تکنولوژی

بهترین مارک کفش اسکیت

خرید بهترین مارک کفش اسکیت کودکان و انتخاب کردن کفشی مناسب از برندی معتبر و با کیفیت استاندارد، دغدغه ی خیلی از پدر و مادرها است. اینکه کفشی که انتخاب می کنیم باعث وارد شدن صدمات جبران ناپذیر به پای فرزندانمان نشود، دغدغه ی است که هنگام خرید کفش اسکیت در منیریه داریم. هنگام مراجعه برای خرید کفش اسکیت در منیریه با انواع برندهای مختلف مواجه می شویم که بیشتر آن ها به سفارش تجار ایرانی و در کشور چین و با نام های عجیب و غریب که به جز میدان منیریه تهران و بعضی از شهرهای کوچک چین در هیچ کجای دنیا پیدا نمی شود و چه بسا با سرچ اسمشان به انگلیسی در موتور جستجوی گوگل به جای نشان دادن نتایج مربوط به کفش اسکیت، به سماور، قابلمه و عکس گل و بلبل بربخوریم!!! حالا شاید از خودتان بپرسید برای خرید کفش اسکیت از برندهای معتبر چکار کنیم؟ بیشتر نمایندگی های اصلی کفش اسکیت منیریه در پاساژ کاوه حضور دارند که برندهای اصلی و معتبر را به فروش می رسانند.

 

چگونه کفش اسکیت بچگانه استاندار بخریم؟

یکی از مشکلاتی که خیلی از مشتریان دارند و دنبال را حل برای آن هستند خرید بهترین کفش اسکیت بچه گانه استاندارد است. همان طور که می دانید در هر زمینه که ما در آن تخصص نداریم اگر با آگاهی کافی وارد نشویم یک طعمه خوب برای فروشندگان به شمار می رویم پس با اطلاعات وارد بازار شویم و نگذاریم کسی جنس نامرغوب خود را به ما بفروشد. حال این سوال پیش می اید که این اطلاعات را چگونه کسب کنیم. یکی از راه حل های آن تحقیق در فضای اینترنت می باشد شما به راحتی می توانید از بهترین های بازار دنیا مطلع شوید پس ما هم مانند تمام مردم دنیا می توانیم از برند های معتبر استفاده کنیم. برند های معتبر بیشتر از ۲۵ سال در زمینه تولید زمان گذاشته و آزمون ‌خطا انجام دادن تا توانسته اعتماد مردم را جلب کنند. پس ما قرار نیست آزمون و خطای اسکیت های چینی داخل بازار شویم. اگر کسی وارد این بازار شود و کمی تحقیق کند متوجه می شود اجناس چینی نهایتا ۲ الی ۳ سال توانستند در بازار دوام بیاورند. ما هیچ برند چینی معتبری در کشور نداریم که عمر وارداتش بیشتر از ۴ سال باشد و به نوعی از رده خارج شده چرا که اجناس چینی استاندارد ندارند و به سفارش یا سلیقه یک وارد کننده ساخته شده و وارد بازار می شوند مشتریانی که اطلاعت کافی در این زمینه ندارند قربانی این داستان می شوند.

چرا بعضی از مربیان اسکیت بچگانه چینی پیشنهاد می کنند؟

چرا بعضی از مربیان این اسکیت چینی را پیشنهاد می کنند؟ ما در هر رشته و ‌شغلی با این مشکل مواجه هستیم. بارها شده برای درمان یک مریضی چند تا پزشک مختلف را ملاقات می کنید تا بالاخره یکی از آنها می تواند درد را شناسایی و علاج کند ولی برای آموزش اصلا کسی به این موضوع دقت نمی کند. شما وارد مجموعه ای می شوید که هدف فقط کسب در آمد است نه آموزش معمولا کسانی که به شما اسکیت های چینی را پیشنهاد می کنند فقط دلال هستند چون بیشتر محصولات چینی بی کیفیت وناشناخته هستن و وارد کننده برای اینکه بتواند این اجناس را بفروشد باید یک حاشیه سود خوب برای این افراد در نظر بگیرد تا آنها این اجناس بی کیفیت را در اختیار فرزندان شما قرار دهند.شما چه کفش اسکیتی خریده اید؟ آیا مشاور شما با شما صادق بوده است؟

آسیب اسکیت بچه گانه

آسیب اسکیت بچه گانه

برترین برندهای اسکیت بچگانه کدامند؟

حال این سوال پیش می اید که برندهای معتبر کدامند؟ بعضی از این برندها در تمام دنیا به چشم می خورد و ‌می توان آنها را یافت مانند roxa ، rollerblad، Roces ،Fila و seba . آیا می دانستید Roxa تنها برندی است که تا به حال تقلبی آن ساخته نشده است؟ می دانید چرا؟ زیرا که این شرکت اروپای متخصص تولید کفش اسکی، کفش اسکیت روی یخ و اسکیت چرخ دار در خود ایتالیا می باشد. پس هر جا این برند را دیدید با اطمینان خاطر خرید کنید. آیا می دانستید بیشترین اسکیت های تقلبی را Roces به خود اختصاص داده این برند ایتالیای جز و قدیمی های این رشته می باشد اما طی چند سال اخیر تولیداتش به چین انتقال یافت که ‌باعث شد چینی ها کپی های این برند را با کیفیت های مختلف به خریداران بفروشند به همین دلیل این برند را می توانیید با قیمتهای مختلف در بازار تهیه کنید. جنس اصلی این اسکیت را فقط باید از نمایندگی های رسمی این برند در ایران تهیه نمایید.
چرا Roces برای دلالان بازار جذاب است ؟ از آن جایی که تشخیص اصل یا تقلبی بودن این محصول برای شما آسان نیست شما قربانی این بازی می شوید. مخصوصا آنهایی که اصرار به فروش این برند دارند جنس تقلبی را با سود خوب به عنوان اصلی به شما خواهند فروخت. آیا از اصل بودن اسکیت روسز خودتان اطمینان دارید؟
رولر بلید یکی از پرفروشترین های دنیا می باشد این برند طراحی های زیبایی دارد ولی متاسفانه هر سال از کیفیت آن کاسته شده است و شاید روزی دوباره اجناس با کیفیت به بازار عرضه کند و اگر نه به گفته نمایندگان این شرکت ما در ایران هر سال ضعیف تر حضور داریم. این  اتفاق برای فیلا چند سال قبل افتاد و این شرکت زود تر از رولر بلید از کیفیت اجناس خود کاست تا جایی که مشتریان باهوش این رشته دیگر از فیلا خرید نکردند.

 

بهترین مارک کفش اسکیت کودکان در منیریه تهران کدامند؟

کفش اسکیت مناسب برای کودکان، کفشی است که توسط تولید کننده های معتبر جهانی که سابقه طولانی در تولید کفش اسکیت دارند، ساخته شده باشد. چهار برند معتبر کفش اسکیت در بازار ایران که نمایندگی فعال دارند برند های ROXA ،ROLLERBLADE،FILA و ROCESS هستند. از میان این ۴ برند معتبر دو برند ROXA و ROCESS کفش اسکیت با رویه سخت(HARD) تولید می کنند و برند FILA و ROLLERBLADE کفش اسکیت با رویه نرم کتانی شکل(SOFT) تولید می کنند. پس باید دقت کنیم که در هنگام خرید کفش اسکیت مناسب برای کودکان دایره انتخابی ما از این چهار برند اصلی باشد و اگر واقعا به سلامتی پای فرزندمان اهمیت می دهیم و دنبال پیشرفت مهارت های فرزندمان در اسکیت سواری هستیم، از برندهای متفرقه و چینی دوری کنیم.

بهترین مارک های کفش اسکیت کودکان، که در بالا معرفی کردیم هر کدام برای استفاده کودکان یک محصول دارند، که در دنیا بیشترین فروش را دارد و کل سرسبد محصولاتشان در کفش اسکیت کودکان است. ما در زیر این مدلها را به شما معرفی می کنیم.

 

۱- کفش اسکیت ROXA مدل BEETEL بهترین مارک کفش اسکیت کودکان

بهترین مارک کفش اسکیت کودکان که توسط  برند روکسا تولید شده است، ROXA BEETLE است. این محصول دارای رویه ای هارد است که با محکم نگه داشتن پای کودکان در هنگام بازی، از وارد شدن آسیب به پای اسکیت سوار جلوگیری می کند. از ویژگی های بارز این کفش اسکیت می توان به وجود بدنه ی رویی پلاستیک سخت و فریم کامپوزیت با دوام و مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه، جورابی دارای تودوزی مشبک جهت افزایش عمل گردش هوا و جلوگیری از تعریق پا در معرض رطوبت،ساق کفش اسکیت ساخته شده از پد و الیاف محکم جهت جلوگیری از پیچ‌خوردن پاها و بهره مندی از بلبرینگ ABEC5  جهت تامین سرعت مناسب برای لذت بردن هر چه بیشتر فرزنداتان از این کفش اسکیت، اشاره کرد. کفش اسکیت روکسا بچگانه مدل بیتلز در پنج رنگ متفاوت مشکی-آبی،مشکی-قرمز، مشکی-بنفش، قرمز و صورتی-سفید موجود است و دارای سه سایز متغیر ۲۶تا ۳۱ و قطر چرخ ۶۴ میلی متر و سایز های ۳۲ تا ۳۶ و ۳۷ تا ۴۱ با قطر چرخ ۷۲ میلی متر می باشد و تنها کفش اسکیت بازار است که تا ۵ سایز قابلیت تغییر سایز دارد. همچنین کفش اسکیت روکسا تنها کفشی است که در ایتالیا تولید می شود. عکس زیر پک کامل کفش اسکیت روکسا بیتل نشان می دهد. کفش اسکیت ROXA BEETLE از بهترین مارک های کفش اسکیت بچگانه با گارانتی و به شرط اصلی بودن را فقط از فروشگاه ما می توانید تهیه کنید. بر روی خرید کفش اسکیت روکسا بیتل کلیک کنید و این محصول را از ما تهیه کنید.

کفش اسکیت بچگانه روکسا بیتل

کفش اسکیت بچگانه روکسا بیتل

۲- کفش اسکیت روسز مدل اورلاندو ۴

کفش اسکیت روسز اصل مدل اورلاندو ۴ یکی دیگر از بهترین مارک کفش اسکیت کودکان در بازار است که در رنگ بندی قرمز،صورتی،مشکی،آبی،زرد و سفید به همراه لوازم ایمنی کامل به بازار عرضه شده است. کفش اسکیت روسز در بازار پر از نسخه های غیراصلی و کپی است که با قیمت های ۶۰۰ تا ۹۰۰ هزار تومان به مشتریان عرضه می شد. با توجه به نداشتن استانداردهای لازم در این نسخه ها، خسارت های جبران ناپذیری را به پای فرزندان شما وارد می کند.کفش اسکیت روسز اصل فقط با نشان اکسیر کیش که نمایندگی اصلی روسز در ایران است اصلی می باشد و تهیه این محصول از فروشگاه های معتبر بسیار حایز اهمیت است. در صورتی خرید از فروشگاه های نامعتبر قطعا کفش اسکیت روسز فیک و تقلبی به شما داده می شود. از ویژگی های این کفش می توان به جنس رویه هارد، بلبرینگ Abec 3 ،دارای دو عدد بند تسمه ای در قسمت مچ و ساق پا، جنس رویه پروپیلینی که دوام و استحکام بسیار بالایی دارد و اندازه قطر چرخ های ۷۲ میلی متر و با درجه سختی ۸۰A اشاره کرد. Races Orlando 4 در سه سایز بندی ۲۵-۲۹ ، ۳۰-۳۵ و ۳۶-۴۰ عرضه شده است که هر کدام تا ۴ سایز قابلیت بزرگ و کوچک کردن دارند و تا چند سال شما را از تهیه کفش اسکیت مناسب برای فرزندتان بی نیاز می کند.  خرید کفش اسکیت روسز مدل اورلاندو ۴ از فروشگاه ما با کیفیت اورجینال مقدور است.

روسز اورلاندو 3

جعبه و پک اصلی روسز اورلاندو ۳

۳-کفش اسکیت FILA مدل X-ONE

یکی دیگر از بهترین برندهای کفش اسکیت بچگانه مدل X-ONE فیلا می باشد که این مدل برخلاف روکسا بیتل و روسز اورلاندو ۳ دارای رویه سافت و کتانی شکل است. رنگ بندی مشکی پسرانه و رنگ صورتی-سفید مدل دخترانه این کفش اسکیت از برند فیلا است. این کفش در سه سایز متغیر ۲۹-۳۲،۳۲-۳۵ و ۳۵-۳۸ جهت استفاده کودکان موجود می باشد. از ویژگی های این کفش اسکیت می توان به بلبرینگ با فناوری ABEC5،رویه‌ی کفش دارای ساختاری مشبک جهت کاهش تعریق پا، وجود محافظ در قسمت تاندون آشیل جهت پیشگیری از آسیب دیدگی و شکل گرفتن رویه کفش متناسب با آناتومی پا اشاره کرد. خرید کفش اسکیت FILA X-ONE با پک کامل و اورجینال از فروشگاه ما فراهم است.

کفش اسکیت فیلا بچه گانه مدل X-One

کفش اسکیت فیلا بچه گانه مدل X-One

۴- کفش اسکیت رولربلید مدل CUBE

کفش اسکیت رولربلید مدل  cube 2020  با طراحی جدید نسبت به مدل قبلی ۲۰۱۷ این محصول و تنوع رنگی بیشتر با قدرت دوباره به بازار برگشته تا نظر تمام سلیقه ها را به خود جلب کند. این محصول یکی از بهترین مدل های حال حاضر جهان است که از نظر استانداردهای جهانی و اروپا مورد تایید قرار گرفته است. این کفش اسکیت در سه سایز متغیر ۲۸-۳۲ ، ۳۳-۳۶٫۵ و ۳۶-۴۰٫۵ که هر کدام تا چهار سایز قابل تغییر هستند موجود می باشد. رنگ صورتی-فیروزه ای و صورتی-مشکی برای دختر بچه ها و رنگ مشکی-قرمز و سرمه ای-نارنجی پسرانه به همراه پک لوازم ایمنی کامل ارائه می گردد. دکمه فشاری تنظیم سایز، راحتی و کنترل عالی، فریم کامپوزیتی و جنس بلبرینگ SG3  از ویژگی های بارز این کفش اسکیت است. خرید کفش اسکیت ROLLERBLADE CUBE با کیفیت اصلی در فروشگاه وان اسپورت فراهم می باشد.

اسکیت رولربلید دخترانه مدل CUBE G 2019

اسکیت رولربلید دخترانه مدل CUBE G 2019

۵- کفش اسکیت فلاینگ ایگل مدل S6S

برند فلاینگ ایگل از تازه واردهای بازار اسکیت ایران است و هنوز برای رسیدن به سطح اسکیت های برند بازار راه طولانی در پیش دارد. این برند طراحی محصولاتش در بارسلون اسپانیا انجام شده است و تحت لیسانس در کشور چین تولید می گردد. بهترین مدل این برند بی شک کفش اسکیت FLYING EAGLE S6S است که با رویه هارد و طراحی به روز و با رنگ های صورتی ، مشکی و قرمز روانه بازار شده است. کفش اسکیت S6S پس از طی کردن تست های اولیه در پیست ها و استفاده توسط اسکیت سواران حرفه ای مورد تایید قرار گرفته و استاندارد های لازم را جهت رقابت با سایر برندها کسب کرده است و می تواند یکی از انتخاب  های والدین جهت تهیه کفش اسکیت برای کودکان باشد و والدین از صدمه ندیدین پای فرزندشان در اثر استفاده از این کفش اسکیت اطمینان حاصل کنند.

 

کفش اسکیت فلاینگ ایگل S6S با لوازم

کفش اسکیت فلاینگ ایگل S6S با لوازم

نتیجه گیری بهترین مارک کفش اسکیت کودکان

براساس معیارهای جهانی، کیفیت ساخت، کشور سازنده، نوع چرخ ها، جورابی، جنس رویه، ارزش محصول نسبت به قیمت و لذت سواری می توان رتبه بندی بهترین کفش های اسکیت کودکان را مطابق زیر بیان کرد.

رتبه برند کشور سازنده قیمت
۱ رکسا بیتل کشور مبدا ایتالیا – تولید در ایتالیا حدود ۳۵۸۰۰۰۰ تومان
۲ رولربلید CUBE 2020 کشور مبدا ایتالیا – تولید تحت لیسانس در چین حدود ۳۵۰۰۰۰۰ تومان
۳ فیلا X-ONE کشور مبدا ایتالیا – تولید تحت لیسانس در چین حدود ۲۸۰۰۰۰۰ تومان
۴ روسز ORLANDO 4 کشور مبدا ایتالیا – تولید تحت لیسانس در چین حدود ۴۰۰۰۰۰۰ تومان
۵ فلاینگ ایگل S6S کشور مبدا چین – تولید در چین حدود ۳۲۰۰۰۰۰ تومان

دیدگاهتان را بنویسید