لوازم خانگی

شرکت بازرگانی توانگر اعتماد پاسارگاد (تراست)

کولر گازی تراست و اسپلیت تراست

کولر گازی تراست از محصولات ارائه شده توسط گروه صنعتی تراست Trust (توانگر اعتماد پاسارگاد) است که فعالیت خود را در سال 1364 در زمینه تولید سیستم تهویه مطبوع در سراسر ایران آغاز نمود. این شرکت بصورت تخصصی در زمینه واردات و صادرات کولر گازی تراست، تهویه مطبوع و سیستم های سرمایشی و گرمایشی فعالیت می نماید. بعد از مدتی شرکت تراست به شرکت اختصاصی عرضه محصولات سوپرا تبدیل گردید و محصولات خود را در بازار داخلی و در تمامی استان ها توزیع نمود. همچنین محصولات این شرکت دارای گارانتی خرید و خدمات پس از فروش برای مشتریان و مصرف کنندگان می باشد.

ویژگی های کولر گازی تراست

کولر گازی تراست با داشتن سطح کیفیت بالا و همچنین تنوع ظرفیت های مختلف اسپلیت توانسته در بازار رقابتی امروز سهم قابل توجهی از بازار فروش را به خود تخصیص دهد. کمپانی تراست با استفاده از دانش روز دنیا و رعایت استانداردهای بین المللی کالاهایی باسطح کیفیت بالا تولید نموده و به دست مشتریان خود در سراسر دنیا می رساند. این شرکت با داشتن نیروهای متخصص و ماشین آلات پیشرفته در بخش تولید توانسته کولر گازی با کیفیت و بازدهی زیادی تولید و به بازار عرضه نماید.

کولر گازی تراست علاوه بر داشتن قطعات با کیفیت ظاهری شیک و زیبا داشته و به سادگی با دکوراسیون منزل و محیط اداری هماهمگ می باشد و زیبایی چشمگیری ایجاد می نماید. سیستم تهویه مطبوع تراست مدل ها و ظرفیت های مختلفی تولید شده و می تواند برای ایجاد هوای مطلوب در ساختمان ها، ادارات، مراکز تجاری، بیمارستان ها، مدارس، بانک ها و … مورد استفاده قرار گیرد. یکی از فاکتورهای اصلی انتخاب محصولات این شرکت بویژه کولر گازی، قیمت مقرون به صرفه در کنار کیفیت عالی محصولات بویژه سیستم تهویه مطبوع این شرکت می باشد.

انواع کولر گازی تراست

محصولات شرکت ایرانی تراست با وجود اینکه در حوزه سیستم های سرمایش و گرمایشی و تهویه مطبوع می باشند، با تنوع بالایی به بازار ارائه شده است که به این شرح می باشد:

  • کولر گازی دیواری
  • اسپلیت اینورتر در مدل های مختلف
  • داکت اسپلیت کانالی
  • داکت اسپلیت ایستاده
  • فن کوئل دیواری و زمینی
  • فن کوئل کاستی چهار طرفه و یکطرفه
  • فن کویل سقفی توکار
  • فن کوئل داکتی سه ردیفه
  • فن کوئل داکتی با فشار استاتیک بالا

که هر یک از این محصولات دارای مدل های گوناگون همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه شده اند.

بطور مثال اسپلیت تراست در 4 مدل مختلف با برچسب انرژی A تولید می شوند که عبارتند از TGIVVH، TMINVL، TGSA و TMSL و همگی از گاز مبرد دوست دار طبیعت R410a استفاده می نمایند.

کمپرسور استفاده شده در کولر گازی اسپلیت

برای افزایش بازدهی و بهبود عملکرد کولر گازی تولیدی ، این شرکت از کمپرسورهای روتاری و اسکرال در سیستم های تولیدی خود استفاده می نماید. در مناطق معتدل و مرطوب استفاده از اسپلیت تراست یکی از گزینه های ایده آل می باشد. همچنین شرکت تراست به منظور صرفه جویی در مصرف برق از فناوری اینورتر در ساخت سیستم های خود بهره برده است، که در کنار کاهش مصرف برق تاثیر به سزایی در افزایش بازدهی اسپلیت دارد. علاوه براین قابلیت بالایی در ایجاد هوای خنک و مطبوع در محیط های گوناگون را دارا می باشد.

تنوع محصولات ارائه شده کمپانی تراست سبب شده تا مشتریان زیادی را در بازار ایران به خود جذب نماید. لازم به ذکر است تمامی مدل های کولر گازی این شرکت دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند. همچنین با قیمت های بسیار مناسبی همراه با کیفیت بالا به فروش می رسند. فروشگاه بادبزن نماینده رسمی محصولات این کمپانی در تهران می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید