فیلم و سریال

سریال امریکایی عاشقانه با زیرنویس فارسی

سریال خارجی عاشقانه عالی می‌شناسید؟ با بهترین سریالهای رمانتیک خارجی آشنایی دارید؟ فرقی ندارد هنوز منتظر عشق بزرگ زندگی خود هستید و یا در کنارش نشسته‌اید، به هرحال تماشای یک سریال عاشقانه خارجی می‌تواند تاثیر مثبتی بر روی شما بگذارد و روز شما را زیبا کند. در این مقاله با معرفی 17 عنوان از بهترین سریال های احساسی خارجی با شما همراه می‌شویم.

ژانر عاشقانه یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین ژانرهای سینمایی است که مخاطبان بسیاری دارد. یک سریال خارجی عاشقانه و یا ایرانی به دلیل جذابیت موضوع، بسیار سریع‌تر و ساده‌تر توجه مخاطب را به خود جلب کرده و او را به دیدن ادامه داستان ترغیب می‌کنند. اما دلیل این امر چیست و چرا طیف وسیعی از مخاطبان، مجذوب آثار عاشقانه و رمانتیک می‌شوند؟ شاید دلیل علاقه مخاطبان به سریال های احساسی خارجی ، فضای آرام آنها با تلفیقی از مسائل تلخ و شیرین عشق است که در زندگی اکثر انسان‌ها وجود دارد.

خوشبختانه کمپانی‌های فیلمسازی، به خصوص استودیوهای فیلمسازی آمریکایی، توجه ویژه‌ای به مضامین عاطفی و عاشقانه داشته‌اند و امروزه با بی‌شمار سریال آمریکایی عاشقانه روبرو می‌شویم که تماشای آنها خالی از لطف نیست. به همین بهانه در این مقاله سینمایی از پلازا بهترین سریال های عاشقانه خارجی دنیا را به شما معرفی می‌کنیم. اگر از طرفداران ژانر رمانتیک و عاشقانه هستید و تماشای یک سریال عاشقانه امریکایی، انگلیسی و یا کره‌ای می‌تواند روز شما را بسازد، با ما همراه باشید.

بهترین سریال های عاشقانه خارجی

در این بخش بهترین سریالهای رمانتیک خارجی را معرفی کرده و هر یک را به صورت مختصر مورد نقد و بررسی قرار می‌دهیم. شما کدام یک از این بهترین سریال های احساسی خارجی را تماشا کرده‌اید؟

1. سریال رمانتیک عشق – Love

  • سال ساخت: 2016-2018
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.7
  • تعداد فصل‌ها: 3
  • تعداد قسمت‌ها: 34
  • بازیگران: جیلیان جیکوبز، پال روست، کلادیا اودرتی

از نام سریال اینگونه برداشت می‌شود که با یکی از بهترین سریال های احساسی خارجی روبرو هستیم. سریال کمدی و عاشقانه عشق، ساخته جاد اپتاو (Judd Apatow)، لزلی ارفین (Lesley Arfin) و پال روست (Paul Rust) است. سریال عشق ابتدا قرار بود 2 فصل باشد، همانگونه که شبکه نتفلیکس درخواست داده بود، اما در پی استقبال بینندگان فصل سوم سریال نیز تمدید شد. نتفلیکس اعلام کرد فصل سه آخرین فصل این سریال کمدی و رمانتیک است. سریال Love نگاهی زمینی به رابطه عاشقانه دارد و آن را از طریق شخصیت‌های داستان، یعنی میکی و گاس، بررسی می‌کند. این سریال نیز از تماشایی‌ترین سریالهای رمانتیک خارجی است که تماشای آن به طرفداران این ژانر توصیه می‌شود.

