لوازم خانگیکسب و کار ایرانی

گاز رومیزی سه شعله برای آشپزخانه ما مناسب است؟

تعداد شعله های گاز، تاثیر مستقیمی بر قیمت آن دارد. هرچه تعداد شعله ها بیشتر باشد، قیمت محصول نیز بالاتر رفته و امکانات بیشتری در آن گنجانده می شود. گاز رومیزی سه شعله، از آن دسته محصولاتی است که امکان استفاده از آن در خانه های کوچک با تعداد افراد کم وجود دارد. این محصولات دارای قیمت مناسبی هستند و سه برند اخوان، کن و استیل البرز، از بهترین تولید کنندگان آن هستند. اگر به دنبال خرید گاز رومیزی هستید، شما همچنین می توانید گاز رومیزی اخوان را در سایت هوم سازه ببینید.

بهترین مدل گاز صفحه ای اخوان | پرفروش ترین گاز رومیزی اخوان

مزایای گاز رومیزی سه شعله

مهمترین مزیت این محصولات، قیمت اقتصادی آنها است. شما می توانید با صرف هزینه ای معادل نصف یک گاز رومیزی پنج شعله، یکی از این محصولات را خریداری کنید و درون آشپزخانه تان نصب کنید. اگر استفاده زیادی از گاز ندارید و حجم پخت و پز روزانه تان زیاد نیست، استفاده از گاز رومیزی سه شعله می تواند یک ایده اقتصادی و مناسب باشد.

دومین ویژگی مثبت این محصولات، در ابعاد کوچک آنها است. با توجه به کوچک بودن خانه های آپارتمانی، در اکثر این منازل از گازهای رومیزی استفاده می شود. اگر می خواهید قسمتی از فضای آشپزخانه و کابینت ها را به کار دیگری اختصاص دهید و فضای زیادی برای گاز باقی نمی ماند، می توانید از این محصولات سه شعله استفاده کنید. همچنین می توانید از این محصولات در محل گاز خود نیز استفاده کنید!

 تنوع در طراحی و جنس صفحه، دیگر ویژگی مثبت این محصولات است. با اینکه از نظر عددی، تعداد محصولاتی که با برچسب گاز رومیزی سه شعله تولید شده اند، پایینتر از دیگر دسته بندی ها است، اما از نظر طراحی دست کمی از آنها ندارد. شما می توانید از بین مدل های استیل و شیشه ای موجود در فروشگاه هوم سازه، یکی را به دلخواه خریداری کنید.

پیشنهاد مطالعه : (( گاز رومیزی سینجر یا اخوان ؟ انتخاب هوشمند با جدول مقایسه ))

معایب گاز رومیزی سه شعله

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد، تعداد پایین محصولات تولید شده در این دسته بندی، از جمله معایب آنها است. همچنین این محصولات برای استفاده در خانواده های پرجمعیت توصیه نمی شود؛ زیرا فضای کمی برای پخت و پز در اختیار شما قرار می دهد.

اگر شما هم نظری در این باره دارید و یا تجربه ای دارید خوشحال میشیم در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید.