فیلم و سریال

بهترین قسمت سریال ماجراجویی در پاریس

انیمیشن میراکلس ؛ همه چیز درباره انیمیشن سریالی دختر کفشدوزکی

انیمیشن میراکلس، ساخت کشور فرانسه است که در ژانر اکشن، ابرقهرمانی و عاشقانه ساخته شده است. در ادامه به برسی جزئیات انیمیشن میراکلس می‌پردازیم.

انیمیشن میراکلس یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های ساخته شده توسط استودیو زگ تون و متود انیمیشن است. این انیمیشن اولین بار در سال 2015 به کارگردانی توماس آستروک و تهیه کنندگی جرمی زگ ساخته شده است. این مجموعه هم اکنون به بیش از 30 زبان زنده‌ی جهان دوبله شده است و در بیشتر کشور‌ها پخش شده است و طرفداران خود را پیدا کرده است.

این انیمیشن ابرقهرمانی دارای 4 فصل است که هر فصل 26 قسمت است از دیگر نام‌های این مجموعه می‌توان به معجزه آسا: انیمیشن دختر کفشدوزکی و گربه سیاه، میراکلس لیدی باگ، ماجراجویی در پاریس اشاره کرد. در ادامه به جزئیات بیشتر انیمیشن میراکلس می‌پردازیم.

انیمیشن دختر کفشدوزکی

انیمیشن دختر کفشدوزکی و گربه سیاه درباره‌ی دو نوجوان پاریسی با نام‌های مرینت دوین چنگ و آدرین آگرست است که توسط هاکماث (ارباب شرارت) شرور شده‌اند به ترتیب به ابرقهرمانان دختر کفشدوزکی (لیدی باگ) و گربه سیاه (کت نویر) تبدیل می‌شوند.

انیمیشن میراکلس ؛ همه چیز درباره انیمیشن سریالی دختر کفشدوزکی

انیمیشن میراکلس یکی از محبوب‌ترین انیمیشن‌ها برای کودکان و والدین است. چرا که انیمیشن دختر کفشدوزکی دارای جنبه‌های آموزشی قابل توجه‌ی است.

برای نمونه اگر قهرمانان این داستان به احساسات منفی خود مسلط نشوند و آن را کنترل نکند به موجود شرور وخطرناکی تبدیل می‌شوند به همین خاطر کودکان این نکته را به خوبی یاد می‌گیرند که شرط اول و مهم برای اینکه قهرمان زندگی خود باشند این است که اجازه ندهند احساسات منفی و بد در ذهن‌شان پرورش پیدا کند آنها میدانند که اگر به احساسات منفی خود مسلط نشوند، بدون اینکه متوجه شوند یا بخواهند به افراد شرور و خطرناک تبدیل می‌شوند. حال قصد داریم در این جستار به شخصیت‌ها و داستان انیمیشن میراکلس بپردازیم با تکراتو همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2021

بهترین انیمیشن های سریالی 2020 

شخصیت‌های انیمیشن میراکلس

کارکتر‌های انیمیشن میراکلس، نقش مهمی در روند داستان دارند و آشنایی با آنها موجب می‌شود شما بتوانید داستان را به خوبی درک کنید و ارتباط بهتری با روند داستان پیدا می‌کنیم. از این رو، دراین گفتار به معرفی شخصیت‌‌های انیمیشن میراکلس می‌پردازیم.

مرینت دوپن چنگ : شخصیت های میراکلس

انیمیشن میراکلس ؛ همه چیز درباره انیمیشن سریالی دختر کفشدوزکی

شخصیت اصلی داستان مرینت دوپن چنگ است. نام ابرقهرمانی او دختر کفشدوزکی (Lady bug) است. صداپیشه این شخصیت داستان کریستینا وی (Cristina vee) است. مرینت در مدرسه فرانس دوپان پاریس درس می‌خواند. تام دوپن چنگ پدر او و سابین دوپن چنگ مادر او است. این خانواده صاحب بهترین قنادی پاریس هستند و آنها از قشر متوسط جامعه هستند.

مرینت موهای سرمه‌ای رنگ دارد که همیشه موهایش را به شکل دم خوکی می‌بندد، او چشم‌های آبی آسمانی و قد متوسطی دارد. مرینت دوست دارد در آینده طراح مد شود و او عاشق آدرینه ولی نمیتواند به او ابراز علاقه کند چرا که از او خجالت می‌کشد. مرینت در شخصیت ابرقهرمانی خود خصوصیت‌های اخلاقی نظیر شجاعت، مهربانی و هوش زیادی را دارا است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های مارول در سال 2021

