تکنولوژی

بهترین هندزفری برای گوشی شیائومی

راهنمای خرید هندزفری های بلوتوثی تا سقف 1.5 میلیون تومان

دنیای هندزفری های بلوتوث به شدت بزرگ شده و شما متناسب با نیازتون میتونید هندزفری بلوتوث مد نظرتون رو انتخاب کنید. قبلا در مورد هندزفری های بلوتوث اقتصادی صحبت کردیم که میتونید به مطلب بررسی هندزفری های بلوتوثی Haylo سر بزنید. توی اون مطلب بهترین هندزفری های زیر 600 هزار تومن رو معرفی کردیم. امروز قراره توی این مطلب در مورد هندزفری های بلوتوث میان رده توی بازه قیمتی 600 هزار تومن تا 1 میلیون و 500 هزار تومن صحبت کنیم. اگر به هندزفری بلوتوث علاقه دارید و قصد خرید یه هندزفری بلوتوث با کیفیت توی این بازه قیمتی رو دارید حتما تا انتهای این مطلب همراه ما باشید!

MI Earphones 2 Basic

اولین هندزفری بلوتوثی که توی این مطلب رفتیم سراغش یکی از هندزفری های بلوتوثی از برند شیائومیه! Earphones 2 Basic یکی از هندزفری های میان رده شیائومی به حساب میاد که در حال حاضر توی بازار ایران تقریبا 600 هزار تومن قیمت داره. اگر گوشی شیائومی دارید یا اینکه نمیخواید زیاد برای هندزفری بلوتوثی هزینه کنید Earphones 2 Basic میتونه یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشه!

طراحی و کیفیت ساخت

شیائومی سعی کرده متناسب با قیمتی که هندزفری داره از متریال خوب و با کیفیتی استفاده کنه. کیس این هندزفری به صورت مربعی و تقریبا بزرگ طراحی شده. کیس از پلاستیک ABS مات ساخته شده. این کیس بزرگ میتونه براتون دردسر ساز بشه البته طراحی این کیس زیاد امن نیست و اگر حواستون نباشه احتمال داره در کیس بشکنه! ایرفون ها به سبک خاصی طراحی شدن! گوشی ایرفون به صورت اپن فیت طراحی شدن و به ایرپاد های قدیمی آیفون شباهت زیادی دارن اما دسته های ایرفون خیلی بزرگ و بدقواره طراحی شده و خبری از ظرافت ایرپادز ها توی این هندزفری نیست! کیفیت ساخت ایرفون ها خوبه اما توی گوشی اصلا حالت امنی ندارن البته اگر با ایرفون های اپن فیت مشکل نداشته باشید شاید زیاد اذیتتون نکنه. این مدل طراحی باعث میشه توی استفاده های طولانی گوشی شما اذیت بشه! در مجموع میتونیم بگیم با طراحی خاصی طرف هستید که کاملا به شما بستگی که انتخاب خوبیه یا نه؟!

کیفیت صدا و مکالمه

مهمترین بخش هر هندزفری بلوتوث کیفیت صدا و کیفیت مکالمه اون هستش. Earphones 2 Basic متناسب با قیمتی که داره بلندی، کیفیت و تفکیک صدایی قابل قبولی رو در اختیار شما قرار میده. البته بیس این هندزفری ضعیفه و تقریبا میتونیم بگیم هیچ بیسی توی صدای خروجی وجود نداره! کیفیت مکالمه هم توی این بازه قیمتی کاملا قابل قبوله. صدای ورودی و خروجی موقع مکالمه حجم و کیفیت خوبی داره. این هندزفری سعی میکنه نویز های محیط رو تا حد زیادی موقع مکالمه بگیره. در مجموع باید بگیم توی بخش  کیفیت صدا و مکالمه میتونیم بگیم با یه هندزفری معمولی رو به خوب طرف هستیم.

نرم افزار و اتصالات

Earphones 2 Basic نرم افزار اختصاصی برای وصل شدن به گوشی نداره. اگر گوشی شیائومی داشته باشید موقعی که در کیس رو باز میکنید روی گوشی یه پنجره پاپ آپ به شما نشون داده میشه که به راحتی میتونید هندزفری رو به گوشی وصل کنید. توی این پنجره پاپ= آپ میزان شارژ کیس و ایرفون ها نمایش داده میشه. در مورد کنترلر های این هدفون دست شما کاملا بستس! اگر دو بار روی ایرفون سمت راست ضربه بزنید میتونید موزیک رو متوقف یا پخش کنید و اگر دو بار به ایرفون سمت چپ ضربه بزنید دستیار صوتی گوگل برای شما فعال میشه. این هدفون با استفاده از بلوتوث 5.2 به گوشی وصل میشه و همین تکنولوژِ باعث میشه ارتباط خوبی رو با گوشی داشته باشه. البته باید به این نکته اشاره کنیم که تاخیر صدایی نیم ثانیه توی این هندزفری وجود داره که برای گیمر ها اصلا مناسب نیست!

باتری و شارژدهی

در مورد ظرفیت باتری هیچ اطلاعاتی وجود نداره اما هر کدوم از ایرفون های تقریبا 6 ساعت میتونن شارژدهی داشته باشن و اگر کیس به صورت کامل شارژ باشه در مجموع ایرفون ها به همراه کیس میتونه تا 20 ساعت به شما شارژدهی کنه! ایرفون ها برای شارژ شدن 1 ساعت و کیس برای شارژ شدن به صورت صد در صدی 2 ساعت زمان میخواد که در مجموع 3 ساعت طول میکشه تا کیس و ایرفون به صورت کامل شارژ بشن!