2. سریال خارجی عاشقانه «مردم عادی» Normal People

سریال های عاشقانه دنیا / «مردم عادی» Normal People

  • سال‌ ساخت: 2020
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.6/10
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 12
  • بازیگران: دیزی ادگار جونز، پاول مسکال، سارا گرین و آیسلین مک گوکین

سریال مردم عادی نیز جزء یکی از جذاب‌ترین سریالهای رمانتیک و عاشقانه خارجی محسوب می‌شود که طرفداران بسیاری دارد. این سریال عاشقانه محصول کشور ایرلند بوده و فصل اول آن در سال 2020 از شبکه‌های BBC Three و Hulu پخش شد و توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرد. سریال مردم عادی بر اساس رمانی پرطرفدار با همین نام ساخته شده است و به همین دلیل در زمان پخش توانست بسیار پرمخاطب باشد. این عنوان به دلیل محتوای کامل و منسجم، بازی‌های حرفه‌ای و فیلمنامه جذاب مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و بازخوردهای مثبتی از سوی آنان دریافت کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سریال عاشقانه مردم عادی می‌توانید این مقاله را مطالعه کنید.

داستان سریال مردم عادی، که از قشنگ ترین سریال های عاشقانه است، روایتگر زندگی دو جوان ایرلندی به نام «مارین» و «کانل» است که از دبیرستان با یکدیگر آشنا بوده و سپس به دانشگاه می‌روند. این دو عاشق یکدیگر هستند، اما برخی مسائل حاشیه و مشکلات زندگی هریک از آنها بر این رابطه تاثیر می‌گذارند.

3. سریال عاشقانه «نسل خورشید» Descendants of the Sun

سریال های عاشقانه خارجی - «نسل خورشید» Descendants of the Sun

  • سال‌ ساخت: 2016
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.4/10
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 16 و 3 قسمت ویژه (خلاصه سریال)
  • بازیگران: سونگ جونگ-کی، سونگ هی کیو و جین گو

در فهرست سریال های احساسی خارجی از آثار کره‌ای نباید غافل شد. سریال نسل خورشید نیز یکی دیگر از سریالهای رمانتیک و عاشقانه خارجی جذاب این فهرست محسوب می‌شود که محصول کره جنوبی بوده و در یک فصل منتشر شده است. این سریال در ژانر درام، عاشقانه، اکشن و کمدی ساخته شده و در سال 2016 از شبکه KBS کره جنوبی به نمایش درآمده است. سریال نسل خورشید یکی از سریال های عاشقانه پرطرفدار و محبوب کره‌ای است که در زمان انتشار توانست توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. این عنوان جوایز مختلفی دریافت کرد و مورد توجه منتقدین نیز قرار گرفت و محبوب‌ترین سریال سال 2016 در کره جنوبی اعلام شد.

سریال نسل خورشید در یکی از مناطق جنگی و نظامی به نام «اوراک» روایت می‌شود که گروهی از نیروهای کره‌ای برای انجام یک ماموریت خطیر به آنجا اعزام می‌شوند. در این میان یکی از فرماندهان این گروه به نام «سروان یو شی جین» با دکتر «کانگ مو یون» که یکی از پزشکان منطقه است، آشنا شده و پس از چندی عاشق یکدیگر می‌شوند. برای آشنایی با بهترین مینی سریالهای رمانتیک خارجی کره‌ای به این مقاله مراجعه کنید.

4. سریال درام عاشقانه خارجی شکسته اما زیبا – Broken But Beautiful

سریالهای خارجی رمانتیک - Broken But Beautiful

  • سال ساخت: 2018-2021
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 9.3
  • تعداد فصل‌ها: 3
  • تعداد قسمت‌ها: 31
  • بازیگران: ویکرانت مسی، هارلین ستی، سیدهارت شوکلا، سونیا راثی

به نظر شما این تصادفی است که فهرست بهترین سریالهای عاشقانه خارجی را با یک سریال هندی ادامه می دهیم؟ سریال رمانتیک خارجی شکسته اما زیبا یک سریال عاشقانه هندی است که اولین قسمت آن سال 2018 از طریق اینترنت اکران شد. فیلم حول محور عشق، دلشکستگی و عاشقانه‌های بی‌پایان بین دو نفر است. دو فصل اول سریال درباره دلدادگی ویر و سمیرا است، و فصل سوم داستان آگاستیا و رومی را بازگو می‌کند. این سریال ژانر عاشقانه اثری به کارگردانی اکتا کاپور (Ekta Kapoor)، یکی از تماشایی‌ترین سریال های احساسی خارجی است.

5. سریال عاشقانه امریکایی دوستان – Friends

بهترین سریال های عاشقانه خارجی - دوستان - Friends

  • سال ساخت: 1994-2004
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.9
  • تعداد فصل‌ها: 10
  • تعداد قسمت‌ها: 236 + یک قسمت ویژه
  • بازیگران: جنیفر آنیستون، کورتنی کاکس، لیزا کودرو، مت لبلانک، متیو پری، دیوید شویمر

یکی از بهترین سریالهای رمانتیک خارجی که 27 سال از پخش اولین قسمت آن می‌گذرد و روز به روز بر محبوبیت آن افزوده می‌شود، سریال دوستان است. این سیتکام کمدی-عاشقانه اثری از دیوید کرین (David Crane) و مارتا کافمن (Marta Kauffman) است. ایده ساخت این سریال در سال 1993 به ذهن آنان رسید و ابتدا “کافه بی‌خوابی” نام داشت. پس از اندکی تغییر در فیلمنامه و عنوان سریال، در نهایت سریال دوستان برای اولین بار در سال 1994 از شبکه NBC پخش شد. داستان سریال، که از برترین سریال های احساسی خارجی است، حول محور 6 دوست در بازه سنی بین 20 تا 30 سال است که در آپارتمانی نزدیک به سنترال پارک زندگی می‌کنند.

سریال درام عاشقانه دوستان خیلی زود تبدیل به قشنگ ترین سریال آمریکایی عاشقانه شد. این سریال افتخارات بسیاری از جمله 62 نامزدی جایزه امی ساعات پربیننده را دارد و در بسیاری از لیست‌های منتقدین و نشریات جزء 50 سریال برتر تاریخ است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سریال و دانلود قسمت ویژه آن به مطلب دانلود قسمت جدید سریال فرندز با زیرنویس فارسی مراجعه کنید.

6. مینی سریال غرور و تعصب – Pride and Prejudice

سریال های عاشقانه خارجی - مینی سریال غرور و تعصب - Pride and Prejudice

  • سال ساخت: 1995
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.8/10
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 6
  • بازیگران: جنیفر ایلی و کالین فرث

سریال غرور و تعصب یکی از قدیمی‌ترین، محبوب‌ترین و بهترین سریال های خارجی عاشقانه است که با گذشت 25 سال از انتشار آن، هنوز هم جذابیت خود را دارد. این سریال یک اثر درام عاشقانه محصول کشور انگلستان بوده که بر اساس رمانی با همین نام ساخته شده است. غرور و تعصب به دلیل محبوبیت رمان آن توانست در زمان انتشار توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کند و یکی از سریال‌های موفق دهه 1990 شناخته شود. این سریال انگلیسی عاشقانه تاریخی نقدهای بسیار خوبی از سوی منتقدان دریافت کرد و چندین جایزه ارزنده از جمله جایزه بفتا و امی را نیز بدست آورد. روزنامه معتبر نیویورک تایمر نیز این اثر را ترکیب شیرینی از داستان‌های عاشقانه و روابط اجتماعی توصیف کرد که به صورت هوشمندانه به یکدیگر مرتبط شده‌اند.

داستان سریال غرور و تعصب، از برترین سریالهای رمانتیک خارجی ، روایتگر زندگی خانواده «بنت» است که پنج دختر مجرد دارند. روزی دو مرد ثروتمند به نام «بینگلی» و «دارسی»، همسایه این خانواده می‌شوند. پس از گذشت مدتی، این دو جوان با دو خواهر از این خانه رابطه عاشقانه برقرار می‌کنند، اما فرجام این عشق‌ها آنطور که به نظر می‌رسد پیش نمی‌رود و چالش‌های بسیاری برای آنها به وجود می‌آید.

7. سریال عاشقانه امریکایی خانم میزل شگفت انگیز – The Marvelous Mrs. Maisel

سریال عاشقانه امریکایی - خانم میزل شگفت انگیز – The Marvelous Mrs. Maisel

  • سال ساخت: 2017-2021
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.7
  • تعداد فصل‌ها: 3
  • تعداد قسمت‌ها: 26
  • بازیگران: ریچل بروزناهان، الکس بورستین، مایکل زیگن

یک سریال عاشقانه امریکایی که می‌تواند لحظات شاد و مفرحی برای شما بیافریند،و از بهترین سریال های احساسی خارجی نیز محسوب می‌شود، سریال خانم میزل شگفت‌انگیز است. ریچل بروزناهان در این سریال نقش میریام میزل را دارد، زنی خانه‌دار در نیویورک دهه 1950 و 1960 که درمیابد استعداد خاصی در استندآپ کمدی دارد و تصمیم می‌گیرد یک کمدین شود. این سریال رمانتیک خارجی برنده جایزه گلدن‌گلوب و جایزه امی ساعات پربیننده در بخش بهترین سریال کمدی شده است. ساخت فصل چهارم سریال، که از بهترین سریالهای رمانتیک خارجی است، در دسامبر 2019 تایید شد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دانلود سریال و همچنین تماشای تریلر فصل چهارم آن، می‌توانید به مقاله بررسی سریال خانم میزل شگفت انگیز مراجعه کنید.

8. سریال عاشقانه امریکایی «گرند هتل» – Grand Hotel

سریال های عاشقانه جهان - «گرند هتل» - Grand Hotel

  • سال ساخت: 2013-2011
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.4/10
  • تعداد فصل‌ها: 3
  • تعداد قسمت‌ها: 39
  • بازیگران: یون گونسالس، آمایا سالامانکا، آدریانا اثورس و پدرو آلنسو

سریال گرند هتل یکی از جالب‌ترین سریال های احساسی خارجی محسوب می‌شود که محصول کشور اسپانیا است. این سریال در ژانر درام و عاشقانه ساخته شده است که فصل اول آن در سال 2011 از شبکه Antena 3 اسپانیا به نمایش درآمد و در سال 2012 نیز در بریتانیا پخش شد. سریال گرند هتل در زمان پخش با استقبال خوبی از سوی مخاطبان علاقه‌مند به ژانر عاشقانه روبه‌رو شد و منتقدان نیز نقدهای مثبتی نسبت به این سریال جذاب داشتند. این سریال خیلی زود جای خود را در فهرست بهترین سریالهای رمانتیک خارجی پیدا کرد.

داستان سریال گرند هتل در اوایل قرن بیستم و در هتلی به نام «گرند» روایت می‌شود. «جولیو» پسر جوانی است که برای پیدا کردن خواهرش که به تازگی ناپدید شده است وارد یک هتل بزرگ می‌شود و به عنوان خدمتکار در آنجا شروع به کار می‌کند، اما پس از مدتی عاشق دختر صاحب هتل می‌شود. برای دانلود این سریال که از بهترین سریال های عاشقانه جهان است از لینک‌های زیر استفاده کنید.

9. سریال عاشقانه خارجی «این ما هستیم» – This Is Us

سریال های عاشقانه خارجی / «این ما هستیم» - This Is Us

  • سال‌ ساخت: 2016- تاکنون
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.7/10
  • تعداد فصل‌ها: 4
  • تعداد قسمت‌ها: 72
  • بازیگران: میلو ونتیمیگلیا، مندی مور، استرلینگ کی براون و کریسی متز

سریال این ما هستیم نیز یکی دیگر از  بهترین سریال های عاشقانه خارجی این فهرست محسوب می‌شود که در ژانر عاشقانه، درام و کمدی ساخته شده است. فصل اول این سریال خانوادگی و عاشقانه در سال 2016 از شبکه NBC آمریکا پخش شد و توانست توجه مخاطبان علاقه‌مند به این ژانر را به خود جلب کند. سریال این ما هستیم در طول سال‌های انتشار خود در جشنواره‌های مختلف نامزد دریافت جوایز مختلف شده است و منتقدان نیز توجه ویژه‌ای به این سریال داشته‌اند. این عنوان یکی از جذابترین سریال های احساسی خارجی پیشنهادی است که در عین پرداختن به مسائل عاطفی، دارای مضامین و سکانس‌های کمدی جذاب و دلچسب نیز هست. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سریال این ما هستیم می‌توانید این مقاله را مطالعه کنید.

داستان سریال این ما هستیم درباره خانواده شیرین و دوست‌داشتنی «پیرسون» بوده که 3 فرزند دارند. این سریال در قالب کمدی روایتگر روابط عاطفی، مشکلات و اتفاقات جالب و بعضا عاشقانه‌ای است که برای هر یک از کاراکترها رخ می‌دهد. این سریال را به جرات می‌توان قشنگترین سریال عاشقانه آمریکایی دانست.

 

10. سریال عاشقانه امریکایی «خانواده امروزی» – Modern Family

بهترین سریال های عاشقانه جهان - «خانواده امروزی» - Modern Family

  • سال ساخت: 2020-2009
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.4/10
  • تعداد فصل‌ها: 11
  • تعداد قسمت‌ها: 250
  • بازیگران: اد اونیل، سوفیا ورگارا، جولی بوون و جس فرگوسن

سریال خانواده امروزی یکی دیگر از سریال های رمانتیک آمریکایی است که در زمان پخش مخاطبان بسیاری داشت. این سریال به گونه مستندنما و طنز موقعیت ساخته شده است که اولین قسمت آن در سال 2009 از شبکه تلویزیونی ABC آمریکا به نمایش درآمد. سریال خانواده امروزی با انتشار چندین فصل اول مورد تحسین و تمجید منتقدان قرار گرفت و بازخوردهای مثبتی از سوی مخاطبان دریافت کرد. محبوبیت این سریال با انتشار هر فصل در میان بینندگان بیشتر از پیش می‌شد و می‌توان آن را جزء یکی از محبوب‌ترین سریال های احساسی خارجی این فهرست قلمداد کرد. جذابیت این سریال باعث شد تا در سال 2012 به عنوان دهمین سریال پردرآمد سال شناخته شود. قسمت آخر سریال خانواده امروزی نیز در 8 آوریل 2020 (20 فروردین 99) منتشر شد.

این سریال احساسی آمریکایی روایتگر زندگی روزمره 3 خانواده از قشر مرفه جامعه است که با یکدیگر در ارتباط بوده و در هر اپیزود داستانی جالب و بعضا عاشقانه از هر خانواده و کاراکترهای سریال در قالب طنز به تصویر کشیده می‌شود. داستان جذاب و بازی بی‌نظیر بازیگران سبب شده این سریال تبدیل به یکی از محبوبترین سریالهای رمانتیک خارجی شود.

11. سریال عاشقانه امریکایی غریبه – Outlander

سریال های عاشقانه دنیا - غریبه - Outlander

  • سال‌ ساخت: 2014-تاکنون
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.4/10
  • تعداد فصل‌ها: 5
  • تعداد قسمت‌ها: 63
  • بازیگران: کترینا بلف، سم هیوین، توبیاس منزیس و گراهام مک‌تاویش

سریال غریبه نیز یکی از سریالهای رمانتیک خارجی محسوب می‌شود که طرفداران بسیاری دارد. این مجموعه محصول کشور انگلستان و ایالات متحده است که در ژانر تاریخی، درام، عاشقانه، علمی تخیلی و ماجراجویی ساخته شده است. فصل اول سریال غریبه در سال 2014 از شبکه استارز پخش شد. فصل دوم آن نیز با دو سال تعویق یعنی در سال 2016 انتشار یافت و پخش فصل‌های دیگر آن نیز در سال‌های متوالی ادامه پیدا کرد. طبق اخبار منتشر شده، فصل ششم این سریال با 12 قسمت نیز در راه است، اما تاریخ دقیق پخش آن هنوز مشخص نیست. سریال غریبه یکی از سریال‌های پربیننده و جذاب بوده که نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرده است. این سریال نیز خیلی زود تبدیل به یکی از پرطرفدارترین سریال های احساسی خارجی شد.

داستان سریال غریبه در اواخر جنگ جهانی دوم (سال 1945) روایت می‌شود و درباره زندگی زنی به نام «کلیر رندال» است که در مناطق جنگی پرستار است. روزی کلیر تصمیم می‌گیرد با همسرش به دومین ماه عسل خود بروند و کمی از محیط جنگ و تنش دور شوند. آنها به اسکاتلند می‌روند و در آنجا همه چیز خوب پیش می‌رود تا اینکه کلیر با رفتن به یک مکان مقدس، ناگهان خود را در سال 1743 و زمان جد همسرش پیدا می‌کند. کلیر در این بازه زمانی مجددا ازدواج می‌کند و درگیر چالش‌های بسیاری می‌شود.

12. سریال عاشقانه خارجی «پولدارک» – Poldark

  • سال‌ ساخت: 2019-2015
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.3/10
  • تعداد فصل‌ها: 5
  • تعداد قسمت‌ها: 43
  • بازیگران: ایدن ترنر، النور تاملینسون، روبی بنتال و بیتی ادنی

سریال پولدارک نیز یکی دیگر از بهترین سریال های احساسی خارجی در این فهرست محسوب می‌شود که در ژانر تاریخی، عاشقانه و درام ساخته شده است. این سریال اقتباسی از یک رمان تاریخی با همین نام است که در زمان پخش توانست توجه طیف وسیعی از مخاطبان را به خود جلب کند. سریال پولدارک در طول سال‌های 1781 تا 1801 میلادی روایت می‌شود و قسمت اول آن در سال 2015 از شبکه BBC One آمریکا پخش شد. این عنوان نقدهای مثبتی از سوی منتقدان سینما دریافت کرد و به عنوان یکی از سریال‌های تاریخی پربیننده در طی سال‌های اخیر و از بهترین سریالهای رمانتیک خارجی در نظر گرفته می‌شود.

داستان سریال پولدارک درباره زندگی یکی از افسران نیروی دریایی بریتانیا به نام «راس پولدارک» است که پس از پایان جنگ استقلال آمریکا به خانه بازمی‌گردد. پولدارک پس از بازگشت به خانه متوجه تغییر و تحولات بسیاری در خانه و خانواده‌اش شده و از این بابت بسیار مایوس می‌شود. در نبود او پدرش فوت کرده، عشق قدیمی‌اش ازدواج کرده و خانه‌شان نیز ویران شده است. پولدارک در این شرایط بحرانی تصمیم می‌گیرد زندگی خود را از نو ساخته و همه چیز را درست کند و درگیر ماجرای عاشقانه‌ای می‌شود.

13. سریال خارجی عاشقانه تودورها – The Tudors

سریال عاشقانه خارجی - سریال تودورها

  • سال ساخت: 2010-2007
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.1/10
  • تعداد فصل‌ها: 4
  • تعداد قسمت‌ها: 38
  • بازیگران: جاناتان ریس میرز، سم نیل، کلوم بلو، هنری کویل و ناتالی دورمر

سریال تودورها یکی از بهترین سریال های عاشقانه خارجی تاریخی محسوب می‌شود. این سریال در ژانر عاشقانه، دارم و تاریخی ساخته شده است. سریال تودورها با همکاری تهیه‌کنندگان آمریکایی، انگلیسی و کانادایی ساخته شده و اکثر لوکیشن‌های فیلمبرداری آن در ایرلند بوده است. فصل اول سریال عاشقانه تودورها در سال 2007 از شبکه‌های مختلفی پخش شد و از همان قسمت‌های ابتدایی توانست توجه مخاطبان بسیاری را در سراسر دنیا به خود جلب کند. تودورها به عنوان یکی از سریال‌های برتر سال 2007 و از برترین سریالهای رمانتیک خارجی شناخته شد و مورد تحسین و تمجید منتقدان قرار گرفت. این سریال در طول 3 سال انتشار خود با 4 فصل توانست طیف وسیعی از مخاطبان را با خود همراه سازد و برنده 3 جایزه گلدن گلوب شود.

داستان سریال تودورها، از قشنگترین سریال های احساسی خارجی ، درباره ازدواج شاه هنری و حواشی آن است که در طول آن با ماجراهای مختلف دیگری چون سیاست و جنگ ترکیب می‌شود و جذابیت آن را دو چندان می‌سازد.

14. سریال خارجی عاشقانه تئوری بیگ بنگ – The Big Bang Theory

سریال خارجی عاشقانه - تئوری بیگ بنگ – The Big Bang Theory

  • سال ساخت: 2007-2019
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.1
  • تعداد فصل‌ها: 12
  • تعداد قسمت‌ها: 279
  • بازیگران: جانی گالکی، جیم پارسونز، کیلی کوکو، سایمون هلبرگ، کونال نایر، ملیسا راوش، ماییم بیالیک

در لیست سریال های رمانتیک خارجی از نام سریال تئوری بیگ بنگ نباید غافل شد. این سیتکام تلویزونی ساخته چاک لوری (Chuck Lorre) و بیل پریدی (Bill Prady) بین سال‌های 2007 تا 2019 از شبکه CBS پخش می‌شد. سیتکام تئوری بیگ بنگ در فصل اول نظرات مختلفی دریافت کرد، اما از فصل دو و سه به بعد موفق شد محبوبیت خود بین بینندگان را افزایش دهد. داستان این سریال حول محور 5 شخصیت آغاز می‌شود: لئونارد و شلدون، دو همخانه‌ای و نابغه فیزیک؛ پنی، همسایه روبرویی آنان و پیشخدمت رستوران؛ و هاوارد و راج، دوستان لئونارد که به ترتیب مهندس و ستاره‌شناس هستند. به مرور و با موفقیت مجموعه چندین شخصیت مکمل دیگر همچون ایمی، برنادت و استوارت نیز به جمع بازیگران پیوستند.

سریال The Big Bang Theory در 12 فصل افتخارات زیادی نصیب خود کرد. این سریال نامزد 46 جایزه امی ساعات پربیننده شد و از این میان 7 جایزه را از آن خود کرد. جیم پارسونز نیز در سال 2011 برنده گلدن‌گلوب در بخش بهترین بازیگر سریال کمدی شد. موفقیت سریال تئوری بیگ بنگ سبب شد ساخت سریال Young Sheldon، با محوریت کودکی شلدون کوپر، آغاز شود. پخش این سریال از سال 2017 از شبکه CBS آغاز شده است.

15. سریال عاشقانه امریکایی یک میلیون چیز کوچک – A Million Little Things

سریالهای عاشقانه خارجی - یک میلیون چیز کوچک – A Million Little Things

  • سال ساخت: 2018
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.9
  • تعداد فصل‌ها: 3
  • تعداد قسمت‌ها: 52
  • بازیگران: دیوید گیونتولی، رومی مالکو، آلیسون میلر، کریستین اوچوا

این مقاله را با معرفی یکی دیگر از بهترین سریالهای رمانتیک خارجی ادامه می‌دهیم. سریال یک میلیون چیز کوچک سریالی کمدی، درام، عاشقانه و خانوادگی ساخته دیجی نش (DJ Nash) برای شبکه ABC است. در این سریال نیز یک گروه دوستانه در بوستون را داریم که از مرگ غیرمنتظره یک دوست صمیمی شوکه میشوند. آنان تصمیم می‌گیرند با این واقعیت کنار بیایند و از زندگی خود نهایت استفاده را بکنند. نام سریال به جمله “دوستی چیز بزرگی نیست، یک میلیون چیز کوچک است” اشاره دارد. شبکه ABC در می 2021 اعلام کرد فصل چهارم این سریال، که از بهترین سریال های عاشقانه هالیوودی است، در راه است.

16. سریال انگلیسی عاشقانه حس خوب – Feel Good

سریال انگلیسی عاشقانه حس خوب – Feel Good

  • سال ساخت: 2020-2021
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.5
  • تعداد فصل‌ها: 2
  • تعداد قسمت‌ها: 12
  • بازیگران: مای مارتین، شارلوت ریچی، لیزا کودرو، سوفی تامپسون

سریال درام عاشقانه حس خوب ساخته مای مارتین (Mae Martin) و جو همپسون (Joe Hampson) نیز میتواند در لیست قشنگ ترین سریال های احساسی خارجی قرار گیرد. شش قسمت اول سریال حس خوب در مارس 2020 از شبکه 4 انگلستان پخش شد. شبکه نتفلیکس حق پخش بین‌المللی سریال را خرید و آن را برای فصل دوم، و آخر، تمدید کرد. فصل آخر سریال نیز در ژوئن 2021 از شبکه نتفلیکس پخش شد.  قهرمان سریال، مای، یک کمدین کانادایی است که اعتیاد خود را ترک کرده و اکنون در تلاش است کنترل زندگی خود را به دست گیرد.

17. سریال درام عاشقانه بریجرتون – Bridgerton

معرفی سریال عاشقانه خارجی - بریجرتون - Bridgerton

  • سال ساخت: 2020
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.3
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 8
  • بازیگران: فیبی دنور، رگه جین پیج

فهرست بهترین سریالهای رمانتیک خارجی را با سریالی محبوب به پایان می‌بریم. بهترین سریال عاشقانه دنیا ، البته از نگاه شبکه نتفلیکس، سریال بریجرتون است. 8 قسمت اول این سریال حدود 82 میلیون بیننده داشت و تبدیل به یکی از  پربیننده‌ترین سریال‌های نتفلیکس کشور شد. در ژانویه 2021 سریال برای فصل دوم تمدید شد. چند ماه بعد، در آوریل 2021، کریس ون دوسن (Chris Vanguard Dusen) کارگردان سریال، در توئیتر خود اعلام کرد این سریال فصل سه و چهار نیز خواهد داشت. در مقاله معرفی و بررسی سریال Bridgerton می‌توانید برای دانلود این سریال اقدام کنید. برای کسب آخرین اخبار و اطلاعات از فصل دوم سریال نیز به این مقاله مراجعه کنید.

داستان این سریال درام عاشقانه در لندن سال 1813 می‌گذرد. خانواده اشرافی بریجرتون در مرکز داستان هستند و ماجراهای عاشقانه دختر این خانواده، دافنه، با دوک هیستیگنز خط اصلی داستان است.

سخن پایانی

ما در این مقاله بهترین سریالهای رمانتیک خارجی را به شما معرفی کرده و هریک را به صورت کوتاه مورد نقد و بررسی قرار دادیم. فیلم‌ها و سریال های عاشقانه جزء آثار پرمخاطب و محبوبی هستند که طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارند. شما کدامیک از سریال های احساسی خارجی معرفی شده در این مقاله را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش ارسال دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید