رایانه

بهترین اسمارت واچ شیائومی + مقایسه و نظرات کاربران

بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2021 ؛ اسمارت واچ خوب Xiaomi چی بخریم؟

در دنیای امروز، ساعت‌های هوشمند به ابزاری محبوب تبدیل‌شده‌اند که زندگی ما را آسان‌تر می‌کنند. برای انتخاب بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2021 همراه ما باشید.

ساعت شیائومی همیشه جزء بهترین و پرفروشترین نوع اسمارت واچ ها هستند. ما در این لیست قصد داریم به بهترین اسمارت واچ شیائومی زنانه و مردانه را به شما نشان دهیم که در بازار ایران فروش خوبی داشته و محبوبیت خوبی هم دارند.

بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2021

شیائومی تنها برند در بازار است که توانسته با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب، تعداد زیادی از انواع ساعت‌ها برای انواع سلیقه‌ها وارد بازار کند. اما اگر به دنبال خرید ساعت هوشمند عالی هستید، انتخاب‌ها نامحدود است و برندهای زیادی وجود دارند.

که شیائومی به عنوان یک غول فناوری در زمینه تولید انواع گجت و به ویژه ساعت‌های هوشمند عالی عمل کرده است. در این نوشتار چند نمونه از محصولاتی که به عنوان بهترین ساعت های شیائومی 2021 در بازار شناخته می‌شوند را به شما معرفی خواهیم کرد. تا در زمان خرید انتخاب مناسب تری داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

جدیدترین و بهترین ساعت های هوشمند 2021

بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی [مهر 1400]

می بند 5

Mi Band 5 ، اگرچه این محصول و تولیدات مشابه آن از نظر فنی، جز مدل‌های ساعت هوشمند شیائومی نیستند و بیشتر به عنوان مچ‌بند هوشمند شناخته می‌شود.

اما درصدر لیست بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2021 قرار می‌گیرد، زیرا یکی از پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند یا بندها در جهان است. همچنین از همه ویژگی‌های یک ساعت هوشمند را که انتظار دارید، برخوردار است.

می‌بند 5 با صفحه نمایش 1.1 اینچی بزرگتر از Mi Band 4 است. گرچه صفحه نمایش OLD  چنگی به دل نمی زند اما صفحه نمایش رنگی، زیبا بسیار غنی دارد که دارای بیش از 100 گزینه تم برای داشتن بهترین ظاهر است.

Mi Band 5 با بهبود ردیابی وضعیت خواب و همچنین بهبود ردیابی وضعیت خواب نقاط قوت خوبی دارد. به غیر از حالت‌های معمول ورزشی، حالت‌هایی برای دویدن، پیاده‌روی و شنا دارد. باتری 125 میلی آمپر ساعتی بسیار عالی دارد و امکان شارژ مغناطیسی را نیز دارد، که بیش از 2 هفته استفاده مداوم دوام خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

اپل واچ سری 7 (Apple Watch 7)

گلکسی واچ 4 یا اپل واچ 7

آمازفیت Bip U

این ساعت بسیار شبیه اپل واچ است و برای همین شباهت، بسیاری از مردم آن را دوست دارند. سری Bip از Amazfit بسیار جذاب است و از پیشرفته ترین ساعت هوشمند شیائومی است که دارای ویژگی همیشه روشن صفحه نمایش است. همچنین عمر باتری 45 روز دارد.

بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2021 ، یک صفحه نمایش بزرگ 1.43 اینچی با بیش از 50 تم برای انتخاب دارد. بعضی از این تم‌ها متحرک هستند و ظاهری عالی دارند، اما استفاده از آن‌ها باعث می‌شود که باتری تخلیه شود. نکته مثبت این است که بسیار ارزان‌قیمت‌تر از Apple Watch است.

در این ساعت هوشمند حالت‌های ورزشی وجود دارد که به شما در از دست دادن چربی اضافه بدن و ردیابی ضربان قلب کمک می‌کند. شما همچنین می‌توانید میزان اکسیژن خون خود را اندازه‌گیری کنید که این ویژگی در کمتر ساعت هوشمند موجود است. اما از نقاط ضعف آن می‌توان به نداشتن امکان ذخیره موسیقی و میکروفن اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

پرفروش ترین ساعت هوشمند جهان

بهترین ساعت های هوشمند زنانه

می واچ

Mi Watch یکی از کلاسیک‌ترین و در عین‌حال شیک‌ترین طراحی‌های ساعت‌های هوشمند را به خود اختصاص داده است. بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2021 یک صفحه نمایش 1.39 اینچی AMOLED با بیش از 100+ تم برای انتخاب دارد. عمر باتری برای ساعتی با این کالیبر کاملاً تحسین‌ برانگیز است و می‌تواند به‌ راحتی تا 20 روز دوام داشته باشد.

این محصول یک مانیتور ضربان قلب بسیار دقیق دارد و کاربران می‌توانند از مکانیزم ردیابی سلامت آن به نام Firstbeat که پارامترهای مختلف سلامت را اندازه گیری می‌کند، لذت ببرند. اما ضعف Mi watch این است که نمی‌توان با آن به پیام و تماس پاسخ داد.

اگرچه Xiaomi Mi watch کاملاً حرفه‌ای و رسمی به نظر می‌رسد، اما ساعتی اسپرت است و حتی در استخر شنا قابل استفاده خواهد بود. گزینه‌های رنگی آن را می‌توان به عنوان بهترین ساعت هوشمند شیائومی زنانه قلمداد کرد.

بیشتر بخوانید:

 بررسی دقیق نسخه تیتانیومی گلکسی واچ 3

بهترین گوشی تا 5 میلیون تومان در بازار ایران [مهر 1400]

ردمی بند

برند Redmi از شیائومی در سال‌های قبل فقط در زمینه تولید گوشی هوشمند فعال بود، ولی حیطه فعالیت خود را گسترش داده و سری ردمی بند را عرضه کرده است. Redmi Band ارزان‌تر از سری می‌بند است. این محصول دارای نمایشگر 0.95 اینچی آمولد است و از بلوتوث 5.0 برای ارتباط با گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کند.

این محصول که صفحه نمایش لمسی با عملکرد متوسط دارد.همچنین دارای ویژگی‌های معمول بهترین ساعت های هوشمند شیائومی مانند مانیتور ضربان قلب، ردیاب فعالیت ورزشی و مواردی از این قبیل است. این مدل  همچنین یکی از ارزان‌ترین گزینه‌های برای خرید ساعت هوشمند است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های پوکو شیائومی [مهر 1400]

بهترین گوشی های 2021

می بند 6

سری Mi Band شیائومی یکی از پرفروش‌ترین ردیاب‌های تناسب اندام در سطح جهانی بوده و هست. Mi Band 6 جدیدترین محصول این کمپانی است که بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2021 را ارائه می‌دهد با دو پیشرفت بزرگ اندازه صفحه نمایش ارتقاء یافته به 1.56 این نمایشگر از یک صفحه 326PPI بهره می برد.

Mi Band 6 که از بهترین ساعت های هوشمند شیائومی است عمر باتری اکنون از طریق شارژر مغناطیسی معرفی شده در Mi Band 6 تا 14 روز است. و باید عدم نصب و رجیستری سیم کارت در کنار نداشتن میکروفن را از نقاط ضعف آن بدانیم.

مجهز شدن به سنسور اندازه‌گیری اکسیژن خون SpO2 . این برای ردیابی خواب با دستگاه اندازه گیری کیفیت تنفس جدید اعمال می شود. پیش‌بینی می‌شود در عرضه جهانی می بند 6 که بدون شک با نکات گفته شده یکی از پیشرفته ترین ساعت هوشمند شیائومی است، شاهد رکوردشکنی در فروش باشیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های هواوی 2021

بهترین گوشی های شیائومی 2021

آمازفیت GTR

این محصول در رنگ‌های سفید مهتابی، قرمز مرجانی، مشکی و صورتی به رنگ شکوفه گیلاس موجود است. رنگ‌های شاد آن به عنوان بهترین ساعت هوشمند شیائومی زنانه قابل توجه است. شارژ باتری آن نیز در صورت استفاده عادی تا 24 روز طول می‌کشد.

اگر ظاهر جز معیارهای اصلی شما برای انتخاب و خرید بهترین مدل ساعت هوشمند شیائومی است، طراحی کلاسیک و در عین حال مدرن GTR نظر شما را جلب خواهد کرد، چون این ساعت برای ردیابی فعالیت‌هایی چون شنا، کوهنوردی، اسکی و تمرینات بدنسازی بسیار کارآمد است.

بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2021 از ضدآب بودن نیز از بهره می برد. که نقاط ضعف آن را نیز باید درعدم اتصال Wi-Fi و فاقد میکروفون بودن دید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های سامسونگ 2021

بهترین گوشی های پوکو

آمازفیت Verge

از بهترین ساعت های شیائومی 2021 آمازفیت Vergeاست. باتری Verge در حالت ساعت هوشمند پنج روز و در حالت اصلی ساعت تا 34 روز دوام دارند.

این ساعت هوشمند می‌تواند نوع فعالیت، میزان کالری‌سوزی و مسافت پیموده شده شما را ردیابی کند و می تواند به مدت 22 ساعت در حالت GPS دوام باتری داشته باشد. وقتی صحبت از ردیابی تناسب اندام می‌شود، این ساعت هوشمند بهترین ویژگی‌ها را در کلاس خود دارد.

این ساعت دارای نمایشگر آمولد، یک نوار سیلیکونی به همراه بدنه پلی کربنات است. اندازه ساعت 43 میلی متر است و در چند رنگ نیز موجود است. گزینه‌های رنگی و چشم‌نواز آن را می‌توان بهترین ساعت هوشمند شیائومی زنانه قلمداد کرد. درنتیجه Amazfit Verge دارای ویژگی‌های شگفت‌انگیزی است که نمی‌توان آن را در لیست بهترین مدل ساعت هوشمند شیائومی قرار نداد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های اوپو

بهترین گوشی های ویوو

می بند 4C

ظرفیت باتری این محصول شیائومی 130 میلی آمپر ساعت است و در استفاده معمولی تا 14 روز عمر باتری دارد. ردیابی فعالیت ورزشی، کیفیت خواب، مسافت طی شده و کالری سوزانده شده از دیگر ویژگی‌های این محصول به شمار می‌رود. با این وجود تعداد حالت ورزشی کمتری نسبت به دیگر مدل‌های موجود در این لیست دارد.

اگر به دنبال بهترین ساعت هوشمند شیائومی زنانه هستید و دوست ندارید یک اسمارت واچ با طراحی گرد یا کلاسیک داشته باشید، Mi Band 4C پیشنهاد خوبی است. این محصول شیائومی یک صفحه نمایش مستطیلی کشیده دارد و طراحی مینیمال است.

سازگاری با بلوتوث نسخه 5.0 و ضدآب بودن درکنار وزن سبک از بهترین ویژگی های بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2021 است. ضعف آن را باید در نمایشگر با عملکرد لمسی متوسط وفاقد میکروفون بودن دید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های موتورولا

بهترین گوشی های ایرانی 1400

هایلو سولار

این محصول با برنامه Haylou Fit مچ شده که در iOS 8.0 و بالاتر و Android 4.0 و بالاتر قابل نصب بوده و از بهترین ساعت های شیائومی 2021 است که با استفاده از باتری لیتیوم پلیمری 340 میلی آمپری در صورت استفاده معمولی حدود 15 روز دوام دارد. همچنین این ساعت ضد آب است.

ساعت هوشمند Haylou Solar از بهترین اسمارت واچ های شیائومی در سال 2021 کاملاً دایره‌ای شکل با طراحی مینیمالیستی است. این ساعت با حاشیه ساده و فقط با یک دکمه فیزیکی در کنار، ساده و تمیز است. این گجت پوشیدنی دارای بدنه‌ای فلزی به وزن 54 گرم و بند سیلیکونی 22 میلی متر است.

این ساعت هوشمند شیائومی یک صفحه نمایش رنگی از نوع TFT LCD دارد. این صفحه نمایش دارای رنگهای روشن و واضح است. ساعت هوشمند Haylou Solar دارای قابلیت‌هایی چون مانیتور ضربان قلب، ردیابی فعالیت ورزشی و پشتیبانی از بلوتوث 5.0 است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های نوکیا 2021

بهترین گوشی های پایین رده 2021

آمازفیت Amazfit Stratos 3

Stratos 3 یک ساعت هوشمند ساخته شده برای افراد حرفه‌ای است. بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2021 بسته به فعالیتی که انجام می‌دهید، می‌توانید از بین سه حالت GPS یکی را انتخاب کنید. این ساعت همچنین دارای امکان ذخیره‌سازی موسیقی، مقاومت در برابر آب، سازگاری با بلوتوث 5.0 و اتصال به Wi-Fi است.

اگر یک ورزشکار حرفه‌ای هستید، این محصول، بهترین اسمارت واچ های شیائومی در سال 2021 است که می‌توانید هم اکنون در بازار تهیه کنید. این محصول دارای قاب 49 میلی‌متری است که آن را به بزرگترین ساعت هوشمند تولید شیائومی نیز تبدیل کرده است.

با 80 حالت ورزشی که این ساعت دارد، می‌توانید سطح تناسب اندام، زمان ریکاوری و زمان تمرینات خود را پیگیری کنید. شاید این مدل بهترین ساعت هوشمند شیائومی زنانه و دارای ظرافت در طراحی نباشد، اما برای ردیابی وضعیت سلامت بدون شک بهترین مدل است. ضعف این ساعت را باید وزن زیاد و فاقد میکروفون بودن دید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های میان رده 2021

بهترین گوشی های سونی 2021

آمازفیت Amazfit T-Rex

عمر باتری در حالت ساعت هوشمند تقریباً 20 ساعت است و در حالت استفاده معمولی می‌تواند تا 66 روز ادامه یابد.همچنین این ساعت تا 50 متر ضد آب است، بنابراین بدون شک می توانید آن را در حالت شنا قرار دهید. می‌توانید حداکثر 14 حالت ورزشی را هم با آن ردیابی کنید و همچنین می‌توانید مسیرهای خود را با GPS داخلی آن ردیابی کنید.

T-Rex که از بهترین اسمارت واچ های شیائومی در سال 2021 است دارای یک مانیتور برای ردیابی ضربان قلب در طول تمرینات ورزشی است. این محصول با بدنه پلیمری، اندازه 48 میلی‌متر و نمایشگر 1.3 AMOLED به عنوان یکی از بهترین ساعت های هوشمند شیائومی قابل توجه است.

T-Rex در رنگ های سیاه، سبز و خاکی موجود است و برای ناوبری آسان دارای صفحه نمایش لمسی است. نوار سیلیکونی بندهای غیرقابل تعویض است.

بیشتر بخوانید:

بهترین دوربین سلفی گوشی 2021

بهترین نمایشگر گوشی 2021

هوآمی Amazfit Pace

Amazfit Pace دارای طراحی کلاسیک با حاشیه سرامیک و صفحه نمایش همیشه روشن است. این ساعت هوشمند مقاوم در برابر سایش و بادوام، می‌تواند نور پس زمینه صفحه را مطابق با نور اطراف تنظیم کند تا منظره واضحی از نمایشگر داشته باشید.

حسگر ضربان قلب داخلی PPG ، قابلیت GPS و توانایی ضبط داده های ورزشی حرفه‌ای از دیگر مشخصات این محصول است. همچنین باید گفت که دارای یک حافظه داخلی 4 گیگابایتی است و می تواند تا 500 آهنگ را ذخیره کند. شاید این مدل، بهترین نباشد اما قطعاً یکی از بهترین ساعت های هوشمند شیائومی است.

این محصول بدون شک یکی از ساعتهای هوشمند با قیمت مناسب و ارزان است. اگرچه در میان ویژگی های این ساعت مقاوم نبودن در برابر آب به چشم می خورد اما شیائومی از هیچ کاری چشم‌پوشی نکرده تا این ساعت را در کلاس خود پیشرفته ترین ساعت هوشمند شیائومی باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین دوربین گوشی 2021

بهترین گوشی های ضد آب دنیا

شیائومی Mijia Quartz

کاربرد این ساعت هم برای مردان مناسب هست و هم برای خانم‌ها. اما برای فعالیت‌های ورزشی اصلاً این ساعت مناسب نمی‌باشد. پیشنهاد می‌کنیم که از ساعت هوشمند Mijia Quartz برای کارهای روزمره و برای فعالیت‌های رسمی هست.

به‌طور متوسط با یک‌بار شارژ باتری این ساعت برای شما به مدت ۶ ماه پاسخگو خواهد بود. در صورت نیاز می‌توانید وضعیت باتری را از طریق اپلیکیشن کنترل کنید.

ساعت هوشمند mijia smart quartz watch گواهی ضد آب 3ATM دارد و اگر شما برای شنا به استخر رفتید می‌توانید از آن استفاده کنید. همچنین میجا کوارتز از بهترین ساعت های شیائومی می‌تواند فشار آب تا عمق 30 متر را به خوبی تحمل کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ 2021

بهترین گوشی های سری M سامسونگ

آمازفیت Huami Bip Lite

صفحه نمایش Amazfit Huami Bip Lite از نوع TFT است که با Corning Gorilla 3 محافظت می‌شود. با استفاده از GPS داخلی و مقاومت در برابر آب 3ATM ، امکان ردگیری انواع فعالیت ورزشی را دارد. Bip lite همچنین می‌تواند خواب، ضربان قلب و میزان تحرک شما را ردیابی کند.

رنگ صورتی و آبی روشن این مدل باعث شده فروش بیشتری برای خانم‌ها داشته و بسیاری آن را از بهترین اسمارت واچ های شیائومی در سال 2021 برای خانم ها می‌دانند.

این ساعت با پشتیبانی از باتری 45 روزه برای یک سبک زندگی فعال بسیار مناسب است. و از ویژگی های دل نچسپ این ساعت بدون امکان ذخیره‌سازی موسیقی و بدون میکروفون یا بلندگو بودن آن است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های 5G در سال 2021

بهترین گوشی برای فیلمبرداری 2021

آمازفیت COR

با دقت به کارآیی باتری آمازفیت cor, از یک چیپ پردازشگر نسبتاً کم‌مصرف استفاده شده است و همین‌طور نسخه بلوتوث آن ورژن ۴ می‌باشد. با کمک این ساعت هوشمند می‌تواند یک سری پیام را ذخیره نماید, که این خصوصیت به ما می‌گوید دارنده فضای ذخیره‌سازی نسبتاً قابل‌پذیرش در مقایسه با یک بند هوشمند چینی است.

ساعت هوشمند آمازفیت cor مقاوم خوبی در برابر آب تا عمق ۵۰ متری دارا است و در شرایطی که کار ورزشی شن دارید می‌توانید فارغ از هیچ نگرانی از این گجت هوشمند برای شنا به کارگیری نمائید. اما در به کارگیری از گجت های هوشمند ضد آب دقت زیاد بالایی داشته باشید.

ساعت هوشمند آمازفیت (AmazFit Cor) شیائومی می تواند آب‌وهوا را در زمان واقعی و برای روزهای آینده بررسی کرد. شما همین‌طور می‌توانید یک زنگ هشدار یا شمارش معکوس تنظیم کرده و یا اینکه از کورنومتر و دیگر ویژگی هایی که در بخش ویژگی‌ها اشاره کرده‌ایم به‌کارگیری نمایید. ساعت هوشمند AmazFit Cor دارنده سنسور شتاب و صفحه‌نمایش ضربان قلب است.

برای خرید بهترین اسمارت واچ های شیائومی در سال 2021 ، بهتر است از قبل فهرستی از فاکتورهای مدنظر خود را بنویسید و بعد مدلی که با انتظارات شما همخوانی دارد را تهیه کنید. زیرا طیف وسیعی از ساعتهای شیائومی از نظر کیفیت و قیمت دربازار موجود است، و این فهرست به شما کمک می‌کند تا بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2021 را با توجه به سطح نیازتان تهیه نمایید.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین گوشی های چینی 2021
  • بهترین تراشه موبایل 2021
  • بهترین هدست گیمینگ 2021
  • بهترین هدست برای PS5
  • بهترین هدفون های 2021
  • بهترین تبلت های 2021
  • ارزان ترین تبلت های 2021
  • بهترین ساعت های هوشمند 2021
  • بهترین مادربردهای 2021
  • بهترین سیستم گیمینگ ارزان قیمت
  • بهترین تلویزیون های 2021

.

نظر شما در خصوص بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2021 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.