عمومیکسب و کار ایرانی

راهنمای جامع خرید پلاک اسم طلا مردانه: از انتخاب طرح تا تعیین بودجه

طلا و جواهر یکی از اکسسوری های ارزشمند و جذاب است که اکثر افراد علاوه بر زیبایی از آن برای سرمایه گذاری استفاده می کنند. طلا و جواهر در بازار تنوع بالایی دارد و در این میان گردنبند طلا مورد استقبال بیشتری قرار گرفته است، مردان و زنان زیادی از انواع گردنبندها در استایل خود استفاده می کنند. مدل های گردنبند طلا مردانه بسیار محدود است و از لحاظ طرح و سبک با نمونه های زنانه تفاوت های زیادی دارد.مجموعه لیلیوم برای مردان پلاک طلا مردانه خاص و گردنبندهای بی ظیری را به صورت دست ساز تولید کرده است که شما می توانید از بین مدل های ساخته شده به راحتی سبک مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مجموعه لیلیوم ارائه دهنده انواع گردنبند مردانه

مجموعه لیلیوم با بیش از 4 دهه فعالیت توانسته مدل ها و سبک های بی نظیری را توسط طراحان خلاق و استادکاران خلاق به صورت دست ساز تولید کند. تنوع گردنبند مردانه در این مجموعه بسیار بالا است و مشتریان به راحتی می توانند از بین سبک های ارائه شده، مدل مورد نظر خود را انتخاب کنند. این مجموعه برای جلب رضایت بیشتر مخاطبان امکاناتی مانند ساخت طلا سفارشی را فراهم کرده است تا اگر از بین طرح های موجود سبک مورد نظر خود را انتخاب نکردید، بتوانید طرح دلخواه تان را سفارش دهید و و عینا آن را تحویل بگیرید.

این مجموعه علاوه بر ارائه جواهرات 18 عیار امکان ساخت آنها به صورت 21 عیار را نیز فراهم کرده است.  اگر از امکان خرید آنلاین طلا استفاده می کنید در قسمت ثبت سفارش عیار مورد نظر خود را انتخاب کنید.

توصیه هایی که قبل از خرید گردنبند طلا مردانه باید در نظر داشته باشید

همه افراد می دانند که برای خرید طلا باید هزینه بالایی پرداخت کنند؛ به همین علت توصیه می شود که نکاتی را رعایت کنید تا بتوانید خرید مطلوبی داشته باشید. به برخی از این نکات مهم در ادامه اشاره می کنیم.

فاکتور: ارائه فاکتور یکی از مهم ترین مواردی است که باید هنگام خرید به آن توجه کنید. توجه داشته باشید که فاکتور ارائه شده باید دارای اطلاعاتی اعمم از وزن، عیار، طرح، اجرت ساخت و قیمت نهایی باشد. علاوه بر این باید تمام مشخصات خریدار و فروشنده در آن ذکر شده باشد.

اعتبار: هنگام خرید توجه کنید که فروشگاه از اعتبار بالایی برخوردار باشد؛ به این دلیل که اعتبار به شما این اطمینان را می دهد که محصول خریداری شده شما اصل و تضمین شده است. مجموعه لیلیوم مرکز خرید معتبری است که شما با خیال آسوده می توانید خرید خود را انجام دهید؛ همچنین امکان خرید امن را به صورت آنلاین برای شما فراهم کرده است.

طرح: به شما توصیه می شود که قبل از خرید طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید تا در هنگام خرید گیج و سردرگم نباشید. انتخاب طرح به شما این کمک را می کند تا از وزن آن آگاه باشید. وزن از مهم ترین مسائل هنگام خرید است و قیمت نهایی بر اساس آن مشخص می شود.

نحوه سفارش گردنبند طلا مردانه از لیلیوم

برای سفارش گردنبند طلا مردانه از طریق سایت لیلیوم تنها کافیست از طریق همین صفحه محصول مورد نظر خود را به سبد خرید افزوده و پس از پرداخت بهای آن منتظر دریافت سفارش خود بمانید؛ در صورتی که مدل مدنظر خود را در بین نمونه های موجود نیافتید، می توانید از امکان ساخت طلای سفارشی لیلیوم استفاده کنید و طرح دلخواه تان را به متخصصان ما ارائه داده تا در کوتاه ترین زمان و با بالاترین کیفیت آنچه در نظر دارید را تولید کنند.

با خرید و سفارش طلا از لیلیوم می توانید از مزایای این مجموعه یعنی گارانتی دائمی، ارسال رایگان به سراسر کشور، امکان تعویض و عودت تا 7 روز، ارائه فاکتور رسمی و معتبر، بسته بندی اختصاصی و ارسال عطر ویژه لیلیوم بهره مند شوید.

موارد تاثیر گذار بر قیمت گردنبند مردانه

همانطور که می دانید طلا یک قیمت واحد و ثابتی ندارد و روزانه قیمت آن به صورت بین المللی به صنف طلا فروشان اعلام می شود. فاکتورهایی وجود دارد که بر قیمت نهایی تاثیر گذار است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

عیار: عیار به معنی میزان طلا خالص در گردنبند طلا مردانه است. هر چه این عیار بیشتر باشد قیمت نیز بالاتر است. در بازار انواع طلا و جواهرات با عیار 18 تولید می شود در این میان مجموعه لیلیوم امکان سفارش طلا را با عیار 21 فراهم کرده است.

وزن: وزن از مواردی است که بر قیمت تاثیر مستقیم دارد؛ به این ترتیب قیمت گردنبند طلا مردانه سنگین از سایر نمونه های سبک وزن بیشتر است.

اجرت ساخت: اجرت ساخت به معنی دستمزدی است که طراحان برای ساخت و تولید گردنبندها و انواع طلاهای دیگر می گیرند. چه طرح انتخابی شما پیچیده تر باشد اجرت ساخت بیشتری باید پرداخت کنید. برخی گردنبند طلا مردانه اسم سفارش می  دهند که باید بگوییم که طرح اسم شما بر قیمت تاثیر گذار است.

راهنمای خرید پلاک طلا اسم + نکات مهم

پلاک طلا اسم، انگلیسی و فارسی، یکی از ارزشمندترین هدایایی است که می توان به افراد مختلف داد. ممکن است شما از آن دسته از افرادی باشید که بخواهید اینچنین کادویی را خریداری کنید اما در مقابل با اصول خرید این هدیه آشنا نباشید. جای نگران نیست. چرا که قرار است صفر تا صد مطالبی که باید درباره پلاک طلا و راهنمای خرید آن را شرح دهیم در این مطلب گفته شود. با ما همراه باشید تا به خوبی شما را راهنمایی کنیم این هدیه ارزشمند را چگونه خریداری کنید.

پلاک طلا چیست؟

پلاک طلا به سازه یا قطعه ای از طلا گفته می شود که به دلیل داشتن جذابیت بالا از بهترین گزینه ها برای هدیه به عزیزان به شمار می آید. حتی اگر قصد دارید برای خودتان طلا خریداری کنید باز هم خرید طلا با شکلی مزین به نام خودتان ایده ای بسیار جذاب است. اما نمی توان بدون دانستن اصول خرید پلاک طلا، دست به این کار زد. با ما همراه باشید تا این موارد خدمت شما گفته شود.

انواع مدل پلاک طلا اسم فارسی و انگلیسی

اولین موردی که باید درباره پلاک طلا اسم با آن آشنا شوید بحث مدل های مختلف یا به بیان بهتر انواع پلاک طلا می باشد. از دستبند طلا گرفته تا گردنبند طلا و … همه و همه شکل های مختلفی از پلاک طلا را به همراه دارند.

1-پلاک طلا برای گردنبند طلا اسم

اگر به دنبال هدیه دادن به عزیزان خود هستید گردنبند طلا اسم، یکی از بهترین گزینه ها می باشد. گردنبند پلاک اسم می تواند از سوی سازندگان طلای حرفه ای ساخته شده و در اختیار شما قرار گیرد. می توانید با سازندگان حرفه ای طلا، سفارش اسم های خود را مطرح کنید تا پلاک هایی در قالب این نام ها بسازند.

2-پلاک طلا اسم برای روی دستبند طلا

اگر به دنبال یکی از محبوب ترین قطعات طلا برای خانم ها و دختران جوان هستید، گزینه مناسب دیگر، دستبند طلا می باشد. طوری که افراد علاقه مند به دادن هدیه به دیگران می توانند این هدیه لاکچری را انتخاب کنند. امروزه انواع مدل های پلاک برای نصب روی دستبند طلا زنجیری، چرمی، مهره ای و بند ابریشمی وجود دارد. بنابر مدل دلخواهتان و یا ایده هایی که در ذهن دارید می توانید این پلاک ها را برای طراحی و ساخت سفارش بدهید.

3-پلاک برای روی گوشواره طلا

آخرین مدل از قطعات طلایی که می توان به شکل اسم افراد آن را خلق کرد، گوشواره طلا می باشد.

اگر قصد افزایش جذابیت هدیه خود را دارید و یا می خواهید یک هدیه لاکچری به اطرافیان خود بدهید، می توانید این گزینه را هم در نظر داشته باشید.

هنگام خرید پلاک طلا اسم به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

درباره پلاک طلا اسم و راهنمای خرید آن چند نکته است که باید در این قسمت آن ها را خدمت شما شرح دهیم. دانستن تمامی این موارد به منظور داشتن یک خرید موفق ضروری می باشد.

1-سلیقه خود یا گیرنده هدیه را در نظر داشته باشید.

پلاک های طلا دارای طرح های مختلفی می باشند. طرح های اسپرت و مجلسی، مهم ترین این طرح ها می باشند. برای همین باید از سلیقه خود و فردی که قصد دادن کادو به او را دارید، باخبر باشید. در این حالت بهترین خرید را خواهید داشت.

2-فاکتور خرید طلا را دریافت کنید.

برای خرید هر قطعه ای از طلا حتماً باید فاکتور تهیه کنید. پلاک طلا نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای خرید پلاک طلا با طرح اسم هم دریافت فاکتور الزامی است.

جدای اینکه قصد خرید چه نوع قطعه ای از طلا را دارید اگر روزی قصد فروش این قطعه از طلا را داشته باشید، بدون ارائه فاکتور فروش طلا از سوی شما با مشکل مواجه خواهد شد.

3-نگین دار بودن پلاک را در نظر داشته باشید.

گاهی دیده می شود به منظور افزایش جذابیت پلاک های طلا، سازندگان به این قطعات، نگین یا سنگ قیمتی اضافه می کنند. اینکه نگین روی طلای شما می بایست وجود داشته باشد و یا نه به سلیقه شما بستگی دارد.

به علاوه اینکه روش کار طراح نیز در این باره موثر می باشد. خلاصه که اگر می خواهید طلای شما دارای نگین باشد حتماً این موضوع را با سازنده طلا درمیان بگذارید.

4-قطعه طلای شما نباید دارای زاویه های تیز باشد.

در برخی از مکان های طراحی و ساخت طلا افراد غیرحرفه ای ممکن است مشغول به کار باشند که به دلیل ناشی بودن هنگام طراحی و ساخت طلا سبب بوجود آمدن تیزی هایی در قطعه طلا شوند. به همین دلیل این را خدمت شما می گوییم که بدانید قطعه طلای شما نباید دارای تیزی باشد. بنابراین این قطعه طلا را یک جای معتبر خریداری کنید تا این مشکل برای شما بوجود نیاید.