فیلم و سریال

سریال هندی عاشقانه جدید دوبله فارسی

علاقه‌مندان به دیدن سریال‌های عاشقانه در کشور ما طرفداران زیادی دارد. طی یک دهه اخیر ساخت سریال‌ در کشور ترکیه به شدت افزایش داشته که در این بین سهم سریال‌های عاشقانه به نسبت دیگر سریال‌ها بیشتر است. سریال ترکی عاشقانه نه تنها در کشور ترکیه، بلکه در دیگر کشورهای خاورمیانه هم بینندگان زیادی دارد. سریال ترکی عاشقانه رهایی و سریال ترکی عاشقانه عاصی از جمله سریال‌هایی بودند که پس از پخش و دوبله فارسی در ایران از طرفداران زیادی برخوردار شدند.

 

سریال ترکی عاشقانه جدید

طی یک یا دو سال اخیر سریال ترکی عاشقانه زیادی برای طرفداران این بخش ساخته شده و در شبکه‌های تلویزیونی و اینترنتی به نمایش درآمده است. در این مقاله قصد داریم تا چند سریال ترکی عاشقانه جدید را به شما معرفی کنیم.

 

۱. وطنم تویی (Vatanim Sensin)

یکی از سریال‌های جدید ترکی وطنم تویی نام دارد که در سال ۲۰۱۶ پخش آن شروع شد و با توجه به روایت عاشقانه آن در سال‌های ۱۹۱۹ که همراه با جنگ بالکان است توانست طرفداران زیادی را به خود جلب کند. این سریال داستان تاریخی عاشقانه‌ای دارد که روایتگر زندگی یک نظامی به‌نام ژنرال جودت است. ژنرال جودت در جنگ حضور دارد و یک فرد وطن‌پرست و در عین حال خانواده دوست است. در ادامه داستان ژنرال جودت در جنگ زخمی می‌شود و پس از آن، نوع زندگی این شخص تغییر کرده و شرایط جدیدی برای او رقم می‌خورد. بازی نقش ژنرال جودت را (Halit Ergenç) بر عهده دارد که برای ما ایرانیان با نام سلطان سلیمان شناخته می‌شود.

 

۲. تو بگو کارادنیز (Sen Anlat Karadeniz)

یک سریال عاشقانه ترکی جدید دیگر، تو بگو کارادنیز نام دارد که در سال ۲۰۱۸ پخش آن شروع شد و به علت داستان درامی که داشت، طرفدارن زیادی را به خود جلب کرد. این سریال عاشقانه روایت زندگی دختری به نام نفس است که به علت مشکلات زیاد از خانه خارج می‌شود. پس از آن با مردی آشنا می‌شود که طاهر نام دارد. اتفاقات عاشقانه بین این دونفر، داستان عشقی سریال را شکل می‌دهد. در ایران سریال تو بگو کاردانیز را به‌نام تو بگو ای دریای سیاه نیز می‌شناسند.

 

۳. سریال فی (Fi)

فی یک سریال ترکی عاشقانه است که پخش آن در سال ۲۰۱۷ شروع شد. نکته جالب این سریال پخش اینترنتی آن در ترکیه بود که توانست مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. داستان این سریال روایت‌گر یک روان‌پزشک است که برای انتخاب دختر مورد علاقه خود سخت‌گیری‌های زیادی کرده اما در نهایت دختر مورد علاقه خود را پیدا می‌کند. اما این سرانجام کار نیست زیرا دختر نامزد دارد. داستان این سریال اتفاقاتی است که بین این روان‌پزشک و دختر رخ می‌دهد.

 

سریال ترکی عاشقانه دوبله فارسی

سریال‌ ترکی عاشقانه زیادی هستند که به فارسی دوبله شده‌اند. به همین دلیل توانسته‌اند که ارتباط خوبی را با مخاطبین خود برقرار کنند. در ادامه تعدادی از این سریال‌های جذاب را به شما معرفی می‌کنیم.

 

۱.  گرگ‌سعید و شورا (Kurt Seyit ve Sura)

اگر بخواهیم چند سریال ترکی عاشقانه جذاب را نام ببریم بدون شک گرگ‌سعید و شورا یکی از آن‌ها است. این سریال در سال ۲۰۱۷ ساخته شده و روایتگر زندگی یک ستوان نظامی جذاب و بی‌باک به نام گرگ‌سعید است. داستان عاشقانه این سریال مربوط به دوران انقلاب روسیه است. گرگ‌سعید پسر یک مرد ثروتمند ترکیه‌ای است که عاشق یک نجیب‌زاده روسی به‌نام شورا می‌شود. این سریال ترکی عاشقانه دوبله فارسی، جذابیت‌های فراوانی دارد که نظر مثبت مخاطبین را به دنبال داشته است.

 

۲. نور (Gümüş)

این سریال در کشور ترکیه با نام نقره پخش شد و روایت‌گر زندگی پسری است که عشق خود را از دست داده است. به همین دلیل پدربزرگ او اصرار دارد تا با دختری به‌نام نقره ازدواج کند، که از قضا از کودکی عاشق پسر بوده است. در نهایت این ازدواج شکل می‌گیرد و اتفاقات عاشقانه بین این دو ماجراهای این سریال را شکل می‌دهد.

 

۳. عفت (İffet)

یکی از سریال‌های درام عاشقانه ترکی عفت است که با بازیگری خوب دنیز چاکر در نقش عفت همراه است. عفت که به همراه خانواده خود زندگی فقیرانه‌ای دارد با یک راننده تاکسی آشنا می‌شود. بعد از این آشنایی داستان عاشقی بین این دو شکل می‌گیرد که جذابیت‌های فراوانی دارد.

 

سریال ترکی عاشقانه 2019

سال ۲۰۱۹ هم مانند سال‌های قبل از آن، سریال‌ ترکی عاشقانه زیادی ساخته شد و برای عموم به نمایش درآمد. در این بین سریال‌هایی هستند که از طرفداران زیادی برخوردارند که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

 

۱. وصلت

وصلت نام سریال ترکی عاشقانه است که اتفاقات عشقی بین عزیز و فریده را روایت می‌کند. این سریال نشان دهنده عشق در یک نگاه است که هر دو طرف ماجرا را درگیر خود می‌کند. اما عزیز به علت شرایط شغلی و مشکلاتی که دارد با جواب منفی فریده روبه‌رو می‌شود. اتفاقات بعد از این، داستان سریال را می‌سازد. داستان‌های رخ داده در این سریال ترکی عاشقانه ۲۰۱۹ نظر مخاطبین را به‌خوبی جلب کرده است.

 

۲. لکه

این سریال روایت زندگی یاسمین و برادرش را نشان می‌دهد که در بهزیستی بزرگ شده‌اند. برادر یاسمین ناشنوا است و او برای درمان برادر خود باید کار کند. در ابتدا سریال یک داستان درام به‌نظر می‌رسد تا این‌که جم با یاسمین آشنا می‌شود. جم دارای شخصیتی است که نسبت به زن‌ها بی‌اعتماد است. بعد از آشنایی این دونفر بایکدیگر تمرکز داستان بر روی روایت عشق و عاشقی یاسمین و جم قرار می‌گیرد.

 

۳. آشیانه دلم

این سریال روایت عشق یک پسر یتم به اسم عمر و یک دختر فقیر به اسم جیلان است که برای این‌که بتوانند ازدواج کنند نیاز به پول دارند، به همین علت شروع به کار می‌کنند. بعد از آن جیلان توسط یک پسر ثروتمند مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد و داستان عشقی عمر و جیلان را دست‌خوش تغییرات می‌کند و داستان اصلی سریال از آن به بعد شروع می‌شود.

 

سریال ترکی عاشقانه غمگین

بدون شک یکی از بخش‌های پر طرفدار در سریال‌های عاشقانه سریال‌های عاشقانه غمگین است که احساسات بیننده را تحت تأثیر قرار می‌دهد. به همین دلیل در این بخش به معرفی این‌گونه سریال‌ها می‌پردازیم.

 

۱. بی وفا

داستان سریال بی‌وفا روایتگر عشق بین میران و ریان است که هردوی آن‌ها پا به عشقی محال می‌گذارند. ریان نوه ناتنی نصوح و میران یک تاجر بزرگ است. از آن‌جا که ریان نوه ناتنی نصوح است و میران یک خواستگار خوب و پولدار به حساب می‌آید، نصوح سعی می‌کند تا نوه تنی خود را به جای ریان مجبور به ازدواج با میران کند. اتفاقات رخ داده بیننده را با یک سریال ترکی عاشقانه غمگین روبه‌رو می‌کند.

 

۲. قسم

قسم یک سریال ترکی عاشقانه غمگین است که زندگی ریحان را روایت می‌کند. در این سریال می‌بینیم که حکمت ریحان را مجبور به ازدواج با پسر خلافکار و بی‌رحم خود یعنی امیر می‌کند. سریال لحظات غمناک زندگی ریحان را به تصویر می‌کشد تا اینکه ریحان بعد از ازدواج با امیر موضوعاتی را متوجه می‌شود که زندگی او را دگرگون می‌کند.

 

۳. ترانه زندگی(Hayat Şarkısı)

این داستان عاشقانه روایت کننده دو خانواده با شرایط مالی متفاوت است که در یک محله زندگی می‌کنند. خانواده برینگی شرایط سخت و اوضاع مالی بدی دارند اما خانواده اردملی در شرایط مالی خوبی به سر می‌برند. حال پسر خانواده پولدار تصمیم به ازدواج با دختر خانواده فقیر دارد. در این بین مشکلاتی وجود دارد که سریال آن‌ها را روایت می‌کند.

 

سریال ترکی عاشقانه رهایی

این سریال درام در سال ۲۰۱۵ ساخته شده و در سال ۲۰۱۷ انتشار یافته است. داستان این سریال عاشقانه ترکی روایتگر زندگی دختری به اسم آیلین است که با یک جراح مغز و اعصاب به اسم یکتا هارمانلی ازدواج کرده است. یکتا دارای شخصیتی متفاوت و خشن است. آیلین با شناخت همسر خود در زندگی دچار مشکلاتی می‌شود که زندگی او را کاملا به‌هم می‌ریزد.

زندگی آیلین بعد از متولد شدن فرزند اولش که کان نام دارد سخت‌تر هم می‌شود. وقتی می‌بیند که فرزندش همچون پدرش خشن است از زندگی بیشتر دل‌سرد می‌شود. در ادامه مسیر دوباره آیلین باردار می‌شود اما هنگام زایمان به یکتا می‌گوید که فرزندش مرده و آن بچه را به دست خانواده برادرش می‌سپارد. در ادامه این سریال اتفاقاتی رخ می‌دهد که سریال ترکی عاشقانه رهایی را تبدیل به یک سریال عاشقانه درام می‌کند.

 

سریال ترکی عاشقانه عاصی

این سریال ترکی عاشقانه دارای داستانی درام است که می‌تواند مخاطبین را به شدت تحت تأثیر قرار دهد. سریال عشق بین دمیر و عاصی را روایت می‌کند. دمیر یک تاجر ثروتمند است و عاصی دختری روستایی که به همراه خانواده خود زندگی می‌کند. خانواده عاصی مشغول به کشاورزی بر روی زمین‌هایی هستند که از گذشتگان خود به ارث برده‌اند. داستان از جایی شروع می‌شود که دمیر برای خرید زمین به شهر زادگاه خود یعنی انتاکیه سفر می‌کند.

اما هدف دمیر فقط خرید زمین نیست، زیرا مادر او زمانی که کودک بوده در همین روستا خودکشی کرده است. دمیر بعد از سفر به انتاکیه متوجه می‌شود که خانواده عاصی در خودکشی مادرش نقش داشته‌اند. داستان عاشقی بین دمیر و عاصی و گذشته‌ای که در خانواده این دو نفر است موجب می‌شود تا سریال ترکی عاشقانه عاصی مبدل به یک عاشقانه درام شود.

 

سریال ترکی عاشقانه و خنده دار

ژانر کمدی همیشه پرطرفدار بوده به همین دلیل در بین سریال‌های ساخته شده در کشور ترکیه عاشقانه‌های خنده‌دار، زیاد به چشم می‌خورد.

 

۱. پرنده سحرخیز (Erkenci Kus)

اگر به دنبال دیدن یک سریال عاشقانه ترکی همراه با صحنه‌های جذاب و کمدی هستید پرنده سحرخیز را به هیچ عنوان از دست ندهید. در این سریال صنم یک دختر شاد و سرحال است که از شرایط زندگی خود رضایت کامل دارد. با گذشت مدتی پدر صنم به او می‌گوید که اگر همسر مناسبی پیدا نکند اور را مجبور به ازدواج با شخصی دیگر می‌کنند. به همین دلیل محل کار خود را تغییر می‌دهد و به محل کار خواهرش می‌رود. در اینجا با پسری به اسم جان آشنا می‌شود که با او به مشکل بر می‌خورد.

این مشکلات سرآغاز یک داستانه عاشقی طنز است که سریال سحرخیز را به یک سریال ترکی عاشقانه و خنده‌دار تبدیل کرده است.

 

۲. همه جا تو

یک سریال عاشقانه ترکی دیگر که در ژانر کمدی رمانتیک ساخته شده است و با داشتن صحنه‌های عاشقانه و طنز حسابی بیننده‌های خود را سرگرم می‌کند. دمیر و سلین به تازگی ازدواج کرده‌اند و زندگی خوبی دارند. اما داستان‌های این سریال از جایی شروع می‌شود که این دو نفر خانه خود را عوض کرده و به منزل جدید خود می‌روند و دردسرهای جدیدی شروع می‌شود. همین دردسرها ماجراهای این سریال را رقم می‌زند.

 

۳. شروعی دوباره

این سریال ادامه سریال عشق اول است که روایت کننده عشق یاپراک و باریش به یکدیگر است. آشنایی این دونفر در یک روز سخت زندگی یاپراک اتفاق می‌افتد. باریش یک پسر ایده‌آل است که از بعضی خصوصیات فردی انسان‌ها خوشش نمی‌آید. از قضا همه آن خصوصیاتی که باریش دوست ندارد در یاپراک دیده می‌شود. مشکلات این دونفر در مسیر عشقی خود این سریال ترکی عاشقانه را به یک کمدی رمانتیک تبدیل کرده است.

 

سریال غنچه های زخمی

انتشار اولیه این سریال ترکی عاشقانه در سال ۲۰۱۵ بود که پخش آن در ترکیه تا سال ۲۰۱۸ به طول انجامید. داستان این سریال عاشقانه، روایت زندگی یک دختر به‌نام ایلول است که توسط ناپدری خود مورد تجاوز قرار گرفته است. پس از این اتفاق ایلول ماجرا را برای مادر خود تعریف می‌کند اما مادر او داستان را باور نمی‌کند و او را به یتم خانه می‌سپارد. در آنجا با چهار دختر دیگر آشنا می‌شود که این آشنایی منجر به دوستی پایدار بین این چند نفر می‌شود.

