لوازم خانگیکسب و کار ایرانی

اسپرسو ساز دلونگی یا قهوه ساز دلونگی؟

تفاوت اسپرسو ساز EC785 دلونگی با EC685 دلونگی

این روز ها تفاوت EC685 با EC785 جزو آن دسته از سوالات پرتکراری هست که مشتری ها از ما میپرسند. در همین راستا خیلی از افرا سودجو عدم آگاهی مصرف کننده را بهانه ای کرده اند که شاخ و دم های عجیبی از این 2 مدل قهوه ساز دلونگی بسازند. حرف و حدیث های زیادی در مورد تفاوت قیمت اسپرسو ساز دلونگی خصوصا اسپرسوساز EC785 با EC685 در بازار آزاد وجود دارد که باعث سردرگم کردن مشتری می شود. و مصرف کننده را بر سر 2 راهی شک و تردید در خرید خودشون قرار می دهند.

مقایسه دستگاه قهوه ساز دلونگی EC785 با EC685

این روز ها تفاوت EC685 با EC785 جزو آن دسته از سوالات پرتکراری هست که مشتری ها از ما می پرسند. در همین راستا خیلی از افرا سودجو عدم آگاهی مصرف کننده را بهانه ای کرده اند که شاخ و دم های عجیبی از این 2 مدل قهوه ساز دلونگی بسازند. حرف و حدیث های زیادی در مورد تفاوت اسپرسو ساز EC785 با EC685 تو بازار آزاد وجود دارد که باعث سردرگم کردن مشتری می شود. و مصرف کننده را بر سر 2 راهی شک و تردید در خرید خودشون قرار می دهند. ما اومدیم یکباره برای همیشه داستان تفاوت این دو تا محصول خوش نام شرکت دلونگی را تمام کنیم و مشتری را جهت سهولت درانتخاب خود با واقعیت ها رو در رو کنیم.

داستان از کجا شروع شد؟

کمپانی دلونگی همیشه پیشتاز در سبک و طراحی و تولید نوین محصولات جدید خود اللخصوص قهوه ساز ها بوده است. لذا داستان تفاوت این دو محصول از جایی شروع شد که مهندسین دلونگی اقدام به تولید مدل جدیدتری از اسپرسو ساز های خود کردند.

دلونگی در سال 2020 مدل EC785 را که مدل جدیدتر و بروزتر و کامل تر EC685 است را با همان طراحی های نوستالژیک خود روانه بازار کرد. به محض ورود این دستگاه قهوه ساز به بازار، حرف و حدیث افراد سودجو از یک طرف، شک و تردید مصرف کننده ها در انتخاب و عدم آگاهی  آن ها از طرف دیگر هیجانی را در بازار این 2 مدل محصول ایجاد کرد. اکنون میخواهیم بیشتر وارد جزئیات تفاوت این دو مدل محصول شویم و قبل از هرچیزی از تفاوت ظاهر این دو دستگاه  شروع می کنیم.

تفاوت دستگاه اسپرسو ساز EC785 با اسپرسو ساز EC685 دلونگی در بسته بندی محصول:

پکینگ و بسته بندی این 2 محصول البته که تفاوت های ظاهری خاصی با همدیگر دارند. لیبل دستگاه اسپرسو ساز EC785 با EC685 متمایز است و بسته به رنگ های دستگاه پسوند های مختلفی دارد. مدلی اصلی دستگاه با کد های اصلی EC 785 یا EC 685 به نمایش گذاشته می شود. بر روی جلد اصلی کارتن مدل EC 785 کلمه Barista Pack با عکس یک کافی من مشکی رنگ کنار  و تصویر یک عدد تمپر و پیچر پایین آن توجه خریداران را به خود جلب می کند در حالی در مدل 685 خبری از آن نیست و فقط تصویر اصلی دستگاه به نمایش گذاشته شده است.

اندازه کارتن 785 دلونگی به دلیل داشتن ابزارهای داخل آن که در ادامه به شرح آن ها خواهیم پرداخت، قطورتر و کمی نسبت به مدل پایین تر خودش یعنی 685 بزرگتر به چشم می خورد.

بررسی ظاهر دستگاه های اسپرسو ساز EC785 دلونگی با EC685 دلونگی

ظاهر این دو محصول عیناً هم، بد ون هیچ تفاوتی. EC685 دلونگی با یک قوس در لبه بالایی دستگاه شروع می شود و با یک انحنای بسیار باریک و ظریف به شاسی های دستگاه که بدنه دستگاه باشد ختم می شود. هیچ تفاوتی در طراحی مخزن آب آن ها، سینی های چکه گیر، پوزیشن قرار گرفتن پنل و دکمه های دستگاه، محل قرار گیری استیمر بخار و حتی در هدگروپ های آن ها و در ظاهر این دو محصول دیده نمی شود.

تنها تفاوت EC685 و EC785 در رنگ بندی این دو محصول است، شرکت دلونگی سری 785 را در چهار رنگ بژ، خاکستری، آبی و صورتی همگی متالیک روانه بازار کرده است. این درحالی است که برادر کوچکتر آن یعنی EC685 دلونگی در چهار رنگ سیلور، مشکی، سفید و قرمز همگی مات ساخته شده اند و در دسترس عموم قرار دارند.

جنس بدنه قهوه ساز های دلونگی

یکی دیگر از مسائلی که در خرید اسپرسو ساز دلونگی برای خریداران اهمیت دارد، جنس بدنه است. دستگاه های قهوه ساز این برند یا پلاستیکی هستند و یا استیل. البته محصولاتی هم هستند که در ساخت آن ها ترکیب پلاستیک و استیل به کار رفته است. مشتریان مختلف در مورد جنس بدنه دیدگاه های متفاوتی دارند، برخی به دنبال یک محصول با دوام هستند و برخی ترجیح می دهند قهوه سازشان سبک وزن باشد.  البته برند شناخته شده دلونگی تمامی محصولات خود را چه با بدنه پلاستیکی و چه با بدنه استیل، با بهترین متریال ساخته و در هر صورت انتخاب این دستگاه ها به نفع شماست.

  • خرید اسپرسو ساز دلونگی با بدنه پلاستیکی
  • خرید اسپرسو ساز دلونگی با بدنه استیل
  • خرید اسپرسو ساز دلونگی با بدنه استیل و پلاستیک

رنگ قهوه ساز دلونگی

بعد از این که مشخص کردید نوع اسپرسو ساز دلونگی و جنس بدنه ی آن چه باشد، نوبت می رسد به انتخاب رنگ. خوشبختانه برند دلونگی در تولید این دستگاه ها سلیقه های مختلف را در نظر گرفته و رنگ های مختلفی را برای بدنه ی آن ها، انتخاب کرده است. شما می توانید بر اساس تم رنگی آشپزخانه، محل کار، سالن انتظار مطب و یا شرکت، محصولی با رنگ مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. خرید شما می تواند از بین رنگ های زیر باشد:

  • خرید قهوه ساز دلونگی سیلور
  • خرید قهوه ساز دلونگی سفید
  • خرید قهوه ساز دلونگی مشکی
  • خرید قهوه ساز دلونگی دودی
  • خرید قهوه ساز دلونگی قرمز
  • خرید قهوه ساز دلونگی آبی
  • خرید قهوه ساز دلونگی کرم

نکته: البته لازم به ذکر است که برای خرید قهوه ساز سیلور و دودی، دستتان بازتر است تا قهوه سازهایی با رنگ های دیگر.

سایز و ابعاد

هر وقت همکاران من در بخش فروش فروشگاه نت پرسو می خواهند قهوه سازی کم جا به خریداری معرفی کنند، بدون شک اسپرسو سازهای دلونگی در صدر جدول قرار دارند. دلونگی جزو شرکت هایی است که هم محصولاتی در سایز کوچک تولید کرده و هم محصولاتی در سایزهای بزرگ و این یک مزیت مهم به شمار می رود.

البته باید در نظر گرفت که دستگاه های دستی، دستگاه های سایز کوچک هستند و دیگر مدل های دستگاه اسپرسو، سایز بزرگ به حساب می آیند. قهوه سازهای برند دلونگی از نظر سایز و ابعاد در دو دسته قرار می گیرند:

  • اسپرسو ساز دلونگی دستی: کوچک و جمع و جور
  • اسپرسو ساز دلونگی نیمه اتوماتیک: سایز متوسط
  • اسپرسو ساز دلونگی تمام اتوماتیک: سایز بزرگ

نکته: برای سایز و ابعاد فقط به همین اطلاعات اکتفا نکنید. در صفحات اختصاصی مربوط به هر یک از قهوه سازهای دلونگی، ابعاد دقیق را ذکر کرده ایم.

خرید اسپرسو ساز دلونگی بر اساس نوع سیستم شیر

فاکتور مهم دیگری که باعث می شود اسپرسوسازهای دلونگی در دو دسته قرار بگیرند، نوع سیستم شیر آن هاست. برای انتخاب و خرید اسپرسو ساز دلونگی، شما دو انتخاب دارید؛ یا محصولی را بخرید که مخزن شیر دارد و سیستم کف شیر ساز آن، اتوماتیک است و یا این که محصولی را بخرید که نازل بخار برای آن طراحی کرده اند.

وجود مخزن شیر و سیستم اتوماتیک یک امتیاز مهم به شمار می رود و این ویژگی در قهوه سازهای اتوماتیک دیده می شود. اما با این وجود محصولاتی که مجهز به نازل بخار هستند به خوبی می توانند فوم شیر، تهیه کنند و نوشیدنی های عالی به شما تحویل بدهند.

  • خرید اسپرسو ساز دلونگی دستی: نازل بخار و دستی
  • خرید اسپرسو ساز دلونگی نیمه اتوماتیک: نازل بخار یا مخزن شیر
  • خرید اسپرسو ساز دلونگی تمام اتوماتیک: اتوماتیک و مخزن شیر

آتوسا خوش خواهد

من آتوسا، خبرنگاری که تعهدی عمیق به خدمت به مردم دارم. در این سایت، با تمرکز بر مسائل مهم اجتماعی و اقتصادی، تلاش می‌کنم تا صدای گروه‌ه‌های نادیده گرفته شده را به گوش شما برسانم و برای ایجاد عدالت و برابری در جامعه تلاش کنم.