عمومیکسب و کار ایرانی

نقش انتخاب فونت ها در چاپ کاتالوگ

استفاده از فونت مناسب در هر جایی که مورد مطالعه قرار می گیرد بسیار مهم است. خواه این نوشته به صورت یک جمله چند کلمه ای باشد و یا به صورت متون بلند.تاکنون بدون شک با این اتفاق روبرو شده اید که با اشتیاق برای مطالعه ی مطلبی به وب سایتی مراجعه کرده اما به محض مشاهده ی متن با فونت نامناسب و آزاردهنده از آن صحفه به سرعت خارج شده اید. این میزان از اثرگذاری و اهمیت استفاده از فونت مناسب در تمامی کارهای چاپی نیز صدق می کند. در ادامه با فونت نکته ای مهم در چاپ بیشتر آشنا می شوید.به طور مثال در محصولاتی همچون ، کاتالوگ، ، ، ، کتاب و … عدم توجه به فونت مناسب با نوع طراحی، محصول و خدمات می تواند به راحتی از جلوه آن بکاهد و توجه مخاطبین را به اندازه ای که باید جلب نکند.

 

 

از سویی دیگر همواره باید به این نکته توجه داشت که تنها داشتن یک طرح با فونتی که در صفحه ی نمایش کامپیوتر قابل قبول و استاندارد به نظر می رسد کافی نیست. چاپ کاتالوگ در اصفهان پیش از چاپ طرح  استانداردهایی که در زمینه ی چاپ صحیح فونت ها در نظر گرفته شده است را رعایت می کند

بهترین فونت های تایپوگرافی در چاپ مجلات

چیزی مانند یک مجله دیجیتال می تواند انواع مختلفی از فونت های تایپوگرافی داشته باشد.

بسته به اینکه از چه کسی می پرسید، ممکن است پاسخ متفاوتی برای بهترین پاسخ دریافت کنید.

در صنعت نشر مجلات، حتی فونت های تایپوگرافی ترجیحی برای هر ژانر وجود دارد.

بهترین فونت های تایپوگرافی در ها

کلید انتخاب یک فونت تایپوگرافی خوب برای کاتالوگ دیجیتال این است که چیزی را پیدا کنید که

حتی در اندازه های کوچکتر خوانا باشد.

شما هرگز نمی دانید که چقدر باید متن را کوچک کنید، بنابراین بهترین کار این است که چیزی را انتخاب کنید که ساده باشد.

در اینجا چند مورد از فونت های خوب در چاپ کاتالوگ ها وجود دارد:

ساده است، ظاهر خوبی دارد، و به راحتی به دست می آید.

این چیز خاصی نیست، اما اگر می خواهید یک کاتالوگ سبک شرکتی یا لوکس تهیه کنید، این کار را انجام می دهد.

بهترین فونت ها در چاپ کاتالوگ و بروشور

امروزه نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین باید به شما بگوید که چقدر خوب کار می کند.

کاتالوگ شما تنها می تواند از استفاده از چنین فونت تایپوگرافی بی انتها بهره مند شود.

من فکر می کنم که به خصوص با یک کاتالوگ فناوری خوب کار خواهد کرد.

صاف است، اما به اندازه کافی لبه برای برجسته کردن ارائه می دهد.

خیلی ساده، این یک انتخاب رایگان عالی برای فونت تایپوگرافی در کاتالوگ شما است.

Noto

این همان فونتی است که ایکیا برای استفاده در کاتالوگ 2020 خود انتخاب کرد.

تقریباً برای هر طراحی کاتالوگ عالی خواهد بود، زیرا بسیار ساده است.

یکی از قابل توجه ترین آنها استون مارتین است.

اما می توان از آن برای چاپ کاتالوگ و یا نیز استفاده کرد.

شخصاً من را به یاد بسیاری از کاتالوگ های لوازم آرایشی می اندازد که امروزه می بینید،

بنابراین فکر می کنم برای چیزی در این راستا عالی است.

بهترین فونت های تایپوگرافی در چاپ بروشورها

برای بروشورها، نام بازی چشم نواز است.

یک فونت تایپوگرافی بروشور خوب هم مکمل محتوای بروشور است و هم توجه خواننده را جلب می کند.

بنابراین، واقعاً می توان گفت که در انتخاب فونت بروشور خوب، امکانات بی نهایت وجود دارد.

نمونه هایی از فونت های مورد استفاده در چاپ بروشور ها

به این معنی که برای جلب توجه هر خواننده ای عالی است.

این به خوبی با هر چیزی که حال و هوای ظریفی دارد کار می کند، اما فقط باید به عنوان سربرگ استفاده شود.

به اندازه کافی ساده است، اما هنوز هم با سبک گرد خود چیزهای زیادی را به میز می آورد.

برای من، این یک حال و هوای بسیار قدیمی را به نمایش می گذارد، اما این بدان معنا نیست که

با بسیاری از سبک های بروشور دیگر نیز به خوبی کار نمی کند.

فونت های اسکریپت با هر بروشوری خوب کار نمی کنند،

Moon

Moon یک فونت بسیار ساده و در عین حال منحصر به فرد است.

خواندن آن آسان است، به این معنی که فونت عالی برای یک بروشور ایجاد می کند.

این می تواند به عنوان یک هدر یا متن بدنه به خوبی کار کند.

واقعاً مهم نیست که چگونه از آن استفاده می کنید، عالی به نظر می رسد.

فرانکلین گوتیک بزرگ، جسورانه و صریح است.

برای جلب توجه کسی کاملاً عالی است.

ممکن است نخواهید از آن به عنوان متن اصلی در بروشور خود استفاده کنید، اما به عنوان یک سربرگ، به خوبی انجام می شود.

مهم نیست که چه نوع بروشوری را ایجاد می کنید، این فونت تایپوگرافی به خوبی کار خواهد کرد.

اما، فقط در صورتی که در این بخش کمی مبهم هستید، به تصویر زیر نگاهی بیندازید

اکنون همانطور که می بینید، تفاوت های عمده ای در این دو فونت وجود دارد.

شما می توانید همه چیز را در اولویت قرار دهید،اما آیا استفاده از یکی بر دیگری واقعاً تفاوتی ایجاد می کند؟ همانطور که معلوم است، بله.اساساً همه چیز به این بستگی دارد که آیا قصد دارید نشریه خود را چاپ کنید یا آن را دیجیتال نگه دارید.زیرا بیشتر یک عنصر طراحی را پیاده سازی می کنند.اساساً، دیدن آنها بسیار خوشایند است.فونت کلاسیک سریف بیشتر در نشریات چاپی استفاده می شود.

با کمک بریدگی ها و جزئیات اضافی، آنها به هدایت چشم خواننده در سراسر صفحه، از یک کلمه به کلمه دیگر کمک می کنند.فونت تایپوگرافی به تنهایی قلمرو متفاوتی از طراحی است.می توانید انتشارات خود را با تصاویر زیبا، رنگ های چشمگیر و بهترین محتوایی که می توانید تصور کنید بارگذاری کنید،

اما اگر فونت خاموش باشد، همه چیز خاموش است.این فونت های بالا همیشه یک شرط مطمئن هستند.همانطور که گفته شد، فونت تایپوگرافی همیشه باید به محتوای کاتالوگ تجارت الکترونیک یا بروشور دیجیتال بستگی داشته باشد.ناگفته نماند، شما باید همیشه در برند باقی بمانید.این می تواند یک فرآیند دشوار باشد، اما من قول می دهم که فونت مناسب، انتشار شما را پیش از رقابت پیش بینی می کند.

البته لازم به ذکر است که در برخی موارد می توان از تبدیل سند ارسالی به صورت و یا تصویر با فرمت tiff استفاده کرد منتها اگر در متن شما فونت های بسیار کوچک و در اندازه ی 6 پوینت وجود دارد بهتر است که از این نوع تبدیل استفاده نکنید. زیرا در این حالت قابلیت تبدیل فونت های خیلی کوچک با کیفیت بالا وجود ندارد و در اطراف نوشته ها کنگره های ریزی ایجاد می شود. در اصطلاح به این حالت رنجه می گویند. ایجاد رنجه در فونت به ظاهر آن آسیب رسانده و کاملا آن را از حالت طبیعی خارج می کند.

به خاطر داشته باشید که ایجاد حالت رنجه می تواند در حالتی که تصاویر و اشکال طرح همچنان در کیفیت قابل قبول پس از تبدیل به فرمت tiff هستند نیز رخ دهد. با کمی درشت نمایی متن می توان به راحتی این کنگره ها را مشاهده کرد.

بنابراین با توجه به موارد بیان شده و نوع سند خود می توانید یکی از این روش ها را انتخاب کرده و طرح خود را از نظر بررسی فونت در قالب استاندارد صحیح چاپی قرار دهید.

در ادامه ی این مقاله مواردی که می تواند شما را به استاندارد مورد نظر در چاپ فبهترین فونت ها در چاپ کاتالوگ و بروشور ، در هر طراحی، فونت تایپوگرافی مناسب واقعا می تواند

تفاوت بزرگی ایجاد کند. اما انتخاب فونت مناسب بسیار ساده تر از انجام آن است.

تعداد زیادی برای انتخاب وجود دارد، بنابراین چگونه میدانید که انتخاب درستی انجام دادید؟

خوب، باور کنید یا نه، چند دستورالعمل وجود دارد که می توانیم به شما ارائه دهیم.

اما قبل از شروع، به یاد داشته باشید که هر نشریه متفاوت است.

بسته به هدف شما از انتشار، این نکات و دستورالعمل ها ممکن است برای شما مفید باشد یا نباشد.

اما اگر تنها چیزی که دنبال آن هستید یک نشریه با ظاهر خوب است، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم