فیلم و سریال

سریال هندی عاشقانه ek deewana tha

جدول یاب، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: سریال هندی تویی عشق من ،یک سریال رمانس درام موزیکال هندی درمورد یک دختر و پسر عاشق و دلباخته است که همه تلاش‌شان را می‌کنند تا به هم برسند. ماهش بات فیلمساز مطرح بالیوود، تهیه کننده این سریال است. جنت زوبیر رحمانی، ریتویک آرورا و راحیل اعظم بازیگران اصلی این سریال هستند. این سریال یکی از کارهای موفق و پرمخاطب شبکه کالرز تی وی بود که از ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۷ تا ۱۲ اکتبر ۲۰۱۸ پخش می‌شد. این سریال در یک فصل و ۲۸۸ قسمت نمایش داده شد.

سریال هندی تویی عشق من

داستان سریال هندی تویی عشق من

داستان در مورد دختری زیبارو و بااستعداد به نام پانکتی شرما (با بازی جنت زوبیر رحمانی) و پسری به نام آهان دنراجگیر (با بازی ریتویک آرورا) است. آهان یک موزیسین جوان، جذاب و خوش قلب است که تلاش می‌کند به یک خواننده بزرگ تبدیل شود اما متاسفانه فردی صریح‌البان و عصبی است. آهان طی یک جریان پانکتی را می‌بیند و در نگاه اول عاشق و دلباخته او می‌شود و پانکتی هر با گذشت زمان جذب آهان می‌شد.

مادر پانکتی، آنیتا شرما، یکی از بازیگران شکست خورده عصر خود می‌باشد که در حال حاضر وضعیت مالی بسیار بدی دارد و تقریبا ورشکسته شده است و حاضر است به خاطر پول هر کاری انجام دهد. او دخترش را به مردی ثروتمند و بی رح به نام جیانت دنراجگیر (جی دی) می‌فروشد. جی دی مردی متاهل، غیر قابل کنترل و پیش‌بینی و میان سال است که از پانکتی جوان و بی گناه برای لذت شخصی خود با هدف تبدیل کردن زندگی او به جهنم سوءاستفاده می‌کند.

بعدا مشخص می‌شود که آهنا برادرزاده جی دی است. آهان تصمیم دارد پانکتی را از دست جی دی نجات بدهد و به او کمک کند رویای خواننده شدنش را درک کرده و تبدیل شدن او به یک خواننده موفق را محقق کند. آهان که از جی دی متنفر است پس از تلاش‌های بسیار پانکتی را نجات می‌دهد. پوروا خواهر بزرگتر پانکتی، بعد از آنکه مادرش او را به رئیسش مورالی مانوهر می‌فروشد عاشق او می‌شود. مانوهر مردی خوبی است و او هم به پوروا علاقه‌مند می‌شود.

سریال هندی تویی عشق من
سریال هندی تویی عشق من

بالاخره چهره واقعی جی دی جلوی خانواده‌اش افشا می‌شود. همسر او، شیتال درخواست طلاق می‌دهد اما جی دی او را مجیور می‌کند همه دارایی‌اش را به نام او بزند. جی دی سعی می‌کند شیتال را بکشد اما درنهایت شیتال به کما می‌رود. حالا پانکتی به کمک آهان دنبال خوانندگی رفته است. جی دی با هدف انتقام عکس‌های نامتعارفی از پانکتی را منتشر می‌کند اما آهان از پانکتی حمایت می‌کند. آنها با هم فرار می‌کنند تا در جایی که کسی آنها را نمی‌شناسد زندگی تازه‌ای را آغاز کنند. جی دی آنیتا را تهدید می‌کند و می گوید دختر بزرگش پوروا را خواهد کشت مگر اینکه شکایتی علیه آهان تنظیم کند و ادعا کند که آهان، پانکتی را ربوده است. آهان و پانکی در یک روستا پناه می گیرند اما مجبورند دوباره از دست جی دی فرار کنند و به خانه اودی ماتور، بهترین دوست آهان بروند. آهان سعی می کند با دروغ گفتن در مورد عکس ها و جعلی خواندن آنها، نام پانکی را پاک کند اما پانکی در برنامه‌ای گفتگو محور حضور پیدا می‌کند و با گفتن حقیقت نام خودش را پاک می کند.

شیتال از کما بیرون می‌آید و طبق یک طرح و برنامه قبلی به جی دی شلیک می‌کند از متوجه می‌شود که گلوله‌ها واقعی نبوده و درنهایت شیتال دستگیر می‌شود و گمان می‌رود که جی دی مرده است.

جی دی به چهره و شخصیت جدیدی به نام ریانش دیوان (راکش واشیست) به داستان برمی‌گردد و طرح دوستی با آهان و پانکتی می‌ریزد. آهان و پانکتی در حال ترتیب دادن برگزاری یک کنسرت در لندن هستند که قرار است در آنجا مورد حمله قرار بگیرند. شیتال به قید وثیقه آزاد می‌شود و متوجه می‌شود که ریانش در واقع همان جی دی است. او سعی می کند به آهان و پانکی در این باره هشدار دهد اما جی دی با ربودن شیتال او را به سکوت وامی‌دارد. در این بین بحثی میان آهان و پانکتی شکل می‌گیرد و ریانش با ایجاد سوءتفاهم بیشتر میان آنها مسائل را بدتر می کند. پانکتی برای ریانش تله گذاشته و آخرین پیام شیتال مبنی براینکه «ریانش همان جی دی است» را به او نشان می‌دهد. پانکتی همراه با کمک اودی و پسر جی دی، ویکرام، جی دی را شکست می‌دهد و آهان و شیتال را نجات می‌دهند. در نهایت جی دی دستگیر می‌شود و همه خانواده این اتفاق را جشن می‌گیرند.

سریال هندی تویی عشق من

در ادامه آهان و پانکتی با خواننده‌ای مشهور به نام رنگولی رای (با بازی کریسان بارتو) آشنا می‌شود. رنگولی در جمع وانمود می‌کند که آدم خوبی است اما درحقیقت او به خودش و شهرتش مغرور است. ویکرام (پسر جی دی) به آهان که مورد توجه است حسادت می‌کند و به جای آهان را به عنوان چهره تازه کمپانی JMD معرفی کند از رنگولی به جای او استفاده می کند. رنگولی سعی دارد به آهان نزدیک شود. پانکتی هنوز در حال دست و پا زدن است چراکه مردم در صنعت موسیقی هنوز گذشته او به عنوان یک معشوقه را در خاطر دارند و سعی دارند از او سوءاستفاده کنند. آهان کم کم با رنگولی دوست می‌شود. رنگولی برای خواندن در ضبط نهایی یک آهنگ می آید اما هیچ نتی را به درستی نمی‌تواند از کار دربیاورد. موزیک دیرکتر تصمیم دارد از پانکتی به جای رنگولی استفاده کند که این موضوع عصبانیت را برمی‌انگیزد. ویکرام دوست ندارد پانکتی این آهنگ را بخواند چون او جزئی از کمپانی JMD نیست. درعوض آهان یک کنسرت برای پانکتی ترتیب می‌دهد اما رنگولی آن را کنسل می‌کند. قرار می‌شود رنگولی، آهان و پانکتی در یک مراسم خیریه خوانندگی کنند و در آنجا صدای پانکتی بیش از رنگولی مورد توجه و استقبال قرار می‌گیرد. به همین خاطر ویکرام برای منفعت و سوبری کمپانی‌اش تصمیم می گیرد با آهان و پانکتی قرارداد ببندد. رنگولی که عصبانی شده تصمیم می گیرد آهان و پانکتی را از هم جدا کند. پانکتی از پی به نیت پلید رنگولی می‌برد اما آهان حرف او را نمی‌پذیرد و پانکتی از این مسئله ناراحت شده و تصمیم می گیرد مدارکی علیه رنگولی جمع کند و درنهایت او را افشا می کند.

سریال هندی تویی عشق من

قرار است آهان و پانکتی در همان روزی که مونتی و پورا ازدواج می‌‌کنند مراسم عروسی‌شان را برگزار کنند. قبل از برگزاری مراسم، پلیس از راه می‌رسد و آهان به اتهام تجاوز به رنگولی دستگیر می‌کند. آهان بازداشت می‌شود و رنگولی می گوید به شرطی شکایتش را پس می‌گیرد که آهان با او ازدواج کند و آهان نیز نمی‌پذیرد. داداگاه آهان شروع می‌شود و بالاخره مادر او وکیلش می‌شود و دادگاه را می‌برد و رنگولی شکست می‌خورد.

بالاخره پانکتی و آهان به تمام مشکلاتشان غلبه می‌کنند و با هم ازدواج می‌کنند. سریال هم با نشان دادن زندگی شاد و خوش این زوج خوشخبت در کنار خانواده‌شان تمام می‌شود.

۳.۷ ۳ آرا
امتیازدهی به مقاله

دیدگاهتان را بنویسید