ارز دیجیتال

بهترین رمزارزها برای سرمایه گذاری بلند مدت

  • 1-بیت‌کوین

  • 2-اتریوم

  • 3-کاردانو

  • 4-یونی‌سواپ

  • 5-دوج‌کوین

  • 6-بایننس کوین

  • 7-پولکادات

  • 8-تتر

اقتصاد آنلاین – مهسا نجاتی؛   رمزارزها اخیرا نه تنها به دلیل سودهای کوتاه مدت، بلکه برای سرمایه‌گذاری بلندمدت نیز بسیار محبوب شده‌اند. در روزهای اخیر، رمزارز به یک سرمایه‌گذاری پرریسک تبدیل شده است. معامله‌گران به این بازار به عنوان یک سرمایه‌گذاری بلندمدت توجه می‌کنند.

اما کدام سکه‌ها برای سرمایه‌گذاری مناسب هستند؟ بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط ndtv، برخی از رمزارزها با توجه به ثبات نسبی آنها، می‌توانند گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری بلندمدت باشند. در ادامه به معرفی این رمزارزها می‌پردازیم: 

1-بیت‌کوین

بیت‌کوین در حال حاضر بزرگترین رمزارز جهان به شمار می‌رود. از آنجا که سرمایه‌گذاران آن را “طلای دیجیتال” می‌نامند، ارزش آن در حال افزایش است. یکی از مهم‌ترین دلایل ارزشمند بودن بیت‌کوین، محدود بودن تعداد سکه‌های آن است (21میلیون).

2-اتریوم

اتریوم تقریبا همیشه با بیت‌کوین رقابت می‌کند. سهم آن در بازار رمزارزها اخیرا از 18درصد به 20درصد افزایش یافته است. این سکه یک پلتفرم بلاکچین غیرمتمرکز بوده که اشخاص ثالث را حذف می‌کند.

3-کاردانو

کاردانو نیز یک پلتفرم بلاکچین غیرمتمرکز است که از یک رمزارز بومی استفاده می‌کند. این امر امکان مبادلات ایمن همتا به همتا را فراهم می‌کند. همچنین برنامه‌هایی وجود دارد که قراردادهای هوشمند را به زودی فعال می‌کند.

4-یونی‌سواپ

یونی‌سواپ در حال حاضر امکان استفاده از قراردادهای هوشمند را فراهم می‌کند. این رمزارز، تراکنش‌های خودکار را با استفاده از توکن‌های موجود در بلاکچین اتریوم تسهیل می‌کند.

5-دوج‌کوین

این سکه از ابتدای آغاز کار خود، نرخ استخراج بالایی کسب کرده است. دوج‌کوین هنوز در مرحله سفته‌بازی بوده و از مرز یک دلار عبور نکرده است. با این حال، گردش بالا و ظرفیت نامحدود برای استخراج دارد.

6-بایننس کوین

این رمزارز نیز مانند بیت‌کوین، دارای محدودیت در توکن‌های در گردش است (200میلیون سکه). همچنین، این سکه مطابق برنامه‌ریزی قبلی، به صورت مداوم تعداد کوین‌های در گردش خود را از رده خارج کرده و اصطلاحا توکن‌سوزی می‌کند. موارد ذکر شده دلایل اصلی برای ارزش رو به رشد آن است.

7-پولکادات

این رمزارز برای شبکه‌ها پلی ایجاد می‌کند تا بسیاری از برنامه‌های ساخته شده روی پولکادات بتوانند روی بیت‌کوین و اتریوم نیز کار کنند. با این حال، پولکادات مقیاس‌پذیرتر و سریع‌تر است.

8-تتر

تتر اولین رمزارز متصل به دلار آمریکا به شمار می‌رود. این سکه، یک رمزارز مبتنی بر بلاکچین است. تتر توسط ارزهای فیات که در بانک‌ها بوده، پشتیبانی می‌شود.


چراکه رمزارزها نوسان قیمتی زیادی دارند و به همین دلیل الزامی است که ارزهای دیجیتال سودده را در سبد سرمایه‌گذاریتان قرار دهید. در این مقاله همراه ما باشید تا بهترین ارز دیجیتال مناسب برای سرمایه‌گذاری بلند مدت را به‌طور ویژه بررسی کنیم.

بیت کوین بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری بلند مدت

بیت کوین یکی از جنجالی‌ترین رمزارز در جهان است. در لحظه نگارش این مقاله قیمت هر بیت کوین بیش از ۴۷ هزار دلار آمریکا است. در سال ۲۰۲۱ قیمت بیت کوین تحت تاثیر تصمیم دولت‌ها مانند چین قرار گرفت که کلیه صرافی‌های ارزهای دیجیتال را مسدود کرد. اما این تصمیم چین باعث نشد که خرید و فروش ارزهای دیجیتال متوقف شود. بیت کوین با تصمیم دولت‌ها و حواشی که در سال‌های اخیر به خصوص سال جاری وجود داشت به مرز ۳۰ هزار دلار نیز رسید. اما در هر صورت قیمت ارزهای دیجیتال شاخصی چون بیت کوین به مرور زمان اصلاح می‌شود.

بیت کوین در دوسال گذشته بیش از ۵۵۳ درصد رشد داشته است. این آمار خود به تنهایی نشان می‌دهد که بیت کوین یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری کوتاه و بلند مدت به شمار می‌آید. قیمت تتر، بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و سایر ارزهای دیجیتال محبوب دنیای رمزارزها به ثبات نسبی خاصی رسید است. هر ارزی در رنج قیمتی خاص مقامت و حمایت‌های قابل توجهی دارد. به همین دلیل می‌توان گفت که با اینکه ارزهای دیجیتال نوسان قیمتی بالایی را شاهد هستند اما در هر صورت ارزش سرمایه‌گذاری بالایی دارند.

بهترین ارز دیجیتال مناسب برای سرمایه‌گذاری بلند مدت

تتر باثبات‌ترین رمز ارز در جهان را بهتر بشناسید!

تتر یکی از باثبات‌ترین ارزهای دیجیتال در جهان است. به تتر لقب دلار دیجیتالی داده‌اند. چراکه همیشه قیمت تتر معادل یک دلار آمریکا است. اگر قصد دارید که ارزش پولی‌تان در گذر زمان حفظ شود خرید تتر یکی از بهترین راهکارها خواهد بود. این استیبل کوین محبوب کاربرد بسیاری دارد. اگر در بازار بین‌الملل فعال هستید به راحتی می‌توانید از تتر به‌عنوان نقل و انتقال پول نیز استفاده کنید. چراکه تتر کارمزد بسیار کمی دارد و هر زمان نیاز به دلار یا ریال نیاز داشتید با کمترین کارمزد و در سریع‌ترین زمان می‌توانید آن را تبدیل کنید.

شیبا از ارزهای دیجیتال ارزان قیمت برای سرمایه‌گذاری بلند مدت

شیبا در رتبه سیزدهم ارزهای دیجیتالی قرار دارد و در ۶ ماه گذشته بیش از ۲۹۵ درصد رشد داشته است. تعداد سکه‌های درگردش شیبا بیش از ۵۴۹‌ تریلیون است و حجم مبادلات روزانه‌اش به یک میلیارد دلار نیز می‌رسد. این آمارها نشان می‌دهد که شیبا در جهان چقدر محبوبیت و طرفدار دارد. اگر می‌خواهید در دنیای رمزارزها سرمایه‌گذاری بلند مدت داشته باشید خرید ارز شیبا یکی از بهترین راهکارها خواهد بود. بایننس که یکی از صرافی‌های محبوب ارز دیجیتال در جهان است بیش از ۱۷ درصد از معاملات روزانه شیبا را در اختیار دارد. البته این را در نظر داشته باشید که شیبا جزو میم کوین هایی است که پشتوانه ای قوی ندارد و شاهد نوسانات زیادی است و ممکن است با همان شدتی که گاهی صعود قیمتی دارد، ریزش قیمتی شدیدی نیز داشته باشد.

