تکنولوژی

بهترین مارک کرم ویتامین c

طی چند سال گذشته، یک اکسید معروف به نام کرم یا سرم ویتامین C به ظاهر تبدیل به یکی از بزرگترین روش‌های مراقبت از پوست در جهان شده است.

ویتامین C در کاهش التهاب پوست و تولید کلاژن نقش کلیدی را ایفا می‌کند. در مجموعه این جنبه‌ها باعث می‌شوند پوست شما روشن‌تر، نرم‌تر و به طور کلی جوان‌تر به نظر برسد. اگرچه ممکن است فکر کنید که چهره شما به هیچ کمکی نیاز ندارد و همه چیز عالی به نظر می‌رسد، اما اکنون بهترین زمان است که هرچه زودتر مراقبت از پوست خود را شروع کنید تا این جوانی و زیبایی در طولانی‌مدت همراه شما باشد.

به گفته‌ی کاتلین سوزی، متخصص پوست و استادیار پوست و مو در دانشکده پزشکی ییل؛ “به طور معمول توصیه می‌شود که همه از 20 سالگی استفاده از سرم ویتامین C را آغاز کنند.” در حالی که این آنتی‌اکسیدان به طور طبیعی در بسیاری از غذاهایی که روزانه مصرف می‌کنید وجود دارد. اما جذب این ویتامین توسط پوست به صورت مستقیم، بسیار دشوار است. سرم‌ها و کرم‌ها، ترکیبی از مواد طبیعی و قدرتمند است که پوست شما را محکم و روشن نگه می‌دارد.

هنگام انتخاب کرم و سرم، باید چند نکته را در خاطر داشته باشید. اول از همه، حتما برچسب محتویات را بخوانید و از ارگانیک بودن مواد اطمینان حاصل کنید.. توجه به این نکته حائز اهمیت است که ویتامین C به اشکال مختلفی تولید می‌شود، که با نام‌های مختلف در لیست ترکیبات محصولات مراقبت از پوست وجود دارد. به گفته‌ی دکتر سوئززی: “فعال‌ترین نوع ویتامین C از نظر بیولوژیکی، اسید L- آسکوربیک است.”

دوم، به حساسیت بالای پوستتان فکر کنید. باید مطمئن باشید که محصولی بی‌خطر را انتخاب می‌کنید که برای شما و چهره شما بی‌خطر است. اگر به عطر و برخی محصولات شیمیایی حساسیت دارید، گزینه‌ای را انتخاب کنید که هیچگونه افزودنی اضافی ندارد.

سوم، دقیقا بدانید که سرم یا کرم را برای چه کاری خریداری می‌کنید. آیا به دنبال روشن‌تر شدن پوست خود هستید؟ آیا می‌خواهید پوستی صاف داشته باشید؟ برای از بین بردن لکه‌ها سرم را استفاده می‌کنید؟ سرم‌های مختلف اهداف مختلفی دارند، بنابراین خوب است که دقیقا دلیل خریدن آن را بدانید.

در آخر، از شما می‌خواهیم که قیمت را هم در نظر داشته باشید. قیمت برخی از کرم‌ها و سرم‎‌های ویتامین C می‌توانند به بیش از صد دلار برسند اما خوش‌بختانه، گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تری نیز در بازار وجود دارد.

  1. سرم ویتامین سی Maelove’s Glow Maker
  2. سرم ویتامین سی  No B.S
  3. سرم ویتامین سی OG SkinCeuticals C E Ferulic
  4. سرم ویتامین سی COSRX Triple
  5. سرم ویتامین سی Korres Wild Rose 15%
  6. کرم ویتامین سی Advanced Clinicals
  7. کرم ویتامین سی moisturizer

1. سرم ویتامین سی Maelove’s Glow Maker

سرم Maelove’s Glow Maker ویتامین C ترکیبی از ویتامین C، اسید فرلیک و اسید هیالورونیک است، که با قیمت مقرون‌به‌صرفه 28 دلار قابل خریداری است.

جکی کیم، مدیرعامل شرکت Maelove هنگام ایجاد شرکت خود یک هدف ساده داشت. او می‌خواست با هزینه‌هایی مقرون‌به‌صرفه پوست را تقویت کند و به جرات می‌توان گفت موفق هم بود.

Glow Maker بیست و هشت دلاری به طرز چشمگیری شبیه به سرم بسیار گران‌قیمت SkinCeuticals C E Ferulic Serum است. اگر مواد تشکیل‌دهنده هر دو سرم را بررسی کنید، متوجه خواهید شد که آن‌ها تقریباً یکسان هستند  اما اختلاف قیمت آنها 138 دلار است.

این سرم چهره شما را روشن‌تر می‌کند و لکه‌های تیره را به مرور از بین می‌برد. و این مزیت را دارد که به سرعت جذب پوست شود. و گرچه به نظر می رسد پوست “درخشان” اغلب برای پوست های روغنی کد کننده است ، در مورد Glow Maker اینگونه نیست. واقعاً فقط باعث می شود که شما روشن تر به نظر برسید.

این سرم برای پوست‌های خشک هم به شدت موثر است و به کاهش پوسته پوسته شدن و لایه برداری کمک می‌کند.

مزایا:

  1. مقرون به صرفه
  2. جذب سریع پوست
  3. روشن کردن پوست
  4. مناسب برای پوست‌های حساس

کرم ویتامین سی Maelove's Glow Maker

2. سرم ویتامین سی  No B.S

اگر می‌خواهید لکه‌ها و جوش‌های آکنه روی صورت‌تان به مرور زمان کمرنگ بشود و از بین برود. سرم No B.S برای شما مناسب است. این سرم ویتامین C یکی از بهترین‌ها در بازار است.

همانطور که از نام آن پیداست، مواد تشکیل‌دهنده گیاهی این سرم  آلوئه‌ورا، روغن نارگیل و روغن جوجوبا و همچنین اسید هیالورونیک، رتینول و اسید سالیسیلیک است که همگی به صاف کردن و درخشش پوست کمک می‌کند. نمی‌توان گفت که ویتامین C چه درصد از سرم را تشکیل می‌دهد، اما می‌توان گفت حضور بسیار بسیار قوی‌ای دارد.
اسید هیالورونیک همراه با عصاره‌انار و چای‌سبز به صاف کردن خطوط کمک می‌کند و سرم را برای استفاده در زیر چشمان شما محفوظ می‌کند.

مزایا:

  1. بی‌خطر برای پوست‌های حساس
  2. کاهش لکه‌های پوستی
  3. روشن کردن پوست

کرم ویتامین سی No B.S

3. سرم ویتامین سی OG SkinCeuticals C E Ferulic

بیش از یک دهه از زمان حضور سرم SkinCeuticals C E Ferulic می‌گذرد و در این 10 سال هیچ محصول دیگری نتوانسته جایگزین خوبی برای آن باشد. این سرم در حال حاضر در لیست گران‌ترین سرم‌های ویتامین C قرار گرفته است، اما باعث می‌شود پوست شما به طور چشمگیری جوان‌تر به نظر برسد.

سرم OG SkinCeuticals C E Ferulic حاوی 15٪ ویتامین C به همراه ویتامین E و اسید فریکلیک است که هر دو به روشن‌تر شدن پوست و کاهش علائم پیری کمک می‌کند. اسید فرولیک در سرم‌ها نقش بسیار مهمی دارد، نه تنها به دلیل داشتن قابلیت ضدپیری بلکه به دلیل جلوگیری از اکسیداسیون ویتامین C.

مزایا:

  1. جوان کردن بدترین پوست‌ها
  2. روشن‌کننده پوست

سرم ویتامین سی OG SkinCeuticals C E Ferulic

4. سرم ویتامین سی  COSRX Triple

سرم ویتامین COSRX Triple C حاوی 20.5٪ ویتامین C است و بسیار قدرتمند عمل می‌کند. به یاد داشته باشید، قبل از اعمال مستقیم روی صورت، آن را با مرطوب کننده خود مخلوط کنید.

این محصول محبوب با کارایی شگفت‌انگیزش جزء پرطرفدارترین محصولات موجود در بازار است و هم اکنون از پرفروش‌ترین محصولات این برند هم هست. مطمئنا بعد از استفاده از آن، شما هم به این نتیجه می‌رسید.

این سرم با یک اسید آسکوربیک 20.5 impressive چشمگیر ترکیب شده است که باعث می‌شود COSRX Triple یکی از سرم‌های قدرتمند در بازار و یکی از موثرترین آن‌ها باشد.

دوز بالای ویتامین C به مایعات Lightning کمک می‌کند تا به سرعت جای زخم‌ها و سایر خراش‌های پوستی از بین برود و حتی احتملا تصور می‌کنید پوست‌تان هیچ مشکلی ندارد، اما باید بدانید این سرم به از بین بردن سلول‌های مرده پوست کمک می‌کند، و همین امر موجب می‌شود پوست شما فضای بیشتری برای درخشش داشته باشد. به علاوه، جوشوا زایخنر، مدیر تحقیقات زیبایی و بالینی بیمارستان Mount Sinai در شهر نیویورک، به Allure گفت ، ویتامین C حتی ممکن است با خنثی کردن رادیکال‌های آزاد، پوست را در برابر تغییرات پیش‌سرطانی در معرض نور UV محافظت کند.

استفاده از محصول COSRX به دلیل قدرت آن، کمی بیشتر از برخی سرم‌های دیگر توصیه می‌شود. به جای اینکه محصول را مستقیماً روی پوست خود بمالید، کافیست چند قطره از آن را به مرطوب‌کننده خود اضافه کنید. اگر در طی دو هفته هیچ گونه تغییری مشاهده نکردید، می‌توانید هر روز یک یا دو قطره را روی پوست خود بمالید، اما همیشه آن را با یک مرطوب‌کننده استفاده کنید.

مزایا:

  1. غلظت بالای ویتامین C در سرم
  2. قیمت مناسب
  3. بسیار موثر

سرم ویتامین سی COSRX Triple

5. سرم ویتامین سی Korres Wild Rose 15%

سرم ویتامین C  Korres Wild Rose 15% حاوی روغن گل رز وحشی است که به درخشندگی و رنگ دادن به پوست شما کمک کند. همچنین دارای رایحه‌ای ظریف از گل رز هم است که بوی بسیار خوشی نسبت به سرم‌های دیگر دارد و باعث روشن شدن، نرم شدن و تقویت پوست می‌شود.

این سرم دارای مقدار نسبتاً بالایی ویتامین C، حاوی 15٪ آنتی اکسیدان است که به لکه‌های روی صورت را به سرعت بهبود می‌بخشد.

برخی از سرم‌ها روی انواع پوست‌ها به خوبی تاثیر می‌گذارد، اما که Korres از آن دسته سرم‌هایی است که در طیف گسترده‌ای از مشتریان موثر بوده است. هم پوست‌های چرب و هم پوست‌های خشک به طور یکسان می‌توانند از این سرم استفاده کنند.

مزایا:

  1. بوی مطبوع
  2. دارای 15 درصد ویتامین C
  3. روشن‌کننده پوست

سرم ویتامین سی Korres Wild Rose 15%

6. کرم ویتامین سی Advanced Clinicals

این کرم یکی از بهترین کرم‌های ویتامین C است که برای استفاده کافیست؛ کرم را روزانه بر روی صورت، گردن و بدن بمالید و به آرامی روی پوست ماساژ دهید تا کاملاً جذب شود. به یاد داشته باشید این کرم فقط برای استعمال خارجی است و به هیچ عنوان نباید وارد چشم شود.

مزایا:

  1. دارای ویتامین C خالص
  2. از بین بردن لکه‌های صورت
  3. روشن‌کننده پوست

کرم ویتامین سی Advanced Clinicals

7. کرم ویتامین سی  moisturizer

کرم مرطوب کننده ویتامینC   moisturizer یکی از بهترین کرم‌ها برای سلامت پوست شما است که از پوست در برابر اشعه‌ماوراء بنفش محافظت می‌کند. ویتامین C داخل کرم باعث افزایش تولید طبیعی کلاژن در پوست می‌شود و پوست شما را تبدیل به پوستی سالم و روشن می‌کند.

کرم ویتامین سی moisturizer

استفاده از سرم و کرم ویتامین C به عنوان بخشی از کارهای روزمره برای مراقبت از پوست و جوان نگه‌داشتن آن و حفظ چین‌وچروک‌های ضعیف، ضروری است. سرم‌ها سرشار از مواد تشکیل‌دهنده قدرتمندی هستند که به اعماق پوست نفوذ می‌کنند. پس از آن‌ها غاقل نشوید و برای داشتن صورتی زیبا حتما از آن‌ها استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید