خرید هدست اداری ارزان (اقتصادی) تا 3 میلیون تومان

هدست‌ های اداری یکی از ملزوماتی است که در مراکز اداری و مراکز تماس مورد استفاده قرار می‌ گیرند. این هدست ها معمولا دارای وزن کم و راحتی بالایی هستند و برای استفاده در طولانی مدت مناسب می باشند و از بروز مشکلاتی از جمله آرتروز نیز پیشگیری می‌ کنند. این هدست ها از قابلیت نویز کنسلینگ نیز برخوردار می‌ باشند و با استفاده از آن ها، هیچ صدای مزاحمی به گوش مخاطبی که پشت خط تلفن است، نمی رسد. به همین دلیل در مراکز تماس و کال سنترها، از هدست های اداری استفاده می شود. اگر به دنبال خرید هدست اداری ارزان (اقتصادی) تا 3 میلیون تومان هستید، برای آشنایی با بهترین نمونه ها از هدست های اداری که در حال حاضر در بازار موجود هستند، همراه ما باشید.

اقتصاد

معرفی بهترین هدست اداری ارزان (اقتصادی) تا 3 میلیون تومان

اگر برای خرید هدست اداری اقدام کرده باشید، احتمالا شاهد تنوع بالای این هدست ها بوده اید. برای اینکه هدستی که خریداری می کنید، دارای کیفیت لازم باشد، باید به سراغ برندهای معتبر بروید که دارای مشخصات فنی مناسبی هستند.

در ادامه برخی از بهترین هدست های اداری ارزان قیمت تا سقف 3 میلیون تومان که می توانید آن را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنید را معرفی کرده ایم.

UM210-UC

هدست اداری UM210-UC

اولین هدستی که قصد معرفی آن را داریم، هدست اداری UM210-UC از سری 210 برند اکیوتون می باشد. این هدست اقتصادی و سبک برای استفاده در محیط های اداری بسیار مناسب است؛ چراکه دارای اسپیکر 40 میلی متری و روکش ابری مناسب می باشد. به همین دلیل در طول روز با احساس خستگی و یا ایجاد درد در ناحیه گوش و گردن همراه نیست. هدبند این هدست اداری، قابل تنظیم می باشد و از بالشتک های نرمی نیز برخوردار است. همینطور امکان تغییر بوم میکروفون نیز در آن وجود دارد، به طوری که هر کاربری می ‌تواند آن را به تناسب خواسته ‌های خود شخصی سازی کند.

این محصول برای استفاده در یک محیط اداری، یک گزینه ایده آل به شمار می رود. به دلیل اینکه دارای قابلیت نویزکنسلینگ است و صدایی بدون نویز، شفاف و رسا را به کاربر ارائه می دهد. این هدست مجهز به فناوریASB (محافظت از شوک صوتی) نیز هست.

Accutone UM210 دارای کابل USB با طول 1.8 متر می باشد که برای استفاده در محیط های اداری، ابعاد مناسبی است. همینطور دارای کنترل صدا و دکمه قطع میکروفون نیز هست. با توجه به سازگاری این هدست با برنامه ها و نرم افزارهای ویپ، یک گزینه ایده‌ آل برای مرکز تماس به شمار می رود.

TB710-QD

یکی از هدست های اداری اکیوتون که در زمان عرضه، فروش بسیار بالایی را تجربه کرد، هدست Accutone TB710 است که با توجه مشخصاتی که دارد، برای استفاده در مراکز تماس پرظرفیت و پر سر و صدا بسیار مناسب است.

این هدست دارای دو گوشی است(هدست دو گوش)؛ ضمن اینکه از دو اسپیکر با کیفیت صدای استریو نیز پشتیبانی می‌ کند. از نظر اکوستیک، این هدفون در محیط های پر و سر و صدا، دارای مقاومت بالایی است و هر گونه صدای مزاحم را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد.

Accutone TB710 نسخه QD، از USB پشتیبانی می‌ کند. همینطور این هدست از فناوری ASP نیز استفاده می کند. این محصول در میان محصولات هم رده وزنی خود، از طراحی بسیار زیبا و سبکی برخوردار است. همینطور به دلیل اینکه دارای بالشتک های اسفنجی است، در طولانی مدت منجر به بروز خستگی و یا احساس درد در ناحیه گردن و گوش کاربران نخواهد شد.

WM610-QD

هدست wm610-qd

WM610-QD در دسته بندی هدست های سری 610 از برند Accutone عرضه شده است که با توجه به ویژگی هایی که از آن برخوردار است و همینطور نظرات کاربران، یکی از قوی ترین هدست های این برند به شمار می رود.

این هدست از نظر آکوستیک، از قابلیت اطمینان دوام برخوردار می باشد. ضمن اینکه از نظر آکوستیک، تنها هدستی می باشد که دارای یک بلندگوی باند پهن شگفت انگیز با ابعاد 40 میلی متر است.

WM610 دارای میکروفون حذف نویز اختصاصی نیز می باشد و به صورت اختصاصی برای استفاده در محیط های پر سر و صدا طراحی شده است.

در بیشتر قسمت‌ های این هدست از شکل شش ضلعی استفاده شده است و دارای بیشترین استحکام در برابر خمش و آسیب می باشد. از نظر راحتی نیز دارای وزن سبک در حدود 50 گرم و یک بالشتک گوش بزرگ از جنس چرم است که میزان خستگی و ناراحتی ناشی از ساعات طولانی شیفت را بسیار کم می‌ کند.

TB310-QD

اگر یک هدست اداری سبک و کم هزینه می خواهید، هدست اداری ارزان قیمت TB310-QD از برند اکیوتون یک انتخاب مناسب برای شماست. این هدست وزن بسیار سبک و برابر با 30 گرم را دارد. به طوری که وقتی آن را بر روی سر و گوش خود قرار دهید، احساس سنگینی نخواهید داشت. ضمن اینکه این هدست سبک، از قیمت اقتصادی نیز برخوردار است و یک انتخاب ایده ‌آل برای بسیاری از شرکت ها و مراکز تماس می باشد.

این هدست مشابه با دیگر اعضای خانواده اکیوتون انعطاف پذیری بسیار بالا و استحکام قابل قبولی را ارائه می دهد. همینطور برای گوش انسان نیز بهینه سازی شده است.

در هدست TB310-QD از آخرین تکنولوژی میکروفون های حرفه ای استفاده شده است و در آن شاهد استفاده از سیستم کاهش نویز نیز هستیم که می توان گفت با این ویژگی یک هدست تمام عیار شده است.

این هدست زیبا، تلفیقی از تکنولوژی روز، وزن سبک، ارگونومی مناسب و قیمت مقرون به صرفه را به کاربر ارائه می دهد. بنابراین اگر قصد خرید هدست اداری ارزان و اقتصادی تا 3 میلیون تومان را دارید، این هدست انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

هدست تلفن امپو مدل PA071B

هدست امپو مدل PA071B یک هدست باسیم بسیار باکیفیت می باشد که دارای دسته برای کنترل بیشتر است و قابلیت کنترل هدست نیز برای این مدل تعریف شده است. در این هدست، از یک جک 3.5 میلی ‌متری استفاده شده است و با USB نیز متصل می گردد. این هدست دارای کابل 2.4 متری نیز می باشد.

وزن هدست امپو مدل PA071Bبرابر با 150 گرم است و بسیار سبک است و برای کاربران احساس سنگینی نمی دهد.

هدست HP 3.5 mm G2 STHS

هدست HP 3.5 mm G2 STHS یک اتصال سیم دار را فراهم می کند. این هدست دارای کانکتور 3.5 میلی ‌متری است. وزن این هدست کمی بالاست و برابر با 88 گرم میباشد که در مقایسه با هدست های اکیوتون کمی بالاست.

با استفاده از این هدست مراکز تماس، می توان در تمامی روز را به مکالمه اختصاص داد و حتی یک تماس را نیز از دست نداد. این محصول دارای قابلیت‌ های پیشرفته ‌ای از جمله حذف نویز است و به سبب همین تکنولوژی نیز بالاترین کیفیت صدای ممکن را به کاربران ارائه می‌ دهد.

با وجود طراحی بسیار راحتی که این محصول از آن برخوردار است، به راحتی بر روی گوش تنظیم می گردد. با اینکه هدست های بی سیم بسیاری در بازار وجود دارد، با این حال بسیاری از افراد این هدست سیمی را ترجیح می دهند.

هدست تلفن ادکام مدل ADD880

نگه داشتن گوشی تلفن در مراکز اداری برای یک بازه زمانی طولانی، کار آسانی نیست. به همین دلیل پیشنهاد می شود کسانی که در مراکز تماس فعالیت دارند، از هدست های اداری استفاده کنند.

هدست ادکام ADD880 جزو هدست های اداری می باشد و میکروفون آن نیز قابلیت تنظیم دارد. این هدست از نوع سیمی است و از قدرت حذف نویز و حذف شوک های آکوستیک برخوردار است.

این هدست دارای دسته فلزی است. این ویژگی کمک می کند هسدت در شرایط بهتری قرار بگیرد، بدون اینکه منجر به بروز احساس درد و خستگی بر روی سر و یا گوش شود. هدست ادکام ADD880 ضمن اینکه دارای ظاهر زیبایی است، برای استفاده مداوم در طول روز نیز بسیار مناسب می باشد.

خرید هدست اداری ارزان (اقتصادی) تا 3 میلیون تومان

تجهیز ادارات و مراکز تماس به هدست های اداری، امروزه تبدیل به یک ضرورت شده است. دلیل این موضوع این است که کارمندان و منشی هایی که در این ادارات فعالیت دارند، نمی توانند برای یک بازه زمانی طولانی، گوشی تلفن را در دست بگیرند. چراکه منجر به بروز خستگی می شود و در نهایت مشکلاتی شامل گردن درد و یا نارضایتی از شغلی را به همراه دارد.

این در حالی است که مدیران یک مجموعه، می توانند با خرید هدست های اداری، با ایجاد شرایطی بهتر برای کار کردن کارمندان خود، بهره وری ادارات خود را نیز افزایش دهند. با این حال اگر به دنبال هدست های اداری با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه هستید، توصیه می کنیم از وبسایت ما با آدرس الکترونیکی ” accutone.ir” دیدن کنید. امکان ثبت سفارش تمامی محصولات از طریق وبسایت وجود دارد. ضمن اینکه تمامی هدست ها همراه با گارانتی و در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال می شوند. تمامی محصولات اکیوتون کیفیت بالا در کنار قیمت اقتصادی را به شما عرضه می کنند و با استفاده از آن می توانید مرکز تماس خود را مجهز کنید. از همراهی شما تا انتهای این محتوا متشکریم.