بهترین فیلم های دی سی 2021

ادرین اگرست : شخصیت های میراکلس

انیمیشن میراکلس ؛ همه چیز درباره انیمیشن سریالی دختر کفشدوزکی

یکی دیگر از شخصیت‌ های اصلی انیمیشن میراکلس ادرین اگرست است. صداپیشه این شخصیت برایس پاپن بروک ( Brice papen broc) است. نام ابرقهرمانی او گربه‌ی سیاه (Cat noir) است که از خصوصیات اخلاقی آن می‌توان به شجاعت، دلسویز، فداکاری و مهربانی فراوان او اشاره کرد. پدر آدرین گابریل اگراست که او طراح مد معروف در پاریس است. آدرین نیز یک مدل معروف بسیار زیبا با مو‌های طلایی، چشم‌های سبز روشن و قد بلند است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021

بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021

گابریل اگراست : شخصیت های میراکلس

انیمیشن میراکلس ؛ همه چیز درباره انیمیشن سریالی دختر کفشدوزکی

یکی دیگر از شخصیت‌های انیمیشن دختر کفشدوزکی گابریل اگراست، است. همانطور که کمی قبل گفتیم او پدر آدرین و طراح مد است. او همسر خود امیلی را از دست داده است و به دلیل عشق فراوانی که نسبت به همسر خود داشته است، معجزه گری به نام پروانه و کوامی نورو را پیدا کرده که این پروانه ها به انرژی منفی آغشته شده‌اند. او با استفاده ازاین پروانه‌ها تبدیل به ارباب شرارت شده است.

گابریل در این داستان در تلاش است تا دختر کفشدوزکی و گربه سیاه را صاحب شود زیرا هر کسی که دو معجزه گر اصلی را داشته باشد و این معجزه گر‌ها را کنار هم قرار دهد، می‌تواند آرزوهای خود را برآورده کند و او می‌خواهد با استفاده از معجزه گرها زن خود امیلی را زنده کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های اکشن 2021

ترسناک ترین فیلم های 2021

آلیا سزار : شخصیت های میراکلس

انیمیشن میراکلس ؛ همه چیز درباره انیمیشن سریالی دختر کفشدوزکی

آلیا دوست صمیمی مرینت است. او دختری است عینکی با مو‌های قهوه‌ای، چشم‌های عسلی. آلیا از عشق مرینت به آدرین با خبر است و در همه‌ی مواقع به کمک مرینت می‌آید. صدا پیشه این شخصیت کاری کرانن (Carrie kranen) است که نام ابرقهرمانی او ریناروژ ( Renarouge) است که با نام روباه قرمز نیز شناخته می‌شود. او نیز یکی از شخصیت های انیمیشن دختر کفشدوزکی است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های عاشقانه 2021

بهترین فیلم های کمدی 2021

کلویی بورژوا : شخصیت های میراکلس

انیمیشن میراکلس ؛ همه چیز درباره انیمیشن سریالی دختر کفشدوزکی

کلویی دختری خودخواه، بدجنس و پرافاده است اومرینت، آلیا و تمام دخترانی که نزدیک آدرین هستند متنفره است و یکی از دشمنان مرینت به حساب می‌آید. کلویی در فصل های بعد به ابرقهرمان به نام زنبور ملکه ( Queen bee) تبدیل می‌شود. از خصوصیات ظاهری این کارکتر میتوان به موهای بلند طلایی رنگش که همیشه به شکل دم اسبی می‌بندد و چشم های آبی پر رنگش اشاره کرد.

این شخصیت زورگو انیمیشن میراکلس دختر شهردار پاریس و دوست بچگی آدرین است. او به دلیل اینکه در کودکی مادرش را از دست داده و از کسی مهربانی ندیده به فرد زورگو و بدجنسی تبدیل شده است. صدا پیشه این شخصیت سلا ویکتور (Selah victor) است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های زامبی 2021

بهترین سریال های 2021

لایلا راسی : شخصیت های میراکلس

شخصیت دروغگوی داستان است. پدر او یک روز از خانه بیرون رفته و دیگر به خانه باز نگشته است. لایلا وقتی می‌بیند پدر خود بازنمی‌گردد تصمیم می‌گیرد برای چیز‌هایی که می‌خواهد تلاش کند. می‌توان او را به عنوان دشمن سر سخت مرینت به حساب می‌آورد. مرینت و آدرین که هر دو فرد باهوش و زرنگی هستند متوجه می‌شوند که او فرد دروغگویی است و پیوند شرارت با لیدی باگ خورده است. یکی از مهم‌ترین اهداف لایلا به دست آوردن قلب آدرین و نابودی مرینت است.

مشخصات ظاهری لایلا دختری لاغر اندام با قد متوسط و با چشم‌های زیتونی، مو‌های قهوه‌ای بلوطی رنگ است. او ملقب به ابر درغگوست. وی وقتی آکوتاز میشه شبیه ابرقهرمان ها است ولی او ابرقهرمان نیست و تنها ظاهر او اینطور نشون داده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021

بهترین سریال های HBO در سال 2021

انیمیشن میراکلس

انیمیشن میراکلس ؛ همه چیز درباره انیمیشن سریالی دختر کفشدوزکی

انیمیشن دختر کفشدوزکی در چندین فصل در سال‌های متعدد ساخته شده است. هر فصل شاید شخصیت‌های اصلی یکسانی داشته باشد ولی شامل داستان‌های متفاوتی است. فصل اول این انیمیشن در سال 2015 ساخته شده است. در این فصل مرینت با پیرمردی برخورد می‌کند که به او استاد فو می‌گویند.

استاد فو یک نگهبان معجزه گر است، او وقتی با مرینت و آدرین آشنا می‌شود تلاش می‌کند این دو را همانند خو به فردی معجزه گر تبدیل کند تا محافظ شهر پاریس باشند. این دو نوجوان با همکاری هم باید شهر پاریس را در برابر موجود شرور و خطرناکی به نام ارباب شرارت محافظت کنند.

فصل دوم در سال 2016 تولید شده است. در این فصل مرینت با آموزشهای دقیق و کامل استاد فو روش کار کردن با معجزه گر را یاد گرفته است و به یک ابرقهرمان کامل تبدیل می‌شود. در آخر فصل ابرقهرمانانی وارد داستان می‌شوند تا به دختر کفشدوزکی کمک کنند تا شرور قرمز را شکست دهد.

انیمیشن میراکلس ؛ همه چیز درباره انیمیشن سریالی دختر کفشدوزکی

فصل سوم انیمیشن دختر کفشدوزکی در سال 2019 ساخته شده است. در این فصل اربارب شرارت‌ها که دید نمی‌تواند به تنهایی در مقابل دخترکفشدوزکی و گربه سیاه موفق شود، تصمیم گرفت تعداد افراد گروه‌اش را بیشتر کند و تشکیلات خود را توسعه بدهد و افراد شرور زیادی را پرورش دهد . از طرف دیگر داستان دختر کفشدوزکی هم تعداد افراد خود را افزایش داد تا بتواند در مقابل ارباب شرارت‌ها پیروز شود.

بر اساس اعلام سازنده‌های کارتون فصل چهارم انیمیشن دختر کفشدوزکی در سال 2021 یعنی در پاییز سال 1400 خورشیدی تولید خواهد شد. در این فصل همانند فصل‌های گذشته داستان نبرد بین ارباب شرارت‌ها و دختر کفشدوزکی را شرح می‌دهد. این فصل مانند فصل‌های گذشته کلی داستان‌ها و قسمت‌های و صحنه‌های هیجان انگیز و زیبا را به ما نشان خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین انیمه های 2021
  • بهترین فیلم های کره ای 2021
  • بهترین انیمیشن های 2021
  • بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021
  • بهترین فیلم های موزیکال
  • بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021
  • بهترین فیلم های چینی
  • بهترین فیلم و سریال های IMDb در سال 2021

نظر شما در خصوص انیمیشن دختر کفشدوزکی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

 






بهترین انیمیشن های سریالی 2020 ؛ بهترین سریال های انیمیشنی کدامند؟

انیمیشن کوچک و بزرگ نمیشناسد. همه ما از دیدن برخی انیمیشن ها لذت برده ایم. با ما در معرفی بهترین انیمیشن های سریالی 2020 همراه باشید.

در گذشته انیمیشن را ژانر مخصوص کودک می‌دانستند، اما سریال‌های مدرنی مانند “ریک اند مورتی” (Rick And Morty) و “بوجک هورسمن” (BoJack Horseman) خلاف این موضوع را ثابت کردند. سریال‌های انیمیشن هم طنز هستند هم اجتماعی. امروز قصد داریم بهترین انیمیشن های سریالی 2020 را به شما معرفی کنیم. با تکراتو همراه باشید.

سریال‌های انیمیشنی را به جرات می‌توان بخش مهمی از دنیای سرگرمی‌های تلویزیونی دانست. چرا که این آثار، همواره با فضاسازی‌های عجیب و غریب‌شان، پتانسیل این را دارند که به کمک خلق کششی مثال‌زدنی، مخاطب را فصل‌ها و بعضا سال‌ها وادار به تماشای خود کنند.

در بعضی موارد، پخش شدن آن‌ها برای سال‌هایی متوالی، باعث آن می‌شود که مخاطب نسبت به کاراکترها احساسی کاملا صمیمی داشته باشد و در بعضی موارد دیگر، شکل‌گیری سکانس‌های آن‌ها بدون توجه به خط قرمز‌های حاضر در مابقی ژانرها، به بیان شدن انتقادات و حرف‌هایی اثرگذار در لابه‌لای دقایق‌شان کمک می‌کند. هر آن‌چه که هست، این مدیوم آن‌قدر ویژگی‌های زیادی برای جذب مخاطبان دارد که نمی‌توانید متفاوت بودن و زیبایی‌های خاصش را انکار کنید. با ما در بهترین انیمیشن های سریالی 2020 همراه باشید.

بهترین انیمیشن های سریالی 2020

مدت‌ها از زمانی که تصور می‌شد انیمیشن مخصوص کودکان است گذشته و امروزه نه تنها انیمیشن‌هایی وجود دارد که کودکان و بزرگسالان می‌توانند با هم تماشا کنند و لذت ببرند، بلکه انیمیشن‌هایی نیز وجود دارد که مخصوص بزرگسالان بوده و کودکان نباید آن‌ها را تماشا کنند.

برخی از این سریال های انیمیشنی برتر مانند The Simpsons و South Park خیلی وقت است که پخش می‌شوند و برخی دیگر مانند Gravity Falls و The Tick به تازگی در تلویزیون درخشیده‌اند. در ادامه با هم به بررسی بهترین سریال های انیمیشنی 2020 می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

  • ترتیب تماشای فیلم های مارول ؛ پازل داستان فیلم های MCU را چگونه حل کنیم؟
  • بهترین فیلم های نتفلیکس در سال 2020 ؛ فهرست جدیدترین فیلم های شبکه Netflix
  • بهترین بازیگر زن هالیوود ؛ رده‌بندی بهترین هنرپیشگان و بازیگران زن تاریخ سینمای جهان
  • پرفروش ترین فیلم های 2020 ؛ بهترین فیلم های ترسناک و کمدی و اکشن 2020 در گیش

Love Death and Robots

این سریال آنتولوژی، در هر اپیزود کوتاه خود به روایت یک داستان علمی تخیلی از روابط انسان‌ و صنعت خودساخته‌اش می‌پردازد. اتمسفر و داستان هر اپیزود سریال، در یک فضای کاملا متفاوت به سر می‌برد. یک مجموعه جذاب از داستان‌های کوتاه تامل‌برانگیز که شاید بتوانیم آن را Black Mirror انیمیشنی نام‌گذاری کنیم.

Love Death and Robots

نتفلیکس ساخت فصل دوم این سریال بزرگسالانه را تایید کرده است. پس در سال 2020 باید منتظر این انیمیشن سریالی جذاب و متفاوت باشیم.

طلسم شدگان

مت گرونینگ پس از The Simpsons و Futurama سومین انیمیشن سریالی‌اش را همراه با نتفلیکس ساخت. سریالی که یک بار دیگر ثابت می‌کند گرونینگ یک نابغه بزرگ است. او پس از درامی خانوادگی و درامی علمی تخیلی، حالا تلاش کرده کمدی سیاهش را در دنیای فانتزی و قرون وسطایی بنا کند.

طلسم شدگان

داستان سریال هم برای هواداران آثار گرونینگ خیلی بیگانه نیست؛ شاهزاده‌ای تنبل که دوست دارد از زندگی لذت ببرد تا درس‌ فرمانروایی بیاموزد. اما خانواده‌اش، دشمن شماره یک او در این مسیر هستند.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین بازیگر مرد هالیوود ؛ فهرست رده‌بندی بهترین هنرپیشگان و بازیگران مرد تاریخ سینمای جهان
  • بهترین فیلم های عاشقانه 2020 ؛ مروری بر فیلمهای جدید درام و کمدی رومانتیک سال
  • ترسناک ترین فیلم های 2020 جهان ؛ فهرست بهترین فیلم های ترسناک سال 2020
  • بهترین انیمیشن های 2020 ؛ لیست بهترین کارتون ها و انیمیشن های جدید سال 2020

Undone

نتفلیکس این روزها فقط به بازار سریال‌های خیره‌کننده و فیلم‌های جذاب توجه نمی‌کند. آن‌ها انیمیشن‌های سریالی کودکانه و نوجوان‌پسند را مدیریت می‌کنند اما در انیمیشن‌های بزرگسالانه، آمازون فعلا نتایج جذاب‌تری داشته است. آمازونی‌ها در سال 2019 و با انتشار Undone نشان دادند رقابت‌، فقط کیفیت را افزایش نمی‌دهد بلکه دنیای تازه‌ای را آغاز می‌کند.

فصل نخست این کمدی درام در هشت‌ اپیزود به سرعت محبوب شد و حالا برای فصل دوم هم تمدید شده است. این سریال با فناوری انیمیشن‌سازی روتوسکوپی ساخته شده و داستان زنی را روایت می‌کند که پس از یک تصادف مهیب، می‌تواند زمان را کنترل کند.

Tuca & Bertie

دو زن سی ساله در شکل و شمایل دو پرنده سخنگو، در یک ساختمان زندگی می‌کنند؛ توکا و برتی. شخصیت توکا، یک پرنده توکان مغرور و بی‌خیال است اما شخصیت برتی، یک قناری مضطرب و خیال‌پرداز. اگر احساس می‌کنید فضای سریال بیش از حد شبیه به Bojack Horseman است، باید بدانید تیم سازنده دو سریال، شباهت‌های زیادی دارند. بنابراین مطمئن باشید با عنوانی به‌روز، جذاب، خنده‌دار و بانمک روبرو هستیم.

بیشتر بخوانید:

  • ثروتمندترین افراد جهان در سال 2020
  • کانال ها و گروه های اد کن پول بگیر تلگرامی ؛ خیرات پول یا شیوه کلاه‌برداری خلاقانه؟
  • با ارزشمندترین پول‌های دنیا در سال 2020 آشنا شوید
  • کم ارزش ترین ارزهای جهان ؛ با بی ارزش ترین واحدهای پولی دنیا آشنا شوید

 

Final Space

“فضای نهایی” در فوریه ۲۰۱۸ در ادالت سوئیم اکران شده، و اکنون از نتفلیکس پخش می‌شود. فضل دوم آن در ژوئن ۲۰۱۹ اکران شد، و فصل سوم هم در آستانه اکران است.

سریال درباره ماجراجویی‌های فضانوردی به نام گری گوداسپید و دوستانش از جمله مونکیک بیگانه، دوست انسانش کوئین و دشمن سابقشان آووکادو است، که در فضا سفر می‌کنند و درباره “فضای نهایی” چیزهایی یاد می‌گیرند. این سریال شبیه ریک اند مورتی بوده و هردو فضای علمی تخیلی دارند.

Adventure Time

تمام چیزهایی که در کودکی عاشقشان بودید رو به یاد بیاورید: شمشیر، پرنسس‌های زیبا، قهرمانان نجیب، جادو، خوابیدن در خانه دوستان و… . حال تمام چیزهایی که از آن‌ها می‌ترسیدید را مرور کنید: زامبی، خون‌آشام، تاریکی و غیره. Adventure Time سریالی است که همه این‌ها را با هم دارد.

شخصیت‌های اصلی سریال یک پسر بچه و سگ جادویی‌اش است. این انیمیشن همزمان احساسات متفاوتی را در شما برمی‌انگیزد. ممکن است در حین تماشای انیمیشن آرزو کنید که ای کاش کودک بودید و همچون شخصیت‌های سریال، کارهای فوق‌العاده انجام می‌دادید.

The Rocky and Bullwinkle

انیمیشن Rocky and Bullwinkle چیزی فراتر از یک سریال برای کودکان است؛ این انیمیشن تابوها و رفتارهای محبوب و اشتباه جامعه را به چالش می‌کشد. بچه‌ها در حین لذت بردن از تماشای ماجراجویی‌های راکت، سنجاب باهوش و شجاع و بول‌وینکل، گوزن احمق و خوش‌قلب، نکاتی درمورد جامعه و دنیای امروز می‌آموزند.

The Rocky and Bullwinkle

اما Rocky and Bullwinkle به دلیل ساده‌ی دیگری جزء بهترین سریال های انیمیشنی 2020 است؛ این سریال به طرز شگفت‌انگیزی خنده‌دار است و برخی معتقدند ممکن است به پایان جنگ سرد نیز کمک کرده باشد!

The Ren & Stimpy

سریال The Ren & Stimpy که از شبکه Nicktoons پخش می‌شد، درمورد یک سگ چیواوا و بهترین دوستش، گربه‌ای کاملاً احمق است که تمام سریال پر است از صحنه‌های حال‌بهم‌زن و نامناسب که به همین دلیل مخاطبین دهه 90 آن را یکی از خنده‌دارترین سریال‌ها می‌دانستند. اصالت عجیب شخصیت‌های سریال یکی از دلایل تفاوت این انیمیشن با تمام انیمیشن‌های دیگر است. یکی دیگر از دلایل موفقیت این انیمیشن، درخشش بیلی وست به عنوان صداگذار یکی از شخصیت‌هاست.

The Boondocks

انیمیشن The Boondocks ساخته‌ی آرون مک‌گرودر انیمیشنی است بر اساس سری کتاب‌های کمیک و به‌گونه‌ای در این سریال به مسئله نژادپرستی پرداخته شده است که هیچ سریال و انیمیشن دیگری حتی نزدیک به آن هم نیست؛ این برنامه انیمه مانند با خط داستانی جذاب و جنجالی به کسی رحم نمی‌کند و به همین دلیل در لیست سریال های انیمیشنی برتر قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین کتاب های آموزش بورس
  • بهترین کتاب های انگیزشی جهان
  • بهترین کتاب های فلسفه جهان
  • بهترین رمان های جهان ؛ پیشکش به خوره های برترین کتاب های جهان!
  • بهترین کتاب های سیاسی ایران و جهان

Cowboy Bebop

انیمه‌های فوق‌العاده‌ای وجود دارند که به راحتی می‌توانستند در لیست بهترین انیمیشن های سریالی 2020 قرار بگیرند؛ همانند Neon Genesis Evangelion و Paranoia Agent و FLCL. اما در بین همه، شاهکار شینشیرو واتانابی، انیمه Cowboy Bebop، از نظر ما بهترین است.

از تیتراژ آغازین با تم جاز گرفته تا عناوین جالب و جذاب هر قسمت، همه این‌ها با هم باعث شده‌اند که با یک انیمه کاملاً جذاب روبه‌رو باشیم.

Rick And Morty

“ریک اند مورتی” سریال کمدی انیمیشن زیبایی است که به خاطر نمایش نقد اجتماعی و اگزیستانسیالیسم شهرت داشته، و بسیار طنز و جسورانه است. سریال در اپیزودهای مختلف ارائه شده، اما روایت ممتد آن هر فصل را به فصل قبل وصل می‌کند، این وجه تمایز آن از “مرد خانواده” و “خانواده سیمپسون‌ها” است.

ریک سانچز به خاطر شخصیت سازی جسورانه و متمایز خود شخصیت محبوب فرهنگ عامه است. فضای علمی-تخیلی در کنار جلوه‌های ویژه آن را دیدنی و تاثیرگذار می‌کند.

BoJack Horseman

“بوجک هورسمن” با وجود شخصیت‌های دگرگون شده، جلوه‌های ویژه و داستان زمینه هر اپیزود، بهترین بهره را از انیمیشن و طنز برده است.

بوجک یک سریال طنز نیست. بلکه به مسائل تاثیرگذار و مهمی مانند اعتیاد و بیماری روانی می‌پردازد، و هر شخصیت داستان مشکلاتی دارد که طی سریال به آن پرداخته می‌شود. حتی لحظات تاریک این سریال نیز تماشایی است.

One-Punch Man

“وان-پانچ من” یک کمدی انیمیشن ژاپنی براساس وب کامیک ابرقهرمانی است که اولین بار در اکتبر و دسامبر ۲۰۱۵ اکران شد، و فصل اول آن از نتفلیکس قابل مشاهده است.

داستان درباره سایتاما است، یک ابرقهرمان به شدت نیرومند که با یک مشت هر دشمنی را شکست می‌دهد. سایتاما قسمت بیشتر سریال را به دنبال یک رقابت واقعی است که به ندرت یافت می‌شود. تماشای پیروزی پرتکرار قهرمان در مقابل شخصیت‌های منفی قسمت جالب داستان است.

بیشتر بخوانید:

  • آثار ترک سیگار برای شما و بدنتان چیست؟
  • گران قیمت ترین سیگارهای دنیا
  • بهترین برند سیگار ؛ با محبوب ترین و پرفروش ترین برندهای سیگار آشنا شوید
  • عوارض سیگار در کوتاه مدت و بلند مدت

Paradise PD

“پارادایس پی دی” یک سریال کمدی انیمینش در نتفلیکس است که کمدی والا و طنز را ترکیب می‌کند. این کمدی در آگوست 2019 اکران شد، و فصل دوم آن نیز پخش می‌شود.

سریال درباره نیروی پلیس ضعیف شهری کوچک است که یک مافیای مواد مخدر را پیدا می‌کنند. سگ معتاد پلیس و رابطه عشق و نفرت میان شخصیت اصلی کوین و رئیس پلیس هم از جذابیت‌های سریال هستند.

Batman

باید خاطرات نویسنده را بخوانید تا متوجه شوید که او چگونه توانسته است ابرقهرمانش را بالاتر از سایر ابرقهرمان‌ها قرار دهد. او از زیبایی‌های بصری کارتون سوپرمنِ مکس فلیشر استفاده کرد و دنیای تاریک و خشن شهر گاتهام را با الهام از کتاب‌های The Dark Knight Returns نوشته‌ی فرانک میلر، به نمایش درآورد.

این گونه تهیه‌کنندگان توانستند داستانی خلاقانه و با طراحی زیبا بسازند و همچنین شخصیت‌های محبوبی همچون هارلی کوئین را خلق کنند. این سریال دنیای بتمن را بهبود بخشید و یکی از سریال های انیمیشنی برتر لقب گرفت.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های 2021

Futurama

برخی، Futurama را به سیمپسون‌ها ترجیح می‌دهند؛ اولین سریال مت گرونینگ برای شبکه FOX TV، دنیای تلویزیون را تغییر داد؛ اما هر قسمت از سریال پر است از ایده‌های عجیب از آینده که دور هم جمع شده‌اند و شما این اتفاق را فقط در برنامه‌ای تلویزیونی می‌بینید که به دنبال مخاطب است.

اما انیمیشن Futurama به خوبی به راه خود ادامه داده است. پایان قسمت Jurassic Bark یکی از ناراحت کننده‌ترین قسمت‌های تلویزیونی است که شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

Family Guy

سریال شبکه Fox مثل یک زامبی خوب می‌ماند؛ پس از اینکه سریال Family Guy برای مدت کوتاهی کنسل شد، فروش دی‌وی‌دی‌ها آن را از مرگ برگرداند و دوباره این سریال به ذهن ما رخنه کرد. بله، به عنوان تقلیدی از سریال South Park، شاید به نظر بیاید که این داستان خانواده گریفین، حرفی برای گفتن ندارد

Family-Guy

اما انیمیشن Family Guy یک چیز را به خوبی به مخاطب منتقل می‌کرد: طنز. با یک نگاه به امتیازات سریال می‌توان به موفقیتش پی برد و آن را یکی از بهترین سریال های کارتونی دانست.

بیشتر بخوانید:

  • بیشترین فالوور اینستاگرام در سال 2020
  • بیشترین لایک در اینستاگرام
  • رکورد لایو اینستاگرام
  • پربازدیدترین ویدیوهای یوتیوب با بیش از 35 میلیارد بار مشاهده
  • بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایرانی

The Simpsons

The Simpsons باید به عنوان یکی از افسانه‌های کمدی شناخته شود؛ نه بخاطر آن سقوط تراژدیکش، بلکه بخاطر تمام لحظات شاد و جذابی که برای ما به وجود آورد و تأثیر زیادی که بر روی فرهنگ عمومی داشت.

The-Simpsons

داستان دوستان زرد رنگی که در شهر اسپرینگ‌فیلد زندگی می‌کنند، بدون شک همیشه یکی از سریال های انیمیشنی برتر بوده است و همچنان یکی بهترین سریال های کارتونی 2020 است.

South Park

مسخره کردن همه از بن افلک گرفته تا پاپ باعث شده است که اثر تری پارکر و مت استون تبدیل به بالغانه‌ترین برنامه تلویزیونی شود که داستان یک سری از نابالغ‌ترین بچه‌های دنیا را به تصویر می‌کشد.South-Park

انیمیشن South Park نه تنها به شکلی فوق‌العاده متفکرانه نظرات خودش درمورد شهرت، ثروت و دین را بیان می‌کند، بلکه توانسته است به گونه‌ای عمل کند که پس از گذشت 22 سال از آغاز پخشش، همچنان یکی از بهترین انیمیشن های سریالی 2020 باشد.

The Venture Bros

در ظاهر ممکن است انیمیشن The Venture Bros تقلیدی ساده از سایر انیمیشن‌های ماجراجویی همچون Jonny Quest باشد، اما در واقعیت خیلی فراتر از این‌هاست. البته که سکانس‌های خنده‌دار زیاد دارد اما صحنه‌های اکشن سریال خیلی خاص هستند.

The Venture Bros

شخصیت‌ها نیز به شکل زیرکانه‌ای خلق شده‌اند؛ مانند Brock Sampson که نوعی تستوسترون زنده است. همچنین روابط احساسی بین شخصیت‌ها می‌تواند احساسات شما را نیز برانگیزد؛ مانند رابطه مردی با لباس پروانه‌ای و دوست‌دختر بدصدایش.

Happy Tree Friends

اجازه ندهید عنوان و انیمشن شما را فریب دهد. این مورد به هیچ وجه مناسب کودکان نیست. دوستان شاد درختی داستان یک گروه از حیوانات بامزه و رنگارنگ را دنبال می‌کند که ماجرا‌های آن‌ها تقریبا همیشه چندش‌آور‌اند. این موجودات به طور مداوم با جادو‌های خشن و خونین روبرو می‌شوند که اگر به کشتن آن‌ها پایان ندهند، باعث آسیب‌های شدید بدنی می‌شوند.

happy-tree-friends

در این لیستی که ما آماده کرده‌ایم موضوعات تاریک و خشونت‌آمیز به عنوان بخشی از نمایش کلی وجود دارد در حالی که در سریال دوستان شاد درختی این موضوعات تفکر اصلی و مرکزی را شکل می‌دهند.

Samurai Jack

بیایید به گذشته برگردیم، زمانی که Genndy Tartakovsky (خالق این سریال)، برای اولین بار جک سامورایی را روی آنتن شبکه‌ی کارتون برد. این سریال داستان یک سامورایی را نشان می‌دهد که توسط شیطانی به نام آکو به زمان آینده منتقل می‌شود.

Samurai Jack

جک تلاش می‌کند که به خانه بازگردد و در این مسیر به موجوداتی که تحت سلطه‌ی قوانین ظالمانه‌ی این شیطان بزرگ قرار گرفته‌اند، کمک می‌کند. خشونت و وحشت کمی در این سریال وجود دارد اما فصل آخر، مرگ و خشونت بیشتری را نشان می‌دهد و فضای تاریک‌تری پیدا می‌کند.

Miraculous Ladybug & Cat Noir

مجموعه سریالی انیمیشنی فرانسوی در سبک ” ابر قرمانی ، درام کمدی” که داستان دو نوجوان اهل پاریس به نام های مرینت و ادرین را روایت می کند که در ایران به ماجراجویی در پاریس مشهور است.

مرینت و ادرین دو نوجوان معمولی هستند که بعد از اینکه تست استاد فو را با موفقیت پشت سر گذاشتند صاحب معجزه اسا ( میراکلس – Miraculous ) شدند .

این دو ابر قهرمان پاریس می توانند با استفاده از معجزه گرهای خود و البته با کمک کوامی های خود با اسم های تیکی و پلاگ از حالت معمولی و روز مره تبدیل به دختر کفشدوزکی و گربه سیاه شوند .

