سبک زندگی

ابلاغیه دانلود نرم افزار ابلاغ الکترونیک قضایی برای اندروید

: اخبار و اطلاعیه ها

دینا » آیین دادرسی » آیین دادرسی مدنی » مشاهده ابلاغیه با موبایل

“;

myFunction();

}
else
{ alert(“اطلاعات را به درستی تکمیل نمایید”);
document.getElementById(“txtHint”).innerHTML=xmlhttp.responseText;
document.getElementById(“txtHint”).innerHTML=”;
document.getElementById(‘payam’).innerHTML=”
}
}
}

xmlhttp.open(“GET”,”https://www.heyvalaw.com/inc/comments.php?q=”+str+ “&name2=” +str2+ “&text2=” +str3+ “&idcc=” +str4+ “&hiddenrid=” +str5+ “&t1=” +str6,true);
xmlhttp.send();
}

 

از زمان راه اندازی سامانه ثنا از سال 1395 تا کنون، این سامانه تغییرات گسترده ای را تجربه نموده و امکانات متعددی هم چون نوبت دهی قضایی، دریافت گواهی عدم سو پیشینه و اخیرا برگزاری دادگاه های آنلاین به این سامانه اضافه شده است.

یکی از امکانات کاربردی سامانه ثنا، برنامه مشاهده ابلاغیه با موبایل یا همان برنامه عدالت همراه می باشد. از آنجا که بسیاری از افراد ممکن است دسترسی به کامپیوتر و لپ تاپ نداشته و از سوی دیگر در جهت کاهش مراجعات حضوری افراد به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به ویژه در شرایط بیماری کرونا، قوه قضاییه اقدام به طراحی برنامه مشاهده ابلاغیه با موبایل نموده تا عموم افراد جامعه بتوانند با نصب این برنامه بر روی گوشی موبایل خود، از امکانات این برنامه به ویژه مشاهده ابلاغیه با موبایل استفاده نمایند.  

از آنجا که مشاهده و گرفتن ابلاغیه با موبایل و  دسترسی به سامانه ابلاغ با گوشی، مستلزم آشنایی کامل با این برنامه می باشد، در این مقاله به معرفی کامل برنامه مشاهده ابلاغیه با موبایل پرداخته، در مورد دانلود برنامه های مشاهده ابلاغیه با موبایل آنلاین، راهنمای نصب و مشاهده ابلاغیه با موبایل اندروید و سامانه ابلاغ با موبایل ios آیفون توضیح خواهیم داد.

دانلود برنامه های مشاهده ابلاغیه با موبایل

پس از راه اندازی سامانه ثنا و افزایش خدمات قضایی ارائه شده در این سامانه و با توجه به استقبال چشم گیری که از سوی اقشار مختلف جامعه از این سامانه صورت گرفت، قوه قضاییه در صدد برآمد تا در جهت تسهیل دسترسی افراد جامعه به سامانه ابلاغ، امکان رویت ابلاغیه در سامانه ثنا با موبایل را نیز برای افراد جامعه فراهم آورد.

در این راستا، قوه قضاییه در آذر ماه 1399 اقدام به رونمایی از اپلیکیشن جدید سامانه ثنا با عنوان برنامه عدالت همراه نمود، برنامه ای که طیف گسترده ای از خدمات حقوقی از جمله سامانه مشاهده ابلاغ الکترونیک دعاوی، دسترسی به سامانه نوبت دهی، دسترسی به سامانه گواهی عدم سو پیشینه، دسترسی به نظرسنجی، دسترسی به سامانه اطلاع رسانی پرونده و امکان دریافت نوتیفیکیشن را برای کاربران خود فراهم نموده است.

برای دانلود برنامه های مشاهده ابلاغیه با موبایل آنلاین یا همان برنامه عدالت همراه قوه قضاییه و گرفتن ابلاغیه سامانه ابلاغ با گوشی، کافی است که ابتدا وارد سایت درگاه ملی قوه قضاییه eadl.ir شده و در قسمت خدمات الکترونیک قضایی، گزینه عدالت همراه را انتخاب کرده و در صفحه جدید، برنامه های مشاهده ابلاغیه با موبایل متناسب با سیستم عامل گوشی موبایل خود را دانلود نمایید.

 

برای دانلود مستقیم برنامه مشاهده ابلاغیه با موبایل بر روی دکمه دانلود برنامه در کادر زیر کلیک نمایید.

 

دانلود برنامه مشاهده ابلاغیه با موبایل
  • نویسنده: سایت حقوقی دینا
  • حجم:7MB
  • منبع:درگاه ملی قوه قضاییه
دانلود فایل

 

راهنمای نصب برنامه مشاهده ابلاغیه با گوشی

پس از دانلود برنامه های مشاهده ابلاغیه با موبایل، که در بخش قبل توضیح داده شد، اکنون به توضیح مراحل نصب برنامه مشاهده ابلاغیه با گوشی مطابق راهنمای تصویری زیر می پردازیم:

 

۱ مطابق تصویر زیر، بر روی آیکون برنامه مشاهده ابلاغیه با موبایل آنلاین ( عدالت همراه ) در گوشی موبایل خود کلیک نمایید.

 

مشاهده ابلاغیه با موبایل

 

۲برای ورود به برنامه مشاهده ابلاغیه با گوشی، کد ملی و رمز شخصی خود یا همان کد ثنا را در کادرهای مربوطه وارد نمایید و دکمه مرحله بعد را بزنید تا یک رمز موقت به موبایل شما ارسال شود.

 

سامانه ابلاغ با گوشی

 

۳رمز موقت ارسال شده را در کادر مربوطه وارد کرده و دکمه ورود را بزنید.

 

دالنود برنامه مشاهده ابلاغیه با موبایل

 

مشاهده ابلاغیه با موبایل اندروید

 پس از دانلود و نصب برنامه مشاهده ابلاغیه با موبایل آنلاین که یکی از امکانات سامانه عدل ایران adliran.ir می باشد، برای مشاهده ابلاغیه با موبایل با سیستم عامل اندروید و گرفتن ابلاغیه سامانه ابلاغ با گوشی، کافی لازم است تا مراحلی طی شود. مراحل مشاهده ابلاغیه با موبایل اندروید به ترتیب زیر می باشد:

 

۱ابتدا بر روی آیکون برنامه مشاهده ابلاغیه با گوشی کلیک کرده و کد ملی و رمز شخصی را وارد نموده و پس از دریافت رمز موقت و وارد کردن آن، مطابق راهنمای بخش قبل، وارد برنامه شوید. در صفحه اصلی برنامه، همانطور که در تصویر زیر ملاحظه می نمایید، پنج امکان دیده می شود. بر روی گزینه ابلاغ های الکترونیکی کلیک نمایید.

 

مشاهده ابلاغیه با موبایل اندروید

 

۲در صفحه جدید، مطابق تصویر زیر، چهار امکان در رابطه با مشاهده ابلاغیه با موبایل اندروید، پیش روی شما قرار گرفته که عبارتند از :ابلاغیه های جدید، ابلاغیه های مشاهده شده، دریافت ابلاغیه با رمز و دریافت با شماره ابلاغیه.

برای مشاهده ابلاغیه های جدید با موبایل که تا کنون مشاهده نکرده اید، بر روی گزینه ابلاغیه های جدید کلیک نموده، اما چنانچه قبلا ابلاغیه ای را مشاهده کرده اما مجددا  قصد مشاهده و دانود آن را دارید، گزینه ابلاغیه های مشاهده شده را انتخاب نمایید. همچنین اگر به دنبال ابلاغیه خاصی هستید و قصد ندارید تا در لیست تمام ابلاغیه های موجود، آن را جست و جو نمایید، می توانید از طریق دو گزینه دیگر یعنی دریافت ابلاغیه با رمز و دریافت با شماره ابلاغیه، با استفاده از رمز پرونده و شماره ابلاغیه، آن ابلاغیه را بروی گوشی موبایل خود مشاهده نمایید.

 

مشاهده ابلاغیه با موبایل

 

 

مشاهده ابلاغیه با موبایل ios آیفون

برنامه مشاهده ابلاغیه با موبایل آنلاین عدالت همراه صرفا اختصاص به گوشی های دارای سیستم عامل اندروید نداشته و افرادی که دارای موبایل آیفون و سیستم عامل ios  بوده نیز می توانند با دانلود و نصب برنامه مشاهده ابلاغیه با موبایل به سامانه ابلاغ با موبایل ios آیفون دسترسی داشته و به این ترتیب، با دریافت دریافت اس ام اس ابلاغیه الکترونیکی، ابلاغیه های خود را با گوشی موبایل مشاهده نمایند. برای دانلود برنامه مشاهده ابلاغیه با گوشی آیفون و  دسترسی به سامانه ابلاغ با موبایل ios آیفون بر روی لینک زیر کلیک کرده و برنامه را نصب نمایید.

 

دانلود برنامه مشاهده ابلاغیه با گوشی آیفون

 

 

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مشاهده ابلاغیه با موبایل در کانال تلگرام آیین دادرسی و ادله اثبات دعوا عضو شوید ، همچنین کارشناسان مرکز مشاوره دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون مشاهده ابلاغیه با موبایل پاسخ دهند .

 

 

5 دی 1400

بر اساس اعلام دادگستری تهران، با هدف تسهیل مشاهده ابلاغیه الکترونیکی سامانه ثنا، از سوی زندانیان، برای نخستین مرتبه در کشور، دستگاه هوشمند ورود به سامانه ثنا و زیرمجموعه های آن همچون مشاهده ابلاغیه با موبایل، در ندامتگاه تهران بزرگ، راه اندازی گردید.

28 آذر 1400

بر اساس اعلام رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات، به منظور جلوگیری از کلاهبرداری پیامکی، کلیه پیامک‌ های مشاهده ابلاغیه الکترونیکی سامانه ثنا قوه قضاییه و زیرمجموعه های آن همچون مشاهده ابلاغیه با موبایل، با نام adliran به مخاطبان ارسال خواهد شد.

21 آذر 1400

رئیس پلیس فتای استان کرمان، در مورد امکان کلاهبرداری از طریق مشاهده ابلاغیه الکترونیکی سامانه ثنا و زیرمجموعه های آن همچون مشاهده ابلاغیه با موبایل، با استفاده از پیامک های جعلی، هشدار داد.

9 اردیبهشت 1400

بر اساس اعلام رئیس قوه قضائیه، با هدف افزایش احتمال مشاهده ابلاغیه، کلیه شهروندان می توانند شماره همراه حداکثر سه نفر از افرادی را که می شناسند، با اجازه آن ها به قوه قضاییه اعلام  کرده تا پیامک مشاهده ابلاغیه با موبایل به آن افراد نیز ارسال شود.

31 فروردین 1400

با توجه به اطلاعیه صادره از سوی معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری و دبیر کارگروه حمایت حقوقی و قضایی ایرانیان خارج از کشور ، امکان مشاهده ابلاغیه با موبایل و همچنین، حق دسترسی به سامانه ثنا از طریق سایت kharej.adliran.com برای ایرانیان ساکن خارج از کشور، فراهم شده است.


دانلود رایگان نرم افزار ابلاغ الکترونیک قضایی عدل ایران adlira .ir : این برنامه در راستای آسایش حال کاربران و ایجاد دولت الکترونیک فراهم شده است که با نصب آن و ثبت نام در سامانه ثنا به سادگی قادر خواهید که تمامی امور مربوط به ابلاغیه هایتان را انجام دهید.

در ادامه با بخش اندروید ماگرتا جهت دانلود برنامه ورود به سامانه ثنا همراه باشید.

از جمله خدماتی که می توان توسط نرم افزار ابلاغ الکترونیک قضایی انجام داد می توان به موارد زیر اشاره کرد.

هم اکنون اشخاص حقیقی و حقوقی (دولتی یا خصوصی) می توانند پس از ثبت نام در سامانه ابلاغ الکترونیک با نصب این اپلیکیشن، اوراق قضایی خود را بر روی تلفن همراه مشاهده و دریافت کنند.

پس از کلیک بر روی دکمه زیر برای دانلود سامانه ابلاغ در صفحه جدید باز شده بر روی دکمه دریافت لینک دانلود کلیک کنید. اندروید مورد نیاز 4.0 به بالا و حجم برنامه 14 مگابایت می باشد.

سامانه ابلاغ با موبایل iOS هنوز منتشر نشده است، به محض انتشار نسخه ایفون آن برای ابلاغیه الکتریکی در این صفحه قرار می گیرد.

✅ مطلب پیشنهادی : دانلود اپلیکیشن ساتا ⚔️ دریافت فیش حقوق بازنشستگان نیروی مسلح

جهت استفاده از خدمت این برنامه شما ابتدا باید در سامانه ثنا (ثبت نام الکترونیک) ثبت نام نمائید. ثبت نام کامل شما به طور اینترنتی نمی باشد و لازم است به مراکز استان ها به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و یا دادگستری مراجعه کنید.

اما برای اینکه زیاد وقت شما گرفته نشود می توانید قبل از مراجعه حضوری از طریق سامانه ثنا اطلاعات اولیه را خود ثبت کنید.

✅ برای انجام این کار مراحل زیر را قدم به قدم انجام دهید :

قدم اول – با کلیک بر روی دکمه زیر وارد سامانه احراز هویت ثنا شوید.

قدم دوم – صفحه جدیدی مانند تصویر زیر برای شما باز می شود که باید بر روی ثبت نام شخص حقیقی کلیک ک نید.

قدم سوم – برای استفاده از نرم افزار ابلاغ الکترونیک قضایی فرمی مانند تصویر زیر برای شما نشان داده می شود. اطلاعات خواسته شده خود (مانند کدملی و شماره شناسنامه) را به طور صحیح وارد کنید.

پس از کلیک بر روی ادامه ، توافق نامه‌ دریافت حساب کاربری برای شما نمایش داده می‌شود. آن را به طور کامل مطالعه کنید تا بعدها برای شما مشکلی پیش نیاید سپس بر روی تایید کلیک کنید.

قدم چهارم – وارد مرحله ورود مشخصات شناسنامه‌ ای می شویم. اطلاعات خواسته شده خود را همانند آنچه در شناسنامه است و به طور صحیح وارد کنید. سپس بر روی مرحله بعد کلیک کنید.

قدم پنجم – در این مرحله باید اطلاعات مربوط به راه های ارتباطی با شما را مانند شماره موبایل و … را وارد کنید. سپس بر روی مرحله بعد کلیک کنید.

قدم ششم – پس از پر کردن اطلاعات تماس و شناسنامه ای خود در این مرحله باید اطلاعاتی مربوط به آدرس محل سکونت خود و … را وارد کنید.

قدم آخر – در نهایت اطلاعات تکمیلی خود را وارد کرده و سپس یک عکس از خود را بارگذاری کنید و بر روی دکمه اتمام ثبت اطلاعات اولیه کلیک کنید. 

پیش ثبت نام شما در سامانه ثنا با موفقیت انجام شده است. حال برای تایید اطلاعات به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی بروید و رمز شخصی خود را دریافت کنید. از این پس شما از طریق این رمز می توانید به تمام ابلاغیه های خود به سادگی رسیدگی کنید.

در صورت وجود هرگونه مشکل یا سوال در رابطه با نرم افزار ابلاغ الکترونیک قضایی و سامانه ثنا می توانید از طریق بخش نظرات با کارشناسان ما در ارتباط باشید✅.

دیدگاهتان را بنویسید