روش لاغری دائمی pss

روش لاغری pss مزایای گوناگونی دارد که در ادامه برخی از آن ها را برای شما بیان می کنیم.  همانطور که گفته شد یکی از مهم ترین مزایای این روش لاغری، کاهش وزن سریع است. افرادی که قصد دارند وزن خود را در بازه کوتاه تغییر دهند، می توانند از روش لاغری pss  استفاده کنند. البته پیشنهاد می کنیم قبل از کاهش وزن سریع، به یک متخصص تغذیه یا مربی ورزشی مراجعه کنید. متخصص تغذیه یا مربیان، می توانند شاخص توده بدنی شما را مورد بررسی قرار دهند. سپس بازه زمانی مشخصی برای کاهش وزن به شما پیشنهاد می دهند.

روش لاغری | لاغری

با توجه به اینکه در روش (pss) مقدار بسیار کمی کالری مصرف می شود، بنابراین می توانید طی چند روز اول به میزان قابل توجهی کاهش وزن داشته باشید. شرایط، زمانی سخت می شود که سه روز اول به پایان برسد و رژیم غذایی عادی خود را آغاز کنید. برای جلوگیری از بازگشت وزن، بهتر است از یک متخصص تغذیه کمک بگیرید و از مواد غذایی مناسب استفاده کنید. بازگشت وزن به حالت اول یک مسئله بسیار ناامید کننده است و در برخی موارد، منجر به انزوا و افسردگی می شود.

یکی دیگر از مهم ترین مزایای روش لاغری (pss)، این است که دستورالعمل ساده ای دارد. غذاهایی که در برنامه رژیم غذایی شما قرار می گیرند، بسیار ساده هستند و به راحتی پخته می شوند.  هزینه خرید گن لاغری طبی بستگی به سایز افراد متغیر است.

روش لاغری PSS چیست؟

نوعی روش لاغری که به تازگی طرفداران زیادی پیدا کرده است، روش پی اس اس است. در این روش فرد ملزم است تا به مدت 3 روز از رژیم غذایی کم کالری استفاده نماید. یعنی روز اول کالری را به 1400، روز دوم به 1200 و روز سوم به 1100 برساند. سپس به مدت 4 روز می تواند به رژیم غذایی عادی قبلی خود برگردد و مانند همیشه غذا بخورد. در این رژیم مصرف پروتئین باید زیاد باشد و مصرف چربی و کربوهیدرات محدود شود. در این صورت است که فرد نتیجه خواهد گرفت.

بهترین روش لاغری در خانه

برای اینکه در منزل لاغر  شوید و نیازی نباشد که به باشگاه مراجعه کنید، به نکات زیر دقت نمایید:

  • خوردن صبحانه را فراموش نکنید. صبحانه ای بخورید که در آن از مواد پروتئینی مثل تخم مرغ، لبنیات کم چرب و غلات کامل استفاده شود.
  • در ساعات معینی از روز وعده های غذایی خود را میل کنید.
  • میوه و سبزیجات به وفور استفاده نمایید.
  • فعالیت بدنی خود را افزایش دهید. ساده ترین راهکار این است که روزانه 1 ساعت پیاده روی با سرعت متوسط داشته باشید.
  • حتما 8 لیوان آب در روز بنوشید.
  • با مشورت پزشک از قرص لاغری استفاده کنید.
  • از مواد غذایی پرفیبر استفاده کنید زیرا این نوع مواد غذایی باعث می شوند تا شما به مدت طولانی سیر بمانید و احساس گرسنگی نکنید.
  • اطلاعات غذایی روی مواد غذایی را بخوانید تا از مقدار کالری آنها و سالم بودن یا نبودن آنها مطلع باشید.
  • از بشقاب های کوچک استفاده کنید و غذای خود را با قاشق کوچک یا چنگال بخورید تا دیرتر تمام شود. حداقل 20 دقیقه زمان لازم است تا فرمان سیر شدن به مغز برسد. پس وقتی غذای خود را دیر تمام کنید در عین حال که حجم غذایتان کم بوده سیر هم شده اید.
  • به جای تنقلات مضر و فست فودها به سراغ میان وعده های سالم مثل میوه و سبزیجات بروید.
  • برنامه هفتگی صبحانه، ناهار و شام برای خود داشته باشید و به مقدار کالری مصرفی خود دقت کنید تا از حد مجاز بالاتر نرود.

کمتر بخورید، فعالیت بدنی را افزایش دهید، استرس را از خود دور نمایید و به مقدار کافی بخوابید تا در هر نوع روش لاغری که انتخاب می کنید موفق باشید.

استفاده از انواع گن لاغری زنانه بسیار مرسوم است. افراد برای فرم دهی به اندام ها و هنگام ورزش برای چربی سوزی بیشتر از انواع گن ها استفاده می کنند. گن ها برای قسمت های مختلف بدن، بازوها، ران، شکم و باسن طراحی شده اند و در رنگ های سفید، مشکی و کرم تولید می شوند.

چگونه از رژیم لاغری PSS پیروی کنیم؟

برای پیروی از این رژیم باید روی خوردن غذاهای سالم و مقوی تمرکز کرده و از مصرف غذاهای فرآوری شده، نوشیدنی های شیرین و چربی های ناسالم خودداری کنید. حتماً خوردن وعده های غذایی و میان وعده های سالم را به همراه ورزش در روتین زندگی خود قرار دهید. در ادامه چند نکته تکمیلی برای اجرای رژیم لاغری PSS آورده ایم:

  • وعده های غذایی و میان وعده های خود را از قبل برنامه ریزی کنید. این کار به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که هنگام گرسنگی گزینه های سالمی را در دسترس دارید.
  • بیشتر اوقات غذاهایتان را در خانه بپزید. با این کار کنترل بیشتری روی سلامت مواد اولیه غذاها خواهید داشت.
  • برچسب مواد غذایی را به دقت بخوانید. از غذاهایی که دارای چربی های اشباع و ترانس، قند و سدیم بالایی هستند خودداری کنید.
  • آگاهانه غذا بخورید. به نشانه های گرسنگی و سیری خود توجه کنید و وقتی سیر شدید دست از غذا خوردن بکشید.
  • ورزش منظم داشته باشید. در اکثر روزهای هفته حداقل 30 دقیقه ورزش (با شدت متوسط) کنید.

کلام آخر

شما داشته باشند و با همه افراد سازگاری ندارند. بنابراین بهتر است قبل از انتخاب این رژیم لاغری، از شرایط بدنی و متابولیسم خود مطلع شوید. در رژیم (pss)، میزان مصرف پروتئین افزایش یافته و میزان مصرف غذاهای سرشار از کالری تا حد امکان کاهش می یابد. اگر به اطلاعات بیشتری درباره رژیم های غذایی و لاغری سریع نیاز دارید. فروشگاه گن لاغری مردانه مجموعه ای از بهترین گن های خارجی و ایرانی را دارد