تکنولوژی

بهترین هدست شیائومی

خرید بهترین ایرپاد شیائومی

 

بهترین ایرپاد شیائومی: استفاده از هدفون بی سیم با پیشرفت تکنولوژی روز به روز در حال افزایش است.

18 Top Xiaomi Earphones 2023 | The Best Xiaomi Earbuds Review – Wireless, Noise Cancelling

امروزه انواع مختلفی از هدفون در بازار وجود دارد که انتخاب را بسیار دشوار و خسته کننده می کند. در این مقاله می خواهیم کار را برای شما آسان کنیم.(خرید ایرپاد شیائومی)

به همین دلیل لیستی از بهترین هدفون های شیائومی را برای شما آماده کرده ایم. این لیست به شما هر آنچه برای انتخاب هدفون مناسب نیاز دارید ، خصوصاً برای هدفون شیائومی متناسب با بودجه شما ، می دهد.

امیدواریم با خواندن این متن ، بهترین ایرپاد را پیدا کنید که ارزش خرید دارد.(خرید ایرپاد شیائومی)

  1- خرید ایرباد شیائومی:

 Xiaomi Airdots pro 2

   

 

بالاترین رتبه در میان هدفون های شیائومی در لیست ما Xiaomi Airdots pro 2 است. این نوع ایرپادها بهترین ایرپاد شیائومی خوانده می شود

زیرا بسیار بیشتر از کپی هدفون های اپل برای کاربران اندرویدی است که طرحی مشابه دارند. این ایرپادها برای شما بسیار بیشتر از هزینه پرداختی شما کارامد است به همین دلیل ارزش خرید دارد.

شارژ سریع آن به مدت یک ساعت به شما امکان گوش دادن مداوم به موسیقی را می دهد.

مهمترین دلیل اینکه مردم معمولاً ایرپادهای اپل را انتخاب می کنند این است که استفاده از آنها بسیار آسان است و اگر بخواهیم صادقانه بگوییم ، این ویژگی برای کسانی که مشغول کار هستند نیز بسیار مهم است.

خوشبختانه شیائومی این مورد را در نظر گرفته و همگام سازی خودکار با هر دستگاهی که به آن متصل می شوید را آسان تر کرده است.

این ویژگی ما را در بالای لیست قرار می دهد. البته این تمام ماجرا نیست ، همچنین می توانید به راحتی وضعیت شارژ ایرپاد را بررسی کنید.(خرید ایرپاد شیائومی)

بهترین جایگزین Apple AirPods 2″

اگرچه عمر باتری 4 ساعته ایده آل نیست ، اما با استفاده از جعبه شارژ می توانید زمان بیشتری برای شارژ باتری داشته باشید.

هنگام گوش دادن به موسیقی دیگر، نیازی به قطع موسیقی نیستید و ناگهان شخصی شروع به صحبت با شما می کند ، فقط یکی از ایرپاد ها را از گوش خود خارج کنید.

به همین دلیل آن را بهترین ایرپاد شیائومی می نامیم. سایر ویژگی های این هدست ها تنها با لمس گوشی آنها قابل کنترل است ، حتی اگر این کار برای شما دشوار است.

می توانید از عملکرد دستیار مجازی آن استفاده کنید. علاوه بر این ، سبک بودن ایرپادها و قابلیت گرفتن نویز قطعاً تجربه سرگرم کننده هنگام استفاده از Airpods Pro 2 را ایجاد خواهد کرد.(خرید ایرپاد شیائومی)

مزایای هدفون Air dost PRO2:

  • کیفیت صدای باورنکردنی موسیقی
  • طراحی مینیمالیستی آن
  • شارژ سریع
  • صدای تماس واضح
  • همگام سازی خودکار
  • وزن بسیار کم
  • امکان ضبط صداهای آزار دهنده در اطراف

معایب Air dost PRO2:

  • اندازه آن ممکن است برای همه مناسب نباشد
  • ایرپاد های  آن بسیار حجیم هستند

ویژگی‌های خاص

  2- هدفون مناسب برای زمان کار: Haylou GT1 PRO

 

                                        ✅ برای بررسی دقیق تر و جزئیات بیشتر این ایرپاد،کلیک کنید✅    

دومین ایرپاد شیائومی به Haylou GT1 Pro متعلق است. این مدل برای استفاده در حین کار بسیار مناسب است. مقاومت در برابر آب اطمینان می دهد که در صورت تعریق یا باران ناگهانی  ، ایرپاد آسیب نمی بینند.

وزن سبک آنها نیز به مزایای آن کمک می کند. درجه IPX5 (نشان دهنده مقاومت کم در برابر آب) مقاومت آن در برابر آب را با یک پوشش محافظ تضمین می کند.(خرید ایرپاد شیائومی)

طراحی ارگونومیک آن با اتصالات ایرپاد دوگانه ، استفاده از این هدفون را برای مدت طولانی آسان کرده است. این هدفون ها همچنین دارای کنترل های لمسی هستند که باعث سهولت در پخش موسیقی می شود.(خرید ایرپاد شیائومی)

عمر باتری این ایرپاد شیائومی 3.5 ساعت است که چندان جذاب نیست. اما با جعبه شارژ می توان این زمان را افزایش داد. بنابراین معمولاً از 26 ساعت پخش موسیقی پشتیبانی می کند.

این ویژگی باعث می شود ایرپاد شبائومی Haylou GT1 Pro به عنوان دومین هدفون بزرگ شیائومی تبدیل شود.

اگرچه جعبه شارژر کمی بزرگتر است اما باتری های محکم ارزش شارژر را دارند. جعبه شارژ مشکی این هدفون دارای 4 چراغ LED است که میزان شارژ در آن را نشان می دهد.(خرید ایرپاد شیائومی)

با این حال ، بهترین هدفون شیائومی مخصوص کار ، تمرین یا ورزش است.

  • مزایای هدفون های Xiaomi Haylou GT1 Pro
  • رتبه بندی IPX5
  • سبک ایرپادها
  • شارژ اضافی با جعبه شارژ
  • جعبه شارژ باتری
  • طراحی ارگونومیک
  • معایب هدفون Xiaomi Haylou GT1 Pro
  • سریع بارگیری نمی شود
  • کیفیت صدا در هنگام مکالمه تلفنی ضعیف است
  • جعبه شارژ کمی بزرگ است

 

 

   3.مناسب‌ترین هدفون برای سفر: Haylou GT2

ایرپاد شیائومی Haylou GT2 مناسب ترین هدست برای مسافرت های مداوم است. شکل ظاهری آن بسیار ساده و مشکی است. برای سهولت استفاده ، این هدست دارای روکش سیلیکونی است که کاملاً در گوش شما قرار می گیرد.

این هدفون شیائومی مشکلی در برخورد تصادفی دست با سطح لمسی که می تواند یک ویژگی آزار دهنده باشد را ندارد.  سطح هدفون به جای لمس ، یک دکمه دارد. این دکمه چند منظوره به شما امکان می دهد همه فعالیت ها را کنترل کنید.

به جز میزان صدا. با کمک یک دستیار مجازی این مشکل قابل حل است و همچنین برای کسانی که فراموش کارند و به  کارکردن با دکمه دیرعادت میکنند، بسیار مفید است.

“Haylou GT2 دقیقاً کیفیت GT1 PRO را دارد ، با این تفاوت که توسط یک دکمه کنترل می شود. انتخاب شما به این بستگی دارد که آیا می خواهید هدفون حساس به لمس باشد یا با دکمه کار کند.”

کیف شارژ قابل حمل و ایرپاد سبک از ویژگی های منحصر به فرد این هدفون شیائومی در سفر است. هر ایرپاد 3.7 گرم وزن دارد که وزن آن بسیار سبک است و پوشیدن آن بر روی گوش آسان است.

علاوه بر این ، Haylou GT2 با کابل به جعبه شارژ متصل می شود که این امر روند شارژ را تسهیل می کند. به خاطر داشته باشید که سیم های متصل به جعبه شارژ با جمع شدن در داخل جعبه از زیبایی آن نمی کاهند.

اگر به جعبه موجود در عکس نگاه کنید می بینید که موقعیت باز جعبه، آن را بسیار زیبا کرده است. استاندارد IPX5 که این هدفون دارد تضمین می کند در صورت خیس شدن هدفون آسیب نمی بیند.(خرید بهترین ایرپاد شیائومی)

این عملکرد ضد آب باعث می شود هنگامی که آب روی هدفون پاشیده  میشود،آسیب نبیند و بهترین انتخاب را برای سفر به ما بدهد.

 

مزایا Haylou GT1 PRO

 

  • جعبه شارژ قابل‌حمل و مد روز
  • ایربادهای سبک
  • ماندگاری باتری
  • جعبه شارژ با ساختار داخلی شارژ شدن

 

معایب Haylou GT1 PRO

باز بودن جعبه شارژ که احتمال آسیب به ایربادها را افزایش می‌دهد.

