رایانه

ایده ساعت دیواری + مقایسه و نظرات کاربران

با کمک پارچه های از جنس نمد می توانید وسایل تزیینی زیادی را در منزل بسازید و از این وسایل دست ساز و زیبا برای تزیین قسمت های مختلف منزل خود استفاده کنید. ساخت ساعت نمدی از انواع ساعت های زیبا و دست ساز است و شما می توانید برای اتاق کودک و یا اتاق خواب و یا آشپزخانه این مدل ساعت را در منزل بسازید.

رومیزی نمدی و پادری نمدی نیز از دیگر وسایلی هستند که با پارچه های نمدی ساخته می شوند و اگر شما تمایل دارید از تزیینات نمدی برای قسمت های مختلف منزل خود استفاده کنید بهتر است از ساخت این مدل کاردستی های نمدی غافل نشوید.



ایده های خلاقانه و جالب برای ساخت ساعت نمدی

تزیینات نمدی وسایل تزیینی زیبا و خاصی هستند که با کمک پارچه های نمد در منزل ساخته می شوند ساعتهای نمدی از انواع وسایل تزیینی برای تزیین کردن دیوار اتاق خواب و دیوار اتاق کودک و دیوار آشپزخانه است و شما می توانید با کمک پارچه های رنگارنگ نمدی، ساعتهای رومیزی و دیواری زیبایی را بسازید.

مدل های ساعت زیبا و شیک با پارچه نمد

برای ساخت ساعتهای نمدی می توانید از انواع پارچه های رنگارنگ و زیبا نمدی استفاده کنید توجه داشته باشید که بهتر است رنگ پارچه ها با یکدیگر مطابقت و همخوانی داشته

باشند تا مدل ساعتی انتخاب شما است، خاص و جذاب تر به نظر برسد.
اگر تمایل دارید برای اتاق کودک خود ساعت دیواری و یا ساعت رومیزی با نمد بسازید بهتر است برای اعداد ساعت از پارچه های نمد در انواع رنگ استفاده کنید همچنین می توانید به جای اعداد شکل حیوانات مختلف را روی پارچه نمد برش بزنید سپس اشکال مختلف حیوانات را به جای اعداد روی ساعت بچسبانید. توجه داشته باشید که ساعت های با جنس نمد که برای اتاق کودکان ساخته می شوند بهتر است طرح های فانتزی و کودکانه ای داشته باشند تا زیبایی و جذابیت دیوار اتاق کودک بیشتر شود.



از ساعت های ساخته شده با نمد می توانید برای فضای آشپزخانه و اتاق خواب نیز استفاده کنید که بهتر است برای ساخت ساعت دیواری برای آشپزخانه از ایده های خلاقانه و جالب استفاده کنید و ساعت را به شکل میوه و یا قوری و … بسازید.
انتخاب رنگ پارچه های نمد برای ساخت ساعت از اهمیت زیادی برخوردار است و شما می توانید رنگ پارچه ها را با توجه به رنگ های مورد استفاده در فضای اتاق مورد نظر خود انتخاب کنید.

               

آموزش نمد دوزی ساعت دیواری

ایده های زیبا و فانتزی زیادی برای ساختن ساعت های دیواری با استفاده از نمد و وسایل ساده دیگر وجود دارد، در تصاویر بالا انواع مدلهای جذاب و شیک ساعت دیواری پارچه ای را ملاحظه کردید که هر کدام از آنها می توانند ایده ساخت یک ساعت دیواری زیبا برای اتاق کودکان یا قسمتهای مختلف منزل باشند، حال در این بخش قصد داریم روش درست کردن یک ساعت کلاه دار پاییزی با پارچه نمد را آموزش دهیم، بنابراین برای یادگیری آن می توانید در ادامه همراه ما شوید.

وسایل مورد نیاز

  • پارچه های نمدی به رنگ های پاییزی
  • میخ ریز
  • مقوا
  • روبان
  • موتور ساعت

روش ساخت ساعت دیواری مدل کلاه لبه دار

در ابتدا الگوی ساخت ساعت مدل کلاه لبه دار را روی مقوا پیاده کنید، برای این منظور می توانید از یک بشقاب کمک بگیرید به این صورت که از روی دو طرف بشقاب بر روی مقوا الگو بزنید و سپس دایره های ایجاد شده را برش بزنید

اکنون در تصویر 4 مقوای دایره ای شکل (دو عدد بزرگ و دو عدد کوچک) و نوار هایی مقوایی می بینید که در قسمت داخلی یکی از مقوا های بزرگ، برش های هفت هشتی ایجاد کرده اید.

سپس بخش های مختلف کلاه مقوایی را به یکدیگر بچسبانید.

اکنون پارچه های نمدی که برای قسمت زمینه ساعت در نظر گرفته اید را روی الگوی کلاه بچسبانید و نوار و روبان دور کلاه را نیز به دور آن چسب بزنید.

سپس گلها و برگهای آن را که با پارچه های نمدی درست کرده اید را نیز به دور کلاه بچسبانید.

در آخرین مرحله موتور ساعت را باید در قسمت وسط ساعت قرار دهید و فیکس کنید، برای شماره های روی ساعت نیز می توانید از میخ استفاده کنید که به شکلی که در تصویر می بینید، روی کلاه متصل شده است.

در این مطلب با انواع ایده های خلاقانه برای ساخت ساعت با پارچه نمدی آشنا شدید که امیدواریم با کمک این ایده ها بتوانید ساعت زیبا و شیک را برای قسمت های منزل خود بسازید.

منبع : آرگا


ساخت ساعت دیواری یکی از ساده ترین وسایل دست ساز است که به راحتی می توانید آن را با انواع وسایل موجود در منزل تهیه نمایید. این وسیله دست ساز جالب و زیبا برای کمک به یادگیری کودکان اهمیت زیادی دارد و مطمئنا همه مادران و همچنین مربیان مهد کودک بارها اقدام به ساخت آن به شکل های مختلف نموده اند. در این مطلب سعی داریم نمونه های جدید و ساده کاردستی ساعت را معرفی نماییم و ایده های جدید و خلاقانه ایی در زمینه ساخت ساعت ارائه دهیم. همراه ما باشید.

جدیدترین مدل های کاردستی ساعت دیواری برای کودکان :

ساعت را می توانید برای سنین مختلف تهیه نمایید و از این طریق به کودکان کمک کنید تا با ایده های خلاقانه  انواع مدل ساعت را بسازند و از این طریق علاوه بر شکوفا سازی خلاقیت در کودکان، به یادگیری ساعت نیز کمک نمایید. با همه وسایلی که در دسترس دارید می توانید انواع  مختلف ساعت و کاردستی برای کودکان را تهیه فرمایید که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

ساعت دیواری کاغذی :

انواع مختلف کاغذ ساده و کاغذ رنگی در دسترس ما وجود دارد که می توان گفت فراوان ترین وسیله برای ساخت ساعتهای متنوع است، از این رو انواع مختلف کاردستی با کاغذ طرفدارهای زیادی دارند و بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند. ساخت ساعتهای زیبا با کاغذ نیز از این قاعده مستثنا نیست و به راحتی با کاغذهای موجود در منزل می توان آن را تهیه نمود.



کاردستی با کاغذ رنگیساخت کاردستی جدیدساخت کاردستی

ساعت مقوایی :

استفاده از مقوا ایده ساده و جالبی برای ساخت ساعت دیواری است. بعد از مشخص کردن طرح اصلی ساعت، الگوی آن را روی انواع مختلف یا کارتن برش زده و بعد از اتصال به هم صاحب ساعت دیواری مقوایی شیک و زیبایی شوید و آن را به کودک دلبند خود هدیه دهید و یا روش ساخت آن را به وی آموزش دهید.

کاردستی کودکانه

ساخت ساعت با وسایل دور ریختنی :

مطمئنا وسایل دور ریختنی و بدون استفاده زیادی در دسترس همه ما وجود دارد که اغلب سعی داریم در اولین فرصت آنها را دور بریزیم غافل از اینکه می توان کارهای دست ساز جذاب و زیبایی با این وسایل دور ریختنی تهیه نمود که ساخت انواع ساعتهای دیواری نیز یکی از این کارهای دست ساز جذاب و جالب است. که در ادامه چند نمونه زیبا و جالب از ساخت این مدل کاردستی با وسایل دور ریختنی را ملاحظه می فرمایید.



ساخت ساعت با بشقاب یکبار مصرف :

بشقاب یکبار مصرف و پلاستیکی به دلیل فرم ظاهری که دارد می تواند ایده مناسب و جالبی برای ساختن ساعت در اشکال مختلف باشد. درست کردن ساعت دیواری با اینگونه ظروف به راحتی انجام می گیرد که در این بخش می توانید مدل های متنوع و زیباتری از آن را ملاحظه نمایید.

ساخت ساعت با سی دی

یکی از انواع مدل کاردستی با سی دی ساخت مدل های زیبا و متنوع ساعت برای کودکان می باشد که با در اختیار داشتن یک یا چند عدد سی دی می توانند ساعت دیواری و ساعت رومیزی زیبا بسازند. استفاده از سی دی برای درست کردن انواع ساعت تنها به خلاقیت کودکان بستگی دارند و آن ها می توانند با توجه به ایده های ذهنی جذاب بهترین مدل ساعت ساخته شده با سی دی را درست کنند. انجام این کاردستی، کار کلاسی جالب برای کودکان دبستانی است که به تازگی با ساعت آشنا شده اند و در حال یادگیری ساعت و زمان های مختلف شبانه روز هستند.

سی دی های خش دار قابلیت استفاده ندارد بنابراین والدین و مربیان عزیز با در اختیار قرار دادن این سی دی ها می توانند کودکان را به ساختن ساعت با استفاده از سی دی تشویق نمایند تا علاوه بر سرگرم شدن، خلاقیت های ذهنی نهفته آن ها نیز بروز پیدا کنند و کودک با فکر و ایده خود اقدام به درست کردن ساعت با طرحی ساده و زیبا نماید.

در این بخش چندین نمونه دوست داشتنی و جالب از ساعت های ساخته شده با سی دی را گردآوری کرده ایم که امیدواریم این ایده های خلاقانه مورد توجه کودکان عزیز قرار بگیرد و با توجه به این ایده های متنوع مطابق با سلیقه خود ساعت با طرح مدنظر را بسازند.

با الگوبرداری از مدل ساعت های ساخته شده زیبا و خلاقانه که در این مطلب ارائه شد می توانید انواع مختلف ساعت دیواری را برای کودکان تهیه نمایید و از آنها نهایت استفاده را ببرید. پیشنهاد می کنیم با مراجعه به بخش کاردستی از دیگر مدل ها و همچنین آموزش های مربوطه دیدن فرمایید.

