تکنولوژی

بهترین هدفون بلوتوثی شیائومی

گستردگی برندها، مدل‌ و قیمت هدفون باعث می‌شود تا کاربران برای پیدا کردن و خرید هدفون باکیفیت دچار مشکل و سردرگمی شوند. مشخصات و ویژگی‌های هدفون پیچیده و در عین حال، فنی بوده و همین مسئله می‌تواند تاثیر زیادی در کیفیت صدا داشته باشد. در این مقاله قصد داریم با راهنمای خرید بهترین هدفون، هندزفری و بادز شیائومی همراه شما باشیم، اما بهتر است در ابتدا با ویژگی‌های مهم هدفون‌های باکیفیت آشنا شوید. همچنین در ادامه می‌توانید به مقایسه هندزفری های شیائومی و مدل‌های متفاوت آن‌ها هم دست پیدا کنید.

 

برای مشاهده مشخصات، مقایسه و خرید انواع هدفون و هندزفری روی لینک کلیک کنید: قیمت هدفون و هندزفری

 

 1: هدفون‌های In-Ear

هدفون‌های In-Ear به دلیل قرارگیری کامل در گوش می‌توانند کیفیت صدای بسیار خوبی را ارائه دهند و از طرفی موجب کاهش نویز خارجی شوند. هدفون‌های درون گوش در اندازه‌های گوناگون طراحی و تولید می‌شوند. شما می‌توانید هنگام خرید هدفون‌های In-Ear، سایز آن‌ها را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید خرید خوبی را تجربه کنید. توجه داشته باشید عدم انتخاب صحیح می‌تواند برای شما دردسرساز شود.‌ یکی دیگر از ویژگی‌های هدفون درون گوش را می‌توان قابل حمل بودن آن‌ها عنوان کرد و به راحتی هنگام حرکت یا استفاده در باشگاه بدنسازی، قابل استفاده خواهند بود. این نوع گوشی‌ها به دو صورت سیمی و بیسیم ارائه می‌شوند.

2: هدفون‌های On-Ear

یکی دیگر از انواع هدفون‌ها را می‌توان مدل‌های روی گوش (On-Ear) دانست و تفاوت آن‌ها با مدل In-Ear، عدم توانایی قابل توجه در کاهش نویز و صدای محیط خارج عنوان کرد. این هدفون‌ها می‌توانند صدا را به صورت مستقیم وارد کانال گوش کنند و بدین ترتیب، کیفیت بالایی را هم ارائه خواهند کرد.

3: هدفون‌های Over-Ear

بدون تردید هدفون‌های Over-Ear را باید به عنوان یکی از بزرگ‌ترین هدفون‌هایی دانست که امکان خرید آن‌ها وجود دارد. همچنین بخش مرکزی پخش‌کننده صدا هم دورتر از گوش قرار گرفته و می‌تواند صداهای جذاب‌تری مشابه آن چه که از طریق اسپیکرها می‌شنوید، ارائه کند. این هدفون با پوشش گوش می‌تواند عایق بسیار خوبی در برابر صدا باشد، اما در مقایسه با سایر هدفون‌ها، حمل ساده‌ای ندارد. بد نیست بدانید هدفون‌های Over-Ear کماکان به عنوان مهم‌ترین گزینه خرید کاربران شناخته می‌شوند و میزان تولید آن‌ها هم بسیار زیاد است.

 

بدون محدودیت بودجه یک هندزفری بی سیم نیاز دارید؟ مقاله بهترین هندزفری بی سیم را بخوانید.

 

4: درایور

بدون شک درایور را باید به عنوان مهم‌ترین بخش از یک هدفون معرفی کرد. وظیفه درایور، تبدیل سیگنال الکتریکی به فشار صوتی است؛ در حالت کلی می‌توان گفت درایور موجب ایجاد صدا خواهد شد. توجه داشته باشید درایورها از آهن‌ربا، سیم‌های مرتبط با صدا و دیافراگم تشکیل شده‌اند. کلیه اجزا موجب ارتعاش دیافراگم می‌شوند و ارتعاش موردنظر باعث ایجاد امواج صوتی شده که به گوش می‌رسد. در برگه مخصوص هدفون، درایور قطر دیافراگم را نشان می‌دهد که بر حسب میلی‌متر اندازه‌گیری شده است. از آن جایی که هدفون‌های In-Ear نمی‌توانند با سایز بزرگ تولید شوند، یک گوشی برای باس و دیگری برای فرکانس‌های متوسط و بالا در دسترس قرار دارند.

5: حساسیت و سطح فشار صدا

حساسیت و سطح فشار صدا (SPL) را می‌توان اصطلاحات مرتبطی دانست که احتمالا در برگه‌های مخصوص مشخصات هدفون قرار دارند. این مشخصات به خوبی نشان خواهند داد که هدفون شما تا چه اندازه می‌تواند صدای قوی را ارائه دهد. در حقیقت حساسیت نشان می‌دهد چگونه یک سیگنال الکتریکی به صورت موثر می‌تواند به یک سیگنال صوتی تبدیل شود. توجه داشته باشید که SPL واحد اندازه‌گیری حساسیت بوده و معمولا به صورت دسی بل در میلی‌وات نمایش داده خواهد شد.  با این که آستانه درد برای سر و صدا را حدود 120 دسی‌بل عنوان کرده‌اند، اما اداره ایمنی و بهداشت شغلی ایالات متحده، هشدارهایی پیرامون قرار گرفتن طولانی‌مدت در معرض SPL بیشتر از 85 دسی‌بل صادر کرده است.

6: امپدنس (Impedance)

امپدانس را باید اندازه‌گیری مقاومت الکتریکی دانست و با واحد اهم نمایش داده می‌شود. اگر بخواهیم تعریف ساده‌ای داشته باشیم، بهتر است بدانید امپدانس بالاتر به معنای مقاومت بیشتر خواهد بود؛ در حقیقت برای هدایت هدفون در امپدانس بالا، قدرت بیشتری هم نیاز خواهد بود. هدفون‌هایی که برای گوشی‌های موبایل طراحی شده‌اند، امپدانس کمتری دارند و معمولا پایین‌تر از 32 اهم خواهند بود؛ این بدان معنا است که از انرژی کمتری استفاده می‌کنند. هدفون‌های باکیفیت با امپدانس بالاتر از 120 اهم همراه هستند و جالب آن که نیازمند تقویت‌کننده اختصاصی خواهند بود.

هدفون‌هایی که امپدانس پایین‌تری دارند و با این که از ولتاژ کمتری استفاده می‌کنند، نیازمند جریان الکتریکی بیشتری خواهند بود. جریان الکتریکی موجب ایجاد ارتعاش شده و می‌تواند موجب ایجاد صدا شود. در حالت کلی این موضوع باعث خواهد شد هدفون‌های با امپدانس پایین باعث ایجاد صدای خش خش در پس زمینه شوند. همچنین عدم تطبیق امپدانس می‌تواند باعث بروز سایر مشکلات در عملکرد هدفون شود.

 

شاید نیاز داشته باشید: حل مشکل اسپیکر و میکروفن گوشی

 

7: پاسخ فرکانس

پاسخ فرکانسی نشان‌دهنده محدوده فرکانس‌های صوتی بوده که هدفون می‌تواند ایجاد کند و با هرتز نمایش داده می‌شود. بیشتر هدفون‌ها دارای فرکانس پاسخ‌گویی معادل 20 الی 20 هزار هرتز هستند که با شنوایی انسان مطابقت دارد. با این که اعداد می‌توانند به شما در انتخاب هدفون مناسب کمک کنند، اما نمی‌توان آن‌ها را به عنوان شاخص مناسبی برای کیفیت صدا معرفی کرد. به عنوان مثال، در صورتی که می‌خواهید باس زیادی در هدفون وجود داشته باشد، باید به دنبال دستگاهی باشید که فرکانس باس پایین‌تری را پشتیبانی کند.

8: اعوجاج هارمونیکی کل (THD)

توجه داشته باشید که اعوجاج هارمونیکی کل، میزان اعوجاج را هنگام استفاده از هدفون با صدای زیاد نشان می‌دهد. همانطور که بیان شد، هدفون صدا را از طریق دیافراگم ارتعاشی در درایور تولید می‌کند و در حجم زیاد، ممکن است دیافراگم نتواند ارتعاش را با سرعت زیاد انجام دهد و همین مسئله موجب بروز مشکل شود. توجه داشته باشید که THD به صورت درصد اعلام می‌شود و هر اندازه میزان آن پایین‌تر باشد، نتیجه هم بهتر خواهد بود.

9: حذف نویز (Noise Cancellation)

هدفون‌های مجهز به قابلیت حذف نویز دارای میکروفون و تراشه‌های الکترونیکی هستند. آن‌ها سر و صدای محیط پیرامون را ضبط می‌کنند، سپس با ایجاد یک موج صوتی معکوس موجب بازگردانی آن به هدفون شده و در نتیجه، صدای محیط به صورت کامل خنثی می‌شود. توجه داشته باشید که این قابلیت برای فرکانس‌های ثابت و کم، عملکرد مناسبی خواهد داشت و برای فرکانس‌های میان‌برد و بالاتر، موثر نیست. بد نیست بدانید حذف نویز نیازمند استفاده از شارژ باتری است. اثربخشی حذف نویز در مدل‌های مختلف هدفون‌، متفاوت خواهد بود.

10: جداسازی نویز (Noise Isolation)

هدفون‌های جداکننده نویز از نظر فیزیکی موجب مسدودسازی صداهای خارجی خواهند شد. این قابلیت در هدفون‌هایی وجود دارد که به خوبی می‌توانند گوش را پوشش دهند. ویژگی جداسازی نویز نیازمند استفاده از شارژ باتری نبوده و علت آن را هم می‌توان مسدودسازی فیزیکی صدا به دلیل پوشش سطح و اطراف گوش عنوان کرد. همچنین در هدفون‌های مقرون به صرفه شاهد استفاده از قابلیت جداسازی نویز خواهید بود.

 

نیازهای گیمرهای حرفه ای را هم بررسی کرده ایم: بهترین هدست های گیمینگ

 

بهترین مدل های هدفون ، هندزفری و بادز شیائومی

بدون تردید یکی از بهترین و بزرگ‌ترین شرکت‌هایی که در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند باکیفیت و در عین‌حال، طراحی و تولید جدیدترین و بهترین لوازم جانبی موبایل فعالیت دارد را می‌توان شیائومی دانست. این شرکت چینی به دلیل تولید محصولات باکیفیت، توانسته از رقیبان سرسختی همانند سامسونگ هم سبقت بگیرد.  در ادامه قصد داریم شما را با بهترین هدفون ، هندزفری و بادز شیائومی آشنا کنیم تا بتوانید از انتخاب یک محصول باکیفیت، لذت ببرید. در حقیقت ما سعی کردیم با کامل‌ترین راهنمای خرید هندزفری شیائومی همراه شما باشیم.

1: هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Earbuds Basic 2

یکی از بهترین هندزفری‌های بلوتوثی شیائومی را می‌توان مدل ایربادز Basic 2 دانست که توانایی‌های بسیار خوبی دارد.‌ این هندزفری با وزن 60 گرم در اختیار کاربران قرار دارد و نوع اتصال آن هم وایرلس یا بی سیم است. توجه داشته باشید که این هندزفری شیائومی در برابر آب و گرد و غبار، مقاوم نبوده و فاقد گواهینامه یا استانداردهای نظامی است. از آن جایی که آب و گرد و غبار ممکن است روی سلامت هندزفری تاثیرگذار باشد، بنابراین باید در نگه‌داری این محصول دقت لازم را داشته باشید. اگر به دنبال خرید هندزفری بلوتوثی با نشانگر ال ای دی هستید، هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Earbuds Basic 2 انتخاب مناسبی نخواهد بود، اما در صورتی که وجود نشانگر ال ای دی برای شما فاقد اهمیت باشد، می‌توانید روی عملکرد مناسب و قیمت مقرون به صرفه آن حساب کنید. بد نیست بدانید که قطر درایور یا همان اسپیکر این هندزفری بلوتوثی شیائومی هم معادل 7.2 میلی‌متر است. ایربادز Basic 2 در جایگاه نخست لیست راهنمای خرید هندزفری شیائومی قرار گرفته و این نشان‌دهنده کیفیت بالای آن است. درواقع در مقایسه هندزفری های شیائومی می‌توان گفت که مدل مدنظر می‌تواند نیازتان را در پخش صدایی فراگیر و باکیفیت بالا برآورده سازد.

وزن 60 گرم
مقاومت در برابر آب و گرد و غبار خیر
نوع اتصال بیسیم
نشان‌گر ال ای دی خیر

 

2: هندزفری بی سیم شیائومی مدل Earphone 2 Basic

یکی دیگر از بهترین هندزفری‌های بیسیم شیائومی را می‌توان مدل ایرفون 2 Basic دانست. این هندزفری بیسیم با یک محفظه مخصوص نگه‌داری دو گوشی که وظیفه شارژ آن‌ها را هم برعهده دارد، طراحی و تولید شده است. این هندزفری شیائومی با جنس بدنه پلاستیک ABS تولید شده که یکی از بهترین کیفیت‌ها به حساب می‌آید. شما می‌توانید از این هندزفری به صورت بیسیم استفاده کنید و متصل شدن آن به تلفن همراه از طریق بلوتوث امکان‌پذیر خواهد بود. محدوده فرکانس پاسخ‌گویی این هندزفری بیسیم شیائومی معادل 20 الی 20 هزار هرتز بوده که می‌تواند کیفیت صدای قابل قبولی را هم فراهم کند. همچنین این هندزفری بلوتوثی شیائومی مجهز به باتری لیتیوم قابل تعویض بوده که همین مسئله ماندگاری بالای آن را هم تضمین می‌کند. یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های یک هندزفری بلوتوثی، وزن آن بوده و شیائومی ایرفون 2 Basic با 50 گرم وزن به عنوان یکی از سبک‌ترین هندزفری‌های بیسیم شناخته می‌شود. توجه داشته باشید که این هندزفری با نسخه اندروید 4.4 و بالاتر از آن در کنار iOS 9 و نسخه‌های جدیدتر به سادگی ارتباط برقرار خواهد کرد.

این هندزفری بلوتوثی شیائومی مجهز به نشانگر ال ای دی بوده و شما می‌توانید میزان شارژ باقی‌مانده را به سادگی مشاهده کنید. همچنین این هندزفری توانسته استاندارد IPX4 را که نشان‌دهنده مقاومت قابل قبول در برابر آب و گرد و غبار است را هم به دست آورد؛ البته نباید استاندارد ذکرشده را با استاندارد IP68 اشتباه گرفت و فقط باید بدانید که تا حد قابل قبولی از خود مقاومت نشان خواهد داد. پشتیبانی از فرمان لمسی در کنار قابلیت حذف نویز محیط را می‌توان به عنوان ویژگی‌های جانبی این هندزفری بلوتوثی شیائومی معرفی کرد؛ قابلیتی که سبب می‌شود محصول مدنظر در میان یکی از بهترین هندزفری بی سیم شیائومی قرار گیرد. همچنین در صورتی که هندزفری را درون گوش قرار دهید، شاهد آغاز پخش موسیقی خواهید بود و زمانی که آن را خارج کنید هم پخش موسیقی قطع می‌شود. همانطور که ذکر شد، باتری این دستگاه از نوع لیتیوم بوده و می‌تواند 5 ساعت ماندگاری را در حالت مکالمه و موسیقی فراهم کند. همچنین این هندزفری می‌تواند 20 ساعت با محفظه شارژ هم باقی بماند.

وزن 50 گرم
جنس بدنه پلاستیک ABS
نوع اتصال بیسیم
پشتیبانی از فرمان لمسی بله
بازدهی باتری 5 ساعت در حالت مکالمه و پخش موسیقی

 

3: هدفون بی‌ سیم شیائومی مدل Redmi AirDots S

هدفون بیسیم شیائومی ردمی AirDots S را باید به عنوان یکی دیگر از بهترین محصولات و لوازم جانبی کمپانی چینی معرفی کرد که برای خرید در دسترس قرار دارد. این محصول در ظاهر جذاب طراحی و تولید شده است. هندزفری ردمی ایرداتز اس مجهز به دو گوشی بوده که درون محفظه مخصوص قرار دارند و می‌توان از آن برای شارژ مجدد گوشی‌ها استفاده کرد. محدوده فرکانس پاسخ‌گویی این هدفون بلوتوثی معادل 20 الی 20 هزار هرتز است. همچنین شیائومی ایرداتز S از نسخه 5.0 بلوتوث پشتیبانی می‌کند و محدوده عملکرد آن هم 10 متر است؛ بنابراین شما می‌توانید گوشی هوشمند خود را در یک مکان مشخص قرار دهید و از آن 10 متر فاصله بگیرید و جالب آن که بدون کوچک‌ترین مشکل، ارتباط صوتی خود را برقرار کنید. کیفیت باتری هدفون بی سیم شیائومی مدل redmi airdots فوق‌العاده بوده و با این که زمان شارژ شدن آن معادل 2 ساعت خواهد بود، اما می‌تواند پخش موسیقی و مکالمه را به مدت زمان 4 ساعت انجام دهد و 12 ساعت هم در حالت استندبای یا آماده به کار قرار گیرد. لازم به ذکر است هدفون شیائومی ایرداتز اس در برابر رطوبت و عرق از خود مقاومت نشان خواهند داد، اما نباید انتظار مقاومت در برابر آب یا گرد و غبار را از آن داشته باشید. شیائومی ردمی AirDots S را می‌توان یکی از بهترین گزینه‌ها در راهنمای خرید هندزفری شیائومی به حساب آورد. AirDots S یکی از بهترین هندزفری های بلوتوث شیائومی است که همراه با قیمتی مناسب روانه‌ی بازار می‌شود.

مقاومت در برابر آب و گرد و غبار مقاوم در برابر رطوبت و تعریق
نوع اتصال بیسیم
محدوده عملکرد حداکثر 10 متر
بازدهی باتری 4 ساعت در حالت مکالمه و پخش

 

4: هدفون بی‌سیم شیائومی مدل Mi True Wireless Earphones

یکی دیگر از انواع هندزفری‌های شیائومی را می‌توان هدفون بی‌سیم شیائومی مدل Mi True Wireless Earphones دانست که دورگردنی بوده و عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است. جنس بدنه این هدفون بیسیم دورگردنی از پلاستیک بوده و وزن آن هم معادل 35 گرم است. باتری این هدفون بیسیم، لیتیوم یون بوده و قابل تعویض است؛ شما می‌توانید در صورت خرابی و ضعیف شدن باتری با مراجعه به مراکز تعمیر مجاز، اقدام به تعویض باتری کرده و مجددا از عملکرد صحیح محصول خود بهره‌مند شوید.

این هندزفری دورگردنی شیائومی با نسخه 4.4 اندروید و بالاتر از آن در کنار سیستم عامل iOS 9 و بالاتر هماهنگ بوده و اتصال هم به سادگی برقرار خواهد شد. درواقع بسیار سخت است که مقاله‌ای در مورد راهنمای خرید هندزفری بلوتوث شیائومی تهیه کنیم و اشاره‌ای به Mi True Wireless Earphones نشود. توجه داشته باشید که این محصول مجهز به نشانگر ال ای دی بوده و می‌توانید میزان شارزژ دستگاه را مشاهده کنید. اگر بخواهیم اشاره‌ای به سایر ویژگی‌های هدفون بی‌سیم شیائومی مدل Mi True Wireless Earphones داشته باشیم، قطعا محدوده فرکانس پاسخ‌گویی 20 الی 20 هزار هرتز، حساسیت 98 دسی‌بل، امپدانس 32 اهم و محدوده عملکرد 10 متر از مهم‌ترین ویژگی‌هایی خواهد بود که در لیست قرار خواهند داشت. در کنار سایر ویژگی‌ها، این هندزفری دورگردنی مجهز به کلید مدیریت صدا بوده که می‌تواند توانایی کنترل شما روی دستگاه را تا حد زیادی افزایش دهد. همچنین ظرفیت باتری معادل 137 میلی‌آمپر بوده و مدت زمان شارژ شدن آن هم 1 ساعت است. شما می‌توانید با 1 ساعت شارژ مجدد هندزفری دورگردنی شیائومی، مدت زمان 7 ساعت پخش و مکالمه را تجربه کنید.

وزن 58 گرم
مقاومت در برابر آب و گرد و غبار مقاوم در برابر رطوبت و تعریق
نوع اتصال بیسیم
محدوده عملکرد حداکثر 10 متر
بازدهی باتری 10 ساعت با حجم صدای 80 درصد

 

5: هندزفری بی سیم شیائومی مدل Mi True Wireless Earphones 2s

یکی دیگر از بهترین ایرپادهای شیائومی را می‌توان هندزفری بی سیم شیائومی مدل Mi True Wireless Earphones 2s معرفی کرد که در لیست راهنمای خرید هندزفری شیائومی قرار گرفته است. این محصول با دو گوشی و یک محفظه شارژ، وزنی معادل 50 گرم دارد و امکان حمل آسان آن برای کاربران وجود دارد. جنس بدنه این دستگاه از پلاستیک ABS بوده و در برابر رطوبت و تعریق، مقاوم است؛ این محصول را نمی‌توان به عنوان هندزفری ضد آب شیائومی معرفی کرد، اما تا حدودی توانایی مقاومت در برابر رطوبت و پاشش آب را خواهد داشت. محصول مدنظر می‌تواند یکی از بهترین ایرپاد شیائومی باشد که امکان خرید آن را خواهید داشت. توجه داشته باشید که نوع اتصال، بیسیم بوده و از نسخه 5.0 بلوتوث هم پشتیبانی می‌کند. سایر مشخصات فنی هندزفری بیسیم شیائومی مدل Mi True Wireless Earphones 2s را می‌توان امپدانس 32 اهم، محدوده عملکرد 10 متر و زمان شارژ 1 ساعت دانست. توجه داشته باشید که 1 ساعت شارژ مجدد می‌تواند 3.5 ساعت مکالمه و 4 ساعت پخش موسیقی را به همراه داشته باشد. همچنین مدت زمان ماندگاری باتری محفظه شارژ هم معادل 10 ساعت خواهد بود. این محصول به دلیل کیفیت بالایی خود در راهنمای خرید هندزفری شیائومی قرار گرفته است. کافی است که تنها چند لحظه به مقایسه ایرپاد های شیائومی بپردازید تا مدلی که پیش رویتان دارید نظرتان را از مولفه‌های مختلف به خود جلب کند.

وزن 50 گرم
جنس بدنه پلاستیک ABS
مقاومت در برابر آب و گرد و غبار مقاوم در برابر رطوبت و تعریق
نوع اتصال بیسیم
بازدهی باتری 3.5 ساعت مکالمه و 4 ساعت پخش موسیقی

 

6: هدفون شیائومی مدل Mi

با این که هدفون‌های مختلفی در بازار برای خرید در دسترس قرار دارند، اما قطعا هدفون شیائومی Mi به دلیل کیفیت و قابلیت‌های خود، می‌تواند به عنوان یکی از گزینه‌های مهم خرید شما به حساب آید. البته نوع اتصال این هدفون، بیسیم نبوده و شما باید از آن به وسیله سیم مخصوص خود استفاده کنید. از آن جایی که هدفون شیائومی Mi مجهز به سیم است، بنابراین فاقد باتری بوده و شما می‌توانید از آن در هر زمان و مکانی استفاده کنید. برای استفاده از هدفون سیمی شیائومی، فقط کافی است سیم مخصوص آن را به جک هدفون 3.5 میلی‌متری متصل کنید. همچنین امکان استفاده از این هدفون برای لپ تاپ یا کامپیوتر هم وجود دارد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک هدفون را باید کیفیت جنس بدنه آن دانست و بر اساس بررسی‌های انجام شده، بدون شک می‌توان هدفون شیائومی Mi را به عنوان یکی از بهترین هدفون‌های موجود در بازار معرفی کرد.‌ همچنین نباید از وزن بسیار مناسب این محصول هم غافل شوید؛ هدفون سیمی شیائومی Mi فقط 220 گرم وزن دارد و پس از قرارگیری روی سر، قطعا احساس بدی به شما نخواهد بخشید.

وزن 220 گرم
نوع اتصال باسیم
رابط جک هدفون 3.5 میلی‌متری
باتری ندارد

 

7: هدفون شیائومی مدل HiFi

یکی دیگر از هدفون‌های باسیم شیائومی را می‌توان مدل HiFi دانست. امکان برقراری اتصال هدفون شیائومی HiFi با رابط جک هدفون 3.5 میلی‌متری وجود دارد. شما می‌توانید این هدفون را با کاربری عمومی خریداری کرده و از کیفیت بسیار زیاد آن، لذت ببرید. طول کابل هدفون شیائومی HiFi معادل 1.4 متر بوده و می‌توان از سایر مشخصات آن به امپدانس 32 اهم، حساسیت 98 دسی‌بل، قطر درایور 50 میلی‌متر و پاسخ فرکانسی 20 الی 20 هزار هرتز اشاره کرد. بد نیست بدانید که این هدفون شیائومی مجهز به میکروفون داخلی بوده و همین مسئله امکان مکالمه تلفنی را برای کاربران فراهم می‌کند. شما می‌توانید این هدفون را به دستگاه‌های مختلف اندروید و iOS متصل کنید. بدون تردید هدفون HiFi را باید یکی از بهترین گزینه‌ها در راهنمای خرید هندزفری شیائومی به حساب آورد.

وزن 220 گرم
نوع اتصال باسیم
رابط جک هدفون 3.5 میلی‌متری
باتری ندارد

 

8: هدفون شیائومی مدل Pro HD

در صورتی که به دنبال خرید یک هندزفری باکیفیت هستید، قطعا هندزفری سیمی شیائومی mi pro hd می‌تواند گزینه‌ای کارآمد برای شما باشد. این هندزفری مجهز به میکروفون و کلیدهایی به منظور کنترل میزان صدا است. توجه داشته باشید که خرید این هندزفری به منظور مکالمه و کاربری عمومی توصیه می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های هندزفری شیائومی مدل Pro HD را می‌توان وجود سیم‌های TPE دانست که در برابر ضربه و خم‌شدگی، مقاومت بسیار زیادی دارد. اگر به دنبال بهترین هندزفری سیمی شیائومی هستید که  اتصال هندزفری شیائومی Pro HD با جک هدفون 3.5 میلی‌متری بوده و کابل آن هم 125 سانتی‌متر است. بد نیست بدانید این هندزفری توانایی بالایی در تفکیک صدا دارد و شما می‌توانید صداها را همانطور که باید شنیده شوند، دریافت کنید. هندزفری سیمی شیائومی Pro HD جایگاه ویژه‌ای در راهنمای خرید هندزفری شیائومی دارد و توانمندی‌های آن، فوق‌العاده است.

وزن 17 گرم
نوع اتصال باسیم
رابط جک هدفون 3.5 میلی‌متری
میزان حساسیت 98 دسی‌بل

 

9: هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Air 2

بدون تردید یکی از پرطرفدارترین ایرپادهای موجود در بازار را می‌توان ایرپاد شیائومی Air 2 معرفی کرد. این محصول می‌تواند بهترین ایرپاد شیائومی هم باشد. این ایرپاد بیسیم برای مکالمه، گیمینگ، ورزش و کاربری عمومی، مناسب بوده و می‌تواند رضایت شما را جلب کند. ظاهر بسیار جذاب این محصول در کنار توانایی بالای آن در ارائه خدمات، می‌تواند نویددهنده یک خرید مطمئن باشد. بر اساس اطلاعات موجود، مدت زمان شارژ این ایرپاد معادل 1 ساعت بوده و در ادامه می‌تواند برای مکالمه و پخش موسیقی تا 4 ساعت در اختیارتان باشد. همچنین این دستگاه 14 ساعت در حالت استندبای هم ماندگاری شارژ خواهد داشت. سایر ویژگی‌های این هندزفری بلوتوثی شیائومی را می‌توان امپدانس 32 اهم و توانایی قابل قبول در حذف و مسدودسازی نویز دانست. قطعا این محصول را باید به عنوان یکی از بهترین ایرپادهای شیائومی به حساب آورد. ایر 2 از بهترین ایرپاد شیائومی برای مکالمه محسوب می‌شود که قیمت مناسبی نیز دارد و می‌تواند نیازهایتان را برآورده سازد.

وزن 50 گرم
نوع اتصال بیسیم
کاربری گیمینگ، ورزش، عمومی و مکالمه
محدوده عملکرد حداکثر 10 متر

 

10: هدفون بی سیم شیائومی مدل Redmi AirDots

یکی دیگر از هدفون‌های بیسیم و وایرلس شیائومی را می‌توان Redmi Airdots معرفی کرد. این محصول با وزن تقریبی 36 گرم و با قابلیت‌هایی همانند مقاومت در برابر رطوبت و تعریق عرضه شده است. این هدفون دارای یک محفظه شارژ بوده که دو گوشی درون آن قرار خواهند گرفت و حتی امکان شارژ مجدد گوشی‌ها هم وجود دارد. محدوده فرکانس پاسخ‌گویی این هدفون در بازه 20 الی 20 هزار هرتز بوده و می‌توانید از آن برای مکالمه، گیمینگ، ورزش و سایر کاربری‌ها استفاده کنید. در صورتی که می‌خواهید بدانید کدام هندزفری شیائومی بهتر است شاید بهتر باشد نگاهی دقیق به ردمی ایردات داشته باشید. بر اساس اطلاعات موجود، برد این هدفون بیسیم تا 10 متر بوده و از آخرین نسخه بلوتوث پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید این هدفون را به نسخه‌های مختلف اندروید و سیستم عامل iOS متصل کنید. همچنین هدفون وایرلس Redmi Airdots مجهز به میکروفون بوده و کیفیت صدای منتقل شده از سوی شما هم رضایت‌بخش خواهد بود.

وزن 36 گرم
نوع اتصال بیسیم
مقاوم در برابر آب و گرد و غبار مقاوم در برابر رطوبت و تعریق
کاربری گیمینگ، ورزش، عمومی و مکالمه

جمع‌بندی

بدون تردید محصولات و لوازم جانبی شیائومی را می‌توان به عنوان بهترین محصولات جانبی موجود در بازار معرفی کرد. در این مقاله سعی شد راهنمای خرید هندزفری شیائومی را با معرفی تعدادی از آن‌ها ارائه کنیم. شما می‌توانید این محصولات را خریداری کرده و از کیفیت آن‌ها، بهره‌مند شوید. ما سعی کردیم بهترین محصولات را در راهنمای خرید هندزفری شیائومی به شما معرفی کنیم تا بتوانید در کنار قیمت، کیفیت بالایی را مشاهده کنید.

پرسش‌های متداول

بهترین ایرپاد یا هدفون شیائومی برای موزیک کدام است؟ در ابتدا باید گفت که مولفه‌های بسیاری برای سنجش چنین موضوعی وجود دارد و اگر بخواهیم بهترین ایرپاد یا هدفون شیائومی برای موزیک باید موارد بسیاری را بررسی کنیم. البته در مقاله‌ای که پیش رویتان وجود دارد به ویژگی بهترین ایرپاد، هندزفری و هدفون های شیائومی پرداخته شده است تا انتخابی با توجه به سلیقه‌تان داشته باشید.

چه هندزفری برای گوشی شیائومی خوب است؟ اکثر محصولات شیائومی از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند و عملکرد مطلوبی دارند. درواقع پاسخ این سوال به سلیقه‌ی کاربر برمی‌گردد که چه انتظاراتی از هندزفری دارد. در میان انواع ایرپاد و هندزفری های شیائومی می‌توان به مدل‌هایی برخورد کرد که حتی ویژگی‌های بالارده‌ای مانند ANC را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

از چه طریقی می‌توانیم قیمت انواع ایرپاد شیائومی را به دست آوریم؟ تکنولایف یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین است که انواع هدفون، هندزفری و ایرپاد شیائومی را در ایران می‌فروشد. با این حساب برای دانستن از آخرین قیمت انواع ایرپاد، هندزفری و هدفون باسیم و بی‌سیم شیائومی می‌توانید به تکنولایف مراجعه کنید.


شیائومی برندی چینی است که در زمینه تولید و عرضه محصولات دیجیتال فعالیت دارد. این برند که چند سالی است انواع مختلفی از محصولات و لوازم جانبی کالای دیجیتال را عرضه می‌کند در مدت کوتاهی موفق شده اثر خوبی بر روی برند خود گذاشته و اعتماد مشتریان را جذب کنید. یکی از تولیدات این شرکت انواع هدست است که با فناوری بی سیم و با سیم در دسترس هستند. در این پست قصد داریم به معرفی بهترین هدست شیائومی در 10 مدل مختلف پرداخته و به شما در خرید آنها کمک کنیم.

این برند هدست‌های خود را در مدل‌های بی سیم و با سیم عرضه می‌کند. هدست‌های بی سیم دارای کابل با کیفیت و به متراژ مناسب هستند که نه تنها برای موبایل، بلکه برای لپ تاپ و حتی کامپیوترهای PC هم مناسب بوده و مشکلی از این نظر پیدا نمی‌کنید.

مدل‌های بی سیم نیز از فناوری بلوتوث برای ارتباط گرفتن استفاده می‌کنند. هر دستگاهی که دارای بلوتوث باشد اعم از موبایل، لپ تاپ و سایر لوازم می‌توانند به آنها متصل شده و از آنها استفاده کنید. حال در ادامه به معرفی 10 مدل پرفروش هدست شیائومی می‌پردازیم.

هدفون بی‌ سیم شیائومی مدل Redmi AirDots

داشتن یک ایربادز بی‌سیم خیلی کارآمد خواهد بود. به شما این امکان را می‌دهد که بدون دردسر موسیقی، کتاب صوتی و پادکست گوش کنید. دیگر مشکل سیم نخواهید داشت. در بین ایربادزهای بی‌سیم، اپل محصول خوبی راهی بازار کرده است.

ایربادزهای اپل اما قیمت بسیار بالایی دارند و شاید کمتر کسی بخواهد برای داشتن یک ایربادز بی‌سیم این همه هزینه کند. اینجاست که شرکت شیائومی دست به کار شد و یک ایربادز ارزان قیمت راهی بازار کرده است. ایربادز «ردمی ایرداتس» یک محصول با کیفیت با قیمتی بسیار مناسب است.

به دلیل ساختار داخل گوشی‌ای که برای این ایربادز در نظر گرفته شده، کیفیت صدا و میزان بیس خوبی را خواهید شنید. برای شنیدن کیفیت صدای بهتر از این محصول، باید آن را خیلی خوب داخل گوش خود قرار دهید. شل قرار دادن این ایربادزها باعث از دست رفتن کیفیت صدا و به وجود آمدن نویز می‌شود. شیائومی سه سری مختلف برای این ایربادزها در نظر گرفته تا به وسیله آن‌ها بتوانید اندازه مناسب گوش خود را انتخاب کنید.

از آنجایی که برای این ایربادز از بلوتوث ۵ استفاده شده، هماهنگی آن با دستگاه‌های مختلف بسیار سریع است. این ایربادز خیلی سریع به دستگاهی که قبلا متصل شده بود، وصل می‌شود. پس به این موضوع توجه داشته باشید که برای متصل کردن ایربادز به دستگاه جدید، دستگاه قبلی خاموش باشد.

برد ردمی ایرداتس هم بسیار خوب است. این ایربادز تا ۱۰ متر فاصله از گوشی هم کار می‌کند. بیشتر از این فاصله سیگنال قطع می‌شود. روی ردمی ایرداتس میکروفن هم قرار گرفته است. میکروفن‌ها باعث شده‌اند که بتوانید جواب تماس‌های تلفنی خود را بدهید. در زمان پاسخ دادن به تماس‌ها، کیفیت صدای نسبتا خوبی از این محصول خواهید شنید.

صدایی واضح و قابل فهمی از این محصول پخش می‌شود. با یک بار شارژ نزدیک به چهار ساعت و نیم می‌توانید با این محصول موسیقی گوش کنید. تقریبا یک ساعت هم طول می‌کشد تا بتوانید این ایربادز را کامل شارژ کنید. شارژ کردن کیس این ایربادز هم چند ساعتی طول می‌کشد. بهتر از همیشه کیس را شارژ کنید تا در زمان نیاز بتوانید از آن استفاده کنید.

هدفون بلوتوث شیائومی مدل Mi True Wireless Earphones Global version

هدفون بلوتوث Mi True Wireless Earphones شیائومی نسخه ی Global یکی از هدفون های پرطرفدار شیاومی که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد .وزن هدفون به همراه جعبه شارژ 58 گرم می باشد که حمل آن را آسان می کند.برای شارژ هدفون یک درگاه USB Type-C تعبیه شده است که به گفته شیاومی می توانید در زمان یک ساعت هدفون را کاملا شارژ کنید.