دوج کوین یکی از بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری ۲۰۲۲

دوج کوین که همان ارز دیجیتال محبوب ثروتمندترین مرد دنیا یعنی ایلان ماسک بوده در سراسر جهان محبوب است. به‌طوری که بررسی‌ها نشان می‌دهد که جستجوی دوج کوین در گوگل از بیت کوین نیز پیشی گرفته است. این رمزارز نیز به واسطه حمایت های ایلان ماسک رشد کرده و ممکن است در نوسانات بازار، ریزش های شدیدی را نیز تجربه کند چراکه این ارز دیجیتال نیز پشتوانه ای قوی ندارد. دوج کوین در یک سال گذشته بیش از ۳۵۰۰ درصد رشد داشته است. این آمارها نشان می‌دهد که بازار مالی رمزارزها برای سرمایه‌گذاری کوتاه و بلند مدت بسیار سودده است. به همین دلیل قبل از سرمایه‌گذاری در ارز خاصی، تاریخچه آن را بررسی کنید. دوج کوین با حمایت‌هایی که از جانب ایلان ماسک دارد، بارها رشدهای خیرکننده‌ای را شاهد بوده است. این در حالی است که دوج کوین در ابتدای سال جاری قیمت ۷۳ سنتی را نیز تجربه کرد. قیمت دوج کوین هم اکنون بیش از ۱۷ سنت آمریکا است و در رتبه دوازدهم ارزهای دیجیتال قرار دارد.

بهترین ارز دیجیتال مناسب برای سرمایه‌گذاری بلند مدت

اتریوم دومین توکن دیجیتالی بازار رمزارزها با بیش از ۱۴ میلیارد معاملات روزانه!

اتریوم با ارزش بازار ۴۴۳ میلیارد دلار دومین بازار بزرگ رمزارزها در جهان است. اتریوم بیش از ۱۸ درصد از بازار مالی رمزارزها را به خود اختصاص داده است و ارزش روزانه معاملات آن به بیش از ۱۴ میلیارد دلار می‌رسد! اتریوم بیش از ۱۱۸ میلیون سکه در گردش دارد و قیمت آن در لحظه نگارش این مقاله بیش از ۳۷۱۵ دلار آمریکا است. اتریوم در ۲ سال اخیر بیش از ۲۷۷۸ درصد رشد داشته است. یعنی اگر شخصی ۲ سال پیش ۱۰۰۰ دلار اتریوم خریده باشد هم اکنون ارزش سرمایه او بیش از ۲۷ هزار دلار است. آیا این آمار نمی‌تواند شما را برای سرمایه‌گذاری در بازار آنلاین رمزارزها که هیچ‌گونه تعطیلی هم ندارد، قانع کند؟

نوبیتکس بزرگ‌ترین صرافی دیجیتال رمزارزها در ایران

در این مقاله بهترین ارز دیجیتال مناسب برای سرمایه‌گذاری بلند مدت را به‌طور ویژه بررسی کردیم. اگر می‌خواهید در بازار آنلاین رمزارزها وارد شوید حتماً آموزش ببینید. دوره‌های آموزشی، خواندن مقالات معتبر، بررسی بازارهای مالی و تماشای ویدیوهای آموزشی در نوع سرمایه‌گذاری‌های شما نقش به‌سزایی خواهد داشت.

نوبیتکس بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران است که امکان خرید و فروش انواع رمزارزهای محبوب در جهان را به‌صورت ریالی فراهم آورده است. از محبوب‌ترین رمرازارزهای صرافی نوبیتکس می‌توان به بیت کوین، اتریوم، دوج کوین، تتر، ترون، شیبا، دوج کوین و انواع رمزارزهای دیگر اشاره کرد. اگر قصد سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها را دارید هم اکنون وارد وب‌سایت نوبیتکس شوید و اپلیکیشن اندرویدی نوبیتکس را دانلود و نصب کنید! با نوبیتکس یک گام به موفقیت در بازار رمزارزها نزدیک‌تر هستید.

کد خبر 649692

دیدگاهتان را بنویسید