منبع : آرگا


39 مدل ساعت دیواری بسیار زیبا و بی نظیر [درسال 2021] قیمت ارزان

زمان یکی از مهم ترین چیزی است که در طول روز باید از آن اطلاع داشته باشیم.برای کسانی که کارمند هستند و یا برای همه ی کار های خود برنامه ریزی کرده اند به زمان بیشتر از سایر افراد نیاز دارند.در قدیم به علت نبودن ساعت  زمان دقیق رو نمیدانستند و این باعث میشد که نتوانند برای همه ی کار های خود برنامه ریزی کنند.اما امروزه انواع ساعت ها در طرح و رنگ های مختلف ساخته شده اند که این میتواند بیشتر کار های شمارا راحت تر کند.در قدیم از ساعت به عنوان یک وسیله که زمان را نشان میدهد استفاده میکردند برای همین ساعت هارا در شکل های ساده طراحی و درست میکردند اما امروزه ساعت ها علاوه بر اینکه زمان دقیق را نشان میدهند یک وسیله ی زیبا و مناسب برای تزئین دیوار خانه نیز میباشد.ساعت های جدید به دلیل شکل و رنگ زیبایی که دارند یکی از بهترین وسایل تزئینی است.ساعت ها در طرح های متفاوتی ساخته شده اند و برای همین ساعت اتاق پذیرایی با اتاق خواب کاملا متفاوت است. پس حتمی در هنگام خرید دقت کنید تا ساعت مناسب مکانی که قصد دارید در آنجا نصب کنید را انتخاب کنید.معمولا از یک ساعت در اتاق پذیرایی استفاده میکنند اما کسانی که به دکوراسیون داخلی خانه بیشتر اهمیت میدهند و دیوار خانه را بیشتر تزئین میکنند. در همه ی اتاق های خانه از یک ساعت متفاوت استفاده میکنند. برای مثال در اتاق پذیرایی از یک ساعت و در اتاق خواب و آشپزخانه از ساعت دیگری استفاده میکنند. استفاده از ساعت در همه ی بخش های خانه علاوه بر اینکه باعث میشود که در همه جا به زمان دسترسی داشته باشید باعث میشود دکوراسیون شیک و زیبایی برای خانه ی خود درست کنید.

39 مدل ساعت دیواری بسیار زیبا و بی نظیر [درسال 2021] قیمت ارزان

انواع ساعت دیواری چیست ؟ 

خرید ساعت دیواری هنوز که هنوز برای خانه ها و مکان های دیگر ضروری هست ، با اینکه اکثر افراد با استفاده از گوشی های موبایل شان ساعت را می‌بینید اما استفاده از ساعت در خانه ها تبدیل به یک سرم و جزو وسایل دکوری و تزئینی مهم و ضروری شده است که ساعت ها از نظر جنس ، مدل ، اندازه و نوع کارکرد بسیار متنوع و انواع مختلفی دارند .

ساعت های دیواری از نظر عملکرد به دو دسته ی مکانیکی و کوارتزی دسته بندی می شوند ، معمولا استفاده از  ساعت های کوارتزی متدوال تر هست و در ساخت آن ها از کریستال کوارتز استفاده می شود و دقیق تر نیز می باشد اما ساعت های مکانیکی از سیستم چرخ دنده و مکانیکی تولید می شوند که نیازی به باتری ندارند و اگر به دنبال ساعت دیواری خاص میگردید میتوانید ساعت های مکانیکی که درون آن پیدا می باشد را خریداری کنید.

ساعد ها از نظر جنس بسیار متنوع هستند مثل ساعت های فلزی ، چوبی ، شیشه ای ، پلاستیکی ، سنگی و… که هرکدام از جنس ها می‌توانند جزو ساعت دیواری خاص باشند و این موضوع بیشتر بستگی به شکل و طراحی آن دارد  ولی معمولا جنس های شیشه ای یا چوبی جزو ساعت دیواری شیک هستند .

ساعت های دیواری از نظر اندازه و شکل بسیار متنوع هستند و شما میتوانید انواع ساعت دیواری خاص با شکل ها مختلف هندسی مثل مربع ، مستطیل، مثلت، دایره ، ترکیب چند شکل و… را پیدا کنید.

چگونه یک ساعت دیواری زیبا انتخاب کنیمِ؟

تزئین دیوارخانه تاثیر بسیار زیادی در زیبایی دکوراسیون داخلی خانه دارد. بیشتر کسانی که به فکر طراحی یک دکوراسیون شیک و زیبا برای خانه ی خود هستند دیوار خانه را خالی نمیگذارند و از وسایل تزئینی مناسب استفاده میکنند. استفاده از ساعت دیواری شیک و زیبا یکی از بهترین ایده ها برای ایجاد یک فضای زیبا و شیک است.هنگام خرید ساعت دیواری بیشتر دقت کنید تا ساعتی که میخرید هم زیبا و شیک باشد که بتوانید به عنوان یک وسایل تزئینی نیز استفاده کنید.ساعت دیواری ها نقش مهمی در زیبایی دکوراسیون داخلی خانه دارند اما بیشتر افراد به آن توجه نمیکنند و جای مناسبی برای آن انتخاب نمیکنند. قبل از هرچیزی محلی که قصد دارید ساعت را در آنجا نصب کنید مشخص کنید سپس با توجه به محیط خانه و رنگ فضایی که انتخاب کرده اید ساعت را انتخاب کنید.اگر خانه ی خود را با سبک کلاسیک طراحی کرده اید حتمی از ساعت در سبک های کلاسیک استفاده کنید. تا با سایر وسایل های داخلی خانه هماهنگ باشد و زیبایی خانه را افزایش دهد.در این مطلب از سایت اتاق سعی میکنیم بهترین و شیک ترین ساعت دیواری را قرار دهیم تا بتوانید ساعت دیواری که مناسب خانه ی شماست انتخاب کنید.

مدرنترین مدلهای ساعت دیواری

 

39 مدل ساعت دیواری بسیار زیبا و بی نظیر [درسال 2021] قیمت ارزان

39 مدل ساعت دیواری بسیار زیبا و بی نظیر [درسال 2021] قیمت ارزان

 

30 مدل ساعت دیواری جدید و شیک با طراحی خلاقانه [مدرن و چوبی]

 

ساعت دیواری مدرن در دکوراسیون داخلی منازل مسکونی / عکس 2016

مدل ساعت دیواری جدید و مدرن با طراحی خلاقانه و بسیار شیک

30 مدل ساعت آشپزخانه با طراحی فوق العاده زیبا و شیک

  • نحوه نمایش کالاها


خرید ساعت دیواری پدیده شاپ طرح بهار

مشخصات ظاهری

  • ابعاد
    400×700 میلی‌متر
  • وزن
    1 کیلوگرم
  • ثانیه شمار
    دارد
  • نمایش زمان
    عددی – نقطه‌ای


خرید ساعت دیواری پدیده شاپ مدل رافائل نقره ای

مشخصات ظاهری

  • ابعاد
    1200x1x1200 میلی‌متر
  • وزن
    0.09 کیلوگرم
  • قطر صفحه
    12 سانتی متر
  • نمایش زمان
    خطی


خرید ساعت دیواری ایساتیس به همراه هدیه سرسوئیچی ویکتوریا

مشخصات ظاهری

  • ابعاد
    80*450*450 میلی‌متر
  • وزن
    2.2 کیلوگرم
  • جنس قاب
    پلاستیک


خرید ساعت دیواری بنی دکو مدل a122

مشخصات ظاهری

  • ابعاد
    300 × 400 × 8 میلی‌متر
  • وزن
    0.5 کیلوگرم
  • جنس قاب
    چوب


خرید ساعت دیواری طرح آنتیک کد120

مشخصات ظاهری

  • ابعاد
    300x300x30 میلی‌متر
  • وزن
    1 کیلوگرم
  • جنس قاب
    MDF


خرید ساعت دیواری پدیده شاپ Grand

مشخصات ظاهری

  • ابعاد
    600x600x20 میلی‌متر
  • وزن
    4 کیلوگرم
  • جنس قاب
    MDF
  • قطر صفحه
    60 سانتی متر
  • عقربه های شب تاب
    ندارد
  • ثانیه شمار
    ندارد
  • نمایش زمان
    رومی


خرید ساعت دیواری پدیده شاپ طرح هستی

مشخصات ظاهری

  • ابعاد
    1200×1200 میلی‌متر
  • وزن
    1 کیلوگرم
  • قطر صفحه
    12 سانتی متر
  • ثانیه شمار
    ندارد


خرید ساعت دیواری پرسناژ مدل C50

مشخصات ظاهری

  • ابعاد
    300*300 میلی‌متر
  • وزن
    1 کیلوگرم
  • جنس قاب
    MDF


خرید ساعت دیواری سین گالری مدل sa921

مشخصات ظاهری

  • ابعاد
    300*300*40 میلی‌متر
  • وزن
    0.40 کیلوگرم
  • جنس قاب
    پلاستیک


خرید ساعت دیواری تارا مدل 222

مشخصات ظاهری

  • ابعاد
    77×320×640 میلی‌متر
  • وزن
    0.9 کیلوگرم
  • جنس قاب
    پلاستیک


خرید ساعت دیواری خاتم کاری گالری دست نگار مدل خورشیدی کد 02-28

مشخصات

  • نوع کاربرد
    دیواری
  • ابعاد
    7×42×42 سانتی‌متر
  • وزن
    1200 گرم


قیمت ساعت دیواری رویال ماروتی مدل MAT-6007

 

  • ابعاد
    قابل تنظیم میلی‌متر
  • وزن
    0.3 کیلوگرم
  • قطر صفحه
    120 سانتی متر
  • نمایش زمان
    خطی

 


قیمت ساعت دیواری لوتوس مدل دو طرفه

 

  • ابعاد
    490*410*140 میلی‌متر
  • وزن
    3 کیلوگرم
  • جنس قاب
    پلاستیک
  • ثانیه شمار
    دارد
  • نمایش زمان
    عدد

 


قیمت ساعت دیواری شیانچی طرح برج ایفل کد 10010056

مشخصات ظاهری

  • ابعاد
    310 * 310 میلی‌متر
  • وزن
    790 کیلوگرم
  • ثانیه شمار
    دارد
  • نمایش زمان
    عدد


قیمت ساعت دیواری دی پی آرت مدل Dp8885

 

  • ابعاد
    25*25*1 میلی‌متر
  • وزن
    420 کیلوگرم
  • جنس قاب
    چوب
  • قطر صفحه
    25 سانتی متر
  • عقربه های شب تاب
    ندارد
  • ثانیه شمار
    دارد
  • نمایش زمان

 


قیمت ساعت دیواری شیانچی طرح frozen کد 10010054

 

  • ابعاد
    310 * 310 میلی‌متر
  • وزن
    0.790 کیلوگرم
  • ثانیه شمار
    دارد
  • نمایش زمان
    عدد

 


قیمت ساعت دیواری پرسناژ مدل C11

 

  • وزن
    1 کیلوگرم
  • جنس قاب
    MDF
  • قطر صفحه
    30 سانتی متر
  • نمایش زمان
    رومی

 


قیمت ساعت دیواری طرح گل کد 10010055

 

  • ابعاد
    310 * 310 میلی‌متر
  • وزن
    790 کیلوگرم
  • ثانیه شمار
    دارد
  • نمایش زمان
    عدد

 


قیمت ساعت دیواری رویال ماروتی مدل TAN-6007

ابعاد
قابل تنظیم میلی‌متر
وزن
0.3 کیلوگرم
قطر صفحه
120 سانتی متر
نحوه نمایش
عقربه‌ای
منبع انرژی
باتری


خرید ساعت دیواری چوبی چوبیس کد 1_501

مشخصات ظاهری

  • ابعاد
    90×750×30 میلی‌متر
  • وزن
    1.5 کیلوگرم
  • جنس قاب
    چوب
  • قطر صفحه
    9 سانتی متر
  • عقربه های شب تاب
    ندارد
  • ثانیه شمار
    دارد

طراحی ساعت دیواری – ساعت دیواری زیبا – ساعت دیواری شیک و جدید – جدیدترین مدل ساعت دیواری – مدل ساعت دیواری – پذیرایی ساعت دیواری مدرن و شیک – بهترین مارک ساعت دیواری – مدل ساعت دیواری جدید – ساعت خانگی – انواع مدل ساعت دیواری – ساعت خانه جدید – ساعت پذیرایی

30 مدل ساعت آشپزخانه شیک و زیبا , ساعت دیواری مدرن در دکوراسیون داخلی منازل مسکونی / عکس 2016 , مدل ساعت دیواری بزرگ مدرن و کلاسیک

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!