید بدانید روغن خودرو برلیانس h330 چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ بسیاری از افرادی که سوار این خودرو می شوند به دنبال بهترین روغن موتور برای این خودرو هستند. برلیانس یکی از خودروهای چینی است که در حال حاضر توسط سایپا و پارس خودرو عرضه می شود. در این مقاله قصد داریم بهترین نوع روغن موتور را طبق وب سایت فروشگاه آذین یدک تهران معرفی کنیم.

توضیحات روغن برلیانس h330

اگر موتور 1.65 لیتری با روغن برلیانس h330 دارید، علامت سطح کیفیت یا مشخصات روغن موتور باید API SL باشد. ویسکوزیته روغن موتور باید استاندارد SAE و 10W-40 باشد و مدل پایه تولید روغن موتور باید نیمه سنتتیک یا مصنوعی باشد. مقدار روغن موتور پس از تعویض فیلتر روغن 4 لیتر می باشد. همچنین هر 1000 کیلومتر یا هر 6 ماه زمان مناسبی برای تعویض روغن موتور ایرانول برای این خودرو است.

بهترین روغن برلیانس h330

روغن پیشنهادی برای این مدل برای هوای گرم و گرم متفاوت است، مقدار روغن آن 4 لیتر است که در ادامه به توضیح آن می پردازیم.این روغن ها از بهترین روغن های موتور برای برلیانس H330 هستند.

چهار روغن موتور h330 مناسب برای مناطق گرمسیری

بحرین سوپر رانا 10W-40

آدنول نیمه سنتتیک 10W-40

الف. Evolution 700 FT 10W-40

کوارتز کل 7000

چهار روغن موتور برای هوای گرم

Flomax High Tech 5W-40

بحرین سوپر رانا 5W-40

ایرانول سوپر رویال 5W-40

Edinol 5W-40 Super Light

آشنایی با روغن بهاران سوپر رانا 10W-40

این نوع روغن از جمله روغن موتور پرسرعت یکی از روغن های بنزینی مرغوب می باشد. این روغن نیمه سنتتیک بوده و یکی از روغن های ممتاز دنیا محسوب می شود. این نوع روغن در موتورهای 2011 به بالا استفاده می شود. همچنین این روغن یکی از روغن های مناسب برای روغن موتور برلیانس h330 می باشد.

  • فراریت معقول و میزان تبخیر این نوع روغن حداقل است.
  • این نوع روغن محافظت خوبی در برابر گل و لای و رسوب دارد.
  • مزیت دیگر سازگاری خوب با الاستومرها و سیل است
  • مقاومت خوبی در برابر اکسیداسیون دارد
  • معرفی روغن ادینول نیمه سنتتیک 10W-40

این روغن جزء روغن آدنول است که در دسته نیمه سنتتیک قرار می گیرد.این روغن بر اساس ترکیبات جدید ساخته شده و حاوی مواد افزودنی مانند افزودنی، خاکستر کم و همچنین روغن رافینیت و روغن با پایه هیدروکراک می باشد. این نوع روغن موتور برلیانس h330 می باشد.

کاربرد

این نوع روغن موتور برای گاز طبیعی و مایعات مناسب است.

در حمل و نقل عمومی که با سوخت CNG کار می کند استفاده می شود.

در کاربردهای دیزل استفاده می شود.

آشنایی با A. Evolution 700 FT 10W-40
این نوع قیمت نفت پارس بر اساس آخرین تکنولوژی روز طراحی شده است. این روغن بر اساس آخرین تکنولوژی ELF نیمه مصنوعی تولید شده است. خط سوخت برای خودروهای سواری بنزینی مناسب است. این نوع سوخت برای تمامی جاده ها مناسب است. این روغن یکی از روغن های مناسب برای روغن موتور برلیانس h330 می باشد.

  • حفاظت از موتور خودرو
  • عملکرد عالی موتور با این روغن
  • تمیزی و ایمنی موتور
  • از ضایعات موتور و کنترل اکسیداسیون جلوگیری می کند
  • بهینه سازی موتور در شرایط سخت رانندگی

معرفی روغن موتور توتال کوارتز 7000

این نوع روغن موتور بهران جزو روغن های نیمه سنتتیک بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است.علاوه بر این، این روغن برای خودروهای سواری مناسب است و برای رفع نیاز وسیله نقلیه شما ساخته شده است. این روغن بر اساس استانداردهای اروپایی ساخته شده و جایگزین مناسبی برای روغن موتور برلیانس h330 می باشد.

از جمله کاربردهای روغن موتور برلیانس H330 توتال اتوماتیک می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • این محصول باعث افزایش راندمان موتور می شود.
  • محافظت طولانی مدت از موتور
  • این محصول با توجه به نیاز مردم تولید می شود.
  • با این روغن فواصل تعویض روغن را کاهش دهید.
  • یکی دیگر از مزایای این روغن پایداری حرارتی و اکسیداسیون خوب این روغن است.

روغن موتور Flo Max High Tech 5W-40

این روغن مرغوب و مناسب برای خودروهای بنزینی بوده و از سال 1390 برای خودروهای سواری نیز کاربرد دارد.این نوع یکی از روغن موتورهای برلیانس h330 می باشد.

مقاومت خوبی در برابر اکسیداسیون دارد

جلوگیری از تشکیل لجن

بسیار سازگار با الاستومرها و درزگیرها

یکی دیگر از مزایای ایمنی توربو شارژ

این روغن برای کنترل انتشار آلاینده ها مناسب است.

این روغن مصرف سوخت را کاهش می دهد.

روغن آب و هوای متوسط ​​بهاران سوپر رانا 5W-40

این نوع روغن مرغوب و مصنوعی و مناسب برای خودروهای بنزینی و سواری بوده و قابل استفاده در مدل های 2011 به بالا می باشد. این روغن جایگزین مناسبی برای روغن موتور برلیانس h330 می باشد. در ادامه ویژگی های روغن موتور برلیانس H330 Super Rana آورده شده است.

مقاومت خوبی در برابر اکسیداسیون دارد

از تشکیل لجن جلوگیری می کند

بسیار سازگار با الاستومرها و درزگیرها

یکی دیگر از مزایای ایمنی توربو شارژ

این روغن برای کنترل انتشار آلاینده ها مناسب است.

این روغن مصرف سوخت را کاهش می دهد.

روغن هوای متوسط ​​ایرانول سوپر رویال 5W-40

این روغن موتور یکی از روغن های با قابلیت سنتزی کامل می باشد. این نوع روغن مرغوب بوده و در تمام فصول سال قابل استفاده است.