باس (صدای بم) ضعیف و فشرده

 

   4.پرفروش ترین ایرپاد شیائومی

Redme Airdots

 

تردیدی نیست که Redmi Airdots بهترین انتخاب هنگام خرید شما خواهد بود. به خاطر داشته باشید که قیمت پایین این هدفون دلیل بی کیفیت بودن آن نیست.(خرید بهترین ایرپاد شیائومی)

در واقع ، با این قیمت ، شیائومی بهترین هدفون را با کیفیت صدای عالی دارد. با قابلیت از بین بردن صداهای آزار دهنده ، مطمئناً تجربه متفاوتی خواهید داشت.(خرید بهترین ایرپاد شیائومی)

“این مدل ایرپاد شیائومی ، Redmi Airdots ، پر فروش ترین هدفون شیائومی است که حرف هایی برای گفتن دارد.”

این ایرپاد آنقدر کوچک و سبک هست که شما به هیچ وجه آنها را احساس نمی کنید. این سهولت استفاده به دلیل استفاده از جک هدفون سیلیکونی است.(خرید بهترین ایرپاد شیائومی)

باید گفت که این ایر پاد صدای بسیار زیادی تولید میکند. نیازی نیست نگران دکمه های لمسی این ایرپاد باشید.

دکمه های سطح خارجی هدفون کار را راحت تر می کند و برخی کارها را پشتیبانی می کند. در این مدل دستیار مجازی کار شما را آسان می کند.(خرید ایرپاد شیائومی)

حفاظت از هدفون در مقابل خیس شدن با استاندارد IPX4 تعیین می شود. عمر باتری نیز بسیار خوب است و حدود 15 ساعت مکالمه دارد.(خرید ایرپاد شیائومی)

از جمله استفاده از جعبه شارژ. Redmi Airdots با قیمت 21.99 دلار (معادل حدود 300000 تومان) بهترین انتخاب را با توجه به بودجه شما در اختیارتان قرار میدهد.

 

      مزایای هدفون Redmi Airdost

 

  • طراحی ساده
  • عمر باتری نسبتاً خوب
  • ایربادهای سبک
  • کیفیت صدای عالی
  • قیمت مناسب

 

    معایب Redmi Airdost

  • با پورت نوع C  سازگاری ندارد
  • کیفیت صدای تماس آن خیلی خوب نیست.
  • در مقابل سایش مقاوم نیست

 

   5. Xiaomi mi Airdots

خرید ایرپاد رنگ سفید:

بهترین هدفون شیائومی از نظر دوام است. اگرچه این ایرپاد از پلاستیک ساخته شده اند ، اما همین مواد پلاستیکی از لایه بیرونی مانع از آسیب دیدن می شود.خصوصاً در هنگام خیس شدن. رنگ سفید این ایرپاد نیز بسیار زیباست.

به خاطر داشته باشید که ایرپاد نه تنها زیبا هستند،بلکه جعبه شارژ نیز جلوه خاصی دارد. درب جعبه شارژ از مواد مات و شفاف ساخته شده است که علاوه بر دوام بالا ، زیبایی آن را نیز افزوده است.(خرید ایرپاد شیائومی)

“Mi AirDots یک انتخاب عالی برای سلیقه های مینیمال و علاقه مندان به رنگ سفید است. همچنین کیفیت بهتری نسبت به Haylou GT1 PRO دارد.”(خرید بهترین ایرپاد شیائومی)

برای روشن کردن این هدفون،کافیست آن را از جعبه شارژ خارج کنید. قابلیت لمسی آن کنترل برنامه ها را آسان می کند، اما چون ایرپادها در گوش فرو نمی روند،(خرید بهترین ایرپاد شیائومی)

استفاده از آن را کمی دشوار می کند. در حالت مونو می توانید تا 5 ساعت بدون وقفه موسیقی پخش کنید.سبکی وکوچک بودن نیز به ویژگی های خوب آن کمک می کند.(خرید بهترین ایرپاد شیائومی)

 

مزایای هدفون Xiaomi Xiami Mi Airdost:

  • جذب شوک ناگهانی !
  • جفت شدن خودکار
  • حمل آسان
  • رنگ سفید خیره کننده ایرپاد
  • مواد با دوام

 

معایب Xiaomi Mi Airdots: دستیار صوتی چینی

 

 

ایرپادشیائومی haylou gt3 (بررسی ویدئویی)

 

 

 

    ک

معرفی بهترین ایرپاد شیائومی:

 

آیا از لیست 6 هدفون برتر شیائومی که برای شما آماده کرده ایم راضی هستید؟

خوب طبق لیستی که ما تهیه کردیم ، Xiaomi AirDots Pro 2 بهترین مدل هدست شیائومی لقب گرفت. امیدواریم این لیست به شما در انتخاب هدفون مناسب کمک کند.(بهترین ایرپاد شیائومی)

این لیست براساس آزمایش هر یک از هدفون ها و بررسی مزایا و معایب آنها است. Xiaomi AirDots Pro 2 به دلیل طراحی عالی و اتصال کامل ، بهترین نوع هدست شیائومی لقب گرفت.(بهترین ایرپاد شیائومی)

Haylou GT1 Pro فقط در جایگاه دوم باقی مانده است زیرا عمر باتری آن خیلی خوب نیست. اما بسیار سبک به نظر می رسد و بنابراین برای فعالیت در فضای باز بسیار مناسب است.(بهترین ایرپاد شیائومی)

از طرف دیگر ، Haylou GT2 هنگام مسافرت مداوم بسیار خوب است؛ زیرا مشکلی برای تماس های ناگهانی و قطع موسیقی یا مکالمه وجود ندارد.(بهترین ایرپاد شیائومی)

Redmi Airdots ارزانترین هدفون بود و Mi Airdots برای کسانی که رنگ سفید را دوست دارند و ماندگاری بالایی دارند بسیار مناسب است.

در نهایت کدام یک از این هدفون ها را انتخاب می کنید کاملاً به هدف و نوع کاربردی که ارزش خرید دارد بستگی دارد.(بهترین ایرپاد شیائومی)

ماندگاری بالای باتری ، شارژ بی سیم و دستیار صوتی Siri برای مثال خصوصیت هایی می‌باشند که سبب ساز محبوبیت زیاد AirPads اپل گردیده اند 

البته بها بالای آنان سبب گردیده مصرف کنندگان بیشتر به تامل دستگاه های هندزفری بلوتوث دیگر باشند. آیا به آیتم های اقتصادی بیشتری برای AirPod فکر میکنید؟

با ما همراه باشید تا نقاط قوت و ضعف بهترین ایرپادهای شیائومی در بازار در سال 2021 را چک کنیم تا جایگزینی مطلوب برای تاج و تخت بهترین ایرپادهای سال پیدا کنیم.

بهترین ایرپاد یا بهترین هندزفری با سیم ؟

از حیث کیفیت صدا ، هندزفری بلوتوث معمولاً از کیفیت پایین تری نسبت به ایرپاد کابلی برخوردار است ، ولی بایستی در نظر داشته باشید که بسته به پولی که برای خرید ایرپاد پرداخت میکنید ، ممکن میباشد این گفته خطا باشد.

دوام باتری یک کدام از معیارهای اصلی هنگام خرید ایرپاد شیائومی میباشد. همان طور که می‌دانید ایرپاد باسیم نیازی به شارژ ندارد و این یک کدام از مزیت های آن نسبت به بی سیم میباشد.

همینطور ، قدمت باتری ایرپاد یا این که هندزفری بی سیم بسته به بها پرداخت گردیده گوناگون میباشد. بدین ترتیب میتوانید دستگاه هندزفری مورد علاقه خویش را بر پایه ی نیاز خویش تهیه کنید.

بازهم ، این می‌تواند بسته به قیمتی که برای خرید می‌پردازید گوناگون باشد ، اگرچه تلفن های هندزفری بی سیم معمولاً گران ترند. البته اجزای اساسی برای بیان بهترین ایرپاد نام برده میباشد.


چه کسی بهتر است از ایرپاد استفاده نماید؟

ورزشکاران: در شرایطی که میخواهید از گیر افتادن در میان سیم ها و نگرانی در زمینه‌ی شکستن خداحافظی فرمائید ، یک دستگاه هندزفری یا این که ایرپاد بهترین انتخاب برای شماست ، ایرپاد شیائومی و مورد ها شبیه آن را بخرید ،

مسافران: آیا ماجراجویی و مسافرت می‌کنید؟ در حمل بار اضافی ، با ایرپاد شیائومی بلوتوث ، گوش دادن به موسیقی و لذت بردن از موسیقی در هر مکان کره زمین ، ممکن میباشد

گیمرها: فرقی نمی کند چند سال داشته باشید ، در صورتیکه یک گیمر کامپیوتر باشید ، به طبعً دوست دارید بیشتر در بازی غرق گردید ، به همین عامل ایرپاد بی سیم بهترین گزینش برای شما میباشد

 

دیدگاهتان را بنویسید