 در نهایت Earphones 2 Basic میتونه یکی از به صرفه ترین انتخاب های شما توی این بازه قیمتی باشه البته اگر بتونید با طراحی و اپن فیت بودن این هندزفری کنار بیاید! از نظر کیفیت صدا و مکالمه هم عملکرد قابل قبولی داره و شیائومی سعی کرده از بهترین متریال برای این هندزفری استفاده کنه!

Haylou W1

دومین هندزفری بلوتوثی که قراره توی این مطلب معرفی کنیم از برند هایلو زیر مجموعه برند شیائومیه. یه هندزفری True Wireless که در حال حاضر توی بازار ایران 800 هزار تومن قیمت داره. قبلا در مورد برند هایلو و محصولات با کیفیت این برند صحبت کردیم. Haylou W1 یکی از هندزفری های میان رده هایلو به حساب میاد که طراحی جذابی داره!

طراحی و کیفیت ساخت

هایلو از پلاستیک مات برای کیس این هندزفری بلوتوث استفاده کرده. رنگ سورمه ای تیره جذابیت این هندزفری رو بیشتر کرده. کیس تقریبا سایز معقول و مناسبی داره. کیفیت متریال به کار رفته توی کیس این هندزفری با توجه به قیمتی که داره واقعا خوبه و شما حس امنیت بیشتری رو نسبت به هندزفری قبلی از کیس Haylou W1 تجربه میکنید. ایرفون ها به صورت ارگونومیک با سری سیلیکونی طراحی شدن. هایلو از پلاستیک براق برای ایرفون های استفاده کرده و همین موضوع باعث میشه موقع برداشتن ایرفون ها از کیس حس نا امنی و افتادن به کاربر منتقل بشه! کیفیت ساخت بالا به همراه طراحی ارگونومیک و جذاب میتونه از نقاط قوت این هندزفری توی بخش طراحی به حساب بیاد!

کیفیت صدا و مکالمه

هایلو یکی از برند های با تجربه و معروف توی زمینه تولید هندزفری های بلوتوثه که هندزفری Haylou W1 از نظر بلندی و کیفیت صدا توی این بازه قیمتی واقعا عملکرد خوبی داره. تفکیک صدایی زیاد تعریفی نیست اما بلندی صدا واقعا خوبه. از نظر بیس هم نباید زیاد توقع داشته باشید و بیشتر به درد گوش دادن موزیک های بدون بیس یا بیس کم میخوره. توی بخش مکالمه بلندی و کیفیت صدا واقعا خوبه و به صورت هوشمند میتونه صدای شما رو از صدای محیط تشخیص بده همین موضع باعث میشه موقع مکالمه صدای محیط رو حذف کنه تا مکالمه با کیفیت تری رو داشته باشید!

نرم افزار و اتصالات

هایلو هم مثل شیائومی برای هندزفری های خودش نرم افزار اختصاصی در نظر نگرفته. البته اگر گوشی شیائومی داشته باشید موقع باز کردن در کیس هندزفری پنجره پاپ آپ به شما نمایش داده میشه و به راحتی میتونید این هندزفری رو به گوشی وصل کنید. Haylou W1 از بلوتوث 5.2 استفاده میکنه و همین موضوع تاخیر صدایی این هندزفری رو تقریبا به صفر میرسونه! در ضمن کنترلر های نسبتا کاملی رو همراه خودش داره. شما میتونید با یک بار ضربه زدن روی هر دوتا ایرفون موزیک رو کنترل کنید یا تماس رو رد کنید. با دوتا ضربه روی ایرفون راست موزیک بعدی و دو تا ضربه روی ایرفون سمت چپ موزیک قبلی رو پخش کنید. با سه بار ضربه زدن رو هی ایرفون هم میتونید دستیار صوتی گوگل رو فعال کنید!

باتری و شارژدهی

هر کدوم از ایرفون های Haylou W1 میتونه به راحتی 6 ساعت شارژ دهی داشته باشه و اگر کیس به صورت کامل شارژ باشه میتونید تا 20 ساعت یا همون 2 تا 3 روز روی شارژدهی این هندزفری حساب باز کنید. تقریبا 2 ساعت و 30 دقیقه هم طول میکشه تا کیس و ایرفون ها به صورت کامل شارژ بشه.

در مجموع با توجه به طراحی جذاب و کیفیت خوب مکالمه Haylou W1 میتونه یکی از بهترین انتخاب های شما توی این بازه قیمتی باشه. سری سیلیکونی و طراحی ارگونومیک مهمترین و اصلی ترین نقطه قوت این هندزفری به حساب میاد!

1more Comfobuds 2

برند 1more یکی از برند های محبوب و با کیفیت توی تولید گجت های صوتی به حساب میاد. 1more Comfobuds 2 یکی از هندزفری های میان رده این برند هستش که با توجه به قیمتی که داره طراحی و کیفیت ساخت و همچنین کیفیت صدایی به شدت خوبی رو در اختیار کاربر قرار میده. این هندزفری در حاضر توی بازار ایران تقریبا 1 میلیون و 300 هزار تومن قیمت داره که جز هندزفری های نسبتا گرون این بازه قیمتی به حساب میاد!

