تکنولوژی

بهترین سرم ویتامین سی

ویتامین سی فقط برای سرماخوردگی خوب نیست! با خرید بهترین کرم‌های ویتامین سی روشن کننده ایرانی به پوست‌تان شادابی و خوش‌رنگی را برمی‌گردانید. ما در درجه بهترین کرم‌های ویتامین سی ایرانی را برای‌تان فهرست کرده‌ایم.

قبلا از کرم ویتامین سی روشن کننده و نکته‌هایی که باید درموردش بدانید، تعریف کرده‌ایم. حالا می‌خواهیم بهترین کرم‌های ویتامین سی روشن کننده ایرانی را به شما معرفی کنیم.

ویتامین سی کمک می‌کند پوست دیرتر چروک شود و از طرف دیگر، آن را روشن‌تر، سرحال‌تر و شاداب‌تر نشان می‌دهد. تولید کلاژن را تقویت می‌کند و جای جوش و لکه‌های روی پوست را کمرنگ یا محو می‌کند. دیگر از یک کرم چه توقع بیشتری داریم؟

متخصصان باور دارند در کنار کرم ویتامین سی، بهتر است کرم ضدآفتاب را فراموش نکنیم. پس اگر در فکر خرید کرم ویتامین سی هستید، ضدآفتاب را تکمیل‌کننده‌ آن بدانید. بعضی از تولیدکنندگان پیشنهاد می‌کنند در کنار کرم ویتامین سی، از محصولات ضدچروک و ضدلک استفاده کنیم تا اثر آن به بیشترین حد برسد.

کرم لایه بردار باشد یا مرطوب‌کننده، می‌دانیم که قیمت کرم‌های خارجی در سبد خرید خیلی‌ها جا نمی‌شود. به همین دلیل سراغ بهترین کرم‌های ویتامین سی روشن ‌کننده ایرانی می‌رویم. بخشی از مصرف‌کنندگان قبلی از خرید کرم ویتامین سی ایرانی راضی بوده‌اند. ما هم ۵ تا از محبوب‌ترین این کرم‌ها را از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا انتخاب کرده‌ایم و به‌ شما پیشنهاد می‌کنیم.

معیار ما در این انتخاب فهرست محبوب‌ترین‌‌های دیجی‌کالا بوده. اما تجربه مصرف‌کنندگان با توجه به نوع پوست و بودجه‌ای که برای خرید کرم ویتامین سی کنار گذاشته‌اند، متفاوت است. ضمن این‌که اثر کرم‌ها با یک روز و یک هفته استفاده، روشن نمی‌شود.

ما امتیاز این محصولات را می‌گوییم و نکته‌های مثبت و منفی که خریداران قبلی نوشته‌اند، مطرح می‌کنیم. شماره‌ ۱ در بالای فهرست محبوب‌ترین کرم‌ها جا دارد.

۵- کرم ویتامین سی روشن‌کننده مادیرا

کرم ویتامین سی روشن‌کننده مادیرا

 

 

 

کرم ویتامین سی مادیرا برای انواع پوست مناسب است. مرطوب‌کننده است و باعث لطیف شدن پوست خواهد شد. وجود آنتی اکسیدان و روغن آووکادو، کلاژن را بالا می‌برد. آبرسانی آن، خیال ما را از میزان رطوبت پوست راحت می‌کند.

این کرم ادعای از بین بردن چروک‌های پوستی را ندارد. اما عمق چین و چروک پوست را کم می‌کند و کمتر نشان می‌‌دهد. مثل هر کرم ویتامین سی دیگری باعث روشن شدن پوست می‌شود. خوشبختانه در تولید کرم مادیرا، الکل و پارابن به‌کار نرفته. حجم این محصول ۳۰ میلی‌لیتر است که در محفظه‌ی پمپی و پلاستیکی عرضه شده. این را هم بگوییم که از گران‌ترین کرم‌های ویتامین سی ایرانی به‌حساب می‌آید.

نظر کاربران درمورد کرم ویتامین سی مادیرا چیست؟

تا امروز که این مقاله را می‌نویسیم، تعداد خیلی کمی از کاربران روی این محصول نظر نوشته‌اند. بین نظرهای مثبت و منفی هم تعادل برقرار است. از طرفی از ویژگی‌های آن برای روشن کردن پوست تعریف شده، از طرف دیگر آن را کم‌اثر دانسته‌اند. اما امتیاز ۵/۴ برای این محصول، خیلی خوب به‌نظر می‌رسد.

برند امتیاز ویژگی حجم عصاره
مادیرا ۴/۵ بدون الکل و پارابن ۳۰ میلی‌لیتر روغن آووکادو

۴-کرم ویتامین سی روشن‌کننده سینرهخرید کرم ویتامین سی

کرم ویتامین سی سینره به‌گفته‌ خودش از فرم محلول در چربی استفاده می‌کند و می‌تواند به لایه‌های زیرین پوست هم نفوذ کند. ویژگی مرطوب‌کنندگی دارد و از تجزیه کلاژن پیشگیری می‌کند. به همین دلیل در کم کردن چین‌های روی پوست موثر است. این کرم عصاره ندارد. حجم آن ۴۰ میلی‌لیتر است و در بسته‌بندی تیوپی عرضه شده. سینره پیشنهاد می‌کند در کنار آن از کرم ضدلک و آلفا هیدروکسی اسید سینره استفاده کنید و ضدآفتاب بزنید.

نظر کاربران درمورد کرم ویتامین سی سینره چیست؟

حدود ۲۴۰ نفر از کاربران نظرشان را درمورد خرید کرم ویتامین سی سینره نوشته‌اند. همین عدد نشان می‌دهد مخاطبان این محصول کم نیستند. میانگین نظر آنها درمورد تاثیر، شفاف کردن و ارزش قیمت نسبت به محصول، خوب بوده.

بیشتر خریداران از روشن شدن و شادابی پوست تعریف کرده‌اند، ولی اثر ویژه‌ای برای از بین رفتن لکه‌ها نداشته. بافت آن را سبک و رقیق توصیف کرده‌اند. نظرهای منفی مثل ایجاد جوش یا خارش هم دیده‌ایم. در آخر هم حدود ۱۶۰ نفر خرید آن را پیشنهاد می‌کنند.

برند امتیاز ویژگی حجم عصاره
سینره ۴/۳ روشن‌کننده، ضدچروک ۴۰ میلی‌لیتر ندارد

۳- کرم ویتامین سی روشن کننده مدیلنخرید کرم ویتامین سی

کرم مِدیلَن، یکی از بهترین کرم‌های ویتامین سی روشن‌ کننده ایرانی به‌حساب می‌آید. کرم ویتامین سی مدیلن، مرطوب‌کننده و آبرسان است. بنابراین، به داد پوست‌های خشک و کم‌آب می‌رسد. با داشتن ویتامین سی، ویژگی ضدلک دارد و پوست را سرزنده‌تر نشان می‌دهد.

همین‌طور از پوست درمقابل آلودگی‌های محیطی مراقبت می‌کند. حجم این کرم ۳۰ میلی‌لیتر و بسته‌بندی آن تیوپی‌ست. نسبت به محصولات مشابه، قیمت آن قابل‌قبول است.

نظر کاربران درمورد کرم ویتامین سی مدیلن چیست؟

۱۲۵ نفر از خریداران قبلی درمورد این کرم حرف زده‌اند. تاثیر و میزان شفاف‌کنندگی این محصول را خوب ارزیابی کرده‌اند. بافت این محصول را کرمی توصیف کرده‌اند. زود جذب می‌شود و اثر مرطوب‌کنندگی خوبی دارد. پوست را چرب نمی‌کند و باعث جوش زدن نمی‌شود.

همان‌قدر که برای بعضی از کاربران مفید بوده و از کیفیت آن راضی بوده‌اند، بعضی دیگر را راضی نکرده. ۳۰ میلی‌لیتر حجم از دید بعضی از خریداران نسبت به پولی که می‌پردازند، کم به‌نظر می‌رسد. تعدادی از خریداران به‌ پیشنهاد پزشک‌شان سراغ این برند آمده‌اند. خلاصه، بیشتر از ۹۰ نفر پیشنهاد می‌کنند کرم ویتامین سی مدیلن را بخریم. امتیاز این محصول ۴/۴ است.

برند امتیاز ویژگی حجم عصاره
مدیلن ۴/۴ مرطوب‌کننده و آبرسان ۳۰ میلی‌لیتر ندارد

۲- کرم ویتامین سی روشن کننده نئودرم

خرید کرم ویتامین سی

کرم ویتامین سی پلاس نئودرم حسابی پر و پیمان است. گذشته از ویتامین C که توقعش را داریم، ویتامین‌های A و E هم دارد. به همین دلیل روی ویژگی لایه‌برداری و جوان نگه داشتن پوست، بیشتر می‌‌توانیم حساب باز کنیم. روغن جوجوبا نقش نرم‌کننده و کمکی برای بازسازی پوست دارد. بیزابولول ضدالتهاب است. مجموع این ویژگی‌ها در جوان ماندن و شادابی پوست موثرند.

این محصول پارابن ندارد که یک ویژگی مثبت دیگر برای آن است. حجم آن ۵۰ میلی‌لیتر است و در بسته‌بندی تیوپی به بازار عرضه شده. قیمت رقابتی کرم ویتامین سی نئودرم، برگ برنده دیگر آن به‌شمار می‌رود.

نظر کاربران درمورد کرم ویتامین سی نئودرم چیست؟

اما ببینیم خریداران قبلی چه نظری درمورد این کرم نوشته‌اند. ۱۳۷ نفر درباره‌ این محصول نظر داده‌اند و بیشتر از ۹۰ درصد به ما پیشنهاد خرید می‌دهند. امتیاز کلی کرم نئودرم ۴/۲ از ۵ است.

نرمی، لطافت، سرعت اثرگذاری و جذب خوب کرم، موارد مثبتی‌ست که در بیشتر کامنت‌ها دیده می‌شود. به‌نظر می‌رسد افرادی که پوست خشک داشته‌اند، ار کرم راضی‌ترند. بعضی از خریداران از سنگینی بافت کرم راضی نبوده‌اند و آن را چرب ارزیابی کرده‌اند. همان‌ظور که برای عده‌ای اثر روشن‌کنندگی خوبی داشته، عده‌ای دیگر از تاثیر روشن‌کننده‌ آن راضی نیستید.

برند امتیاز ویژگی حجم عصاره
نئودرم ۴/۲ بدون پارابن ۵۰ میلی‌لیتر ندارد

۱- کرم ویتامین سی روشن کننده پرایمخرید کرم ویتامین سی

زمانی که برای خرید کرم ویتامین سی اقدام می‌کنید، یکی از گزینه‌های اصلی سرم ویتامین سی روشن کننده پرایم یا پریم است. این سرم از بهترین کرم‌های ویتامین سی روشن کننده ایرانی است. بازتاب خوبی بین مصرف‌کنندگان داشته و تعجبی ندارد که محبوب‌ترین باشد.

از ویتامین‌های آن آغاز می‌کنیم که گذشته از ویتامین C، ویتامین E هم دارد. بنابراین، ویژگی‌های روشن‌کننده و ضدپیری همراه آن هستند. قرار است این سرم، ساخت کلاژن را بیشتر کند، اجازه ندهد لکه‌های تازه ایجاد شود و لکه‌های قبلی را کم‌رنگ کند. کک و مک، چین‌های ریز صورت و چروک‌های قبلی از دست این سرم در امان نخواهند بود.

با وجود قیمت بالاتر این محصول، ویژگی‌هایی مثل بسته‌بندی شیشه‌ای و پمپی، بوی خوب، اثربخشی سریع و وجود روغن آرگان، محبوبش کرده. حجم این سرم ۳۰ میلی‌لیتر است.

نظر کاربران درمورد سرم ویتامین سی پرایم چیست؟

۲۷۲ نفر درمورد این محصول حرف زده‌اند. جذب راحت و اثر سریع از نکته‌های خوبی ا‌ست که درمورد این محصول نوشته‌اند. تعداد کامنت‌های مثبت درمورد این محصول کم نیست. سفت‌کنندگی یکی دیگر از ویژگی‌هایی‌ست که بعضی‌ها تجربه کرده‌اند.

بعضی‌ها آن را چسبناک ارزیابی کرده‌اند. کاربرانی هم برتری خاصی نسبت به برندهای دیگر در آن پیدا نکرده‌اند. قیمت بالای آن در مقابل حجم ۳۰ میلی‌لیتر نکته‌ منفی دیگری‌ست که بعضی از کاربران اشاره کرده‌اند. میانگین نظرها به امتیاز ۴/۴ رسیده و بیشتر از ۱۹۰ نفر خرید آن را پیشنهاد کرده‌اند.

برند امتیاز ویژگی حجم عصاره
پرایم ۴/۴ محو کردن تیرگی و لکه ۳۰ میلی‌لیتر چای‌سبز، روغن آرگان، پرتقال، گریپ‌فروت و گل رز

نوبت شماست تا از تجربه خرید کرم یا سرم ویتامین سی برای خوانندگان «درجه» و ما بنویسید. چه برندی به پوست‌تان می‌زنید و چقدر نتیجه گرفته‌اید؟


دیدگاهتان را بنویسید