سبک زندگی

سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی – درگاه خدمات الکترونیک قضایی

سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی | ورود به سامانه ابلاغ الکترونیکی ثنا (عدل ایرن)

سامانه ابلاغ الکترونیکی قوه قضاییه توسط مرکز آمار و فناوری قوه قضاییه راه اندازی شده است. شما برای پیگیری پرونده قضایی خود باید در سامانه ابلاغ الکترونیکی قوه قضاییه ثنا ثبت نام کنید.

خبرگزاری میزان – سامانه ابلاغ الکترونیکی قوه قضاییه توسط مرکز آمار و فناوری قوه قضاییه راه اندازی شده است. شما برای پیگیری پرونده قضایی خود باید در سامانه ابلاغ الکترونیکی قوه قضاییه ثنا ثبت نام کنید.

این سامانه، ابلاغیه‌ها و نتایج دعاوی را به صورت الکترونیکی در اختیار شما و قوه قضاییه قرار می‌دهد. شما با رمز کاری و رمز عبورتان می‌توانید به این اطلاعات دسترسی داشته باشید.

در ادامه شما را با سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی و نحوه ثبت نام ثنا را به شما آموزش می‌دهیم.

چگونه وارد سامانه ابلاغ شویم؟

شما برای پیگیری ابلاغیه‌های خود می‌توانید از طریق سامانه ثنا ثبت نام کنید و رمز ورود خود را دریافت کنید و با استفاده از آن وارد سامانه ابلاغ خود شوید.

چگونه وارد سامانه ثنا شویم؟

سامانه ثنا برای دریافت رمز شخصی در درگاه خدمات الکترونیک قضایی طراحی شده است. یعنی شما برای اطلاع از وضعیت پرونده و دریافت ابلاغ الکترونیک باید یک رمز داشته باشید.

در ادامه نحوه دریافت این رمز را توضیح می‌دهیم.

مدارک لازم برای ثبت نام ثنا و دریافت رمز شخصی

برای دریافت رمز شخصی باید در سامانه ثنا ثبت نام کنید. مدارک لازم برای ثبت نام سامانه ثنا به شرح زیر است:

اسکن اصل شناسنامه و کارت ملی
آدرس دقیق پستی و کد پستی
اسکن یک قطعه عکس جهت آپلود در سامانه

چگونه در سامانه ثنا ثبت نام کنیم؟

برای ثبت نام در سامانه ثنا می‌توانید یکی از مراحل زیر را انتخاب کنید:

روش اول

در این مرحله باید اطلاعات خود را در سامانه وارد کنید و برای تایید اطلاعات و احراز هویت باید به یکی از دفاتر خدمات قضایی مراجعه کنید.

روش دوم

در این روش شما وارد سامانه ثنا نمی‌شوید و با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیکی برای دریافت رمز شخصی اقدام می‌کنید.

چگونه ابلاغیه الکترونی را در سامانه ثنا مشاهده کنیم؟

بعداز اینکه در سامانه ثنا ثبت نام کردید و رمز شخصی دریافت کردید، می‌توانید ابلاغیه الکترونیکی را در سامانه مشاهده کنید.

ابتدا باید وارد صفحه ابلاغیه الکترونیکی شوید و شماره ملی و رمز شخصی تان را وارد کنید.

یک رمز موقت به شماره شما پیامک می‌شود و باید آن را در کادر مربوط وارد کنید سپس وارد صفحه جدیدی می‌شوید که می‌توانید تمامی ابلاغیه هایتان را ببینید.

برای مشاهده جزئیات کامل به ابلاغیه می‌توانید روی مشاهده ابلاغیه کلید کنید.

توجه داشته باشید که تاریخ مشاهده ابلاغیه، تاریخ ابلاغ محسوب می‌شود و کلیه آثار قانونی از آن تاریخ محاسبه می‌شود.

برای جلوگیری از سواستفاده‌های احتمالی از اطلاعات شخصی تان حتما بعد از مشاهده صفحه، خروج را بزنید.

جهت ورود به سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی eblagh.adliran.ir کلیک کنید

انتهای پیام/


: اخبار و اطلاعیه ها

دینا » آیین دادرسی » آیین دادرسی مدنی » سایت سامانه خدمات الکترونیک قضایی eblagh adliran ir

“;

myFunction();

}
else
{ alert(“اطلاعات را به درستی تکمیل نمایید”);
document.getElementById(“txtHint”).innerHTML=xmlhttp.responseText;
document.getElementById(“txtHint”).innerHTML=”;
document.getElementById(‘payam’).innerHTML=”
}
}
}

xmlhttp.open(“GET”,”https://www.heyvalaw.com/inc/comments.php?q=”+str+ “&name2=” +str2+ “&text2=” +str3+ “&idcc=” +str4+ “&hiddenrid=” +str5+ “&t1=” +str6,true);
xmlhttp.send();
}


به گزارش ایرنا از مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه، اخیراً متنی با عنوان ابلاغ الکترونیک قضایی به صورت پیامک به برخی افراد ارسال و در آن خواسته شده جهت مشاهده شکایت در سامانه ابلاغ ثنا به آدرس اینترنتی اعلام شده وارد و مبلغی را پرداخت کنند. در پی ارسال این پیامک مرکز آمار و فناوری اطلاعات بیانیه ای به شرح ذیل صادر نمود:

به اطلاع مردم عزیز می رساند اخیرا اخبار جعلی متعددی مبنی بر صدور شکوائیه یا دادخواست جدید در سامانه ابلاغ قضایی و سامانه ثنا به صورت پیامکی و یا در فضای مجازی منتشر می گردد و از فرد دریافت کننده پیامک درخواست می گردد با مراجعه به یک صفحه جعلی برای مشاهده آن وجهی را بصورت الکترونیک پرداخت نماید.

این پیامک های جعلی که عمدتا با مبداء خارج از کشور تولید و از سرشماره های نامعتبر ارسال می گردد صرفا جهت کلاهبرداری و سرقت از حساب های بانکی افراد طراحی می شود و ارتباطی با دستگاه قضایی ندارد.

در ادامه آگاه سازی های پیشین به اطلاع کلیه هموطنان عزیز می رساند که در فرآیند سامانه ابلاغ الکترونیک و اطلاع رسانی های قضایی هیچ گونه وجهی بصورت اینترنتی دریافت نمی گردد و کلیه درگاه های دسترسی به سامانه های رسمی قوه قضائیه صرفا از طریق پایگاه adliran.ir در اختیار ذینفعان دستگاه قضایی قرار می گیرد. لذا خواهشمند است به منظور پیشگیری از هرگونه کلاهبرداری احتمالی، در هنگام مواجهه با این پیام های جعلی از بازکردن لینک های آلوده خودداری نموده و مراتب را سریعا به پلیس فتا گزارش نمائید.

همچنین در پیامک های اطلاع رسانی سامانه ابلاغ الکترونیکی ارسال شده از سرشماره های رسمی قوه قضائیه، هیچ لینکی جهت ورود به درگاه پرداخت بانکی وجود ندارد و برای مشاهده ابلاغیه های قضایی نیاز به هیچ گونه پرداخت وجهی وجود نخواهد داشت.

بار دیگر با تاکید بر لزوم هوشیاری شما عزیزان در خواست می نماید به محض دریافت چنین پیامک ها یا پیام های دیگری در همین موضوع در سایر رسانه های اجتماعی مراتب را جهت پیگیری و تعقیب کلاهبرداران به پلیس فتا گزارش نمایند.

سرشماره پیامک های ارسالی از سمت قوه قضاییه به شرح ذیل می باشد: ۱۰۰۰۴۹ و ۱۰۰۰۴۹۰ تا ۱۰۰۰۴۹۹ و ۵۰۰۰۴۹ مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه

دیدگاهتان را بنویسید