طراحی و کیفیت ساخت

1more از پلاستیک براق برای طراحی کیس این هندزفری استفاده کرده. طراحی بهینه و جمع و جور به همراه وزن پایین باعث میشه شما به راحتی بتونید این هندزفری رو همه جا همراه خودتون ببرید. البته طراحی ظرفیت باعث شده از نظر امنیت زیاد امنیت بالایی نداشته باشه و اگر حواستون نباشه احتمال داره به کیس آسیب بزنید. ایرفون ها به صورت یکپارچه طراحی شدن و سری ایرفون ه یه چیزی بین اپن فیت و سری های سلیکونیه! طراحی سری ایرفون ها سبک اپن فیت داره اما 1more سری سیلیکونی رو به این طراحی اضافه کرده تا توی گوش بهتر قرار بگیره! همونطور که گفتیم دسته ایرفون ها به صورت یکپارچه طراحی شده و نوک تیزی داره که حس طراحی گیمینگ و اسپرت رو به کاربر منتق میکنه! 

کیفیت صدا و مکالمه

Comfobuds 2 از نظر کیفیت، بلندی و تفکیک صدایی توی این بازه قیمتی عالیه! اگر هدف اصلیتون برای خرید هندزفری بلوتوثی گوشی دادن موزیکه این هندزفری توی این بازه قیمتی بهترین کیفیت رو در اختیار شما قرار میده. البته بیس این هندزفری یه مقداری ضعیفه که به درد موزیک های با بیس زیاد نمیخوره! توی بخش مکالمه عملکرد به شدت خوبی داره! کیفیت و حجم صدای ورودی و خروجی توی مکالمه عالیه و اگر زیاد اهل مکالمه هستید این هندزفری یکی از بهترین ها توی بازاره! نویز محیط اطراف تا حد خیلی زیادی گرف5ته میشه و شما به راحتی میتونید توی جاهای نسبتا شلوغ با این هندزفری مکالمه خوبی رو داشته باشید!

نرم افزار و اتصالات

بر خلاف دو تا هندزفری قبلی این هندزفری نرم افزار اختصاصی داره اما برای دانلود کردن و استفاده از این نرم افزار نیاز دارید که با فیلتر شکن اون رو دانلود و نصب کنید. داخل نرم افزار دنیایی از امکانات در اختیار شما قرار میگیره که به راحتی میتونید متناسب با نیازتون کنترلر ها و سیستم صوتی این هندزفری رو شخصی سازی کنید. بلوتوث نسخه 5.2 باعث میشه برای وصل کردن این هندزفری به گوشی زیاد زحمت نکشید و به راحتی میتونید حتی بدون نرم افزار اختصاصی این هندزفری رو به گوشی وصل کنید!

باتری و شارژدهی

Comfobuds 2 از نظر شارژدهی نسبت به دوتا هندزفری دیگه ای که معرفی کردیم عملکرد بهتری داره. ایرفون ها میتونن به راحتی تا 6 ساعت شارژ دهی داشته باشن. کیس اگر به صورت کامل شارژ داشته باشه میتونه تا 24 ساعت به شما شارژدهی داشته باشه. تقریبا 3 روز کامل توی استفاده های معمولی رو به زیاد میتونید روی شارژدهی این هندزفری حساب باز کنید! ایرفون ها به همراه شارژ در مجموع 3 ساعت زمان میبره تا به صورت کامل شارژ بشن. توی این بازه قیمتی یکی از بهترین هندزفری های از نظر باتری و شارژدهی همین هندزفری Comfobuds 2 هستش. طراحی جذاب و کیفیت صدای به شدت خوب از نقاط قوت این هندزفری توی این بازه قیمتی به حساب میاد!

1more Comfobuds Pro

Comfobuds Pro یکی دیگه از محصولات کمپانی وان مور هستش که توی بازار ایران تونسته جایگاه خودش رو پیدا کنه. کمپانی 1more با اضافه کردن تکنولوژی نویز کنسلینگ سعی کرده Comfobuds 2 بهینه تر کنه! این هندزفری در حال حاضر توی بازار ایران تقریبا 1 میلیون و 500 هزار تومن قیمت داره. هندزفری با طراحی یکپارچه و کیفیت صدای فوق العاده توی بازه قیمتی هندزفری های میان رده!

طراحی و کیفیت ساخت

Comfobuds Pro برادر بزرگتر کامفو بادز 2 به حساب میاد! کیس این هندزفری نسبت به قبلی بزرگتره و کمپانی 1more از رنگ سفید برای این هندزفری استفاده کرده. کیس نسبت به هندزفری قبلی کیفیت ساخت بهتری داره و مگنت کیس به قدری قوی هست که ایرفون ها به سختی از داخل کیس خارج میشن. ایرفون ها دقیقا همون طراحی یکپارچه Comfobuds 2 رو دارن اما بزرگترن! انتهای دسته ایرفون ها چراغ LED قرار گرفته تا وضعیت هندزفری رو به کاربر نمایش بده. همین موضوع میتونه یکی از نقاط ضعف توی بخش طراحی به حساب بیاد. ایرفون ها سری سیلیکونی دارن و به خوبی داخل گوشی قرار میگیرن! وزن ایروفن ها هم نسبت به نسخه قبلی یه مقداری بیشتره اما این وزن بیشتر باعث نمیشه توی استفاده های طولانی گوش شما رو اذیت کنه!

کیفیت صدا و مکالمه

در مورد کیفیت صدا باید بگیم که واقعا خفنه! یه قدم از Comfobuds 2 بالاتره اما این هندزفری به تکنولوژِ نویز کنسلینگ هم مجهز شده! البته نویز کنسلینگ توی کیفیت صدا موقع پخش موزیک هیچ تاثیری نداره و بیشتر به درد مکالمه میخوره. بلندی، تفکیک و کیفیت صدا توی این هندزفری با توجه به قیمتی که داره میتونه شما رو شگفت زده کنه. بیس این هندزفری نسبت Comfobuds 2 یه مقداری بیشتره و حس موزیک گوش دادن با این هندزفری نسبت به نسخه قبلی بهتره! در مورد کیفیت مکالمه باید بگم واقعا بدون نقصه! سیستم نویز کنسلینگ موقع مکالمه به خوبی کار میکنه و همچنین شما میتونید از حالت امبیانت مود هم استفاده کنید که صدای محیط رو هم موقع رانندگی داشته باشید!

نرم افزار و اتصالات

Comfobuds Pro دقیقا از همون نرم افزار اختصاص کمپانی 1more استفاده میکنه! همونطور که گفتیم توی این نرم افزار دست شما بازه تا هر بلایی که میخواید سر تنظیمات این هندزفری بیارید. در ضمن توی همین نرم افزار میتونید برای فعال کردن نویز کنسلینگ شورت کات تعیین کنی. تمام کنترلر های این هندزفری داخل نرم افزار قابل تغییر هستن و همین موضع باعث میشه حس کاربری بهتری رو با این هندزفری تجربه کنید. البته برای دانلود و نصب نرم افزار اختصاصی حتما باید فیلترشکنتون رو روشن کنید!

باتری و شارژدهی

در مورد شارژدهی اگر حالت نویز کنسلینگ فعال باشه ایرفون ها میتونن تا 6 ساعت و کیس 20 ساعت به شارژدهی داشته باشن. اگر حالت نویز کنسلینگ غیر فعال باشه هر کدوم از ایرفون ها میتونه تا 8 ساعت و اگر کیس به صورت کامل شارژ شده باشه میتونه تا 24 ساعت به شما شارژدهی کنه! تقریبا 3 ساعت طول میکشه تا ایرفون ها و کیس به صورت کامل شارژ بشه. در نهایت این هندزفری میتونه یکی از بهترین انتخاب های شما تا سقف 1 میلیون و 500 هزار تومن باشه. کیفیت صدا موزیک و کیفیت صدای مکالمه واقعا میتونه شما رو به وجد بیاره البته توی این بازه قیمت!

جمع بندی

توی این مطلب سعی کردیم 4 تا از بهترین هندزفری های بلوتوث توی بازه قیمتی 600 هزار تومن تا 1 میلیون و 500 هزار تومن رو به شما موبوبکس دوست داشتنی معرفی کنیم. توی این مطلب شما میتونید متناسب با نیاز و بودجه تون بهترین هندزفری بلوتوث میان رده رو انتخابی کنید. امیدواریم موقع خرید هندزفری بلوتوث این مطلب به کارتون بیاد. حالا اگر شما باشید از بین این 4 مدل کدوم رو انتخاب میکنید؟! نظر خودتون رو توی بخش کامنت ها با ما به اشتراک بزارید. ممنون که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید!

چقدر این مقاله رو دوست داشتی ؟‌

میانگین نمره : از 5


امروزه بسیاری از افراد جامعه روزانه به صورت میانگین بیش از 2 ساعت از زمانشان را در حال استفاده از هدفون، هندزفری و یا هدست می باشند؛ که در این میان سهم انواع و اقسام هندزفری ها بیش تر سایرین است و این موضوع باعث شده است که همیشه مردم به دنبال محبوب ترین و باکیفیت ترین مدل هندزفری ها هستند و این سردرگمی همواره دست از سر آن ها برنمی دارد.

بهترین مدل هندز فری شیائومی موجود در بازار چیست؟ من همیشه دوست دارم آپدیت باشم، جدیدترین ایرپاد شیائومی کدام مدل است که من اون را تهیه کنم؟ بهترین هندز فری گردنی شیائمی که مردم اروپایی از آن استفاده می کنند و در حال حاضر نیز با قیمت مناسب در بازار ایران یافت می شود، کدام مدل از هندزفری ها می باشد؟ منظور از هندز فری شیائومی گلوبال چیه؟ اصلا بهترین هندز فری شیائومی ارزان قیمت کدام مدل می باشد؟

اگر شما هم این چنین سوالاتی در ذهنتان دارید و هنوز هم برای خرید بهترین مدل هندز فری شیائومی در دوراهی گیر کرده اید، نگران نباشید! ما در این مقاله از سایت مخاطب که راهنمای خرید بهترین مدل هندزفری شیائومی نیز محسوب می شود، می خواهیم به آن ها پاسخ دهیم؛ و در پایان نیز چند مدل از بهترین و پرفروش ترین مدل های هندز فری(handsfree) برند شیائومی را با یکدیگر مقایسه کنیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

پرفروش ترین و بهترین مدل هندز فری شیائومی

چرا بهترین مدل هندز فری شیائومی؟

در ابتدا ممکن است از هنوز که هنوز است از خودتان بپرسید که چرا من باید برند شیائومی را برای خرید هندزفری انتخاب کنم؟ اگر به دنبال بهترین مدل هندز فری شیائومی و کلمه های مربوط به آن در گوگل بوده باشید،‌ یعنی این که تا قسمتی به سوال خود پاسخ داده اید و متوجه معتبر بودن و باکیفیت بودن محصولات شرکت بزرگ شیائومی شده اید. اما قطعا نیاز به توضیح مختصری نیز است!

برند قدرتمند شیائومی برندی چینی است که در زمینه تولید و عرضه محصولات دیجیتال فعالیت دارد. این برند که چند سالی است انواع مختلفی از محصولات و لوازم جانبی کالای دیجیتال را عرضه می‌کند در مدت کوتاهی موفق شده اثر خوبی بر روی برند خود گذاشته و اعتماد مشتریان را به خوبی جذب کند؛ امروزه این شیائومی همچنان نیز سردمدار برند های تولیدکننده محصولات دیجیتالی سرسختی مانند سامسونگ و سونی و تسکو و… می باشد.

