تکنولوژی

بهترین مارک ایرپاد شیائومی

گستردگی برندها، مدل‌ و قیمت هدفون باعث می‌شود تا کاربران برای پیدا کردن و خرید هدفون باکیفیت دچار مشکل و سردرگمی شوند. مشخصات و ویژگی‌های هدفون پیچیده و در عین حال، فنی بوده و همین مسئله می‌تواند تاثیر زیادی در کیفیت صدا داشته باشد. در این مقاله قصد داریم با راهنمای خرید بهترین هدفون، هندزفری و بادز شیائومی همراه شما باشیم، اما بهتر است در ابتدا با ویژگی‌های مهم هدفون‌های باکیفیت آشنا شوید. همچنین در ادامه می‌توانید به مقایسه هندزفری های شیائومی و مدل‌های متفاوت آن‌ها هم دست پیدا کنید.

 

برای مشاهده مشخصات، مقایسه و خرید انواع هدفون و هندزفری روی لینک کلیک کنید: قیمت هدفون و هندزفری

 

 1: هدفون‌های In-Ear

هدفون‌های In-Ear به دلیل قرارگیری کامل در گوش می‌توانند کیفیت صدای بسیار خوبی را ارائه دهند و از طرفی موجب کاهش نویز خارجی شوند. هدفون‌های درون گوش در اندازه‌های گوناگون طراحی و تولید می‌شوند. شما می‌توانید هنگام خرید هدفون‌های In-Ear، سایز آن‌ها را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید خرید خوبی را تجربه کنید. توجه داشته باشید عدم انتخاب صحیح می‌تواند برای شما دردسرساز شود.‌ یکی دیگر از ویژگی‌های هدفون درون گوش را می‌توان قابل حمل بودن آن‌ها عنوان کرد و به راحتی هنگام حرکت یا استفاده در باشگاه بدنسازی، قابل استفاده خواهند بود. این نوع گوشی‌ها به دو صورت سیمی و بیسیم ارائه می‌شوند.

2: هدفون‌های On-Ear

یکی دیگر از انواع هدفون‌ها را می‌توان مدل‌های روی گوش (On-Ear) دانست و تفاوت آن‌ها با مدل In-Ear، عدم توانایی قابل توجه در کاهش نویز و صدای محیط خارج عنوان کرد. این هدفون‌ها می‌توانند صدا را به صورت مستقیم وارد کانال گوش کنند و بدین ترتیب، کیفیت بالایی را هم ارائه خواهند کرد.

3: هدفون‌های Over-Ear

بدون تردید هدفون‌های Over-Ear را باید به عنوان یکی از بزرگ‌ترین هدفون‌هایی دانست که امکان خرید آن‌ها وجود دارد. همچنین بخش مرکزی پخش‌کننده صدا هم دورتر از گوش قرار گرفته و می‌تواند صداهای جذاب‌تری مشابه آن چه که از طریق اسپیکرها می‌شنوید، ارائه کند. این هدفون با پوشش گوش می‌تواند عایق بسیار خوبی در برابر صدا باشد، اما در مقایسه با سایر هدفون‌ها، حمل ساده‌ای ندارد. بد نیست بدانید هدفون‌های Over-Ear کماکان به عنوان مهم‌ترین گزینه خرید کاربران شناخته می‌شوند و میزان تولید آن‌ها هم بسیار زیاد است.

 

بدون محدودیت بودجه یک هندزفری بی سیم نیاز دارید؟ مقاله بهترین هندزفری بی سیم را بخوانید.

 

4: درایور

بدون شک درایور را باید به عنوان مهم‌ترین بخش از یک هدفون معرفی کرد. وظیفه درایور، تبدیل سیگنال الکتریکی به فشار صوتی است؛ در حالت کلی می‌توان گفت درایور موجب ایجاد صدا خواهد شد. توجه داشته باشید درایورها از آهن‌ربا، سیم‌های مرتبط با صدا و دیافراگم تشکیل شده‌اند. کلیه اجزا موجب ارتعاش دیافراگم می‌شوند و ارتعاش موردنظر باعث ایجاد امواج صوتی شده که به گوش می‌رسد. در برگه مخصوص هدفون، درایور قطر دیافراگم را نشان می‌دهد که بر حسب میلی‌متر اندازه‌گیری شده است. از آن جایی که هدفون‌های In-Ear نمی‌توانند با سایز بزرگ تولید شوند، یک گوشی برای باس و دیگری برای فرکانس‌های متوسط و بالا در دسترس قرار دارند.

5: حساسیت و سطح فشار صدا

حساسیت و سطح فشار صدا (SPL) را می‌توان اصطلاحات مرتبطی دانست که احتمالا در برگه‌های مخصوص مشخصات هدفون قرار دارند. این مشخصات به خوبی نشان خواهند داد که هدفون شما تا چه اندازه می‌تواند صدای قوی را ارائه دهد. در حقیقت حساسیت نشان می‌دهد چگونه یک سیگنال الکتریکی به صورت موثر می‌تواند به یک سیگنال صوتی تبدیل شود. توجه داشته باشید که SPL واحد اندازه‌گیری حساسیت بوده و معمولا به صورت دسی بل در میلی‌وات نمایش داده خواهد شد.  با این که آستانه درد برای سر و صدا را حدود 120 دسی‌بل عنوان کرده‌اند، اما اداره ایمنی و بهداشت شغلی ایالات متحده، هشدارهایی پیرامون قرار گرفتن طولانی‌مدت در معرض SPL بیشتر از 85 دسی‌بل صادر کرده است.

6: امپدنس (Impedance)

امپدانس را باید اندازه‌گیری مقاومت الکتریکی دانست و با واحد اهم نمایش داده می‌شود. اگر بخواهیم تعریف ساده‌ای داشته باشیم، بهتر است بدانید امپدانس بالاتر به معنای مقاومت بیشتر خواهد بود؛ در حقیقت برای هدایت هدفون در امپدانس بالا، قدرت بیشتری هم نیاز خواهد بود. هدفون‌هایی که برای گوشی‌های موبایل طراحی شده‌اند، امپدانس کمتری دارند و معمولا پایین‌تر از 32 اهم خواهند بود؛ این بدان معنا است که از انرژی کمتری استفاده می‌کنند. هدفون‌های باکیفیت با امپدانس بالاتر از 120 اهم همراه هستند و جالب آن که نیازمند تقویت‌کننده اختصاصی خواهند بود.

هدفون‌هایی که امپدانس پایین‌تری دارند و با این که از ولتاژ کمتری استفاده می‌کنند، نیازمند جریان الکتریکی بیشتری خواهند بود. جریان الکتریکی موجب ایجاد ارتعاش شده و می‌تواند موجب ایجاد صدا شود. در حالت کلی این موضوع باعث خواهد شد هدفون‌های با امپدانس پایین باعث ایجاد صدای خش خش در پس زمینه شوند. همچنین عدم تطبیق امپدانس می‌تواند باعث بروز سایر مشکلات در عملکرد هدفون شود.

 

شاید نیاز داشته باشید: حل مشکل اسپیکر و میکروفن گوشی

 

7: پاسخ فرکانس

پاسخ فرکانسی نشان‌دهنده محدوده فرکانس‌های صوتی بوده که هدفون می‌تواند ایجاد کند و با هرتز نمایش داده می‌شود. بیشتر هدفون‌ها دارای فرکانس پاسخ‌گویی معادل 20 الی 20 هزار هرتز هستند که با شنوایی انسان مطابقت دارد. با این که اعداد می‌توانند به شما در انتخاب هدفون مناسب کمک کنند، اما نمی‌توان آن‌ها را به عنوان شاخص مناسبی برای کیفیت صدا معرفی کرد. به عنوان مثال، در صورتی که می‌خواهید باس زیادی در هدفون وجود داشته باشد، باید به دنبال دستگاهی باشید که فرکانس باس پایین‌تری را پشتیبانی کند.

8: اعوجاج هارمونیکی کل (THD)

توجه داشته باشید که اعوجاج هارمونیکی کل، میزان اعوجاج را هنگام استفاده از هدفون با صدای زیاد نشان می‌دهد. همانطور که بیان شد، هدفون صدا را از طریق دیافراگم ارتعاشی در درایور تولید می‌کند و در حجم زیاد، ممکن است دیافراگم نتواند ارتعاش را با سرعت زیاد انجام دهد و همین مسئله موجب بروز مشکل شود. توجه داشته باشید که THD به صورت درصد اعلام می‌شود و هر اندازه میزان آن پایین‌تر باشد، نتیجه هم بهتر خواهد بود.

9: حذف نویز (Noise Cancellation)

هدفون‌های مجهز به قابلیت حذف نویز دارای میکروفون و تراشه‌های الکترونیکی هستند. آن‌ها سر و صدای محیط پیرامون را ضبط می‌کنند، سپس با ایجاد یک موج صوتی معکوس موجب بازگردانی آن به هدفون شده و در نتیجه، صدای محیط به صورت کامل خنثی می‌شود. توجه داشته باشید که این قابلیت برای فرکانس‌های ثابت و کم، عملکرد مناسبی خواهد داشت و برای فرکانس‌های میان‌برد و بالاتر، موثر نیست. بد نیست بدانید حذف نویز نیازمند استفاده از شارژ باتری است. اثربخشی حذف نویز در مدل‌های مختلف هدفون‌، متفاوت خواهد بود.

10: جداسازی نویز (Noise Isolation)

هدفون‌های جداکننده نویز از نظر فیزیکی موجب مسدودسازی صداهای خارجی خواهند شد. این قابلیت در هدفون‌هایی وجود دارد که به خوبی می‌توانند گوش را پوشش دهند. ویژگی جداسازی نویز نیازمند استفاده از شارژ باتری نبوده و علت آن را هم می‌توان مسدودسازی فیزیکی صدا به دلیل پوشش سطح و اطراف گوش عنوان کرد. همچنین در هدفون‌های مقرون به صرفه شاهد استفاده از قابلیت جداسازی نویز خواهید بود.

 

نیازهای گیمرهای حرفه ای را هم بررسی کرده ایم: بهترین هدست های گیمینگ

 

بهترین مدل های هدفون ، هندزفری و بادز شیائومی

بدون تردید یکی از بهترین و بزرگ‌ترین شرکت‌هایی که در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند باکیفیت و در عین‌حال، طراحی و تولید جدیدترین و بهترین لوازم جانبی موبایل فعالیت دارد را می‌توان شیائومی دانست. این شرکت چینی به دلیل تولید محصولات باکیفیت، توانسته از رقیبان سرسختی همانند سامسونگ هم سبقت بگیرد.  در ادامه قصد داریم شما را با بهترین هدفون ، هندزفری و بادز شیائومی آشنا کنیم تا بتوانید از انتخاب یک محصول باکیفیت، لذت ببرید. در حقیقت ما سعی کردیم با کامل‌ترین راهنمای خرید هندزفری شیائومی همراه شما باشیم.

1: هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Earbuds Basic 2

یکی از بهترین هندزفری‌های بلوتوثی شیائومی را می‌توان مدل ایربادز Basic 2 دانست که توانایی‌های بسیار خوبی دارد.‌ این هندزفری با وزن 60 گرم در اختیار کاربران قرار دارد و نوع اتصال آن هم وایرلس یا بی سیم است. توجه داشته باشید که این هندزفری شیائومی در برابر آب و گرد و غبار، مقاوم نبوده و فاقد گواهینامه یا استانداردهای نظامی است. از آن جایی که آب و گرد و غبار ممکن است روی سلامت هندزفری تاثیرگذار باشد، بنابراین باید در نگه‌داری این محصول دقت لازم را داشته باشید. اگر به دنبال خرید هندزفری بلوتوثی با نشانگر ال ای دی هستید، هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Earbuds Basic 2 انتخاب مناسبی نخواهد بود، اما در صورتی که وجود نشانگر ال ای دی برای شما فاقد اهمیت باشد، می‌توانید روی عملکرد مناسب و قیمت مقرون به صرفه آن حساب کنید. بد نیست بدانید که قطر درایور یا همان اسپیکر این هندزفری بلوتوثی شیائومی هم معادل 7.2 میلی‌متر است. ایربادز Basic 2 در جایگاه نخست لیست راهنمای خرید هندزفری شیائومی قرار گرفته و این نشان‌دهنده کیفیت بالای آن است. درواقع در مقایسه هندزفری های شیائومی می‌توان گفت که مدل مدنظر می‌تواند نیازتان را در پخش صدایی فراگیر و باکیفیت بالا برآورده سازد.

وزن 60 گرم
مقاومت در برابر آب و گرد و غبار خیر
نوع اتصال بیسیم
نشان‌گر ال ای دی خیر

 

2: هندزفری بی سیم شیائومی مدل Earphone 2 Basic

یکی دیگر از بهترین هندزفری‌های بیسیم شیائومی را می‌توان مدل ایرفون 2 Basic دانست. این هندزفری بیسیم با یک محفظه مخصوص نگه‌داری دو گوشی که وظیفه شارژ آن‌ها را هم برعهده دارد، طراحی و تولید شده است. این هندزفری شیائومی با جنس بدنه پلاستیک ABS تولید شده که یکی از بهترین کیفیت‌ها به حساب می‌آید. شما می‌توانید از این هندزفری به صورت بیسیم استفاده کنید و متصل شدن آن به تلفن همراه از طریق بلوتوث امکان‌پذیر خواهد بود. محدوده فرکانس پاسخ‌گویی این هندزفری بیسیم شیائومی معادل 20 الی 20 هزار هرتز بوده که می‌تواند کیفیت صدای قابل قبولی را هم فراهم کند. همچنین این هندزفری بلوتوثی شیائومی مجهز به باتری لیتیوم قابل تعویض بوده که همین مسئله ماندگاری بالای آن را هم تضمین می‌کند. یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های یک هندزفری بلوتوثی، وزن آن بوده و شیائومی ایرفون 2 Basic با 50 گرم وزن به عنوان یکی از سبک‌ترین هندزفری‌های بیسیم شناخته می‌شود. توجه داشته باشید که این هندزفری با نسخه اندروید 4.4 و بالاتر از آن در کنار iOS 9 و نسخه‌های جدیدتر به سادگی ارتباط برقرار خواهد کرد.

این هندزفری بلوتوثی شیائومی مجهز به نشانگر ال ای دی بوده و شما می‌توانید میزان شارژ باقی‌مانده را به سادگی مشاهده کنید. همچنین این هندزفری توانسته استاندارد IPX4 را که نشان‌دهنده مقاومت قابل قبول در برابر آب و گرد و غبار است را هم به دست آورد؛ البته نباید استاندارد ذکرشده را با استاندارد IP68 اشتباه گرفت و فقط باید بدانید که تا حد قابل قبولی از خود مقاومت نشان خواهد داد. پشتیبانی از فرمان لمسی در کنار قابلیت حذف نویز محیط را می‌توان به عنوان ویژگی‌های جانبی این هندزفری بلوتوثی شیائومی معرفی کرد؛ قابلیتی که سبب می‌شود محصول مدنظر در میان یکی از بهترین هندزفری بی سیم شیائومی قرار گیرد. همچنین در صورتی که هندزفری را درون گوش قرار دهید، شاهد آغاز پخش موسیقی خواهید بود و زمانی که آن را خارج کنید هم پخش موسیقی قطع می‌شود. همانطور که ذکر شد، باتری این دستگاه از نوع لیتیوم بوده و می‌تواند 5 ساعت ماندگاری را در حالت مکالمه و موسیقی فراهم کند. همچنین این هندزفری می‌تواند 20 ساعت با محفظه شارژ هم باقی بماند.

وزن 50 گرم
جنس بدنه پلاستیک ABS
نوع اتصال بیسیم
پشتیبانی از فرمان لمسی بله
بازدهی باتری 5 ساعت در حالت مکالمه و پخش موسیقی

 

3: هدفون بی‌ سیم شیائومی مدل Redmi AirDots S

هدفون بیسیم شیائومی ردمی AirDots S را باید به عنوان یکی دیگر از بهترین محصولات و لوازم جانبی کمپانی چینی معرفی کرد که برای خرید در دسترس قرار دارد. این محصول در ظاهر جذاب طراحی و تولید شده است. هندزفری ردمی ایرداتز اس مجهز به دو گوشی بوده که درون محفظه مخصوص قرار دارند و می‌توان از آن برای شارژ مجدد گوشی‌ها استفاده کرد. محدوده فرکانس پاسخ‌گویی این هدفون بلوتوثی معادل 20 الی 20 هزار هرتز است. همچنین شیائومی ایرداتز S از نسخه 5.0 بلوتوث پشتیبانی می‌کند و محدوده عملکرد آن هم 10 متر است؛ بنابراین شما می‌توانید گوشی هوشمند خود را در یک مکان مشخص قرار دهید و از آن 10 متر فاصله بگیرید و جالب آن که بدون کوچک‌ترین مشکل، ارتباط صوتی خود را برقرار کنید. کیفیت باتری هدفون بی سیم شیائومی مدل redmi airdots فوق‌العاده بوده و با این که زمان شارژ شدن آن معادل 2 ساعت خواهد بود، اما می‌تواند پخش موسیقی و مکالمه را به مدت زمان 4 ساعت انجام دهد و 12 ساعت هم در حالت استندبای یا آماده به کار قرار گیرد. لازم به ذکر است هدفون شیائومی ایرداتز اس در برابر رطوبت و عرق از خود مقاومت نشان خواهند داد، اما نباید انتظار مقاومت در برابر آب یا گرد و غبار را از آن داشته باشید. شیائومی ردمی AirDots S را می‌توان یکی از بهترین گزینه‌ها در راهنمای خرید هندزفری شیائومی به حساب آورد. AirDots S یکی از بهترین هندزفری های بلوتوث شیائومی است که همراه با قیمتی مناسب روانه‌ی بازار می‌شود.

مقاومت در برابر آب و گرد و غبار مقاوم در برابر رطوبت و تعریق
نوع اتصال بیسیم
محدوده عملکرد حداکثر 10 متر
بازدهی باتری 4 ساعت در حالت مکالمه و پخش

 

4: هدفون بی‌سیم شیائومی مدل Mi True Wireless Earphones

یکی دیگر از انواع هندزفری‌های شیائومی را می‌توان هدفون بی‌سیم شیائومی مدل Mi True Wireless Earphones دانست که دورگردنی بوده و عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است. جنس بدنه این هدفون بیسیم دورگردنی از پلاستیک بوده و وزن آن هم معادل 35 گرم است. باتری این هدفون بیسیم، لیتیوم یون بوده و قابل تعویض است؛ شما می‌توانید در صورت خرابی و ضعیف شدن باتری با مراجعه به مراکز تعمیر مجاز، اقدام به تعویض باتری کرده و مجددا از عملکرد صحیح محصول خود بهره‌مند شوید.

این هندزفری دورگردنی شیائومی با نسخه 4.4 اندروید و بالاتر از آن در کنار سیستم عامل iOS 9 و بالاتر هماهنگ بوده و اتصال هم به سادگی برقرار خواهد شد. درواقع بسیار سخت است که مقاله‌ای در مورد راهنمای خرید هندزفری بلوتوث شیائومی تهیه کنیم و اشاره‌ای به Mi True Wireless Earphones نشود. توجه داشته باشید که این محصول مجهز به نشانگر ال ای دی بوده و می‌توانید میزان شارزژ دستگاه را مشاهده کنید. اگر بخواهیم اشاره‌ای به سایر ویژگی‌های هدفون بی‌سیم شیائومی مدل Mi True Wireless Earphones داشته باشیم، قطعا محدوده فرکانس پاسخ‌گویی 20 الی 20 هزار هرتز، حساسیت 98 دسی‌بل، امپدانس 32 اهم و محدوده عملکرد 10 متر از مهم‌ترین ویژگی‌هایی خواهد بود که در لیست قرار خواهند داشت. در کنار سایر ویژگی‌ها، این هندزفری دورگردنی مجهز به کلید مدیریت صدا بوده که می‌تواند توانایی کنترل شما روی دستگاه را تا حد زیادی افزایش دهد. همچنین ظرفیت باتری معادل 137 میلی‌آمپر بوده و مدت زمان شارژ شدن آن هم 1 ساعت است. شما می‌توانید با 1 ساعت شارژ مجدد هندزفری دورگردنی شیائومی، مدت زمان 7 ساعت پخش و مکالمه را تجربه کنید.

وزن 58 گرم
مقاومت در برابر آب و گرد و غبار مقاوم در برابر رطوبت و تعریق
نوع اتصال بیسیم
محدوده عملکرد حداکثر 10 متر
بازدهی باتری 10 ساعت با حجم صدای 80 درصد

 

5: هندزفری بی سیم شیائومی مدل Mi True Wireless Earphones 2s

یکی دیگر از بهترین ایرپادهای شیائومی را می‌توان هندزفری بی سیم شیائومی مدل Mi True Wireless Earphones 2s معرفی کرد که در لیست راهنمای خرید هندزفری شیائومی قرار گرفته است. این محصول با دو گوشی و یک محفظه شارژ، وزنی معادل 50 گرم دارد و امکان حمل آسان آن برای کاربران وجود دارد. جنس بدنه این دستگاه از پلاستیک ABS بوده و در برابر رطوبت و تعریق، مقاوم است؛ این محصول را نمی‌توان به عنوان هندزفری ضد آب شیائومی معرفی کرد، اما تا حدودی توانایی مقاومت در برابر رطوبت و پاشش آب را خواهد داشت. محصول مدنظر می‌تواند یکی از بهترین ایرپاد شیائومی باشد که امکان خرید آن را خواهید داشت. توجه داشته باشید که نوع اتصال، بیسیم بوده و از نسخه 5.0 بلوتوث هم پشتیبانی می‌کند. سایر مشخصات فنی هندزفری بیسیم شیائومی مدل Mi True Wireless Earphones 2s را می‌توان امپدانس 32 اهم، محدوده عملکرد 10 متر و زمان شارژ 1 ساعت دانست. توجه داشته باشید که 1 ساعت شارژ مجدد می‌تواند 3.5 ساعت مکالمه و 4 ساعت پخش موسیقی را به همراه داشته باشد. همچنین مدت زمان ماندگاری باتری محفظه شارژ هم معادل 10 ساعت خواهد بود. این محصول به دلیل کیفیت بالایی خود در راهنمای خرید هندزفری شیائومی قرار گرفته است. کافی است که تنها چند لحظه به مقایسه ایرپاد های شیائومی بپردازید تا مدلی که پیش رویتان دارید نظرتان را از مولفه‌های مختلف به خود جلب کند.

وزن 50 گرم
جنس بدنه پلاستیک ABS
مقاومت در برابر آب و گرد و غبار مقاوم در برابر رطوبت و تعریق
نوع اتصال بیسیم
بازدهی باتری 3.5 ساعت مکالمه و 4 ساعت پخش موسیقی

 

6: هدفون شیائومی مدل Mi

با این که هدفون‌های مختلفی در بازار برای خرید در دسترس قرار دارند، اما قطعا هدفون شیائومی Mi به دلیل کیفیت و قابلیت‌های خود، می‌تواند به عنوان یکی از گزینه‌های مهم خرید شما به حساب آید. البته نوع اتصال این هدفون، بیسیم نبوده و شما باید از آن به وسیله سیم مخصوص خود استفاده کنید. از آن جایی که هدفون شیائومی Mi مجهز به سیم است، بنابراین فاقد باتری بوده و شما می‌توانید از آن در هر زمان و مکانی استفاده کنید. برای استفاده از هدفون سیمی شیائومی، فقط کافی است سیم مخصوص آن را به جک هدفون 3.5 میلی‌متری متصل کنید. همچنین امکان استفاده از این هدفون برای لپ تاپ یا کامپیوتر هم وجود دارد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک هدفون را باید کیفیت جنس بدنه آن دانست و بر اساس بررسی‌های انجام شده، بدون شک می‌توان هدفون شیائومی Mi را به عنوان یکی از بهترین هدفون‌های موجود در بازار معرفی کرد.‌ همچنین نباید از وزن بسیار مناسب این محصول هم غافل شوید؛ هدفون سیمی شیائومی Mi فقط 220 گرم وزن دارد و پس از قرارگیری روی سر، قطعا احساس بدی به شما نخواهد بخشید.

وزن 220 گرم
نوع اتصال باسیم
رابط جک هدفون 3.5 میلی‌متری
باتری ندارد

 

7: هدفون شیائومی مدل HiFi

یکی دیگر از هدفون‌های باسیم شیائومی را می‌توان مدل HiFi دانست. امکان برقراری اتصال هدفون شیائومی HiFi با رابط جک هدفون 3.5 میلی‌متری وجود دارد. شما می‌توانید این هدفون را با کاربری عمومی خریداری کرده و از کیفیت بسیار زیاد آن، لذت ببرید. طول کابل هدفون شیائومی HiFi معادل 1.4 متر بوده و می‌توان از سایر مشخصات آن به امپدانس 32 اهم، حساسیت 98 دسی‌بل، قطر درایور 50 میلی‌متر و پاسخ فرکانسی 20 الی 20 هزار هرتز اشاره کرد. بد نیست بدانید که این هدفون شیائومی مجهز به میکروفون داخلی بوده و همین مسئله امکان مکالمه تلفنی را برای کاربران فراهم می‌کند. شما می‌توانید این هدفون را به دستگاه‌های مختلف اندروید و iOS متصل کنید. بدون تردید هدفون HiFi را باید یکی از بهترین گزینه‌ها در راهنمای خرید هندزفری شیائومی به حساب آورد.

وزن 220 گرم
نوع اتصال باسیم
رابط جک هدفون 3.5 میلی‌متری
باتری ندارد

 

8: هدفون شیائومی مدل Pro HD

در صورتی که به دنبال خرید یک هندزفری باکیفیت هستید، قطعا هندزفری سیمی شیائومی mi pro hd می‌تواند گزینه‌ای کارآمد برای شما باشد. این هندزفری مجهز به میکروفون و کلیدهایی به منظور کنترل میزان صدا است. توجه داشته باشید که خرید این هندزفری به منظور مکالمه و کاربری عمومی توصیه می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های هندزفری شیائومی مدل Pro HD را می‌توان وجود سیم‌های TPE دانست که در برابر ضربه و خم‌شدگی، مقاومت بسیار زیادی دارد. اگر به دنبال بهترین هندزفری سیمی شیائومی هستید که  اتصال هندزفری شیائومی Pro HD با جک هدفون 3.5 میلی‌متری بوده و کابل آن هم 125 سانتی‌متر است. بد نیست بدانید این هندزفری توانایی بالایی در تفکیک صدا دارد و شما می‌توانید صداها را همانطور که باید شنیده شوند، دریافت کنید. هندزفری سیمی شیائومی Pro HD جایگاه ویژه‌ای در راهنمای خرید هندزفری شیائومی دارد و توانمندی‌های آن، فوق‌العاده است.

وزن 17 گرم
نوع اتصال باسیم
رابط جک هدفون 3.5 میلی‌متری
میزان حساسیت 98 دسی‌بل

 

9: هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Air 2

بدون تردید یکی از پرطرفدارترین ایرپادهای موجود در بازار را می‌توان ایرپاد شیائومی Air 2 معرفی کرد. این محصول می‌تواند بهترین ایرپاد شیائومی هم باشد. این ایرپاد بیسیم برای مکالمه، گیمینگ، ورزش و کاربری عمومی، مناسب بوده و می‌تواند رضایت شما را جلب کند. ظاهر بسیار جذاب این محصول در کنار توانایی بالای آن در ارائه خدمات، می‌تواند نویددهنده یک خرید مطمئن باشد. بر اساس اطلاعات موجود، مدت زمان شارژ این ایرپاد معادل 1 ساعت بوده و در ادامه می‌تواند برای مکالمه و پخش موسیقی تا 4 ساعت در اختیارتان باشد. همچنین این دستگاه 14 ساعت در حالت استندبای هم ماندگاری شارژ خواهد داشت. سایر ویژگی‌های این هندزفری بلوتوثی شیائومی را می‌توان امپدانس 32 اهم و توانایی قابل قبول در حذف و مسدودسازی نویز دانست. قطعا این محصول را باید به عنوان یکی از بهترین ایرپادهای شیائومی به حساب آورد. ایر 2 از بهترین ایرپاد شیائومی برای مکالمه محسوب می‌شود که قیمت مناسبی نیز دارد و می‌تواند نیازهایتان را برآورده سازد.

وزن 50 گرم
نوع اتصال بیسیم
کاربری گیمینگ، ورزش، عمومی و مکالمه
محدوده عملکرد حداکثر 10 متر

 

10: هدفون بی سیم شیائومی مدل Redmi AirDots

یکی دیگر از هدفون‌های بیسیم و وایرلس شیائومی را می‌توان Redmi Airdots معرفی کرد. این محصول با وزن تقریبی 36 گرم و با قابلیت‌هایی همانند مقاومت در برابر رطوبت و تعریق عرضه شده است. این هدفون دارای یک محفظه شارژ بوده که دو گوشی درون آن قرار خواهند گرفت و حتی امکان شارژ مجدد گوشی‌ها هم وجود دارد. محدوده فرکانس پاسخ‌گویی این هدفون در بازه 20 الی 20 هزار هرتز بوده و می‌توانید از آن برای مکالمه، گیمینگ، ورزش و سایر کاربری‌ها استفاده کنید. در صورتی که می‌خواهید بدانید کدام هندزفری شیائومی بهتر است شاید بهتر باشد نگاهی دقیق به ردمی ایردات داشته باشید. بر اساس اطلاعات موجود، برد این هدفون بیسیم تا 10 متر بوده و از آخرین نسخه بلوتوث پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید این هدفون را به نسخه‌های مختلف اندروید و سیستم عامل iOS متصل کنید. همچنین هدفون وایرلس Redmi Airdots مجهز به میکروفون بوده و کیفیت صدای منتقل شده از سوی شما هم رضایت‌بخش خواهد بود.

وزن 36 گرم
نوع اتصال بیسیم
مقاوم در برابر آب و گرد و غبار مقاوم در برابر رطوبت و تعریق
کاربری گیمینگ، ورزش، عمومی و مکالمه

جمع‌بندی

بدون تردید محصولات و لوازم جانبی شیائومی را می‌توان به عنوان بهترین محصولات جانبی موجود در بازار معرفی کرد. در این مقاله سعی شد راهنمای خرید هندزفری شیائومی را با معرفی تعدادی از آن‌ها ارائه کنیم. شما می‌توانید این محصولات را خریداری کرده و از کیفیت آن‌ها، بهره‌مند شوید. ما سعی کردیم بهترین محصولات را در راهنمای خرید هندزفری شیائومی به شما معرفی کنیم تا بتوانید در کنار قیمت، کیفیت بالایی را مشاهده کنید.

پرسش‌های متداول

بهترین ایرپاد یا هدفون شیائومی برای موزیک کدام است؟ در ابتدا باید گفت که مولفه‌های بسیاری برای سنجش چنین موضوعی وجود دارد و اگر بخواهیم بهترین ایرپاد یا هدفون شیائومی برای موزیک باید موارد بسیاری را بررسی کنیم. البته در مقاله‌ای که پیش رویتان وجود دارد به ویژگی بهترین ایرپاد، هندزفری و هدفون های شیائومی پرداخته شده است تا انتخابی با توجه به سلیقه‌تان داشته باشید.

چه هندزفری برای گوشی شیائومی خوب است؟ اکثر محصولات شیائومی از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند و عملکرد مطلوبی دارند. درواقع پاسخ این سوال به سلیقه‌ی کاربر برمی‌گردد که چه انتظاراتی از هندزفری دارد. در میان انواع ایرپاد و هندزفری های شیائومی می‌توان به مدل‌هایی برخورد کرد که حتی ویژگی‌های بالارده‌ای مانند ANC را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

از چه طریقی می‌توانیم قیمت انواع ایرپاد شیائومی را به دست آوریم؟ تکنولایف یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین است که انواع هدفون، هندزفری و ایرپاد شیائومی را در ایران می‌فروشد. با این حساب برای دانستن از آخرین قیمت انواع ایرپاد، هندزفری و هدفون باسیم و بی‌سیم شیائومی می‌توانید به تکنولایف مراجعه کنید.


ایرپادها هدفون‌های بلوتوثی بی‌سیم هستند که توسط برای اولین بار شرکت اپل ان را طراحی کرد. در عرض دو سال، آنها به محبوب‌ترین لوازم جانبی اپل تبدیل شدند. اکنون می توانید این وسیله را با انواع برند های معتبر در بازار بیابید. چنانچه به ای وسیله کاربردی نیاز دارید و به دنبال بهترین مارک ایرپاد با قیمت مناسب می گردید این پست را دنبال کنید.

بهترین مارک ایرپاد با قیمت مناسب

ایرپاد صحبت با تلفن همراه حین رانندگی را آسان می کند و همچنین برای کسانیکه به دلایلی در طول روز زمان زیادی را مجبور به صحبت کردن با تلفن همراه هستند وسیله ای ضروری است. اکنون می توانید این وسیله را در انواع برند های معتبر دنیا همچون برند شیائومی، کیو سی وای، سامسونگ، ایرپادز و … با قیمت مناسب تهیه نمایید. خانم هایی که به دنبال بهترین هدیه برای روز مرد هستید، به خرید یک ایرپاد فکر کنید.

دسترسی سریع به مطالب

1. ایرپابد کیو سی وای مدل T5

 

این ایرپاد بی سیم جذاب با طراحی و قیمت مناسبی که دارد سهم بسیاری از خریداران را به خود تعلق داده است. اگر به دنبال ایرپاد با قیمت مناسب هستید این ایرپاد می تواند یکی از بهترین گزینه برای شما باشد. این هدفون بلوتوثی می تواند اتصال را تا فاصله ده متری از گوشی حفظ کند و با دکمه لمسی که به روی این هدفون ها تعبیه شده است شما می توانید بدون استفاده از گوشی به تماس هایتان پاسخ دهید و یا موسیقی هایی که میشنوید را مدیریت کنید.

داشتن استاندارد IPX5 یکی از ویژگی های ایرپاد است داشتن این استاندارد به معنای مقاوم بودن آن در برابر نم و رطوبت و عرق می باشد، بنابراین کاربران آن می توانند از ایرپاد در فعالیت های تعریق آمیز و یا حتی زیر باران از آن استفاده کنند.

باتری این ایرپاد 600 میلی‌آمپری است و تقریبا حدود 150 ساعت می تواند در حالت آماده باش قرار بگیرد. قیمت این ایرپاد بسیار مناسب می باشد و شما در زمان نگارش این مقاله می توانید با پرداخت 415 هزار تومان آن را خریداری نمایید.

2. ایرپاد شیائومی

  • ایرپاد شیائومی مدل Mi Bluetooth Neckband Earphones Basic :

محصولات شرکت شیائوم به با دوام و خوش قیمت بودن معروف است. ایرپاد شیائومی مدل “Mi Bluetooth Neckband Earphones Basic” تمامی انتظارات مصرف کننده را برآورده می سازد. جالب است که بدانید وزن این ایرپاد فقط 35 گرم است و همین ویژگی باعث راحتی شما حین استفاده از آن می شود.

  • ایرپاد شیائومی مدل AirDots TWSEJ02LM

یکی دیگر از محصولات شیائومی AirDots TWSEJ02LM می باشد که این هم می تواند جزو بهترین مارک ایرپاد با قیمت مناسب باشد. وزن هر کدام از گوشی های این ایرپاد 4.2 گرم است و تاچ پر قدرتی که در این ایرپاد تعبیه شده این امکان را برای کاربر به وجود آورده که با یک لمس کوتاه دستورات مختلف ایرپاد را به آن بدهد این ایرپاد با شکل ظاهری که ساخته شدن امکان افتادن گوشی از گوش را به صفر رسانده است.

جالب است که بدانید گوشی های این ایرپاد می تواند به یک گجت جداگانه وصل شوند و این خصوصیتی است که هیچ مارکی از ایرپادها آن را ندارد. باتری 40 میلی آمپری که در این ایرپاد به کار رفته است در صورتی که هر گوشی به یک گجت جداگانه وصل باشد تا 5 ساعت می تواند کارایی داشته باشد.

کیس این ایرپاد یک باتری 300 میلی آمپری دارد که توانایی تا 3 بار شارژ کردن گوشی ها را دارد. این کیس خود با 2.5 ساعت زمان به صورت فول شارژ می شود و گوشی ها نیز برای شارژ شدن به 1.5 ساعت زمان نیاز دارند. قطر درایور 7.2 میلیمتری آن نیز کیفیت صدای فوق العاده را به این ایرپاد داده است. امکان نویزگیر نیز در این ایرپاد به صورت کاملا حرفه ای تعبیه شده است و با حذف صداهای محیط پیرامون، مکالمه‌ی با کیفیت‌تری را ارائه می‌دهد. تمامی موارد ذکر شده باعث شده تا ایرپاد شیائومی مدل AirDots TWSEJ02LM جز لیست ایرپاد با قیمت مناسب ما قرار بگیرد. قیمت این ایرپاد در حال حاضر 589 هزار تومان می باشد.

3. ایرپاد نیا NB710

یکی دیگر ایرپادها با قیمت مناسب می توان به ایرپاد نیا NB710 اشاره کرد. قیمت آن در زمان نگارش این مقاله 507 هزار تومان می باشد.

چنانچه به دنبال بهترین مارک ایرپاد با قیمت مناسب هستید این ایرپاد نیز یکی از بهترین گزینه ها می تواند باشد. ایرپاد مدل NB710 بلوتوث نسخه 5 در آن تعبیه شده است و شما می توانید تا 5 ساعت با آن به گوش دادن موسقی ادامه دهید.

4. هدفون شیائومی Earbuds Basic S

این ایرپاد را با قیمت 740 هزار تومان می توان جز بهترین مارک ایرپاد با قیمت مناسب دانست و یک گزینه مناسب برای کسانی است که به بهترین ایرپاد زیر دو میلیون می باشد. این ایرپاد بسیار سبک با بدنه ای بسیار محکم تعبیه شده است و نسخه 5 بلوتوث در آن قرار گرفته است که اگر بلوتوث گوشی شما هم از همین ورژن باشد می توانید کیفیت صدای خوبی را تجربه کنید این ایرپاد ضد عرق بوده و در برابر نم و رطوبت مقاوم است.

این ایرپاد در حالت گوش دادن به موسیقی 4 ساعت و در هنگام استندبای 12 ساعت کار می کند. شما با صرف 2 ساعت زمان می توانید ایرپاد خود را شارژ کنید. نسخه گلوبال این ایرپاد با نام Earbuds Basic S و نسخه چینی آن با نام Redmi Airdots S شناخته شده است.

مطالب پیشنهادی: بهترین کادو ولنتاین برای پسرها

5. ایرپاد سامسونگ Galaxy Buds

شرکت سامسونگ زمانی که از گوشی های سری Galaxy S10 رونمایی کرد همزمان با آن از ایرپادهایی با نام Galaxy Buds رونمایی کرد. این ایرپاد با اتصال آسان و کیفیت صدای بالایی که دارد می تواند یکی از بهترین مارک ایرپاد باشد.

این ایرپاد با شکل زیبا و منحصر به فردی که دارد در هنگام دویدن و ورزش تند امکان اتاد از گوش آن بسیار کم است. این ایرپاد با کیس شارژ بیضی شکل خود همانند هدفون های سامسونگ با نام Gear IconX و حتی Ear Bud های دیگر شرکت‌ها است.

از دیگر ویژگی های خوب این ایرپاد می توان گفت که ورود ناچیز صدا از بیرون به داخل گوش و خروج صدا از داخل ایرپاد به محیط بیرون می باشد و یکی دیگر از ویژگی های آن شارژر بی سیم آن می باشد. قیمت این ایرپاد کنون 3 میلیون و 900 هزار تومان می باشد.

6. ایرپاد اپل مدل AirPods New Generation

همانطور که می دانید اپل، به عنوان بهترین مارک های دنیا شناخته شده است. ایرپاد «AirPods New Generation» یکی از بهترین نوع ایرپادهای نسل جدید اپل می باشد. این سری از ایرپاد ها که ر نوع خود بهترین هستند سری جدیدی از ایرپادها به نام ایرپاد توگوشی معروف هستند که میزان بیس و قدرت بالای آن مهم ترین ویژگی برای کاربران آن می باشد.

این ایرپاد به گونه ای طراحی شده است که می تواندی مدت ها در گوش خود نگهدارید و احساس خستگی نکنید شما با یک بار شارژ می توانید 5 ساعت از گوش دادن به وسیقی با این ایرپاد لذت ببرید.

اگر قصد خرید یک محصول حرفه‌ای برای گوش‌کردن به موسیقی یا انجام تماس‌های تلفنی دارید، این AirPods New Generation انتخابی مطلوب خواهد بود و می تواند بهترین هدفون ایرپاد برای شما خواهد بود که تجربه‌ی دنیای بدون سیم را برایتان به ارمغان می‌آورد. گفتنی است این محصول به چیپست Apple H1 جدید اپل مجهز شده است و با سنسورهای اپتیکال و شتاب‌سنج تجربه جدیدی از استفاده از ایرپادهای اپل را برای کاربر به‌همراه دارد. این محصول دارای امکان شارژ بی‌سیم نیست. گفتنی است این ایرپاد با مدل‌های MV7N2 و MR8U2 و با نام AirPods 2.1 هم شناخته می‌شود.

هر چند که ایرپاد های برند اپل از گران ترین ایرپاد ها میباشند اما در مقابل راحتی و کیفیت صدایی که ارائه می دهند، قیمت آن مناسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید