فیلم و سریال

بهترین سریال کره ای عاشقانه 2020

بهترین سریال های کره ای ۲۰۲۰

  • ادمین حس خوب در 23/10/2020
    • Share on Facebook


سریال‌های کره‌ای مورد توجه بینندگان زیادی در سراسر دنیا بوده است. همه این‌ها به لطف اینترنت و شبکه‌های مختلف پخش هستند که این سریال‌ها به راحتی قابل دسترس می‌شوند. سریال‌های کره‌ای نظیر “وارثان” (The Heirs) “به هیچکس اعتماد نکن” (Trust No One)، “پدرم عجیبه” (My Father is Strange)، “نسل خورشید” (Descendants of the Sun) و “آلارم عشق” (Love Alarm) در سطح جهانی پرطرفدار بوده‌اند.

بنابراین، کنجکاوی دباره سریال‌های کره‌ای جدید تعجب برانگیز نیست و بینندگان زیادی هستند که منتظر انتشار سریال‌های تلوزیونی کره‌ای هستند. در سال جاری سریال های بسیار زیادی را شاهد بودیم که همین باعث می‌شود نسبت به سال آینده امیدوار باشیم. در اینجا لیستی از سریال‌های کره‌ای که در سال 2020 منتشر می‌شوند را برایتان آماده کرده‌ایم. امیدواریم سریال‌های سال آینده نیز به خوبی سریال‌های امسال باشند. با پروشات همراه باشید.


16. فوق برنامه ‒ Extracurricular ‒ 2020

“فوق برنامه” یک سریال نوجوانانه است و درباره پسری است که نمی‌داند چگونه باید درسش را ادامه دهد. او که موفق نشده راه حلی پیدا کند، در صدد است هر طور شده چاره‌ای بیندیشد، حتی اگر قانونی نباشد. در آخر او مرتکب جرمی می‌شود و در ادامه او را می‌بینیم که به کمک دوستانش سعی می‌کند از این مخمصه بیرون بیاید. قرار است که این سریال در سال 2020 منتشر شود. ستارگان “کیم دونگ هی” (“قلعه آسمان” (Sky Castle))، “جونگ دا بین” (“دختر پرروی من” (My Sassy Girl)) و “پارک جو هیون” نقش شخصیت‌های اصلی را بر عهده دارند.

همچنین بخوانید: معرفی 12 فیلم جذاب و دیدنی کره‌ای در سال 2019


15. پرونده‌های پرستار مدرسه ‒ The School Nurse Files ‒ 2020

“پرونده‌های پرستار مدرسه” یکی دیگر از مجموعه‌های کره‌ای است که قرار است در سال 2020 منتشر شود. داستان این سریال ماوراء طبیعی درباره پرستاری است که توانایی خاصی دارد و با آن می‌تواند روح‌ها را ببیند و علاوه بر آن می‌تواند آنها را تطهیر کرده و از بین ببرد. در این میان، او به عنوان یک معلم کار می‌کند. داستان درباره او و کشمکش‌هایش برای حل معماهای گوناگون و پیدا کردن راهی برای از بین بردن روح‌ها به کمک شخصی دیگر، می‌باشد. “جونگ یو می” که برای ایفای نقش در “خلافکار عزیز من” (My Dear Desperado) مشهور است، به همراه “نام جو هیوک” که برای بازی در “عروس هابک” (The Bride of Habaek) و “چشمان درخشان” (Dazzling) مشهور می‌باشد، نقش اصلی این سریال هستند.


14. دوستان زیبا ‒ Elegant Friends ‒ 2020

“دوستان زیبا” درباره یک زوج است که در دهه 40 سالگی خود هستند. آن‌ها که در حال گذراندن مرحله‌ی سختی از رابطه خود هستند، باید راهی پیدا کنند تا بر مشکلات خود غلبه کنند. در همین زمان، شهری که در آن زندگی می‌کنند نیز دچار مشکلاتی شده است. قتل وحشتناکی در آنجا رخ داده است. وقتی تحقیقات پیش می‌روند زندگی شخصیت‌های اصلی داستان به خطر میفتد. “سئنگ یون آه” که برای بازی در “مادر مخفی” (Secret Mother) شناخته شده است و “یو جون سانگ” که برای ایفای نقش در “زنده یا مرده” (Liver or Die) مشهور شده است، نقش شخصیت‌های اصلی را بر عهده دارند.

همچنین بخوانید: معرفی بهترین سریال‌های کره‌ای این دهه (2019 تا 2010)


13. دکه متحرک سنگاب ‒ Ssanggab Cart Bar ‒ 2020

تا به حال شده غریبه‌ای را ببینید و مشکلاتتان را با او در میان بگذارید؟ کسی که ناگهان سر کله‌اش پیدا شده بیاید و درباره مشکلات راهنماییتان کند؟ “دکه متحرک سنگاب” بر چنین موقعیتی متمرکز است. بر اساس داستانی از وبکم، “وول جو” صاحب یک دکه متحرک است که در جایی بین این دنیای و آن دنیا قرار دارد. این دکه روی پشت بام یک ساختمان قرار دارد و مشتریانش هم انسانها هستند و هم ارواح. ستارگان “هوانگ جونگ ایون”، “یوک سونگ جه” و “چویی وان یونگ” نقش شخصیت‌های اصلی را ایفا می‌کنند.


12. مموریست ‒ Memorist ‒ 2020

“مموریست” بر اساس یک وبتون مشهور با همین نام ساخته شده است. ستارگان “یو سونگ هو” (که برای بازی در “من ربات نیستم” (I’m Not a Robot) و “سوپراستار خانم لی” (Superstar Miss Lee) مشهور است.) و “لی سه یونگ” (که برای ایفای نقش در “یک ادیسه کره‌ای” (A Korean Odyssey) و “کارآگاه خوناشام” (Vampire Detective) شناخته شده است.) در نقش اصلی به ایفای نقش می‌پردازند. مردی به نام “دونگ بک” در مرکز داستان قرار دارد. او یک کارآگاه است که دارای قدرت‌های ماورایی است و این امر در تحقیقات به او کمک می‌کند. تنها مشکل او این است که حافظه‌اش را از دست داده است. او چیزهای مهمی از گذشته‌اش را به خاطر نمیاورد و در حین جستجو درباره گذشته‌اش به پرونده قتل‌های رازآلودی می‌رسد.

همچنین بخوانید: معرفی بهترین فیلم های کره ای این دهه (2019 تا 2010)


11. بگو چه دیدی؟ ‒ Tell Me What You Saw ‒ 2020

ستارگان “جانگ هیوک” (“دختر پرروی من”) و “سو یونگ” (“من با یک آنتی فن ازدواج کردم” (So I Married an Anti-Fan)) ستارگان “بگو چه دیدی؟” هستند. هیوک نقش مردی به نام “اوه هیون جه” را بازی می‌کند. او یک مجرم است که در کارش بسیار حرفه‌ای است. اما در یکی از پرونده‌هایش مشکلی به وجود می‌آید و او نامزدش را از دست می‌دهد. این موضوع موجب می‌شود او به اعماق سایه‌ها برود و دیگر در حوضه کاریش فعالیت نکند. چند وقت بعد، “چا سو یونگ” بر سر راه او قرار می‌گیرد. او توانایی این را دارد که همه چیزهایی را که دیده با جزئیات تمام بخاطر بیاورد. هیون جه با استفاده از توانایی او برای حل پرونده‌ای که این همه مدت او را اسیر کرده بود شانسی پیدا می‌کند.


10. روگال ‒ Rugal ‒ 2020

“چویی جین هیوک” (“آخرین ملکه” (The Last Empress))، “پارک سانگ وونگ” (“زندگی در مریخ” (Life on Mars)) و “جو دونگ هیوک” (“روابط عاشقانه در بعد از ظهر” (Love Affairs in the Afternoon)) بازیگران سریال “روگال” می‌باشند. داستان این مجموعه بر گرفته از یک وبتون است و درباره مردیست که کاملاً غرق تحقیق درباره یک سازمان جنایت کارانه است. اما درگیر شدن با چنین افرادی موجب می‌شود خیلی چیزها را از دست بدهد. او چشمانش را از دست می‌دهد، اما با کمک بیوتکنولوژی دوباره آنها را به دست می‌آورد. و چه بهتر، او حالا توانایی‌های خاصی هم دارد. وقتی دوباره تحقیقاتش را شروع می‌کند، با حقایق جدیدی روبرو می‌شود.

همچنین بخوانید: بهترین سریال های کره ای عاشقانه و درام که نباید از دست بدهید


9. پادشاه: سلطان مطلق ‒ The King: Eternal Monarch ‒ 2020

“پادشاه: سلطان مطلق” یک سریال فانتزی تاریخی است که ستارگان مشهوری از جمله “لی مین هو” «”پسران برتر از گل” (Boys Over Flowers)، “کیم گو اون” “نغمه‌ای برای عشق” (Tune in for Love)» و “وو دو هوان” “سگ دیوانه” (Mad Dog) در آن به ایفای نقش می‌پردازند. ابتدا اتفاقی ماوراء طبیعی در دنیا رخ می‌دهد. خدایان که از انسان‌ها عصبانی شده‌اند، از سر خشم شیاطینی را در دنیا رها می‌کنند. شکست دادن آنها ممکن است اما باید در ورودی بین دنیای انسانها و دنیای شیاطین بسته شود. امپراتور “لی گون” بر خود می‌داند که این مأموریت را انجام دهد. در بین او با کارآگاهی آشنا می‌شود که سعی دارد به تنهایی دنیا را نجات دهد.


8. هیچکس نمی‌داند ‒ No One Knows ‒ 2020

ستارگان “کیم سو هیون” «”همسر خوب” (The Good Wife)» و “رو دوک هوان” «”دکتر خوب” (Good Doctor)» نقش شخصیت‌های اصلی را در “هیچکس نمی‌داند” بر عهده دارند. داستان شامل موش و گربه بازی یک کارآگاه و یک قاتل سریالی است. “چا یونگ جین” تقریباً دو دهه است که به دنبال قاتل مرموز بهترین دوستش می‌باشد. این فرد مسئول قتل‌های زیاد دیگری نیز بوده اما پس از مدتی دیگر فعالیتی انجام نمی‌دهد. چند سال بعد، درست وقتی که یونگ جین فکر می‌کند باید از تحقیقاتش دست بردارد، این قاتل دوباره ظاهر می‌شود. یونگ جین این بار دیگر اجازه نمی‌دهد افراد بیشتری بمیرند. اما اگر فکر کند قرار است این بار گرفتن قاتل آسان باشد، سخت در اشتباه است.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های سینمایی کره ای رمانتیک که باید ببینید


7. خاطرات آن مرد ‒ Memoir of the Man ‒ 2020

اگر به دنبال عاشقانه‌هایی هستید که قلبتان را گرم کنند، بدانید که سریال‌های کره‌ای بهترین انتخاب‌ها هستند. قرار است تعدادی سریال عاشقانه در سال آینده پخش شود اما “خاطرات آن مرد” بیشتر از همه ما را هیجان زده کرده است. داستان درباره یک مجری برنامه رادیویی- تلوزیونی و یک بازیگر مشهور است. “لی جونگ هون” که در یک استودیوی پخش مشغول به کار است، مبتلا به هایپرترمیا است، یعنی همه لحظات زندگیش را با جزئیات به خاطر می‌آورد. از طرف دیگر “یوها جین” را داریم که به تمام چیزهایی که می‌خواهد رسیده است. تنها چیزی که از آن اجتناب می‌کند گذشته است، چرا که هیچ چیز از گذشته‌اش را به خاطر نمی‌آورد.


6. 365: یک سال در برابر سرنوشت ‒ 365: One Year Against Destiny ‒ 2020

“لی جون هیوک” «”بازمانده برگزیده: 60 روز” (Designated Survivor: 60 Days)، “تو هم انسانی؟” (Are You Human Too?)»، “نام جی هیون” «”همکار مشکوک” (Suspicious Partner)» و “یانگ دونگ گون” «”من معلمت هستم” (I Am Your Teacher)» ستارگان “365: یک سال در برابر سرنوشت” هستند. این مجموعه بر اساس رمان ژاپنی به نام “تکرار” ساخته شده است. داستان درباره افراد مختلفی است که به آنها اجازه داده شده یک سال به گذشته باز گردند. آن‌ها فرصت دارند اتفاقات رخ داده را تغییر دهند و چیزهایی که نمی‌خواهند برایشان اتفاق بیفتد را عوض کنند. اما، بازی زمان بهایی هم دارد و همه آنها خیلی زود متوجه می‌شوند باید این بها را بپردازند.

همچنین بخوانید: بهترین سریال های درام کره ای که در سال 2019 پخش خواهند شد


5. خوش آمدی ‒ Welcome ‒ 2020

“خوش آمدی” برگرفته از یک رمان به نام “اوسوا” است که داستانی غیرمعمول را روایت می‌کند. اگر از تماشای عاشقانه‌ای غیرعادی لذت می‌برید، پس حتماً این سریال را تماشا کنید. دختری به نام “سول آ” در مرکز داستان قرار دارد. او یک طراح گرافیک است که شاد و اجتماعی است. یک روز گربه‌ای به نام “هانگ زو” را به خانه می‌آورد. سؤال آ از گربه مراقبت می‌کند، اما اگر درباره راز او چیزی بفهمد مغزش منفجر خواهد شد. در ادامه داستان تعاملات آنها با هم و کمکشان به یکدیگر را شاهد خواهیم بود.


4. من یکبار آنجا بوده‌ام ‒ I Have Been There Once ‒ 2020

“لی جه سانگ” کارگردان “من یکبار آنجا بوده‌ام” می‌باشد و ستارگان “چون هو جین” «”شش اژدهای پرنده” (Six Flying Dragons)»، “چا هوا یون” (“مادر مخفی”)، “اوه یون آه” «”تجسم پول” (The Incarnation of Money)»، “لی مین جونگ” (“پسران برتر از گل”)، “لی جونگ ایون” «”درخشش چشمانت” (The Light in Your Eyes)» و “لی سانگ یوب” «”وقتی تو خواب بودی” (While You Were Sleeping)» بازیگران آن هستند. داستان درباره خانواده سونگ است. سونگ ها پس از اینکه این همه سال را با یکدیگر گذرانده‌اند، تصمیم می‌گیرند از هم جدا شوند. اما اوضاع پیچیده می‌شود و فرزندانشان هم هیچ کمکی نمی‌کنند. همگی آن‌ها می‌خواهند در آرامش زندگی کنند، اما نمی‌توانند در کنار یکدیگر آرامش داشته باشند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین سریال های کره ای در سال 2018


3. به بهشت برو ‒ Move to Heaven ‒ 2020

سختی‌ها موجب می‌شوند افراد دور هم جمع شوند و با هم همکاری کنند. در “به بهشت برو” چنین اتفاقی را شاهد خواهیم بود. “گو رو” مبتلا به سندروم آسپرگر است که یعنی زندگی اجتماعی بسیار سخت و محدودی دارد. وقتی پدرش از دنیا می‌رود او عموی خود “سانگ سو” را ملاقات می‌کند. آن‌ها که در غم همدیگر شریک هستند، پروژه‌ای را شروع می‌کنند که موجب می‌شود با مردم دیگری که ازغم و فقدان رنج می‌برند، روبرو شوند. در میان این تعاملات، آن‌ها موفق می‌شوند فقدان خود را از دیدگاه متفاوتی ببیند و بیشتر درباره زندگی و مرگ بفهمند.


2. قطار ‒ Train ‒ 2020

“قطار” با ایفای نقش “کیم جه ووک” “وسوسه شیرین” (Sweet Temptation)، “پسر بد” (Bad Guy)» یک سریال علمی- تخیلی هیجانی است و درباره مردی است که همسرش توسط یک قاتل سریالی کشته شده است. در ابتدا، او نمی‌تواند با غم از دست دادن او کنار بیاید، اما سپس، یک روز، با چیزی روبرو می‌شود که زندگیش را تغییر می‌دهد. به نظر دنیایی موازی است که همسرش در آن هنوز زنده است. حالا او با فرصتی که دارد سعی می‌کند قبل از اینکه قاتل دوباره همسرش را بکشد، هویت او را فاش کند.

همچنین بخوانید: 25 درام برتر سینمای کره جنوبی


1. خانم مون جین ‒ Miss Mom Jane ‒ 2020

“جین باکره” (Jane the Virgin) با بازی “جینا رودریگز” یک فیلم کمدی تحسین شده است. داستان این فیلم در نسخه آمریکایی آن به اتمام رسیده اما حالا قرار است نسخه کره‌ای آن منتشر شود. “سو اون سو” که با “هتل دل لونا” (Hotel del Luna) و “دکتر رمانتیک، معلم کیم” (Romantic Doctor, Teacher Kim) شناخته شده است در این سریال به ایفای نقش می‌پردازد، داستان درباره یک دانش آموز کالج است به او آموزش داده شده درباره رابطه جنسی محتاط باشد. با این وجود، یک اشتباه در بیمارستان موجب می‌شود که او حامله شود و حالا باید تصمیم بگیرد که بچه را نگه دارد یا نه. در این بین، “هان جی هون” پسری ثروتمند که زیاد محبوب نیست، نیز در گیر این ماجرا می‌شود.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!


در این مطلب تصمیم داریم تا بهترین سریال‌های جنایی کره ای را به شما معرفی نماییم. بعد از پایان سریال بازی مرکب و موفقیت چشمگیرش، سیر عظیمی از مخاطبان سینما علاقه‌مند به مشاهده دیگر آثار کره‌ای شدند. فیلم وسریال‌هایی که همیشه با ایده‌های جسورانه و نو کره‌ای‌ها سبک منحصربفرد خود را به خوبی به نمایش می‌گذارد. گاهی فرهنگ خاص و واکنش‌های بازیگران در کنار ساده بودن درک شخصیت‌ها در آثار کره ای بسیار برای برخی مخاطبان خوشایند است.

اما در این مطلب تصمیم داریم تا مثل همیشه، بهترین‌ها را بررسی کنیم! همچنین پیش‌تر لیست پخش 10 فیلم برتر علمی تخیلی سال 2021 را در روکیدا بررسی نموده‌ایم. مطالب بهترین فیلم‌های بر اساس کتاب، بهترین فیلم و سریال‌های کمدی کره‌ای را نیز اینجا ببینید. در ادامه با پرونده‌های محبوب جنایی کره ای همراه روکیدا باشید!

بهترین سریال های جنایی کره ای به انتخاب روکیدا: 10 سریال از بهترین روایات رازآلود و هیجانی سینمای کره!

1-سریال جنایی کره ای موش 2021 Mouse: استفاده از بیماران روانی!

سریال کره ای موش یا Mouse در ژانر رازآلود، جنایی و اکشن در سال 2021 منتشر شد. این سریال باتوجه به ایده منحصربفرد فیلم‌نامه‌اش به سرعت توانست محبوبیت قابل توجهی بدست آورد. همچنین موفق شد تا امتیاز 8.7 را از کاربران رسانه IMDb دریافت نماید. داستانی مهیج از نگاهی متفاوت برای بهره‌گیری از بیمران روانی یا مجرمان برای اهداف شوم در سریال کره ای و جنایی موش به تصویر کشیده شده است.

کارگردانی سریال موش برعهده  کانگ چئول وو (Kang Cheol-woo) بوده است. نویسنده فیلم‌نامه ران چوی (Ran Choi) این روایت جذاب را به تصویر کشیده است. بازیگران اصلی سریال موش را نیز لی سونگ گی (Lee Seung-gi) درنقش یونگ با رئوم، لی هی جون (Lee Hee-joon)درنقش برو مو چی و پارک جو هیون (Park Joo-Hyun) تکمیل نموده‌اند.

1-سریال جنایی کره ای موش 2021 Mouse: استفاده از بیماران روانی!

2-سریال جنایی کره ای سیگنال Signal 2016: پرونده‌ حل نشده از گذشته تا زمان حال!

سریال جنایی کره ای سیگنال در ژانر اکشن، جنایی و درام محصول سال 2016 است. همچنین چاشنی موضوع سفر در زمان و حضور دو کارگاه در زمان گذشته و حال به ذات علمی تخیلی فیلم روح پررنگ‌تری می‌بخشد. درامی قدرت‌مند با پرونده جنایی مربوط به یک دختر کوچک در 15 سال گذشته، که حل نشده باقی مانده است، هیجان فیلم نامه را نیز بیشتر می‌کند.

2-سریال جنایی کره ای سیگنال Signal 2016: پرونده‌ حل نشده از گذشته تا زمان حال!

این سریال موفق شده از رسانه IMDB امتیاز 8.6 را دریافت نماید. درام ماجرا با تاثیر این حادثه بعد از 15 سال، در کنار ایفای نقش باورپذیر بازیگران با کارگردانی زیرپوستی، جلوه فیلم سینگنال را جذاب‌تر نموده است. کارگردانی  و نویسندگی فیلم سیگنال (Signal) برعهده محمد عمر فاروک (Muhammad Omar Faruk) بوده است. بازیگران اصلی و مشهور فیلم سینگنال، لی جیحون (Lee Jehoon) در نقش پارک هه یونگ، کیم هی سو (Kim Hye-su) در نقش چا سو هیئون و چو جین وونگ (Cho Jin-woong) می‌باشند.

2-سریال جنایی کره ای سیگنال Signal 2016: پرونده‌ حل نشده از گذشته تا زمان حال!

3-سریال جنایی کره ای گل شیطان The Flower Of Evil 2020: مجرم سابق و همسری کارآگاه در روایتی رازآلود!

سریال گل شیطان یا The Flower of Evil محصول سال 2020 از کمپانی استدیو اژدها (Studio dragon) در ژانر جنایی، رازآلود، درام و عاشقانه از بهترین‌های این ژانر در سینمای کره جنوبی است. این سریال موفق به دریافت امتیاز 8.7 از کاربران رسانه IMDB شده است. داستان سریال زندگی مجرم سابقی را نشان می‌دهد که هویتش را تغییر داده و زندگی جدیدی را آغاز کرده است. این مرد با زنی کارآگاه ازدواج کرده است. رفته، رفته همسرش به کشف راز او نزدیک خواهد شد! چالش ذهنی که آرام در ذهن مخاطب همزمان با همسر این مرد گسترش پیدا خواهد کرد، درکنار رابطه عاطفی که زیبا به نمایش درآمده، از دیگرا دلایل موفقیت درام این سریال است.

3-سریال جنایی کره ای گل شیطان The Flower Of Evil 2020: مجرم سابق و همسری کارآگاه در روایتی رازآلود!

کارگردانی برعهده چول-گیو کیم (Cheol-gyu Kim) و نویسنده‌گی فیلم‌نامه از یو جونگ هی (Yoo Jung-Hee) بوده است. بازیگران اصلی فیلم گل شیطان را لی جون گی (Lee Joon-Gi)درنقش هیون سو، مون چای وون (Moon Chae-Won) و سئو هیون وو (Seo Hyun-woo) تکمیل نموده‌اند.

3-سریال جنایی کره ای گل شیطان The Flower Of Evil 2020: مجرم سابق و همسری کارآگاه در روایتی رازآلود!

4-سریال جنایی کره ای فراتر از شر Beyond Evil 2021: داستانی مهیج و رازآلود از یک قاتل سریالی مخوف!

سریال فراتر از شر یا فراتر از شیطان (Beyond Evil) محصول سال 2021 از کمپانی نتفلیکس (Netflix) می‌باشد. سریال فراتر از شر در ژانر هیجان‌انگیز و رازآلود در طبقه فیلم‌های جنایی روایتی بسیار جذاب و پرهیجان از یک قاتل سریالی ماهر و سابقه دار را به تصویر خواهد کشید. سریال فراتر از شر یا Beyond Evil موفق به دریافت امتیاز 8.2 از سوی کاربران IMDb شده است. به‌طورکلی در سریال فراتر از شر علاوه بر موضوع جذاب، نگاه عمیق و ریزبینانه در یک پرونده به خوبی هیجان موردنظر سازندگان را در قالب یک شخصیت نترس را جلوه‌گر نموده است.

4-سریال جنایی کره ای فراتر از شر Beyond Evil 2021: داستانی مهیج و رازآلود از یک قاتل سریالی مخوف!

اما روایت سریال داستان مردی را بیان می‌کند که به دنبال یک قاتل سریالی درحال بازگشت است. سرنخ‌های پرونده و حوادث در پیش، کشف هویت قاتل را بسیار برای این دو پیچیده کرده است. Beyond Evil یا فراتر از شر به کارگردانی نا یون شیم (Na-Yeon Shim) و قلم نویسنده سو جین کیم (Su-jin Kim) شکل گرفته است. بازیگران اصلی آن را شین هاکیون (Shin Ha-kyun) در نقش لی دونگ شیک ، یئو جین گو (Yeo Jin-gu) درنقش هان جو برد و سونگ یون چوی (Sung-eun Choi) تکمیل کرده‌اند.

4-سریال جنایی کره ای فراتر از شر Beyond Evil 2021: داستانی مهیج و رازآلود از یک قاتل سریالی مخوف!

5-سریال رازآلود کره ای ولگرد 2019 Vagabond: مردی معمولی و رسوایی بزرگ!

سریال ولگرد (Vagabond) از بهترین سریال‌های جنایی کره ای است. سریال ولگرد در ژانر رازآلود و درام هیجان‌انگیز، در سال 2019 از کمپانی مشهور نتفلیکس (Netflix) منتشر شد. فیلم ولگرد امتیاز 8.2 را از کاربران رسانه IMDB دریافت نموده است. داستان مهیج و رازآلود سریال زندگی یک مرد معمولی را نشان می‌دهد که ناخواسته در مرکز یک پرونده رسوایی بزرگ فساد قرار می‌گیرد.

5-سریال رازآلود کره ای ولگرد 2019 Vagabond: مردی معمولی و رسوایی بزرگ!

کارگردانی سریال ولگرد برعهده  یو این سیک (Yu In-sik) و نویسنده‌ فیلم‌نامه چول جانگ جوان (Young Chul Jang) بوده است. بازیگران لی سونگ گی (Lee Seung-gi) در نقش چا دال گرون، بائ سوزی (Bae Suzy) در نقش برو هاه ری و جونگ هی مون (Jung-hee Moon) کادر ایفای نقش فیلم ولگرد را تکمیل نموده‌اند.

5-سریال رازآلود کره ای ولگرد 2019 Vagabond: مردی معمولی و رسوایی بزرگ!

6-سریال جنایی کره ای نام من My Name 2021: تلاش برای پیداکردن علت قتل پدر!

سریال جنایی کره ای نام من یا My Name از دیگر سریال‌های کره ای و محبوب کمپانی نتفلیکس در سال 2021 است. سریال کره ای نام من در ژانر جنایی، اکشن و درام می‌باشد. این سریال امتیاز 7.9 را از سوی کاربران رسانه IMDB دریافت نموده است. داستان فیلم زندگی دختری را به تصویر می‌کشد که با پوشش و مخفی کردن هویت پلیس خود عضو باند خلافکاران می‌شود تا راز فتل پدرش را پیدا کند.

6-سریال جنایی کره ای نام من My Name 2021: تلاش برای پیداکردن علت قتل پدر!

کارگردانی سریال کره ای نام من برعهده جین مین کیم (Jin-min Kim) در کنار نویسندگی بادا کیم( Ba-da Kim) شکل گرفته است. بازیگران این سریال درام و جنایی کره ای، هی سون پارک (Hee-soon Park) در نقش من جین چوی، آن بو هیون (Ahn Bo-Hyun) در نقش پیل دو جئون و هان سو هی (Han So-hee) می‌باشند.

6-سریال جنایی کره ای نام من My Name 2021: تلاش برای پیداکردن علت قتل پدر!

7-سریال ترسناک کره ای غریبه هایی از جهنم 2019 Hell Is Other People: گرفتاری در ساختمان سایه‌ها!

سریال ترسناک و جنایی کره ای غریبه هایی از جهنم محصول سال 2019 با امتیاز 7.9 از رسانه IMDb دریافت کرده است. داستان بسیار جذاب و مهیج این سریال زندگی مردی نویسنده که علاقه‌مند به روایات جنایی و ترسناک است را به تصویر می‌کشد. این مرد در ساختمانی ساکن خواهد شد که همسایه‌های اورا غریبه‌های از جهنم و سایه‌ها تشکیل داده‌اند.

7-سریال ترسناک کره ای غریبه هایی از جهنم 2019 Hell Is Other People: گرفتاری در ساختمان سایه‌ها!

 

سریال غریبه هایی از جهنم Hell Is Other People به کارگردانی چانگ هی لی (Chang-hee Lee) و نویسنده‌گی یی دو یونگ (Yi-Do Jung) و با ایفای نقش بازیگران، سیوان ییم (Si-wan Yim) در نقش یون جونگ وو، لی دونگ ووک (Lee Dong-Wook) در نقش سئو مون جو و لی جونگ یون (Lee Jeong-eun) به تصویر کشیده شده است.

7-سریال ترسناک کره ای غریبه هایی از جهنم 2019 Hell Is Other People: گرفتاری در ساختمان سایه‌ها!

8-سریال رازآلود کره ای آلیس در سرزمین مرزی 2020 Alice in Borderland

سریال کره ای آلیس در سرزمین مرزی در ژانر فانتزی، رازآلود، هیجان‌انگیز و اکشن از کمپانی نتفلیکس در سال 2020 منتشر شد. این سریال موفق به دریافت امتیاز 7.6 از کاربران رسانه IMDB شده است. شاید به‌طورکلی روایت آن مشابه با سریال بازی مرکب باشد! چرا که داستان سریال زندگی مجرمانی را نشان می‌دهد که بی‌کار هستند یا حوصله‌اشان سر رفته است از همین رو وارد رقابتی برای بقا در دنیایی موازی خواهند شد!

8-سریال رازآلود کره ای آلیس در سرزمین مرزی 2020 Alice in Borderland

سریال آلیس در سرزمین مرزی به کارگردان شینسوکه ساتو (Shinsuke Sato) و نویسندگی هارو آسو (Haro Aso)، و با ایفای نقش کنتو یامازاکی (Kento Yamazaki)در نقش ریوهی آریسو، تائو تسوچیا (Tao Tsuchiya) در نقش یوزوها یوساگی و تاکانوبو شیوهارا (Takanobu Shiohara) پرداخته شده است.

8-سریال رازآلود کره ای آلیس در سرزمین مرزی 2020 Alice in Borderland

9-سریال هیجان انگیز کره ای پیشخوان عجیب و غریب The Uncanny Counter 2020: عجیب‌ترین کادر فروشگاه!

سریال کره ای پیشخوان عجیب و غریب یا The Uncanny Counter در ژانر فانتزی، هیجان‌انگیز و اکشن در سال 2020 از کمپانی نتفلیکس منتشر شد. این سریال موفق به دریافت امتیاز 8.1 از رسانه IMDb شده است. اما داستان جذاب و هیجانی سریال پیشخوان عجیب و غریب زمانی اتفاق میافتد که کارکنان یک فروشگاه نودل با مهارت‌ و استعداهای فراطبیعی، به طور دائم با نیروهای تاریکی (شیاطین) و شکارچیان نور یا روز در چالش خواهند بود. اما این همه ماجرا نیست.

9-سریال هیجان انگیز کره ای پیشخوان عجیب و غریب The Uncanny Counter 2020: عجیب‌ترین کادر فروشگاه!

کارگردانی سریال پشخوان عجیب و غریب یا The Uncanny Counter برعهده سون-دونگ یو (Seon-Dong Yu) در کنار نویسندگی سه بام کیم (Se-bom Kim) بوده است. بازیگران این سریال را نیز بیونگ-گیو جو (Byeong-gyu Jo)درنقش سو، جون سانگ یو (Joon-Sang Yoo)در نقش گا ما تاک و سه جونگ کیم (Se-Jeong Kim) تکمیل نموده‌اند.

9-سریال هیجان انگیز کره ای پیشخوان عجیب و غریب The Uncanny Counter 2020: عجیب‌ترین کادر فروشگاه!

10-سریال ترسناک کره ای خانه شیرین Sweet Home 2020: همه تسخیر خواهند شد!

سریال کره ای ترسناک و هیجان‌انگیز خانه شیرین یا Sweet Home محصول کمپانی نتفلیک در سال 2020 می‌باشد. این سریال امتیاز 7.4 را از سوی کاربان رسانه IMDB دریافت نموده است. موضوع ترسناک و مهیج سریال کره ای خانه شیرین با روایت زندگی پسری که خانواده‌اش را از دست داده و باید تنها زندگی کند آغاز خواهد شد. او در حادثه‌ای بسیار وحشتناک خانواده‌اش را از دست داده و همین موضوع سرنوشت او را تغییر خواهد داد. اما او کلید نجات بشریت از چنگال هیولاهای ترسناک خواهد بود. اگر خودش تسخیر شود چه خواهد شد؟ چالش او تنها شیاطین نیستند؛ او باید با زمان نیز مبارزه کند!

10-سریال ترسناک کره ای خانه شیرین Sweet Home 2020: همه تسخیر خواهند شد!


تا کنون 9 قسمت از این سریال از کمپانی نتفلیکس منتشر شده است. کارگردانی سریال کره ای خانه شیرین یا Sweet Home برعهده یانگ وو جانگ (Young-woo Jang) و نویسنده کیم کان بى (Kim Kan-bi) بوده است. بازیگران اصلی این سریال سانگ کانگ (Song Kang) در نقش چه هیون سو لی جین ووک (Lee Jin-Wook) در نقش پیون ووک و لی سی یونگ (Lee Si-young) می‌باشند.

10-سریال ترسناک کره ای خانه شیرین Sweet Home 2020: همه تسخیر خواهند شد!

 

منبع: تحریریه روکیدا  و امتیازات رسانه IMDB 

 

دیدگاهتان را بنویسید