ایلول در این سریال با پسری به اسم سرکان آشنا می‌شود و بخش اصلی سریال نشان دهنده عشق این دونفر به یک‌دیگر است اما ادامه سریال غنچه های زخمی به شکلی رقم می‌خورد که بیننده را به شدت تحت تأثیر قرار می‌دهد.

 

کلام آخر درباره سریال ترکی عاشقانه

امروز ما انواع سریال‌ ترکی عاشقانه را به شما معرفی کردیم. سریال‌هایی که می‌توانند انواع سلیقه‌ها را پوشش دهند و بینندگان را سرگرم کنند. پیشنهاد می‌کنم برای این‌که بتوانید سریال ترکی عاشقانه مورد نظر خود را بهتر پیدا کنید در ابتدا ژانر مورد نظر را پیدا کرده و در آن سریال ترکی مورد نظر خود را جست‌وجو کنید.


در نوشتار بهترین سریال های هندی به معرفی مهم ترین و محبوب ترین سریال های هندی خواهیم پرداخت. حتما با ما در سایت فیگار همراه باشید.

سریال های هندی به همراه سریال های درام ترکی و سریال های کره ای در بین تماشاگران جهانی شناخته شده است. سریال های هندی به همراه موسیقی های رنگارنگ، سنتی و جذاب خود با آهنگهای باشکوه و با بازیگران جوان با استعدادش، با مشکلات اجتماعی مختلف، که هنوز در جامعه هند مطرح است می‌تواند مسائل بسیار زیادی را جهت ایجاد طرح های هیجان انگیز در نظر بگیرد.

رایج ترین سریال های هندی به زبانهای هندی، پنجابی، مراتی، گجراتی، بنگالی، تامیل، کانادایی، تلوگو، مالایالام ساخته می‌شود. در ادامه با فیگار باشید تا شما را با بهترین سریال های هندی آشنا کنیم.

بهترین سریال های هندی

محبوب ترین ها و مهم ترین ها را بشناسید

فهرستی که در زیر مشاهده می‌کنید تمام سریال های هندی است که در نوشتار بهترین سریال های هندی برای شما معرفی شده اند:

  • سریال Powder
  • سریال The Family Man Season 2
  • سریال Aashram
  • سریال Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon
  • سریال Yudh
  • سریال SCAM 1992 : The Harshad Mehta Story
  • سریال Bard of Blood
  • سریال Kuch Rang Pyaar Ke Aise Bhi
  • سریال Kaisi Yeh Yaariaan
  • سریال TVF Pitchers
  • سریال Paatal Lok
  • سریال Beyhadh
  • سریال JL50
  • سریال Kota Factory
  • سریال Kahaan Hum Kahaan Tum
  • سریال Panchayat
  • سریال Broken But Beautiful
  • سریال Asur
  • سریال Pavitra Bhagya

سریال Powder

بهترین سریال های هندی , سریال های هندی , سریال هندی , بهترین سریال های هندی جدید , سریال های هندی جدید

سریال Powder یک سریال هندی اکشن و جنایی است که برای اولین بار در سال 2010 از شبکه SET هندوستان به نمایش درآمد. این سریال یکی از آثار موفق و جذاب اکشن هندی است که در زمان پخش توانست توجه مخاطبان را به خود جلب کند. این مجموعه درباره تجارت مواد مخدر در بمبئی و دو مرد به نام‌های «عثمان» و «نوید» است که مخالف قوانین وضع شده هستند و دست به کارهای خلاف می‌زنند. این دو در زاغه‌های بمبئی بزرگ شده‌اند و مسیرهای متفاوتی را در زندگی خود پیش گرفتند که دست سرنوشت آنها را در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد.

مشخصات

  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 27
  • بازیگران: مانیش چوداری، پانکاج تریپاتی و راهول باگا

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ژاپنی 2021

بهترین سریال های جنایی کره ای


سریال The Family Man Season 2

بهترین سریال های هندی , سریال های هندی , سریال هندی , بهترین سریال های هندی جدید , سریال های هندی جدید

همانطور که انتظار داشتیم فصل دوم این سریال جذاب اکشن و کمدی و درام هندی با بازی عالی مانوج باجپایی و اینبار با حضور سامانتا اکیننی و هم چنین پریامانی با کارگردانی کریشنا و راج نیدیمو ساخته شد و باز هم توانست بسیار عالی ظاهر شود و مردم را راضی نگه دارد. تم اکشن و کمدی سریال و شخصیت پردازی بسیار قوی میباشد و به راحتی میتواند مخاطب را جذب کند. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه نقد سریال مرد خانواده از این سریال اطلاعات بیشتری را کسب کنید.

خلاصه داستان به این شکل پیش می‌رود که شریکانت تیواری، مامور سابق سازمان مبارزه با تهدید، حالا کارمند یک اداره شده ولی نمی تواند از ماجراجویی دست بکشد. وقتی همکار سابقش در حین دستگیر کردن یک شورشی، درگیر ماجرای گروگان گیری می‌شود، پای شریکانت هم به ماجرا باز می‌شود. از طرفی زندگی خانوادگی او نیز در خطر است. همسرش رفتار سرد و بی علاقه ای دارد، پسرش حالت پریشانی داشته و دخترش نیز یک دوست مشکوک دارد.


بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های جنایی نتفلیکس

بهترین سریال های آلمانی جدید


سریال Aashram

سریال هندی جدید , سریال های جدید هندی , سریال جدید هندی , بهترین سریال جدید هندی , بهترین سریال های جدید هندی

در خلاصه داستان سریال آشرام آمده است که تمام تلاش های اوجاگار سینگ برای ادامه تحقیقات بی نتیجه مانده است. درون اشرام، ساتی تصمیم گرفته است که شودیکاران را انجام دهد. بابیتا با فهمیدن این موضوع شوکه میشود. سریال آشرام به کارگردانی پراکاش جها در سال 2020 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر اکشن و پلیسی معمایی می‌باشد. در این سریال بابی دیول، چندن روی سانیال، آدیتی سودیر پوهانکار، دارشان کومار، آنوپریا گونکا , ویکرم کوچر به هنرمندی پرداخته‌اند.


بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های چینی 2021

بهترین مینی سریال های کره ای


سریال Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon

بهترین سریال های هندی , سریال های هندی , سریال هندی , بهترین سریال های هندی جدید , سریال های هندی جدید

سریال این عشق را چه بنامم یکی از بهترین سریال های هندی محسوب می‌شود که تلفیقی از ژانر عاشقانه و درام است. فصل اول این سریال در سال 2012 از شبکه Star Plus در 398 قسمت به نمایش درآمد. این مجموعه به دلیل محتوای عاشقانه و رمانتیک در زمان پخش توانست توجه طیف وسیعی از مخاطبان را به خود جلب کند. پس از پایان موفق فصل اول، در سال 2015 نیز 8 قسمت تکمیلی و پایانی این سریال پخش شد و با انتشار 406 قسمت جذاب به پایان رسید.

داستان این سریال روایتگر آشنایی و رابطه عاشقانه یک پسر ثروتمند و مغرور با دختری از طبقه متوسط است. این دو پس از آشنایی با چالش‌های بسیاری مواجه می‌شوند که رابطه عاشقانه‌شان را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

مشخصات

  • تعداد فصل‌ها2
  • تعداد قسمت‌ها406
  • بازیگرانبارون سوبتی و سانایا ایرانی

    بیشتر بخوانید:

    بهترین سریال های GEM TV

    بهترین سریال های عربی نتفلیکس


سریال Yudh

سریال هندی جدید , سریال های جدید هندی , سریال جدید هندی , بهترین سریال جدید هندی , بهترین سریال های جدید هندی

سریال Yudh یکی دیگر از بهترین سریال های هندی در ژانر اکشن و روانشناختی این فهرست محسوب می‌شود که اولین سریال تلویزیونی با هنرنمایی آمیتاب باچان است. قسمت اول این سریال در سال 2014 از تلویزیون هند پخش شد و بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

داستان سریال Yudh درباره یک تاجر سرشناس به نام «Yudhisthir Sikarwar» بوده که صاحب یک شرکت معروف در شهر قاضی آباد هند است. او آرزو دارد که وارد صنعت معدن شود، اما پس از چندی مشخص می‌شود که به بیماری هانتینگتون که یک اختلال عصبی و روانی غیرقابل تحمل است، مبتلا شده و تنها چند سال دیگر بیشتر زنده نمی‌ماند.

مشخصات

  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 20
  • بازیگران: آمیتاب باچان، ساریکا، آهانا کومرا و مونا واسو

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای مدرسه ای و دبیرستانی

بهترین سریال های کره ای تاریخی


سریال SCAM 1992 : The Harshad Mehta Story

بهترین سریال های هندی , سریال های هندی , سریال هندی , بهترین سریال های هندی جدید , سریال های هندی جدید
یک سریال بیوگرافی، جنایی و درام که توسط شبکه سونی پخش و منتشر شد و همگان را شگفت زده کرد. این سریال بر اساس واقعیت ساخته شده و بهترین سریال بیوگرافی هندی میباشد که تاکنون ساخته شده است. به طوری که شخصیت پردازی نیز کاملا شبیه به شخصیت های واقعی انجام شده تا مخاطب یک تجربه ی فوق العاده داشته باشد.
داستان برگرفته از ماجرایی واقعی است که در دهه 80 و 90 در بمبئی رخ داد و مربوط به زندگی کارگزار بورس، هارشاد مهتا می‌باشد. این سریال حکایت افزایش چشمگیر بازار توسط وی (اینکه چگونه یک نفر توانست به تنهایی اقتصاد یک کشور را دچار مشکل کند ) و سقوط فاجعه وار او را روایت می کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کمدی کره ای

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس


سریال Bard of Blood

سریال هندی جدید , سریال های جدید هندی , سریال جدید هندی , بهترین سریال جدید هندی , بهترین سریال های جدید هندی

سریال شاعر خون به کارگردانی ریبهو داسگوپتا در سال 2020 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این سریال عمران هاشمی، سوبهیتا دولیپالا، جایدیپ اهلاوات، شیشیر شارما , انکیت هانس به هنرمندی پرداخته‌اند.