این هدفون برای ارتباط با سایر دستگاه ها از تکنولوژی بلوتوث ورژن 4.2 استفاده می کند.کیفیت صدای هدفون فوق العاده و می توانید از شنیدن موسیقی با جزئیات بالا لذت ببرید.هنگام که تماس تلفنی فرا رسید ، کافی است یکی از هدفون ها را بردارید تا به طور خودکار به حالت مکالمه یک طرفه تبدیل شود.شما حتی می توانید یکی از هدفون ها را به یکی از دوستان خود دهید تا از یک آهنگ در کنار هم لذت ببرید.

سنسورهای مادون قرمز داخلی در هنگام پوشیدن آنها ، به هدفون اطلاع می دهند.این سنسورها بسیار دقیق عمل کرده و بلافاصله بعد از برداشتن از گوش موسیقی قطع می شود ، بنابراین شما یک ثانیه از موسیقی را هم از دست نخواهید داد.فناوری پیشرفته برای بهترین صدا در این هدفون فوق العاده عمل می کند .انتظار می رود صدای کامل ، طیف گسترده ای و فرکانس طبیعی را با اسپیکر 7 میلی متری نئودیمیم + تیتانیوم را به دست آورید.

شما صدای واقعی با کیفیت HD را با هدفون بلوتوث Mi True Wireless Earphones را به دست می آورید. هدفون بلوتوث Mi True Wireless Earphones دارای پشتیبانی از کدک AAC هستند ، این بدان معناست که صدای اصلی کاملاً صاف و واضح و تفکیک صدا عالی می باشد و آوازها با سازها ترکیب نمی شوند. با دوبار ضربه زدن به هدفون ، دستیار صوتی خود را فعال کنید. سیستم دستیار صوتی مختلف از قبیل سیری پشتیبانی می شوند.

با تکنولوژی ENC (لغو نویز محیط) ،دستیار صوتی شما در شنیدن صدای شما در هر محیطی مشکلی نخواهد داشت.برای باز کردن یک تجربه کاملاً جدید ، لمس کنید ، یک لمس ساده انگشت تمام چیزی است که برای شروع موسیقی لازم است ،به یک تماس تلفنی پاسخ دهید یا دستیار صوتی خود را فعال کنید.

برای پاسخ یا قطع تماس باید دو بار ضربه برنید ،برای خاموش یا روشن کردن سیستم حذف نویز باید سه ثانیه لمس کرده و نگه دارید ، برای فعال کردن دستیار صوتی باید دوبار به هدفون سمت چپ ضربه بزنید و برای مکث کردن موسیقی فقط باید یکی از هدفون ها را بردارید.هر دو هدفون به میکروفن هایی با حساسیت بالا مجهز شده اند که به طور موثری مانع از سر و صدای زمینه ها با فناوری beamforming + ENC می شوند، بنابراین تماس برای آنها به همان اندازه روشن است که برای شما مناسب است.

هر هدفون تنها 5.8 گرم وزن دارد و با دقت طراحی شده است تا در گوش شما تنظیم شود. قسمت گوش سیلیکون به کاهش صدای خارج کمک می کند. علاوه بر این ، هدفون ها ضد آب IPX4 هستند ، بنابراین می توانید بدون نگرانی از آنها استفاده کنید. هدفون بلوتوث Mi True Wireless Earphones می تواند به راحتی به دستگاه سیستم عامل IOS و یا اندروید یا لپ تاپ ها متصل شود.

برای متصل شدن دستگاه باید هر دو هدفون را داخل باکس آن قرار بدهید و درب آن را حتما بسته و دکمه کنار باکس را چند ثانیه نگه داشته تا چراغ جلوی باکس چشمک زن شود و بعد به آن متصل شوید ، بعد از متصل شدن می توانید درب باکس را باز کرده و هدفون ها را از آن خارج کنید.

هدست بلوتوث شیائومی مدل LYEJ02LM

اگر زیاد مکالمه تلفی دارید و به واسطه شغلی که دارید نمی‌تواند مدام گوشی را با دست خود در گوشی نگه داشته و صحبت کنید استفاده از یک هدفون بی سیم مخصوص مکالمه مورد نیاز شماست. این محصول که با نام هدفون بی سیم شیائومی LYEJ02LM شناخته می‌شود مختص مکالمه بوده و از بلوتوث 4.1 پشتیبانی می‌کند.

از کیفیت مناسبی برخوردار بوده و با توجه به طراحی دور گوشی و جنسی که دارد به راحتی در گوش ثابت مانده و لغزشی در ان نیز وجود ندارد. همچنین لاستیک استفاده شده در آن و مجرای خروجی صدا به شکلی طراحی شده که در هنگام رانندگی یا محیط شلوغ صدا را واضح بتوانید بشنوید.

هندزفری بی سیم شیائومی مدل Mini MILLET J05LM

یکی از جدیدترین هدست بلوتوث های شرکت شیائومی هدست بلوتوث مینی شیائومی مدل LYEJ05LM می باشد. هدست بلوتوث مینی شیائومی مدل LYEJ05LM تک گوش،دارای طراحی و کیفیت ساخت عالی و بسیار سبک می باشد. هدست بلوتوث مینی شیائومی به گونه ای طراحی شده که مناسب گوش راست و هم گوش چپ می باشد. دارای گواهی IPX4 است و در برابر آب مقاوم می باشد. هدست بلوتوث شیائومی ۴/۵ گرم وزن دارد و به راحتی و محکمی در گوش قرار می گیرد.

همچنین این هدست دارای ۳ سایز سرگوشی مختلف است که با توجه به اندازه گوش می توان یکی از آنها را انتخاب کرد. روی هدست بلوتوث مینی شیائومی مدل LYEJ05LM یک دکمه جهت خاموش و روشن کردن،پاسخ دادن به تماس های دریافتی و پخش و قطع موسیقی قرار دارد. از طریق بلوتوث می توان به راحتی به این هدست متصل شد. هدست بلوتوث مینی شیائومی دارای میکروفون بسیار با کیفیت می باشد که می توان مکالمات شفاف و بدون نویز با آن برقرار کرد.

هدست بلوتوث مینی شیائومی مدل LYEJ05LM دارای باتری ۴۰ میلی آمپر ساعت است. شارژ آن توسط شارژر مخصوص انجام می گیرد. این شارژر از آسیب رسیدن و وارد شدن شوک به هدست جلوگیری می کند. شارژ کامل این هدست بلوتوث یک ساعت به طول می انجامد و مدت زمان کارکرد آن بعد از یکبار شارژ کامل به مدت ۳ ساعت مکالمه می باشد.

ما هدست بلوتوث مینی شیائومی مدل LYEJ05LM را به دلیل طراحی سبک و راحت،کیفیت ساخت بالا،تک گوش و ضد آب بودن به شما پیشنهاد می کنیم.

هدفون بی سیم شیائومی مدل Earbuds Global

این هدفون درست مشابه هدفون‌های ایرپاد اپل طراحی شده است. دارای یک باکس بوده که دو گوشی در آن قرار گرفته و شارژ می‌شوند که پیش از این در پست خرید هدفون ایرپاد اپل اصل به معرفی 6 مدل از آنها پرداختیم.

هدفون بی سیم شیائومی مدل Mi Bluetooth Neckband Earphones Basic

هدفون Mi Bluetooth Neckband Earphones Basic شرکت شیائومی یک هدفون زیبا و خوش‌ساخت است. این شرکت به طراحی و ساخت محصولات بادوام و در عین‌ حال خوش‌ قیمت شهرت دارد. کیفیت ساخت بسیار خوب این هدفون و همچنین طراحی خاص و ارگونومیکی آن از بارز‌ترین ویژگی‌های این محصول است.

هدفون Mi Bluetooth Neckband Earphones Basic سبک است و با 35 گرم وزن به هیچ‌عنوان باعث خستگی کاربر در اثر استفاده طولانی مدت نخواهد شد. این هدفون با استفاده از فناوری بلوتوث به دستگاه‌های الکترونیکی متصل می‌شود. از ویژگی‌های این هدفون می‌توان به فناوری aptX، چیپست مدرن و عمر مطلوب باتری اشاره کرد.

هدفون بلوتوث بی سیم شیائومی مدل Sport Mini

هدفون شیاومی مدل Sport

هدفون اسپورت شیائومی Sport وزن کمی دارد و به سادگی داخل گوش جای می‌گیرد. این هدفون برای مکالمه با گوشی موبایل یا گوش کردن به موسیقی طراحی شده و 17.8 گرم وزن دارد. ابعاد بسیار جمع‌وجوری دارد و برای گوش‌کردن به موسیقی یا مکالمه حین پیاده‌روی بدون نیاز به استفاده از تلفن‌ همراه طراحی شده است. کابل بین ایرفون‌ها در این هدفون کوتاه است و روی گردن قرار می‌گیرد تا درصورتی‌که نیازی به استفاده از آن نداشتید، هدفون در دسترس بماند و به‌راحتی قابل ‌استفاده باشد.

نسخه‌ی بلوتوث این هدفون بی سیم گردنی 4.1 و محدوده عملکرد آن 10 متر است. بنابراین می‌توانید با فاصله‌ی ده متری از پخش‌کننده‌ی موسیقی یا موبایل، همچنان از این هدفون استفاده کرده، به موسیقی گوش دهید یا مکالمه کنید. منبع ‌تغذیه‌ در این هدفون یک عدد باتری داخلی است که لیتیوم پلیمری بوده و 100 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد.

شارژ آن، به واسطه‌ی کابل USB انجام می‌شود و باتری به کار رفته در هدفون برای 7 ساعت مکالمه‌ی مداوم مناسب است. همچنین باتری به کار رفته در این هدفون با یک مرتبه شارژ شدن قابلیت پخش 7 ساعت موسیقی دارد و در حالت استندبای تا 11 روز دوام خواهد داشت. این هدفون دارای میکروفون داخلی است که برای کاربرانش امکان مکالمه با موبایل را هم فراهم می‌کند.

میکروفون به صورت مخفی طراحی شده است و کیفیت ‌ساخت بسیار خوبی دارد. تعدادی دکمه هم برای تنظیم سطح صدا و قطع و وصل مکالمه تعبیه شده که روی سیم آن قرار گرفته‌اند.

هدفون شیاومی مدل Mi

هدفون Mi شیائومی بسیار خوش‌ساخت بوده و با طراحی ارگونومیک کاپ‌های دور گوشی به حالت درستی روی گوش قرار می‌گیرد و هیچ گاه به گوش‌های شما اذیت نخواهد کرد. کیفیت و قدرت صدایی که از این هدفون پخش می‌شود، بسیار خوب است و رضایت کاربران را جلب می‌کند.

رابط آن جک 3.5 میلی‌متری است و تقریبا با تمامی دستگاه‌های دیجیتالی سازگاری دارد. طول کابل 1.4 متر است و برای استفاده داخل منزل یا پشت کامپیوتر کارایی خوبی ارائه می‌‎دهد. البته اگر طول کابل برایتان مشکلی ایجاد نکند، می‌توانید آن را با موبایل خود استفاده کنید. Mi، بدون باتری کار می‌کند که مزیتی بسیار مهم برای آن به حساب می‌آید. به‌لطف این ویژگی، می‌توانید بدون محدودیت به موسیقی گوش دهید، مکالمه کنید یا اینکه در اینترنت به جست‌وجو بپردازید.

امپدانس آن 32 اهم و پاسخ فرکانسی آن از 20 تا 40000 هرتز است و تمامی طیف شنوایی انسان را پوشش می‌دهد. همچنین این هدفون دارای یک میکروفون روی کابل است تا کاربران بتوانند از آن برای مکالمه با موبایل یا کامپیوتر هم استفاده کنند. کاپ هدفون دارای یک دکمه‌ی مخفی است و با فشاردادنش موسیقی قطع یا وصل می‌شود. همچنین این دکمه امکان پاسخ به تماس را برای کاربر فراهم می‌کند.

هدفون شیائومی مدل one more design


امروزه بسیاری از افراد جامعه روزانه به صورت میانگین بیش از 2 ساعت از زمانشان را در حال استفاده از هدفون، هندزفری و یا هدست می باشند؛ که در این میان سهم انواع و اقسام هندزفری ها بیش تر سایرین است و این موضوع باعث شده است که همیشه مردم به دنبال محبوب ترین و باکیفیت ترین مدل هندزفری ها هستند و این سردرگمی همواره دست از سر آن ها برنمی دارد.

بهترین مدل هندز فری شیائومی موجود در بازار چیست؟ من همیشه دوست دارم آپدیت باشم، جدیدترین ایرپاد شیائومی کدام مدل است که من اون را تهیه کنم؟ بهترین هندز فری گردنی شیائمی که مردم اروپایی از آن استفاده می کنند و در حال حاضر نیز با قیمت مناسب در بازار ایران یافت می شود، کدام مدل از هندزفری ها می باشد؟ منظور از هندز فری شیائومی گلوبال چیه؟ اصلا بهترین هندز فری شیائومی ارزان قیمت کدام مدل می باشد؟

اگر شما هم این چنین سوالاتی در ذهنتان دارید و هنوز هم برای خرید بهترین مدل هندز فری شیائومی در دوراهی گیر کرده اید، نگران نباشید! ما در این مقاله از سایت مخاطب که راهنمای خرید بهترین مدل هندزفری شیائومی نیز محسوب می شود، می خواهیم به آن ها پاسخ دهیم؛ و در پایان نیز چند مدل از بهترین و پرفروش ترین مدل های هندز فری(handsfree) برند شیائومی را با یکدیگر مقایسه کنیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

چرا بهترین مدل هندز فری شیائومی؟

در ابتدا ممکن است از هنوز که هنوز است از خودتان بپرسید که چرا من باید برند شیائومی را برای خرید هندزفری انتخاب کنم؟ اگر به دنبال بهترین مدل هندز فری شیائومی و کلمه های مربوط به آن در گوگل بوده باشید،‌ یعنی این که تا قسمتی به سوال خود پاسخ داده اید و متوجه معتبر بودن و باکیفیت بودن محصولات شرکت بزرگ شیائومی شده اید. اما قطعا نیاز به توضیح مختصری نیز است!

برند قدرتمند شیائومی برندی چینی است که در زمینه تولید و عرضه محصولات دیجیتال فعالیت دارد. این برند که چند سالی است انواع مختلفی از محصولات و لوازم جانبی کالای دیجیتال را عرضه می‌کند در مدت کوتاهی موفق شده اثر خوبی بر روی برند خود گذاشته و اعتماد مشتریان را به خوبی جذب کند؛ امروزه این شیائومی همچنان نیز سردمدار برند های تولیدکننده محصولات دیجیتالی سرسختی مانند سامسونگ و سونی و تسکو و… می باشد.

مزایای بهترین مدل هندز فری شیائومی

برند شیائومی نسبت به دیگر برند های ذکر شده در پاراگراف قبل، مزیت های بسیار شگفت انگیزی دارد؛ و همین مزایا موجب استقبال بی نظیر مردم نه تنها فقط در ایران بلکه در کل جهان شده است. ما در این قسمت از راهنمای خرید بهترین مدل هندز فری شیائومی سایت مخاطب قصد داریم چند مورد از مزایای جدیدترین هندز فری شیائومی و یا حتی جدیدترین ایرپاد شیائومی را شرح دهیم.

1-طراحی مینیمالیستی در عین حال شیک

اگر بهترین مدل هندز فری شیائومی را چه از نزدیک و چه در فضای اینترنت دیده باشید،‌ قبل از این که به دنبال قابلیت ها و امکاناتی در اختیارتان قرار می دهند، باشید؛‌ مجذوب طراحی مدرن و شیک و مینیمالیستی آن می شوید و با خود می گویید‌: واااااو 🙂

آیا فکر می کنید این طراحی در محصولات برند شیائومی به ویژه جدیدترین هندز فری شیائومی کاملا اتفاقی و تصادفی می باشد؟ اگر چنین می اندیشید باید در پاسخ به شما بگوییم که متاسفانه سخت در اشتباه هستید!!! طراحان شیائومی در چند سال اخیر خیلی سرسختانه تلاش می کنند مانند برند قدرتمند اپل برای ظرافت و مدرینته ی محصولات خود خصوصا هندزفری، هدفون و هدست های خود مانور دهند و از همین رو موجب شده است که کم کم برخی از خریداران محصولات اپل به برند شیائومی روی آورند.

2-شارژ سریع بهترین مدل هندز فری شیائومی

دومین ویژگی که برند شیائومی نیست به دیگر رقبای خود، بهتر رعایت کرده است، قابلیت شارژ سریع هندزفری ها و به طور کلی محصولات دیجیتال خود حتی گوشی های همراه می باشد. اگر به اطرافیان خود و دوستان و همکاران خود دقت کرده باشید، متوجه شده اید که امروزه بیش از 95  درصد افراد از کند شارژ شدن گوشی، ساعت هوشمند،‌ هدفون ، هدست و به خصوص هندزفری های خود در عذاب هستند.

برند شیائومی با توجه به تحقیقات و پژوهشی که توسط تیم R&D خود انجام داد،‌ به راحتی متوجه این مشکل بزرگ شد و بسیار زیرکانه در صدد حل این مشکل عظیم بر آمد و آن را در محصولات آینده خود اعمال کرد؛ از همین رو اگر از افرادی که از جدیدترین ایرپاد شیائومی و یا جدیدترین هندز فری شیائومی استفاده می کنند پرس و جو کنید، متوجه خواهید شد که یکی از دلایلی که آن ها بهترین مدل هندز فری شائومی را نسبت برند های مشهور و قدیمی تری مانند سامسونگ  برگزیده اند،‌ همین موضوع بوده است.

شاید این مورد را نیز دوست داشته باشید:بهترین مدل هندز فری

3-گوشی های سبک وزن

یکی دیگر از قابلیت های این که برند شیائومی برخلاف مابقی برند های تولید کننده هندز فری به آن توجه کرده است، موضوع سبکی گوشی های به کار رفته در هندز فری می باشد. آیا تا به حال هم برای شما نیز پیش آمده است که برخی از هندز فری ها را زمانی که در گوش خود می گذارید،‌ بعد از چند دقیقه احساس سنگینی روی گوش هایتان می کنید گویی که هدفون های 10 سال اخیر را روی گوش هایتان گذاشته اید 🙂

برند قدرتمند شیائومی به خوبی از این مشکل در اغلب برند های رقیب خود با خبر شد و بالافاصله سعی کرد، از این قابلیت به عنوان مزیت رقابتی خود در بهترین مدل هندز فری شیائومی استفاده کند؛ حال اگر امروزه شما هر نوع هندزفری های برند شیائومی حتی بهترین هندز فری گردنی شیائومی را نیز احساس راحتی و لطیف بودن خیلی سریع درک می کنید و این یعنی که شیائومی ماموریت خودش را به درستی انجام داده است‌:)

4-ماندگاری باتری بالای بهترین مدل هندز فری شیائومی

اگر تا به اکنون از هندزفری های برند های معتبر و اما قدیمی موجود در بازار مانند سامسونگ و تسکو و سونی و… استفاده کرده باشید، قطعا یکی از مهم ترین مشکلاتی که با آن داشته اید،‌ این است که خیلی سریع باتری آن به پایان می رسد. همان طور که مدت زمان شارژ شدن برای خریداران انواع هندزفری ها، مهم و کاربردی به حساب می آید،‌ مدت زمان ماندگاری باتری این مدل ها نیز مهم است.

در جدیدترین هندز فری شیائومی و هم چنین جدیدترین ایرپاد شیائومی این موضوع به صورت کاملا حرفه ای و زیرکانه رعایت شده است و تیم فنی شیائومی به طوری این قابلیت فوق العاده را در بهترین مدل هندز فری شیائومی که در سال 2019-2020-2021 عرضه کردند، اعمال کردند.

5-کیفیت عالی صدا بهترین مدل هندز فری شیائومی

حال به مهم ترین و رایج ترین مشکلی که اکثر مردم با انواع هندز فری ها،‌ هدفون ها و هدست ها دارند، می رسیم و آن چیزی نیست جز کیفیت صدا هندز فری ها. فرض کنید ورزشکار حرفه ای هستید و قصد دارید در یک صبح بارانی و پر سر و صدای خیابان های شهر به پیاده روی و به ورزش بروید و می خواهید در هنگام ورزش به جای صدای بوق ماشین ها، با استفاده از هندزفری خود موزیک و موسیقی مورد علاقه خود را گوش کنید.

اما در همین حین صدایی که در گوشی هندزفری می شنوید،‌ کیفیت و وضوح بسیار بدی و وحشتناکی می باشد، چه حسی به شما دست می دهد،‌ قطعا ناراحت می شوید( اگر هم خیلی بد باشه،‌ عصبانی می شوید 🙂 )؛ از همین رو در اکثر محصولات دیجیتالی شیائومی حتی هندز فری شیائومی ارزان قیمت و هم چنین جدیدترین هندز فری شیائومی به این موضوع کاملا توجه شده است و این مشکل برطرف شده است.

معرفی بهترین مدل هندز فری شیائومی بازار ایران

همان طور که در ابتدای این راهنمای خرید بهترین مدل هندز فری شیائومی بازار ایران در سال 1400 نیز،‌ اشاره کردیم، قصد داریم چند مدل از پرفروش ترین، محبوب ترین و بهترین مدل هندز فری شیائومی را به شما معرفی و آن ها را با یکدیگر مقایسه کنیم و هم چنین نقاط مثبت و منفی آن ها را نیز شرح دهیم.

اگر چند روز یا چند ماه است که به دنبال بهترین مدل هندز فری شیائومی هستید‌، اما هنوز هم نتوانسته اید در میان تعداد بسیار زیاد مدل ها،‌ یکی را به دلخواه انتخاب و خریداری کنند، پیشنهاد می کنم با اطمینان خاطر یکی از مدل های زیر را انتخاب کنند، چرا که این مدل های به صورت کاملا تخصصی تست و بررسی شده است.

مشاهده بهترین هندز فری شیائومی در دیجی کالا

 

1-هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Earphone 2 Basic

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Earphone 2 Basic

همان طور که تا به این جای مقاله گفتیم، شیائومی یکی از پیشروان فناوری Tian-Giants و همچنین یکی از بهترین تولید کنندگان تلفن‌های هوشمند در جهان است.یکی از محصولات این شرکت، هدفون Earphone 2 Basic است. هدفون Earphone 2 Basic ممکن است مقرون به صرفه ترین هدفون TWS است که تاکنون ساخته شده است. اما اگر بین هدفون Realme Buds Q و Mi TWS است، بهتر است Realme Buds را انتخاب کنید.

این مدل از بهترین مدل هندز فری شیائومی، از دیافراگم‌های پویا 14.2 میلی‌متر برخوردار است. طراحی بسیار ساده‌ای دارد و نوک این هدفون به هدفون‌های اپل شباهت دارد؛ هندزفری TWS از رمزگذار صوتی AAC پشتیبانی می‌کند که باعث بهبود بسیاری در وضوح صدا می‌شود. مطابق ادعای این شرکت‌، دستگاه از کاهش نویز با استفاده از میکروفون اضافی دستگاه پشتیبانی می‌کند.

ابعاد این مدل مشابه دیگر هندز فری شیائومی ارزان قیمت تقریبا معادل 50x35X20 میلی‌متر می باشد و وزن آن نیز نسبتا سبک می باشد، وزن این مدل چیزی در حدودا 50 گرم است؛ نسخه بلوتوث آن، 5 و جنس بدنه این سری از هندزفری های شیائومی از نوع ABS و طول کابل آن نیز 0.3 متر می باشد.

مشخصات کلی هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Earphone 2 Basic را یکجا ببینید:

ابعاد:50x35X20 میلی‌متر
وزن:50 گرم
مناسب برای:مکالمه , گیمینگ , کاربری عمومی
نسخه‌ی بلوتوث:5
NFC:ندارد
محدوده عملکرد:10 متر
نوع کابل:تایپ C
پاسخ فرکانسی:20 -20000 هرتز
منبع تغذیه هندزفری:باتری داخلی لیتیوم
قطر درایور:14.2 میلی‌متر
عمر باتری هندز فری در حالت مکالمه:5 ساعت ساعت
زمان موردنیاز برای شارژ :3 ساعت ساعت
نوع اتصال:بی‌سیم
جنس بدنه:ABS

منبع تغذیه هدفون و فرستنده دقیقا مشابه با یکدیگر هستند و هر دو از نوع باتری داخلی لیتیوم می باشد؛ در ضمن عمر باتری های استفاده شده در این مدل از بهترین مدل هندزفری شیائومی برابر 20 است و امپدانس آن نیز 32 اهم و نوع کابل هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Earphone 2 Basic، تایپ سی (c) می باشد.

نقاط ضعف:

عدم پشتبانی از قابلیت NFC

 

نقاط قوت:

مقاومت بالای آن در برابر آب
مقاومت در برابر رطوبت و عرق
دارای باتری با ماندگاری بالا
دارای نشانگر LED

همان طور که در نقاط قوت این مدل از بهترین مدل هندز فری شیائومی خصوصا جدیدترین هندز فری شیائومی بیان کردیم، یکی از مهم ترین دلایلی که موجب فروش بالای این هندزفری شده است، باتری با کیفیت و با ماندگاری بالا آن است.

عمر باتری هندزفری در حالت مکالمه و هم چنین پخش موسیقی 5 ساعت ولی در حالت استندبای به صورت باورنکردنی ای برابر با 36 ساعت می باشد؛ از سوی دیگر عمر باتری محفظه شارژ معادل 20 ساعت و زمان مورد نیاز برای شارژ آن نیز تنها و تنها برابر 3 ساعت می باشد.

شاید این مورد را نیز دوست داشته باشید:بهترین مدل کارت حافظه

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Earphone 2 Basic:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Earphone 2 Basic:

مشاهده بهترین هندز فری شیائومی در دیجی کالا

 

نظر یکی از خریداران دیجیکالا درباره هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Earphone 2 Basic:

من خودم Qcy t12دارم واینو برای تولد پدرم گرفتم واقعا جفتشون بی نظیرن به نظر من اگه بخای یه هندزفری بلوتوثی زیر یک میلیون تومان بخری این دوتا بهترین گزینن انتخاب با شماست.برای کسانی ک نمیتونن سلیکونی استفاده کنن تنوع محصول برای انتخاب کمه . اندازه بزرگی داره ولی میشه باهاش کنار اومد ولی من در کل راضیم

2-هندزفری شیائومی مدل Haylou GT1 Pro

در ابتدا بیایید یک موضوعی را بیان کنیم،‌ برخی از کارشناسان متعقدند که این مدل جزو هندزفری ها محسوب نمی شود و در دسته جدیدترین ایرپاد شیائومی قرار می گیرد ولی تیم تخصصی مخاطب و هم چنین  اغلب متخصصان حرفه ای مدل Haylou GT1 Pro جزو بهترین مدل هندز فری شیائومی قرار داده اند. این مدل از لحاظ قیمتی شباهت بسیاری زیادی با هندز فری شیائومی گلوبال و در کل بهترین هندز فری گردنی شیائمی دارد.

این سری مشابه  دیگر هندز فری های شیائومی ارزان قیمت برای استفاده حین کار بسیار مناسب است. مقاومت در برابر آب این اطمینان را به شما خواهد داد که اگر عرق کردید یا هوا به‌طور ناگهانی بارانی شد، ایربادها آسیبی نبینند؛ وزن سبک آن‌هم به مزایای آن اضافه می‌کند. رتبه IPX5 که به آن تعلق‌گرفته (قابلیت مقاومت در برابر آب با فشار کم را نشان می‌دهد) به‌وسیله یک پوشش محافظتی، ضد آب بودن آن را تضمین می‌کند.

از طرفی باید بدانید که عمر باتری این ایرباد 3.5 ساعت است که خیلی جذاب نیست؛ اما با همراه داشتن جعبه شارژ آن می‌توان این مدت‌زمان را افزایش داد. بنابراین به‌طورکلی 26 ساعت پخش موزیک را ساپورت می‌کند؛ این ویژگی باعث شده که ایرباد Haylou GT1 Pro رتبه دوم هندزفری های شیائومی را به خود اختصاص بدهد.

نقاط ضعف:

کیفیت صدا در هنگام تماس تلفنی بد است

 

نقاط قوت:

وزن بسیار مناسب آن و سبک

دارای قابلیت شارژ اضافی به همراه جعبه شارژ

طراحی مدرن و شیک و ارگونومیک

شارژ بسیار سریع

با این وجود که جعبه شارژر آن کمی بزرگ است؛ اما باتری‌های قوی آن ارزش همراه داشتن شارژر را دارد. جعبه شارژ مشکی این هدفون 4 چراغ LED دارد که سطح شارژ موجود در آن را نشان می‌دهد. درهرحال بهترین هدفون شیائومی برای همراه داشتن در زمان کار، تمرین یا ورزش است.

شاید این مورد را نیز دوست داشته باشید:بهترین مدل هندز فری شیائومی

مشخصات کلی هندزفری شیائومی مدل Haylou GT1 Pro را یکجا ببینید:

عمر باتری با احتساب استفاده از جعبه شارژ:26 ساعت

مدت زمان پخش موزیک: 3.5 ساعت بدون لحظه ای توقف

قابلیت لمسی:دارد

وزن تقریبی هر ایرپاد:3.9 گرم

استاندارد ضدآب ایرپاد ها:IPX5

ورژن بلوتوث:بلوتوث 5.0

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره هندزفری شیائومی مدل Haylou GT1 Pro:

مشاهده بهترین هندز فری شیائومی در دیجی کالا

 

3-هندزفری شیائومی مدل 1More Design Piston Basic Edition

هندزفری شیائومی مدل 1More Design Piston Basic Edition

این سری از بهترین مدل هندز فری شیائومی از کیفیت ساخت  بسیار بالایی برخوردار بوده و در ساخت بدنه‌‎ی آن از آلیاژ آلومینیوم استفاده شده است. این فلز به‌خوبی پرداخت شده و علاوه‌بر مقاومت بالا دربرابر خوردگی و خط و خش، باعث زیبایی هدفون شده است. نوع طراحی و ساخت این هدفون به‌گونه‌ای است که کیفیت صدای بالا را با عمق و بیس قوی ارائه می‌دهد و گوش‌دادن به موسیقی با آن لذت‌بخش است.
امپدانس این هندزفری شیائومی مدل 1More Design Piston Basic Edition قدرتمند، 32 اهم می باشد. امپدانس 32 اهمی هدفون Piston بیانگر قدرت بیشتر صدای آن نسبت به جدیدترین هندز فری شیائومی 16 اهمی است. طراحی دیافراگم Piston که شرکت شیائومی آن را با طراحی ساندویچی یاد می‌کند، موجب شده هندزفری بتواند صداهای رنج پایین (Low Range) را با کیفیت خوبی پخش کند و به گوش کاربر برساند.
ابعاد این مدل تقریبا معادل  80 × 80 × 35 میلی‌متر و وزن‌ آن نیز 14 گرم می باشد و طول کابل این مدل 1.25متر و امپدانس آن نیز دقیقا مانند جدیدترین هندز فری شیائومی و یا هم چنین جدیدترین ایرپاد شیائومی، 32 اهم می باشد.

نقاط ضعف:

مقاومت در برابر آب ندارد

مقاومت در برابر رطوبت و عرق ندارد

نشانگر LED ندارد

نقاط قوت:

دارای میکروفون قدرتمند

قابلیت مکالمه در سیستم عامل اندروید

مناسب برای مکالمه و گیمینگ و ورزش و حتی کاربری عمومی

طبق تحقیقات انجام شده توسط تیم مخاطب این سری از بهترین مدل هندز فری شیائومی در کنار ویژگی های بسیار خوبی که دارد، چند قابلیت ضعیف و بدی نیز دارد که یکی از مهم ترین آن ها نداشتن قابلیت NFC است؛ آیا میدانید منظور از ان اف سی چیست؟ بیایید کمی در این باره صحبت کنیم.

ارتباط حوزه نزدیک یا Near Field Communication گونه‌ای وسیله ارتباطی بی‌سیم بین دو دستگاه در مجاورت یکدیگر است که در فاصله‌های کوتاه (حداکثر چند سانتی‌متر) کاربرد دارد. ان‌اف‌سی جایگزینی برای انتقال اطلاعات و فایل‌ها بین دو دستگاه موبایل توسط بلوتوث است که برخلاف بلوتوث نیازی به صرف زمان برای جستجوی دستگاه‌های نزدیک ندارد و به سادگی و با نزدیک کردن دستگاه دوم قابل استفاده است.

مشخصات کلی هندزفری شیائومی مدل 1More Design Piston Basic Edition را یکجا ببینید:

ابعاد:بسته‌بندی 80 × 80 × 35 میلی‌متر
وزن:هدفون 14 گرم
نوع اتصال:باسیم
رابط:جک 3.5 میلی‌متری
طول کابل:1.25 متر
امپدانس:32 اهم
پاسخ فرکانسی:20 تا 20 کیلو هرتز
حساسیت:93 دسی‌بل
مقاومت در برابر آب:خیر
مقاومت در برابر رطوبت و عرق:خیر
نشانگر LED:ندارد

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره هندزفری شیائومی مدل 1More Design Piston Basic Edition:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره هندزفری شیائومی مدل 1More Design Piston Basic Edition:

مشاهده بهترین هندز فری شیائومی در دیجی کالا

 

4-هدفون بی سیم شیائومی مدل Redmi AirDots 2

هدفون بی سیم شیائومی مدل Redmi AirDots 2

البته بیش تر این افراد این مدل را در دسته هدفون ها قرار می دهند ولی برخی نیز از آن به عنوان بهترین مدل بهترین مدل هندز فری شیائومی نام می برند؛ جنس بدنه این هندزفری بسیار باکیفیت بوده و از مواد درجه یک در تولید آن استفاده شده است. هدفون بی سیم شیائومی مدل Redmi AirDots 2 وزن بسیار سبکی دارد و می‌توانید به‌راحتی از آن استفاده کنید.

در این هدفون از بلوتوث نسخه ۵ استفاده شده است که اگر گوشی یا تبلت شما نیز دارای این نسخه باشد، کیفیت صدای بهتری را تجربه‌ خواهید کرد؛ این سری از هندزفری ها مشابه هندز فری شیائومی ارزان قیمت موجود در بازار دربرابر عرق و رطوبت نیز مقاوم است که این مورد می‌تواند یکی از امتیازات ویژه محسوب شود.

حساسیت هدفون بی سیم شیائومی مدل Redmi AirDots 2، تقریبا 120 دسی بل و پاسخ فرکانسی آن نیز بین 20 تا 20000 هرتز متغیر می باشد؛ هم چنین منبع تغذیه این هندزفری در حقیقت یک باتری لیتیوم پولیمر فوق العاده است که در حالت مکالمه، تا حدود 10 ساعت و در حالت موسیقی، 12 ساعت و هم چنین در حالت استندبای،150 می باشد.

هم چنین این هدفون بی‌سیم ( یا هندزفری-handsfree) است و دیگر دست‌وپاگیری سیم را ندارد. عمر باتری این هدفون درحالت پخش موسیقی ۱۲ ساعت و در هنگام استندبای ۱۵۰ ساعت خواهد بود. گفتنی است زمان مورد نیاز برای شارژ هدفون ۱.۵ ساعت است. هدفون بی سیم شیائومی مدل Redmi AirDots 2 برای مکالمه، ورزش، گیمینگ و کاربران عمومی مناسب است.

شاید این مورد را نیز دوست داشته باشید:بهترین مدل کارت شبکه usb

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره هدفون بی سیم شیائومی مدل Redmi AirDots 2:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره هدفون بی سیم شیائومی مدل Redmi AirDots 2:

مشاهده بهترین هندز فری شیائومی در دیجی کالا

 

چی در راهنمای خرید بهترین مدل هندز فری شیائومی گفتیم؟

خب خب امیدوارم از این مقاله از سایت مخاطب لذت برده باشید. ما در این مطلب سعی کردیم که تمام آنچه که نیاز است قبل از خرید انواع هندزفری به ویژه جدیدترین هندز فری شیائومی و هم چنین جدیدترین ایرپاد شیائومی بدانید را، بیان کردیم.

و در ادامه نیز برای سادگی انتخاب و تشخیص بهترین مدل هندز فری شیائومی، 4 مدل از پرفروش ترین و محبوب ترین مدل های هندزفری بازار ایران در سال  1400 را بیان کردیم.

موفق و پیروز باشید 🙂

دیدگاهتان را بنویسید