عمومیکسب و کار ایرانی

چگونه رمز فیسبوک کالاف دیوتی موبایل را عوض کنیم ؟

کسب اطلاع از نحوه تعویض کردن رمز عبور در حساب کاربری هر یک از برنامه ها بسیار مهم است. در صورتی که بخواهید در حساب کاربری خود تغییراتی ایجاد نمایید، باید از پیش نسبت به شرایط آن اطلاع داشته باشید. بازی ویدئویی مشهور و جذاب کالاف دیوتی موبایل نیز از این قاعده مستثنی نیست. در ادامه با نحوه تعویض رمز عبور فیسبوک بازی ویدئویی شگفت انگیز کالاف دیوتی موبایل آشنا خواهید شد. اگر به این بازی جذاب علاقه مند هستید و قصد پیشرفت در این بازی را دارید می توانید با در این بازی به سرعت پیشرفت کنید و با ذخیره کردن اکانت در فیسبوک سی پی خود را ذخیره کنید.

یکی از مهم ترین کارهایی که هر یک از کاربران بازی ویدئویی کالاف دیوتی موبایل می بایست انجام دهند، اقدام به ذخیره سازی اطلاعات بازی بر روی شبکه اجتماعی فیسبوک است. باید در نظر داشت که بسیاری از کاربران نحوه انجام این کار را به درستی نمی دانند و به همین دلیل ممکن است ذخیره سازی بازی را کامل نکنند و آن چه در بازی کالاف دیوتی موبایل به دست آورده اند، به سادگی از دست برود.  خرید سی پی با کمترین قیمت بازار و تحویل به صورت آنی در سایت معتبر دیاموند لند می توانید تهیه کنید

راهنمای تعویض رمز فیسبوک کالاف دیوتی موبایل

اتصال کالاف دیوتی موبایل به فیسبوک مزایای متعددی از جمله ذخیره پیشرفت بازی، همگام سازی با سایر دستگاه ها و دریافت جوایز منحصر به فرد را به همراه دارد. برای انجام این کار، به یک حساب کاربری جیمیل و فیسبوک نیاز دارید.

قسمت تغییر رمز فیسبوک

علاوه بر مزایایی که ذکر شد، اتصال به فیسبوک امنیت حساب کاربری شما را افزایش می دهد. با این کار، در صورت گم شدن یا هک شدن گوشی، می توانید به راحتی اطلاعات بازی خود را بازیابی کنید. همچنین، اتصال به فیسبوک شما را به جامعه بزرگ گیمرهای کالاف دیوتی در این شبکه اجتماعی متصل می کند. می توانید با دوستان خود در فیسبوک به رقابت بپردازید، گروه های کالاف دیوتی را دنبال کنید و از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی مطلع شوید.

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

به منظور اتصال بازی ویدئویی کالاف دیوتی موبایل به حساب کاربری شما در شبکه اجتماعی فیسبوک، به یک حساب کاربری جیمیل نیاز خواهید داشت. برای ایجاد تغییرات، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. برای این کار ابتدا می بایست برنامه تغییر آی پی خود را فعال کنید و وارد بازی کالاف دیوتی موبایل شوید.
  2. سپس به قسمت تنظیمات مراجعه کرده و گزینه Legal and Privacy را برگزینید.
  3. پس از آن که گزینه Legal and Privacy را انتخاب کردید، می بایست از حساب کاربری خود در بازی ویدئویی کالاف دیوتی موبایل با فشردن گزینه Log Out خارج شوید.
  4. به صورت خودکار وارد صفحه ای می شوید که باید نشانی پست الکترونیکی و رمز عبور خود را وارد کنید.
  5. پس از ورود به حساب کاربری در فیسبوک، در بخش بالا سمت راست، گزینه ای را خواهید دید که عکس پروفایل شما را نمایش می دهد. بر روی این گزینه کلیک کنید و سپس گزینه Settings and Privacy را برگزینید.
  6. وارد بخش Settings شوید و نسبت به تغییر نشانی پست الکترونیکی یا افزودن شماره همراه اقدام کنید. به این منظور می بایست وارد بخش Contact شوید و بر روی گزینه Edit کلیک کنید.
  7. در قسمت ویرایش گزینه Add Another Email or Mobile Number را برگزینید و نسبت به تغییر نشانی پست الکترونیکی یا افزودن شماره همراه اقدام کنید. (دقت کنید که نشانی پست الکترونیکی که وارد می کنید، معتبر باشد. چرا که در غیر این صورت، فیسبوک حساب کاربری شما را تایید نمی کند.)
  8. پس از وارد کردن نشانی پست الکترونیکی، یک ایمیل برای شما ارسال می شود. وارد ایمیل ارسال شده شوید و روی گزینه Confirm کلیک کنید.
  9. سپس به منظور حذف کردن نشانی الکترونیکی پیشین می بایست وارد حساب کاربری در فیسبوک شوید و بر روی گزینه Remove کلیک کنید.
  10. بعد از به روز رسانی صفحه، حذف شدن نشانی پست الکترونیکی پیشین را مشاهده خواهید نمود.
  11. در صورتی که بخواهید رمز عبور را تغییر دهید، در سمت چپ تصویر بر روی گزینه Security and Login کلیک کنید و در قسمت Change Password بر روی گزینه Edit کلیک کنید.
  12. در قسمت Current عبارتی را که به عنوان رمز پیشین انتخاب کرده بودید، وارد کنید و سپس در قسمت New نسبت به وارد کردن رمز جدید اقدام کنید.

مزایای وصل کردن اکانت کالاف دیوتی موبایل به فیسبوک

اتصال اکانت کالاف دیوتی موبایل به فیسبوک مزایای زیادی برای شما به ارمغان می آورکالاف دیوتی موبایل یکی از محبوب ترین بازی های گوشی های هوشمند محسوب می شود که بسیاری از ما آن را تجربه کرده ایم یا شاید حتی روزانه آن را بازی کنیم. اما شاید بنابر هر دلیلی به دنبال تغییر پسورد خود باشیم و حتی بخواهیم آن را ریست یا بازیابی کنیم. به همین دلیل در این مطلب به این سوال پاسخ می دهیم که چگونه می توانیم رمز کالاف دیوتی موبایل را عوض کنیم.

همین محدودیت باعث می شود که اکثر ما به سراغ حساب مخصوص خود برویم و اغلب ترجیح می دهیم بجای فیسبوک، حساب اکتیوژن داشته باشیم. بنابراین از طریق حساب اکتیوژن خود می توانیم رمز کالاف دیوتی موبایل را تغییر دهیم یا آن را ریست کنیم. برای پاسخ سوال «چگونه رمز کالاف دیوتی موبایل را عوض کنیم» تا پایان همراه باشید.

شما می توانید رمز حساب اکتیوژن خود را از طریق پروفایل خود تغییر دهید و برای این کار باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • اول از همه از طریق وارد حساب اکتیوژن خود شوید.
  • پس از ورود به حساب اکتیوژن خود، در بالای صفحه گزینه Profile را انتخاب کرده و سپس به بخش Basic Info بروید.
  • در اینجا باید گزینه Edit در کنار پسورد را انتخاب کنید.
  • در پنجره پاپ آپ تایید حساب یا Account Verification، گزینه Send Code را انتخاب کنید.
  • برای دستیابی به کد تایید حساب، به ایمیلی بروید که برای ساخت حساب اکتیوژن از آن استفاده کرده اید.
  • این کد را در پنجره پاپ آپ Account Verification وارد کرده و گزینه Submit را انتخاب کنید.
  • حالا دوباره در بخش Basic Info، روی گزینه Edit در کنار Password کلیک کنید.
  • بر اساس موارد زیر پسورد جدید حساب اکتیوژن خود را وارد کنید:
    • پسورد جدید باید بین 8 تا 30 کاراکتر داشته باشد.
    • پسورد باید حداقل دارای یک حرف و یک عدد باشد.
    • برای پسورد نباید از فاصله استفاده کنید.
    • برای پسورد نمی توانید از حروف یا اعداد متوالی (ABC یا 123) استفاده کنید.
    • پسورد نباید شامل تکرار یک کاراکتر باشد (111 یا AAA).
    • از پسوردی استفاده کنید که برای سایر حساب های خود از آن بهره نمی برید.
  • دوباره پسورد جدید را وارد کرده و گزینه Save را بزنید.

با همین چند قدم ساده بالا به جواب سوال چگونه رمز کالاف دیوتی موبایل را عوض کنیم رسیدیم، البته همانطور که گفتیم برای این کار در اصل باید پسورد حساب اکتیوژن خود را تغییر دهید.

ریست پسورد کالاف دیوتی موبایل

این احتمال وجود دارد که رمز حساب اکتیوژن یا همان کالاف دیوتی موبایل خود را فراموش کرده باشید و به همین دلیل بخواهید آن را ریست کنید و دوباره پسورد جدیدی داشته باشید. برای این کار باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • در این صفحه آدرس ایمیلی که برای ساخت حساب از آن استفاده کرده اید، وارد کنید و روی گزینه Submit کلیک کنید.
    • اگر آدرس ایمیل شما درست و معتبر باشد، دستورالعمل نحوه بازیابی پسورد به این ایمیل ارسال می شود.
  • حالا باید به سراغ ایمیل تان بروید و روی لینک Reset Your Password موجود در ایمیل اکتیوژن کلیک کنید. این لینک تنها برای 24 ساعت معتبر است و تنها می توانید یکبار از آن استفاده کنید.
  • پسورد جدید حساب اکتیوژن خود را بر اساس موارد زیر وارد کنید:
    • پسورد جدید باید بین 8 تا 30 کاراکتر داشته باشد.
    • پسورد باید حداقل دارای یک حرف و یک عدد باشد.
    • برای پسورد نباید از فاصله استفاده کنید.
    • برای پسورد نمی توانید از حروف یا اعداد متوالی (ABC یا 123) استفاده کنید.
    • پسورد نباید شامل تکرار یک کاراکتر باشد (111 یا AAA).
    • از پسوردی استفاده کنید که برای سایر حساب های خود از آن بهره نمی برید.
  • دوباره پسورد جدیدتان را وارد کرده و روی گزینه Save کلیک کنید.

با همین چند قدم ساده بالا در صورت فراموش کردن رمز حساب اکتیوژن یا همان کالاف دیوتی موبایل، می توانید آن را بازیابی کنید. بنابراین هم امکان تغییر رمز کالاف دیوتی موبایل و هم امکان بازیابی آن در صورت فراموشی برای گیمرها وجود دارد.

زهرا رضی

زهرا هستم، نویسنده ای که با جسارت به واکاوی مسائل پرداخته و از پرسیدن سوالات سخت نمی‌ترسم. در این سایت، با نگاهی موشکافانه به مسائل اجتماعی و اقتصادی، به دنبال یافتن پاسخ‌های واقعی و ارائه راه حل‌های خلاقانه هستم.