زمان بیرحمانه میگذرد و یک مسابقه در سنگر طالبان در حال برگزاری ست. کبیر برای رسیدن به شهزاد مبارزه میکند. اتفاقات غیرمنتظره ای در راه است. همانطور که گفته شد این سریال درباره کبیر آناند یکی از مأموران سابق بال اطلاعات جاسوسی هند (IIW) است که پس از عملیاتی که منجر به مرگ شریک زندگی اش شد، از پا می افتد. او اکنون یک معلم ادبیات است که از همسر خود مراقبت می‌کند. هنگامی که چهار افسر اطلاعاتی هند به دست طالبان اسیر می‌شوند، صدیق شیخ مدیر سرویس مخفی کبیر را که خواستار نجات آنها است احضار می‌کند و…


بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های نتفلیکس 2021

بهترین سریال های عاشقانه ترکی 2021


سریال Kuch Rang Pyaar Ke Aise Bhi

سریال های هندی , سریال هندی , بهترین سریال های هندی جدید , سریال های هندی جدید

سریال Kuch Rang Pyaar Ke Aise Bhi یک سریال‌ رمانتیک هندی است که در زمان پخش طرفداران بسیاری داشت. فصل اول این سریال در سال 2016 از شبکه Sony TV هند به نمایش درآمد و تا نیمه سال 2017 با 388 قسمت به پایان رسید. کمی پس از پایان فصل اول، فصل دوم این سریال جذاب در 26 قسمت منتشر شد و با موفقیت پایان یافت. این عنوان در زمان پخش توانست توجه بینندگان بسیاری را به خود جلب کند و به یکی از سریال‌های عاشقانه محبوب سال 2016 تبدیل شود.

این مجموعه روایتگر رابطه عاشقانه و واقع‌گرایانه میان «دوو» و «سوناکشی» است. این سریال حول محور رابطه عاشقانه این دو نفر و تاثیر آن بر رابطه نزدیک و صمیمانه دوو با مادرش می‌چرخد که درگیر مشکلات زیادی می‌شوند.

مشخصات

  • تعداد فصل‌ها2
  • تعداد قسمت‌ها414
  • بازیگرانشاهر شیخ، اریکا فرناندز و سوپریا پیلگانکار

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترکی تاریخی 2021

بهترین سریال های ترکی عاشقانه


سریال Kaisi Yeh Yaariaan

سریال هندی جدید , سریال های جدید هندی , سریال جدید هندی , بهترین سریال جدید هندی , بهترین سریال های جدید هندی

سریال این دوستی چجوریه؟ یکی دیگر از سریال های هندی پرطرفدار در ژانر درام، کمدی و عاشقانه محسوب می‌شود. این سریال در سال‌های پخش توانست به یکی از سریال‌های موفق و پربیننده تبدیل شود و بازخوردهای مثبتی از سوی مخاطبان دریافت کند.

داستان سریال Kaisi Yeh Yaariaan درباره یک بند موسیقی به نام «فب5» است که ورود دو دختر به این گروه، چالش‌های زیادی را برای آنها به وجود می‌آورد. این دردسرها و دشمنی‌ها در نهایت به دوستی و رفاقت تبدیل می‌شوند.

مشخصات

  • تعداد فصل‌ها: 3
  • تعداد قسمت‌ها: 351
  • بازیگران: پارت سامتان، نیتی تیلور، ایاز احمد و وبها آناند

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های تابستانی ترکی 2021

بهترین سریال های مارول و دی سی


سریال TVF Pitchers

سریال های هندی , سریال هندی , بهترین سریال های هندی جدید , سریال های هندی جدید
یک سریال فوق العاده 5 قسمتی از شبکه TVF که بسیار مورد توجه مردم و منتقدین قرار گرفت و توانسته رتبه 39 سریال های برتر جهان را نصیب خود کند. سریال از همه لحاظ عالی میباشد و بازی ستارگان به خصوص جیتندر کومار نیز بسیار عالی میباشد پیشنهاد میشود حتما تماشا کنید.
داستان سریال درباره ی چهار دوست میباشد که تصمیم میگیرند زندگی شان را به کل تغییر دهند این چهار نفر تصمیم میگیرند از کارهای اداری خود استعفا دهند و به دنبال یک کاره اینده دار بروند و….

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2022

بهترین فیلم های 2021


سریال Paatal Lok

سریال هندی جدید , سریال های جدید هندی , سریال جدید هندی , بهترین سریال جدید هندی , بهترین سریال های جدید هندی

سریال دنیای مردگان، سریالی جنایی، درام و مهیج، محصول کشور هند است که پخش آن از سال ۲۰۲۰ آغاز شده و بازیگرانی چون جیدیپ احلاوات، نیراج کابی، ایشواک سینگ، آبیشک بانرجی، جاگجیت ساندو، نیهاریکا لیرا دوت، سواستیکا مخرجی و گل پاناگ در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

یک افسر پلیس مامور رسیدگی به پرونده سوء قصد به یک خبرنگار و تحقیق از چهار مظنون می شود. او اطلاعاتی شوکه کننده درباره گذشته این چهار مظنون پیدا می کند و…


بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های اکشن هندی

بهترین فیلم های ترسناک بر اساس واقعیت


سریال Beyhadh

سریال های هندی , سریال هندی , بهترین سریال های هندی جدید , سریال های هندی جدید

سریال Beyhadh نیز یک سریال عاشقانه هندی جذاب است که در زمان پخش با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد. داستان سریال Beyhadh درباره دختری به نام «مایا» است که در هنگام کار بر روی یک پروژه عاشق پسری به نام «ارجون» می‌شود. اما این عشق خیلی زود رنگ وسواس به خود گرفت و مشکلات بسیاری را برای آنها و خانواده‌هایشان به وجود آورد.

مشخصات

  • تعداد فصل‌ها: 2
  • تعداد قسمت‌ها: 273
  • سازنده: پرتیک شارما (Prateek Sharma)
  • بازیگران: جنیفر وینگت، کوشال تاندون و آنری واجانی

بیشتر بخوانید:

بهترین آهنگ های فیلم

بهترین فیلم های زامبی محور کره ای


سریال JL50

سریال هندی جدید , سریال های جدید هندی , سریال جدید هندی , بهترین سریال جدید هندی , بهترین سریال های جدید هندی

سریال جی ال ۵۰، سریالی درام، علمی تخیلی و مهیج، محصول کشور هند است که پخش آن از سال ۲۰۲۰ در سرویس سونی‌لیو آغاز شده و بازیگرانی چون آبهای دئول، پانکاج کاپور، ریتیکا آناند، پیوش میشرا، راجش شارما، آمریتا چاتوپادیای، بارون چاندا و ساسواتی گوهاتاکورتا در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

مردی به نام شانتانو که در اداره مرکزی تحقیقات کشور هند فعالیت می‌کند، در مورد سقوط یک هواپیمای مسافربری در ناحیه دورافتاده ای از ایالت بنگال غربی، شروع به تحقیق می‌کند و پس از کشف حقیقت این ماجرا، در بهت و حیرت فرو می‌رود و…


بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های عربی نتفلیکس

بهترین فیلم های اکشن 2021


سریال Kota Factory

سریال های هندی , سریال هندی , بهترین سریال های هندی جدید , سریال های هندی جدید
یک سریال سیاه و سفید از شبکه ی TVF هند که سرو صدای زیادی به پا کرد و اینقدر موضوعش برای مردم جالب بود که در میان 250 سریال برتر دنیا قرار گرفت، دانش اموزان و دانش جویان از دیدن سریال لذت خواهند برد و پیام سریال شاید بدردشان بخورد.
در منطقه ای در هند که به کوتا معروف هست عده ای دانشجو هر روز در حال تلاش برای درس خواندن هستند تا در اینده بتوانند زندگی بهتری برای خود رمق بزنند ولی ایا این تلاش به چه قیمتی میتواند برایشات تمام شود ایا زندگی اینده ارزش از بین بردن زندگی فعلی مان را دارد…

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ترسناک 2021

بهترین فیلم های زامبی 2021


سریال Kahaan Hum Kahaan Tum

سریال هندی جدید , سریال های جدید هندی , سریال جدید هندی , بهترین سریال جدید هندی , بهترین سریال های جدید هندی

سریال Kahaan Hum Kahaan Tum (من کجا تو کجا) نیز یکی از سریال های عاشقانه هندی 2019 است که جزو جدیدترین سریال‌های رمانتیک هندی محسوب می‌شود. داستان سریال Kahaan Hum Kahaan Tum درباره یک زن و مرد است که بر حسب اتفاق با یکدیگر ملاقات می‌کنند و عاشق یکدیگر می‌شوند. اما این دو نفر در دو دنیای کاملا متفاوت زندگی می‌کنند و نمی‌توانند یکدیگر را درک کنند و همین موضوع باعث ایجاد چالش‌های بسیاری برای آنان می‌شود.

مشخصات

  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 198
  • کارگردان: سامیر کولکارنی (Sameer Kulkarni)
  • بازیگران: کارن گروور و دیپیکا کاکار

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های علمی تخیلی ۲۰۲۱

بهترین فیلم های عاشقانه 2021


سریال Panchayat

سریال های هندی , سریال هندی , بهترین سریال های هندی جدید , سریال های هندی جدید
یک سریال فوق العاده خوش ساخت دیگه از بالیوود که بعد از دیدنش تنها چیزی که براش غصه خواهید خورد اینه که چرا تعداد قسمت هاش کم بود، سریالی با بازی بی نظیر هر یک از شخصیت ها که به زیبایی تمام نقش های خود را ایفا کرده اند، داستان بسیار زیبا در هر قسمت شما چیز جدیدی را تجربه خواهید کرد به همراه کارگردانی بسیار عالی که شما را به وجد می‌اورد.
داستان فیلم درمورد شخصی به نام آبیشیک تریپاتی ست که به تازگی فارغ التحصیل شده و قرار است به عنوان منشی دهداری یک روستا مشغول به کار شود که اصلا از شرایط کار خود راضی نیست و حالا او قصد دارد تا هر چه سریعتر از این شرایط بد خارج شود و…

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ایرانی 1400

بهترین فیلم های هندی 2021


سریال Broken But Beautiful

سریال هندی جدید , سریال های جدید هندی , سریال جدید هندی , بهترین سریال جدید هندی , بهترین سریال های جدید هندی

سریال Broken But Beautiful نیز یک سریال عاشقانه هندی است و از جمله معدود سریال‌های ساخته هندوستان است که توانسته امتیاز بالای 8.5 را از IMDb دریافت کند. داستان سریال Broken But Beautiful روایتگر داستان زندگی زن و مردی به نام «ویر» و «سمیرا» است که هر دو عشق زندگی‌شان را از دست داده‌اند و قلب‌هایشان شکسته است. این دو به طور اتفاقی در مسیر یکدیگر قرار می‌گیرند و رابطه‌ای میان آنها شکل می‌گیرد اما…

 مشخصات

  • تعداد فصل‌ها: 2
  • تعداد قسمت‌ها: 21
  • کارگردان: سانتوش سینگ (Santosh Singh)
  • بازیگران: ویکرانت مسی، هارلین ستی، شیتال تاکور و پوجا باهامرا

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم ها و سریال های ابرقهرمانی ۲۰۲۱

بهترین فیلم ها و سریال های تینیجری


سریال Asur

سریال های هندی , سریال هندی , بهترین سریال های هندی جدید , سریال های هندی جدید
یک سریال هیجانی و جنایی فوق العاده زیبا و خوش ساخت از سینمای هند با بازی ارشد وارسی که به زیبایی در این سریال هنر نمایی کرده است. اهریمن سریالیست که کافیه فقط ده دقیقه از Hن را تماشا کنید تا بدون وقفه فصل یک Hن را با هیجان به اتمام برسانید. یکی از بهترین سریال های هندی که پیشنهاد می‌شود حتما ببنید همین سریال می‌باشد.
داستان از این قرار است که مرگهای سریالی هولناکی در دهلی هند رخ میدهد که قاتل مختصات مکان جنازه را برای نیکل نایر (بارون سوبتی)، نیروی سابق پلیس هند، که اکنون در آمریکا زندگی میکند میفرستد. او که اکنون مشغول به تدریس در حوزه جرم و جنایت است نسبت به این پرونده کنجکاو شده و تصمیم میگیرد به هند برگردد و درباره ی این قاتل و روش کارهایش بیشتر تحقیق کند ولی با یک چیز نادر روبرو میشود و…

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کره ای زامبی محور

بهترین فیلم های کره ای 2021


سریال Pavitra Bhagya

سریال هندی جدید , سریال های جدید هندی , سریال جدید هندی , بهترین سریال جدید هندی , بهترین سریال های جدید هندی

سریال Pavitra Bhagya نیز یکی از سریال های عاشقانه هندی ۲۰۲۰ محسوب می‌شود که جدیدترین اثر عاشقانه هندی است. این سریال با پخش چندین قسمت ابتدایی خود توانست توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند و به یک سریال عاشقانه هندی دبیرستانی محبوب در هند تبدیل شود.

داستان سریال Pavitra Bhagya درباره یک دختر شاد و سرخوش 18 ساله به نام «پرانتی میشارا» است که عاشق همکلاسی ثروتمند و مغرور خود «ریانش خورانا» می‌شود. این دو مدتی با یکدیگر رابطه داشتند تا اینکه پرانتی باردار می‌شود و این خبر را به ریانش می‌دهد. ریانش که برای پدر شدن آمادگی نداشت، پس از شنیدن این موضوع پرانتی را ترک می‌کند. 9 ماه بعد پرانتی در وضعیتی وخیم و در حالت نیمه بیهوش، دختری به دنیا می‌آورد اما مادرش بچه را به یتیم‌خانه می‌برد و به پرانتی می‌گوید دخترش مرده به دنیا آمده است و…

مشخصات

  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 59
  • سازنده: اکتا کاپور (Ekta Kapoor‎)
  • بازیگران: آنری واجانی، کونال جایسنگ و ریوا آرورا

بیشتر بخوانید:

  • بهترین فیلم های کره ای 2021 
  • بهترین فیلم های عاشقانه کره ای
  • بهترین فیلم های ترکی عاشقانه
  • بهترین های نتفلیکس ترکیه 2021
  • بهترین فیلم های ترسناک ترکی
  • بهترین انیمه های جادویی
  • بهترین انیمه های بازی
  • بهترین انیمه های کمدی 2021
  • بهترین انیمه های شوجو
  • بهترین انیمه های ترسناک 2021
  • بهترین انیمه های خون آشامی
  • بهترین انیمه های Gender Bender
  • بهترین انیمه های سایبرپانک
  • بهترین انیمه های زامبی و شیطانی
  • بهترین انیمه های سینن (Seinen)

شما می‌توانید از مطلب بهترین کانال های سینمایی دانلود فیلم و سریال و همچنین بهترین سایت های دانلود فیلم و سریال که در سایت فیگار برای شما معرفی شده اند اقدام به دانلود این سریال ها بکنید و از دیدنشان لذت دو عالم را ببرید.

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین سریال های هندی متشکریم. اشتراک نظرات و پیشنهادهای شما در رابطه با بهترین سریال های هندی موجب خرسندی ما و بهبود کیفیت مطالب خواهد شد. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید