ارز دیجیتال

بهترین سایت اخبار فاندامنتال ارز دیجیتال


یافتن بهترین سایت های خبری ارز دیجیتال، قسمتی از دغدغه تریدرهاست. بازار کریپتوکانسی پویاترین مارکت جهانی است که هر لحظه اتفاقات جدیدی در آن رخ می‌دهد و همواره در حال توسعه و تکامل است. در این بازار هیچ روز تعطیلی مشاهده نمی‌‌کنید و اگر حتی برای چند روز از اخبار آن مطلع نباشید، ممکن است پس از وارد شدنِ دوباره به بازار، از تغییرات به وجود آمده شگفت زده شوید. در این مطلب به معرفی و بررسی مهمترین و بی‌طرفترین سایت های خبری ارز دیجیتال می‌پردازیم.

سایت های خبری ارز دیجیتال

برای سرمایه گذاری و معامله در بازار کریپتوکارنسی سرمایه و دانش، دو فاکتور مهم و مورد نیاز هستند. بدیهی‌ است که هیچ کاربری بدون سرمایه اولیه (هرچند کم) نمی‌تواند معامله کند و از طرفی دیگر؛ بدون داشتن دانش تکنیکالی و فاندامنتالی نمی‌تواند پیش‌بینی درستی از آینده بازار داشته باشد. اصلی ترین ورودی تحلیل فاندامنتال، اخبار دست اول و معتبر است که در سایت های خبری ارز دیجیتال یا رسانه های اجتماعی منتشر می‌شود؛ به همین دلیل شناخت این منابع اطلاع رسانی بسیار اهمیت دارد.

بهترین سایت های خبری رمز ارزی چه ویژگی هایی دارند؟

قبل از آنکه به معرفی بهترین وبسایت‌ها بپردازیم، بهتر است در مورد ویژگی هایی که یک مرجع خبری باید داشته باشد صحبت کنیم. دو اصل در رسانه های خبری از اهمیت بالایی برخوردار هستند؛ صداقت و اخبار داغ. صداقت و بی‌طرفانه بودنِ اخبار به تصمیم گیری مخاطب بسیار کمک می‌کند و وقتی که اخبار دست اول به کاربر می‌رسد، می‌تواند قبل از بسیاری از کاربران دیگر اقدام به تصمیم گیری و عمل کند. در ادامه مهم ترین و محبوب ترین سایت های خبری ارز دیجیتال را به شما معرفی خواهیم کرد.

معرفی بهترین سایت های مرجع کریپتوکارنسی

سایت هایی که در این بخش به شما معرفی خواهیم کرد از بهترین مراجع اطلاع رسانی و تحلیلی ارزهای دیجیتال هستند که از اعتبار بیشتری نسبت به سایرین برخوردارند. مطالعه برخی از اخبار به شما بهترین سیگنال ارز دیجیتال فاندامنتالی را می‌دهد؛ بنابراین شناخت بهترین سایت های خبری ارزدیجیتال برای هر معامله گر و سرمایه گذار ضروری است.

کریپتو پنیک (Crypto Panic)

یکی از بهترین سایت های خبری ارز دیجیتال، CryptoPanic.com است. وقتی وارد این سایت می‌شوید، ظاهر نامتعارف آن ممکن است کمی شما را گمراه کند. ترافیک بالای خبری،‌ ظاهر بسیار شلوغ و ابتدایی، عدم استفاده از تصاویر و جلوه های بصری جذاب و سایر ویژگی های آن که در نگاه اول از کریپتو پنیک یک سایت شلوغ و آشفته می‌سازد؛ اما پس از آشنا شدن با این سایت فوق العاده، متوجه خواهید شد که به دلیل پوشش دادن حجم زیادی از اخبار، فرصتی برای بکاربردن تصاویر اختصاصی نخواهد داشت.

کریپتو پنیک


همانطور که گفته شد؛ هدف کریپتو پنیک، پوشش دادن اخبار مهم و دست اول است. اغلب مخاطبان این سایت تریدرهایی هستند که ترجیح می‌دهند در کمترین فرصت، بیشترین اطلاعات را بدست بیاورند. شیوه کار Crypto Panic به این صورت است که خلاصه‌ای از یک خبر و لینک سایت مرجع خبر را به اشتراک می‌گذارد؛ کاربران می‌توانند با این روش سایت تمام اخبار را در مدت زمان کوتاه دنبال کنند. ویژگی‌ای که این سایت دارد، قدرت جستجو و پردازش بالایی است که با سرچ کلید واژه مد نظرتان، تمام اخبار آن برای شما ظاهر می‌شود.

دانلود CryptoPanic

کوین تلگراف (Coin Telegraph)

اگر به دنبال اخبار با کیفیت و جذاب دنیای کریپتوکارنسی ها هستید،‌ Cointelegraph.com می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. از نظر کاربران بازار رمزارزها، کوین تلگراف یکی از بهترین سایت های خبری ارزدیجیتال است. برخلاف کریپتو پنیک، کوین تلگراف به شدت ظاهر مخاطب پسندی دارد و برای هر خبر یا مقاله‌ از تصاویر بسیار جذاب اختصاصی استفاده می‌کند.

کوین تلگراف


ویژگی ای که کوین تلگراف را منحصر بفرد می‌کند، احترامی است که این سایت برای مخاطبان خود قائل است. مطالعه اخبار و مقالات ممکن است خارج از حوصله بسیاری از کاربران باشد. Cointelegraph با صوتی کردن اخبار و مقالات، این امکان را فراهم کرده است که مخاطب بتواند به راحتی در شرایط مختلف اخبار را دنبال کند. توضیح ویژگی ها و ابزارهای این سایت نسبتا کامل و مفید، نیازمند یک مقاله دیگر و از سرفصل های این مطلب خارج است.

دانلود Cointelegraph

کوین دسک (CoinDesk)

معاملگران باتجربه دنیای کریپتوکارنسی ها سایت CoinDesk.com را به خوبی می‌شناسند. این پایگاه اطلاع رسانی و ارزیابی رمزارزها یکی از گزینه های اصلی بهترین سایت های خبری ارزهای دیجیتال است. هر‌آنچه که یک کاربر از یک منبع خبری انتظار داشته باشد، در CoinDesk موجود است. دسته بندی های این سایت بسیار متنوع و جذاب است؛ از کاربردهای دیگر این وبسایت این است که تغیرات ایجاد شده در دنیای بلاک چین را بررسی می‌کند و پادکست هایی که توسط متخصصان کریپتو و بلاک چین ضبط شده است را لیست می‌کند.

کوین دسک

ابزار دیگری که CoinDesk اضافه کرده است، بخش آموزشی Crypto Explainer است که در ۳ بخش کاربر مبتدی، متوسط و حرفه‌ای تقسیم شده است. اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید، این مرجع آموزشی می‌تواند به شما در بحث آموزش مفاهیم کریپتو کمک کند. در قسمت TV نیز می‌توانید نکات مهمی را بیاموزید و از تماشا مصاحبه های جذاب با افراد تاثیر گذار در دنیای ارزهای دیجیتال بهرمند شوید.

دانلود  CoinDesk Event

کوین دیک اکسپلینر

کریپتو پوتیتو (Crypto Potato)

رقابت بین سایت های خبری بسیار داغ است؛ برخی با بکارگرفتن خلاقیت های جذاب تلاش کرده‌اند تا بیشتر دیده شوند؛ سایت CryptoPotato.com یکی از همین وبسایت های تحلیلی- خبری می‌باشد که موفق شده است نظر کاربران زیادی را به خودش جلب کند.

کریپتو پوتیتو

کریپتو پوتیتو از ۲۰۱۶ آغاز به کار کرده است و از بسیاری از سایت های خبری ارزدیجیتال سابقه کمتری دارد؛ اما با داشتن خلاقیت و مخصوصا اضافه کردن بخش های تحلیلی برای بیت کوین، اتریوم و ریپل، موفق به جلب نظر کاربران شده است. به صورت کلی،‌ این وبسایت از سایر مراجع اطلاع رسانی که تا اینجا معرفی کرده‌ایم از محبوبیت کمتری برخوردار است اما در برخی از بخش ها بهتر و کامل تر عمل کرده است.

بیت کوین مگزین (Bitcoin Magazine)

سایت BitcoinMagazine.com که خود را قدیمی ترین پایگاه اطلاع رسانی، تحلیلی و خبری معرفی می‌کند، از سال ۲۰۱۲ سابقه فعالیت دارد. مجله بیت کوین یا Bitcoin Magazine، سایت معتبر و با کیفیتی است؛ اما وقتی با سایر رقبا مقایسه می‌کنیم، به این نتیجه می‌رسیم که شاید از یک سایت اطلاع رسانی و خبری با این سابقه طولانی مدت، انتظار بیشتری می‌شود داشت. از مهم ترین ابزار این سایت می‌توان به بخش آکادمی، تحقیقاتی و مقالات علمی اشاره کرد. در بخش تحقیقات سعی شده است تا تمام تغیرات دنیای بلاک چین زیر ذره بین بررسی شود.

بیتکوین مگزین

به صورت کلی می‌شود گفت که بیشتر مخاطبان اخباری را می‌پسندند که برای آن ها ورودی فاندامنتالی داشته باشد. ورودی Fundamental یعنی اطلاعاتی که بتواند روی روند بازار تاثیر بگذارد. اخبار مهم منتشر شده در سایت‌های خبری ارز دیجیتال و شبکه های اجتماعی، جو و اتمسفر بازار را دستخوش تغییر می‌کند و یک سرمایه گذار و معامله گر حرفه‌ای باید متناسب با همین تغییرات،‌ خودش را به روز نگه دارد.

لونار کراش

لونار کراش (LunarCrush)

در این بخش سایتی را به شما معرفی می‌کنیم که برخلاف موارد بالا،‌ هیچگونه اخباری منتشر نمی‌کند. سایت LunarCrush.com با بررسی اخبار مهم و جو کلی فضای مجازی و مخصوصا توییتر،‌ احساس کلی بازار را در قالب نمودار، چارت های مختلف و البته امتیازبندی به کاربران نمایش می‌دهد. لونار کراش با دو معیار مختلف به بررسی رمزارزها می‌پردازد و با بررسی اخبار فاندامنتالی و البته مقایسه عملکرد ایشان با عملکرد بیت کوین به آنها امتیاز می‌دهد.

دانلود LunarCrush

سوالات متدوال

سوالات متداول

سایت های خبری ارز دیجیتال چه فایده‌ای برای کاربران بازار کریپتوکارنسی دارند؟

هر معامله گر و سرمایه گذار در بازار ارزهای دیجیتال، برای فعالیت در این بازار پویا که مدام در حال توسعه، تغییر و تحول است باید بتواند اطلاعات خودش را به روز نگه دارد.

بهترین سایت رصد اخبار رمزارزها کدام است؟

هر سرمایه گذار و تریدری ممکن است انتظارات خاص خودش را از سایت خبری ارز دیجیتال داشته باشد؛ اما طبق نظر بیشتر تریدرها، سایت کریپتوپنیک موفق به دریافت بیشترین رضایتمندی در بین کاربران شده است.

دیدگاهتان را بنویسید