رایانه

تزیین ساعت دیواری + مقایسه و نظرات کاربران

با کمک پارچه های از جنس نمد می توانید وسایل تزیینی زیادی را در منزل بسازید و از این وسایل دست ساز و زیبا برای تزیین قسمت های مختلف منزل خود استفاده کنید. ساخت ساعت نمدی از انواع ساعت های زیبا و دست ساز است و شما می توانید برای اتاق کودک و یا اتاق خواب و یا آشپزخانه این مدل ساعت را در منزل بسازید.

رومیزی نمدی و پادری نمدی نیز از دیگر وسایلی هستند که با پارچه های نمدی ساخته می شوند و اگر شما تمایل دارید از تزیینات نمدی برای قسمت های مختلف منزل خود استفاده کنید بهتر است از ساخت این مدل کاردستی های نمدی غافل نشوید.



ایده های خلاقانه و جالب برای ساخت ساعت نمدی

تزیینات نمدی وسایل تزیینی زیبا و خاصی هستند که با کمک پارچه های نمد در منزل ساخته می شوند ساعتهای نمدی از انواع وسایل تزیینی برای تزیین کردن دیوار اتاق خواب و دیوار اتاق کودک و دیوار آشپزخانه است و شما می توانید با کمک پارچه های رنگارنگ نمدی، ساعتهای رومیزی و دیواری زیبایی را بسازید.

مدل ساعت نمدی برای اتاق کودک

مدل های ساعت زیبا و شیک با پارچه نمد

برای ساخت ساعتهای نمدی می توانید از انواع پارچه های رنگارنگ و زیبا نمدی استفاده کنید توجه داشته باشید که بهتر است رنگ پارچه ها با یکدیگر مطابقت و همخوانی داشته

باشند تا مدل ساعتی انتخاب شما است، خاص و جذاب تر به نظر برسد.
اگر تمایل دارید برای اتاق کودک خود ساعت دیواری و یا ساعت رومیزی با نمد بسازید بهتر است برای اعداد ساعت از پارچه های نمد در انواع رنگ استفاده کنید همچنین می توانید به جای اعداد شکل حیوانات مختلف را روی پارچه نمد برش بزنید سپس اشکال مختلف حیوانات را به جای اعداد روی ساعت بچسبانید. توجه داشته باشید که ساعت های با جنس نمد که برای اتاق کودکان ساخته می شوند بهتر است طرح های فانتزی و کودکانه ای داشته باشند تا زیبایی و جذابیت دیوار اتاق کودک بیشتر شود.



مدل ساعت نمدی مدل ساعت نمدی زیبا و کودکانه ساخت ساعت با پارچه نمدی
از ساعت های ساخته شده با نمد می توانید برای فضای آشپزخانه و اتاق خواب نیز استفاده کنید که بهتر است برای ساخت ساعت دیواری برای آشپزخانه از ایده های خلاقانه و جالب استفاده کنید و ساعت را به شکل میوه و یا قوری و … بسازید.
انتخاب رنگ پارچه های نمد برای ساخت ساعت از اهمیت زیادی برخوردار است و شما می توانید رنگ پارچه ها را با توجه به رنگ های مورد استفاده در فضای اتاق مورد نظر خود انتخاب کنید.

               

آموزش نمد دوزی ساعت دیواری

ایده های زیبا و فانتزی زیادی برای ساختن ساعت های دیواری با استفاده از نمد و وسایل ساده دیگر وجود دارد، در تصاویر بالا انواع مدلهای جذاب و شیک ساعت دیواری پارچه ای را ملاحظه کردید که هر کدام از آنها می توانند ایده ساخت یک ساعت دیواری زیبا برای اتاق کودکان یا قسمتهای مختلف منزل باشند، حال در این بخش قصد داریم روش درست کردن یک ساعت کلاه دار پاییزی با پارچه نمد را آموزش دهیم، بنابراین برای یادگیری آن می توانید در ادامه همراه ما شوید.

