نگاهی به کلکسیون ماشین نیمار

نیمار ستاره فوتبال برزیل پول هایش را صرف چه تفریحات و تجملاتی می کند؟

تقریبا همه می دانند که برزیل، مهد فوتبال دنیاست. این کشور تاکنون بازیکنان بسیار مطرحی را به دنیای فوتبال معرفی کرده که از جمله شاخص ترین آن ها می توان به پله، روماریو و رونالدوی برزیلی اشاره نمود. مهارت های فردی و تکنیک خیره کننده، ویژگی اصلی بازیکنان برزیلی است. در عصر ما نیز نیمار بازیکن تیم فوتبال بارسلونا با درخشش خود، فوتبال برزیل را زنده نگه داشته است.

نیمار با به ثمر رساندن 50 گل در تیم ملی، بعد از پله و رونالدو سومین گلزن برتر تاریخ این کشور به شمار می رود. او در رده باشگاهی هم بسیار موفق عمل کرده و توانسته با همکاری مسی و لوئیز سوارز و تشکیل مثلث هجومی موسوم به «MSN»، بارسلونا را به موفقیت های زیادی برساند. یکی از مسائلی که در مورد زندگی نیمار مطرح می گردد، چگونگی خرج کردن پول های هنگفتی است که به عنوان دستمزد دریافت می کند.

وب سایت روزیاتو، قبلا این موضوع را برای لیونل مسی و کریستیانو رونالدو مورد بررسی قرار داده است. امروز نیز قصد داریم جنبه های دیگری از زندگی نیمار را به تصویر بکشیم. همراه ما باشید تا بیشتر با این ستاره فوتبال آشنا گردید.

نیمار نخستین قرار داد حرفه ای خود را در سن 17 سالگی با باشگاه سانتوس به امضا رساند. او بر این اساس، سالی 1.2 میلیون دلار درآمد کسب می کرد
باشگاه سانتوس یک سال بعد، پیشنهاد 20 میلیون دلاری تیم فوتبال وستهام برای به خدمت گرفتن نیمار را رد کرد. وی تنها 18 سال داشت
در همان زمان، مدیر برنامه های او پیشنهاد افزایش دستمزد از سوی سانتوس را رد کرد و در این باره گفت: “این کار هیچ فایده ای برای نیمار ندارد. او می خواهد به بهترین بازیکن جهان تبدیل شودو شانس دست یابی به این هدف در کشور برزیل، برای او تقریبا صفر است.”
اواخر همان سال نیز ستاره برزیلی پیشنهاد باشگاه انگلیسی چلسی که برای وی درآمد سالانه 4.8 میلیون دلاری را به همراه داشت، رد کرد. نیمار در همان روزها همراه با تیم ملی، در حال تبدیل شدن به ستاره ای بین الملی بود
او قرارداد جدید را به امضا رساند و 5 سال دیگر در کشور برزیل ماندگار شد. نیمار از این طریق سالانه 4 میلیون دلار به دست می آورد
لقب «پله جدید» که رسانه های برزیل به او اعطا کرده بودند، فشارهای شدیدی را برای وی ایجاد نمود
سخنان پله نیز این فشار را بیش از پیش افزایش داد: “همواره این بحث وجود داشته که مارادونا بهتر از پله است. اکنون برخی مسی را بهتر از پله می دانند، اما من اعتقاد دارم که او در وهله نخست باید برتری اش نسبت به نیمار را ثابت کند. مسی هنوز نتوانسته این کار را انجام دهد.”
باشگاه بارسلونا، سه سال پیش 118 میلیون دلار به سانتوس پرداخت کرد و نیمار را به جمع کاتالان ها اضافه نمود
بعد از آن که مشخص شد مبلغ 54 میلیون دلار از قرار داد به والدین نیمار پرداخت شده است، جنجال های زیادی به وجود آمد. این مسئله استعفای ساندرو راسل مدیر عامل وقت بارسلونا را به همراه داشت
او قرارداری 5 ساله و به ارزش 76.8 میلیون دلار را با کاتالان ها به امضا رساند. نیمار از این طریق سالانه 15.4 میلیون دلار درآمد کسب می کند
وی از فعالیتهای خارج از زمین خود، سالانه 16 میلیون دلار درآمد دارد
یوفا در سال 2013، برای دومین بار متوالی نیمار را به عنوان پرطرفدارترین ورزشکار در بازار نقل و انتقالات معرفی کرد
او قراردادی 11 ساله با نایکی به امضا رساند و از آن سالانه 1 میلیون دلار درآمد کسب می کند
تصویر نیمار بر روی کاور بازی «پِس» (Pro Evolution Soccer) قرار گرفت
نیمار قراردادی تبلیغاتی با برند «لورئال» (L’Oréal) امضا کرد و در کمپین تبلیغاتی «Drakkar Noir» شرکت نمود
او یک قایق تفریحی را با مبلغ 8 میلیون دلار خریداری کرد. وی همچنین سالانه 120 هزار دلار برای نگهداری آن هزینه می کند
نیمار کلکسیونی از ماشین های گران قیمت در اختیار دارد. پورشه پانامرا توربو با قیمت حدودی 475 هزار دلار، از جمله آن هاست
گوشواره هایی که او استفاده می کند، بسیار گران قیمت هستند
نیمار به ماشین های اسباب بازی نیز علاقه زیادی دارد و مجموعه ای از آن ها را گردآوری کرده است
مدل موی ستاره برزیلی را می توان شاخص ترین نشانه متمول بودن او دانست. دست یابی به این مدل هزینه زیادی دارد و هر کسی نمی تواند این کار را انجام دهد
او با «برونا مارکوئیزین» بازیگر سرشناس برزیلی رابطه دارد. این هنرپیشه در حاشیه تمرینات تیم ملی برزیل دیده شده است
نیمار از رابطه قبلی خود، پسری به نام داوی لوکا دارد. بر اساس گزارش ها، وی ماهانه 15 هزار دلار برای حمایت از فرزند خود پرداخت می کند
به نظر می رسد که او هنوز در بارسلونا خانه ای نخریده و در ویلایی نزدیک به ورزشگاه نوکمپ زندگی می کند
نیمار تلاش کرد که با رهبری تیم ملی برزیل، قهرمانی جام جهانی 2014 را برای کشورش به ارمغان بیاورد. اما موفق به انجام این کار نشد و در بازی با کلمبیا نیز به شدت از ناحیه کمر مصدوم گشت

نیمار کلکسیون بی نظیر از بهترین اتومبیل های لوکس را دارد در ادامه نگاهی به تعدادی از این ماشین ها میپردازیم.

مازراتی MC12s

تنها 50 دستگاه از این خودرو در جهان وجود دارد و نیمار صاحب یکی از آنهاست. نیمار به ندرت در حال رانندگی با این خودرو دیده می شود و اگر بدانید هزینه آن چقدر است تعجب نمی کنید.

فروشنده خودرو APPY DEAL: ریچارد کلارک می گوید 100 خودروی خود را در واتس اپ به بازیکنان فوتبال فروخته است. چون برای حضور در نمایشگاه خجالتی هستند.

تنها 25 دستگاه از این خودرو در سال 2004 ساخته شد. سپس، یک سال بعد، 25 دستگاه دیگر تولید شد. می توان گفت که این 50 مالک کلکسیونرهای واقعی هستند. لازم به ذکر است که هنگام اجاره مازراتی از پارین کدرو تجربه رانندگی متفاوتی را خواهید داشت.

نیمار علاقه بسیاری به آئودی دارد.

نیمار علاقه زیادی به این خودروساز آلمانی دارد و صاحب 3 مدل خودروی آئودی است. نیمار برای یک سواری اسپرت با آئودی R8 Spyder رانندگی می کند. برای سواری راحت تر، او مدل آئودی Q7 را می راند. در نهایت، آئودی RS7 دارای یک موتور 8 سیلندر توئین توربو است که می تواند 605 اسب بخار قدرت تولید کند. مجموعه نیمار تنها شامل خودروهای سریع نمی شود ارزان ترین خودرو در مجموعه خودروهای نیمار یک فولکس واگن توراگ کاربردی است. این خودرو دارای موتور 4.4 لیتری 8 سیلندر دیزلی است که 421 اسب بخار قدرت تولید می کند. (البته این اعداد مربوط به قوی ترین موتور آن است).

آئودی R8 اسپایدر

نیمار علاقه زیادی به برند آئودی دارد و چندین خودرو از این خودروساز سرشناس را در مجموعه خود دارد. آئودی R8 اسپایدر طراحی نسبتا ساده ای در مقایسه با دیگر خودروهای مجموعه نیمار دارد. این بدان معناست که خطوط سوپراسپرت های لوکس در بدنه این خودرو دیده نمی شود.

با این حال، این مدل آئودی یک خودروی کمیاب است. این خودرو که قیمتی در حدود 200 هزار دلار دارد، مجهز به موتور 10 سیلندر 5.2 لیتری است که 540 اسب بخار قدرت تولید می کند.

شتاب این مدل آئودی 3.5 ثانیه است و می تواند در این مدت به سرعت 319 کیلومتر بر ساعت برسد. تمامی امکانات رفاهی و امنیت بالای آئودی اسپایدر لذت رانندگی در این خودرو را ممکن می سازد.

لامبورگینی وننو (veneno)

اولین خودروی مجموعه خودروهای نیمار، لامبورگینی وننو است. این خودروی 5 میلیون دلاری یکی از خودروهای خاص دنیاست که طراحی و قدرت موتور فوق العاده ای دارد. سبک طراحی وننو با خطوط فضایی و متفاوتش چشم ها را به خود جلب می کند.

لامبورگینی وننو مجهز به موتور 12 سیلندر با حجم 6.5 لیتر است. این موتور قدرتی معادل 740 اسب بخار دارد که خودرو را با گیربکس 7 سرعته نیمه اتوماتیک به حرکت در می آورد. این خودرو با شتاب 2.8 ثانیه از زمین خارج می شود و به حداکثر سرعت 355 کیلومتر بر ساعت می رسد.

شتاب فوق العاده، قدرت موتور بالا و طراحی منحصر به فرد این خودرو مثال زدنی است. لامبورگینی وننو خودرویی خاص و متفاوت است که تنها 9 دستگاه از آن تولید شد. این خودروی گران قیمت که هرکسی توانایی خرید آن را ندارد، مانند نگینی در مجموعه خودروهای نیمار می درخشد.

کویینگزگ ترویتا( CCXR Trevita)

این ماشین سوئدی یک ماشین فوق العاده اسپرت زیبا است. خودرویی که بدنه آن تماما از فیبر کربن ساخته شده است. طراحی کونیگزگ با بسیاری از خودروهای سوپر اسپرت متفاوت است. از بغل، جلوی خودرو بسیار شبیه دماغه هواپیما است. از این خودروی 5 میلیون دلاری فقط سه مورد ساخته شد.

کوینگزاگ CCXR Trevita مجهز به موتور 8 سیلندر با حجم 4.8 لیتر است. قدرتی که کونیگزگ می تواند تولید کند حدود 1004 اسب بخار است. عددی عجیب که این خودروی لوکس و گران قیمت را در بین سوپر اسپرت ترین خودروهای جهان و مجموعه خودروهای نیمار قرار داد.

نوشته شده توسط : https://ejarekhodrosorena.com/