فیلم و سریال

سریال ایرانی عاشقانه قسمت هفتم

دانلود قسمت هفتم سریال گیسو

دانلود با کیفیت ۴۸۰

دانلود با کیفیت ۷۲۰

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰HQ

کیفیتBLURAY

دانلود همه کیفیت‌ها

فصل دوم سریال عاشقانه، با نام «گیسو» در سال ۱۳۹۹ به کارگردانی منوچهر هادی ساخته شد. اولین قسمت گیسو از ۱۳ اسفند سال ۱۳۹۹ منتشر شد و هر چهارشنبه، قسمتی جدید از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود که تاکنون ۷ قسمت از این سریال منتشر شده است.

سریال عاشقانه، داستان چند دوست و زوج را روایت می‌کرد که با حضور دختری به نام «گیسو» آرامش زندگی‌شان به هم خورد، اتفاقات و مشکلات زیادی بر سر راه زندگی آن‌ها قرار گرفت و در آخر داستان هم نقشه قتلی برای گیسو طراحی و شاید اجرا شد. اما اینکه فصل دوم این سریال را گیسو نام‌گذاری کردند، شاید نشان دهنده این باشد که گیسو هنوز زنده است! برای مطمئن شدن از این مسئله باید منتظر بمانیم تا ببینیم نویسندگان داستان این سریال، ما و شخصیت‌های سریال را به کجا خواهند برد.

نام سریال: گیسو (عاشقانه ۲)

ژانر: درام، معمایی، عاشقانه

کارگردان: منوچهر هادی

تهیه کننده: هومن کبیری

سال ساخت: ۱۳۹۹

تعداد قسمت‌های منتشر شده: ۷ قسمت

زمان پخش: هر چهارشنبه ساعت ۲۰

آنچه در قسمت ششم گیسو دیدیم:

سریال گیسو
سریال گیسو

گیسو بدون مهناز افشار

در فصل اول سریال عاشقانه، مهناز افشار نقش گیسو را ایفا می‌کرد اما پس از مهاجرتش به خارج از کشور، بازیگر دیگری باید نقش او را بر عهده بگیرد؛ البته اگر گیسوی داستان به قتل نرسیده باشد! بهتر است تا قسمت‌های دیگر صبر کنیم و منتظر آمدن گیسو و بازیگری بمانیم که جای مهناز افشار را پر می‌کند.

علاوه بر مهناز افشار، بازیگر دیگری هم از تیم بازیگران این مجموعه جدا شده است؛ پانته آ بهرام که نقش همسر رضا را بازی می‌کرد، در قسمت اول گیسو از دنیا رفت و دیگر او را در قسمت‌های بعدی نخواهیم دید. فرزاد فرزین هم از نقش خود و حضور در فصل دوم عاشقانه کناره گیری کرده است! بهاره کیان افشار بازیگر دیگری است که عاشقانه و گیسو را تنها گذاشته است.

باقی بازیگران در نقش خود حضور دارند و چند چهره جدید هم اضافه شده است که عبارتند از: محمد رضا گلزار، ساره بیات، هانیه توسلی، هومن سیدی، حسین یاری، مسعود رایگان، شمسی فضل‌اللهی، بیژن امکانیان، بهاره رهنما، سانیا سالاری، علیرضا زمانی‌نسب، همراز اکبری، علی زرینی، مونا جمال پور و جولیا پانلی.