مزایای بهترین مدل هندز فری شیائومی

برند شیائومی نسبت به دیگر برند های ذکر شده در پاراگراف قبل، مزیت های بسیار شگفت انگیزی دارد؛ و همین مزایا موجب استقبال بی نظیر مردم نه تنها فقط در ایران بلکه در کل جهان شده است. ما در این قسمت از راهنمای خرید بهترین مدل هندز فری شیائومی سایت مخاطب قصد داریم چند مورد از مزایای جدیدترین هندز فری شیائومی و یا حتی جدیدترین ایرپاد شیائومی را شرح دهیم.

1-طراحی مینیمالیستی در عین حال شیک

اگر بهترین مدل هندز فری شیائومی را چه از نزدیک و چه در فضای اینترنت دیده باشید،‌ قبل از این که به دنبال قابلیت ها و امکاناتی در اختیارتان قرار می دهند، باشید؛‌ مجذوب طراحی مدرن و شیک و مینیمالیستی آن می شوید و با خود می گویید‌: واااااو 🙂

آیا فکر می کنید این طراحی در محصولات برند شیائومی به ویژه جدیدترین هندز فری شیائومی کاملا اتفاقی و تصادفی می باشد؟ اگر چنین می اندیشید باید در پاسخ به شما بگوییم که متاسفانه سخت در اشتباه هستید!!! طراحان شیائومی در چند سال اخیر خیلی سرسختانه تلاش می کنند مانند برند قدرتمند اپل برای ظرافت و مدرینته ی محصولات خود خصوصا هندزفری، هدفون و هدست های خود مانور دهند و از همین رو موجب شده است که کم کم برخی از خریداران محصولات اپل به برند شیائومی روی آورند.

2-شارژ سریع بهترین مدل هندز فری شیائومی

دومین ویژگی که برند شیائومی نیست به دیگر رقبای خود، بهتر رعایت کرده است، قابلیت شارژ سریع هندزفری ها و به طور کلی محصولات دیجیتال خود حتی گوشی های همراه می باشد. اگر به اطرافیان خود و دوستان و همکاران خود دقت کرده باشید، متوجه شده اید که امروزه بیش از 95  درصد افراد از کند شارژ شدن گوشی، ساعت هوشمند،‌ هدفون ، هدست و به خصوص هندزفری های خود در عذاب هستند.

برند شیائومی با توجه به تحقیقات و پژوهشی که توسط تیم R&D خود انجام داد،‌ به راحتی متوجه این مشکل بزرگ شد و بسیار زیرکانه در صدد حل این مشکل عظیم بر آمد و آن را در محصولات آینده خود اعمال کرد؛ از همین رو اگر از افرادی که از جدیدترین ایرپاد شیائومی و یا جدیدترین هندز فری شیائومی استفاده می کنند پرس و جو کنید، متوجه خواهید شد که یکی از دلایلی که آن ها بهترین مدل هندز فری شائومی را نسبت برند های مشهور و قدیمی تری مانند سامسونگ  برگزیده اند،‌ همین موضوع بوده است.

شاید این مورد را نیز دوست داشته باشید:بهترین مدل هندز فری

3-گوشی های سبک وزن

یکی دیگر از قابلیت های این که برند شیائومی برخلاف مابقی برند های تولید کننده هندز فری به آن توجه کرده است، موضوع سبکی گوشی های به کار رفته در هندز فری می باشد. آیا تا به حال هم برای شما نیز پیش آمده است که برخی از هندز فری ها را زمانی که در گوش خود می گذارید،‌ بعد از چند دقیقه احساس سنگینی روی گوش هایتان می کنید گویی که هدفون های 10 سال اخیر را روی گوش هایتان گذاشته اید 🙂

برند قدرتمند شیائومی به خوبی از این مشکل در اغلب برند های رقیب خود با خبر شد و بالافاصله سعی کرد، از این قابلیت به عنوان مزیت رقابتی خود در بهترین مدل هندز فری شیائومی استفاده کند؛ حال اگر امروزه شما هر نوع هندزفری های برند شیائومی حتی بهترین هندز فری گردنی شیائومی را نیز احساس راحتی و لطیف بودن خیلی سریع درک می کنید و این یعنی که شیائومی ماموریت خودش را به درستی انجام داده است‌:)

4-ماندگاری باتری بالای بهترین مدل هندز فری شیائومی

اگر تا به اکنون از هندزفری های برند های معتبر و اما قدیمی موجود در بازار مانند سامسونگ و تسکو و سونی و… استفاده کرده باشید، قطعا یکی از مهم ترین مشکلاتی که با آن داشته اید،‌ این است که خیلی سریع باتری آن به پایان می رسد. همان طور که مدت زمان شارژ شدن برای خریداران انواع هندزفری ها، مهم و کاربردی به حساب می آید،‌ مدت زمان ماندگاری باتری این مدل ها نیز مهم است.

در جدیدترین هندز فری شیائومی و هم چنین جدیدترین ایرپاد شیائومی این موضوع به صورت کاملا حرفه ای و زیرکانه رعایت شده است و تیم فنی شیائومی به طوری این قابلیت فوق العاده را در بهترین مدل هندز فری شیائومی که در سال 2019-2020-2021 عرضه کردند، اعمال کردند.

5-کیفیت عالی صدا بهترین مدل هندز فری شیائومی

حال به مهم ترین و رایج ترین مشکلی که اکثر مردم با انواع هندز فری ها،‌ هدفون ها و هدست ها دارند، می رسیم و آن چیزی نیست جز کیفیت صدا هندز فری ها. فرض کنید ورزشکار حرفه ای هستید و قصد دارید در یک صبح بارانی و پر سر و صدای خیابان های شهر به پیاده روی و به ورزش بروید و می خواهید در هنگام ورزش به جای صدای بوق ماشین ها، با استفاده از هندزفری خود موزیک و موسیقی مورد علاقه خود را گوش کنید.

اما در همین حین صدایی که در گوشی هندزفری می شنوید،‌ کیفیت و وضوح بسیار بدی و وحشتناکی می باشد، چه حسی به شما دست می دهد،‌ قطعا ناراحت می شوید( اگر هم خیلی بد باشه،‌ عصبانی می شوید 🙂 )؛ از همین رو در اکثر محصولات دیجیتالی شیائومی حتی هندز فری شیائومی ارزان قیمت و هم چنین جدیدترین هندز فری شیائومی به این موضوع کاملا توجه شده است و این مشکل برطرف شده است.

معرفی بهترین مدل هندز فری شیائومی بازار ایران

همان طور که در ابتدای این راهنمای خرید بهترین مدل هندز فری شیائومی بازار ایران در سال 1400 نیز،‌ اشاره کردیم، قصد داریم چند مدل از پرفروش ترین، محبوب ترین و بهترین مدل هندز فری شیائومی را به شما معرفی و آن ها را با یکدیگر مقایسه کنیم و هم چنین نقاط مثبت و منفی آن ها را نیز شرح دهیم.

اگر چند روز یا چند ماه است که به دنبال بهترین مدل هندز فری شیائومی هستید‌، اما هنوز هم نتوانسته اید در میان تعداد بسیار زیاد مدل ها،‌ یکی را به دلخواه انتخاب و خریداری کنند، پیشنهاد می کنم با اطمینان خاطر یکی از مدل های زیر را انتخاب کنند، چرا که این مدل های به صورت کاملا تخصصی تست و بررسی شده است.

مشاهده بهترین هندز فری شیائومی در دیجی کالا

 

1-هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Earphone 2 Basic

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Earphone 2 Basic

همان طور که تا به این جای مقاله گفتیم، شیائومی یکی از پیشروان فناوری Tian-Giants و همچنین یکی از بهترین تولید کنندگان تلفن‌های هوشمند در جهان است.یکی از محصولات این شرکت، هدفون Earphone 2 Basic است. هدفون Earphone 2 Basic ممکن است مقرون به صرفه ترین هدفون TWS است که تاکنون ساخته شده است. اما اگر بین هدفون Realme Buds Q و Mi TWS است، بهتر است Realme Buds را انتخاب کنید.

این مدل از بهترین مدل هندز فری شیائومی، از دیافراگم‌های پویا 14.2 میلی‌متر برخوردار است. طراحی بسیار ساده‌ای دارد و نوک این هدفون به هدفون‌های اپل شباهت دارد؛ هندزفری TWS از رمزگذار صوتی AAC پشتیبانی می‌کند که باعث بهبود بسیاری در وضوح صدا می‌شود. مطابق ادعای این شرکت‌، دستگاه از کاهش نویز با استفاده از میکروفون اضافی دستگاه پشتیبانی می‌کند.

ابعاد این مدل مشابه دیگر هندز فری شیائومی ارزان قیمت تقریبا معادل 50x35X20 میلی‌متر می باشد و وزن آن نیز نسبتا سبک می باشد، وزن این مدل چیزی در حدودا 50 گرم است؛ نسخه بلوتوث آن، 5 و جنس بدنه این سری از هندزفری های شیائومی از نوع ABS و طول کابل آن نیز 0.3 متر می باشد.

مشخصات کلی هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Earphone 2 Basic را یکجا ببینید:

ابعاد:50x35X20 میلی‌متر
وزن:50 گرم
مناسب برای:مکالمه , گیمینگ , کاربری عمومی
نسخه‌ی بلوتوث:5
NFC:ندارد
محدوده عملکرد:10 متر
نوع کابل:تایپ C
پاسخ فرکانسی:20 -20000 هرتز
منبع تغذیه هندزفری:باتری داخلی لیتیوم
قطر درایور:14.2 میلی‌متر
عمر باتری هندز فری در حالت مکالمه:5 ساعت ساعت
زمان موردنیاز برای شارژ :3 ساعت ساعت
نوع اتصال:بی‌سیم
جنس بدنه:ABS

منبع تغذیه هدفون و فرستنده دقیقا مشابه با یکدیگر هستند و هر دو از نوع باتری داخلی لیتیوم می باشد؛ در ضمن عمر باتری های استفاده شده در این مدل از بهترین مدل هندزفری شیائومی برابر 20 است و امپدانس آن نیز 32 اهم و نوع کابل هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Earphone 2 Basic، تایپ سی (c) می باشد.

نقاط ضعف:

عدم پشتبانی از قابلیت NFC

 

نقاط قوت:

مقاومت بالای آن در برابر آب
مقاومت در برابر رطوبت و عرق
دارای باتری با ماندگاری بالا
دارای نشانگر LED

همان طور که در نقاط قوت این مدل از بهترین مدل هندز فری شیائومی خصوصا جدیدترین هندز فری شیائومی بیان کردیم، یکی از مهم ترین دلایلی که موجب فروش بالای این هندزفری شده است، باتری با کیفیت و با ماندگاری بالا آن است.

عمر باتری هندزفری در حالت مکالمه و هم چنین پخش موسیقی 5 ساعت ولی در حالت استندبای به صورت باورنکردنی ای برابر با 36 ساعت می باشد؛ از سوی دیگر عمر باتری محفظه شارژ معادل 20 ساعت و زمان مورد نیاز برای شارژ آن نیز تنها و تنها برابر 3 ساعت می باشد.

شاید این مورد را نیز دوست داشته باشید:بهترین مدل کارت حافظه

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Earphone 2 Basic:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Earphone 2 Basic:

مشاهده بهترین هندز فری شیائومی در دیجی کالا

 

نظر یکی از خریداران دیجیکالا درباره هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Earphone 2 Basic:

من خودم Qcy t12دارم واینو برای تولد پدرم گرفتم واقعا جفتشون بی نظیرن به نظر من اگه بخای یه هندزفری بلوتوثی زیر یک میلیون تومان بخری این دوتا بهترین گزینن انتخاب با شماست.برای کسانی ک نمیتونن سلیکونی استفاده کنن تنوع محصول برای انتخاب کمه . اندازه بزرگی داره ولی میشه باهاش کنار اومد ولی من در کل راضیم

2-هندزفری شیائومی مدل Haylou GT1 Pro

در ابتدا بیایید یک موضوعی را بیان کنیم،‌ برخی از کارشناسان متعقدند که این مدل جزو هندزفری ها محسوب نمی شود و در دسته جدیدترین ایرپاد شیائومی قرار می گیرد ولی تیم تخصصی مخاطب و هم چنین  اغلب متخصصان حرفه ای مدل Haylou GT1 Pro جزو بهترین مدل هندز فری شیائومی قرار داده اند. این مدل از لحاظ قیمتی شباهت بسیاری زیادی با هندز فری شیائومی گلوبال و در کل بهترین هندز فری گردنی شیائمی دارد.

این سری مشابه  دیگر هندز فری های شیائومی ارزان قیمت برای استفاده حین کار بسیار مناسب است. مقاومت در برابر آب این اطمینان را به شما خواهد داد که اگر عرق کردید یا هوا به‌طور ناگهانی بارانی شد، ایربادها آسیبی نبینند؛ وزن سبک آن‌هم به مزایای آن اضافه می‌کند. رتبه IPX5 که به آن تعلق‌گرفته (قابلیت مقاومت در برابر آب با فشار کم را نشان می‌دهد) به‌وسیله یک پوشش محافظتی، ضد آب بودن آن را تضمین می‌کند.

از طرفی باید بدانید که عمر باتری این ایرباد 3.5 ساعت است که خیلی جذاب نیست؛ اما با همراه داشتن جعبه شارژ آن می‌توان این مدت‌زمان را افزایش داد. بنابراین به‌طورکلی 26 ساعت پخش موزیک را ساپورت می‌کند؛ این ویژگی باعث شده که ایرباد Haylou GT1 Pro رتبه دوم هندزفری های شیائومی را به خود اختصاص بدهد.

نقاط ضعف:

کیفیت صدا در هنگام تماس تلفنی بد است

 

نقاط قوت:

وزن بسیار مناسب آن و سبک

دارای قابلیت شارژ اضافی به همراه جعبه شارژ

طراحی مدرن و شیک و ارگونومیک

شارژ بسیار سریع

با این وجود که جعبه شارژر آن کمی بزرگ است؛ اما باتری‌های قوی آن ارزش همراه داشتن شارژر را دارد. جعبه شارژ مشکی این هدفون 4 چراغ LED دارد که سطح شارژ موجود در آن را نشان می‌دهد. درهرحال بهترین هدفون شیائومی برای همراه داشتن در زمان کار، تمرین یا ورزش است.

شاید این مورد را نیز دوست داشته باشید:بهترین مدل هندز فری شیائومی

مشخصات کلی هندزفری شیائومی مدل Haylou GT1 Pro را یکجا ببینید:

عمر باتری با احتساب استفاده از جعبه شارژ:26 ساعت

مدت زمان پخش موزیک: 3.5 ساعت بدون لحظه ای توقف

قابلیت لمسی:دارد

وزن تقریبی هر ایرپاد:3.9 گرم

استاندارد ضدآب ایرپاد ها:IPX5

ورژن بلوتوث:بلوتوث 5.0

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره هندزفری شیائومی مدل Haylou GT1 Pro:

مشاهده بهترین هندز فری شیائومی در دیجی کالا

 

3-هندزفری شیائومی مدل 1More Design Piston Basic Edition

هندزفری شیائومی مدل 1More Design Piston Basic Edition

این سری از بهترین مدل هندز فری شیائومی از کیفیت ساخت  بسیار بالایی برخوردار بوده و در ساخت بدنه‌‎ی آن از آلیاژ آلومینیوم استفاده شده است. این فلز به‌خوبی پرداخت شده و علاوه‌بر مقاومت بالا دربرابر خوردگی و خط و خش، باعث زیبایی هدفون شده است. نوع طراحی و ساخت این هدفون به‌گونه‌ای است که کیفیت صدای بالا را با عمق و بیس قوی ارائه می‌دهد و گوش‌دادن به موسیقی با آن لذت‌بخش است.
امپدانس این هندزفری شیائومی مدل 1More Design Piston Basic Edition قدرتمند، 32 اهم می باشد. امپدانس 32 اهمی هدفون Piston بیانگر قدرت بیشتر صدای آن نسبت به جدیدترین هندز فری شیائومی 16 اهمی است. طراحی دیافراگم Piston که شرکت شیائومی آن را با طراحی ساندویچی یاد می‌کند، موجب شده هندزفری بتواند صداهای رنج پایین (Low Range) را با کیفیت خوبی پخش کند و به گوش کاربر برساند.
ابعاد این مدل تقریبا معادل  80 × 80 × 35 میلی‌متر و وزن‌ آن نیز 14 گرم می باشد و طول کابل این مدل 1.25متر و امپدانس آن نیز دقیقا مانند جدیدترین هندز فری شیائومی و یا هم چنین جدیدترین ایرپاد شیائومی، 32 اهم می باشد.

نقاط ضعف:

مقاومت در برابر آب ندارد

مقاومت در برابر رطوبت و عرق ندارد

نشانگر LED ندارد

نقاط قوت:

دارای میکروفون قدرتمند

قابلیت مکالمه در سیستم عامل اندروید

مناسب برای مکالمه و گیمینگ و ورزش و حتی کاربری عمومی

طبق تحقیقات انجام شده توسط تیم مخاطب این سری از بهترین مدل هندز فری شیائومی در کنار ویژگی های بسیار خوبی که دارد، چند قابلیت ضعیف و بدی نیز دارد که یکی از مهم ترین آن ها نداشتن قابلیت NFC است؛ آیا میدانید منظور از ان اف سی چیست؟ بیایید کمی در این باره صحبت کنیم.

ارتباط حوزه نزدیک یا Near Field Communication گونه‌ای وسیله ارتباطی بی‌سیم بین دو دستگاه در مجاورت یکدیگر است که در فاصله‌های کوتاه (حداکثر چند سانتی‌متر) کاربرد دارد. ان‌اف‌سی جایگزینی برای انتقال اطلاعات و فایل‌ها بین دو دستگاه موبایل توسط بلوتوث است که برخلاف بلوتوث نیازی به صرف زمان برای جستجوی دستگاه‌های نزدیک ندارد و به سادگی و با نزدیک کردن دستگاه دوم قابل استفاده است.

مشخصات کلی هندزفری شیائومی مدل 1More Design Piston Basic Edition را یکجا ببینید:

ابعاد:بسته‌بندی 80 × 80 × 35 میلی‌متر
وزن:هدفون 14 گرم
نوع اتصال:باسیم
رابط:جک 3.5 میلی‌متری
طول کابل:1.25 متر
امپدانس:32 اهم
پاسخ فرکانسی:20 تا 20 کیلو هرتز
حساسیت:93 دسی‌بل
مقاومت در برابر آب:خیر
مقاومت در برابر رطوبت و عرق:خیر
نشانگر LED:ندارد

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره هندزفری شیائومی مدل 1More Design Piston Basic Edition:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره هندزفری شیائومی مدل 1More Design Piston Basic Edition:

مشاهده بهترین هندز فری شیائومی در دیجی کالا

 

4-هدفون بی سیم شیائومی مدل Redmi AirDots 2

هدفون بی سیم شیائومی مدل Redmi AirDots 2

البته بیش تر این افراد این مدل را در دسته هدفون ها قرار می دهند ولی برخی نیز از آن به عنوان بهترین مدل بهترین مدل هندز فری شیائومی نام می برند؛ جنس بدنه این هندزفری بسیار باکیفیت بوده و از مواد درجه یک در تولید آن استفاده شده است. هدفون بی سیم شیائومی مدل Redmi AirDots 2 وزن بسیار سبکی دارد و می‌توانید به‌راحتی از آن استفاده کنید.

در این هدفون از بلوتوث نسخه ۵ استفاده شده است که اگر گوشی یا تبلت شما نیز دارای این نسخه باشد، کیفیت صدای بهتری را تجربه‌ خواهید کرد؛ این سری از هندزفری ها مشابه هندز فری شیائومی ارزان قیمت موجود در بازار دربرابر عرق و رطوبت نیز مقاوم است که این مورد می‌تواند یکی از امتیازات ویژه محسوب شود.

حساسیت هدفون بی سیم شیائومی مدل Redmi AirDots 2، تقریبا 120 دسی بل و پاسخ فرکانسی آن نیز بین 20 تا 20000 هرتز متغیر می باشد؛ هم چنین منبع تغذیه این هندزفری در حقیقت یک باتری لیتیوم پولیمر فوق العاده است که در حالت مکالمه، تا حدود 10 ساعت و در حالت موسیقی، 12 ساعت و هم چنین در حالت استندبای،150 می باشد.

هم چنین این هدفون بی‌سیم ( یا هندزفری-handsfree) است و دیگر دست‌وپاگیری سیم را ندارد. عمر باتری این هدفون درحالت پخش موسیقی ۱۲ ساعت و در هنگام استندبای ۱۵۰ ساعت خواهد بود. گفتنی است زمان مورد نیاز برای شارژ هدفون ۱.۵ ساعت است. هدفون بی سیم شیائومی مدل Redmi AirDots 2 برای مکالمه، ورزش، گیمینگ و کاربران عمومی مناسب است.

شاید این مورد را نیز دوست داشته باشید:بهترین مدل کارت شبکه usb

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره هدفون بی سیم شیائومی مدل Redmi AirDots 2:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره هدفون بی سیم شیائومی مدل Redmi AirDots 2:

مشاهده بهترین هندز فری شیائومی در دیجی کالا

 

چی در راهنمای خرید بهترین مدل هندز فری شیائومی گفتیم؟

خب خب امیدوارم از این مقاله از سایت مخاطب لذت برده باشید. ما در این مطلب سعی کردیم که تمام آنچه که نیاز است قبل از خرید انواع هندزفری به ویژه جدیدترین هندز فری شیائومی و هم چنین جدیدترین ایرپاد شیائومی بدانید را، بیان کردیم.

و در ادامه نیز برای سادگی انتخاب و تشخیص بهترین مدل هندز فری شیائومی، 4 مدل از پرفروش ترین و محبوب ترین مدل های هندزفری بازار ایران در سال  1400 را بیان کردیم.

موفق و پیروز باشید 🙂

دیدگاهتان را بنویسید