  • بیشتر بخوانید:
    • ارسال ویدئو با حجم بالا از طریق واتس اپ
    • تلگرام آلفا (Telegram Alpha) بدون فیلتر برای دسکتاپ
    • چگونه آیفون خود را به عنوان یک هات اسپات وای فای موبایل تنظیم کنیم
    • آموزش کار با اسنپ چت
    • بهترین انیمیشن های 2020
    • بهترین گوشی های سامسونگ در سال 2019
    • بهترین لاستیک ایرانی
    • بهترین قیمت گوشی های دست دوم سامسونگ در بازار موبایل ایران
    • بهترین و پرفروش ترین فیلم های

منبع: techrato

 






دختر کفشدوزکی و قهرمانان متحد

انیمیشن ویژه تلویزیونی “دنیای معجزه آسا: نیویورک – اتحاد قهرمانان” یا “ماجراجویی در نیویورک: دختر کفشدوزکی و قهرمانان متحد” در سبک اکشن-ماجراجویی-فانتزی به کارگردانی توماس آستروک ، محصول مشترک کشورهای فرانسه ، آمریکا و بریتانیاست که در سال 2020 منتشر شد.

این انیمیشن ویژه تلویزیونی بر اساس انیمیشن سریالی محبوب و پرطرفدار “ماجراجویی در پاریس: دختر کفشدوزکی و پسر گربه ای ( معجزه آسا: لیدی باگ و کت نویر ) Miraculous: Tales of Ladybug & Cat Noir” محصول سال 2015 ساخته شده و هفتمین انیمیشن ویژه این فرانچایز و اولین انیمیشن مجموعه “دنیای معجزه آسا Miraculous World” محسوب می شود. این انیمیشن بسیار زیبا توسط کمپانی زاگتون Zagtoon ، کمپانی متود انیمیشن Method Animation و 5 استودیو و کمپانی دیگر تولید و توسط شبکه تلویزیونی پاپ تی وی Pop TV در کشور بریتانیا و توسط کانال دیزنی Disney Channel در کشور آمریکا و 19 کشور دیگر منتشر و پخش شد.

در خلاصه داستان انیمیشن فانتزی ماجراجویی دختر کفشدوزکی و قهرمانان متحد آمده است ؛ “مرینت دوپاین چنگ” و “آدرین آگرسته” دو نوجوان دبیرستانی هستند که در شهر پاریس زندگی می کنند. این دو نوجوان شجاع و ماجراجو دارای جواهرات و موجودات کوچک و بامزه ای به نام معجزه آسا می باشند که به وسیله آنها می توانند تبدیل به ابرقهرمانانی با قدرت های خاص و منحصر به فرد شده و در برابر افراد شرور و رهبر آنها به نام “شب پره” مبارزه کنند. مرینت با تبدیل شدن به دختر کفشدوزکی ( لیدی باگ ) و آدرین با تبدیل شدن به پسر گربه ای ( کت نویر) دارای قدرت های ویژه ای می شوند و به کمک هم از شهر و مردم شهر در مقابل شب پره و نقشه های شرورانه او محافظت می کنند. مرینت و آدرین با “استاد فو” نگهبان جواهرات و موجودات معجزه آسا دوستی نزدیکی دارند و استاد فو گاهی آنها را راهنمایی می کند.

شب پره ابرشرور شهر پاریس با جادو کردن پروانه های سفید و تبدیل کردن آنها به پروانه های سیاه ، افراد شهر را طلسم کرده و با ایجاد شرارت و تبهکاری در وجود این افراد ، نظم و امنیت شهر را با خطر مواجه می کند ، اما دختر کفشدوزکی و پسر گربه ای با مبارزه با این افراد و نابود کردن طلسم پروانه سیاه ، آنها را بار دیگر به پروانه های سفید تبدیل کرده و امنیت و آرامش را در شهر برقرار می کنند. به زودی هفته دوستی از راه می رسد و مرینت و دوستان او قرار است به مناسبت هفته دوستی به شهر نیویورک ، شهر ابرقهرمانان معروف مسافرت کرده و جشن هفته دوستی را در آنجا برگزار کنند.

آدرین مجبور می شود با پدرش “گابریل آگرسته” که تصمیم گرفته برای دیدن یک موزه به نیویورک سفر کند ، همراه شود. گابریل قصد دارد یک گردنبند گرانبها را به کمک نیروهای شرور خود از این موزه سرقت کند ، زیرا این گردنبند دارای معجزه آسای عقاب است و قدرت های بسیار ویژه ای دارد. دختر کفشدوزکی و پسر گربه ای پس از آگاهی از این موضوع با دو ابرقهرمان آمریکایی به نام های “آلکس هیرش” و “دانا تریس” همراه می شوند تا از گردنبند و معجزه آسای عقاب محافظت کرده و از دستیابی شب پره به معجزه آسای عقاب و قدرت های جادویی آن جلوگیری کنند…

دیدگاهتان را بنویسید