وسایل مورد نیاز

  • پارچه های نمدی به رنگ های پاییزی
  • میخ ریز
  • مقوا
  • روبان
  • موتور ساعت

روش ساخت ساعت دیواری مدل کلاه لبه دار

در ابتدا الگوی ساخت ساعت مدل کلاه لبه دار را روی مقوا پیاده کنید، برای این منظور می توانید از یک بشقاب کمک بگیرید به این صورت که از روی دو طرف بشقاب بر روی مقوا الگو بزنید و سپس دایره های ایجاد شده را برش بزنید

اکنون در تصویر ۴ مقوای دایره ای شکل (دو عدد بزرگ و دو عدد کوچک) و نوار هایی مقوایی می بینید که در قسمت داخلی یکی از مقوا های بزرگ، برش های هفت هشتی ایجاد کرده اید.

سپس بخش های مختلف کلاه مقوایی را به یکدیگر بچسبانید.

اکنون پارچه های نمدی که برای قسمت زمینه ساعت در نظر گرفته اید را روی الگوی کلاه بچسبانید و نوار و روبان دور کلاه را نیز به دور آن چسب بزنید.

سپس گلها و برگهای آن را که با پارچه های نمدی درست کرده اید را نیز به دور کلاه بچسبانید.

در آخرین مرحله موتور ساعت را باید در قسمت وسط ساعت قرار دهید و فیکس کنید، برای شماره های روی ساعت نیز می توانید از میخ استفاده کنید که به شکلی که در تصویر می بینید، روی کلاه متصل شده است.

در این مطلب با انواع ایده های خلاقانه برای ساخت ساعت با پارچه نمدی آشنا شدید که امیدواریم با کمک این ایده ها بتوانید ساعت زیبا و شیک را برای قسمت های منزل خود بسازید.

منبع : آرگا


امروزه در بازار تنوع مدل ساعت دیواری مدرن و شیک بسیار زیاد است. بیشترین تنوع ساعت‌های منزل مربوط به ساعت‌های دیواری بزرگ و کوچک مخصوص پذیرایی و نشیمن است که شما باید با توجه به سبک دکوراسیون منزل و البته سلیقه شخصی خود آن‌ها را انتخاب کنید.
ساعت دیواری مدرن

همه ما می‌دانیم که تزئین دیوار خانه یکی از بخش‌های مهم در دکوراسیون منزل به حساب می‌آید و آن را با وسایل تزئینی زیبا که مناسب و هماهنگ با سبک دکوراسیون منزل است، هماهنگ می‌کنیم. استفاده از ساعت دیواری مدرن و شیک یکی از ناب‌ترین و متداول‌ترین ایده‌ها برای داشتن فضای منزل است. که در این مطلب از مجله دلتا به آن می‌پردازیم

کدام ساعت برای منزل مناسب است

ساعت دیواری

قبل از خرید ساعت دیواری به محل نصب آن توجه کنید و بدانید برای چه فضایی و کدام دیوار قصد تهیه آن را دارید. اگر خانه شما سبک کلاسیک دارید حتما ساعت دیواری انتخابی شما هم باید کلاسیک باشد تا با دکوراسیون شما هماهنگ شود.

ساعت دیجیتالی

برای دیوار‌های باریک مانند ستون‌ها از ساعت‌های باریک کمک بگیرید و برای دیوار‌های بزرگ به سراغ ساعت دیواری‌های بزرگ‌تر بروید و اگر ساعت انتخابی شما کوچک است با کمک سایر اکسسوری‌ها اطراف آن را تزیین کنید تا بزرگتر دیده شود. ساعت بر محلی مناسب نصب شود که صفحه داخلی آن قابل مشاهده باشد. یکی از ترکیب‌های بی نظیر دیگر می‌تواند، ترکیب ساعت و آینه باشد، این ترکیب ویژه علاوه بر زیبایی تحسین سایرین را نیز بر می‌انگیزد.

ساعت دیواری مدرن کدام است؟

ساعت رو میزی

ساعت قدیمی دارای شیشه‌های محدب و صفحه‌های کوچک بودند، اما ساعت دیواری‌های مدرن دارای ابعاد بزرگ، بدون قاب و محافظ هستند. سبک ساعت دیواری مدرن دارای آزادی عمل در طراحی است.

ساعت‌های مدرن را می‌توان با سایر سبک‌ها به راحتی هماهنگ کرد به همین دلیل می‌توان در سایر سبک‌های دکوراسیون رد پایی از حضور ساعت‌های مدرن را دید. از جمله ساعت‌های سبک مدرن می‌توان به ساعت‌های استیکری یا ساعت‌هایی که به دیوار چسبیده می‌شود، نام برد.

چند نکته برای انتخاب درست مدل ساعت دیواری مدرن و شیک

قبل از خرید ساعت دیواری مدرن به این نکته توجه کنید تا ساعت انتخابی شما با مابقی وسایل منزل خانه هماهنگ باشد. زمان خرید ساعت دیواری به رنگ، مدل و چیدمان دیوار‌های خانه دقت کنید.

ساعت انتخابی برای اتاق خواب را به نوعی انتخاب کنید تا کمترین صدا را داشته باشد. بهترین گزینه برای ساعت‌های اتاق خواب، استفاده از ساعت دیجیتالی است و بهترین محل نصب بر روی ذیوار مقابل تخت خواب است.

ساعت دیواری مدرن

اگر سبک پذیرایی شما کلاسیک است بهتر است از ساعت آونگ دار استفاده کنید و، اما اگر سبک دکوراسیون اتاق پذیرایی شما مدرن است از ساعت‌های سبک مدرن و جذاب استفاده کنید.

حتما به فضای اطراف ساعت دیواری خود بر روی دیوار توجه کنید. برای تکمیل فضای اطراف می‌توانید بر روی دیوار یک یا چند قاب عکس، تابلو‌های نقاشی و … را نصب کنید. اما توجه کنید اگر ساعت انتخابی شما بزرگ است بهتر است اطراف آن بر روی دیوار را خالی بگذارید.

بعضی از افراد به دنبال یک گوشه دنج و نوستالژی در منزل خود هستند. پیشنهاد ما نصب یک ساعت قدیمی در یک گوشه از فضای منزل شماست، با همین کار ساده می‌تواند محلی کوچک و دنج را فراهم آورید و از آن برای صرف عصرانه یا فضایی برای مطالعه استفاده کنید.


یکی از وسایل تزیینی در منزل که بسیار می تواند باعث زیباترشدن فضای دکوراسیون داخلی منزل شود، ساعت دیواری هست. ساعتهای دیواری طرح های بسیار متنوعی دارند. در مدلهای مختلفی ماند: سلطنتی – چوبی – دیجیتال – ساعت هنری ایستاده و … هست.

در انتخاب ساعت دیواری باید به این موضوع دقت کنید که به فضای داخلی خانه شما هماهنگ باشد. یعنی رنگ ها و طرح هایی را باید برگزینید که دکوراسیون داخلی منزل شما هم همان رنگ و فضا را دارد. اگر شما از وسایل تزیینی سلطنتی و یا کلاسیک استفاده می کنید نباید از ساعتهای دیواری دیجیتالی استفاده کنید.

نوشته های مشابه

  • مدلهای متنوع روتختی دو نفره ترکی

    60 مدل روتختی دو نفره ترکی نرم و زیبا + بهترین برندهای ترکی

  • تلویزیون زیر قیمت 5 - 6 - 7 و 8 میلیون

    23 مدل بهترین تلویزیون در قیمت 5 ، 6 ، 7 و 8 میلیون پرفروش

یکی از نکات مهم در مورد این مدل از ساعتها این هست که اگر شما از یک فضای بزرگ دکوراسیون داخلی بهره می برید، باید از یک ساعت بزرگ برای تزئین استفاده کنید.

یادتان نرود این ساعتها علاوه بر اینکه کارآیی اصلی زمان را در خود دارند، همچنین باید از لحاظ زیبایی هم در یک حد قابل قبولی باشد. در بازار انواع مدلهای جذاب و زیبا، با قمیتهای مختلف از 100هزار تومان تا قیمتهای میلیونی وجود دارد.

ما در این مطلب یکسری تصاویر زیبا و طرح های جذاب در مورد ساعتهای دیواری در مدل های مختلف را گردآوری کرده ایم. حتی کسانی که قصد دارند مدلهای مختلف را تولید کنند هم پیشنهاد می کنم که حتما طرح های زیر را مشاهده کنند و ایده های جدید و خاص را انتخاب کنند.

در کشور ما تولیدکننده های خوبی در زمینه ساخت ساعت دیواری فعالیت می کنند. تولیدات آنها به نسبت شرکتهای خارجی قیمت کمتری دارد و یکی از مزیتهای تولید داخلی استفاده کردن از گارانتی آنها هست.

پیشنهاد ویژه: حتما مطلب ساعت دیواری ارزان را هم ببینید و از آن لیست هم برای خرید دیدن کنید.

از ساعتهای دیواری در چه مکان هایی می توان استفاده کرد؟

شما می توانید از انواع ساعتهای دیواری با توجه به نوع و اندازه و طرح آن برای مکانهای خاصی در داخل خانه و حتی رستوران ها، هتل ها، ادارات، پارک ها، اتاق کودک، اتاق پذیرایی منزل استفاده کرد. باید دقت کنید که بهترین طرح ها را برای مکان مناسب تهیه کنید. همچنین اگر مکانهای بزرگی مانند رستورانها یا هتلها نیاز به این ساعتها دارند پیشنهاد می دهیم که حتما از تعداد بیشتری استفاده کنند.

بهترین مکان نصب ساعت دیواری

اصولا ساعتهای دیواری به 2 بخش اداری و خانگی تقسیم می شوند. اگر قصد دارید برای خانه خود یک ساعت را انتخاب کنید , نباید که در آن تصاویر تبلیغاتی وجود داشته باشد. اما اگر برای اداره و اتاق کاری خود قصد خرید دارید , اشکالی ندارد که از ساعتهایی با تصاویر تبلیغاتی استفاده کنید. نکته مهم برای خانه هست. اینکه برای اتاق کودک می خواهید یا آسپزخانه؟ اتاق پذیرایی می خواهید یا اتاق خواب خودتان؟ با توجه به فضای مورد نظر طرحهای مختلف را بخرید.

آیا جنس ساعت دیواری هم فرق دارد؟

بله , فرق دارد. جنس این نوع ساعتها عبارتند از: فلز, چوب, شیشه, پلاستیک تقسیم بندی می شود. از جمله پرفروشترین نوع ساعتها از جنس پلاستیک و فلز هستند که شکننده نیستند. اما مدلهای شیشه ای و چوبی هم طرح های واقعا جالبی دارند. این نکته هم مهم هست که نوع قرارگیری ساعت دیواری باعث می شود که ضربه ای به آن وارد نمی شود.

اندازه ساعت دیواری نکته مهمی هست؟

قطعا بله. باید دقت کنید وسایلی که در اطراف محل نصب ساعت وجود دارد , از لحاظ معماری و رنگ بندی به یک شکل یا نزدیک به هم باشند. سعی نکنید بر روی دیواری که هیچ چیزی وجود ندارد , یک ساعت با ندازه باریک و کوچک قرار دهید. یا بر روی دیواری که پر از وسایل مختلف هست یک ساعت با اندازه بزرگ قرا دهید. در این موارد دقت کنید.

پیشنهاد ویژه: حتما مطلب ساعت رومیزی را هم مطالعه کنید. زیرا این ساعتها هم برای تزئین دکوراسیون داخلی خانه بسیار مناسب می باشند.

 ساعت دیواری کلاسیک

 ساعت دیواری مدرن نامبر آینه

 ساعت دیواری مدرن و شیک

ما در این مقاله یک لیست جالب از ساعتهای دیواری با طرج های مختلف برای شما معرفی کرده ایم. این طرج ها به عنوان چند نمونه از زیباترین نوع طرح ها هست که می توانید برای خرید و یا تولید آن استفاده کنید.