خواص دمنوش لاغری دکتر بیز

دمنوش لاغری دکتر بیز در واقع یک بسته 120 ساشه ای (تی بگ) می باشد که اصولاً برای یک دورۀ 40 روزه طراحی شده است. به این صورت که روزانه 3 عدد تی بگ مورد استفاده قرار می گیرد. بهترین طریقه مصرف چای سبز لاغری دکتر بیز به این ترتیب است که هر یک از دمنوش ها را می توان 2 بار و قبل و بعد از وعده های اصلی غذایی (صبحانه، ناهار و شام) استفاده نمود.

دمنوش لاغری | لاغری

در حدود نیم ساعت قبل از صرف وعده غذایی یک عدد تی بگ را از داخل ساشه بیرون آورده و در کف یک لیوان درب دار با گنجایش 250 سی سی قرار دهید. سپس لیوان را با آب جوش پُر نمائید و درب آن را گذاشته و اجازه دهید تا به مدت 10 دقیقه محتویات تی بگ دم بکشد. سپس میل نمائید. پس از مدتی استفاده از دمنوش لاغری قبل از غذا، باعث کنترل اشتها می شود. در مرحلۀ بعد و در حدود نیم ساعت پس از وعدۀ اصلی غذایی و میل نمودن غذا، همان تی بگی را که قبل از غذا دم کشیده را دو مرتبه در کف لیوان قرار داده و دوباره با آب جوش به محتویات آن به اصطلاح شوک وارد کرده و اجازه دهید 10 دقیقه با درب بسته دم بکشد.

توجه داشته باشید که بهتر است آب، جوش باشد تا برای بار دوم هم مولفه های دارویی به خوبی در آب آزاد شوند. و سپس میل نمائید. بدیهی است که رنگ دمنوش برای بار دومِ دم کشیدن، بسیار کم رنگ تر از بار اول است؛ اما به این موضوع توجهی نداشته باشید و محتویات را کاملاً میل کنید. استفاده از دمنوش لاغری دکتر بیز بعد از وعده های اصلی غذایی، پس از مدتی موجب افزایش متابولیسم یا سوخت و ساز در بدن خواهد شد. مراحل بالا را 3 بار در روز و به مدت 40 روز تکرار کنید. سعی کنید در مدت استفاده از دمنوش لاغری وقفه ایجاد نشود. با این حال اگر وقفه ایجاد شد، نگران نشوید و استفاده از این روش را تا آخرین تی بگ ادامه دهید.

خوب است بدانید برای تقویت اثر این دمنوش یعنی کنترل اشتها و افزایش متابولیسم، بهتر است از محصولات دیگر دکتر بیز که می توانند به پروسۀ تناسب اندام شما کمک کننده باشند، استفاده نمائید؛ از جمله سبوس که به بخش کنترل اشتها و قهوه گانودرما که به بخش افزایش متابولیسم و چربی سوزی کمک می کنند. دمنوش لاغری دکتر بیز اولین دمنوش لاغری استاندارد با مجوز سازمان غذا و دارو ، تولید شده در پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی. موثر در کاهش وزن و تناسب اندام حاوی صد و بیست عدد تی بگ. دمنوش لاغری دکتر بیز با دارا بودن گیاهان کاملا ارگانیک ، اکسید کننده چربی بوده ، و موجب افزایش اثر فعالیت آنتی اکسیدانت پلاسما می گردد و همچنین به کاهش کلسترول در بدن کمک می کند .

پلی فنول های موجود در این دمنوش مصفای خون ستین باعث می شوند که این اثر مانع از گسترش عوامل ایجاد کننده بیماری های قلبی و عروقی شده و موجب مهار اکسیداسیون و تصلب شرائین می گردد. دمنوش لاغری دکتر بیز را می توان یکی از دمنوش های پرخاصیت و محبوب دانست. لازم به ذکر است که دمنوش دکتر بیز را به سادگی دم کرده و پس از گذشت چند دقیقه از قرار دادن تی بگ در داخل آب جوش می توانید آن را میل نمایید. راه های مختلفی جهت خرید وجود خواهد داشت که بهترین روش جهت خرید را می توان مراجعه به فروشگاه های اینترنتی نظیر سایت ما دانست. در ادامه توضیحات کامل تری از این محصول ارائه نموده ایم: توضیحات کامل و آشنایی با دمنوش لاغری دکتر بیز

دمنوش لاغری دکتر بیز

به طر کلی دمنوش های گیاهی را می توان از جمله بهترین نوشیدنی ها دانست، که دمنوش لاغری دکتر بیز یکی از بهترین دمنوش های موجود در بازار است. دمنوش دکتر بیز خواص خارق العاده ای داشته و می تواند در کمترین زمان ممکن تاثیر خود را اعمال نماید. این دمنوش حاوی انواع کربوهیدرات ها و پروتئین ها بوده و میتواند کمبود هایتان را جبران نماید. این دمنوش کاملا گیاهی بوده و می توانید به مقدار مورد نیاز از آن استفاده نمایید. لازم به ذکر است که یک ساعت قبل از میل نمودن وعده غذایی می توانید از این دمنوش استفاده نمایید.

دمنوش دکتر بیز سبب کاهش اشتها شده و می تواند چربی های اضافی بدن را از بین ببرد. بانوان باردار قبل از مصرف دمنوش بهتر است از دکتر خود مشورت بگیرند. لازم به ذکر است که دمنوش دکتر بیز مجوز رسمی داشته و کاملا بهداشتی می باشد. دمنوش لاغری دکتر بیز ترکیبی 100٪ گیاهی و طبیعی است. یک نوشیدنی سبک، بدون کافئین و خوش  طعم که به هضم غذا، کاهش وزن و تناسب اندام کمک می کند. دمنوش لاغری دکتر بیز اولین و در حال حاضر تنها محصول مرتبط با لاغری در ایران می باشد که موفق به دریافت مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران در زمینه اثرگذاری بابت کاهش وزن و تناسب اندام شده است.

دمنوش گیاهی قاشقی برای ترک اعتیاد مفتخر به دریافت پروانه ی ساخت توسط شرکت بیز گردیده و در پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی، طراحی و تولید شده است. این شرکت دارای تیمی متشکل از افراد متخصص در زمینه طب سنتی و گیاهی، در زمینه گیاهان موثر در لاغری، تحقیقات گسترده ای انجام داده و موفق به کشف فرمولاسیونی کاربردی و 100% طبیعی، محصولی باکیفیت و کارآمد را به افراد جامعه تقدیم می نماید. افرادی که برای لاغری به دمنوش های گیاهی روی می آورند باید به این نکته توجه کنند که محصولاتی را انتخاب کنند که دارای استاندارد ها و مجوزهای لازم باشد.

ازطرفی باید این نکته مهم که کاهش وزن باید با تحرک لازم باشد و دمنوش های لاغری در کنار آن در روند کاهش وزن تاثیر بسزایی دارند، را در نظر گرفت. دمنوش ها با توجه به گیاهه سازندشون کاربرد های بسیار یدارند. که با توجه به مزاج شما و طبع شما تاثیر خود را روی بد شما می گذارند. دمنوش لاغری بیز از گیاهانی تشکیل تشده است که میزان سئخت و ساز بدن شما را افزایش می دهد و همچنین میزان دفع کالری های اظافی را بیشتر می کند که باعث کاهش وزن و تغیر سایز می شود. نحوه مصرف دمنوش لاغری دکتر بیز  ساعت قبل از هر وعده غذایی به عنوان کاهنده ی اشتها و نیم ساعت پس از هر وعده غذایی برای فرایند چربی سوزی.

برای اثر بخشی بیشتر و مطلوب دمنوش یک تی بگ را به همراه 250 سی سی آب در یک لیوان دمنوش درب دار یا داخل قوری ریخته و به مدت 10 دقیقه به طور ملایم بجوشانید سپس به مدت 3 الی 5 دقیقه بگذارید تا دم بکشد. حتما دمنوش را به صورت گرم میل نمائید. مقدار مجاز مصرف: روزانه 3 بار و هر بار یک تی بگ ویژگی منحصر به فرد دمنوش لاغری دکتر بیز : دمنوش لاغری دکتر بیز با دارا بودن گیاهان کاملا ارگانیک ، اکسید کننده چربی بوده ، و موجب افزایش اثر فعالیت آنتی اکسیدان پلاسما می گردد. همچنین به کاهش کلسترول در بدن کمک می کند پلی فنول های موجود در این دمنوش باعث می شوند که این اثر مانع از گسترش عوامل ایجاد کننده بیماری های قلبی و عروقی شده و موجب مهار اکسیداسیون و تصلب شرائین می گردد.